Volgens mij delen we één brein ofzo vandaag, want ik wilde dit precies weer gaan posten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:50 schreef Szura het volgende:
Commentatoren herkennen de oranje-sporters niet en zeggen gewoon maar niks
Dat wordt anders gemeten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar omdat de tijdwaarneming hem wel als eerste gaf he.
Wij hebben hier beter naar toegeleefd dan menig atleet, topprestatie van ons allemaal.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Laten jullie een traantje? Ik niet, maar vind het wel moeilijk dat het voorbij is. Heb hier toch enorm naar toegeleefd en nu is het voorbij. 20x leuker dan EK.
echt he. Wat een dom dom dom duo.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt he. Wat een dom dom dom duo.
Ach net noemden ze Van Pol ook Lieke Wevers, dus kunnen ze maar beter niets zeggen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:50 schreef Szura het volgende:
O! Faal! De miskleun! Ernstig. Ik kijk nu al uit naar sappige citaten van naar huis gestuurde Olympiërs.quote:
Duh, want anders verkopen ze die brillenbende niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:51 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb in Juli de Samsung S7 Edge ook gehaald. VR bril ook gratis gekregen
Nee niet echt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
Zelfs ik zou dit nog beter kunnen becommentariëren.
Ah, deze:quote:
Van de andere kant, om nou elke keer je (REUZE INTERESSANTE) verhaal te onderbreken om heel ADHD "oh kijk een Nederlander in beeld" in beeld te gaan roepen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:50 schreef Szura het volgende:
En dat heb je de afgelopen dagen ook bewezenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
Zelfs ik zou dit nog beter kunnen becommentariëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |