Ik hoop dat mensen dit bijblijven.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je vergeet: "helemaal in de stijl van #TeamNL"
![]()
quote:
quote:
Dit kan echt nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:54 schreef heywoodu het volgende:
"China!" roepen bij Japanse vlaggetjes![]()
Sochi voelde aan als Winterspelen in de zomer. Dus in die zin is de cirkel wel rond.quote:
De stunt komt nog lijkt me?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik ga ervandoor, heb het wel gezien.
Ja, ik ook.quote:
Kleine fietsjes, pingpong lekker oneerbiedig over sport praten, leuk man.quote:
Je kijkt nooit naar het songfestival?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef DeLuna het volgende:
Dit commentaar is wel echt het dieptepunt hoor, ik heb niks ergers gehoord dan dit
Wat verwacht je van Roelfs en van t Hofquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef DeLuna het volgende:
Dit commentaar is wel echt het dieptepunt hoor, ik heb niks ergers gehoord dan dit
Twan van Brugge.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb het over de Spelenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Je kijkt nooit naar het songfestival?
Hoe hebben ze het zo bij elkaar kunnen zoeken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Roelfs en van t HofWat een dom duo.
Om de hygiënequote:
Dramatisch.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef DeLuna het volgende:
Dat wordt weer een uurtje met popcorn meelezenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohjeeeeee, dit wordt drama in Feedback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |