Dat zou helemaal typisch zijn ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het met de kerst voetbal kijken wordt haak ik af.
3xquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:21 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Tokio, Londen, LA en Athene ook al 2x
De toppers met een rollatorquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
Ik zou t echt tof vinden. Gerard Joling die optreedt
Die heeft daar de kracht niet meer voor.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
Palingsoundquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:23 schreef heywoodu het volgende:
Dan krijgen we een klompendans, drie windmolens en wat kazen als openingsceremonie. En Gordon.
Of Sieneke met muziekorgel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:23 schreef heywoodu het volgende:
Dan krijgen we een klompendans, drie windmolens en wat kazen als openingsceremonie. En Gordon.
Churandy die de vlam aansteektquote:
Stelling: WK Darts > WK Voetbalquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou helemaal typisch zijn ja.
De Toppers bij de sluitingsceremonie: "Hoe krijg je alle delegaties zo snel mogelijk het land weer uit?"quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
En wiet, hoeren en euthanasie.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:23 schreef heywoodu het volgende:
Darts komt me m'n strot uit. Veel te vaak op tv.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stelling: WK Darts > WK Voetbal
Ja, gelukkig is er nooit voetbal.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:25 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Darts komt me m'n strot uit. Veel te vaak op tv.
ipv de loservlucht?quote:
doequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil iets doms vragen maar laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |