Moet je dat niet vragen aan de mensen die ons het officiele verhaal van een misdrijf proberen wijs te makenquote:Op maandag 13 juni 2016 00:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, verras me en laat eens wat bewijs zien.
Moeten ze jou een persoonlijke uitnodiging geven om in het ziekenhuis langs te komen ofzo? Vind dit soort verhaaltjes altijd leuk voor nabestaanden. Die zitten ermee dat hum geliefde dood is, ga jij hier heel hard roepen dat het allemaal nep is.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen echte gewonden gezien, jij e.a. hebben wel (in jouwe perspectief) gewonden gezien. 'Discusseren' daar over heel weinig nut heeft.
Dus er is nog steeds geen bewijs voor de hoax.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Moet je dat niet vragen aan de mensen die ons het officiele verhaal van een misdrijf proberen wijs te maken
Die nabestaanden zijn ook nep in hun ogen. Ziekenhuizen zijn sowieso al verdacht, dus dat is juist een aanwijzing dat het nep is.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:11 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Moeten ze jou een persoonlijke uitnodiging geven om in het ziekenhuis langs te komen ofzo? Vind dit soort verhaaltjes altijd leuk voor nabestaanden. Die zitten ermee dat hum geliefde dood is, ga jij hier heel hard roepen dat het allemaal nep is.
Ja dat weet ik dat zij dat denken. Was meer mijn eigen gedachte haha :pquote:Op maandag 13 juni 2016 01:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die nabestaanden zijn ook nep in hun ogen. Ziekenhuizen zijn sowieso al verdacht, dus dat is juist een aanwijzing dat het nep is.
Zelfs begrafenissen zijn nep, in memoriams zijn nep en ga zo maar door.
Het is wel duidelijk dat je daar zelf voor kiest en dat moet je zelf weten , niet ons probleem in ieder geval .quote:Op maandag 13 juni 2016 01:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus er is nog steeds geen bewijs voor de hoax.
10 delen en 3 pagina's, en niets opgeschoten.
Tja, 'ons' zijn in dit geval degenen die na 10 delen nog steeds geen bewijs hebben kunnen vinden....quote:Op maandag 13 juni 2016 01:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je daar zelf voor kiest en dat moet je zelf weten , niet ons probleem in ieder geval .
Oh je spreekt in meervoudquote:Op maandag 13 juni 2016 01:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je daar zelf voor kiest en dat moet je zelf weten , niet ons probleem in ieder geval .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |