Ik doelde op "Daar twijfel ik ook niet aan , daar vast geen " ik stond 5 meter van de bom en ik heb geen krasje "".quote:
Je draait het weer mooi om. "False flags" lijken niet steeds meer op elkaar, maar er worden steeds vaker de meest simpelste redenen bedacht om het een false flag te laten doen zijn.quote:Op maandag 11 april 2016 21:38 schreef Summers het volgende:
[..]
false flags lijken wel op elkaar en op een gegeven moment ga je dezelfde patronen zien die zich steeds herhalen . Vandaar dat mensen tegenwoordig steeds sneller een false flag herkennen .
Het gaat om een zware fragmentatiebom he. Volgens deze mevrouw lagen er overal lichamen zonder benen om haar heen (Maar dat heeft ze volgens Wantie trouwens verkeerd gezien)quote:Op maandag 11 april 2016 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doelde op "Daar twijfel ik ook niet aan , daar vast geen " ik stond 5 meter van de bom en ik heb geen krasje "".
Het is niet onmogelijk om 5 meter van een bom te staan en niets te hebben.Ben er niet bij geweest, dus kan dat niet onderbouwen met iets zinnigs, behalve met geluk. Net zoals jij (of wie dan ook) niet kan beweren dat het wat anders is, tenzij keihard bewijs. Ofzoiets.
Er is al vastgesteld dat ze veel verder af stond van de eerste explosie dan zij zich kan herinneren.quote:Op maandag 11 april 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
5 Meter van een zware bom in een vertrekhal... wat denk je dat het met je trommelvliezen doet?
Dat zal vast pijn doen. Geen idee, nooit mee gemaakt. En nogmaals, teveel onzekerheden om wat voor conclusie te trekken dan ook. Wie weet liegt die mevrouw, dat ze er geen 5 meter bij vandaan was, maar 10 meter? Of 15 meter? Of 20? Het is een mens, die willen nogal overdrijven. Of liegen om een sappig verhaaltje te kunnen verkopen en overal als 'die vrouw die van 5 meter een bom overleefde' op te kunnen draven. (1 leugen van 1 persoon is wat simpeler als het hele hoax gebeuren)quote:Op maandag 11 april 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het gaat om een zware fragmentatiebom he. Volgens deze mevrouw lagen er overal lichamen zonder benen om haar heen. En zij loopt dan daarna fotograferend met haar iPhone nog wat over de luchthaven en schiet ook meteen de iconische foto van de gewonde Basketballer en de foto van de 2 dames op het bankje. Ze is nog fotograferend en al te zien met haar witte plastic tasje op andere beelden.
5 Meter van een zware bom in een vertrekhal... wat denk je dat het met je trommelvliezen doet?
Ze wijst zichzelf aan op een foto van de CCTV op de luchthaven. Meter of 5 van de bom.quote:Op maandag 11 april 2016 23:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is al vastgesteld dat ze veel verder af stond van de eerste explosie dan zij zich kan herinneren.
Op het moment van de explosie? Heb je daar linkje van?quote:Op maandag 11 april 2016 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze wijst zichzelf aan op een foto van de CCTV op de luchthaven.
Klopt daar vond de eerste explosie niet plaats.quote:Op maandag 11 april 2016 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze wijst zichzelf aan op een foto van de CCTV op de luchthaven. Meter of 5 van de bom.
Het is nogal een leugen dan hé.... dan vraag je je af: "Wat is er dan wél waar?"quote:Op maandag 11 april 2016 23:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal vast pijn doen. Geen idee, nooit mee gemaakt. En nogmaals, teveel onzekerheden om wat voor conclusie te trekken dan ook. Wie weet liegt die mevrouw, dat ze er geen 5 meter bij vandaan was, maar 10 meter? Of 15 meter? Of 20? Het is een mens, die willen nogal overdrijven. Of liegen om een sappig verhaaltje te kunnen verkopen en overal als 'die vrouw die van 5 meter een bom overleefde' op te kunnen draven. (1 leugen van 1 persoon is wat simpeler als het hele hoax gebeuren)
En al zou ze liegen, doet het nog niets af aan de echtheid van een explosie met doden.
Nogmaals 'n beetje uitleggen van de afstanden:quote:Op maandag 11 april 2016 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze wijst zichzelf aan op een foto van de CCTV op de luchthaven. Meter of 5 van de bom.
Nou, eigenlijk wel. Buiten dat het een enorm triest beeld is;quote:Op maandag 11 april 2016 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier heb je een voorbeeldje.
[voorbeeld]
Ik denk dat ik niet hoef uit te leggen wat de verschillen zijn, of wel?
Beetje de Schilderswijk van Den Haag?quote:Op maandag 11 april 2016 21:57 schreef controlaltdelete het volgende:
De Vlaamse reportagemaker Eric Goens trekt naar Molenbeek op zoek naar het echte gezicht van de Brusselse wijk. Broeihaard voor jihadi, hoofdstad van het terrorisme: geen krachtterm lijkt sterk genoeg om het verval van Molenbeek uit te drukken. Maar wat speelt er echt?
morgenavond bij de VPRO
Precies, ik begin serieus te twijfelen of Brussel wel de hoofdstad van Belgie is...quote:Op maandag 11 april 2016 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is nogal een leugen dan hé.... dan vraag je je af: "Wat is er dan wél waar?"
Thanks, interessante info. Merkwaardig die verbouwing, zou het dan toch?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:01 schreef Lambiekje het volgende:
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)en_toch_een_hoax#rss
Je vindt werkzaamheden aan een vliegveld echt merkwaardig? Als in, 'nou, dat gebeurt toch eigenlijk nooit'-merkwaardig?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Thanks, interessante info. Merkwaardig die verbouwing, zou het dan toch?
Verbaast me niks.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, ik begin serieus te twijfelen of Brussel wel de hoofdstad van Belgie is...
`We hebben net geleerd dat dat niet magquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je de moeite neemt om te lezen en filmpjes te bekijken steek je misschien er iets van op al vrees ik van niet, meteen afbranden is handiger. Anyway goede info
Belangrijk om te weten of er een gedeelte was waar men vrij spel kon hebben als je er ook maar een klein beetje serieus naar wilt kijken .quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:24 schreef controlaltdelete het volgende:
O jee heb ik gemist dan, ik ben dan ook niet 24/7 aanwezig. Ik denk dat die gast misschien wel es gelijk kan hebben dat er gegoocheld is met die verbouwing, hij legt het heel goed uit. Hmzz ..
Er is altijd een "gedeelte waar men vrij spel kon hebben".quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Belangrijk om te weten of er een gedeelte was waar men vrij spel kon hebben als je er ook maar een klein beetje serieus naar wilt kijken .
Als je het systeemplafond en wat ramen er uit wil blazen zonder al te veel verdere schade te veroorzaken stop je een bom niet in een kluisje, maar dan ga je dingen voorbereiden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:30 schreef mootie het volgende:
Maar staat een verbouwing dan gelijk aan vrij spel?
Je kunt een bom ook prima in een kluisje stoppen.
Hier wat meer analysis/onderzoekje over de positie van de 'explosies,foto' angles enz.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Thanks, interessante info. Merkwaardig die verbouwing, zou het dan toch?
Hoor je niks over.quote:Op maandag 11 april 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
5 Meter van een zware bom in een vertrekhal...én wat denk je dat het met je trommelvliezen doet?
C'est Bruxelles, n'est pas?quote:
Het slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:30 schreef mootie het volgende:
Je kunt een bom ook prima in een kluisje stoppen.
En die word vast ook altijd onder de loep genomen en besproken om een beeld te vormen van wat er echt gebeurd is .quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Er is altijd een "gedeelte waar men vrij spel kon hebben".
De dure apparatuur die gebruikt wordt voor de grenscontroles moest natuurlijk wel even tijdig veiliggesteld worden. Die hebben ze natuurlijk wel even verplaatst.quote:Brussels Airport verlegt de Belgische grens naar Connector
15 maart 2016
-knip-
Hierdoor wordt de Belgische grens op Brussels Airport in de nacht van 16 op 17 maart letterlijk verlegd.
-knip-
150 medewerkers leggen in 1 nacht nieuw parcours
De operationele veranderingen die de indienstneming van Connector naar Pier B met zich meebrengt, zijn enorm.
De apparatuur van het oude screening platform en van de grenscontroleposten in de vertrekhal moet worden afgebroken. De grenscontrole in de vertrekhal wordt afgesloten. Alle apparatuur moet geherïnstalleerd en getest zijn in de nieuwe omgeving. De bewegwijzering in de vertrekhal moet aangepast zijn en alle plaatsen moeten na de verhuisoperatie grondig schoongemaakt worden.
De wandel- en winkelzone van Pier B ligt voortaan na de handbagagecontrole, waardoor het statuut van deze zone verandert naar “beveiligde zone”. Om de zone beveiligd te kunnen verklaren, moeten alle winkels, restaurants en andere plaatsen in deze zone een veiligheidscontrole ondergaan. Deze controle gebeurt door het veiligheidspersoneel van Brussels Airport Company en de federale politie.
Alle veranderingen en controles moeten overnacht gebeuren wanneer er geen passagiers zijn. Dit operationele huzarenstukje vergt daarom een strikte planning en minutieuze uitvoering van elke medewerker
Bron: http://www.brusselsairport.be/nl/mediaroom/news/69645/
Er zouden speciale matten overheen gelegd worden, voor zover ik me herinner.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:19 schreef Dance99Vv het volgende:
Je laat een explosief ook echt in de vrije ruimte ontploffen, denk dat het eerder in een bak /ton is ontploft en de vrijkomende kracht naar boven gaat .
Hoeveel kilo spijkers en nog wat zou in z'on grote reistas passen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je het systeemplafond en wat ramen er uit wil blazen zonder al te veel verdere schade te veroorzaken stop je een bom niet in een kluisje, maar dan ga je dingen voorbereiden.
Ja, want hoe meer werklui op de vloer, des te minder kans op ontdekking.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:30 schreef mootie het volgende:
Ja, maar je kunt dat overleven! Als je maar op de bom gaat zitten, of op 5 meter afstand van de bom gaat staanquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoeveel kilo spijkers en nog wat zou in z'on grote reistas passen?
Hoeveel scherpe,hitte stalen stukjes met zoveel 1000km/u zouden door 't lucht en mensen e.a. zachte materialen doorblazen?
Als er 150 werklui vermeld staat op die site... zouden het er dan ook minder of misschien meer kunnen zijn en zijn die werklui allemaal werklui van de luchthaven zelf? En is dat getal van 150 dat genoemd wordt zaligmakend in jouw ogen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, want hoe meer werklui op de vloer, des te minder kans op ontdekking.
Inderdaad, kunnen er ook meer zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als er 150 werklui vermeld staat op die site... zouden het er dan ook minder of misschien meer kunnen zijn en zijn die werklui allemaal werklui van de luchthaven zelf? En is dat getal van 150 dat genoemd wordt zaligmakend in jouw ogen?
Want volgens de wet van Newton is het niet mogelijk dat ze een verkeerde voorstelling van zaken heeft.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt dat overleven! Als je maar op de bom gaat zitten, of op 5 meter afstand van de bom gaat staan
Waar stond ze dan ten opzichte van de bom, volgens jou?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want volgens de wet van Newton is het niet mogelijk dat ze een verkeerde voorstelling van zaken heeft.
Minder kan niet? En waarom kan dat niet?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen er ook meer zijn.
Nog meer pottenkijkers.
Dus nog minder kans op ontdekking.
Hebben de insecuiity forces wat betere beelden van de controlled explosie en CCTV beelden van de daders?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Theorietje..
Volgens de officiële lezing ging de derde bom van de vermeende terroristen niet af. Die blaast de Belgische EOD hier kort na de aanlagen op:
In werkelijkheid is die derde "bom" er om het systeemplafond verder naar beneden te brengen en de uiteindelijke schade te vergroten. Het gebouw is dan immers ontruimd en dus kun je er echt een goede puinhoop van maken zonder dat er gewonden of zelfs doden vallen. Die puinhoop heb je natuurlijk wel nodig voor je foto's en video's waar mensen op zitten te wachten.
Het verhaal van een derde bom die niet is afgegaan is dan natuurlijk gewoon noodzakelijk om die laatste explosie te verklaren.
Als je het mij vraagt vindt de betreffende explosie niet op ground level plaats getuige de rookontwikkeling en diverse ruiten die er op reageren. Het lijkt er in mijn optiek op alsof ze hier dus het systeemplafond er vol uitblazen.
Om dit goed voor te bereiden was er een aantal dagen voor de "aanslagen" een volledige nacht van werkzaamheden in de vertrekhal gepland zoals op de website van het vliegveld terug is te vinden:
[..]
De dure apparatuur die gebruikt wordt voor de grenscontroles moest natuurlijk wel even tijdig veiliggesteld worden. Die hebben ze natuurlijk wel even verplaatst.
dat staat duidelijk aangegeven in de video waar hier is gelinkt.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar stond ze dan ten opzichte van de bom, volgens jou?
Omdat dan de kans op ontdekking juist groter wordt.quote:Minder kan niet? En waarom kan dat niet?
Die man met het hoedje is heel de stad doorgelopen. Meer dan 10 km is ie over straat gaan wandelen nadat de aanslagen plaats hebben gevonden.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hebben de insecuiity forces wat betere beelden van de controlled explosie en CCTV beelden van de daders?
Man in the hat,indeed.
de man met de hoed is opgepakt dus als je beetje weet om te gaan met je webbrowser kun je vast een scherpere foto van hem vinden..quote:Op woensdag 13 april 2016 00:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hebben de insecuiity forces wat betere beelden van de controlled explosie en CCTV beelden van de daders?
Man in the hat,indeed.
Kun je mij dat eens aanwijzen op een plattegrond dan? Waar was de explosie en waar stond madam?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
dat staat duidelijk aangegeven in de video waar hier is gelinkt.
Ze wijst zelf aan waar ze stond en waar ze dacht dat de bom explodeerde.
De maker van de video heeft een kaart erbij gepakt en daaruit blijkt dat ze een aardig eind af stond van de eerste explosie.
[..]
Omdat dan de kans op ontdekking juist groter wordt.
waarom zou dat klaar moeten hebben staan bij een zelfmoordaanslag?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen terreurcel die hem te hulp schoot om hem op te pikken, geen auto die klaarstond, geen scootertje zelfs? Nee, gewoon heel de stad doorlopen nadat je net de grootste terreurdaad in België ooit hebt begaan.
Waarom?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kun je mij dat eens aanwijzen op een plattegrond dan? Waar was de explosie en waar stond madam?
Welke video? Laat eens zien.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom?
Dat is gewoon te zien in de video die al meerdere malen is langsgekomen.
Hij had vast wel iets anders kunnen regelen ipv +10km lopen. En btw het was geen zelfmoordaanslag, want hij leeft nog....quote:Op woensdag 13 april 2016 00:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
waarom zou dat klaar moeten hebben staan bij een zelfmoordaanslag?
Dezelfde video als waarin ze zegt 5 m vanaf de bom gestaan te hebben.quote:
niet iedereen is zo geweldig als jij.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij had vast wel iets anders kunnen regelen ipv +10km lopen.
Zijn bom is niet afgegaan, weet je nog?quote:En btw het was geen zelfmoordaanslag, want hij leeft nog....
Ik heb zoveel video's gezien en je kunt zoveel zeggen. Waar stond ze en waar was de explosie?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dezelfde video als waarin ze zegt 5 m vanaf de bom gestaan te hebben.
Mij maak je niet wijs dat je die video opeens niet meer kent.
Moet je zo geweldig als ik zijn om een taxi te pakken, een vriend te bellen, het ov te pakken of een fiets te stelen?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
niet iedereen is zo geweldig als jij.
Oja, tuurlijk.quote:Zijn bom is niet afgegaan, weet je nog?
Hoe weet jij waar ze stond?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb zoveel video's gezien en je kunt zoveel zeggen. Waar stond ze en waar was de explosie?
Ik vraag het aan jou. Jij bent er zo van overtuigd dat ze een verkeerde voorstelling van zaken heeft en dat ze het allemaal verkeerd gezien heeft.quote:
Je bent net weggelopen van een zelfmoordaanslag waarbij 2 anderen zichzelf wel hebben opgeblazen en dan moet je meteen vrienden bellen, op de bus stappen of een fiets stelen?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet je zo geweldig als ik zijn om een taxi te pakken, een vriend te bellen, het ov te pakken of een fiets te stelen?
en jij bent er van overtuigd dat ze 5 m vanaf de bom stond, maar de video waarin ze dat beweert ben je alweer vergeten..quote:Op woensdag 13 april 2016 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vraag het aan jou. Jij bent er zo van overtuigd dat ze een verkeerde voorstelling van zaken heeft en dat ze het allemaal verkeerd gezien heeft.
Moet niet, maar het scheelt lopen.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent net weggelopen van een zelfmoordaanslag waarbij 2 anderen zichzelf wel hebben opgeblazen en dan moet je meteen vrienden bellen, op de bus stappen of een fiets stelen?
Ik wil het graag van jou horen. Met tekeningen en in je eigen woorden. Filmpjes kennen we allemaal wel.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
en jij bent er van overtuigd dat ze 5 m vanaf de bom stond, maar de video waarin ze dat beweert ben je alweer vergeten..
ik ga niet hertekenen wat in de video al duidelijk is weergegeven.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wil het graag van jou horen. Met tekeningen en in je eigen woorden. Filmpjes kennen we allemaal wel.
Je hebt een hekel aan lopen?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet niet, maar het scheelt lopen.
Maar klopte dat dan wel? En over welke video heb je het nou?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
ik ga niet hertekenen wat in de video al duidelijk is weergegeven.
De video laat 2 personen zien die de aanslag hebben meegemaakt en die beide beweren bij de eerste explosie aanwezig te zijn. De man ergens aan het einde van de hal, waar de eerste explosie plaatsvond en is enkele meters in de lucht geworpen door de kracht van de explosie.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar klopte dat dan wel? En over welke video heb je het nou?
Ja, maar waar was volgens jou dan explosie 1 en waar 2?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
De video laat 2 personen zien die de aanslag hebben meegemaakt en die beide beweren bij de eerste explosie aanwezig te zijn. De man ergens aan het einde van de hal, waar de eerste explosie plaatsvond en is enkele meters in de lucht geworpen door de kracht van de explosie.
de vrouw, die beweert 5 meter vanaf de explosie gestaan te hebben, stond veel meer aan het begin van de hal.
Daar gaat de hele tijd de discussie over.
zie de videoquote:Op woensdag 13 april 2016 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar waar was volgens jou dan explosie 1 en waar 2?
Jammer dat je niet meehelpt om het niveau van 'theorietjes' te ontstijgen, maar gewoon lukraak in het rond blijft schieten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Theorietje..
Volgens de officiële lezing ging de derde bom van de vermeende terroristen niet af. Die blaast de Belgische EOD hier kort na de aanlagen op
De derde bom is pas veel later, in de middag, tot ontploffing gebracht. De video's die je ziet van de gewonden, mensen die evacueren en rondlopen of rennen in de puinhopen zijn genomen vóór dat de derde bom was ontploft. Je theorietje insinueert een hele hoop, maar raakt dus kant nog wal.quote:In werkelijkheid is die derde "bom" er om het systeemplafond verder naar beneden te brengen en de uiteindelijke schade te vergroten. Het gebouw is dan immers ontruimd en dus kun je er echt een goede puinhoop van maken zonder dat er gewonden of zelfs doden vallen. Die puinhoop heb je natuurlijk wel nodig voor je foto's en video's waar mensen op zitten te wachten.
Het verhaal van een derde bom die niet is afgegaan is dan natuurlijk gewoon noodzakelijk om die laatste explosie te verklaren.
Daar heeft Tingo al gehoor aan gegevenquote:Op woensdag 13 april 2016 08:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb geen idee om welke video het gaat, zou fijn zijn als de betreffende link geplaatst zou worden want ik heb het gemist. Kleine moeite lijkt me, dan weten we allemaal naar welke beelden we moeten kijken. Alvast bedankt.
Dat doet ze in de video.quote:Op maandag 11 april 2016 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zitten ook beelden tussen van 5 jaar geleden van andere aanslagen , doe nou niet alsof de waarheid is uitgezonden ipv ook maar een theorie die vanaf het begin al uit elkaar valt .quote:Op woensdag 13 april 2016 08:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meehelpt om het niveau van 'theorietjes' te ontstijgen, maar gewoon lukraak in het rond blijft schieten.
[..]
De derde bom is pas veel later, in de middag, tot ontploffing gebracht. De video's die je ziet van de gewonden, mensen die evacueren en rondlopen of rennen in de puinhopen zijn genomen vóór dat de derde bom was ontploft. Je theorietje insinueert een hele hoop, maar raakt dus kant nog wal.
Waar komt toch die aandrang vandaan komen om onzin te verzinnen onder de noemer 'kritisch nadenken'?..
Dus op zich is het vrij eenvoudig om er een hoax van te maken, stuur gewoon een video in die niets met de aanslag te maken heeft en meteen is alles wat met die aanslag te maken heeft nep.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Er zitten ook beelden tussen van 5 jaar geleden van andere aanslagen , doe nou niet alsof de waarheid is uitgezonden ipv ook maar een theorie die vanaf het begin al uit elkaar valt .
Over lukraak gesproken .
Die beelden zijn later gewoon teruggetrokken toen bleek dat ze al 5 jaar oud waren. Slecht oplettende nieuwsredacties die een scoop wilden qua video en niet de tijd namen dit te onderzoeken op echtheid. Poep gebeurt.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Er zitten ook beelden tussen van 5 jaar geleden van andere aanslagen , doe nou niet alsof de waarheid is uitgezonden ipv ook maar een theorie die vanaf het begin al uit elkaar valt .
Over lukraak gesproken .
Waartussen?quote:Op woensdag 13 april 2016 09:59 schreef Summers het volgende:
Er zitten ook beelden tussen van 5 jaar geleden van andere aanslagen ,
Het officiële verhaal is 'ook maar een theorie'. Tjah. En wat is 'de waarheid'? Mooie filosofische vraag, maar als je die niet kent, dan kun je ook niet concluderen dat die wel/ niet uitgezonden is.quote:doe nou niet alsof de waarheid is uitgezonden ipv ook maar een theorie die vanaf het begin al uit elkaar valt .
Dat is het absoluut niet. De berichtgeving is soms rommelig, dat krijg je als er meerdere mensen over hetzelfde onderwerp vertellen. Je kent toch wel de oefeningen dat als je een verhaal moet doorvertellen, dat het dan altijd anders wordt?quote:Over lukraak gesproken .
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hier wat meer analysis/onderzoekje over de positie van de 'explosies,foto' angles enz.
Misschien 'n beetje lang voor sommige,maar de moeite waard om te kijken.
Location,location,location.
Op 5:43 heeft hij 't over de taxi-driver vid.
Somebody read the script wrong.Ik denk de EU/nep fotograf griet.
.quote:
Een theorie die vanaf het eerste ogenblik niet klopte en dus niet meteen aangenomen kan worden , dan ga je verder zoeken en alles onder de loep nemen ..quote:[..]
Het officiële verhaal is 'ook maar een theorie'. Tjah. En wat is 'de waarheid'? Mooie filosofische vraag, maar als je die niet kent, dan kun je ook niet concluderen dat die wel/ niet uitgezonden is.
Daarom hebben mensen geen vertrouwen meer in de msm , het zijn geen domme foutjes maar keuzes en misleiding is doelbewust .quote:Je hoort mij ook niet zeggen dat 'de waarheid' uitgezonden wordt, er worden namelijk altijd keuzes gemaakt over wat er wel/ niet getoond wordt. Kijk bijvoorbeeld naar de edits in de beelden van CNN die langskwamen.
Iets rommeligs aannemen voor waar van de msm of autoriteiten gaat hem niet meer worden .quote:[..]
Dat is het absoluut niet. De berichtgeving is soms rommelig, dat krijg je als er meerdere mensen over hetzelfde onderwerp vertellen. Je kent toch wel de oefeningen dat als je een verhaal moet doorvertellen, dat het dan altijd anders wordt?
De rode draad is duidelijk te destilleren.
Daarom kijken mensen niet meer , Poep is het nieuwe normaalquote:Op woensdag 13 april 2016 11:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Die beelden zijn later gewoon teruggetrokken toen bleek dat ze al 5 jaar oud waren. Slecht oplettende nieuwsredacties die een scoop wilden qua video en niet de tijd namen dit te onderzoeken op echtheid. Poep gebeurt.
Of met behulp van de nepbeelden is alles wat met de aanslag te maken heeft meteen echt , handig om uit te zoeken wat er nou precies aan de hand is .quote:Op woensdag 13 april 2016 10:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus op zich is het vrij eenvoudig om er een hoax van te maken, stuur gewoon een video in die niets met de aanslag te maken heeft en meteen is alles wat met die aanslag te maken heeft nep.
Van 3 jaren terug....CCTV security cameras.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Of met behulp van de nepbeelden is alles wat met de aanslag te maken heeft meteen echt , handig om uit te zoeken wat er nou precies aan de hand is .
Maar daarentegen wordt echt alles wat jullie theorie zou ondersteunen, elke belachelijke theorie op basis van onduidelijke beelden of bijvoorbeeld niet op kennis gebaseerde aannames, direct voor waar aangenomen en allesbehalve kritisch bekeken...quote:Op woensdag 13 april 2016 18:43 schreef Summers het volgende:
Iets rommeligs aannemen voor waar van de msm of autoriteiten gaat hem niet meer worden .
Hoe kan iets met behulp van nepbeelden echt worden?quote:Op woensdag 13 april 2016 18:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Of met behulp van de nepbeelden is alles wat met de aanslag te maken heeft meteen echt
Denk niet dat veel mensen filmopnames hebben van hun huis na een bomaanslag.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:45 schreef DeMolay het volgende:
Het fijt blijft dat mensen thuis nog betere beelden van hen eigen huis hebben dan van een Vliegvleld ,..thoughts to ponder !
de wereldbeeld van de kijkerquote:Op woensdag 13 april 2016 22:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe kan iets met behulp van nepbeelden echt worden?
quote:
Koning Filip en koningin Mathilde hebben op 23 maart, een dag na de aanslagen in Brussel, een bezoek gebracht aan het Militair Hospitaal Koningin Astrid. Ze spraken er met gewonden van de explosies en met de verpleegkundigen en artsen die hen verzorgden.
Onder enorme belangstelling van de internationale pers en onder indrukwekkende militaire en politionele beveiliging arriveerde het koningspaar rond half vier aan het militaire ziekenhuis in Neder-Over-Heembeek.
Na een korte kennismaking met een deel van het medische team van het ziekenhuis, waaronder kolonel Guy Borgers, de directeur van het hospitaal, trokken de koning en koningin naar de vijfde verdieping van het hospitaal. Daar spraken ze met mensen die door de verschillende explosies verwond werden. Ook voor de families van de gewonden maakte het koningspaar tijd.
De Medische Component heeft, net als de andere componenten van Defensie, een belangrijke bijdrage geleverd na de aanslagen van 22 maart, en niet alleen op het vlak van het Militaire Hospitaal. "Zo heeft het 4 Element voor Medische Interventie uit Peutie ons een peloton ambulances gestuurd", legt kolonel Borgers uit. "Dat waren veertien Unimog-ambulances en twee commerciële ambulances. Dat geeft ons een enorme transportcapaciteit. Daarnaast hadden we ook drie kritieke patiënten die we met de helikopter naar andere ziekenhuizen hebben doorgestuurd. Dat waren drie helikopters van Defensie, de NH90 en de Sea King."
Momenteel liggen er nog zeventien gewonden van de aanslagen in het Militair Hospitaal Koningin Astrid. Wanneer zij het ziekenhuis kunnen verlaten is nog niet geweten.
http://www.mil.be/nl/arti(...)spitaal-na-aanslagen
Doe niet zo suf.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
die krijgt dan dus een echt wereldbeeld.
interessant.
Dat klinkt sterk, komende van iemand die af en toe artikelen post die juist het tegendeel van je boodschap overbrengen omdat je in je gretigheid bent vergeten om het artikel daadwerkelijk te lezen.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een wilde gok van mij. Denk dat 92 tot 95% wat je denkt te weten op leugens, bedrog en misleidende aannames berust.
De officiele versie is in de eerste plaats een theorie die wel of niet aangenomen kan worden voor waar, als dat niet klopt zal je op zijn minst een false flag moeten overwegen . Een false flag is nou eenmaal extreem dus verwacht geen alledaagse normale activiteiten .quote:Op woensdag 13 april 2016 21:42 schreef manifold het volgende:
[..]
Maar daarentegen wordt echt alles wat jullie theorie zou ondersteunen, elke belachelijke theorie op basis van onduidelijke beelden of bijvoorbeeld niet op kennis gebaseerde aannames, direct voor waar aangenomen en allesbehalve kritisch bekeken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zien jullie er in? M.a.w. wat gebeurt daar?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 00:59:04 ]
al het nieuws heeft dubbele bodems.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat klinkt sterk, komende van iemand die af en toe artikelen post die juist het tegendeel van je boodschap overbrengen omdat je in je gretigheid bent vergeten om het artikel daadwerkelijk te lezen.
Ik ben ook geen Einstein, daar niet van. Maar jij doet net alsof je anders bent dan de gemiddelde persoon die de msm kijkt
Niet meegekregen, maar waarom is dat raar? Dat gebeurd bijna altijd bij zo'n gebeurtenis. Ik zie daar geen kwade opzet in, zeker niet als redacties zich verontschuldigen en de fouten herstellen.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:43 schreef Summers het volgende:
De oude beelden die wereldwijd werden uitgezonden om deze aanslag weer te geven .
Heb ik ook even gemist. Wat was het eerste ogenblik en wat klopte daar niet aan?quote:Een theorie die vanaf het eerste ogenblik niet klopte en dus niet meteen aangenomen kan worden , dan ga je verder zoeken en alles onder de loep nemen ..
Ik geloof nog prima dat het gros van de msm naar eer en geweten berichtgeving doet. Dat kan ik van het gros van de 'open ogen media' niet zeggen. Ik denk het grootste gedeelte van de mensen met mij.quote:Daarom hebben mensen geen vertrouwen meer in de msm , het zijn geen domme foutjes maar keuzes en misleiding is doelbewust .
Ik weet dat jij daar zo instaat. Ik snap alleen niet waarom je rommelige verhalen van anderen wél voor waar aanneemt, puur en alleen omdat het niet van de msm en de overheid komt?quote:Iets rommeligs aannemen voor waar van de msm of autoriteiten gaat hem niet meer worden .
quote:Op donderdag 14 april 2016 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Man, die filmpjes af en toe.
Geluid hard en goed kijken hiernaar. Helemaal afkijken en in je opnemen.Goh, video en zelfs account verdwenen. Hoop dat er genoeg kopieën van zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zien jullie er in? M.a.w. wat gebeurt daar?
Maar de discussie neigt juist de hele tijd richting een hoax en niet een false flag.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:17 schreef Summers het volgende:
[..]
De officiele versie is in de eerste plaats een theorie die wel of niet aangenomen kan worden voor waar, als dat niet klopt zal je op zijn minst een false flag moeten overwegen . Een false flag is nou eenmaal extreem dus verwacht geen alledaagse normale activiteiten .
Ik begrijp niet precies wat je met deze opmerking zeggen wilt. Als wat niet klopt? De officiele versie? Maar wie bepaalt dan of die versie wel of niet klopt? Na wat ik hier gelezen heb lijkt het mij vooral dat voor velen de officiele versie bij voorbaat al niet klopt en er vervolgens gezocht wordt naar beelden en theorieen om die denkwijze te ondersteunen. Dat daarbij regelmatig voorbij gegaan wordt aan enige logica of een gebrek aan kennis en feiten speelt daarbij geheel geen rol blijkbaar,quote:Op donderdag 14 april 2016 00:17 schreef Summers het volgende:
[..]
De officiele versie is in de eerste plaats een theorie die wel of niet aangenomen kan worden voor waar, als dat niet klopt zal je op zijn minst een false flag moeten overwegen . Een false flag is nou eenmaal extreem dus verwacht geen alledaagse normale activiteiten .
Maar ga je ook nog vertellen wat er op de beelden te zien was en op welke manier dit in de gehele discussie past of moeten we puur afgaan op jouw aanname (ik kan me namelijk een eerder filmpje herinneren waarvan zelfs jij achteraf moest zeggen dat je het verkeerd geinterpreteerd had).quote:Op donderdag 14 april 2016 08:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Goh, video en zelfs account verdwenen. Hoop dat er genoeg kopieën van zijn.
Dat wil ik best doen hoor, maar eigenlijk moet je het zien om te kunnen oordelen.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:36 schreef manifold het volgende:
[..]
Maar ga je ook nog vertellen wat er op de beelden te zien was en op welke manier dit in de gehele discussie past of moeten we puur afgaan op jouw aanname (ik kan me namelijk een eerder filmpje herinneren waarvan zelfs jij achteraf moest zeggen dat je het verkeerd geinterpreteerd had).
Wat mij dan opvalt is dat je eerdaags veel commentaar had op de CNN video omdat de verslaggever oplepelde wat je in de beelden moest zien en nu post je een video die precies dat doet.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen hoor, maar eigenlijk moet je het zien om te kunnen oordelen.
Het account "we see" dat nu ineens verwijderd is had dus een detailvideo gemaakt van onderstaande bizarre scène:
En met detailvideo, bedoel ik ook detail. De scène wordt telkens herhaald, maar bij iedere herhaling wordt er ingezoomd op iedere afzonderlijke persoon / groep personen. Helaas mist in bovenstaande video een belangrijk stuk van de detailvideo waarin je ziet dat ze allemaal rennend de straat oversteken. Ik weet ook niet precies op welke video de detailvideo gebaseerd was aangezien daar de FOV (Field Of View) hoger was en je dus net ff wat meer zag.
Maar goed, bovenstaande video gebruikt als bron onderstaande video (Betreffende scène vanaf 5:38):
Jammer genoeg kan ik dus niet vinden welke bron er in de detailvideo gebruikt is omdat je daar net ff wat meer zag van de scène, maar ik ga er vanuit dat die "Bladerunner - in detail" snel wel weer ergens verschijnt.
Zet je geluid dan uit en kijk alleen. De detailvideo heeft alleen een spannend muziekje, maar laat aan de kijker zelf over wat ie ziet dat er gebeurt.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat mij dan opvalt is dat je eerdaags veel commentaar had op de CNN video omdat de verslaggever oplepelde wat je in de beelden moest zien en nu post je een video die precies dat doet.
Er is geen sprake van ad hominem.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zet je geluid dan uit en kijk alleen. De detailvideo heeft alleen een spannend muziekje, maar laat aan de kijker zelf over wat ie ziet dat er gebeurt.
En kap eens met die ad hominems continu.
Ben ik benieuwd wat jij daar in ziet.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
maar laat aan de kijker zelf over wat ie ziet dat er gebeurt.
Ik wacht tot de detailvideo weer verschijnt. Tot die tijd heb je maar even geduld.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd wat jij daar in ziet.
Dus je hebt die video voor janlul gepost.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wacht tot de detailvideo weer verschijnt. Tot die tijd heb je maar even geduld.
Insinueren ze nou dat het bebloede gezicht met het masker die jongen met het petje is?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Insinueren ze nou dat het bebloede gezicht met het masker die jongen met het petje is?
Als het om deze video gaat hoop ik dat J0kkebr0k kan uitleggen wat we moeten zien in deze video want ik snap het niet.quote:
Alleen op basis van die Aziatisch ogende man?quote:
Het gaat niet om deze video. Het gaat wel om een fragment uit de video, maar de persoon met het bebloede gezicht is niet relevant in het verhaal.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:00 schreef manifold het volgende:
[..]
Als het om deze video gaat hoop ik dat J0kkebr0k kan uitleggen wat we moeten zien in deze video want ik snap het niet.
Ah ok dacht al dat het alleen aan mij lagquote:Op donderdag 14 april 2016 11:00 schreef manifold het volgende:
[..]
Als het om deze video gaat hoop ik dat J0kkebr0k kan uitleggen wat we moeten zien in deze video want ik snap het niet.
En "edit as you wish"? Wordt de msm dat niet constant verweten?
Nou, wat de video laat zien is dat de jonquote:Op donderdag 14 april 2016 11:00 schreef manifold het volgende:
[..]
Pas op, dat wordt beschouwd als ad hominem.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:00 schreef manifold het volgende:
[..]
En "edit as you wish"? Wordt de msm dat niet constant verweten?
Heel de set wordt ineens verplaatst.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Alleen op basis van die Aziatisch ogende man?
Ik vind het behoorlijk vergezocht: het gezicht van de bebloede persoon met het masker is onherkenbaar en de kleren zijn duidelijk anders.
Bovendien kun je geen timeline maken op basis van deze beelden. Waaruit blijkt dat de foto met de bebloede man gemaakt is na het 'verdachte gedrag' van de hulpverleners die weg lijken te rennen.
Sowieso al mooi dat je op basis van dit korte fragment er meteen vanuit gaat dat mensen die rennen wel verdacht moeten zijn. Maar dat terzijde.
Precies, dit wordt als keihard bewijs gebracht dat het een false flag was met crisisacteurs. De jongen met het petje wordt door een agent-acteur naar een plek achter de schermen geleid, daar krijgt hij te horen dat hij allang in de schmink had moeten zitten en dus draaft hij met nog 3 man of zo naar de andere locatie en kan hij even later poseren voor de foto.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Alleen op basis van die Aziatisch ogende man?
Ik vind het behoorlijk vergezocht: het gezicht van de bebloede persoon met het masker is onherkenbaar en de kleren zijn duidelijk anders.
Bovendien kun je geen timeline maken op basis van deze beelden. Waaruit blijkt dat de foto met de bebloede man gemaakt is na het 'verdachte gedrag' van de hulpverleners die weg lijken te rennen.
Sowieso al mooi dat je op basis van dit korte fragment er meteen vanuit gaat dat mensen die rennen wel verdacht moeten zijn. Maar dat terzijde.
Heel de set? De enige herkenbare persoon is de Aziatisch ogende man. Of kijk ik niet goed?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heel de set wordt ineens verplaatst.![]()
![]()
Dit heeft mijn ogen geopend.quote:
Dat wordt in deze video geïnsinueerd en dit lijkt me pertinente onzin. Zoals ze er wel vaker naast zitten.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
Insinueren ze nou dat het bebloede gezicht met het masker die jongen met het petje is?
Gelukkig!quote:Op donderdag 14 april 2016 11:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat wordt in deze video geïnsinueerd en dit lijkt me pertinente onzin. Zoals ze er wel vaker naast zitten.
Je maakt me wel nieuwsgierig!quote:Echter, je zou de detailvideo zonder commentaar en insinuaties moeten zien. Geen wonder dat het YouTube account ineens werd opgeheven. Die video mag niet viral gaan.
En wederom een voorbeeld van een mening gepresenteerd als feit.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen wonder dat het YouTube account ineens werd opgeheven. Die video mag niet viral gaan.
Ik hoop dat ie nog verschijnt.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gelukkig!
[..]
Je maakt me wel nieuwsgierig!
Boehoehoeeequote:Op donderdag 14 april 2016 11:19 schreef manifold het volgende:
[..]
En wederom een voorbeeld van een mening gepresenteerd als feit.
Vooral die narrator en de sound effects op de achtergrond. Die donderklap in het begin en de omineuze voorspelling dat ik wakker ga worden uit mijn comfortabele droom... Shiiit.quote:
Het is toch zo? Je hebt toch geen enkel bewijs om je claim te ondersteunen dat dit kanaal door anderen verwijderd is?quote:
Gebruikten ze nu audio uit The Matrix?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
Vooral die narrator en de sound effects op de achtergrond. Die donderklap in het begin en de omineuze voorspelling dat ik wakker ga worden uit mijn comfortabele droom... Shiiit.
Die is het niet. Dat had ik al aangegeven.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:20 schreef manifold het volgende:
Maar zeg nou J0kkebr0k, is die laatste video nu wel of niet diegene die je bedoelt? Want het is precies wat jij omschreef: spannend geluidje, veel inzoomen, veel herhalingen...
Hoe wil je zoiets bewijzen dan?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:21 schreef manifold het volgende:
[..]
Het is toch zo? Je hebt toch geen enkel bewijs om je claim te ondersteunen dat dit kanaal door anderen verwijderd is?
Dat kan, maar de beelden zeggen meer dan 1000 woorden.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:24 schreef Wantie het volgende:
Je kunt ook gewoon omschrijven wat in die video te zien zou zijn.
Niet alleen heb je geen bewijzen, je hebt ook geen aanwijzingen, je hebt geen gerucht, je hebt geen enkel argument behalve "dat denk ik gewoon"quote:
Ja hoor. Je hebt gelijk. Waarom zit o.a. jij hier zo bovenop? Je vind het allemaal onzin, dus waarom zo gefocust? Niks beters te doen?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:29 schreef manifold het volgende:
[..]
Niet alleen heb je geen bewijzen, je hebt ook geen aanwijzingen, je hebt geen gerucht, je hebt geen enkel argument behalve "dat denk ik gewoon"
Als ik het niveau van de overige WE SEE re-uploads zo zie dan denk ik dat dat wel meevalt.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat kan, maar de beelden zeggen meer dan 1000 woorden.
Nogmaals, de detailvideo bevat geen commentaar en geen kritiek.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:33 schreef manifold het volgende:
[..]
Als ik het niveau van de overige WE SEE re-uploads zo zie dan denk ik dat dat wel meevalt.
ik heb er alle vertrouwen in dat je geen 1000 woorden nodig hebt om te omschrijven wat je hebt gezien.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat kan, maar de beelden zeggen meer dan 1000 woorden.
ad hominemquote:Op donderdag 14 april 2016 11:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja hoor. Je hebt gelijk. Waarom zit o.a. jij hier zo bovenop? Je vind het allemaal onzin, dus waarom zo gefocust? Niks beters te doen?
Volgens mij draag ik gewoon bij aan de discussie hier, ik wist niet dat dat alleen voorbehouden was aan mensen die het met jou eens zijn. Jij komt met allerlei beweringen die nergens op gebaseerd zijn, die presenteer je vervolgens als feiten om je eigen standpunt te verdedigen. Toch niet heel vreemd dat ik daar naar vraag?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja hoor. Je hebt gelijk. Waarom zit o.a. jij hier zo bovenop? Je vind het allemaal onzin, dus waarom zo gefocust? Niks beters te doen?
De eerste re uploads zijn van meer dan een week geleden.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:33 schreef manifold het volgende:
[..]
Als ik het niveau van de overige WE SEE re-uploads zo zie dan denk ik dat dat wel meevalt.
De re uploads ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nogmaals, de detailvideo bevat geen commentaar en geen kritiek.
Op zich raar dat nu de bron er niet toe doet.quote:Of We See nu in andere video's beweert dat Obama een robot is en de maan van kaas doet er dan ook totaal niet toe. Leuk geprobeerd weer.
En wederom een voorbeeld van het selectief "kritisch" denken. Als ik jouw argument zou gebruiken om de massamedia te verdedigen ("Ja maar omdat een aantal dingen die ze uitzenden niet klopt betekent niet automatisch dat alles niet klopt") zou de pleuris uitbreken hier.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Of We See nu in andere video's beweert dat Obama een robot is en de maan van kaas doet er dan ook totaal niet toe. Leuk geprobeerd weer.
De video was een paar uurtjes oudquote:Op donderdag 14 april 2016 11:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
De eerste re uploads zijn van meer dan een week geleden.
Dus dat deze ene video geen re upload kreeg geeft ook te denken.
Het gaat om de beelden niet om het account dat ze gepost heeft. Wat begrijp je daar niet aan?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:42 schreef manifold het volgende:
[..]
En wederom een voorbeeld van het selectief "kritisch" denken. Als ik jouw argument zou gebruiken om de massamedia te verdedigen ("Ja maar omdat een aantal dingen die ze uitzenden niet klopt betekent niet automatisch dat alles niet klopt") zou de pleuris uitbreken hier.
Nu opeens doet de bron van een filmpje er niet toe? Dat durfde je niet te beweren bij CNN.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het gaat om de beelden niet om het account dat ze gepost heeft. Wat begrijp je daar niet aan?
Jajaja. Het is goed met je.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:57 schreef manifold het volgende:
[..]
Nu opeens doet de bron van een filmpje er niet toe? Dat durfde je niet te beweren bij CNN.
Zolang het een alternatieve bron is houdt men de handen boven het hoofd. Een tendens inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:57 schreef manifold het volgende:
[..]
Nu opeens doet de bron van een filmpje er niet toe? Dat durfde je niet te beweren bij CNN.
De bron is gewoon een nieuwsuitzending en "we see" heeft er een significant stuk uitgelicht. Niets meer, niets minder, dus je hebt geen punt.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:36 schreef manifold het volgende:
[..]
En wederom negeer je een duidelijke vraag om een onderbouwd argument.
We see contacted me by Kim Hoaxashian(aka John Smith)quote:Op donderdag 14 april 2016 18:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De bron is gewoon een nieuwsuitzending en "we see" heeft er een significant stuk uitgelicht. Niets meer, niets minder, dus je hebt geen punt.
brrrr...quote:Op donderdag 14 april 2016 22:27 schreef Tingo het volgende:
En nog meer over journalist Teresa Kuchler:
Story Time with Teresa Kuchler (Brussels Bombing Hoax)
“I felt like I was in a movie... the exposion vibrated through the walls and floor...I felt it though my whole body...”
Is de CNN interview greenscreen misschien?
Welke nieuwsuitzending?quote:Op donderdag 14 april 2016 18:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De bron is gewoon een nieuwsuitzending en "we see" heeft er een significant stuk uitgelicht. Niets meer, niets minder, dus je hebt geen punt.
Laat zien hoe jij the stranglers beter kan doen dan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:03 schreef Orwell het volgende:
mislukte/ talentloze acteurs, zangeressen..
(uitgerangeerde) (ex)-lekkere wijven.. etc
Steeds weer hoog vertegenwoordigd onder de zg getuigen/ nabestaanden..
klassiek voorbeeld van hoe de complotbeweging iets naar eigen hand zet door de boel anders voor te stellen dan de werkelijkheid.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:28 schreef Orwell het volgende:
mij doet het denken aan George junior Bush over zijn verblijf in schooltje tijdens wtc-attacks tijdens 911:
"I was bizzy attending a reading program, THAT WORKS!!!'" (lekker belangrijk! analfabetisme)
je spreekt jezelf een beetje tegen chef, ze houd de hele wereld voor de gek.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:03 schreef Orwell het volgende:
mislukte/ talentloze acteurs, zangeressen..
(uitgerangeerde) (ex)-lekkere wijven.. etc
Steeds weer hoog vertegenwoordigd onder de zg getuigen/ nabestaanden..
Zelfs het interview is dus nepquote:Op donderdag 14 april 2016 22:27 schreef Tingo het volgende:
“I felt like I was in a movie... the exposion vibrated through the walls and floor...I felt it though my whole body...”
Verzekering?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:18 schreef theguyver het volgende:
vanochtend had ik een post geplaatst "follow the money! "
Een quote die in het verleden gigantisch veel werd gebruikt in de conspiracy wereld.
Volg het geld want er zit vaak een luchtje aan.
Aangezien deze weg gezwabbert is zal ik hem nog eens posten met een beetje uitleg er bij.
Waarom volg het geld!
Zavetem vliegveld en ook de metro en de hele stad en heel België eigenlijk.
Enig idee wat voor impact een aanslag kan hebben op zo'n land?
Toerisme zakenleven etc!
Alles leid er onder, vliegveld moet een vertrek hal dicht gooien, vliegtuigen worden omgeleid en dat kost... geen idee maar is vast niet gratis!
ditto metro mensen kunnen niet vervoerd worden metro loopt bakken geld mis en niet alleen tijdens en vlak na de aanslag, nee dit heeft een behoorlijk staartje.
Hetzelfde geld voor de stad Brussel,en het land belgie, dit gaat een enorme impact hebben op toerisme economie en buisness deals..
in dit geval follow the money!
Laat maar zien!quote:
Waarom waarom, ga je er zelf niet even heen, het ligt naast de deur!!quote:Op donderdag 14 april 2016 22:27 schreef Tingo het volgende:
De stad Brussel zal niet zoveel verlies lijden. De luchthaven is wel verzekerd gok ik.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laat maar zien!alles opgeteld zal het een paar miljard zijn!
Maar hoe verzeker je jezelf tegen een opgezette hoax?
Hoezo omkopen van mensen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:32 schreef theguyver het volgende:
En ik heb het nog niet eens over het omkopen van mensen die toevallig in Brussel op die 2 lokaties waren!
Jij had er net zo goed kunnen staan toch? het is hier amper 100km vandaan.( ligt er beetje aan waar je woont) ow en op fok zitten er behoorlijk wat belgen btw
Zoals de beelden weergeven kon je zonder problemen na de aanslag naar binnen lopen en zien dat het allemaal nep was.
Terroristische aanslagen hebben natuurlijk totaal geen gevolg voor toerisme!quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De stad Brussel zal niet zoveel verlies lijden. De luchthaven is wel verzekerd gok ik.
Je weet wel doen ze ook wel eens met scheidsrechtersquote:
Uiteraard heeft het gevolgen. Wist niet dat het zo'n effect had in dit geval iig. Maar goed, hoax of false flag is daarmee niet uitgesloten in mijn optiek. Het hangt allemaal af van het doel van zoiets. Het heeft impact op de totale politiek binnen het Westen. Niet alleen op de EU. Soit.. het zou zelfs de EU, die al wankelt, kunnen verenigen en redden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Terroristische aanslagen hebben natuurlijk totaal geen gevolg voor toerisme!
http://www.hln.be/hln/nl/(...)sale-ontslagen.dhtml
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/Livecenter/1.2611599
http://fd.nl/economie-pol(...)l-effect-op-toerisme
Het doel, wat is het doel eigelijk, het enige wat ik vaak hoor is dat het een politie staat word, militairen over straat en alles word 3 dubbel gecontroleerd.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uiteraard heeft het gevolgen. Wist niet dat het zo'n effect had in dit geval iig. Maar goed, hoax of false flag is daarmee niet uitgesloten in mijn optiek. Het hangt allemaal af van het doel van zoiets. Het heeft impact op de totale politiek binnen het Westen. Niet alleen op de EU. Soit.. het zou zelfs de EU, die al wankelt, kunnen verenigen en redden.
Maar goed, dat soort dingen gaan boven mijn pet.
Vandaar dat die filmpjes van al die mensen fake zijn en het een gestaged gebeuren betreft. En al heb je iets op film staan wat anders laat zien ben ik benieuwd of het de msm bereikt. Misschien dat je je verhaal bij Vrijland kwijt kunt maar het nieuws zul je niet halen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:02 schreef theguyver het volgende:
gelijk een tip daarom,
mocht het gebeuren in nederland, zet je auto parraat pak een tas met camera + bandrecorder ( of gewoon mobieltje) en wat reageerbuisjes en zet het bij de deur! zodra het in nederland gebeurt knap je er heen met je auto!
DONE!
zo moeilijk is het niet!
mocht er een aanslag plaatsvinden in Nederland verwacht ik ook van jou dat je er ter plekke heen gaat! en bewijs toont!quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vandaar dat die filmpjes van al die mensen fake zijn en het een gestaged gebeuren betreft. En al heb je iets op film staan wat anders laat zien ben ik benieuwd of het de msm bereikt. Misschien dat je je verhaal bij Vrijland kwijt kunt maar het nieuws zul je niet halen.
Ja ach, dat politiestaat gebeuren geloof ik ook niet zo in.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het doel, wat is het doel eigelijk, het enige wat ik vaak hoor is dat het een politie staat word, militairen over straat en alles word 3 dubbel gecontroleerd.
Wat kost dat! bakken met geld! wie de overheid, en waar haalt de overheid het vandaan, de burger! dat geld had ook een andere plek kunnen krijgen!
En ga jij graag naar een politie staat op vakantie?
Bij zo'n staged gebeuren heb je geen enkele kans om daar als buitenstaander te gaan filmen. Is al snel afgezet, het wemelt van de marechaussee e.d., dus kans om te gaan filmen op de plekken waar de ramp zich afspeelt is nihil. De enige filmpjes die naar buiten komen is het in scene gezet materiaal van de poppenkast van wat zich achter de schermen afspeelt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
mocht er een aanslag plaatsvinden in Nederland verwacht ik ook van jou dat je er ter plekke heen gaat! en bewijs toont!
Dat is je kans!
Je hebt er nu al 2 gehad de volgende is scheepsrecht!
je kan dus heel makkelijk bericht sturen daar naar toe je kan ook, serieus zelf ook dingen uploaden naar youtube, jaja het is mogelijk tegenwoordig, en om filmpjes te verspreiden is echt niet moeilijk twitter facebook google + whatsapp e-mail etc etc
https://over.nos.nl/uw-reacties/veelgestelde-vragen
Als je echt iets hebt wordt je YouTube kanaaltje ineens verwijderd en je Google account ook. En met een beetje mazzel is het filmpje waar het verwijderen om draait door niemand gedownload en is het weg.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
mocht er een aanslag plaatsvinden in Nederland verwacht ik ook van jou dat je er ter plekke heen gaat! en bewijs toont!
Dat is je kans!
Je hebt er nu al 2 gehad de volgende is scheepsrecht!
je kan dus heel makkelijk bericht sturen daar naar toe je kan ook, serieus zelf ook dingen uploaden naar youtube, jaja het is mogelijk tegenwoordig, en om filmpjes te verspreiden is echt niet moeilijk twitter facebook google + whatsapp e-mail etc etc
https://over.nos.nl/uw-reacties/veelgestelde-vragen
Ditquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bij zo'n staged gebeuren heb je geen enkele kans om daar als buitenstaander te gaan filmen. Is al snel afgezet, het wemelt van de marechaussee e.d., dus kans om te gaan filmen op de plekken waar de ramp zich afspeelt is nihil. De enige filmpjes die naar buiten komen is het in scene gezet materiaal van de poppenkast van wat zich achter de schermen afspeelt.
dus met andere woorden, al die andere filmpjes op youtube hebben niets.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je echt iets hebt wordt je YouTube kanaaltje ineens verwijderd en je Google account ook
Er zit een hele hoop bagger en troep tussen ja. De hele scene maakt zichzelf vaak belachelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
dus met andere woorden, al die andere filmpjes op youtube hebben niets.
Als je op straat 'n 'schietpartij/geweldadige incident' zien, en dan ook iemand die half-litre rooie vloeistof op 't pavement gooit, ....dan zie je later op TV een of ander lulkoek verhaal uitgezonden over de incident - wie ga je vertellen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bij zo'n staged gebeuren heb je geen enkele kans om daar als buitenstaander te gaan filmen. Is al snel afgezet, het wemelt van de marechaussee e.d., dus kans om te gaan filmen op de plekken waar de ramp zich afspeelt is nihil. De enige filmpjes die naar buiten komen is het in scene gezet materiaal van de poppenkast van wat zich achter de schermen afspeelt.
En nee als aanslag zich zou aandienen ga ik het echt niet opzoeken. Dat jij dat wel doet tja.
Gewoon MSM evening/24hour in-your-face news toch genoeg is.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zit een hele hoop bagger en troep tussen ja. De hele scene maakt zichzelf vaak belachelijk.
Je zou het militaire hospitaal daar ergens in België kunnen bezoeken....daar liggen de meeste slachtoffers..quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als je op straat 'n 'schietpartij/geweldadige incident' zien, en dan ook iemand die half-litre rooie vloeistof op 't pavement gooit, ....dan zie je later op TV een of ander lulkoek verhaal uitgezonden over de incident - wie ga je vertellen?
Ik ga ff naar Brussels airport....
Bonjour monsieur, je suis Tingo....I'd like to take a few fotos...
Ik kan me best voorstellen dat bij een aanslag dat een protocol is.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom in een militair hospitaal vraag ik me dan af...
Waarom zou dat dan een protocol zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat bij een aanslag dat een protocol is.
Misschien de IS gaat nog een van de naughty suicide bombers sturen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je zou het militaire hospitaal daar ergens in België kunnen bezoeken....daar liggen de meeste slachtoffers..
Waarom in een militair hospitaal vraag ik me dan af...
Geen idee, ik verzin de protocollen niet, maar ik kán het me voorstellen. Ik ga eerder voor zo'n verklaring dan voor 'geheimhouding'.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom zou dat dan een protocol zijn?
Specialismen heb je minder in een militair hospitaal, dunkt me.
Ik zie het als een geheimhoudingsdingetje..
Sowieso hebben ze minder ervaring, want militairen mankeren nooit iets, these days
Dit is niet het IS topic. Offtopic dus.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien de IS gaat nog een van de naughty suicide bombers sturen.
They are truly a well-organised,highly-trained military force, don't you know?
Natuurlijk zijn er protocollen. Daar zijn ook die oefeningen die sommigen hier zo verdacht vinden voor.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, ik verzin de protocollen niet, maar ik kán het me voorstellen. Ik ga eerder voor zo'n verklaring dan voor 'geheimhouding'.
True that, so well organised they fool all the big ones. Hoe is het mogelijk? Terror enzo wie kan daar nou tegenop? Daar zitten we nog wel even mee opgezadeld.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien de IS gaat nog een van de naughty suicide bombers sturen.
They are truly a well-organised,highly-trained military force, don't you know?
Klopt, maar ik ken ze niet van de Belgische overheidquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er protocollen. Daar zijn ook die oefeningen die sommigen hier zo verdacht vinden voor.
Tuurlijk ga jij eerder voor zo'n verklaring...quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, ik verzin de protocollen niet, maar ik kán het me voorstellen. Ik ga eerder voor zo'n verklaring dan voor 'geheimhouding'.
Dat zou elk normaal weldenkend mens moeten doen, in mijn ogenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tuurlijk ga jij eerder voor zo'n verklaring...
Had ook niks anders verwacht van je
Dat de slachtoffers militair weggemoffeld worden is natuurlijk omdat het een aanslag was....
Ja joh, wie weetquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou elk normaal weldenkend mens moeten doen, in mijn ogen. Bovendien zijn het Belgen, wie weet kon de ambulance het ziekenhuis niet vinden en kwam ie uit bij het militaire hospitaal.
Hehe nee, ik volg dit hele gebeuren totaal niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
@Scrummie.. heb je de foto's van de koning van België gezien? Hij was op bezoek in het mititaire hospitaal en heeft met slachtoffers gesproken
Jammer.,.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe nee, ik volg dit hele gebeuren totaal niet eigenlijk.
Heb je een linkje? Zit al te googlen maar vind alleen maar berichten over zijn bezoek aan het normale ziekenhuis.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jammer.,.
0 te zien. maar hij heeft er velen gesproken tijdens zijn bezoek.
Uhhu
http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2295565%2F2%2F25quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Zit al te googlen maar vind alleen maar berichten over zijn bezoek aan het normale ziekenhuis.
Thanks.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2295565%2F2%2F25
Zal wel met privacy te maken hebben dat die patienten niet in beeld komen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jammer.,.
Uhhu
Er is altijd wel een verklaring mogelijk... maar je kunt ze bij elkaar blijven optellen en er nog niks in zien.... tja...quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks.
Nou kan ik hier weer een hele normale verklaring voor geven, maar ik weet niet of je daar wel trek in hebt.
Maar als de verklaring volkomen normaal is, waarom zou je er dan nog iets achter willen zoeken? Ik zou me liever concentreren op dingen die echt vreemd zijn, en die ik aan kan tonen en niet om die futiliteiten aangrijpen om iets wat *mogelijk* is aan te tonen. Kom je nooit verder mee en blijf je rondjes rennen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er is altijd wel een verklaring mogelijk... maar je kunt ze bij elkaar blijven optellen en er nog niks in zien.... tja...
Dat, en de foto's zijn alleen geloof ik van de hal bij binnenkomst. Fotografen mochten waarschijnlijk alleen dat deel binnen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Zal wel met privacy te maken hebben dat die patienten niet in beeld komen.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze video... (eerste deel iig) ook best interessant, terwijl de vrouw die commentaar geeft klinkt alsof ze een strip oxazepam op heeft. Maar toch..
Let wel: dit gaat om de vrouw die claimt op 5 meter van de bom te hebben gestaan en daarnaast ook nog de (enige) iconische foto's zou hebben geschoten.
Tuurlijk mensen... tuurlijk.
Ik ga pitten kerel..quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar als de verklaring volkomen normaal is, waarom zou je er dan nog iets achter willen zoeken? Ik zou me liever concentreren op dingen die echt vreemd zijn, en die ik aan kan tonen en niet om die futiliteiten aangrijpen om iets wat *mogelijk* is aan te tonen. Kom je nooit verder mee en blijf je rondjes rennen.
Privacy or secrecy? Or creating a scenario?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Begrijpelijk gezien de wijze waarop slachtoffers tegenwoordig worden aangevallen op het feit dat ze acteur zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wel Theguyver deed een poging, misschien zinvoller om daar eens wat meer de focus naartoe te verschuiven.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:27 schreef Wantie het volgende:
Maar we zijn alweer een aantal dagen verder en nog steeds niet verder gekomen dan pogingen gaten te schieten in fotos, videos, interviews van slachtoffers/getuigen....
Na Parijs was het al een politie-staat met vele militairen op straat, door de jacht op de daders van parijs.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het doel, wat is het doel eigelijk, het enige wat ik vaak hoor is dat het een politie staat word, militairen over straat en alles word 3 dubbel gecontroleerd.
Wel niet op alle aspecten van de economie, en soms is dat ook maar tijdelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:36 schreef Wantie het volgende:
Ja, dat verbaasde me wel, dat men dacht dat een dergelijke aanslag geen enkel effect zou hebben op de Brusselse economie.
Tijdelijk sowieso, maar desondanks toch een flinke klap geld dat verdampt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wel niet op alle aspecten van de economie, en soms is dat ook maar tijdelijk.
Het is niet gebruikelijk dat er vlak achter elkaar op de zelfde plaats een aanslag is.
Wij? hoax?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tijdelijk sowieso, maar desondanks toch een flinke klap geld dat verdampt.
2 weken geen vluchten bijv. Dat heeft een aardige impact op de lokale economie. En dat door een hoax?
Niemand in Brussel die er iets van denkt, maar wij op afstand zien wel wat er werkelijk gebeurd is?
Dat klopt toch niet?
Stel dat jij een taxi-service hebt op de luchthaven. 2 weken geen klandizie.
Nou, het gaat niet om medelijden, het gaat erom dat je een reactie van bijv. taxichauffeurs zou mogen verwachten als de aanslag een hoax is die door de regering in elkaar is gezet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wij? hoax?
Niet iedereen gaat daarin mee
Ach die taxi-chauffeurs knuppelen er vrolijk op los.
http://www.telegraaf.nl/b(...)olesteert_man__.html
net zo'n bende idioten als hier, niet iets om medelijden mee te hebben
Maar zeker, een flinke klap met consequenties .
En ook de wetenschap dat het niet ophoud voorlopig, niet vanzelf.
Je ziet al een verschuiving van stedentrips naar trips buiten de steden, het heeft zowiezo een impact in hoe mensen hun keuzes gaan maken.
Ik zie ze handen schudden aan mensen in ziekenhuis kleding , de rest moet ik er maar bij verzinnen . Verwonderlijk hoe weinig er eigenlijk over blijft van een verhaal als je gaat scheiden wat je daadwerkelijk ziet en wat je er allemaal bij moet fantaseren .quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jammer.,.
Uhhu
Dit heeft allemaal met privacy te maken joh.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik zie ze handen schudden aan mensen in ziekenhuis kleding , de rest moet ik er maar bij verzinnen . Verwonderlijk hoe weinig er eigenlijk over blijft van een verhaal als je gaat scheiden wat je daadwerkelijk ziet en wat je er allemaal bij moet fantaseren .
Dus als je gewond raakt tijdens een aanslag kom je in een militair hospitaal terecht. Omdat dat het protocol is. Hmmkee, weer wat geleerd hier.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er protocollen. Daar zijn ook die oefeningen die sommigen hier zo verdacht vinden voor.
Heeft te maken met capaciteit , beschikbare bedden en personeel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus als je gewond raakt tijdens een aanslag kom je in een militair hospitaal terecht. Omdat dat het protocol is. Hmmkee, weer wat geleerd hier.
In mijn optiek hou je de slachtoffers zo uit het zicht van het klootjesvolk, whatever the reason that might be.
Gebruik een paar sleutelfiguren voor je mediacircus en de rest stop je haast onzichtbaar weg in een militair hospitaal, in dit geval.
Edit: in before "walgelijk" en "je geilt op bloed"![]()
Uiteraard.quote:Op zaterdag 16 april 2016 03:06 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Heeft te maken met capaciteit , beschikbare bedden en personeel.
Hier een inkijkje in het AZ mechelen
http://www.21bis.be/blog/(...)entem-en-brussel-op/
Ik ben het vrijwel nooit eens met Lambiekje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 03:10 schreef Wantie het volgende:
Ah,dus niet met omkoping, zoals Lambiekje eerder suggereerde.
Toch lijken jullie argumenten in dit geval dicht bij elkaar te komen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 03:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben het vrijwel nooit eens met Lambiekje.
Welke argumenten?En argumenten voor wat precies?quote:Op zaterdag 16 april 2016 03:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch lijken jullie argumenten in dit geval dicht bij elkaar te komen.
http://www.mil.be/nl/artikel/defensie-verleent-steun-waar-nodig-0quote:
Ben je je eigen argumenten alweer vergeten?quote:Op zaterdag 16 april 2016 03:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welke argumenten?En argumenten voor wat precies?
Ah, het staat online dus het is de waarheid?quote:Op zaterdag 16 april 2016 03:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
http://www.mil.be/nl/artikel/defensie-verleent-steun-waar-nodig-0
Hier een verslag van iemand van dat militair hospitaal.
als je zelf een beetje onderzoek gedaan zou hebben had je iets beter kunnen begrijpen waarom zo'n ziekenhuis uitermate geschikt en doeltreffend is in zo'n situatie.
Nee joh, het ziekenhuis bestaat niet eens allemaal verzinsels van de MSM.quote:Op zaterdag 16 april 2016 03:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah, het staat online dus het is de waarheid?
Tuurlijk, ga maar trollen als mod zijnde.quote:Op zaterdag 16 april 2016 03:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nee joh, het ziekenhuis bestaat niet eens allemaal verzinsels van de MSM.
Wie de bal kaatst...quote:Op zaterdag 16 april 2016 03:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga maar trollen als mod zijnde.
Oh, ik troll?quote:
Waarom denk je dat er in een militair hospitaal geen 'klootjesvolk' komt?quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus als je gewond raakt tijdens een aanslag kom je in een militair hospitaal terecht. Omdat dat het protocol is. Hmmkee, weer wat geleerd hier.
In mijn optiek hou je de slachtoffers zo uit het zicht van het klootjesvolk, whatever the reason that might be.
Gebruik een paar sleutelfiguren voor je mediacircus en de rest stop je onzichtbaar weg in een militair hospitaal, in dit geval. Ze willen zelfs niet met de koning op de gevoelige plaat. Moet je Wim Lex eens een ziekenhuis in sturen...
Edit: in before "walgelijk" en "je geilt op bloed"![]()
Onzin reden waarom filmpjes worden verwijderd graphic content of audio materiaal wat gepost word zonder toestemming van de eigenaar.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je echt iets hebt wordt je YouTube kanaaltje ineens verwijderd en je Google account ook. En met een beetje mazzel is het filmpje waar het verwijderen om draait door niemand gedownload en is het weg.
Uiteraard kun je het opnieuw uploaden en dat gebeurt ook, maar ik kan me ook voorstellen dat iemand schrikt en eieren voor zijn geld kiest. Je zit in stront te roeren, namelijk.
Wie ga je het vertellen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als je op straat 'n 'schietpartij/geweldadige incident' zien, en dan ook iemand die half-litre rooie vloeistof op 't pavement gooit, ....dan zie je later op TV een of ander lulkoek verhaal uitgezonden over de incident - wie ga je vertellen?
Ik ga ff naar Brussels airport....
Bonjour monsieur, je suis Tingo....I'd like to take a few fotos...
Heb jij geen protocollen op je werk? of doe jij gewoon maar wat?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom zou dat dan een protocol zijn?
Specialismen heb je minder in een militair hospitaal, dunkt me.
Ik zie het als een geheimhoudingsdingetje..
Sowieso hebben ze minder ervaring, want militairen mankeren nooit iets, these days
Wie is 'iedereen' ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wie ga je het vertellen?
Iedereen toch?
Jij loopt hier toch ook dit soort dingen te verkondigen?
Yup en die gast met het petje? Die zo nonchalant komt aangelopen en amicaal met de politie? Je zit hem ook verschillende keren in beeld terugkomen. Een burger die zomaar iets (wat?) uit een ambulance kan pakken en nog meer van die rare zaken. Lijkt wel alsof ze andere instructies krijgen misschien? Vreemde beelden, waar rennen ze voor weg? Pretty akward allemaal, wellicht dat wantie het kan verklaren.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah, het filmpje staat weer online
Edit: Ik vind dit best een apart tafereeltje. Waarom gaan die hulpverleners en burgers ineens rennen op commando?
Zoals al eerder vermeld dingen kan je gewoon annoniem online gooien, zo heel erg moeilijk is dat niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wie is 'iedereen' ?
Met zulke info zou je heel voorzichtig zijn met wie je gaat vertrouwen.
Wie gaat je geloven als 't overal op TV als echt vermeld is?
Misschien de hoaxers geweldadige,gevaarlijke mensen zijn. Ik weet niet precies wat ik zou doen.
Ook als je ooit 'n echte moord/schietpartij zou zien. Het zou wel zware gasten zijn en je kan niet weten wat ze zouden doen.
Thats why they have witness protection. Maar je zou niet zo prettig en veilig voelen.
Dat militaire ziekenhuis is een van de gespecialiseerde brandwondencentra van België. Sowieso beschikbaar voor burgers.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou elk normaal weldenkend mens moeten doen, in mijn ogen. Bovendien zijn het Belgen, wie weet kon de ambulance het ziekenhuis niet vinden en kwam ie uit bij het militaire hospitaal.
Je kunt er natuurlijk alleen maar naar speculeren, maar dat maakt het er niet minder vreemd om. Lijkt wel alsof er een aantal op de verkeerde locatie staan of iets dergelijks en ze dus als de sodemieter moeten verkassen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup en die gast met het petje? Die zo nonchalant komt aangelopen en amicaal met de politie? Je zit hem ook verschillende keren in beeld terugkomen. Een burger die zomaar iets (wat?) uit een ambulance kan pakken en nog meer van die rare zaken. Lijkt wel alsof ze andere instructies krijgen misschien? Vreemde beelden, waar rennen ze voor weg? Pretty akward allemaal, wellicht dat wantie het kan verklaren.
IP-addressen niet traceerbaar zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld dingen kan je gewoon annoniem online gooien, zo heel erg moeilijk is dat niet.
Het gaat er niet zo zeer om wie je moet vertrouwen, meer waar je het overal wel niet kwijt kan, elke nieuws site of zender heeft wel een contact formulier waar je nieuws items naar toe kan sturen.
Ah, ok. Wist ik nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 12:29 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Dat militaire ziekenhuis is een van de gespecialiseerde brandwondencentra van België. Sowieso beschikbaar voor burgers.
Ik snap niet wat je bedoelt. Misschien weer 'n poging om slim te doen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh dik gedrukt, je bent niet meer welkom op de koffie
Kan beter speculeren dan de BS verhalen van mensen op TV gelovenquote:Op zaterdag 16 april 2016 12:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk alleen maar naar speculeren, maar dat maakt het er niet minder vreemd om. Lijkt wel alsof er een aantal op de verkeerde locatie staan of iets dergelijks en ze dus als de sodemieter moeten verkassen.
Het lijkt alsof ze 'n noodsituatie van geen nood willen creeeren.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Edit: Ik vind dit best een apart tafereeltje. Waarom gaan die hulpverleners en burgers ineens rennen op commando?
Ik vind het er meer op lijken dat ze niet op de juiste locatie zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze 'n noodsituatie van geen nood willen creeeren.
Tis mogelijk om echte paniek van 'n nep scenario te maken.
Kan ook - misschien de hele zaak expres verwarrend gemaakt is.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het er meer op lijken dat ze niet op de juiste locatie zijn.
Ik gok niet dat je de beelden hebt met geluid van de straat? Ik gok dat je daar je 'waarom' vandaan kan halen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het is van vrij veraf gefilmd. Betwijfel of je überhaupt iets kan horen van wat daar gezegd wordt. Maar goed.. ik weet ook niet wat de bron is. Ik weet wel dat deze beelden ook in deze nieuwsuitzending zijn gebruikt (vanaf 4:44):quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok niet dat je de beelden hebt met geluid van de straat? Ik gok dat je daar je 'waarom' vandaan kan halen.
Heb je het filmpje goed bekeken? Waar zijn die talloze slachtoffers dan? En waarom lopen / staan de meesten daar maar wat zonder een poot uit te steken?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:06 schreef mootie het volgende:
Ik denk niet dat je een normaal ambulanceritje moet vergelijken met een situatie waar een bom is afgegaan en talloze mensen geholpen moeten worden.
Anders ik. Ben best benieuwd naar een logische verklaring eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je het filmpje goed bekeken? Waar zijn die talloze slachtoffers dan? En waarom lopen / staan de meesten daar maar wat zonder een poot uit te steken?
De man met het gele hesje met het rode kruis op de rug houdt een telefoon aan zijn oor en vraagt de aandacht door zijn hand op te steken. In ene begint het hele circus als op commando te rennen. Inclusief burgers, politie, verpleegkundigen, mannen met andersoortige felle jasjes, mannen in pakken. Het meisje links met het boekje in haar hand reageert er ook op en dat lijkt een gewone omstander te zijn evenals de man met schoudertas links bij de groene prullenbak.
Het is nou niet echt een scene waarvan je zou zeggen dat daar zojuist vele doden en gewonden zijn gevallen zijn door een bomaanslag. En ze laten de slachtoffers dan ook nog eens in de steek door weg te rennen?
Ik vind het maar een vreemd tafereel.
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Anders ik. Ben best benieuwd naar een logische verklaring eerlijk gezegd.
Waar het in ieder geval op lijkt is dat deze mensen allemaal een instructie opvolgen die via telecommunicatie wordt doorgegeven aan de man met het gele hesje en de paarse handschoenen. De instructie lijkt te zijn: "Verplaats direct naar locatie x".quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Nogmaals onder de loep genomen.
Is het scenario veranderd door het één of ander en zitten ze op de vereerde plek? Lijkt wel alsof tegen capboy gezegd wordt; jullie hadden daar verderop moeten zijn! Verkeerd podium wegwezen anders loopt het hier in de soep. Kan ook best zijn wat Tingo al eerder aangaf, opzettelijk deze beelden vrijgeven om mensen die sceptisch zijn op het verkeerde been te zetten. Verder zijn er ook nog beelden van het plafond wat naar beneden komt.
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:16 schreef ems. het volgende:
Kan iemand nog uitleggen wat er precies vreemd aan is?
Dat is al gedaan. Kun jij uitleggen wat er niet vreemd aan is?quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:16 schreef ems. het volgende:
Kan iemand nog uitleggen wat er precies vreemd aan is?
Oh, kan je me dat aanwijzen? Ik zie vooral mensen zeggen dat het vreemd is zonder dat ze dat kunnen toelichten, zoals gebruikelijk bij dergelijke beelden die worden gebruikt als propagandamateriaal.quote:
Dat mensen opeens opstaan en zich verplaatsen als een hulpverlener daarom vraagt? Ik ben zelf geen hulpverlener maar redenen bedenken waarom dat nodig is lijkt me niet zo moeilijk. Grote kans dat het helemaal niet nodig was en dat het voor de zekerheid was.quote:Kun jij uitleggen wat er niet vreemd aan is?
Yup zoiets denk ik ook.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar het in ieder geval op lijkt is dat deze mensen allemaal een instructie opvolgen die via telecommunicatie wordt doorgegeven aan de man met het gele hesje en de paarse handschoenen. De instructie lijkt te zijn: "Verplaats direct naar locatie x".
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BNW / False Flag? Brussel #6quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, kan je me dat aanwijzen? Ik zie vooral mensen zeggen dat het vreemd is zonder dat ze dat kunnen toelichten, zoals gebruikelijk bij dergelijke beelden die worden gebruikt als propagandamateriaal.
Waarom blijven er dan een paar achter?quote:Dat mensen opeens opstaan en zich verplaatsen als een hulpverlener daarom vraagt? Ik ben zelf geen hulpverlener maar redenen bedenken waarom dat nodig is lijkt me niet zo moeilijk. Grote kans dat het helemaal niet nodig was en dat het voor de zekerheid was.
Sowieso zie ik niet in wat je denkt hieruit te kunnen leren maar het staat je natuurlijk vrij om je tijd te verdoen.
Gaan we:quote:
Waarom zouden er talloze slachtoffers aanwezig moeten zijn op specifiek die plaats? / Waarom niet? Niet iedereen die daar loopt is een hulpverlener en als dat het geval is kan je beter niets doen.quote:Heb je het filmpje goed bekeken? Waar zijn die talloze slachtoffers dan? En waarom lopen / staan de meesten daar maar wat zonder een poot uit te steken?
Dat zijn daar dan ook niet.quote:Het is nou niet echt een scene waarvan je zou zeggen dat daar zojuist vele doden en gewonden zijn gevallen zijn door een bomaanslag.
Dat doen ze nergens. En mogelijk zijn er mensen die niet zomaar verplaatst mogen worden.quote:En ze laten de slachtoffers dan ook nog eens in de steek door weg te rennen?
Het is nog steeds niet duidelijk voor mij wat je er nou vreemd aan vindt. Je was er niet bij, de enige informatie die je hebt is dat filmpje maar daaruit kan jij toch concluderen dat het 'vreemd' is?quote:Ik vind het maar een vreemd tafereel.
Tsja. Ik zou toch ergens anders gaan zoeken als je zo nodig informatie wilt inwinnen over dit event. Dit is je een beetje blindstaren op iets waar je toch niets uit gaat leren behalve dat het gebruikelijke BNW publiek ook zal conformeren dat ze het vreemd vinden zodat ze weer trots kunnen denken dat ze het systeem te slim af zijnquote:Ik vermaak me hiermee en dus zie ik het niet als tijdverspilling
Nuances, nuances, daar draait het allemaal om.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Als ik het niet in complotten geloofde zat ik op Nieuws, dan zou ik geen behoefte hebben om mijn tijd te verdoen met mensen die totaal iets anders geloven dan ik, laat staan daar elke dag de discussie mee op te zoeken.
Volgens mootie was dat zo. Ik reageerde dan ook op haar. En dit is 1 van de uitgangen van het metrostation waar de aanslag plaatsvond he..quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Gaan we:
[..]
Waarom zouden er talloze slachtoffers aanwezig moeten zijn op specifiek die plaats? / Waarom niet? Niet iedereen die daar loopt is een hulpverlener en als dat het geval is kan je beter niets doen.
Maar wel een aantal? Hoe komen die daar dan?quote:Dat zijn daar dan ook niet.
Ja, ik ben gekke Henkie en ga het allemaal nog een keer voor je uitkauwen wat ik er vreemd aan vind. Het staat er duidelijk.quote:Dat doen ze nergens. En mogelijk zijn er mensen die niet zomaar verplaatst mogen worden.
[..]
Het is nog steeds niet duidelijk voor mij wat je er nou vreemd aan vindt. Je was er niet bij, de enige informatie die je hebt is dat filmpje maar daaruit kan jij toch concluderen dat het 'vreemd' is?
Ik vind die redenatie een stuk vreemder dan dat hele filmpje bij elkaar.
Zie hierboven.quote:Tsja. Ik zou toch ergens anders gaan zoeken als je zo nodig informatie wilt inwinnen over dit event. Dit is je een beetje blindstaren op iets waar je toch niets uit gaat leren behalve dat het gebruikelijke BNW publiek ook zal conformeren dat ze het vreemd vinden zodat ze weer trots kunnen denken dat ze het systeem te slim af zijn
dus nogmaals: Wat is er precies vreemd aan en waarom is dat vreemd? En hou daarbij in je achterhoofd dat omdat jij iets niet begrijpt dat dat niet betekent dat het automatisch ook vreemd is.
Het enige dat er niet vreemd aan is, is eigenlijk dat de agent die jongen met het petje vast heeft. Niet logisch achter de coulissen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is al gedaan. Kun jij uitleggen wat er niet vreemd aan is?
Precies, zo denk jij. Of kamp A of kamp B. Daar groei je nog wel overheen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Als ik het niet in complotten geloofde zat ik op Nieuws, dan zou ik geen behoefte hebben om mijn tijd te verdoen met mensen die totaal iets anders geloven dan ik, laat staan daar elke dag de discussie mee op te zoeken.
Nietsen is nogal een aanname die helaas niet gestaafd kan worden door de beelden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er staan hulpverleners te nietsen dus er was niet zoveel te doen daar.
Waarschijnlijk zijn ze daarheen gebracht/gesleept. Wat anders zou je denken?quote:Maar wel een aantal? Hoe komen die daar dan?
Er staat dat je het vreemd vindt. Je vertelt niet waarom.quote:Ja, ik ben gekke Henkie en ga het allemaal nog een keer voor je uitkauwen wat ik er vreemd aan vind. Het staat er duidelijk.
Zie hieronderquote:Zie hierboven.
quote:dus nogmaals: Wat is er precies vreemd aan en waarom is dat vreemd? En hou daarbij in je achterhoofd dat omdat jij iets niet begrijpt dat dat niet betekent dat het automatisch ook vreemd is.
Bedankt voor je inhoudelijke bijdrage.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:52 schreef Dance99Vv het volgende:
Het is net als met dat cnn filmpje van je, een fragmentopname waar allerlei wilde speculaties op los gelaten worden.
Gelukkig weet je wel de enigzins gematigde filmpjes eruit te zoeken i.p.v. de hi-ha-ha-ho-ax re-uploads
Hoho, mij geen woorden in de mond leggen. Jij zei dat in Nederland ambulanciers niet mogen rennen. Waarop ik zei dat er misschien wel een verschil is tussen een normaal ambulanceritje en een een bomaanslag met talloze slachtoffers.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens mootie was dat zo. Ik reageerde dan ook op haar. En dit is 1 van de uitgangen van het metrostation waar de aanslag plaatsvond he..
Er staan hulpverleners te nietsen dus er was niet zoveel te doen daar.
[..]
Maar wel een aantal? Hoe komen die daar dan?
[..]
Ja, ik ben gekke Henkie en ga het allemaal nog een keer voor je uitkauwen wat ik er vreemd aan vind. Het staat er duidelijk.
[..]
Zie hierboven.
Dus suggereer je min of meer dat er talloze slachtoffers moeten zijn om het rennen te kunnen verklaren? Of begrijp ik je dan verkeerd?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoho, mij geen woorden in de mond leggen. Jij zei dat in Nederland ambulanciers niet mogen rennen. Waarop ik zei dat er misschien wel een verschil is tussen een normaal ambulanceritje en een een bomaanslag met talloze slachtoffers.
Ja, helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus suggereer je min of meer dat er talloze slachtoffers moeten zijn om het rennen te kunnen verklaren? Of begrijp ik je dan verkeerd?
Ja, natuurlijk zie ik het verschil.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, helemaal verkeerd.
Een ritje met de ambulance om iemand op te halen die onwel is geworden, of met de ambulance naar een plek waar net een bom is ontploft. Zie je het verschil?
Ook wel raadselachtig dat de gewonden die blijkbaar niet meer kunnen lopen niet in de ambulances gezet/vervoerd worden maar gedragen worden met het rennende clubje mee.quote:
Ik kan er met alle wil van de wereld niets vreemds in vinden, in beide gifs niet. Ook je uitleg klopt. Men volgt de instructie op van die man met de paarse handschoenen. Maar wat is daar vreemd aan? Wat ik zie: Instructie (van twee personen, beide paarse handschoenen), vervolgens begint een deel het op te volgen en, wat ik denk te zien, is daarna nog een extra reactie op iets wat gebeurt buiten ons zicht, waarna het spul in paniek begint te rennen. Maar ik ben eerlijk gezegd te lui om de video met geluid te zoeken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar het in ieder geval op lijkt is dat deze mensen allemaal een instructie opvolgen die via telecommunicatie wordt doorgegeven aan de man met het gele hesje en de paarse handschoenen. De instructie lijkt te zijn: "Verplaats direct naar locatie x".
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die uitleg van die gast die onder die video wat zegt, genietenquote:
Jij ziet er paniek in? Ok... dat kan natuurlijk. Dat zie ik er weer totaal niet in.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan er met alle wil van de wereld niets vreemds in vinden, in beide gifs niet. Ook je uitleg klopt. Men volgt de instructie op van die man met de paarse handschoenen. Maar wat is daar vreemd aan? Wat ik zie: Instructie (van twee personen, beide paarse handschoenen), vervolgens begint een deel het op te volgen en, wat ik denk te zien, is daarna nog een extra reactie op iets wat gebeurt buiten ons zicht, waarna het spul in paniek begint te rennen. Maar ik ben eerlijk gezegd te lui om de video met geluid te zoeken.
De rook komt niet uit die 2 air vents. De meest rechter omcirkelde air vent kun je niet eens zien op die gif. Die ligt echt nog een stuk verder naar rechts.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit laat prima zien wat ik bedoel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |