Is er commentaar dan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef DeLuna het volgende:
Dit commentaar is wel echt het dieptepunt hoor, ik heb niks ergers gehoord dan dit
Is toch een mooi symbool, ze gaan ook als allerlaatste in de rij.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Die Japanse en Braziliaanse vlaggetjes door elkaar is best wel irritant om te zien.
Ongetwijfeld.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga naar bed, ik kan dit niet meer aan. Sfeerloos, waardeloos commentaar (GEHEEL IN LIJN VAN TEAMNL)
Tot over 1 jaar en 6 maanden
Ik ga naar bed, ik kan dit niet meer aan. Sfeerloos, waardeloos commentaar (GEHEEL IN LIJN VAN TEAMNL)
Ja ik zag d'rquote:
Er moet nog wel verteld worden of dit de beste/mooiste/leukste spelen ooit waren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef KoningPils het volgende:
Mooi atleten binnen.
Vuur uit, stoppen met de show
OWS is dan natuurlijk al zeker een maand openquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
'Dit wordt afkicken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:59 schreef Sjors_Peter het volgende:
Nou voor dat iedereen slaapt straks. Wil ik iedereen hier op fok alvast bedanken voor de afgelopen dagen. Was gezellig
Ik pis wel even het vuurtje uitquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef KoningPils het volgende:
Mooi atleten binnen.
Vuur uit, stoppen met de show
Eerst maar eens kijken of FOK! er dan nog is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
OWS is dan natuurlijk al zeker een maand open
OWS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |