Ik heb het in bed voor slapen gaan lopen kijken. Ik zag vanochtend pas het interview en ik dacht dat ik een man hoorde.quote:
Vooral, omdat je hier Bolt gewoon ook nog kon vervangen door Schippers.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:34 schreef marimbondo het volgende:
Het lijkt godverdomme wel een moskee
Ja voor de mensen die moeten werken en zodoende niet hebben kunnen kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:35 schreef Redefine het volgende:
Bedankt Gert we hebben de Spelen allemaal niet gekeken, gelukkig vertel je nog even alles wat er is gebeurd.
- Pedrosoquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja voor de mensen die moeten werken en zodoende niet hebben kunnen kijken
Voor de mensen die alleen naar de NOS keken, die hebben dit niet gezienquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En onder een steen hebben geleefd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij wilde natuurlijk zeggen: "Wij in Nederland schakelen dan over naar een herhaling van een gesprek met iemand die Dafne Schippers ooit heeft ontmoet."quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:32 schreef Redefine het volgende:
Wij in Nederland schakelen dan weer over naar andere sport. Gert dank je, hard gelachen![]()
![]()
Zo bedoelde ik het inderdaad ook. En bij de NOS zijn ze zelf ook flink gefocust op sterren als Bolt en Phelps.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral, omdat je hier Bolt gewoon ook nog kon vervangen door Schippers.
Die hebben dat allang gezien in de herhaling.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En die van Guam dan...quote:
Van Rouwendaal zat op de rug van Dreesens in Londen maar dat wordt hem nu ook nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:36 schreef Redefine het volgende:
Ik zie allemaal sporters op de rug van iemand anders zitten. Laura Dijkema zit bijna altijd op de rug van Celeste Plak, maar vandaag dan weer niet
NEE HEYWOODUquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:37 schreef heywoodu het volgende:
Het is dat de Japanners straks wel wat leuke dingen hebben, anders was ik gaan pitten denk ik
Daarna heeft hij jaren matig gezwommen, dus misschien is het maar beter ook voor Plak.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van Rouwendaal zat op de rug van Dreesens in Londen maar dat wordt hem nu ook niet
eensquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:38 schreef Joezi het volgende:
Beste Spelen ooit qua registratie van de NOS, mag ook wel eens gezegd worden. Veel geërgerd aan NBC, BBC en SPorza deze editie.
Die dansers passen daar ook best bij.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:38 schreef heywoodu het volgende:
Dit doet me allemaal denken aan het Family Guy-deuntje trouwens.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DWDDWat een kutprogramma is dat, jammer dat het weer begint.
De stream zegt 4.03 uur.quote:
De NOS-vlagquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de vlaggen van Afrikaanse bananenrepublieken allemaal genot.
Vraagje: Op welke vlag staat een papegaai?
Sporza was prima snachts met atletiek. Geen reclame en amper terug naar de studio.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:38 schreef Joezi het volgende:
Beste Spelen ooit qua registratie van de NOS, mag ook wel eens gezegd worden. Veel geërgerd aan NBC, BBC en SPorza deze editie.
Vond het maar matig, maar ben ook wel kritisch hoorquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sporza was prima snachts met atletiek. Geen reclame en amper terug naar de studio.
De vlag overdragen aan Japan. Die nog een showtje gaan geven. Het vuur moet nog uit hoewel het zo hard regent dat we daar geen moeite meer voor hoeven doenquote:
Ah, kijk. En dat is toch wel het deel waar je uiteindelijk wakker voor blijft.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:39 schreef marimbondo het volgende:
[..]
De stream is niet inclusief analyse van Sedoc
quote:
De analyse ontbrak wel vaak. Net als de voorbeschouwing.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vond het maar matig, maar ben ook wel kritisch hoor
Dominica.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de vlaggen van Afrikaanse bananenrepublieken allemaal genot.
Vraagje: Op welke vlag staat een papegaai?
Het is gewoon een goede TTquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:40 schreef Brammess het volgende:
nattekrant is er, en de TT is intact.
Trustenquote:
Ik ga voor 2 uur mijn bed in, tijd om een 'normaal' slaapritme te kweken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ga ik ook niet volhouden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |