quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga naar bed, ik kan dit niet meer aan. Sfeerloos, waardeloos commentaar (GEHEEL IN LIJN VAN TEAMNL)
Tot over 1 jaar en 6 maanden
Ik ga naar bed, ik kan dit niet meer aan. Sfeerloos, waardeloos commentaar (GEHEEL IN LIJN VAN TEAMNL)
Ja ik zag d'rquote:
Er moet nog wel verteld worden of dit de beste/mooiste/leukste spelen ooit waren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef KoningPils het volgende:
Mooi atleten binnen.
Vuur uit, stoppen met de show
OWS is dan natuurlijk al zeker een maand openquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
'Dit wordt afkicken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:59 schreef Sjors_Peter het volgende:
Nou voor dat iedereen slaapt straks. Wil ik iedereen hier op fok alvast bedanken voor de afgelopen dagen. Was gezellig
Ik pis wel even het vuurtje uitquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef KoningPils het volgende:
Mooi atleten binnen.
Vuur uit, stoppen met de show
Eerst maar eens kijken of FOK! er dan nog is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
OWS is dan natuurlijk al zeker een maand open
OWS
Denk dat ik daar weinig van mee ga krijgen, zit dan middenin mijn afstuderen hoop ik en bovendien is dat allemaal op kut uren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
OWS
Met 90% verkochte kaarten is het dat ookquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:59 schreef Szura het volgende:
Dadelijk krijgen we zekerBach
nog die dit de beste Spelen ooit gaat noemen
Alvast een heel topic volposten over de schijt verwachten die we hebben over de registratie door de NOSquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
OWS
Hoe laat?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat ik daar weinig van mee ga krijgen, zit dan middenin mijn afstuderen hoop ik en bovendien is dat allemaal op kut uren.
Herkenbaar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Vooral jammer omdat verder niemand die ik ken een neuk geeft om de OS
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alvast een heel topic volposten over de schijt verwachten die we hebben over de registratie door de NOS
En Eurosport.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alvast een heel topic volposten over de schijt verwachten die we hebben over de registratie door de NOS
Hier kan iemand nog iets van lerenquote:
Dat is altijd lastig ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Vooral jammer omdat verder niemand die ik ken een neuk geeft om de OS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |