Het is morgen dinsdagquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik hoorde Maurits zeggen dat ze dinsdag pas aankomen
Ja dat zei hijquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Epke is echt out geweest ook?
Nee, die is er niet. En die ouwe vent van openingsceremonie is er ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt DIlma Rouseff nog een dansje doen?
Ook goed. Toch gratis OVquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik hoorde Maurits zeggen dat ze dinsdag pas aankomen
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Laten jullie een traantje? Ik niet, maar vind het wel moeilijk dat het voorbij is. Heb hier toch enorm naar toegeleefd en nu is het voorbij. 20x leuker dan EK.
En dan noemen ze Apple selloutsquote:
Ja Joao Havelange is dood.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, die is er niet. En die ouwe vent van openingsceremonie is er ook niet.
Hij dacht dat hij in een keer opgestaan was maar uit de beelden bleek dat hij daar nog 5 tellen heeft gelegenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wilde ik ook zeggen, maar wist niet zeker of ze daarna misschien nog te zien was. Maar die ene die op de schouders zat, was Van Pol ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef swimmie86 het volgende:
Dat was volgens mij Lieke helemaal niet, maar Vera van Pol?
Lieke heeft toch veel lichter haar, zij is blond, deze turnster was donker.
Weer naar buiten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:48 schreef Szura het volgende:
Wat gaan ze doen als iedereen binnen is?
Dit is moeilijk zonder een godwin.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:48 schreef Szura het volgende:
Vuur uit en naar huisquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:48 schreef Szura het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:46 schreef Nattekat het volgende:
Weten ze nog steeds niet dat Ferry hoe dan ook eerste was?
Geen traantje, wel een ontzettend leeg gevoel. Vandaag eigenlijk al.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Laten jullie een traantje? Ik niet, maar vind het wel moeilijk dat het voorbij is. Heb hier toch enorm naar toegeleefd en nu is het voorbij. 20x leuker dan EK.
Pratenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:48 schreef Szura het volgende:
Die komt niet meer, Temerquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, maar die bedoelde ik niet
Michel Terner
Yuri ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |