Ik hoop dat mensen dit bijblijven.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je vergeet: "helemaal in de stijl van #TeamNL"
![]()
quote:
quote:
Dit kan echt nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:54 schreef heywoodu het volgende:
"China!" roepen bij Japanse vlaggetjes![]()
Sochi voelde aan als Winterspelen in de zomer. Dus in die zin is de cirkel wel rond.quote:
De stunt komt nog lijkt me?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik ga ervandoor, heb het wel gezien.
Ja, ik ook.quote:
Kleine fietsjes, pingpong lekker oneerbiedig over sport praten, leuk man.quote:
Je kijkt nooit naar het songfestival?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef DeLuna het volgende:
Dit commentaar is wel echt het dieptepunt hoor, ik heb niks ergers gehoord dan dit
Wat verwacht je van Roelfs en van t Hofquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef DeLuna het volgende:
Dit commentaar is wel echt het dieptepunt hoor, ik heb niks ergers gehoord dan dit
Twan van Brugge.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb het over de Spelenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Je kijkt nooit naar het songfestival?
Hoe hebben ze het zo bij elkaar kunnen zoeken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Roelfs en van t HofWat een dom duo.
Om de hygiënequote:
Dramatisch.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef DeLuna het volgende:
Dat wordt weer een uurtje met popcorn meelezenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohjeeeeee, dit wordt drama in Feedback.
Is er commentaar dan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef DeLuna het volgende:
Is toch een mooi symbool, ze gaan ook als allerlaatste in de rij.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Die Japanse en Braziliaanse vlaggetjes door elkaar is best wel irritant om te zien.
Ongetwijfeld.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga naar bed, ik kan dit niet meer aan. Sfeerloos, waardeloos commentaar (GEHEEL IN LIJN VAN TEAMNL)
Tot over 1 jaar en 6 maanden
Ik ga naar bed, ik kan dit niet meer aan. Sfeerloos, waardeloos commentaar (GEHEEL IN LIJN VAN TEAMNL)
Ja ik zag d'rquote:
Er moet nog wel verteld worden of dit de beste/mooiste/leukste spelen ooit waren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef KoningPils het volgende:
Mooi atleten binnen.
Vuur uit, stoppen met de show
OWS is dan natuurlijk al zeker een maand openquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
'Dit wordt afkicken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:59 schreef Sjors_Peter het volgende:
Nou voor dat iedereen slaapt straks. Wil ik iedereen hier op fok alvast bedanken voor de afgelopen dagen. Was gezellig
Ik pis wel even het vuurtje uitquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef KoningPils het volgende:
Mooi atleten binnen.
Vuur uit, stoppen met de show
Eerst maar eens kijken of FOK! er dan nog is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
OWS is dan natuurlijk al zeker een maand open
OWS
Denk dat ik daar weinig van mee ga krijgen, zit dan middenin mijn afstuderen hoop ik en bovendien is dat allemaal op kut uren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
OWS
Met 90% verkochte kaarten is het dat ookquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:59 schreef Szura het volgende:
Dadelijk krijgen we zekerBach
nog die dit de beste Spelen ooit gaat noemen
Alvast een heel topic volposten over de schijt verwachten die we hebben over de registratie door de NOSquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
OWS
Hoe laat?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat ik daar weinig van mee ga krijgen, zit dan middenin mijn afstuderen hoop ik en bovendien is dat allemaal op kut uren.
Herkenbaar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Vooral jammer omdat verder niemand die ik ken een neuk geeft om de OS
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alvast een heel topic volposten over de schijt verwachten die we hebben over de registratie door de NOS
En Eurosport.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alvast een heel topic volposten over de schijt verwachten die we hebben over de registratie door de NOS
Hier kan iemand nog iets van lerenquote:
Dat is altijd lastig ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Vooral jammer omdat verder niemand die ik ken een neuk geeft om de OS
Korea, dus ga uit van 03.00-16.00, en dat gewoon op werkdagen dus want geen hond heeft vakantie in februari.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.![]()
Misschien zalzal voortaan zelfs bekendstaan als 'het Fylaxje.'
![]()
Hee weer dezelfde postquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef heywoodu het volgende:
De Griekse godin van de overwinning.
"Ja, dat is Naajk"![]()
De dagen beginnen om een uurtje of 1 's nachts Nederlandse tijd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Mensen roepen kut tijden over volgende WS en OS. Ik weet niet wat ik kan verwachten qua tijden?
Hij had het ook over diegene die op de schouders zat, want hij zei: zij is zeker niet te zwaar om om de schouders te nemen (ofzoiets)quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen, maar wist niet zeker of ze daarna misschien nog te zien was. Maar die ene die op de schouders zat, was Van Pol ja.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Mensen roepen kut tijden over volgende WS en OS. Ik weet niet wat ik kan verwachten qua tijden?
En Japan ook dus. Maar goed, dat is augustus, is wat makkelijker vrij nemen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Korea, dus ga uit van 03.00-16.00, en dat gewoon op werkdagen dus want geen hond heeft vakantie in februari.
Met een beetje geluk zijn de schaatsnummers in de ochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |