Kun je mij dat eens aanwijzen op een plattegrond dan? Waar was de explosie en waar stond madam?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
dat staat duidelijk aangegeven in de video waar hier is gelinkt.
Ze wijst zelf aan waar ze stond en waar ze dacht dat de bom explodeerde.
De maker van de video heeft een kaart erbij gepakt en daaruit blijkt dat ze een aardig eind af stond van de eerste explosie.
[..]
Omdat dan de kans op ontdekking juist groter wordt.
waarom zou dat klaar moeten hebben staan bij een zelfmoordaanslag?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen terreurcel die hem te hulp schoot om hem op te pikken, geen auto die klaarstond, geen scootertje zelfs? Nee, gewoon heel de stad doorlopen nadat je net de grootste terreurdaad in België ooit hebt begaan.
Waarom?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kun je mij dat eens aanwijzen op een plattegrond dan? Waar was de explosie en waar stond madam?
Welke video? Laat eens zien.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom?
Dat is gewoon te zien in de video die al meerdere malen is langsgekomen.
Hij had vast wel iets anders kunnen regelen ipv +10km lopen. En btw het was geen zelfmoordaanslag, want hij leeft nog....quote:Op woensdag 13 april 2016 00:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
waarom zou dat klaar moeten hebben staan bij een zelfmoordaanslag?
Dezelfde video als waarin ze zegt 5 m vanaf de bom gestaan te hebben.quote:
niet iedereen is zo geweldig als jij.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij had vast wel iets anders kunnen regelen ipv +10km lopen.
Zijn bom is niet afgegaan, weet je nog?quote:En btw het was geen zelfmoordaanslag, want hij leeft nog....
Ik heb zoveel video's gezien en je kunt zoveel zeggen. Waar stond ze en waar was de explosie?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dezelfde video als waarin ze zegt 5 m vanaf de bom gestaan te hebben.
Mij maak je niet wijs dat je die video opeens niet meer kent.
Moet je zo geweldig als ik zijn om een taxi te pakken, een vriend te bellen, het ov te pakken of een fiets te stelen?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
niet iedereen is zo geweldig als jij.
Oja, tuurlijk.quote:Zijn bom is niet afgegaan, weet je nog?
Hoe weet jij waar ze stond?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb zoveel video's gezien en je kunt zoveel zeggen. Waar stond ze en waar was de explosie?
Ik vraag het aan jou. Jij bent er zo van overtuigd dat ze een verkeerde voorstelling van zaken heeft en dat ze het allemaal verkeerd gezien heeft.quote:
Je bent net weggelopen van een zelfmoordaanslag waarbij 2 anderen zichzelf wel hebben opgeblazen en dan moet je meteen vrienden bellen, op de bus stappen of een fiets stelen?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet je zo geweldig als ik zijn om een taxi te pakken, een vriend te bellen, het ov te pakken of een fiets te stelen?
en jij bent er van overtuigd dat ze 5 m vanaf de bom stond, maar de video waarin ze dat beweert ben je alweer vergeten..quote:Op woensdag 13 april 2016 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vraag het aan jou. Jij bent er zo van overtuigd dat ze een verkeerde voorstelling van zaken heeft en dat ze het allemaal verkeerd gezien heeft.
Moet niet, maar het scheelt lopen.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent net weggelopen van een zelfmoordaanslag waarbij 2 anderen zichzelf wel hebben opgeblazen en dan moet je meteen vrienden bellen, op de bus stappen of een fiets stelen?
Ik wil het graag van jou horen. Met tekeningen en in je eigen woorden. Filmpjes kennen we allemaal wel.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
en jij bent er van overtuigd dat ze 5 m vanaf de bom stond, maar de video waarin ze dat beweert ben je alweer vergeten..
ik ga niet hertekenen wat in de video al duidelijk is weergegeven.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wil het graag van jou horen. Met tekeningen en in je eigen woorden. Filmpjes kennen we allemaal wel.
Je hebt een hekel aan lopen?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet niet, maar het scheelt lopen.
Maar klopte dat dan wel? En over welke video heb je het nou?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
ik ga niet hertekenen wat in de video al duidelijk is weergegeven.
De video laat 2 personen zien die de aanslag hebben meegemaakt en die beide beweren bij de eerste explosie aanwezig te zijn. De man ergens aan het einde van de hal, waar de eerste explosie plaatsvond en is enkele meters in de lucht geworpen door de kracht van de explosie.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar klopte dat dan wel? En over welke video heb je het nou?
Ja, maar waar was volgens jou dan explosie 1 en waar 2?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
De video laat 2 personen zien die de aanslag hebben meegemaakt en die beide beweren bij de eerste explosie aanwezig te zijn. De man ergens aan het einde van de hal, waar de eerste explosie plaatsvond en is enkele meters in de lucht geworpen door de kracht van de explosie.
de vrouw, die beweert 5 meter vanaf de explosie gestaan te hebben, stond veel meer aan het begin van de hal.
Daar gaat de hele tijd de discussie over.
zie de videoquote:Op woensdag 13 april 2016 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar waar was volgens jou dan explosie 1 en waar 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |