True that, so well organised they fool all the big ones. Hoe is het mogelijk? Terror enzo wie kan daar nou tegenop? Daar zitten we nog wel even mee opgezadeld.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien de IS gaat nog een van de naughty suicide bombers sturen.
They are truly a well-organised,highly-trained military force, don't you know?
Klopt, maar ik ken ze niet van de Belgische overheidquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er protocollen. Daar zijn ook die oefeningen die sommigen hier zo verdacht vinden voor.
Tuurlijk ga jij eerder voor zo'n verklaring...quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, ik verzin de protocollen niet, maar ik kán het me voorstellen. Ik ga eerder voor zo'n verklaring dan voor 'geheimhouding'.
Dat zou elk normaal weldenkend mens moeten doen, in mijn ogenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tuurlijk ga jij eerder voor zo'n verklaring...
Had ook niks anders verwacht van je
Dat de slachtoffers militair weggemoffeld worden is natuurlijk omdat het een aanslag was....
Ja joh, wie weetquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou elk normaal weldenkend mens moeten doen, in mijn ogen. Bovendien zijn het Belgen, wie weet kon de ambulance het ziekenhuis niet vinden en kwam ie uit bij het militaire hospitaal.
Hehe nee, ik volg dit hele gebeuren totaal niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
@Scrummie.. heb je de foto's van de koning van België gezien? Hij was op bezoek in het mititaire hospitaal en heeft met slachtoffers gesproken
Jammer.,.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe nee, ik volg dit hele gebeuren totaal niet eigenlijk.
Heb je een linkje? Zit al te googlen maar vind alleen maar berichten over zijn bezoek aan het normale ziekenhuis.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jammer.,.
0 te zien. maar hij heeft er velen gesproken tijdens zijn bezoek.
Uhhu
http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2295565%2F2%2F25quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Zit al te googlen maar vind alleen maar berichten over zijn bezoek aan het normale ziekenhuis.
Thanks.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2295565%2F2%2F25
Zal wel met privacy te maken hebben dat die patienten niet in beeld komen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jammer.,.
0 te zien. maar hij heeft er velen gesproken tijdens zijn bezoek.
Uhhu
Er is altijd wel een verklaring mogelijk... maar je kunt ze bij elkaar blijven optellen en er nog niks in zien.... tja...quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks.
Nou kan ik hier weer een hele normale verklaring voor geven, maar ik weet niet of je daar wel trek in hebt.
Maar als de verklaring volkomen normaal is, waarom zou je er dan nog iets achter willen zoeken? Ik zou me liever concentreren op dingen die echt vreemd zijn, en die ik aan kan tonen en niet om die futiliteiten aangrijpen om iets wat *mogelijk* is aan te tonen. Kom je nooit verder mee en blijf je rondjes rennen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er is altijd wel een verklaring mogelijk... maar je kunt ze bij elkaar blijven optellen en er nog niks in zien.... tja...
Dat, en de foto's zijn alleen geloof ik van de hal bij binnenkomst. Fotografen mochten waarschijnlijk alleen dat deel binnen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Zal wel met privacy te maken hebben dat die patienten niet in beeld komen.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze video... (eerste deel iig) ook best interessant, terwijl de vrouw die commentaar geeft klinkt alsof ze een strip oxazepam op heeft. Maar toch..
Let wel: dit gaat om de vrouw die claimt op 5 meter van de bom te hebben gestaan en daarnaast ook nog de (enige) iconische foto's zou hebben geschoten.
Tuurlijk mensen... tuurlijk.
Ik ga pitten kerel..quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar als de verklaring volkomen normaal is, waarom zou je er dan nog iets achter willen zoeken? Ik zou me liever concentreren op dingen die echt vreemd zijn, en die ik aan kan tonen en niet om die futiliteiten aangrijpen om iets wat *mogelijk* is aan te tonen. Kom je nooit verder mee en blijf je rondjes rennen.
Privacy or secrecy? Or creating a scenario?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Begrijpelijk gezien de wijze waarop slachtoffers tegenwoordig worden aangevallen op het feit dat ze acteur zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wel Theguyver deed een poging, misschien zinvoller om daar eens wat meer de focus naartoe te verschuiven.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:27 schreef Wantie het volgende:
Maar we zijn alweer een aantal dagen verder en nog steeds niet verder gekomen dan pogingen gaten te schieten in fotos, videos, interviews van slachtoffers/getuigen....
Na Parijs was het al een politie-staat met vele militairen op straat, door de jacht op de daders van parijs.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het doel, wat is het doel eigelijk, het enige wat ik vaak hoor is dat het een politie staat word, militairen over straat en alles word 3 dubbel gecontroleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |