abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 17 augustus 2016 @ 11:27:16 #1
69994 seto
-|||--------|||-
pi_164616107


"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Powerlifting doelen 31-12-2016
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 17 augustus 2016 @ 11:28:07 #2
69994 seto
-|||--------|||-
pi_164616120
uh 508 snakey plz
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_164616142
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Slaap je te weinig? Eet je genoeg? Houd je wel deload weken?
Ik slaap gemiddeld 8 uur. Ik eet nu ik aan het bulken ben zo rond de 3500 kcal en houd alles bij, ook de macro's zijn op orde. Deload weken heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, moet ik een keer proberen. Vandaag wordt het hem niet in ieder geval, als ik ook maar een beetje druk zet voel ik het, zelfs met een paar kilo's.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 11:32:25 #4
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164616195
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:29 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Ik slaap gemiddeld 8 uur. Ik eet nu ik aan het bulken ben zo rond de 3500 kcal en houd alles bij, ook de macro's zijn op orde. Deload weken heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, moet ik een keer proberen. Vandaag wordt het hem niet in ieder geval, als ik ook maar een beetje druk zet voel ik het, zelfs met een paar kilo's.
Waar in je triceps heb je pijn en welke tricep oefeningen doe je?
  woensdag 17 augustus 2016 @ 11:35:45 #5
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 17 augustus 2016 @ 11:40:35 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164616335
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:29 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Ik slaap gemiddeld 8 uur. Ik eet nu ik aan het bulken ben zo rond de 3500 kcal en houd alles bij, ook de macro's zijn op orde. Deload weken heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, moet ik een keer proberen. Vandaag wordt het hem niet in ieder geval, als ik ook maar een beetje druk zet voel ik het, zelfs met een paar kilo's.
Ik wil niet zeggen, ik heb het een paar weken geleden al gezegd.... :P

Maar je moet gewoon op tijd je rust pakken. Zes dagen per week trainen is mogelijk, maar dan wel met een heel goed gebalanceerd schema waarbij je je lichaam goed kent in de zin van wat je wel en niet kan. En met alle respect, maar je traint te kort om zulke kennis over je lichaam te hebben.

Nu wordt je gedwongen die rust te nemen, en als je niet oppast heb je blessures waar je weken zoniet maanden mee bezig bent. Dus laat je lichaam, of in ieder geval wat nu geblesseerd is ajb goed helen voor je er weer mee aan de slag gaat.
pi_164616348
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:32 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Waar in je triceps heb je pijn en welke tricep oefeningen doe je?
Eigelijk bijna hetzelfde als dit: http://forum.bodybuilding(...)eps-elleboog.225380/
Net boven m'n elleboog. Ik voel het bij elke oefening waar de tricep bij betrokken is, gisteren voelde ik het al bij m'n opwarm setje bij de bench press. Toen deed het alleen geen pijn ondanks dat ik het wel voelde en kon ik mijn training gewoon afmaken.
pi_164616372
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:40 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik wil niet zeggen, ik heb het een paar weken geleden al gezegd.... :P

Maar je moet gewoon op tijd je rust pakken. Zes dagen per week trainen is mogelijk, maar dan wel met een heel goed gebalanceerd schema waarbij je je lichaam goed kent in de zin van wat je wel en niet kan. En met alle respect, maar je traint te kort om zulke kennis over je lichaam te hebben.

Nu wordt je gedwongen die rust te nemen, en als je niet oppast heb je blessures waar je weken zoniet maanden mee bezig bent. Dus laat je lichaam, of in ieder geval wat nu geblesseerd is ajb goed helen voor je er weer mee aan de slag gaat.
6 haal ik de laatste tijd sowieso niet meer (ook door wat priveomstandigheden), het is max 4 of 5.
Maar zoals je zegt, rust is de key.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 11:42:40 #9
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164616375
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:41 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Eigelijk bijna hetzelfde als dit: http://forum.bodybuilding(...)eps-elleboog.225380/
Net boven m'n elleboog. Ik voel het bij elke oefening waar de tricep bij betrokken is, gisteren voelde ik het al bij m'n opwarm setje bij de bench press. Toen deed het alleen geen pijn ondanks dat ik het wel voelde en kon ik mijn training gewoon afmaken.
Is het een bijtende scherpe pijn of zeurende pijn? Bij de eerste heb je iets beschadigd, bij de tweede heb je kans dat er iets ontstoken is geraakt.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 12:11:33 #10
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164616938
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:41 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Eigelijk bijna hetzelfde als dit: http://forum.bodybuilding(...)eps-elleboog.225380/
Net boven m'n elleboog. Ik voel het bij elke oefening waar de tricep bij betrokken is, gisteren voelde ik het al bij m'n opwarm setje bij de bench press. Toen deed het alleen geen pijn ondanks dat ik het wel voelde en kon ik mijn training gewoon afmaken.
Ken het, bij mij veroorzaakt door ongeveer elke tricep-extension variant, metname skullcrushers.
Doe alleen nog maar dips voor m'n triceps en het is nu al stukken beter.
Ook niet-rechte polsen bij chin-ups, rows en curls dragen bij aan dit probleem.
Kijk ook goed of je bij press oefeningen je onderarm netjes haaks onder de bar hebt staan, zodra je ellebogen niet netjes onder de bar zitten zet je extra druk op die aanhechting.
Ook dagelijk flink oprekken hielp wel wat (arm recht vooruit strekken, handpalm omhoog en he vingertoppen naar beneden en naar je toe rekken).
Iig meteen stoppen met elke vorm van tricep-extensions.



[ Bericht 13% gewijzigd door Anus_Cocainus op 17-08-2016 12:17:43 ]
pi_164616967
Wat is een goed intermediate programma zonder dat ik 2 uur in de gym spendeer aan isolatie-oefeningen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_164617037
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 12:13 schreef Beach het volgende:
Wat is een goed intermediate programma zonder dat ik 2 uur in de gym spendeer aan isolatie-oefeningen?
PHUL is mij erg goed bevallen
pi_164617129
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:29 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Ik slaap gemiddeld 8 uur. Ik eet nu ik aan het bulken ben zo rond de 3500 kcal en houd alles bij, ook de macro's zijn op orde. Deload weken heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, moet ik een keer proberen. Vandaag wordt het hem niet in ieder geval, als ik ook maar een beetje druk zet voel ik het, zelfs met een paar kilo's.
Dan zit daar het probleem. Het is ontzettend stressvol voor je lichaam om elke week meerdere malen weerstandstraining te moeten ondergaan. Op den duur kan het daardoor overbelast raken en krijg je last van kleine pijntjes en val je van de ene in de andere blessure. Ik raad je daarom aan om de 8 - 12 weken een deload week te houden waarin je een week lang het gewicht dat je normaal doet met 20% verlaagd. Dat geeft je lichaam de kans zich te herstellen.
pi_164618024
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 12:11 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Ken het, bij mij veroorzaakt door ongeveer elke tricep-extension variant, metname skullcrushers.
Doe alleen nog maar dips voor m'n triceps en het is nu al stukken beter.
Ook niet-rechte polsen bij chin-ups, rows en curls dragen bij aan dit probleem.
Kijk ook goed of je bij press oefeningen je onderarm netjes haaks onder de bar hebt staan, zodra je ellebogen niet netjes onder de bar zitten zet je extra druk op die aanhechting.
Ook dagelijk flink oprekken hielp wel wat (arm recht vooruit strekken, handpalm omhoog en he vingertoppen naar beneden en naar je toe rekken).
Iig meteen stoppen met elke vorm van tricep-extensions.

Toevallig was mijn laatste oefening van de dag de seated dumbbell tricep-extension :P
Goed filmpje verder, handige tips.
pi_164618035
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 12:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dan zit daar het probleem. Het is ontzettend stressvol voor je lichaam om elke week meerdere malen weerstandstraining te moeten ondergaan. Op den duur kan het daardoor overbelast raken en krijg je last van kleine pijntjes en val je van de ene in de andere blessure. Ik raad je daarom aan om de 8 - 12 weken een deload week te houden waarin je een week lang het gewicht dat je normaal doet met 20% verlaagd. Dat geeft je lichaam de kans zich te herstellen.
Ik ga het deze week proberen.
pi_164630623
Ik train nu vier/vijf keer per week en heb zo nu en dan al wel eens last van kleine pijntjes. Al is het maar een spiertje in mijn hand of aanhechtingspunt triceps. Gelukkig slaap ik negen uur per nacht en eet ik aardig goed dus ik herstel snel.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 21:33:16 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164631415
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik train nu vier/vijf keer per week en heb zo nu en dan al wel eens last van kleine pijntjes. Al is het maar een spiertje in mijn hand of aanhechtingspunt triceps. Gelukkig slaap ik negen uur per nacht en eet ik aardig goed dus ik herstel snel.
Rust gaat niet alleen maar om slaap he. Genoeg slaap is belangrijk natuurlijk, maar het gaat er meer om om je spieren rust te geven. Als je kleine pijntjes hebt die aan blijven houden is dat een duidelijk teken dat die spier, of spiergroep, even rust nodig heeft. Als je hard traint doe je je lichaam behoorlijk geweld aan, die past zich wel aan maar alleen als je het ook de kans geeft zichzelf te helen.
pi_164632544
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:33 schreef Snakey het volgende:

[..]

Rust gaat niet alleen maar om slaap he. Genoeg slaap is belangrijk natuurlijk, maar het gaat er meer om om je spieren rust te geven. Als je kleine pijntjes hebt die aan blijven houden is dat een duidelijk teken dat die spier, of spiergroep, even rust nodig heeft. Als je hard traint doe je je lichaam behoorlijk geweld aan, die past zich wel aan maar alleen als je het ook de kans geeft zichzelf te helen.
Klopt, weet ik. Maar dit zijn (in mijn geval) pijntjes die na twee dagen gewoon weer verdwenen zijn.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 00:21:01 #19
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164637292
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Klopt, weet ik. Maar dit zijn (in mijn geval) pijntjes die na twee dagen gewoon weer verdwenen zijn.
Dat noemen ze spierpijn ;)
pi_164639319
Hoe passen jullie progressive overload toe op isolatie werk? Neem een (bayesian) fly. Je kan niet blijven overloaden als een MP of squat, anders zou ik over tien weken honderd kilo flyes doen.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:48:17 #21
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_164643249
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 02:29 schreef Hoxyz het volgende:
Hoe passen jullie progressive overload toe op isolatie werk? Neem een (bayesian) fly. Je kan niet blijven overloaden als een MP of squat, anders zou ik over tien weken honderd kilo flyes doen.
Meer reps of tijd onder spanning is ook overload.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:24:02 #22
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_164643778
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 02:29 schreef Hoxyz het volgende:
Hoe passen jullie progressive overload toe op isolatie werk? Neem een (bayesian) fly. Je kan niet blijven overloaden als een MP of squat, anders zou ik over tien weken honderd kilo flyes doen.
Ik overload de compounds die ik er voor doe. De isolaties zijn een mooie graadmeter van hoe diep ik ben gedaan en hoe netjes de techniek was (denk bv aan meer vermoeide triceps na sloppy benchen). Dingen als laterale flyes gewoon setjes van 12-15 en als dat aardig lukt een stap hoger vanaf 8-12 reps weer.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_164644216
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 02:29 schreef Hoxyz het volgende:
Hoe passen jullie progressive overload toe op isolatie werk? Neem een (bayesian) fly. Je kan niet blijven overloaden als een MP of squat, anders zou ik over tien weken honderd kilo flyes doen.
Progressive overload is bij isolatie werk minder van belang. Het doel van die oefeningen zijn de andere wijzen waarop je lichaam het signaal krijgt om spiermassa te bouwen : metabolic fatigue en muscle damage.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:51:30 #24
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164644340
Je merkt vanzelf als een gewicht te licht wordt bij isolatie oefeningen. Het doet gewoon niks meer voor je.
pi_164644488
Zomaar een vraag:
Draagt trainen op hypertrofie nu ook bij aan kracht of niet? Ook bij trainen op hypertrofie kun je de oefening steeds zwaarder pakken, dus lijkt me van wel. Of is dat slechts minimaal en heeft trainen in de 1-6 rep range veel meer effect?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_164644542
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zomaar een vraag:
Draagt trainen op hypertrofie nu ook bij aan kracht of niet? Ook bij trainen op hypertrofie kun je de oefening steeds zwaarder pakken, dus lijkt me van wel. Of is dat slechts minimaal en heeft trainen in de 1-6 rep range veel meer effect?
Trainen op hypertrofie zal vooral op uithoudingsvermogen en massa bijdragen lijkt me. Qua kracht vast wel ietsjes, maar het zal niet heel veel toevoegen vermoed ik.
pi_164644569
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:01 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Trainen op hypertrofie zal vooral op uithoudingsvermogen en massa bijdragen lijkt me. Qua kracht vast wel ietsjes, maar het zal niet heel veel toevoegen vermoed ik.
Andersom wel.

Stel je kan 100BP'en 5x5.

Dan kan je ook wel 95 x 8/8/8 doen
pi_164644580
Vorige week vrijdag dus 2 reps op de 50 kg BP, gisteren 3 reps en daarna nog een set van 2 reps, dus wel vooruitgang weer :D alleen spijtig dat bij rep 3 van set 2 de fail kwam en ik nog net onder de stang weg kon komen :+
pi_164644589
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:03 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Andersom wel.

Stel je kan 100BP'en 5x5.

Dan kan je ook wel 95 x 8/8/8 doen
Jep, maar dat is niet echt hypertrofie training vind ik. :@
pi_164644681
"There are a lot of things powerlifters utilize to help make their programs as optimal as possible. There are also many types of clubs out there with their own philosophies on powerlifting. One of the more famous clubs is Westside Barbell. Westside Barbell is home to the strongest powerlifters out there today, with many who have over a 600 lb. bench press and some over 800 lb.

A few can also deadlift over 700 lb. and 3 who can squat over a grand! The owner and founder of Westside, Louie Simmons. A strength coach for many world athletes, he has been training for many years and training athletes for over 10 years."

600 lb : 2.2 = 272 kg
Er zijn mensen die bijna 300 kg benchen? :D :o
pi_164644700
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:08 schreef Toto69 het volgende:
"There are a lot of things powerlifters utilize to help make their programs as optimal as possible. There are also many types of clubs out there with their own philosophies on powerlifting. One of the more famous clubs is Westside Barbell. Westside Barbell is home to the strongest powerlifters out there today, with many who have over a 600 lb. bench press and some over 800 lb.

A few can also deadlift over 700 lb. and 3 who can squat over a grand! The owner and founder of Westside, Louie Simmons. A strength coach for many world athletes, he has been training for many years and training athletes for over 10 years."

600 lb : 2.2 = 272 kg
Er zijn mensen die bijna 300 kg benchen? :D :o
Jup
pi_164644749
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:08 schreef Toto69 het volgende:
"There are a lot of things powerlifters utilize to help make their programs as optimal as possible. There are also many types of clubs out there with their own philosophies on powerlifting. One of the more famous clubs is Westside Barbell. Westside Barbell is home to the strongest powerlifters out there today, with many who have over a 600 lb. bench press and some over 800 lb.

A few can also deadlift over 700 lb. and 3 who can squat over a grand! The owner and founder of Westside, Louie Simmons. A strength coach for many world athletes, he has been training for many years and training athletes for over 10 years."

600 lb : 2.2 = 272 kg
Er zijn mensen die bijna 300 kg benchen? :D :o
Foutje, NVM.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2016 11:12:34 ]
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:13:00 #33
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164644780
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:08 schreef Toto69 het volgende:
"There are a lot of things powerlifters utilize to help make their programs as optimal as possible. There are also many types of clubs out there with their own philosophies on powerlifting. One of the more famous clubs is Westside Barbell. Westside Barbell is home to the strongest powerlifters out there today, with many who have over a 600 lb. bench press and some over 800 lb.

A few can also deadlift over 700 lb. and 3 who can squat over a grand! The owner and founder of Westside, Louie Simmons. A strength coach for many world athletes, he has been training for many years and training athletes for over 10 years."

600 lb : 2.2 = 272 kg
Er zijn mensen die bijna 300 kg benchen? :D :o
Wereldrecord is op het moment 335 kilo op naam van Kirill Sarychev.

pi_164644860
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wereldrecord is op het moment 335 kilo op naam van Kirill Sarychev.

Shiit. Wat een baas.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:18:38 #35
69994 seto
-|||--------|||-
pi_164644917
Er zijn zelfs mensen die bijna 500kg benchen, wel met bench shirt.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zomaar een vraag:
Draagt trainen op hypertrofie nu ook bij aan kracht of niet? Ook bij trainen op hypertrofie kun je de oefening steeds zwaarder pakken, dus lijkt me van wel. Of is dat slechts minimaal en heeft trainen in de 1-6 rep range veel meer effect?
Ik weet dat George Leeman veel van volume houdt, maar ik weet niet of dat net zo behulpzaam is als je natty bent :+
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:35:18 #36
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_164645312
Weer geen kai greene dit jaar...
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 18 augustus 2016 @ 12:04:45 #37
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164646049
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:18 schreef seto het volgende:
Er zijn zelfs mensen die bijna 500kg benchen, wel met bench shirt.

Ik dacht dat de max 400nogwat was, maar net onder 500 is het record inderdaad. :o

pi_164646869
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:16 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Shiit. Wat een baas.
Jij bent sniper x toch? srs
pi_164652560
zijn er nog sups te krijgen met efedrine cafeïne erin?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 20:38:42 #40
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164658208
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:18 schreef seto het volgende:
Er zijn zelfs mensen die bijna 500kg benchen, wel met bench shirt.

[..]

Ik weet dat George Leeman veel van volume houdt, maar ik weet niet of dat net zo behulpzaam is als je natty bent :+
Volume is juist het belangrijkste voor hypertrophy bij natty's.
Over het algemeen heeft de gemiddelde natty meer baat bij hoger volume en meer reps.
Geen bro-science, maar actual science ;)
  donderdag 18 augustus 2016 @ 21:06:20 #41
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_164659225
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:03 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Andersom wel.

Stel je kan 100BP'en 5x5.

Dan kan je ook wel 95 x 8/8/8 doen
Tja kunnen. Als je het nooit doet zet het geen zoden aan de dijk hé.
Ik combineer het nu gewoon. Powerliften icm paar isolaties voor armen, schouders, kuiten etc. Bench veel setjes van 5, Squat 3-5, deadlift 1-3. Groei er prima op.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_164667599
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zomaar een vraag:
Draagt trainen op hypertrofie nu ook bij aan kracht of niet? Ja Ook bij trainen op hypertrofie kun je de oefening steeds zwaarder pakken, dus lijkt me van wel. Of is dat slechts minimaal en heeft trainen in de 1-6 rep range veel meer effect?
Goeie vraag. Ligt aan de rep range die je hanteert voor het trainen van hypertrofie. Stel je traint op hypertrofie in een rep range van 20-25 tot falen, dan is de toename in kracht (ervanuitgaande dat je 1RM bedoelt in deze) minder dan wanneer je traint op hypertrofie in een rep range van 8-12 tot falen, terwijl de toename in massa nauwelijks verschilt.

De massa die je bij de 20-25 rep range gewonnen hebt is natuurlijk geen loze massa, maar toch is er een kleinere toename in kracht. Het lichaam is er simpelweg op dat moment niet op ingesteld om die bepaalde oefening op een hogere intensiteit te doen dan 20-25 herhalingen, vandaar de kleinere toename in spierkracht. Je zit met 20-25 immers verder van je 1RM af wat betreft intensiteit dan met 8-12.

Mocht je na een periode van 20-25 herhalingen op een bepaalde oefening, overstappen naar een hogere intensiteit op diezelfde oefening, dan kan je logischerwijs die gewonnen hoeveelheid massa snel gebruiken om een toename in 1RM te realiseren.

Op je tweede vraag, ja, het trainen binnen 1-6 herhalingen heeft een groter verbeterend effect op de 1RM dan het trainen binnen de hogere rep ranges.

Edit: dit kan je overigens toepassen zoals VASND hierboven aangeeft. Binnen een rep range van 1-5 op een bepaalde compound, gevolgd door isolatiewerk op een lagere intensiteit voor bepaalde (eventueel achterliggende) spiergroepen. Mocht je een voorbeeld willen voor een bepaalde compound, dan roept u maar.

quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 02:29 schreef Hoxyz het volgende:
Hoe passen jullie progressive overload toe op isolatie werk? Neem een (bayesian) fly. Je kan niet blijven overloaden als een MP of squat, anders zou ik over tien weken honderd kilo flyes doen.
Wat ik deed bij een bayesian fly was beginnen op 3x8 met een bepaald gewicht, dit vervolgens uitbouwen naar 3x12 op datzelfde gewicht. Zodra ik na een bepaalde tijd 3x12 haalde met dat gewicht ging ik terug naar 3x8 op een hoger gewicht. Je zou ook bij 3x8 kunnen blijven en de excentrische fase langer kunnen laten duren of eventueel een combinatie van het langzaam verhogen van het aantal herhalingen en de duur van een bepaalde fase van de oefening kunnen aanpassen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Rami. op 19-08-2016 02:53:38 ]
pi_164672418
Vorige week m'n kcal inname al verhoogd naar 3K, geen gram aangekomen deze week..

En dan te bedenken dat ik aan het einde van m'n cut op 1800kcal zat..

Op naar 3200 dan maar
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:32:53 #44
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164674000
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 09:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Vorige week m'n kcal inname al verhoogd naar 3K, geen gram aangekomen deze week..

En dan te bedenken dat ik aan het einde van m'n cut op 1800kcal zat..

Op naar 3200 dan maar
Zou het nog een weekje afwachten, 1 week zegt nog niet zoveel, het is geen rechte lijn omhoog qua gewicht.
pi_164675414
Duidelijk en interessant Rami., thanks. :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_164675778
Ik train als ectomorph bijna alleen maar in een lage rep range. Meestal rond 5 a 6 herhalingen. Rond 80% van 1rm. Probeer ook tussendoor wat meer rust te pakken tussen herhalingen.

Alleen isolatie oefeningen doe ik tot failure.

Train wel 6x per week.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:49:43 #47
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164676447
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 12:09 schreef relativity het volgende:
Ik train als ectomorph bijna alleen maar in een lage rep range. Meestal rond 5 a 6 herhalingen. Rond 80% van 1rm. Probeer ook tussendoor wat meer rust te pakken tussen herhalingen.

Alleen isolatie oefeningen doe ik tot failure.

Train wel 6x per week.
De rep ranges zijn over het algemeen een rode lijn die je aan kan houden. Volgens onderzoek ligt het toch vooral aan je genen hoe je lijf op bepaalde rep ranges reageert. Wat dan vooral voor hypertrophie geldt.

Het moge duidelijk zijn dat als je powerlift en aan meets doet je je 1RM zo hoog mogelijk wil hebben waardoor training op 3, max 5 reps de beste resultaten levert. Hoewel veel powerlifters dan ook weer periodiek met 10 reps op 50% trainen. :P
pi_164677197
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 12:49 schreef Snakey het volgende:

[..]

De rep ranges zijn over het algemeen een rode lijn die je aan kan houden. Volgens onderzoek ligt het toch vooral aan je genen hoe je lijf op bepaalde rep ranges reageert. Wat dan vooral voor hypertrophie geldt.

Het moge duidelijk zijn dat als je powerlift en aan meets doet je je 1RM zo hoog mogelijk wil hebben waardoor training op 3, max 5 reps de beste resultaten levert. Hoewel veel powerlifters dan ook weer periodiek met 10 reps op 50% trainen. :P
Ja dat is ook zo, maar merk dat als ik veel reps ga doen dat ik vrij snel uitgeput raak. Waarschijnlijk door die ecto genen. Gaat ook best lekker op deze rep-range :)

Natuurlijk moet je wel een beetje afwisselen, maar probeer dat wel aan te houden. Af en toe een setje van 8 er tussendoor. Shock the musles ;)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:42:26 #49
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164677319
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:34 schreef relativity het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo, maar merk dat als ik veel reps ga doen dat ik vrij snel uitgeput raak. Waarschijnlijk door die ecto genen. Gaat ook best lekker op deze rep-range :)

Natuurlijk moet je wel een beetje afwisselen, maar probeer dat wel aan te houden. Af en toe een setje van 8 er tussendoor. Shock the musles ;)
Na wat experimenteren met DB BP na m'n BP is een rep range van 2 x 15 met dumbbells, waarbij ik dan nog wat reps in de tank hou (32's), blijkbaar m'n sweet spot. M'n borst trekt weer aardig bij nu.

En ja, je moet het shock effect er wel inhouden af en toe, ander gebeurt er helemaal niks!! :P
pi_164677453
Ik heb nog nooit een 1RM geprobeerd bij de grote compounds. Er zijn wel sites zie ik waar je het theoretisch kan uitrekenen door het gewicht in te vullen en bijv 5x5 (wat ik doe bij die grote oefeningen) dus dat zal het wel ongeveer zijn, al kan de praktijk altijd anders zijn. Zelf interesseert me het eigenlijk ook niet wat mijn 1RM is, als je powerlift of meedoet aan een wedstrijd snap ik natuurlijk dat je het graag wil weten. Gelukkig is dat mijn doel niet.
Ik denk dat de 1RM bij mij ook maar een paar kilo extra is, dus zo veel zal het natuurlijk niet schelen in mijn geval _O-
pi_164677615
https://www.youtube.com/channel/UCWl4r8lWQwk1BRQhNugBYzQ

Vintage Genetics stands for everything the Golden Era of bodybuilding is about.
Proportions, symmetry and overall body composition were of great importance when bodybuilding was in its golden days.

Best een leuk kanaal om zo af en toe naar te kijken :)
pi_164677766
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:59 schreef Questular het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCWl4r8lWQwk1BRQhNugBYzQ

Vintage Genetics stands for everything the Golden Era of bodybuilding is about.
Proportions, symmetry and overall body composition were of great importance when bodybuilding was in its golden days.

Best een leuk kanaal om zo af en toe naar te kijken :)
Ik ken hem niet, doet hij het naturel?
pi_164678378
quote:
0s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op vrijdag 19 augustus 2016 13:59 schreef Questular het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCWl4r8lWQwk1BRQhNugBYzQ

Vintage Genetics stands for everything the Golden Era of bodybuilding is about.
Proportions, symmetry and overall body composition were of great importance when bodybuilding was in its golden days.

Best een leuk kanaal om zo af en toe naar te kijken :)
Ja hij heeft een erg goede fysiek en leuke content imo.
quote:
vrijdag 19 augustus 2016 14:07 schreef ComedyShortsGamer het volgende:[/b]

[..]

Ik ken hem niet, doet hij het naturel?
Nee zijn fysiek is niet natty haalbaar denk ik, hij claimed ook niet natty te zijn.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_164679065
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 14:07 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Ik ken hem niet, doet hij het naturel?
Niet echt nee ;)
pi_164679788
Ik mag hopen dat hij niet naturel is, anders doe ik zelf iets aardig fout :)
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:36:14 #56
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164679790
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Na wat experimenteren met DB BP na m'n BP is een rep range van 2 x 15 met dumbbells, waarbij ik dan nog wat reps in de tank hou (32's), blijkbaar m'n sweet spot. M'n borst trekt weer aardig bij nu.

En ja, je moet het shock effect er wel inhouden af en toe, ander gebeurt er helemaal niks!! :P
Shock effect :')



[ Bericht 5% gewijzigd door Anus_Cocainus op 19-08-2016 15:48:15 ]
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:40:55 #57
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164679920
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 12:09 schreef relativity het volgende:
Ik train als ectomorph bijna alleen maar in een lage rep range. Meestal rond 5 a 6 herhalingen. Rond 80% van 1rm. Probeer ook tussendoor wat meer rust te pakken tussen herhalingen.

Alleen isolatie oefeningen doe ik tot failure.

Train wel 6x per week.
Volgens nieuwe peer-reviews is het voor natty's beter om wat hoger in reps te zitten als hypertrophy je doel is.
40-70 reps, over 4-6 sets, 2 tot 3x per week.
Dus ook niet verkeerd om een goeie volume week in te passen.
pi_164680010
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:07 schreef DjMark het volgende:

[..]

Niet echt nee ;)
Jammer
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:49:26 #59
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164680161
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:44 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Jammer
Is toch wel overduidelijk, niet?
pi_164680268
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:49 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Is toch wel overduidelijk, niet?
Nu ik een paar video's gezien heb wel
pi_164683243
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:40 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Volgens nieuwe peer-reviews is het voor natty's beter om wat hoger in reps te zitten als hypertrophy je doel is.
40-70 reps, over 4-6 sets, 2 tot 3x per week.
Dus ook niet verkeerd om een goeie volume week in te passen.
Volgens mij kan dan niet zo bepaald worden hoor. Jouw fysieke belasting is o.a. bepaald door genetische factoren, voeding, rust en lichaamssamenstelling.

Ik kan bijvoorbeeld erg vaak en intensief trainen met zware gewichten in lage rep range. Als ik veel reps (12+) maak heb ik het idee snel last te krijgen van overtraining.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:08:10 #62
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164684975
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:52 schreef relativity het volgende:

[..]

Volgens mij kan dan niet zo bepaald worden hoor. Jouw fysieke belasting is o.a. bepaald door genetische factoren, voeding, rust en lichaamssamenstelling.

Ik kan bijvoorbeeld erg vaak en intensief trainen met zware gewichten in lage rep range. Als ik veel reps (12+) maak heb ik het idee snel last te krijgen van overtraining.
Hoeveel reps je doet zorgt niet persé voor overtraining. Constant zeer intensief trainen zorgt juist eerder voor overbelasting van je CNS.
Als jij erg vaak, zeer intensief kan trainen doe je simpelweg te weinig volume lijkt me.
Doe wat je wilt, ik ga liever voor wetenschappelijk onderzoek en helemaal een peer-review waar conclusies worden getrokken op basis van meerdere studies.
(Tenzij kracht je doel is en spiergroei minder belangrijk voor je is, dan heb ik niets gezegd)
pi_164686111
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:44 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Jammer
Waarom is dat jammer? Omdat het naturel niet haalbaar is, of omdat je wat tegen steroid gebruik hebt? Ik vind het goed dat die niet natty claimed zoals veel youtubers waardoor mensen verkeerde verwachtingen krijgen over wat haalbaar is en wat niet.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_164687058
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:42 schreef esv7 het volgende:

[..]

Waarom is dat jammer? Omdat het naturel niet haalbaar is, of omdat je wat tegen steroid gebruik hebt? Ik vind het goed dat die niet natty claimed zoals veel youtubers waardoor mensen verkeerde verwachtingen krijgen over wat haalbaar is en wat niet.
Wat is eigk een goed max natty voorbeeld?
pi_164687062
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:42 schreef esv7 het volgende:

[..]

Waarom is dat jammer? Omdat het naturel niet haalbaar is, of omdat je wat tegen steroid gebruik hebt? Ik vind het goed dat die niet natty claimed zoals veel youtubers waardoor mensen verkeerde verwachtingen krijgen over wat haalbaar is en wat niet.
Ik houd daar niet van , maar je moet het zelf weten hoor
pi_164687247
quote:
1s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op vrijdag 19 augustus 2016 20:04 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Ik houd daar niet van , maar je moet het zelf weten hoor
Oh ja ik vroeg het mij gewoon af :) .
quote:
vrijdag 19 augustus 2016 20:04 schreef Blue_note het volgende:[/b]

[..]

Wat is eigk een goed max natty voorbeeld?
Omar Isuf verwijst dan vaak naar Eugen Sandow:

Maar misschien hebben anderen hier een beter(recenter) voorbeeld voor je.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_164688906
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:04 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Wat is eigk een goed max natty voorbeeld?
Max dat je als natty kunt behalen is een FFMI van 25 maar dat is alleen met heel goede genen. Voor de gemiddelde persoon zal max haalbaar rond de 22-23 zitten.
Voor mij betekent dit bijvoorbeeld dat de mijn max ongeveer 90-92kg is met 10%BF, ben 1.90m.
Kun je hier uitrekenen:
http://www.thecalculator.(...)-Calculator-794.html

Dus voer je gegevens in en zoek dan een plaatje op van iemand met jouw lengte/max gewicht.
pi_164691561
Volgens dat ding is m'n natty max 85KG op 10%
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:02:24 #69
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164691717
Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.

Result:
■ Lean mass = 185.19 lbs (or 84.00 kg)

■ Fat Free Mass Index (FFMI) = 25.14

■ Adjusted FFMI = 25.32

Edit: ow wacht. :P

Besides the formula of FFMI and adjusted FFMI it was concluded that a normal average index score for males is around 19 while everything going above 25 is indicative of steroid usage.
pi_164693562
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:04 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Wat is eigk een goed max natty voorbeeld?
In dit filmpje geeft die een paar voorbeelden van obvious not natty's en personen waarvan die denkt dat ze wel natty zijn a.d.h.v. FFMI.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_164693571
Ik heb zo'n gevoel dat die calculator niet werkt voor vrouwen. Right?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_164693634
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat die calculator niet werkt voor vrouwen. Right?
Volgens mij wel alleen is er bij een ander FFMI de natty limit.
http://exercisetoolkit.com/tag/fat-free-mass-index/
Hier staat er het een en ander over.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_164693667
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:45 schreef esv7 het volgende:

[..]

Volgens mij wel alleen is er bij een ander FFMI de natty limit.
http://exercisetoolkit.com/tag/fat-free-mass-index/
Hier staat er het een en ander over.
Aha, that makes sense.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_164702451
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:08 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Hoeveel reps je doet zorgt niet persé voor overtraining. Constant zeer intensief trainen zorgt juist eerder voor overbelasting van je CNS.
Als jij erg vaak, zeer intensief kan trainen doe je simpelweg te weinig volume lijkt me.
Doe wat je wilt, ik ga liever voor wetenschappelijk onderzoek en helemaal een peer-review waar conclusies worden getrokken op basis van meerdere studies.
(Tenzij kracht je doel is en spiergroei minder belangrijk voor je is, dan heb ik niets gezegd)
No offense maar dat is echt onzin. Ik ben sneller vooruit gegaan dan de meeste mensen die ik ken. Zelfs zo snel dat mensen constant vragen of ik iets gebruik.

Ik heb ook allerlei wetenschappelijke studies doorgespit en mijn training daarop aangepast. En zoals eerder gezegd, iedereen reageert anders op training prikkels. Dat ligt aan zeer veel variabelen. Daarnaast heb ik een zeer hoog metabolisme.

Misschien ben je bekent met het principe "get in and get out". Maar we kunnen weleens foto's vergelijken met progressie? Ik ben weleens benieuwd.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:46:13 #75
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164703513
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:08 schreef relativity het volgende:

[..]

No offense maar dat is echt onzin. Ik ben sneller vooruit gegaan dan de meeste mensen die ik ken. Zelfs zo snel dat mensen constant vragen of ik iets gebruik.

Ik heb ook allerlei wetenschappelijke studies doorgespit en mijn training daarop aangepast. En zoals eerder gezegd, iedereen reageert anders op training prikkels. Dat ligt aan zeer veel variabelen. Daarnaast heb ik een zeer hoog metabolisme.

Misschien ben je bekent met het principe "get in and get out". Maar we kunnen weleens foto's vergelijken met progressie? Ik ben weleens benieuwd.
Jij meet je vooruitgang ten opzichte van 'mensen die je kent', leuk maar dat zegt niet zoveel.
Misschien ben jij wel iemand met god-tier 1% genen, misschien trainen die 'mensen die je kent' sub-optimaal etc.
Als je meerdere studies samenvoegt kan je de conclusie trekken dat hoger volume (40-70 reps over 4-6 sets, 2-3x per week, per spiergroep) de aanbeveling is voor naturals.
Het feit dat ze die conclusie kunnen trekken betekend juist dat veel mensen hetzelfde reageren op bepaalde manier van trainen, en schijnbaar reageert het meerendeel dus beter op hoger volume.
Dat jij denkt dat iets anders voor jou beter is doet niets af aan dat feit.
Dat volume een key-driver voor hypertrophy is is niets nieuws natuurlijk, daarom heb je verschil tussen kracht-schema's en bodybuild schema's.
pi_164703814
Kan niet zeggen dat ik veel vooruit ga met alleen maar hoge intensiteit, of alleen maar volume. Moet toch echt wel beiden zijn, of op z'n minst relatief kleine blocks van zeg max 6-8 weken elk. Lastig te beoordelen, maar ik maak zelf denk ik de meeste vooruitgang door te beginnen met intensiteit compounds (denk 531 achtig, 60%-90%), vervolgens flink wat volume met 50-60% direct na diezelfde compounds en de workout dan spier-gericht ipv oefening-gericht af te maken met isolatie oefeningen rondom die compounds.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:09:56 #77
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164704965
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:12 schreef Faeroer het volgende:
Kan niet zeggen dat ik veel vooruit ga met alleen maar hoge intensiteit, of alleen maar volume. Moet toch echt wel beiden zijn, of op z'n minst relatief kleine blocks van zeg max 6-8 weken elk. Lastig te beoordelen, maar ik maak zelf denk ik de meeste vooruitgang door te beginnen met intensiteit compounds (denk 531 achtig, 60%-90%), vervolgens flink wat volume met 50-60% direct na diezelfde compounds en de workout dan spier-gericht ipv oefening-gericht af te maken met isolatie oefeningen rondom die compounds.
Ik doe ook beide, altijd goed ;)
pi_164727403
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:46 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Jij meet je vooruitgang ten opzichte van 'mensen die je kent', leuk maar dat zegt niet zoveel.
Misschien ben jij wel iemand met god-tier 1% genen, misschien trainen die 'mensen die je kent' sub-optimaal etc.
Als je meerdere studies samenvoegt kan je de conclusie trekken dat hoger volume (40-70 reps over 4-6 sets, 2-3x per week, per spiergroep) de aanbeveling is voor naturals.
Het feit dat ze die conclusie kunnen trekken betekend juist dat veel mensen hetzelfde reageren op bepaalde manier van trainen, en schijnbaar reageert het meerendeel dus beter op hoger volume.
Dat jij denkt dat iets anders voor jou beter is doet niets af aan dat feit.
Dat volume een key-driver voor hypertrophy is is niets nieuws natuurlijk, daarom heb je verschil tussen kracht-schema's en bodybuild schema's.
Ik meet mijn vooruitgang niet ten opzichte van mensen die ik ken. Ik zeg alleen dat training afgestemd moet worden op variabelen zoals lichaamstypen (ecto-, meso-, endomorf en subgroepen) en genetische aanleg (overwegend slow-twitch vezel bij ectomorf). Er is geen universele aanpak. Bij iemand met ectomorfe genen wordt dus vaak ook geadviseerd af te zien van aerobe training, terwijl andere lichaamstypen hier juist behoefte aan hebben. Hetzelfde geldt voor voeding.

quote:
Voor het ectomorfe lichaamstype vallen korte intensieve trainingssessies van max. 1 uur aan te bevelen. Hij moet overwegend met vrije gewichten trainen en zich daarbij concentreren op de training van de grondoefeningen met zware gewichten. Squats,bankdrukken,nekdrukken,curls met een lange halter en dips met extra gewicht moeten het fundament van het trainingsprogramma vormen. 2 tot 3 zware sets met elk 5 tot 8 herhalingen bouwen de basis op voor een dichte,massieve musculutuur,die de ecto zo dringend nodig heeft. We gaan dus de spieren op een anaerobe belasting aanpakken.
Daarnaast heb ik geen god-tier genen. Maar ik heb in het verleden ook veel getraind. Precies op de manier welke jij adviseert. Samen met mensen met endo-, en mesomorfe bouw. Hun kwamen behoorlijk aan in spiermassa. Ik nauwelijks. Terwijl ik veel meer calorieën nuttigde uit goede bronnen.

Maar goed, laten we discussie verder maar beëindigen, want we menen beiden gelijk te hebben.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_164727926
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 12:09 schreef relativity het volgende:
Ik train als ectomorph bijna alleen maar in een lage rep range. Meestal rond 5 a 6 herhalingen. Rond 80% van 1rm. Probeer ook tussendoor wat meer rust te pakken tussen herhalingen.

Alleen isolatie oefeningen doe ik tot failure.

Train wel 6x per week.
Het is allang bewezen dat somatypes niet bestaan. Je hebt dus geen ectomorph genen. Je kunt de somatypes alleen gebruiken om iemands bouw te beschrijven, maar het zegt niets over hoe makkelijk iemand spiermassa bouwt.
pi_164727943
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 10:21 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het is allang bewezen dat somatypes niet bestaan. Je hebt dus geen ectomorph genen. Je kunt de somatypes alleen gebruiken om iemands bouw te beschrijven, maar het zegt niets over hoe makkelijk iemand spiermassa bouwt.
Bron?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_164728547
Lang geleden dat ik zulke DOMS had. :') gisteren 2,5 uur getraind. Dat is de valkuil met techniektraining, het ging steeds beter en ik wilde maar doorgaan tot bepaalde oefeningen goed lukten (muscle snatch, snatch high pull etc). M'n schouders en armen en rug zijn niet blij met me. :')
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zondag 21 augustus 2016 @ 11:25:05 #82
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164728972
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 10:22 schreef relativity het volgende:

[..]

Bron?
Kom jij maar met een bron, ben nu wel klaar met die non-stop bro-science.
Je zit gedegen onderzoek te ontkennen en komt vervolgens met bro-science van 15 jaar geleden.
Prima dat jij lekker lage reps wilt doen, maar het meerendeel gaint meer spieren bij hoger volume.
Dat is geen mening maar een conclusie nadat meerdere onderzoeken zijn samengevoegd.
Als jij dan even een onderzoekje post waarin lage reps voor meer spiergroei zorgt dan hou ik m'n mond verder.
  zondag 21 augustus 2016 @ 11:55:50 #83
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_164729595
Bron uit 2013.
WFPB!
pi_164729620
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 11:25 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Kom jij maar met een bron, ben nu wel klaar met die non-stop bro-science.
Je zit gedegen onderzoek te ontkennen en komt vervolgens met bro-science van 15 jaar geleden.
Prima dat jij lekker lage reps wilt doen, maar het meerendeel gaint meer spieren bij hoger volume.
Dat is geen mening maar een conclusie nadat meerdere onderzoeken zijn samengevoegd.
Als jij dan even een onderzoekje post waarin lage reps voor meer spiergroei zorgt dan hou ik m'n mond verder.
Ik vraag alleen om een bron over een onderwerp zodat ik mijn mening wellicht bij kan stellen? Hij zegt dat somatypes niet bestaan. Waarom wordt het dan veelvuldig beschreven in medische literatuur?

Het heeft niks met bro-science te maken. Genoeg sportwetenschappers en fysiotherapeuten in mijn omgeving, die zelf ook een zeer actieve levensstijl hebben.

Daarnaast wil ik erover discussiëren omdat het handig is voor het verwerven naar nieuwe inzichten door je standpunten te beargumenteren. Jij hebt het elke keer over meta-studies. Ik zeg daarop alleen dat training individueel afgestemd dient te worden. Wat is het probleem? Er is geen universele aanpak.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:30:43 #85
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164730283
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 11:25 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Kom jij maar met een bron, ben nu wel klaar met die non-stop bro-science.
Je zit gedegen onderzoek te ontkennen en komt vervolgens met bro-science van 15 jaar geleden.
Prima dat jij lekker lage reps wilt doen, maar het meerendeel gaint meer spieren bij hoger volume.
Dat is geen mening maar een conclusie nadat meerdere onderzoeken zijn samengevoegd.
Als jij dan even een onderzoekje post waarin lage reps voor meer spiergroei zorgt dan hou ik m'n mond verder.
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:40:00 #86
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164730529
quote:
12s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb duidelijk vermeld dat de peer-review op natty's van toepassing is.
Ook claim ik nergens dat je geen spieren kan bouwen met lage reps/minder volume.
Gemiddeld alleen aanzienlijk meer met hoger volume.
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:40:38 #87
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164730543
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 11:55 schreef Dizorn het volgende:
Bron uit 2013.
Peer review>enkel onderzoek.
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:09:32 #88
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_164731197
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:40 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Peer review>enkel onderzoek.
Heb je het gelezen? Het is een meta-analysis / systematic review.
WFPB!
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:44:15 #89
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164732059
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:09 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Heb je het gelezen? Het is een meta-analysis / systematic review.
Gelezen.
Probleem is dat ze kijken naar fiber-recruitment in een enkele sessie.
Dat je een maximale stimulus krijgt bij maximale inspanning (en dus maximaal gewicht) is de conclusie.
Dat deze manier van trainen niet vol te houden is voor langere tijd kijken ze verder niet naar.
In de praktijk kan je niet 3,4 of 5x per week op deze manier trainen, je bent niet tijdig hersteld.
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:47:57 #90
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_164732128
" Single set training appears to provide
similar hypertrophic gains to multiple set
training. Frequency of training should be
self-selected as there appears no evidence
which can support any recommendation.
See also ‘Training and detraining Time
course’"

Niet zo gek dat ze die conclusie stellen dus, want je hoeft ook niet 3-5x per week te trainen volgens hun research :P
WFPB!
pi_164732291
Hebben jullie echt wetenschapjes nodig om te zien of je wel of niet groeit en sterker wordt? Ga gewoon trainen joh.
  zondag 21 augustus 2016 @ 14:15:49 #92
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164732778
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:55 schreef Faeroer het volgende:
Hebben jullie echt wetenschapjes nodig om te zien of je wel of niet groeit en sterker wordt? Ga gewoon trainen joh.
Als een bepaalde manier van trainen 40% meer spier kan opleveren dan wil ik dat wel weten ja.
Natty-struggles :')
pi_164733030
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:55 schreef Faeroer het volgende:
Hebben jullie echt wetenschapjes nodig om te zien of je wel of niet groeit en sterker wordt? Ga gewoon trainen joh.
Dat is inderdaad de basis, neemt niet weg dat men hier graag wat dieper op de materie in gaat. Ik vind het juist een interessante discussie.Dit is namelijk precies de reden dat ik een combinatie doe van kracht en hypertrofie trainingen, ik kan namelijk niet echt zeggen wat voor mij beter werkt.
pi_164734149
quote:
12s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
5 juicers op een rij,

Bingo
  zondag 21 augustus 2016 @ 18:11:51 #95
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164738750
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:13 schreef bombmannl het volgende:

[..]

5 juicers op een rij,

Bingo
Niet zo weinig ook. Hence de knipoogsmiley bij mijn post. :+
pi_164740676
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:13 schreef bombmannl het volgende:

[..]

5 juicers op een rij,

Bingo
Vijf mannen die bij de sterkste mensen ooit horen op een rij.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_164746364
Sinds paar dagen last van bultjes in mn hals. Niks aan macro's aangepast althans. Iemand nog wel eens last van? Net iets teveel eiwitten?
  zondag 21 augustus 2016 @ 22:54:00 #98
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164747964
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 22:19 schreef Blue_note het volgende:
Sinds paar dagen last van bultjes in mn hals. Niks aan macro's aangepast althans. Iemand nog wel eens last van? Net iets teveel eiwitten?
Bultjes? Als in, puistjes, of iets anders?
  zondag 21 augustus 2016 @ 22:57:18 #99
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zondag 21 augustus 2016 @ 23:01:50 #100
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_164748316
130kg strict press x6... Dang *)
Fear is the path to the Dark Side.
pi_164758403
quote:
Klokov O+ Holy shit wat is die vent geniaal.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_164758504
Oef, na zolang cutten lijkt het net of ik weer beginner gains zie :P
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:03:55 #104
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164759156
Naar aanleiding van bovenstaande discussie over hypertrophy is dit een goed stuk.

https://www.t-nation.com/(...)scle-building-method

Waarbij ik voor hypertrophy vooral dit gebruik.

"When doing an exercise mainly to build muscle mass, you can select the weight that allows you to feel the muscle working the best. You'll find a sweet spot where a weight feels just right."

Waarbij ik dus niet kijk naar hoe zwaar het gewicht is, maar hoe het werkt voor de betreffende spier die ik wil trainen. In andere woorden, ik wil die spier en alleen die spier voelen werken, en daar voor heb je een sweetspot met een bepaald gewicht x reps. (Bijna failure, ik ga niet helemaal tot failure).
pi_164759705
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:03 schreef Snakey het volgende:
Naar aanleiding van bovenstaande discussie over hypertrophy is dit een goed stuk.

https://www.t-nation.com/(...)scle-building-method

Waarbij ik voor hypertrophy vooral dit gebruik.

"When doing an exercise mainly to build muscle mass, you can select the weight that allows you to feel the muscle working the best. You'll find a sweet spot where a weight feels just right."

Waarbij ik dus niet kijk naar hoe zwaar het gewicht is, maar hoe het werkt voor de betreffende spier die ik wil trainen. In andere woorden, ik wil die spier en alleen die spier voelen werken, en daar voor heb je een sweetspot met een bepaald gewicht x reps. (Bijna failure, ik ga niet helemaal tot failure).
Zou je dan niet ook lege barbell amrap setjes kunnen doen voor spiergroei? Lijkt mij niet toch?
pi_164759810
Afgelopen week nauwelijks getraind en sind gisteren weer begonnen met het oppakken ervan, wel even wat lichter dan normaal komende dagen aanhouden. Nergens last van gehad, hoop dat het bij mijn triceps/borst dag ook zo zal zijn.
pi_164759985
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:33 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Zou je dan niet ook lege barbell amrap setjes kunnen doen voor spiergroei? Lijkt mij niet toch?
Volgens mij niet, dat is zo licht dat je je spieren alleen maar vermoeit tot verzuring aan toe, waarmee je wel uithoudingsvermogen traint, maar niet echt kracht of hypertrofie..?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_164760017
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:47 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Volgens mij niet, dat is zo licht dat je je spieren alleen maar vermoeit tot verzuring aan toe, waarmee je wel uithoudingsvermogen traint, maar niet echt kracht of hypertrofie..?
Dacht ik ook ja. Ik houd het wel gewoon bij 3-6 kracht setjes (of soms een 1RM test) en 8-15 hypertrophy/volume setjes. Altijd progressie, en elke dag is een PR feestje. :7
pi_164760301
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:49 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dacht ik ook ja. Ik houd het wel gewoon bij 3-6 kracht setjes (of soms een 1RM test) en 8-15 hypertrophy/volume setjes. Altijd progressie, en elke dag is een PR feestje. :7
Dat PR feestje hou je ook niet onbeperkt vol ;)!
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:11:14 #110
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164760305
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:33 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Zou je dan niet ook lege barbell amrap setjes kunnen doen voor spiergroei? Lijkt mij niet toch?
Denk dat je dan met een belachelijk hoog aantal reps moet werken. Dus nee, lijkt me niet. Ik denk dat wat ze in de studie gedaan hebben, 30 tot 80% van de 1RM de 30% wel zo'n beetje het laagste is.
pi_164760376
Wat is jullie mening over trainen met spierpijn? Ik heb zaterdag getraind en ga vanavond weer, maar heb nog best wat spierpijn in nek en schouders. Die ga ik sowieso weer trainen want daar ontkom je met oly niet aan. Erg of niet erg?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:26:17 #112
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164760602
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:49 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dacht ik ook ja. Ik houd het wel gewoon bij 3-6 kracht setjes (of soms een 1RM test) en 8-15 hypertrophy/volume setjes. Altijd progressie, en elke dag is een PR feestje. :7
Zo train ik ook (ongeveer). Ik doe nu een 12 weken plan met Andy Bolton waarbij ik vooral veel setjes van 5, 3 en 2 doe. Voor de BP ziet dat er voor week 3 dan zo uit.

Bar x 2 sets 10, 50kg 2 sets 5s, 70k 2 sets 5, 80k 3 sets 3, 90k 2 sets 3, 100kg 2 sets 2. En dan 2 sets DB BP van 15 reps met een gewicht waarbij ik nog wat reps in de tank hou, dus niet helemaal tot failure.

Voor degenen die dat leuk vinden, mijn week 3 ziet er zo uit. Deze trainingen zijn speciaal voor mij geschreven gebaseerd op mijn 1RM's en wat ik wel en niet kan met benen. Elke week wordt dan op basis van mijn feedback over de afgelopen week een nieuw schema gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164760639
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat is jullie mening over trainen met spierpijn? Ik heb zaterdag getraind en ga vanavond weer, maar heb nog best wat spierpijn in nek en schouders. Die ga ik sowieso weer trainen want daar ontkom je met oly niet aan. Erg of niet erg?
Doe ik niet. Ik wacht tot het helemaal weg is, dat is een teken van je spieren.
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:28:52 #114
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164760661
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat is jullie mening over trainen met spierpijn? Ik heb zaterdag getraind en ga vanavond weer, maar heb nog best wat spierpijn in nek en schouders. Die ga ik sowieso weer trainen want daar ontkom je met oly niet aan. Erg of niet erg?
Als het echt erg is sla ik die spiergroep even over, maar ga ik wel trainen. Als het niet al te erg is doe ik een goede warm up en train gewoon, nooit ergens last van gehad behalve dat de spierpijn wat langer kan duren.
pi_164760721
In hoeverre heeft het totale volume verdeeld over sets/reps invloed op je training en groei?

Met andere woorden, stel je squat 5 x 5 x 100kg of 3 x 8 x 80kg, beide zitten met een totaal volume op +/- 2500 terwijl je het eerste voorbeeld onder kracht rep ranges zou scharen en het tweede richting hypertrophy.

Train zelf al een hele tijd volgens PHUL en gaat hartstikke goed maar bovenstaande zet mij soms aan het denken.
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:36:37 #116
69994 seto
-|||--------|||-
pi_164760807
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat is jullie mening over trainen met spierpijn? Ik heb zaterdag getraind en ga vanavond weer, maar heb nog best wat spierpijn in nek en schouders. Die ga ik sowieso weer trainen want daar ontkom je met oly niet aan. Erg of niet erg?
Kan best.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_164761203
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:11 schreef Snakey het volgende:

[..]

Denk dat je dan met een belachelijk hoog aantal reps moet werken. Dus nee, lijkt me niet. Ik denk dat wat ze in de studie gedaan hebben, 30 tot 80% van de 1RM de 30% wel zo'n beetje het laagste is.
Dus nog wel een workload waar je wat moeite voor moet doen dus, duidelijk. ;)
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat is jullie mening over trainen met spierpijn? Ik heb zaterdag getraind en ga vanavond weer, maar heb nog best wat spierpijn in nek en schouders. Die ga ik sowieso weer trainen want daar ontkom je met oly niet aan. Erg of niet erg?
Hoort erbij. Alleen erg vervelend met hamstrings en quads omdat je dan een beetje raar kan gaan lopen. _O-
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:26 schreef Snakey het volgende:
Zo train ik ook (ongeveer). Ik doe nu een 12 weken plan met Andy Bolton waarbij ik vooral veel setjes van 5, 3 en 2 doe.
Ziet er goed uit, personal schema is ook wel iets waar ik aan zit te denken. Heb je er veel baat bij?
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:07:25 #118
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164761438
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:56 schreef Faeroer het volgende:

Ziet er goed uit, personal schema is ook wel iets waar ik aan zit te denken. Heb je er veel baat bij?
Het is m'n derde week, dus of ik er baat bij heb weet ik nog niet echt. Wat ik wel vind is dat het een goed uitgebalanceerd schema is met voldoende werk. Ik had bij de 'intake' gezegd dat ik een uur tot anderhalf uur heb om te trainen, en daar kom ik ook aardig op uit met deze trainingen. Behalve squat/DL dag, daar doe ik iets minder dan een uur over, maar we kijken even hoe dit uitpakt met m'n been.

Dus tot zover ben ik er erg tevreden over. Ook over Andy, hij doet echt wat hij belooft en kijkt echt naar de feedback.

Wat mijn bedoeling was leer ik nu ook, mezelf beter programmeren en een goed gebalanceerd schema voor mezelf maken. Dat deed ik al wel, maar hiermee kan ik de boel weer wat verder aanscherpen.

Het kost wel 150 pond voor 12 weken, maar als Andy blijft werken zoals hij nu doet vind ik het de investering waard.
pi_164762063
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:31 schreef SpamNinja het volgende:
In hoeverre heeft het totale volume verdeeld over sets/reps invloed op je training en groei?

Met andere woorden, stel je squat 5 x 5 x 100kg of 3 x 8 x 80kg, beide zitten met een totaal volume op +/- 2500 terwijl je het eerste voorbeeld onder kracht rep ranges zou scharen en het tweede richting hypertrophy.

Train zelf al een hele tijd volgens PHUL en gaat hartstikke goed maar bovenstaande zet mij soms aan het denken.
5x5 zal over het algemeen niet minder hypertrofie opleveren dan 3x8. 3x8 kunnen de meeste mensen echter wat frequenter doen dan 5x5, logischerwijs.

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat is jullie mening over trainen met spierpijn? Ik heb zaterdag getraind en ga vanavond weer, maar heb nog best wat spierpijn in nek en schouders. Die ga ik sowieso weer trainen want daar ontkom je met oly niet aan. Erg of niet erg?
Ik zou (nog) wat meer op techniek focussen dan normaal met wat lager gewicht. Mocht je clean pulls en/of snatch pulls gaan doen, dan hier ook lager gewicht en wat meer focussen op enkel, knie en heupstrekking en wat minder op het optrekken van de schouders. Mocht je push press doen, dan die op lager gewicht en opnieuw focussen op heup- en kniestrekking en wat minder op de schouders. Jerk ook op een wat lager gewicht en voornamelijk op techniek.

[ Bericht 18% gewijzigd door Rami. op 22-08-2016 14:52:24 ]
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:52:10 #120
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164762152
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat is jullie mening over trainen met spierpijn? Ik heb zaterdag getraind en ga vanavond weer, maar heb nog best wat spierpijn in nek en schouders. Die ga ik sowieso weer trainen want daar ontkom je met oly niet aan. Erg of niet erg?
Niet erg.
Zelfs je ergste spierpijn is binnen een paar setjes verdwenen. Gewoon even een goede warmup en gaan met die banaan.
pi_164768528
2x 52.5 kg BP PR
1x 55 kg PR

*O*
  maandag 22 augustus 2016 @ 20:08:13 #123
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164768826
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:55 schreef Toto69 het volgende:
2x 52.5 kg BP PR
1x 55 kg PR

*O*
Nog ff en je kan de big plates erop hangen, netjes!
  maandag 22 augustus 2016 @ 20:11:09 #124
58789 Snakey
-||||--------||||-
  maandag 22 augustus 2016 @ 20:11:42 #125
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164769021
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:11 schreef Snakey het volgende:

[..]

Well done. :)
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:08 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Nog ff en je kan de big plates erop hangen, netjes!
cheers bro's
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:44:25 #127
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_164777602
Vandaag echt de perfecte gym in Berlijn gevonden na 2 maanden niet getrained te hebben. Oly hoek, powerlifting, strongman met goed ijzer voor ¤30 P/m _O_

Ik merk wel dat boulderen(klimmen) en veel lopen/heuvelop skaten mij op niveau heeft weten te houden. Sterker nog, mijn gripkracht is er echt gigantisch op vooruit gegaan. Deed voor het eerst farmerwalks, 100kg zonder al teveel moeite @75kg. Pull ups zijn van +20kg naar +30kg gegaan terwijl ik niet met gewichten heb getrained. Wazige Carry-over.

Heerlijk om weer in de gym met ijzer te smijten. Volgende keer de prowler en tire Flip eens proberen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_164786015
Vandaag weer sinds een week mijn triceps belast. Wel wat lichter getraind dan normaal en dat ging gelukkig goed. Voelde op dezelfde plek nog wel een beetje de steek van een week geleden maar het is al heel veel minder. Voorlopig even licht houden.
pi_164787809
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:44 schreef Drinky het volgende:
Vandaag echt de perfecte gym in Berlijn gevonden na 2 maanden niet getrained te hebben. Oly hoek, powerlifting, strongman met goed ijzer voor ¤30 P/m _O_

Ik merk wel dat boulderen(klimmen) en veel lopen/heuvelop skaten mij op niveau heeft weten te houden. Sterker nog, mijn gripkracht is er echt gigantisch op vooruit gegaan. Deed voor het eerst farmerwalks, 100kg zonder al teveel moeite @75kg. Pull ups zijn van +20kg naar +30kg gegaan terwijl ik niet met gewichten heb getrained. Wazige Carry-over.

Heerlijk om weer in de gym met ijzer te smijten. Volgende keer de prowler en tire Flip eens proberen.
Oh dat klink echt heerlijk, en da's geen geld voor zo'n goeie gym! O+

Gister een paar PR's gezet op block clean, power jerk & split jerk :D En geen enkele last gehad van extra spierpijn ofzo. Wel een zere knie omdat ik moest bailen uit een back squat (geen safety bars of rack)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Moderator woensdag 24 augustus 2016 @ 07:35:13 #130
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164805040
Vandaag 10% korting bij XXL.
Kortingscode: VOL GAS
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:31:19 #131
248821 Rauw.
op je bord.
pi_164807186
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat is jullie mening over trainen met spierpijn? Ik heb zaterdag getraind en ga vanavond weer, maar heb nog best wat spierpijn in nek en schouders. Die ga ik sowieso weer trainen want daar ontkom je met oly niet aan. Erg of niet erg?
Schouders sla ik sowieso over of belast ik veel lichter als ik spierpijn heb daar.

Verder kijk ik meestal hoe ik mij voel met een lichter setje.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:39:43 #132
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_164807387
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:36 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Oh dat klink echt heerlijk, en da's geen geld voor zo'n goeie gym! O+

Gister een paar PR's gezet op block clean, power jerk & split jerk :D En geen enkele last gehad van extra spierpijn ofzo. Wel een zere knie omdat ik moest bailen uit een back squat (geen safety bars of rack)
Ja echt lekker. Blijkbaar ook de enige gym die zo is en zo goedkoop is in Berlijn. Het is redelijk klein binnen maar je kunt ook buiten trainen en echt zoveel goed spul. Speciale oly stangen, 4 soorten weightplates (oly, rubberized, vol metaal en crossfit bumpers). Maar ook alle strongman spullen, echt alles _O_ .

Chill van je PR's, zeker als je daar geen spierpijn aan overhoud (want ik ben nu echt dood aan het gaan van de DOMS :') )!
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_164808408
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:39 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ja echt lekker. Blijkbaar ook de enige gym die zo is en zo goedkoop is in Berlijn. Het is redelijk klein binnen maar je kunt ook buiten trainen en echt zoveel goed spul. Speciale oly stangen, 4 soorten weightplates (oly, rubberized, vol metaal en crossfit bumpers). Maar ook alle strongman spullen, echt alles _O_ .

Chill van je PR's, zeker als je daar geen spierpijn aan overhoud (want ik ben nu echt dood aan het gaan van de DOMS :') )!
Nice ^O^
Woon je in Berlijn? :o
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:56:31 #134
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164809394
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:39 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ja echt lekker. Blijkbaar ook de enige gym die zo is en zo goedkoop is in Berlijn. Het is redelijk klein binnen maar je kunt ook buiten trainen en echt zoveel goed spul. Speciale oly stangen, 4 soorten weightplates (oly, rubberized, vol metaal en crossfit bumpers). Maar ook alle strongman spullen, echt alles _O_ .

Chill van je PR's, zeker als je daar geen spierpijn aan overhoud (want ik ben nu echt dood aan het gaan van de DOMS :') )!
Ik ga volgende week verhuizen naar London. Moet ook opzoek naar een goede gym -O- ze hebben daar wel echt weightlifting clubs, maar aan de andere kant van de stad en niet alle andere materialen die normale sportscholen wel hebben. Maar wil ook weer niet naar een cheap ass gym die een smith machine tussen alle loopbanden hebben staan.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164809462
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:36 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Oh dat klink echt heerlijk, en da's geen geld voor zo'n goeie gym! O+

Gister een paar PR's gezet op block clean, power jerk & split jerk :D En geen enkele last gehad van extra spierpijn ofzo. Wel een zere knie omdat ik moest bailen uit een back squat (geen safety bars of rack)
Gewoon van je rug af laten rollen
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:20:21 #136
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_164809979
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:11 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat PR feestje hou je ook niet onbeperkt vol ;)!
gewoon genoeg saus er in kieperen dan kom je een heel eind
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_164810831
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:59 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Gewoon van je rug af laten rollen
Als je 80+kg op je rug hebt is je eerste instinct (of de mijne iig) om te maken dat je wegkomt, toch? :') Je wilt echt niet dat het op je onderrug landt.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 24 augustus 2016 @ 13:48:04 #138
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164812081
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:57 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Als je 80+kg op je rug hebt is je eerste instinct (of de mijne iig) om te maken dat je wegkomt, toch? :') Je wilt echt niet dat het op je onderrug landt.
Of over je rug naar beneden rolt.... :X
pi_164812748
Net ondanks de hitte best lekker getraind, gewoon de compounds gepakt met 3*8 herhalingen. Is het eigenlijk belangrijk om een bepaalde volgorde aan te houden met de compounds of maakt dat niet veel uit?
  woensdag 24 augustus 2016 @ 14:17:50 #140
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164812901
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Net ondanks de hitte best lekker getraind, gewoon de compounds gepakt met 3*8 herhalingen. Is het eigenlijk belangrijk om een bepaalde volgorde aan te houden met de compounds of maakt dat niet veel uit?
Maakt op zich niks uit. Enige wat je krijgt is dat op de eerste compound wat meer kan geven dan die je daarna doet.
Hoewel ik nu in mijn schema BP en OHP op 1 dag heb waarbij ik eigenlijk geen last heb met mijn OHP na de BP.
pi_164813125
Denk dat ik binnenkort toch maar een afspraak ga maken voor een sportmassage, heb het gevoel dat alles vast zit. Buro werk gecombineerd met trainen vraagt om een sportmassage op dit moment.
pi_164813305
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Maakt op zich niks uit. Enige wat je krijgt is dat op de eerste compound wat meer kan geven dan die je daarna doet.
Hoewel ik nu in mijn schema BP en OHP op 1 dag heb waarbij ik eigenlijk geen last heb met mijn OHP na de BP.
Oke, dacht ik al. Ik heb gewoon gedaan wat ik fijn vind. Eerst BP, dan OHP, toen squat en daarna nog deadlift. Ging wel prima, al heb rustig gedaan gezien de hitte en de zwaarte van de training.
pi_164813401
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:57 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Als je 80+kg op je rug hebt is je eerste instinct (of de mijne iig) om te maken dat je wegkomt, toch? :') Je wilt echt niet dat het op je onderrug landt.
Met 130 ook vaak gefailed hoor,
Eerste keer is het doodeng maar als je weet hoe je moet reageren is het niet zo erg.

Met van je rug af laten rollen bedoel ik dat je eronder wegduikt (dus de stang achter je valt)
pi_164814748
Bulken met dit weer is wel wat lastiger. Gewoon weinig honger nu. Vanavond hard trainen, dan komt de honger wel denk ik.
pi_164834406
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:32 schreef Blue_note het volgende:
Bulken met dit weer is wel wat lastiger. Gewoon weinig honger nu. Vanavond hard trainen, dan komt de honger wel denk ik.
Ijskoude chocomel!
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_164835299
quote:
11s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 12:04 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik dacht dat de max 400nogwat was, maar net onder 500 is het record inderdaad. :o


548.8 kg?
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  donderdag 25 augustus 2016 @ 09:29:21 #147
248821 Rauw.
op je bord.
pi_164835720
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 08:03 schreef DeLoet het volgende:

[..]

Ijskoude chocomel!
Dan kun je net zo goed een bak schepijs halen. :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_164836074
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 08:03 schreef DeLoet het volgende:

[..]

Ijskoude chocomel!
Klopt, en kwark gaat er ook wel in. Shake ook wel. Pasta salade met spek...dat soort zaken.
pi_164836358
Gister zei iemand een magisch woord tegen me: 'chocopinda's'. Dat ik daar nooit aan had gedacht :D . Lekkerste caloriebommen ever.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 25 augustus 2016 @ 10:40:51 #150
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_164836810
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
Gister zei iemand een magisch woord tegen me: 'chocopinda's'. Dat ik daar nooit aan had gedacht :D . Lekkerste caloriebommen ever.
En verwelkom het calorieoverschot van 2.000 maar.
pi_164836933
Die verwelkom ik van harte.
Nee, ik ben niet het type dat meteen de hele zak leeg maakt. En ik hou ook al niet van chocomelk en niet van bakken ijs :') . Picky zijn met bulken is best lastig.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_164838191
2 Snickers zit je ook op iets van 500 Kcal. Samen met een mok volle Chocomel en daarna een bak Dania Kwark (600 Kcal)...Als ik echt Kcals mis is dat wel een makkelijke.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 13:48:45 #153
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_164841261
Als ik heel eerlijk ben snap ik niet waarom je een kcal overschot wil forceren met junkfood. Nou zal mijn definitie van junkfood wat strakker zijn dan gemiddeld maar als je jezelf dan toch moet 'dwingen' om meer te eten, neem dan iets wat ook gezond is. Kan me namelijk niet voorstellen dat je zoveel gains gaat maken door die 2 snickers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WFPB!
pi_164841339
Trainen met dit warm is ondanks de airco in de sportschool toch erg zeg :') Ben kapot.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:05:30 #155
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_164841663
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:57 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Als je 80+kg op je rug hebt is je eerste instinct (of de mijne iig) om te maken dat je wegkomt, toch? :') Je wilt echt niet dat het op je onderrug landt.
Dat is dan ook de juiste manier om te bailen. Rollen is echt :X
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:06:54 #156
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_164841698
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nice ^O^
Woon je in Berlijn? :o
[/quote]

Yep sinds kort.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:56 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik ga volgende week verhuizen naar London. Moet ook opzoek naar een goede gym -O- ze hebben daar wel echt weightlifting clubs, maar aan de andere kant van de stad en niet alle andere materialen die normale sportscholen wel hebben. Maar wil ook weer niet naar een cheap ass gym die een smith machine tussen alle loopbanden hebben staan.
Mijn broertje heeft in London gewoond, daar zijn de gyms niet goedkoop. Hij ging naar een gym van 100 pond ofzo per maand, overdreven duur IMHO maar denk niet dat je gauw iets fatsoenlijks onder de 40 euro zal vinden daar. Maarja, overal zijn pareltjes te vinden.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:07:47 #157
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164841717
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:48 schreef Dizorn het volgende:
Als ik heel eerlijk ben snap ik niet waarom je een kcal overschot wil forceren met junkfood. Nou zal mijn definitie van junkfood wat strakker zijn dan gemiddeld maar als je jezelf dan toch moet 'dwingen' om meer te eten, neem dan iets wat ook gezond is. Kan me namelijk niet voorstellen dat je zoveel gains gaat maken door die 2 snickers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik een groter bord tegenwoordig. :P Lijkt een beetje dezelfde portie maar je eet een derde meer. :+
pi_164841795
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:06 schreef Drinky het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 24 augustus 2016 11:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nice ^O^
Woon je in Berlijn? :o
Yep sinds kort.

[..]

Mijn broertje heeft in London gewoond, daar zijn de gyms niet goedkoop. Hij ging naar een gym van 100 pond ofzo per maand, overdreven duur IMHO maar denk niet dat je gauw iets fatsoenlijks onder de 40 euro zal vinden daar. Maarja, overal zijn pareltjes te vinden.
[/quote]
Chill! Lijkt me een hele toffe stad.

Overigens kost mijn gym hier in Belfast 10 pond per maand _O_ _O_
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:11:52 #159
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_164841818
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:48 schreef Dizorn het volgende:
Als ik heel eerlijk ben snap ik niet waarom je een kcal overschot wil forceren met junkfood. Nou zal mijn definitie van junkfood wat strakker zijn dan gemiddeld maar als je jezelf dan toch moet 'dwingen' om meer te eten, neem dan iets wat ook gezond is. Kan me namelijk niet voorstellen dat je zoveel gains gaat maken door die 2 snickers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Junkfood kan "verantwoord" zijn. Een Fuet of een bak pinda's/cashews of zelfs een hamburger is een stuk verantwoorder dan chocomel, Chocolade/snoep, chips e.d. . Ik ben overgestapt van een zak chips naar bijv geroosterde noten: 150g voor 60 cent met 23g eiwitten/100g en iets van 590kcal. Neemt ook gelijk je hongergevoel voor een tijdje weg.

Zelf ook geen fan van bulken maar komt vanwege het klimmen. Ben ook van 80kg naar 75-76kg gegaan met krachtbehoud/toename dus boeiend of ik er iets groter uitzie of niet.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:34:39 #160
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_164842427
Als ik zelf echt energie naar binnen wil pompen neem ik brood met pindakaas, of muesli met nepmelk. Dan kan ik zo 2000kcal+ naar binnen werken.

Dat is dan ook precies wat ik niet te vaak eet :D
WFPB!
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:11:44 #161
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164843103
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:06 schreef Drinky het volgende:

[..]

Mijn broertje heeft in London gewoond, daar zijn de gyms niet goedkoop. Hij ging naar een gym van 100 pond ofzo per maand, overdreven duur IMHO maar denk niet dat je gauw iets fatsoenlijks onder de 40 euro zal vinden daar. Maarja, overal zijn pareltjes te vinden.
Ik zag een gym in de buurt van waar ik ga wonen (Ealing), dat zich vooral op Powerlifting richt. Maand was 32 pond. Eentje tegenover m'n werk is rond 80 pond per maand, maar heeft wel goede bumperplates en kickboxing training enzo. Ik zag ergens in m'n contract dat ik nog van het werk korting kon krijgen, maar even kijken.

Deze week nog bezig met cursus weightlifting _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:12:34 #162
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164843115
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:10 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Overigens kost mijn gym hier in Belfast 10 pond per maand _O_ _O_
Ik gok zo dat ze daar niet hetzelfde salaris betalen als in London :7
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:17:57 #163
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_164843210
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:11 schreef Drinky het volgende:

[..]

Junkfood kan "verantwoord" zijn. Een Fuet of een bak pinda's/cashews of zelfs een hamburger is een stuk verantwoorder dan chocomel, Chocolade/snoep, chips e.d. . Ik ben overgestapt van een zak chips naar bijv geroosterde noten: 150g voor 60 cent met 23g eiwitten/100g en iets van 590kcal. Neemt ook gelijk je hongergevoel voor een tijdje weg.

Zelf ook geen fan van bulken maar komt vanwege het klimmen. Ben ook van 80kg naar 75-76kg gegaan met krachtbehoud/toename dus boeiend of ik er iets groter uitzie of niet.
150 gr noten voor 60 cent?

Zo goedkoop is 't zelfs niet bij de witwas-Iraniër om de hoek hier :X/
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_164849014
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:48 schreef Dizorn het volgende:
Als ik heel eerlijk ben snap ik niet waarom je een kcal overschot wil forceren met junkfood. Nou zal mijn definitie van junkfood wat strakker zijn dan gemiddeld maar als je jezelf dan toch moet 'dwingen' om meer te eten, neem dan iets wat ook gezond is. Kan me namelijk niet voorstellen dat je zoveel gains gaat maken door die 2 snickers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je macro's op orde blijven zijn Kcals Kcals imo.
Of die dan van een snicker komen of van een bakje noten ?
Je moet het niet overdrijven, maar dan kloppen je macro's ook niet meer.
pi_164849432
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:32 schreef Blue_note het volgende:
Bulken met dit weer is wel wat lastiger. Gewoon weinig honger nu. Vanavond hard trainen, dan komt de honger wel denk ik.
Ik merk het ook vandaag en gister, komt denk ik doordat ik wat meer water drink dan normaal
pi_164854404
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:48 schreef Dizorn het volgende:
Als ik heel eerlijk ben snap ik niet waarom je een kcal overschot wil forceren met junkfood. Nou zal mijn definitie van junkfood wat strakker zijn dan gemiddeld maar als je jezelf dan toch moet 'dwingen' om meer te eten, neem dan iets wat ook gezond is. Kan me namelijk niet voorstellen dat je zoveel gains gaat maken door die 2 snickers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf neem ik ook wel wat chocomel of iets als ik nog wat caloriën moet, per dag probeer ik 3000kcal te eten wat voor het grootste deel gewoon uit gezond eten is en waarmee ik mijn macro's gewoon op orde heb. Ik doe dit eigenlijk vooral uit gemak of om dat ik naar bed wil en geen zin heb om eten te maken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_164856868
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:11 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik zag een gym in de buurt van waar ik ga wonen (Ealing), dat zich vooral op Powerlifting richt. Maand was 32 pond. Eentje tegenover m'n werk is rond 80 pond per maand, maar heeft wel goede bumperplates en kickboxing training enzo. Ik zag ergens in m'n contract dat ik nog van het werk korting kon krijgen, maar even kijken.

Deze week nog bezig met cursus weightlifting
_O_
Om even uit te proberen of van plan om serieus mee bezig te gaan? :)
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:15:13 #168
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164860626
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 00:05 schreef Rami. het volgende:

[..]

Om even uit te proberen of van plan om serieus mee bezig te gaan? :)
Ik ben wel van plan om het meer te gaan ontwikkelen. Maar (nog) niet competitief. Ik ga het voorlopig gewoon in mijn normale trainingen toepassen en kijken hoever ik kan gaan. Deze cursus helpt erg om de techniek onder de knie te krijgen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:58:31 #169
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_164861007
Goed moment om een delaod in te lasten met dit weer. Zwaar trainen zit er voor mij niet in met deze temperaturen in een sportschool zonder goede airco.
pi_164861047
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 08:58 schreef MeneerBob het volgende:
Goed moment om een delaod in te lasten met dit weer. Zwaar trainen zit er voor mij niet in met deze temperaturen in een sportschool zonder goede airco.
Laatste training was 4 dagen geleden, 1 dag 40 graden koorts en overal pijn :')

Denk ik beter te zijn, komt dit schijtweer waardoor elke training voelt als een marathon
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:02:45 #171
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_164861062
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 09:01 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Laatste training was 4 dagen geleden, 1 dag 40 graden koorts en overal pijn :')

Denk ik beter te zijn, komt dit schijtweer waardoor elke training voelt als een marathon
Sweat it out bro, sweat it out... Anders kan je nog altijd even stomen boven een bbq (en kom je even makkelijk aan je kcal)
pi_164864221
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:34 schreef Dizorn het volgende:
Als ik zelf echt energie naar binnen wil pompen neem ik brood met pindakaas, of muesli met nepmelk. Dan kan ik zo 2000kcal+ naar binnen werken.

Dat is dan ook precies wat ik niet te vaak eet :D
Brood met pindakaas is zeker lekker, maar wel droog. Dan moet ik er wel hageslag bij doen (extra kcals) maar meer dan twee boterhammen krijg ik niet weg.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:51 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Trainen met dit warm is ondanks de airco in de sportschool toch erg zeg :') Ben kapot.
Ik heb er niet zo heel veel last van eigenlijk. Prima airco in de sportschool, thuis meteen douchen en dan gewoon rustig in de schaduw zitten met een boek en wat eten erbij. Gisteren ook gewoon binnen gedineerd (normaal vaak buiten). Dat helpt ook wel, het is bij mij binnen momenteel een stuk koeler dan buiten. Voor mijn gevoel eet ik dan makkelijker. Maar ik ben door de jaren heen een behoorlijke eetmachine geworden, daar waar ik vroeger relatief weinig at. Nu heb ik echt moeite met 2500kcal, hele dag hongergevoel enzo. Dat was vroeger wel anders.
pi_164864262
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 08:58 schreef MeneerBob het volgende:
Goed moment om een delaod in te lasten met dit weer. Zwaar trainen zit er voor mij niet in met deze temperaturen in een sportschool zonder goede airco.
Dat doe ik nu ook inderdaad. Lekker je compounds op 3*8 op een wat lager gewicht. Deload bij squat en deadlift is sowieso wel lekker, ook voor mijn form. Laatst ging ik squatten en was ik echt 10 minuten met een voeten aan het schuiven voordat ik eindelijk goed stond. Gaat nu stukken beter, door die deload weer het juiste gevoel te pakken.
pi_164864721
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:01 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Brood met pindakaas is zeker lekker, maar wel droog. Dan moet ik er wel hageslag bij doen (extra kcals) maar meer dan twee boterhammen krijg ik niet weg.

[..]

Dat is regelmatig mijn ontbijt. Maar dan wel 6 sneeën :D
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:32:05 #175
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164866188
Zo, nou. Na jaaaaren eens een ander soort prothesevoet aan het proberen. De voet die ik nu heb is een stuk dynamischer, ben benieuwd of het een verschil maakt met squats en DL. Het zal vast een stuk anders voelen, net als lopen nu. :P
pi_164867700
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:01 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Brood met pindakaas is zeker lekker, maar wel droog. Dan moet ik er wel hageslag bij doen (extra kcals) maar meer dan twee boterhammen krijg ik niet weg.

[..]

Ik heb er niet zo heel veel last van eigenlijk. Prima airco in de sportschool, thuis meteen douchen en dan gewoon rustig in de schaduw zitten met een boek en wat eten erbij. Gisteren ook gewoon binnen gedineerd (normaal vaak buiten). Dat helpt ook wel, het is bij mij binnen momenteel een stuk koeler dan buiten. Voor mijn gevoel eet ik dan makkelijker. Maar ik ben door de jaren heen een behoorlijke eetmachine geworden, daar waar ik vroeger relatief weinig at. Nu heb ik echt moeite met 2500kcal, hele dag hongergevoel enzo. Dat was vroeger wel anders.
Ik ga nu lekker om 09:00, dan is het nog frisjes
pi_164869433
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 08:15 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik ben wel van plan om het meer te gaan ontwikkelen. Maar (nog) niet competitief. Ik ga het voorlopig gewoon in mijn normale trainingen toepassen en kijken hoever ik kan gaan. Deze cursus helpt erg om de techniek onder de knie te krijgen.
Nice :) Het vergt wat toewijding om de techniek onder de knie te krijgen. Dit kan vrij frustrerend zijn, maar laat dit je niet afschrikken :P
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:49:50 #178
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164870620
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:52 schreef Rami. het volgende:

[..]

Nice :) Het vergt wat toewijding om de techniek onder de knie te krijgen. Dit kan vrij frustrerend zijn, maar laat dit je niet afschrikken :P
Hehe, ik merkte het. Vooral met dat warme weer was het gewoon zwaar. Maar heb nu gelukkig wel de clean & jerk goed, snatch heeft nog wat aandacht nodig. Heb zondag en maandag nog cursus daarvoor. :D
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164871019
Shakebeker zonder deksel schudden, groot succ(m)ess.. :')
pi_164883699
Weer een nieuwe afl van Strength Wars!

Here we go in STRENGTH WARS 2k16 #15 - Bodybuilder VS Strongman with the following run:

Squats 150 / 330lbs 20 reps
Farmer's Hold 260kg / 573lbs 30 seconds
Log Lift 90kg / 198lbs 15 reps

Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_164884829
Ik moet vandaag maxen. En ik ben kapotmoe. Ben benieuwd wat daaruit resulteert.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_164884855
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 09:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik moet vandaag maxen. En ik ben kapotmoe. Ben benieuwd wat daaruit resulteert.
Lol same

Sinds de schouderblessure gaat bench weer redelijk snel omhoog, kijken of 70kg 5x8 lukt straks :)
pi_164884937
Afgelopen week mijn schouder uit de kom gehad tijdens een pot volleybal, dat wordt weer twee weken niks doen. Is al de vierde keer dat het is gebeurd tijdens diverse sporten maar heb echt geen zin in een operatie.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:54:38 #184
248821 Rauw.
op je bord.
pi_164887009
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 09:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik moet vandaag maxen. En ik ben kapotmoe. Ben benieuwd wat daaruit resulteert.
En die temperatuur erbij, sterkte.

Ik heb even wat rustige grip/schouderdingen gedaan en daarna interval op de assault bike.
Gisteren een flinke workout gedaan maar met dit weer ben ik niet echt wat waard.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_164888327
wat is assault bike
een fiets met een machinegeweer erop?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:30:05 #186
340341 Blester
Membre très utile
pi_164890135
3 liter water erdoorheen tijdens een 1,5 uur durende training :') Kut weer
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:33:08 #187
248821 Rauw.
op je bord.
pi_164890207
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 13:06 schreef Beach het volgende:
wat is assault bike
een fiets met een machinegeweer erop?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_164893799
Verdomme de hele dag lopen kotsen. Denk dat ik niet boven de 500 Kcals ga uitkomen vandaag :%
Hopelijk valt het verlies mee.

Valt me trouwens op dat ik dit issue nog eens heb gehad in de bulk....Geen idee waar het vandaan komt en/of het toeval is.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2016 17:30:17 ]
pi_164893830
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:29 schreef Blue_note het volgende:
Verdomme de hele dag lopen kotsen. Denk dat ik niet boven de 500 Kcals ga uitkomen vandaag :%
Hopelijk valt het verlies mee.

Valt me trouwens op dat ik dit issue nog eens heb gehad in de bulk....Geen idee waar het vandaan komt en/of het toeval is.
Niet boven de 500 kcal in 1 dag?
pi_164893938
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:31 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Niet boven de 500 kcal in 1 dag?
Ik was kotsmisselijk, heb 7 uur lang om het half uur lopen kotsen. Ik voel er nu weinig voor om vandaag eens ff goed te bulken nee }:|
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:01:46 #191
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_164901133
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:17 schreef fathank het volgende:

[..]

150 gr noten voor 60 cent?

Zo goedkoop is 't zelfs niet bij de witwas-Iraniër om de hoek hier :X/
Duitsland Henk. Geroosterde pinda's zelfs en gekruid met peper of "pikant" kruiden.

Betere deal ga je niet zo gauw vinden.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_164904363
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:17 schreef fathank het volgende:

[..]

150 gr noten voor 60 cent?

Zo goedkoop is 't zelfs niet bij de witwas-Iraniër om de hoek hier :X/
gwn de goedkoopste pindas kopen in de super

200gr gezoute pindas voor 40 cent hier

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2016 01:43:50 ]
pi_164904989
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 01:43 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

gwn de goedkoopste pindas kopen in de super

200gr gezoute pindas voor 40 cent hier
Pindas zijn alleen geen noten maar peulvruchten ;) en noten zijn een toegevoegde waarde aan een gezond voedingspatroon, maar als je de gezouten en gebrande variant neemt niet echt! Dan krijg je echt veel te veel zout en verkeerde vetten binnen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164904996
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 03:11 schreef La_Tramposa het volgende:

Pindas zijn alleen geen noten maar peulvruchten ;) en noten zijn een toegevoegde waarde aan een gezond voedingspatroon, maar als je de gezouten en gebrande variant neemt niet echt! Dan krijg je echt veel te veel zout en verkeerde vetten binnen..
Ik kwam er bij de notenkraam achter dat de term 'gebrand' meestal slaat op 'gefrituurd'. Huuu.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 augustus 2016 @ 08:49:42 #195
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164905705
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 03:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kwam er bij de notenkraam achter dat de term 'gebrand' meestal slaat op 'gefrituurd'. Huuu.
Pecan noeten die net gebrand gefrituurd zijn, heerlijk. :9
pi_164908952
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 13:06 schreef Beach het volgende:
wat is assault bike
een fiets met een machinegeweer erop?
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:46:53 #197
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_164910722
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:37 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Fear is the path to the Dark Side.
  zondag 28 augustus 2016 @ 14:28:40 #198
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164912291


_O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164912883
Gister de hele dag misselijk geweest en flink moeten overgeven.

Ik merk dat het vaker voorkomt in mijn bulk periode.

Kun je op een gegeven moment een te hoge eiwit of koolhydraat spiegel hebben ofzo?
  zondag 28 augustus 2016 @ 16:23:13 #200
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164916004
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 14:42 schreef Blue_note het volgende:
Gister de hele dag misselijk geweest en flink moeten overgeven.

Ik merk dat het vaker voorkomt in mijn bulk periode.

Kun je op een gegeven moment een te hoge eiwit of koolhydraat spiegel hebben ofzo?
Nee, dat kan niet. Misschien is het iets wat je eet tijdens de bulk. Of misschien heb je een probleem met je maagzuur, maar daar lijk je me wat te jong voor.
pi_164916352
quote:
7s.gif Op zondag 28 augustus 2016 16:23 schreef Snakey het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet. Misschien is het iets wat je eet tijdens de bulk. Of misschien heb je een probleem met je maagzuur, maar daar lijk je me wat te jong voor.
Het komt niet NA iets gegeten te hebben. Enige wat ik in een bulk veel meer eet is zuivel.
Maar na het nuttigen van zuivel heb ik geen klachten.
pi_164936178
Ik kan gelukkig weer vol gaan op mn tricep/borst dag na wat rustiger aan te hebben gedaan. Ik ga denk ik wel over een paar weken mijn schema iets veranderen, volg het nu al 8 weken en op een gegeven moment lijkt het me beter om een keer wat nieuws te proberen. Ik zie wel over een tijdje.
pi_164940263
Ik wil weer eens FB gaan doen. Ook ivm iets meer rust nemen. Wat vinden jullie:

- DL/Squat (A/B roulatie)
- Bench
- Barbell Row
- Shrug
- Military press

Vergeet ik iets?
pi_164940323
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:49 schreef Blue_note het volgende:
Ik wil weer eens FB gaan doen. Ook ivm iets meer rust nemen. Wat vinden jullie:

- DL/Squat (A/B roulatie)
- Bench
- Barbell Row
- Shrug
- Military press

Vergeet ik iets?
Wil je alleen DL en squats gaan afwisselen en de rest bij elke training gaan doen? Ik zou de rest ook afwisselen. Bovendien zijn dat allemaal arm oefeningen, misschien kun je nog een extra benen oefening doen op je DL dag.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_164940427
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:51 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Wil je alleen DL en squats gaan afwisselen en de rest bij elke training gaan doen? Ik zou de rest ook afwisselen. Bovendien zijn dat allemaal arm oefeningen, misschien kun je nog een extra benen oefening doen op je DL dag.
Ik wil inderdaad alleen DL en Squat gaan afwisselen. De rest 3x per week doen heb ik goede ervaringen mee lang geleden.

Nja alleen arm...Schouders, lats, traps, etc. hè.

Ik ben op een squat dag zo kapot dat ik bewust geen extra beentraining erbij heb gezet.
pi_164940512
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:55 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik wil inderdaad alleen DL en Squat gaan afwisselen. De rest 3x per week doen heb ik goede ervaringen mee lang geleden.

Nja alleen arm...Schouders, lats, traps, etc. hè.

Ik ben op een squat dag zo kapot dat ik bewust geen extra beentraining erbij heb gezet.
Je hebt gelijk, ik vind het alleen niet helemaal in verhouding met elkaar qua upper vs lower body. En er zijn nog meer goede oefeningen die het vooral ook leuk houden. 3x per week hetzelfde liedje (op DL/ squats na) hou ik iig niet lang vol.
Just my 2 cents. Ik denk dat anderen hier wel goede suggesties kunnen doen over hoe dit in te vullen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_164940726
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:00 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik vind het alleen niet helemaal in verhouding met elkaar qua upper vs lower body. En er zijn nog meer goede oefeningen die het vooral ook leuk houden. 3x per week hetzelfde liedje (op DL/ squats na) hou ik iig niet lang vol.
Just my 2 cents. Ik denk dat anderen hier wel goede suggesties kunnen doen over hoe dit in te vullen.
Met het doen van dezelfde oefeningen heb ik geen moeite. Zeker niet zolang er een progressieve lading inzit. Danwel in sets danwel in gewicht.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2016 16:11:40 ]
pi_164943547
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:49 schreef Blue_note het volgende:
Ik wil weer eens FB gaan doen. Ook ivm iets meer rust nemen. Wat vinden jullie:

- DL/Squat (A/B roulatie)
- Bench
- Barbell Row
- Shrug
- Military press

Vergeet ik iets?
Shrugs lijken me niet essentieel als je als bb rows en dl doet.
Ik zou gewoon een totale a/b fb roulatie doen dan.
bv:
a:
- DL
- Bench
- Barbell Row
- Military press
- evt. wat iso bicep/tricep/calves

b:
- SQ
- Dips
- Pullups
- Incline press/seated db press
- evt. wat iso bicep/tricep/calves

Om maar wat te noemen
  maandag 29 augustus 2016 @ 18:52:09 #209
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164946623
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  maandag 29 augustus 2016 @ 19:52:16 #211
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164946767
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:47 schreef DeLoet het volgende:

[..]

£195,- :o
Nou ja, hij moet er zijn vlucht van betalen, huur gym waarschijnlijk, hotel. Ik vind het wel meevallen.

Ik heb het een keer bij Andy Bolton gedaan, je krijgt er een schat aan persoonlijke trainings info van mee.
  maandag 29 augustus 2016 @ 19:53:00 #212
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164946792
Een maand een PT 1x per week (dus 4 uur in totaal) is duurder. En waardeloos. :+
  maandag 29 augustus 2016 @ 19:55:11 #213
69994 seto
-|||--------|||-
pi_164946849
Ik vind £195 echt reuze meevallen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 29 augustus 2016 @ 20:19:34 #214
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_164947536
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:49 schreef Blue_note het volgende:
Ik wil weer eens FB gaan doen. Ook ivm iets meer rust nemen. Wat vinden jullie:

- DL/Squat (A/B roulatie)
- Bench
- Barbell Row
- Shrug
- Military press

Vergeet ik iets?
Ik volg zelf een full body schema met 4 onderdelen: Push, Pull, Legs, Hips. Dat laatste waarschijnlijk vooral sport-specifiek bedacht maar kan sowieso geen kwaad om je workouts zo in te delen. Vind het zelf heerlijk gaan. Meestal doe ik (ongeveer) dit:

- Squat (Anderson, Zercher, Back, afwisselend)
- Pull (BOR, seated row, dumbbell row)
- Push (OHP, BP, DB OHP, Landmine press)
- Deadlift (Conventioneel en Hexbar)

Waarbij je squats nog kan vervangen met dingen als lunges, en deadlifts ook glute bridge, romanian DL, etc kan doen.

Verder zie ik shrugs niet als een echte noodzaak, tenzij je heel graag king cobra wil worden :+
WFPB!
  FOK!fotograaf maandag 29 augustus 2016 @ 20:23:59 #215
364681 over_hedge
pi_164947665
ik ging net weer voor het eerst trainen na 1.5 week waarvan ik een week ziek was. merk je meer van dan ik dacht :{
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164951769
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:53 schreef Snakey het volgende:
Een maand een PT 1x per week (dus 4 uur in totaal) is duurder. En waardeloos. :+
Als je het zo bekijkt valt het wel weer mee ja. Kan me ook niet zoveel voorstellen bij zo'n seminar/training. Krijg je ook persoonlijke aandacht van hemzelf? Of hoe moet ik dat voor me zien?
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  maandag 29 augustus 2016 @ 23:17:32 #217
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164953986
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:12 schreef DeLoet het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt valt het wel weer mee ja. Kan me ook niet zoveel voorstellen bij zo'n seminar/training. Krijg je ook persoonlijke aandacht van hemzelf? Of hoe moet ik dat voor me zien?
Daarom wil hij maar 10 mensen op zo'n dag.

Konstantin Konstantinovs FIRST EVER and only UK Seminar for 2016 in association with All Out Athletics Barbells and British Strength Magazine!

Seminar - 9:00-11:00
Break - 11:00-11:30
Seminar - 11:30-13:30
Lunch - 13:30-15:00
Training - 15:00-18:00

All of KK's training for the 3 lifts will be covered and demonstrated in the seminar including how he uses speciality bars and accomodating resistance such as the use of bands. Afternoon training sessions are VERY LIMITED and only open to 10 PEOPLE (6 tickets left!) as KK really wants to be able to give each individual his full attention and train in a small group. Many of his training and recovery secrets will be revealed for the first time!
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:30:34 #218
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164959250
Dit was best even doorwerken vanmorgen. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164960723
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:30 schreef Snakey het volgende:
Dit was best even doorwerken vanmorgen. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geloof ik wel ja! Maar wel heel tof om een programma van iemand te krijgen die er verstand van heeft he?

Nou, ik ben dus ziek. Strontverkouden, totaal geen kracht in m'n lichaam dus ik ga deze week ook maar even niet trainen. Balen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:32:34 #220
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164961165
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:07 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel ja! Maar wel heel tof om een programma van iemand te krijgen die er verstand van heeft he?

Nou, ik ben dus ziek. Strontverkouden, totaal geen kracht in m'n lichaam dus ik ga deze week ook maar even niet trainen. Balen.
Ja, zo trainen, sub maximaal en dan langzaam richting verschillende maxes doet me erg goed. Ik ben bijna volledig van m'n schouderpijn af nu. Ik ben bijna nooit moe van trainen en ik voel me toch meer dan voldaan na een training. Andy heeft me beloofd dat we de 100 kilo OHP gaan halen, nog 9 weken te gaan! :P

Ziek is ziek, erg vervelend maar je lichaam moet eerst genezen. Sterkte. :)
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:55:35 #221
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_164963044
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:55 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik wil inderdaad alleen DL en Squat gaan afwisselen. De rest 3x per week doen heb ik goede ervaringen mee lang geleden.

Nja alleen arm...Schouders, lats, traps, etc. hè.

Ik ben op een squat dag zo kapot dat ik bewust geen extra beentraining erbij heb gezet.
Wat doe je voor volume op squats? Een paar hamstring curls, evt wat legpresses en wat kuitenwerk zou altijd nog moeten kunnen.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_164963263
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:32 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ja, zo trainen, sub maximaal en dan langzaam richting verschillende maxes doet me erg goed. Ik ben bijna volledig van m'n schouderpijn af nu. Ik ben bijna nooit moe van trainen en ik voel me toch meer dan voldaan na een training. Andy heeft me beloofd dat we de 100 kilo OHP gaan halen, nog 9 weken te gaan! :P

Ziek is ziek, erg vervelend maar je lichaam moet eerst genezen. Sterkte. :)
100 kg OHP is wel ontzettend badass! Ik hoop dat je het haalt! Motivatie dmv een goed programma is al het halve werk.

Thanks. :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:31:53 #223
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164963832
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:05 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

100 kg OHP is wel ontzettend badass! Ik hoop dat je het haalt! Motivatie dmv een goed programma is al het halve werk.

Thanks. :)
Die 1 x 85 kwam vanmorgen erg snel van mijn borst, dus ik heb er alle vertrouwen in.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:42:05 #224
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_164964027
Mts V-Squat. Had ik al gezegd dat dat mijn new best friend is? Ik durf weer te squaten zonderdat allerlei gewrichten van plaats veranderen :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:47:56 #225
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_164964117
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Die 1 x 85 kwam vanmorgen erg snel van mijn borst, dus ik heb er alle vertrouwen in.
Stricht OHP? Dat is wel heel erg netjes snake!
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:58:28 #226
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164964357
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:47 schreef Drinky het volgende:

[..]

Stricht OHP? Dat is wel heel erg netjes snake!
M'n max is 90. En geen leg drive, ook niet een beetje. :P Zodra ik sta kan ik niet eens meer leg drive geven omdat ik m'n rug, reet en benen keihard maak.

Ik heb in het verleden wel eens push presses geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet goed, ik raak dan makkelijk uit balans. Denk ook door m'n prothese dat het moeilijker is. Ik heb het dus altijd bij strict presses gehouden.
pi_164966084
Na het kijken van dit filmpje:
eigenllijk wel benieuwd hoeveel tijd jullie aan mobiliteitswerk besteden en wat jullie er van vinden. Zelf doe ik dit nooit voor een training en zie anderen dit ook nooit doen hier.

Volgende squat sessie eens proberen of het een positieve invloed heeft op de training.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_164967317
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Na het kijken van dit filmpje:
eigenllijk wel benieuwd hoeveel tijd jullie aan mobiliteitswerk besteden en wat jullie er van vinden. Zelf doe ik dit nooit voor een training en zie anderen dit ook nooit doen hier.

Volgende squat sessie eens proberen of het een positieve invloed heeft op de training.
Eigenlijk alleen voor leg day en deadlift day doe ik wel het een en ander, met name voor heupflexibiliteit (alles) en schouderflexibiliteit (barbell squat). Duurt alleen niet langer dan zeg 5-6 minuten. Kan niet echt zeggen dat ik niet zonder kan, maar met name bij barbell squats helpt het m'n schouders aanzienlijk en bij deadlift merk ik het direct voor en na de lockout dat m'n heupen iets meer ruimte hebben. Is maar net of je bepaalde mobiliteit/flexibiliteit mist en/of blessures hebt. Denk niet dat iedereen het nodig heeft, maar het kan zeker helpen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:15:06 #229
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164968012
Ik doe het niet, hoewel ik het voor m'n heupen eigenlijk wel zou moeten doen. Ik heb aardig wat mobiliteit training gedaan toen ik echt last van m'n schouders had, maar dat maakte het alleen maar erger.

Enigszins stijf blijven vind ik niet zo erg, het helpt me zelfs met een sterkere bench press en OHP.
pi_164976693
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:34 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen voor leg day en deadlift day doe ik wel het een en ander, met name voor heupflexibiliteit (alles) en schouderflexibiliteit (barbell squat). Duurt alleen niet langer dan zeg 5-6 minuten. Kan niet echt zeggen dat ik niet zonder kan, maar met name bij barbell squats helpt het m'n schouders aanzienlijk en bij deadlift merk ik het direct voor en na de lockout dat m'n heupen iets meer ruimte hebben. Is maar net of je bepaalde mobiliteit/flexibiliteit mist en/of blessures hebt. Denk niet dat iedereen het nodig heeft, maar het kan zeker helpen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf kan ik na twee setjes opwarmen wel makkelijk atg squatten en ik voel mijn glutes ook altijd wel goed bij het deadliften, eigenlijk alleen wel eens moeite met mijn schouders bij de presses en mis wel wat enkelmobiliteit heb ik het idee. Thanks voor de filmpjes, ga er eens wat proberen.
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 18:15 schreef Snakey het volgende:
Ik doe het niet, hoewel ik het voor m'n heupen eigenlijk wel zou moeten doen. Ik heb aardig wat mobiliteit training gedaan toen ik echt last van m'n schouders had, maar dat maakte het alleen maar erger.

Enigszins stijf blijven vind ik niet zo erg, het helpt me zelfs met een sterkere bench press en OHP.
Ja dan houd je er wel mee op als je er juist meer last van krijgt, ben zelf een beetje gaan kijken naar mobiliteit omdat ik de elite lifters van de IPF vaak mobiliteitswerk zie doen voor ze gaan trainen(Brett Gibbs en Haack bijvoorbeeld).
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:43:29 #231
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_164978285
Wat een heerlijkheid als je lijf weer in elkaar blijft zitten. Gewoon weer gemotiveerd om wat te doen. Nu al bijna 4 weken weer serieus bezig en nog steeds geen klachten. Begin zelfs rustig aan weer mijn oude werk gewichten te halen. Langzaam aan eens kijken wat er echt over is :)

Wat aanpassingen aan de oefeningen lijkt goed te werken *O*
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 31 augustus 2016 @ 00:56:00 #232
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_164979544
Ik besteed voor iedere training een minuut of 10 aan mobiliteit oefeningen en ik merk wel enige vooruitgang in de lifts sinds ik dit doe, met name bij squat en deadlift. Sinds de introductie van deze routine heb ik ook een stuk minder frequent last van een zeurend plekje in de linker trap. Daarnaast vind ik het gewoon een fijne manier om de gewrichten warm te maken voor het zware werk.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_164979847
Weer een nieuwe episode van Strength Wars (Czech)

Street Workout VS Power Street Artist - Czech Strength Wars #4

Dips + 30kg / 20 reps
Pull ups + 20kg / 20 reps
HSPU / 20 reps
Deadlift 140 kg / 20 reps
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  woensdag 31 augustus 2016 @ 11:14:13 #234
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_164982936
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:58 schreef Snakey het volgende:

[..]

M'n max is 90. En geen leg drive, ook niet een beetje. :P Zodra ik sta kan ik niet eens meer leg drive geven omdat ik m'n rug, reet en benen keihard maak.

Ik heb in het verleden wel eens push presses geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet goed, ik raak dan makkelijk uit balans. Denk ook door m'n prothese dat het moeilijker is. Ik heb het dus altijd bij strict presses gehouden.
Echt netjes hoor. Ik heb al moeite met een 80-85kg jerk, laat staan dat ik dat strict omhoog moet brengen. 60Kg Strict of push press moet nog te doen zijn maar even 25kg erbij :o ???

Hoop dat je de 100kg haalt snake, in mijn boekje staat een OHP hoger aangeschreven dan een BP of vele andere oefeningen. Je ziet de grootste kerels hier met moeite 60kg boven hun hoofd krijgen :p
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_164983336
Laatst ging een kerel 45kg voor reps strict pressen. Toen zei ik, wow, dat lukt mij nog niet 1 keer met leg drive. Maar het lukte me wel twee keer :D . Dat vond ik wel awesome.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_164983383
Leg drive is gewoon cheaten
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_164983426
quote:
12s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:40 schreef Beach het volgende:
Leg drive is gewoon cheaten
Haha. Ergens heb je een punt. Maar het is wel een prima oefening voor oly lifters, om de jerk te verbeteren. (En ja, ik zag je PI ;))
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 31 augustus 2016 @ 11:42:02 #238
248821 Rauw.
op je bord.
pi_164983432
Wat is Leg Dive?

Ik heb iets in het hoofd wat meer op een Push Press lijkt dan een Strict Press?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_164983448
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:42 schreef Rauw. het volgende:
Wat is Leg Dive?

Ik heb iets in het hoofd wat meer op een Push Press lijkt dan een Strict Press?
Ja, OHP met leg drive komt neer op een push press.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 31 augustus 2016 @ 11:44:15 #240
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164983483
quote:
11s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:14 schreef Drinky het volgende:

[..]

Echt netjes hoor. Ik heb al moeite met een 80-85kg jerk, laat staan dat ik dat strict omhoog moet brengen. 60Kg Strict of push press moet nog te doen zijn maar even 25kg erbij :o ???

Hoop dat je de 100kg haalt snake, in mijn boekje staat een OHP hoger aangeschreven dan een BP of vele andere oefeningen. Je ziet de grootste kerels hier met moeite 60kg boven hun hoofd krijgen :p
Het is (uiteraard) 1 van m'n lievelingsoefeningen. Ik heb er tot nu toe minstens twee jaar over gedaan om (bijna) BW te pressen. :P Met 100 zou ik daadwerkelijk BW pressen. (Als ik niet teveel blijf eten, m'n gewicht gaat langzaam omhoog op het moment. :+ )

Er is geen twijfel dat ik de 100 ga halen, weet alleen niet wanneer. Met hoe ik nu train zou het binnen nu en een maand of twee moeten lukken naar mijn gevoel. Als ik kijk naar gisteren en hoe die 85 omhoog kwam geeft dat goede moed.

Het voelt ook echt als een overwinning om zoveel gewicht boven je hoofd te pressen. :D Meer dan welke andere oefening dan ook.

Ik weet alleen nog niet welk doel ik mezelf hierna moet stellen. 120, op weg naar 1,5x BW? :o
Dat zou me minstens nog twee jaar kosten denk ik. Maar eerst die 100 maar eens voor elkaar zien te krijgen.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 11:48:20 #241
248821 Rauw.
op je bord.
pi_164983580
Alles boven het hoofd heb ik sws moeite mee, vind strict pressen nog wel het allerzwaarste omdat het voor mij natuurlijk voelt om er bij te dippen (push press) en je moet er echt gewoon beresterk voor zijn.

Zijn wel dingen die ik veel vaker moet doen, maarja zo ben ik ook nog steeds hard aan het werk voor pull-ups en andere dingen _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 31 augustus 2016 @ 11:59:45 #242
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164983862
Ik denk dat je niet moet vergeten dat mijn bovenlijf naar verhouding stukken sterker is dan van onderen. 140 kilo bench, 90 kilo press tegenover 200 kilo DL (en 5 x 100 squat) is natuurlijk een beetje een rare verhouding.

Ik heb dan ook periodes dat ik mijn benen niet of moeilijk kan trainen door prothese problemen. Die periodes worden steeds kleiner gelukkig, maar het werkt niet echt mee. Maar de uitkomst is dan dat ik meer upper werk doe dan lower body, waardoor upper wel lekker hard gaat.

Ben trouwens benieuwd wat een hogere OHP voor m'n bench gaat betekenen. In theorie zou ik dan richting de 145 - 150 moeten gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 31-08-2016 12:15:45 ]
pi_164983976
Ben je echt in 2 jaar van 0 naar 85kg ohp gegaan?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 31 augustus 2016 @ 12:18:54 #244
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164984152
quote:
11s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 12:07 schreef Beach het volgende:
Ben je echt in 2 jaar van 0 naar 85kg ohp gegaan?
Minstens 2 jaar. Ik kan me niet heel goed herinneren wanneer ik precies ben begonnen.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 20:47:32 #245
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164994400
quote:
Hey, kwark in UK. Ik heb wel cottage cheese bij de Sainsburys gevonden, maar fucking 1.40 per bakje van 300 gram. Ik nam normaal het dubbele voor 80 eurocent. Weet jij iets?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164994439
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 20:47 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hey, kwark in UK. Ik heb wel cottage cheese bij de Sainsburys gevonden, maar fucking 1.40 per bakje van 300 gram. Ik nam normaal het dubbele voor 80 eurocent. Weet jij iets?
Heb jij geen Lidl daar? Hier bij de Lidl kost het niet zo gek veel geloof ik.

Vandaag 1*57.5kg BP ^O^ 3 weken terug was dat 1*50
  woensdag 31 augustus 2016 @ 20:51:22 #247
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164994518
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 20:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Heb jij geen Lidl daar? Hier bij de Lidl kost het niet zo gek veel geloof ik.

Vandaag 1*57.5kg BP ^O^ 3 weken terug was dat 1*50
ik zie dat er eentje bij Wembley is, maar dat is iets te ver. Was al blij dat ik die sainsburys had gevonden
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164994561
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 20:51 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

ik zie dat er eentje bij Wembley is, maar dat is iets te ver. Was al blij dat ik die sainsburys had gevonden
Zonde. Lidl is hier goed te doen qua prijzen.

Tesco een optie?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 20:58:14 #249
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164994731
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 20:52 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Zonde. Lidl is hier goed te doen qua prijzen.

Tesco een optie?
ja tesco zag ik weg, daar misschien maar eens kijken.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164995721
Iemand alternatief voor dips zondat dat m'n arm er uit vliegt? Longhead tricep dus, gewoon EZ skullcrushers of iets dergelijks?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 21:44:59 #251
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164996106
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:29 schreef Faeroer het volgende:
Iemand alternatief voor dips zondat dat m'n arm er uit vliegt? Longhead tricep dus, gewoon EZ skullcrushers of iets dergelijks?
JM press.


Of Tate press.

pi_164996137
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

JM press.


Of Tate press.

Thanks, die even proberen volgende keer. Weighted dips gingen niet helemaal lekker. _O-
  woensdag 31 augustus 2016 @ 21:47:15 #253
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164996163
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:46 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Thanks, die even proberen volgende keer. Weighted dips gingen niet helemaal lekker. _O-
Dislocatie? :P
  woensdag 31 augustus 2016 @ 21:48:58 #254
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164996203
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:46 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Thanks, die even proberen volgende keer. Weighted dips gingen niet helemaal lekker. _O-
Tate press is even wennen trouwens. Even met een licht gewicht beginnen om de form te pakken te krijgen.
pi_164996204
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dislocatie? :P
Vroeger een paar keer achter elkaar gehad, gelukkig heb ik nu wel veel sterkere delts maar kreeg wel een beetje datzelfde vage gevoel dus ben maar gestopt. Heb het ook met chest fly's.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 21:50:33 #256
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164996240
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:48 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Vroeger een paar keer achter elkaar gehad, gelukkig heb ik nu wel veel sterkere delts maar kreeg wel een beetje datzelfde vage gevoel dus ben maar gestopt. Heb het ook met chest fly's.
Gelukkig zijn er een paar honderd manieren om borst en tri's te trainen. :P
pi_164996280
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er een paar honderd manieren om borst en tri's te trainen. :P
Klopt, maar die tricep longhead blijft een dingetje. Ellebogen tendonitis of schouderdislocatie, dan liever die eerste. _O-
  woensdag 31 augustus 2016 @ 21:52:59 #258
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_164996312
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:48 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Vroeger een paar keer achter elkaar gehad, gelukkig heb ik nu wel veel sterkere delts maar kreeg wel een beetje datzelfde vage gevoel dus ben maar gestopt. Heb het ook met chest fly's.
Hoe gaat het met campussen, of doe je dat ook niet? Als het kan probeer te ladderen met stangen als je niet de vinger/gipkracht hebt om het op een campusboard te doen. Serieus, mijn linkerschouder deed echt bij alles pijn, kon geeneens een BP meer uitvoeren. Begonnen met "campussen" en nu totaal een last meer van, schouder blijft goed op z'n plek en is erg sterk geworden.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_164996420
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:52 schreef Drinky het volgende:

[..]

Hoe gaat het met campussen, of doe je dat ook niet? Als het kan probeer te ladderen met stangen als je niet de vinger/gipkracht hebt om het op een campusboard te doen. Serieus, mijn linkerschouder deed echt bij alles pijn, kon geeneens een BP meer uitvoeren. Begonnen met "campussen" en nu totaal een last meer van, schouder blijft goed op z'n plek en is erg sterk geworden.
Gaat wel ok, het is meer die delt rotatie naar achteren wat een probleem is. Of m'n vingers het leuk vinden is een ander verhaal.
pi_164998116
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:46 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Thanks, die even proberen volgende keer. Weighted dips gingen niet helemaal lekker. _O-
Tips voor weighted dips zonder belt? Zie wel eens iemand met een dumbell tussen zn benen klemmen, maar lijkt me niet zo prettig. Kan nu 3 x 20 reps bodyweight. Zal binnenkort eens kijken voor een belt. Tot die tijd? Ik doe nu ook pullups met een rugtas met schijfje erin. Mss ook wel handig voor de dips.

Waar heb je last van dan?
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_164998617
Pulled the trigger _O_ Test E met een Dbol Kickstart it is :D
pi_164999177
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 23:06 schreef Snorrenbaard het volgende:
Pulled the trigger _O_ Test E met een Dbol Kickstart it is :D
Puur uit interesse, hoe lang duur zo'n kuur? Wat kost het? En hoeveel kg spiemassa verwacht je ermee te pakken?
pi_165003088
Weer lekker benchen, schouder volledig hersteld en bench gaat sneller weer omhoog :o

5x5 70 maar weer hitten vandaag
  donderdag 1 september 2016 @ 09:44:41 #264
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165004515
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 23:20 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Puur uit interesse, hoe lang duur zo'n kuur? Wat kost het? En hoeveel kg spiemassa verwacht je ermee te pakken?
Als je een kuur Dbol van 4 weken op 30mg doet, en Test op 250 p/w 8 weken kan je het voor 80 euro doen. Dat zou een nette beginnerskuur zijn. Als je op 40mg Dbol p/d en meer dan 250 Test p/w zit dan zit je aan het dubbele. En dan heb je nog injectiemateriaal nodig, maar dat hoeft je niet meer dan een tientje te kosten als je het gewoon los op het internet koopt. (Dan heb je een doos van 100).

Hoeveel spiermassa je pakt is moeilijk te zeggen, dat valt en staat met je voeding. De Dbol zal je in de eerste weken flink groter maken, maar dat is een hoop vocht wat je al snel weer kwijt bent. Maar overall zou ik tussen de 3 en 5 kilo lean mass rekenen, als je alles goed doet, en afhankelijk van hoe je op de gear reageert.
  donderdag 1 september 2016 @ 09:56:21 #265
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165004734
Vandaag voor het eerst paused DL gedaan. Is goed te doen met 120, maar die pauze is best even zwaar. :D

Squats met m'n nieuwe voet is een beetje kut, daar moet ik wat meer aandacht aan besteden. DL daarintegen is geweldig. :P Deze voet is dynamisch dus werkt een beetje mee. Daarnaast kan ik nu de hele voet gebruiken waardoor ik ineens voel hoeveel ik met m'n vorige voet vooral veel op mijn rechterbeen lifte. Ik voel ineens m'n hele linkerbeen en glutes actief meedoen. M'n zwaarste DL voor vandaag was 140 wat als een veertje van de grond kwam. :7
pi_165004954
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 23:06 schreef Snorrenbaard het volgende:
Pulled the trigger _O_ Test E met een Dbol Kickstart it is :D
wat is je adresje
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165005049
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:56 schreef Snakey het volgende:
Vandaag voor het eerst paused DL gedaan. Is goed te doen met 120, maar die pauze is best even zwaar. :D

Squats met m'n nieuwe voet is een beetje kut, daar moet ik wat meer aandacht aan besteden. DL daarintegen is geweldig. :P Deze voet is dynamisch dus werkt een beetje mee. Daarnaast kan ik nu de hele voet gebruiken waardoor ik ineens voel hoeveel ik met m'n vorige voet vooral veel op mijn rechterbeen lifte. Ik voel ineens m'n hele linkerbeen en glutes actief meedoen. M'n zwaarste DL voor vandaag was 140 wat als een veertje van de grond kwam. :7
Gaaf dat je nieuwe voet zo goed helpt voor deadlifts! Ik ben nu wel erg benieuwd, heb je misschien een plaatje van je nieuwe en oude voet?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 1 september 2016 @ 10:18:47 #268
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_165005123
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:44 schreef Snakey het volgende:
Er is geen twijfel dat ik de 100 ga halen, weet alleen niet wanneer. Met hoe ik nu train zou het binnen nu en een maand of twee moeten lukken naar mijn gevoel. Als ik kijk naar gisteren en hoe die 85 omhoog kwam geeft dat goede moed.

Meer is beter :+

100kg is al heel netjes strict, zullen maar een handjevol mensen zijn die je dat kunnen nadoen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 1 september 2016 @ 10:23:43 #269
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_165005206
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:56 schreef Snakey het volgende:
Vandaag voor het eerst paused DL gedaan. Is goed te doen met 120, maar die pauze is best even zwaar. :D

Squats met m'n nieuwe voet is een beetje kut, daar moet ik wat meer aandacht aan besteden. DL daarintegen is geweldig. :P Deze voet is dynamisch dus werkt een beetje mee. Daarnaast kan ik nu de hele voet gebruiken waardoor ik ineens voel hoeveel ik met m'n vorige voet vooral veel op mijn rechterbeen lifte. Ik voel ineens m'n hele linkerbeen en glutes actief meedoen. M'n zwaarste DL voor vandaag was 140 wat als een veertje van de grond kwam. :7
Pauze maakt alle zware lifts echt een pak zwaarder, maar het helpt gigantisch met je vermogen om "out the hole" te kunnen komen met zwaardere gewichten. Paused squats doe ik bijv. sets van 3 reps die ik tussen de 3-8 seconden vasthoud, als je na die 8 seconden nog omhoog moet komen is het opeens een struggle op een gewicht wat je normaal gesproken zo naar boven werkt.

Maakt je nieuwe been echt zo'n groot verschil?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_165005494
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:56 schreef Snakey het volgende:
Vandaag voor het eerst paused DL gedaan. Is goed te doen met 120, maar die pauze is best even zwaar. :D

Squats met m'n nieuwe voet is een beetje kut, daar moet ik wat meer aandacht aan besteden. DL daarintegen is geweldig. :P Deze voet is dynamisch dus werkt een beetje mee. Daarnaast kan ik nu de hele voet gebruiken waardoor ik ineens voel hoeveel ik met m'n vorige voet vooral veel op mijn rechterbeen lifte. Ik voel ineens m'n hele linkerbeen en glutes actief meedoen. M'n zwaarste DL voor vandaag was 140 wat als een veertje van de grond kwam. :7
Paused is echt rete zwaar, kreeg ook flink wat opmerkingen van een paar powerlifters hier dat als ik kracht/massa train er toch echt aan moet geloven. Ik laat het eccentrische deel (boven naar beneden) van de DL meestal neervallen, ben daar sinds een paar weken wel een beetje mee gekapt gezien die constante spanning een groot deel van de lift is.
  donderdag 1 september 2016 @ 10:59:54 #271
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165005903
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:14 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Gaaf dat je nieuwe voet zo goed helpt voor deadlifts! Ik ben nu wel erg benieuwd, heb je misschien een plaatje van je nieuwe en oude voet?
Yep. Eerst de oude. Deze heeft een enkelgewricht die op een dik rubber werkt. (Dat rode stukje wat je ziet is het rubber). Wat er feitelijk gebeurt als je een stap doet is dat het enkelgewricht meebeweegt met de stap, afrolt zogezegd, maar niet actief iets doet.

Bij een DL kan je ook niet echt de voorkant (bal) van de voet gebruiken omdat er weinig weerstand is, waardoor eigelijk alle druk vanuit de hiel moet komen.



Dit is een koolstof voet die enigszins meegeeft, maar stijf genoeg blijft om dynamisch te zijn. Kortom, als ik hiermee een stap doe veert de hiel wat is, en de voorkant geeft genoeg mee om in te veren en zodra de stap is afgerond je een duwtje geeft zoals je tenen bij een echte voet doen. Hoewel het met lopen iets houteriger voelt door de stijfheid van de koolstof loopt het een stuk beter omdat het dus inveert, en een duwtje geeft op het moment dat je een stap afrond.

Door de druk die de voorkant voet geeft kan ik vanuit mijn hiel druk geven bij een DL, waarbij de voorkant voet ook druk blijft geven. Eigenlijk dus zoals een echte voet ook reageert bij een DL.



Deze voet is uiteraard niet afgewerkt, dit is de actieve binnenkant. Hier komt nog een op echt lijkende voet omheen.
pi_165006091
Duidelijke uitleg! Ziet er gaaf uit, lijkt op de voeten die sprinters in de paralympics ook gebruiken. Lijkt me dan inderdaad ook veel effectiever. En dat de tenen een duwtje geven bij het stappen klinkt fijner dan gewoon een stuk dood gewicht meesleuren :+ .
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_165006299
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je een kuur Dbol van 4 weken op 30mg doet, en Test op 250 p/w 8 weken kan je het voor 80 euro doen. Dat zou een nette beginnerskuur zijn. Als je op 40mg Dbol p/d en meer dan 250 Test p/w zit dan zit je aan het dubbele. En dan heb je nog injectiemateriaal nodig, maar dat hoeft je niet meer dan een tientje te kosten als je het gewoon los op het internet koopt. (Dan heb je een doos van 100).

Hoeveel spiermassa je pakt is moeilijk te zeggen, dat valt en staat met je voeding. De Dbol zal je in de eerste weken flink groter maken, maar dat is een hoop vocht wat je al snel weer kwijt bent. Maar overall zou ik tussen de 3 en 5 kilo lean mass rekenen, als je alles goed doet, en afhankelijk van hoe je op de gear reageert.
Hoe snel verlies je die gains weer nadat je stopt met de kuur? Hangt dat nog af van wat je natuurlijke limiet is ?
  donderdag 1 september 2016 @ 11:45:12 #274
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165006740
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 11:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
Duidelijke uitleg! Ziet er gaaf uit, lijkt op de voeten die sprinters in de paralympics ook gebruiken. Lijkt me dan inderdaad ook veel effectiever. En dat de tenen een duwtje geven bij het stappen klinkt fijner dan gewoon een stuk dood gewicht meesleuren :+ .
Veel effectiever inderdaad. Maar het heeft ook een nadeel. Die voet blijft in die stand staan, en die stand wordt afgemeten met je schoenen aan. Zodra ik m'n schoenen uitdoe, ik loop het liefst op blote voeten, staat de hiel dus ineens veel te hoog. Daardoor sta je constant op de bal van je voet, en als je een stap doet zak je eigenlijk iets tever door waardoor je ongelijk loopt.

Het systeem van deze nieuwe voet is al jaren op de markt, maar door bovenstaande ben ik er nooit aangegaan. Ik vind het een enorm nadeel en eigenlijk gewoon een design fout. Niemand loopt constant op schoenen. Dus iets wat wat meer all round is zou welkom zijn wat mij betreft. Ik moet echt zelf gaan shoppen daarvoor, prothese makers maken zich er vrij makkelijk vanaf met this is it, einde verhaal. Maar zo werkt het niet in een Snakey wereld. :P
pi_165006824
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je een kuur Dbol van 4 weken op 30mg doet, en Test op 250 p/w 8 weken kan je het voor 80 euro doen. Dat zou een nette beginnerskuur zijn. Als je op 40mg Dbol p/d en meer dan 250 Test p/w zit dan zit je aan het dubbele. En dan heb je nog injectiemateriaal nodig, maar dat hoeft je niet meer dan een tientje te kosten als je het gewoon los op het internet koopt. (Dan heb je een doos van 100).

Hoeveel spiermassa je pakt is moeilijk te zeggen, dat valt en staat met je voeding. De Dbol zal je in de eerste weken flink groter maken, maar dat is een hoop vocht wat je al snel weer kwijt bent. Maar overall zou ik tussen de 3 en 5 kilo lean mass rekenen, als je alles goed doet, en afhankelijk van hoe je op de gear reageert.
3-5kg lean mass in 2 maanden, ik ben blij als ik dat in een jaar red. En echt veel goedkoper dan ik had verwacht. Thanks voor de uitleg.
Niet dat ik er zelf aan zal beginnen, is met mijn levensstijl niet verantwoord, ben student en drink teveel.
  donderdag 1 september 2016 @ 11:52:38 #276
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165006886
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 11:22 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Hoe snel verlies je die gains weer nadat je stopt met de kuur? Hangt dat nog af van wat je natuurlijke limiet is ?
Dat ligt echt heel erg aan hoe goed je eet en blijft trainen na de kuur. Ik zou zeggen dat het echte werk eigenlijk pas na de kuur begint. Je wil zoveel mogelijk gains houden, en daar moet je goed voor eten en trainen.

Maar Dbol gaat vrij hard. Je houdt veel water vast waardoor je vrij snel groot wordt, maar het meeste ben je vrij snel kwijt nadat je ermee stopt. Ik vind het persoonlijk daarom ook niet zo'n handige AAS. En dan is het ook nog lever toxic, hoewel de Test dat weer wat schijnt te verminderen.

Ik ben nooit echt veel gains verloren, ik kijk dan vooral naar kracht, mijn fysiek interesseert me niet zo heel veel. (Hoewel niemand helemaal zonder narcisme is uiteraard. :P )
Ik verlies na een kuur Tren wel wat vetmassa om eea reden. Geen idee waarom of hoe dat werkt,
  donderdag 1 september 2016 @ 11:55:42 #277
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165006953
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 11:49 schreef Agentperry het volgende:

[..]

3-5kg lean mass in 2 maanden, ik ben blij als ik dat in een jaar red. En echt veel goedkoper dan ik had verwacht. Thanks voor de uitleg.
Niet dat ik er zelf aan zal beginnen, is met mijn levensstijl niet verantwoord, ben student en drink teveel.
3 - 5 kilo is wel echt de max hoor denk ik. En ja, je kan beter redelijk clean leven als je kuurt.
pi_165014792
Zijn hier ook mensen die alles naturel doen?
pi_165014826
Tuurlijk. Ik wel tenminste.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_165014982
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Zijn hier ook mensen die alles naturel doen?
de meerderheid wel volgens mij hoor
pi_165015036
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:56 schreef Snakey het volgende:
Vandaag voor het eerst paused DL gedaan. Is goed te doen met 120, maar die pauze is best even zwaar. :D

Squats met m'n nieuwe voet is een beetje kut, daar moet ik wat meer aandacht aan besteden. DL daarintegen is geweldig. :P Deze voet is dynamisch dus werkt een beetje mee. Daarnaast kan ik nu de hele voet gebruiken waardoor ik ineens voel hoeveel ik met m'n vorige voet vooral veel op mijn rechterbeen lifte. Ik voel ineens m'n hele linkerbeen en glutes actief meedoen. M'n zwaarste DL voor vandaag was 140 wat als een veertje van de grond kwam. :7
Ha, nice. Fijn voor je.
pi_165015150
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:09 schreef Beach het volgende:

[..]

wat is je adresje
the interwebzz
pi_165015221
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Zijn hier ook mensen die alles naturel doen?
Natuurlijk, ik zie echt niet in waarom ik moet kuren om op amateur nivo wat aan de gewichten te hangen. Zonder die extra's vind ik de progressie die ik boek prima.
  donderdag 1 september 2016 @ 18:20:59 #284
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_165015305
Dbol aromatiseert toch als een malle

Hallo gyno
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_165015361
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:17 schreef Questular het volgende:

[..]

Natuurlijk, ik zie echt niet in waarom ik moet kuren om op amateur nivo wat aan de gewichten te hangen. Zonder die extra's vind ik de progressie die ik boek prima.
En hoewel het topic bodybuilding heet, doen veel mensen hier powerlifting/oly, en dan gaat het minder om de fysieke gains.

Bovendien vind ik het veel leuker om voor 100% de eer van mijn gains op me te kunnen nemen :D
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_165015406
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:20 schreef fathank het volgende:
Dbol aromatiseert toch als een malle

Hallo gyno
Nolvadex my friend, en anders aromasin
  donderdag 1 september 2016 @ 18:43:23 #287
58789 Snakey
-||||--------||||-
  donderdag 1 september 2016 @ 18:50:41 #288
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165015942
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:23 schreef PluisigNijntje het volgende:

Bovendien vind ik het veel leuker om voor 100% de eer van mijn gains op me te kunnen nemen :D
Daar zit zonder twijfel een kern van waarheid in, maar AAS gebruiken betekent echt niet dat je makkelijk gained. Nouja, natuurlijk wel, maar die gains houden is een ander verhaal. Als je het niet goed doet ben je slechter af dan dat je natty was gebleven.

De andere kant daarvan is dat als je het goed doet AAS niet nodig zijn. Ik durf te zeggen dat 90% van de gebruikers amateurs zijn die het niet goed doen, of niet goed krijgen. Goede voeding, een goed schema en goede rust (wat oa inhoudt een schema wat een goede periodiek heeft) is op de lange duur meer anabolisch dan AAS.
  donderdag 1 september 2016 @ 18:54:43 #289
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165016041
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:26 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Nolvadex my friend, en anders aromasin
Nolva voorkomt niet, dat is meer een middel voor als het fout gaat om de boel proberen te corrigeren. Ik zou gewoon kijken (en goed opletten) hoe het zonder gaat, en als je het kleinste idee heb dat het niet goed gaat aromasin of arimidex gebruiken.

Ik ben totaal niet gevoelig voor gyno. Ik heb in het begin wel Arimidex gebruikt maar ik kwam er achter dat ik daar meer last van heb dan baat.
  donderdag 1 september 2016 @ 20:40:34 #290
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_165018998
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Zijn hier ook mensen die alles naturel doen?
ik pak soms wel creatine, maar moet altijd stoppen vanwege de roidrage
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 1 september 2016 @ 20:46:51 #291
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_165019276
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Zijn hier ook mensen die alles naturel doen?
Yes. Heb i.v.m. wedstrijden voor powerlifting (IPF) zelfs een verklaring moeten ondertekenen dat ik geen doping gebruik.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_165020000
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Zijn hier ook mensen die alles naturel doen?
Ja :Y (gewichtheffen, overigens)
pi_165020121
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:46 schreef Artoo het volgende:

[..]

Yes. Heb i.v.m. wedstrijden voor powerlifting (IPF) zelfs een verklaring moeten ondertekenen dat ik geen doping gebruik.
Alsof dat helpt.
Die lui die meedoen aan de olympische spelen zitten ook allemaal aan het spul.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165020230
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:05 schreef Beach het volgende:

[..]

Alsof dat helpt.
Die lui die meedoen aan de olympische spelen zitten ook allemaal aan het spul.
En die worden er vervolgens ook uitgekickt en hun medailles teruggetrokken...
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 1 september 2016 @ 21:10:49 #295
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_165020343
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:05 schreef Beach het volgende:

[..]

Alsof dat helpt.
Die lui die meedoen aan de olympische spelen zitten ook allemaal aan het spul.
Dat klopt. :P Dat is echter voor genoeg mensen geen reden om ook doping te gaan nemen though.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_165020448
Haha "natural" contests zijn al jaren niet meer serieus te nemen, of het is te duur om de deelnemers te testen, of de deelnemers plannen hun cycle zo dat ze clean uit komen bij een test
  donderdag 1 september 2016 @ 21:19:02 #297
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_165020737
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Haha "natural" contests zijn al jaren niet meer serieus te nemen, of het is te duur om de deelnemers te testen, of de deelnemers plannen hun cycle zo dat ze clean uit komen bij een test
ik zie de wedstrijden meer als een gevecht met jezelf, tenzij het ok BB contests gaat. Gewoon kijken of je jezelf kan verslaan, of je die mentale barrière kan doorbreken en een nieuwe PR kan zetten. Schijt dat een ander aan de doping zit.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_165020877
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef Drinky het volgende:

[..]

ik zie de wedstrijden meer als een gevecht met jezelf, tenzij het ok BB contests gaat. Gewoon kijken of je jezelf kan verslaan, of je die mentale barrière kan doorbreken en een nieuwe PR kan zetten. Schijt dat een ander aan de doping zit.
Ahja ik dacht dat het om bb-wedstrijden ging
  donderdag 1 september 2016 @ 21:25:50 #299
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165021036
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:46 schreef Artoo het volgende:

[..]

Yes. Heb i.v.m. wedstrijden voor powerlifting (IPF) zelfs een verklaring moeten ondertekenen dat ik geen doping gebruik.
Wat is het nut van zo'n verklaring? Je wordt toch wel getest en als ze je zouden betrappen kan je nooit meer voor IPF uitkomen.

Gekker nog. Ed Coan is in het verre verleden een paar keer betrapt en er uiteraard, en terecht, uitgekicked. Een paar maanden geleden kwam de IPF erachter dat Coan workshops en lezingen geeft. Ze hebben IPF leden verboden daar naartoe te gaan en als ze betrapt worden op foto's of video's bij Coan worden ze uit de IPF gegooid. :')

Ook weer zo'n smerig clubje wat op de persoon speelt en verder niet naar de sport kijkt en/of wat Coan toe te voegen heeft.

http://www.powerlifting-i(...)952736bbbdfbab11fb19
pi_165021405
Naja sowieso is het niet echt serieus te nemen als mensen zoals Jesse Norris nog gewoon mee mogen doen, zijn total is ongeveer 150kg hoger als dat van Layne Norton, terwijl Layne Norton jaaaren langer traint dan Jesse. Jesse die overig al eens een 6 maanden ban heeft gehad omdat hij positief getest was op "pre-workout" :')
pi_165022375
Naja ff wat anders, MyProtein Impact Whey smaken, welke zijn go's en no go's? Heb een tijdje Vanila/Cookies n Cream gehad maar begin de smaak wel beu te worden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')