Ik heb het in bed voor slapen gaan lopen kijken. Ik zag vanochtend pas het interview en ik dacht dat ik een man hoorde.quote:
Vooral, omdat je hier Bolt gewoon ook nog kon vervangen door Schippers.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:34 schreef marimbondo het volgende:
Het lijkt godverdomme wel een moskee
Ja voor de mensen die moeten werken en zodoende niet hebben kunnen kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:35 schreef Redefine het volgende:
Bedankt Gert we hebben de Spelen allemaal niet gekeken, gelukkig vertel je nog even alles wat er is gebeurd.
- Pedrosoquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja voor de mensen die moeten werken en zodoende niet hebben kunnen kijken
Voor de mensen die alleen naar de NOS keken, die hebben dit niet gezienquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En onder een steen hebben geleefd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij wilde natuurlijk zeggen: "Wij in Nederland schakelen dan over naar een herhaling van een gesprek met iemand die Dafne Schippers ooit heeft ontmoet."quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:32 schreef Redefine het volgende:
Wij in Nederland schakelen dan weer over naar andere sport. Gert dank je, hard gelachen![]()
![]()
Zo bedoelde ik het inderdaad ook. En bij de NOS zijn ze zelf ook flink gefocust op sterren als Bolt en Phelps.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral, omdat je hier Bolt gewoon ook nog kon vervangen door Schippers.
Die hebben dat allang gezien in de herhaling.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En die van Guam dan...quote:
Van Rouwendaal zat op de rug van Dreesens in Londen maar dat wordt hem nu ook nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:36 schreef Redefine het volgende:
Ik zie allemaal sporters op de rug van iemand anders zitten. Laura Dijkema zit bijna altijd op de rug van Celeste Plak, maar vandaag dan weer niet
NEE HEYWOODUquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:37 schreef heywoodu het volgende:
Het is dat de Japanners straks wel wat leuke dingen hebben, anders was ik gaan pitten denk ik
Daarna heeft hij jaren matig gezwommen, dus misschien is het maar beter ook voor Plak.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van Rouwendaal zat op de rug van Dreesens in Londen maar dat wordt hem nu ook niet
eensquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:38 schreef Joezi het volgende:
Beste Spelen ooit qua registratie van de NOS, mag ook wel eens gezegd worden. Veel geërgerd aan NBC, BBC en SPorza deze editie.
Die dansers passen daar ook best bij.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:38 schreef heywoodu het volgende:
Dit doet me allemaal denken aan het Family Guy-deuntje trouwens.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DWDDWat een kutprogramma is dat, jammer dat het weer begint.
De stream zegt 4.03 uur.quote:
De NOS-vlagquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de vlaggen van Afrikaanse bananenrepublieken allemaal genot.
Vraagje: Op welke vlag staat een papegaai?
Sporza was prima snachts met atletiek. Geen reclame en amper terug naar de studio.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:38 schreef Joezi het volgende:
Beste Spelen ooit qua registratie van de NOS, mag ook wel eens gezegd worden. Veel geërgerd aan NBC, BBC en SPorza deze editie.
Vond het maar matig, maar ben ook wel kritisch hoorquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sporza was prima snachts met atletiek. Geen reclame en amper terug naar de studio.
De vlag overdragen aan Japan. Die nog een showtje gaan geven. Het vuur moet nog uit hoewel het zo hard regent dat we daar geen moeite meer voor hoeven doenquote:
Ah, kijk. En dat is toch wel het deel waar je uiteindelijk wakker voor blijft.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:39 schreef marimbondo het volgende:
[..]
De stream is niet inclusief analyse van Sedoc
quote:
De analyse ontbrak wel vaak. Net als de voorbeschouwing.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vond het maar matig, maar ben ook wel kritisch hoor
Dominica.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de vlaggen van Afrikaanse bananenrepublieken allemaal genot.
Vraagje: Op welke vlag staat een papegaai?
Het is gewoon een goede TTquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:40 schreef Brammess het volgende:
nattekrant is er, en de TT is intact.
Trustenquote:
Ik ga voor 2 uur mijn bed in, tijd om een 'normaal' slaapritme te kweken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ga ik ook niet volhouden hoor
Zag hem net nog.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:41 schreef Rikketik het volgende:
Waar staat Wevers eigenlijk? Heb de Nederlandse vlag nog niet gespot.
Preciesquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:40 schreef aswesleep het volgende:
[..]
De analyse ontbrak wel vaak. Net als de voorbeschouwing.
Vlak bij een bocht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:41 schreef Rikketik het volgende:
Ergens.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:41 schreef Rikketik het volgende:
het feit dat fylax meepostte was nog mijn grootste ergenis deze osquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:41 schreef Sjors_Peter het volgende:
Sedoc Fylax en Dafne Schippers dat is toch mijn top 3 deze OS
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:41 schreef Sjors_Peter het volgende:
Weggewaaidquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:41 schreef Rikketik het volgende:
Fylax was nog irritanter dan de pro-Denk gekkies op FOK!quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:41 schreef Sjors_Peter het volgende:
Libanon.quote:
Aan de rechterkant (vanuit de camera gezien) aan de uiteinde van de rij toevallig?quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:42 schreef Pascalus het volgende:
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJE
WE STAAN WEER ACHTER HOLLAND ALS ÉÉN MAN
quote:
Libanon toch?quote:
quote:
Maria Verschoor, hockey.quote:
Ivoorkust loopt er ook bij, lekker om het goed onderscheidbaar te maken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:43 schreef heywoodu het volgende:
Deze ploeg is echt 4 keer zo groot als bij de opening.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:43 schreef Rikketik het volgende:
Zijn er nog aardig wat, zelfs zonder die loserbende zonder hun medailles.
Alle teams hè. Toch al snel 60 man.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:43 schreef Rikketik het volgende:
Zijn er nog aardig wat, zelfs zonder die loserbende zonder hun medailles.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:43 schreef Joezi het volgende:
Ik wil graag de mods heywoodu en Nattekat bedanken, jullie hebben het TOP gedaan, jullie verdienen een gouden medaille met briljantjes, klasse jongens!
Maple leaf, is dat esdoorn ofzo in het Nederlands?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
pats boem raak koekoek
[..]
bijna goed
quote:
Nee die is toch niet met die losersvlucht meegegaaan, want daarna zagen we haar nog met ferryquote:
Ze zeiden net dat ze er niet bij is. Ze is later naar huis gegaan idd maar ze is nu wel thuis.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Nee die is toch niet met die losersvlucht meegegaaan, want daarna zagen we haar nog met ferry
Ze is allang thuis nu. Pas jarig geweest en toen was ze ook al thuis. Katten alweer opgehaald bij het pension. Kun je allemaal op Twitter terugvindenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Nee die is toch niet met die losersvlucht meegegaaan, want daarna zagen we haar nog met ferry
Echt he. Je mist alles en de beelden zijn toch kut, dus daar heb je uiteindelijk ook niets aan. Geniet gewoon eens van het moment.quote:
Nahja mocht niet die deed dat gewoon, krijgt nog wel een staartquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Inge Dekker was wel beetje mad omdat Ranomi dagje langer mocht blijven
En terecht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Inge Dekker was wel beetje mad omdat Ranomi dagje langer mocht blijven
Eh neequote:Op maandag 22 augustus 2016 01:45 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Blijkbaar iets langer dan een dagje.
oh oke. fijn om te horenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze is allang thuis nu. Pas jarig geweest en toen was ze ook al thuis. Katten alweer opgehaald bij het pension. Kun je allemaal op Twitter terugvinden
Het is morgen dinsdagquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik hoorde Maurits zeggen dat ze dinsdag pas aankomen
Ja dat zei hijquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Epke is echt out geweest ook?
Nee, die is er niet. En die ouwe vent van openingsceremonie is er ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt DIlma Rouseff nog een dansje doen?
Ook goed. Toch gratis OVquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik hoorde Maurits zeggen dat ze dinsdag pas aankomen
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Laten jullie een traantje? Ik niet, maar vind het wel moeilijk dat het voorbij is. Heb hier toch enorm naar toegeleefd en nu is het voorbij. 20x leuker dan EK.
En dan noemen ze Apple selloutsquote:
Ja Joao Havelange is dood.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, die is er niet. En die ouwe vent van openingsceremonie is er ook niet.
Hij dacht dat hij in een keer opgestaan was maar uit de beelden bleek dat hij daar nog 5 tellen heeft gelegenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wilde ik ook zeggen, maar wist niet zeker of ze daarna misschien nog te zien was. Maar die ene die op de schouders zat, was Van Pol ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef swimmie86 het volgende:
Dat was volgens mij Lieke helemaal niet, maar Vera van Pol?
Lieke heeft toch veel lichter haar, zij is blond, deze turnster was donker.
Weer naar buiten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:48 schreef Szura het volgende:
Wat gaan ze doen als iedereen binnen is?
Dit is moeilijk zonder een godwin.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:48 schreef Szura het volgende:
Vuur uit en naar huisquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:48 schreef Szura het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:46 schreef Nattekat het volgende:
Weten ze nog steeds niet dat Ferry hoe dan ook eerste was?
Geen traantje, wel een ontzettend leeg gevoel. Vandaag eigenlijk al.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Laten jullie een traantje? Ik niet, maar vind het wel moeilijk dat het voorbij is. Heb hier toch enorm naar toegeleefd en nu is het voorbij. 20x leuker dan EK.
Pratenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:48 schreef Szura het volgende:
Die komt niet meer, Temerquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, maar die bedoelde ik niet
Michel Terner
Yuri ook?quote:
Bedankt Gertquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:49 schreef Dagoduck het volgende:
Nederlandse medailles:
Water:
Goud - roeien
Goud - zeilen
Goud - openwaterzwemmen
Goud - openwaterzwemmen
Goud - zeilen
Zilver - roeien
Brons - roeien
Fiets:
Goud - op de weg
Goud - op de baan
Zilver - op de weg
Zilver - op de baan
Zilver - bmx
Brons - op de weg
Vechten:
Zilver - boksen
Brons - judo
Verder nog turnen, sprint, hockey, beachvolley
Dat die Griek bij zijn eerste poging om aan te tikken al net iets later was.quote:
Oogaids. Ben het helemaal met je eens. Trusten. Kutspelen. Totaal geen sfeer. Behalve dan het voetbal gisteren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik ga wat anders doen, wat een aidsshow
Ja maar omdat de tijdwaarneming hem wel als eerste gaf he.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat die Griek bij zijn eerste poging om aan te tikken al net iets later was.
Ditquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:50 schreef Szura het volgende:
Commentatoren herkennen de oranje-sporters niet en zeggen gewoon maar niks
Volgens mij delen we één brein ofzo vandaag, want ik wilde dit precies weer gaan posten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:50 schreef Szura het volgende:
Dat wordt anders gemeten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar omdat de tijdwaarneming hem wel als eerste gaf he.
Wij hebben hier beter naar toegeleefd dan menig atleet, topprestatie van ons allemaal.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
echt he. Wat een dom dom dom duo.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt he. Wat een dom dom dom duo.
Ach net noemden ze Van Pol ook Lieke Wevers, dus kunnen ze maar beter niets zeggen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:50 schreef Szura het volgende:
O! Faal! De miskleun! Ernstig. Ik kijk nu al uit naar sappige citaten van naar huis gestuurde Olympiërs.quote:
Duh, want anders verkopen ze die brillenbende niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:51 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb in Juli de Samsung S7 Edge ook gehaald. VR bril ook gratis gekregen
Nee niet echt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
Zelfs ik zou dit nog beter kunnen becommentariëren.
Ah, deze:quote:
Van de andere kant, om nou elke keer je (REUZE INTERESSANTE) verhaal te onderbreken om heel ADHD "oh kijk een Nederlander in beeld" in beeld te gaan roepen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:50 schreef Szura het volgende:
En dat heb je de afgelopen dagen ook bewezenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
Hard gelachenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
ADD*quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Van de andere kant, om nou elke keer je (REUZE INTERESSANTE) verhaal te onderbreken om heel ADHD "oh kijk een Nederlander in beeld" in beeld te gaan roepen.
Dit zou ik wel willen horen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
Kijk jongens, ook in Brazilië kan het weer kut zijn. Het is net Nederlandquote:
TeamNLquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fylax zou alleen maar zeggen; wat een kutSpelen, waardeloos, kut gepresteerd, niet eens goud, slecht slecht
#Sarcasmequote:Op maandag 22 augustus 2016 01:52 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
En dat heb je de afgelopen dagen ook bewezen
Hoezo moet iedereen haten? Hij gaf teminste goede analyses en voorspellingen. Ah dit wordt niks ze worden 4e. Oh dit wordt geen finale dit wordt 4e. En alles goed he. Wat een Held wat een Godquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fylax zou alleen maar zeggen; wat een kutSpelen, waardeloos, kut gepresteerd, niet eens goud, slecht slecht
ADHD = Aan De Harde Drugs .quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Van de andere kant, om nou elke keer je (REUZE INTERESSANTE) verhaal te onderbreken om heel ADHD "oh kijk een Nederlander in beeld" in beeld te gaan roepen.
Je vergeet: "helemaal in de stijl van #TeamNLquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Thanks manquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:53 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Hoezo moet iedereen haten? Hij gaf teminste goede analyses en voorspellingen. Ah dit wordt niks ze worden 4e. Oh dit wordt geen finale dit wordt 4e. En alles goed he. Wat een Held wat een God
Goede analysesquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:53 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Hoezo moet iedereen haten? Hij gaf teminste goede analyses en voorspellingen. Ah dit wordt niks ze worden 4e. Oh dit wordt geen finale dit wordt 4e. En alles goed he. Wat een Held wat een God
Hier: OS / [Sluitingsceremonie] #1 Kut hier: OS / [Sluitingsceremonie] #2 Kut en hier: OS / [Sluitingsceremonie] #3 Kutquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
alweer? Wanneer was het nog meer kut dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |