De helft is natquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:10 schreef heywoodu het volgende:
Dit is best rampzalig slecht in beeld gebracht.
Ik zie een parallel met sommige sporten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:10 schreef heywoodu het volgende:
Dit is best rampzalig slecht in beeld gebracht.
Terwijl OS veel leuker isquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:10 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Met EK/WK komt ook iedereen samen. Voor de OS nauwelijks.
Dat soort dingen vind ik ook altijd gaaf, maar het is totaal niet te zien wat ze nou uitbeeldenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:11 schreef Rikketik het volgende:
Hier gaat mijn archeologenhartje toch wel sneller van kloppen hoor.
Ik heb vooral veel gekeken wat ik normaal nooit zou doen. Maar ik vind de helft van de sporten toch niet heel leuk denk ik om met een groep mensen te kijken.quote:
Vind via Fok! veel leuker, behalve NL'se dingen miss.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet leuk om alles hier met anderen te kijken, dat wordt veel te druk
Kampen zat daar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:12 schreef Fylax het volgende:
Zal NoordKorea ooit olympische spelen gaan organiseren?
Ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:12 schreef Fylax het volgende:
Over twee jaar in Pyongyang.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:12 schreef Fylax het volgende:
Neequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:12 schreef Fylax het volgende:
Ooit vast wel, maar nog lang niet. Veel te veel organisatie werk voor hun om iedereen bij mekaar te houden.quote:
Dat kunnen ze juist als de beste.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:14 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ooit vast wel, maar nog lang niet. Veel te veel organisatie werk voor hun om iedereen bij mekaar te houden.
Wat dat betreft ben ik wel #TeamRoelfsquote:
Vorige keer ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:17 schreef Sjors_Peter het volgende:
Winterspelen zijn in Rusland toch?
Ja, 2 jaar geleden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:17 schreef Sjors_Peter het volgende:
Gooi de schoenen maar in de ringquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:17 schreef DeLuna het volgende:
Team GB heeft de schoenen maar uitgetrokken
Nee, Zuid-Korea. WK Voetbal is in Rusland.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:17 schreef Sjors_Peter het volgende:
Schippuuuuurs weet daar wel raad mee.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:17 schreef DeLuna het volgende:
Team GB heeft de schoenen maar uitgetrokken
Thxquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:18 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Nee, Zuid-Korea. WK Voetbal is in Rusland.
Pyongchang. Met ch. Best wel even een verschilletje, Aguero.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik ga tukken. Het was een waar genoegen. Dank voor alle mooie en minder mooie momenten.
Nu Martina op die hele Britse ploeg afsturen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schippuuuuurs weet daar wel raad mee.
Al geweest, dus voorlopig niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:19 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop echt dat de Spelen een keer in NL komen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |