al het nieuws heeft dubbele bodems.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat klinkt sterk, komende van iemand die af en toe artikelen post die juist het tegendeel van je boodschap overbrengen omdat je in je gretigheid bent vergeten om het artikel daadwerkelijk te lezen.
Ik ben ook geen Einstein, daar niet van. Maar jij doet net alsof je anders bent dan de gemiddelde persoon die de msm kijkt
Niet meegekregen, maar waarom is dat raar? Dat gebeurd bijna altijd bij zo'n gebeurtenis. Ik zie daar geen kwade opzet in, zeker niet als redacties zich verontschuldigen en de fouten herstellen.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:43 schreef Summers het volgende:
De oude beelden die wereldwijd werden uitgezonden om deze aanslag weer te geven .
Heb ik ook even gemist. Wat was het eerste ogenblik en wat klopte daar niet aan?quote:Een theorie die vanaf het eerste ogenblik niet klopte en dus niet meteen aangenomen kan worden , dan ga je verder zoeken en alles onder de loep nemen ..
Ik geloof nog prima dat het gros van de msm naar eer en geweten berichtgeving doet. Dat kan ik van het gros van de 'open ogen media' niet zeggen. Ik denk het grootste gedeelte van de mensen met mij.quote:Daarom hebben mensen geen vertrouwen meer in de msm , het zijn geen domme foutjes maar keuzes en misleiding is doelbewust .
Ik weet dat jij daar zo instaat. Ik snap alleen niet waarom je rommelige verhalen van anderen wél voor waar aanneemt, puur en alleen omdat het niet van de msm en de overheid komt?quote:Iets rommeligs aannemen voor waar van de msm of autoriteiten gaat hem niet meer worden .
quote:Op donderdag 14 april 2016 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Man, die filmpjes af en toe.
Geluid hard en goed kijken hiernaar. Helemaal afkijken en in je opnemen.Goh, video en zelfs account verdwenen. Hoop dat er genoeg kopieën van zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zien jullie er in? M.a.w. wat gebeurt daar?
Maar de discussie neigt juist de hele tijd richting een hoax en niet een false flag.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:17 schreef Summers het volgende:
[..]
De officiele versie is in de eerste plaats een theorie die wel of niet aangenomen kan worden voor waar, als dat niet klopt zal je op zijn minst een false flag moeten overwegen . Een false flag is nou eenmaal extreem dus verwacht geen alledaagse normale activiteiten .
Ik begrijp niet precies wat je met deze opmerking zeggen wilt. Als wat niet klopt? De officiele versie? Maar wie bepaalt dan of die versie wel of niet klopt? Na wat ik hier gelezen heb lijkt het mij vooral dat voor velen de officiele versie bij voorbaat al niet klopt en er vervolgens gezocht wordt naar beelden en theorieen om die denkwijze te ondersteunen. Dat daarbij regelmatig voorbij gegaan wordt aan enige logica of een gebrek aan kennis en feiten speelt daarbij geheel geen rol blijkbaar,quote:Op donderdag 14 april 2016 00:17 schreef Summers het volgende:
[..]
De officiele versie is in de eerste plaats een theorie die wel of niet aangenomen kan worden voor waar, als dat niet klopt zal je op zijn minst een false flag moeten overwegen . Een false flag is nou eenmaal extreem dus verwacht geen alledaagse normale activiteiten .
Maar ga je ook nog vertellen wat er op de beelden te zien was en op welke manier dit in de gehele discussie past of moeten we puur afgaan op jouw aanname (ik kan me namelijk een eerder filmpje herinneren waarvan zelfs jij achteraf moest zeggen dat je het verkeerd geinterpreteerd had).quote:Op donderdag 14 april 2016 08:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Goh, video en zelfs account verdwenen. Hoop dat er genoeg kopieën van zijn.
Dat wil ik best doen hoor, maar eigenlijk moet je het zien om te kunnen oordelen.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:36 schreef manifold het volgende:
[..]
Maar ga je ook nog vertellen wat er op de beelden te zien was en op welke manier dit in de gehele discussie past of moeten we puur afgaan op jouw aanname (ik kan me namelijk een eerder filmpje herinneren waarvan zelfs jij achteraf moest zeggen dat je het verkeerd geinterpreteerd had).
Wat mij dan opvalt is dat je eerdaags veel commentaar had op de CNN video omdat de verslaggever oplepelde wat je in de beelden moest zien en nu post je een video die precies dat doet.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen hoor, maar eigenlijk moet je het zien om te kunnen oordelen.
Het account "we see" dat nu ineens verwijderd is had dus een detailvideo gemaakt van onderstaande bizarre scène:
En met detailvideo, bedoel ik ook detail. De scène wordt telkens herhaald, maar bij iedere herhaling wordt er ingezoomd op iedere afzonderlijke persoon / groep personen. Helaas mist in bovenstaande video een belangrijk stuk van de detailvideo waarin je ziet dat ze allemaal rennend de straat oversteken. Ik weet ook niet precies op welke video de detailvideo gebaseerd was aangezien daar de FOV (Field Of View) hoger was en je dus net ff wat meer zag.
Maar goed, bovenstaande video gebruikt als bron onderstaande video (Betreffende scène vanaf 5:38):
Jammer genoeg kan ik dus niet vinden welke bron er in de detailvideo gebruikt is omdat je daar net ff wat meer zag van de scène, maar ik ga er vanuit dat die "Bladerunner - in detail" snel wel weer ergens verschijnt.
Zet je geluid dan uit en kijk alleen. De detailvideo heeft alleen een spannend muziekje, maar laat aan de kijker zelf over wat ie ziet dat er gebeurt.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat mij dan opvalt is dat je eerdaags veel commentaar had op de CNN video omdat de verslaggever oplepelde wat je in de beelden moest zien en nu post je een video die precies dat doet.
Er is geen sprake van ad hominem.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zet je geluid dan uit en kijk alleen. De detailvideo heeft alleen een spannend muziekje, maar laat aan de kijker zelf over wat ie ziet dat er gebeurt.
En kap eens met die ad hominems continu.
Ben ik benieuwd wat jij daar in ziet.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
maar laat aan de kijker zelf over wat ie ziet dat er gebeurt.
Ik wacht tot de detailvideo weer verschijnt. Tot die tijd heb je maar even geduld.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd wat jij daar in ziet.
Dus je hebt die video voor janlul gepost.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wacht tot de detailvideo weer verschijnt. Tot die tijd heb je maar even geduld.
Insinueren ze nou dat het bebloede gezicht met het masker die jongen met het petje is?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Insinueren ze nou dat het bebloede gezicht met het masker die jongen met het petje is?
Als het om deze video gaat hoop ik dat J0kkebr0k kan uitleggen wat we moeten zien in deze video want ik snap het niet.quote:
Alleen op basis van die Aziatisch ogende man?quote:
Het gaat niet om deze video. Het gaat wel om een fragment uit de video, maar de persoon met het bebloede gezicht is niet relevant in het verhaal.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:00 schreef manifold het volgende:
[..]
Als het om deze video gaat hoop ik dat J0kkebr0k kan uitleggen wat we moeten zien in deze video want ik snap het niet.
Ah ok dacht al dat het alleen aan mij lagquote:Op donderdag 14 april 2016 11:00 schreef manifold het volgende:
[..]
Als het om deze video gaat hoop ik dat J0kkebr0k kan uitleggen wat we moeten zien in deze video want ik snap het niet.
En "edit as you wish"? Wordt de msm dat niet constant verweten?
Nou, wat de video laat zien is dat de jonquote:Op donderdag 14 april 2016 11:00 schreef manifold het volgende:
[..]
Pas op, dat wordt beschouwd als ad hominem.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:00 schreef manifold het volgende:
[..]
En "edit as you wish"? Wordt de msm dat niet constant verweten?
Heel de set wordt ineens verplaatst.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Alleen op basis van die Aziatisch ogende man?
Ik vind het behoorlijk vergezocht: het gezicht van de bebloede persoon met het masker is onherkenbaar en de kleren zijn duidelijk anders.
Bovendien kun je geen timeline maken op basis van deze beelden. Waaruit blijkt dat de foto met de bebloede man gemaakt is na het 'verdachte gedrag' van de hulpverleners die weg lijken te rennen.
Sowieso al mooi dat je op basis van dit korte fragment er meteen vanuit gaat dat mensen die rennen wel verdacht moeten zijn. Maar dat terzijde.
Precies, dit wordt als keihard bewijs gebracht dat het een false flag was met crisisacteurs. De jongen met het petje wordt door een agent-acteur naar een plek achter de schermen geleid, daar krijgt hij te horen dat hij allang in de schmink had moeten zitten en dus draaft hij met nog 3 man of zo naar de andere locatie en kan hij even later poseren voor de foto.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Alleen op basis van die Aziatisch ogende man?
Ik vind het behoorlijk vergezocht: het gezicht van de bebloede persoon met het masker is onherkenbaar en de kleren zijn duidelijk anders.
Bovendien kun je geen timeline maken op basis van deze beelden. Waaruit blijkt dat de foto met de bebloede man gemaakt is na het 'verdachte gedrag' van de hulpverleners die weg lijken te rennen.
Sowieso al mooi dat je op basis van dit korte fragment er meteen vanuit gaat dat mensen die rennen wel verdacht moeten zijn. Maar dat terzijde.
Heel de set? De enige herkenbare persoon is de Aziatisch ogende man. Of kijk ik niet goed?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heel de set wordt ineens verplaatst.![]()
![]()
Dit heeft mijn ogen geopend.quote:
Dat wordt in deze video geïnsinueerd en dit lijkt me pertinente onzin. Zoals ze er wel vaker naast zitten.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
Insinueren ze nou dat het bebloede gezicht met het masker die jongen met het petje is?
Gelukkig!quote:Op donderdag 14 april 2016 11:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat wordt in deze video geïnsinueerd en dit lijkt me pertinente onzin. Zoals ze er wel vaker naast zitten.
Je maakt me wel nieuwsgierig!quote:Echter, je zou de detailvideo zonder commentaar en insinuaties moeten zien. Geen wonder dat het YouTube account ineens werd opgeheven. Die video mag niet viral gaan.
En wederom een voorbeeld van een mening gepresenteerd als feit.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen wonder dat het YouTube account ineens werd opgeheven. Die video mag niet viral gaan.
Ik hoop dat ie nog verschijnt.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gelukkig!
[..]
Je maakt me wel nieuwsgierig!
Boehoehoeeequote:Op donderdag 14 april 2016 11:19 schreef manifold het volgende:
[..]
En wederom een voorbeeld van een mening gepresenteerd als feit.
Vooral die narrator en de sound effects op de achtergrond. Die donderklap in het begin en de omineuze voorspelling dat ik wakker ga worden uit mijn comfortabele droom... Shiiit.quote:
Het is toch zo? Je hebt toch geen enkel bewijs om je claim te ondersteunen dat dit kanaal door anderen verwijderd is?quote:
Gebruikten ze nu audio uit The Matrix?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
Vooral die narrator en de sound effects op de achtergrond. Die donderklap in het begin en de omineuze voorspelling dat ik wakker ga worden uit mijn comfortabele droom... Shiiit.
Die is het niet. Dat had ik al aangegeven.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:20 schreef manifold het volgende:
Maar zeg nou J0kkebr0k, is die laatste video nu wel of niet diegene die je bedoelt? Want het is precies wat jij omschreef: spannend geluidje, veel inzoomen, veel herhalingen...
Hoe wil je zoiets bewijzen dan?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:21 schreef manifold het volgende:
[..]
Het is toch zo? Je hebt toch geen enkel bewijs om je claim te ondersteunen dat dit kanaal door anderen verwijderd is?
Dat kan, maar de beelden zeggen meer dan 1000 woorden.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:24 schreef Wantie het volgende:
Je kunt ook gewoon omschrijven wat in die video te zien zou zijn.
Niet alleen heb je geen bewijzen, je hebt ook geen aanwijzingen, je hebt geen gerucht, je hebt geen enkel argument behalve "dat denk ik gewoon"quote:
Ja hoor. Je hebt gelijk. Waarom zit o.a. jij hier zo bovenop? Je vind het allemaal onzin, dus waarom zo gefocust? Niks beters te doen?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:29 schreef manifold het volgende:
[..]
Niet alleen heb je geen bewijzen, je hebt ook geen aanwijzingen, je hebt geen gerucht, je hebt geen enkel argument behalve "dat denk ik gewoon"
Als ik het niveau van de overige WE SEE re-uploads zo zie dan denk ik dat dat wel meevalt.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat kan, maar de beelden zeggen meer dan 1000 woorden.
Nogmaals, de detailvideo bevat geen commentaar en geen kritiek.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:33 schreef manifold het volgende:
[..]
Als ik het niveau van de overige WE SEE re-uploads zo zie dan denk ik dat dat wel meevalt.
ik heb er alle vertrouwen in dat je geen 1000 woorden nodig hebt om te omschrijven wat je hebt gezien.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat kan, maar de beelden zeggen meer dan 1000 woorden.
ad hominemquote:Op donderdag 14 april 2016 11:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja hoor. Je hebt gelijk. Waarom zit o.a. jij hier zo bovenop? Je vind het allemaal onzin, dus waarom zo gefocust? Niks beters te doen?
Volgens mij draag ik gewoon bij aan de discussie hier, ik wist niet dat dat alleen voorbehouden was aan mensen die het met jou eens zijn. Jij komt met allerlei beweringen die nergens op gebaseerd zijn, die presenteer je vervolgens als feiten om je eigen standpunt te verdedigen. Toch niet heel vreemd dat ik daar naar vraag?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja hoor. Je hebt gelijk. Waarom zit o.a. jij hier zo bovenop? Je vind het allemaal onzin, dus waarom zo gefocust? Niks beters te doen?
De eerste re uploads zijn van meer dan een week geleden.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:33 schreef manifold het volgende:
[..]
Als ik het niveau van de overige WE SEE re-uploads zo zie dan denk ik dat dat wel meevalt.
De re uploads ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nogmaals, de detailvideo bevat geen commentaar en geen kritiek.
Op zich raar dat nu de bron er niet toe doet.quote:Of We See nu in andere video's beweert dat Obama een robot is en de maan van kaas doet er dan ook totaal niet toe. Leuk geprobeerd weer.
En wederom een voorbeeld van het selectief "kritisch" denken. Als ik jouw argument zou gebruiken om de massamedia te verdedigen ("Ja maar omdat een aantal dingen die ze uitzenden niet klopt betekent niet automatisch dat alles niet klopt") zou de pleuris uitbreken hier.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Of We See nu in andere video's beweert dat Obama een robot is en de maan van kaas doet er dan ook totaal niet toe. Leuk geprobeerd weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |