Nice.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:27 schreef Fylax het volgende:
Referendumgenot op het fotoboek.
http://fotoboek.fok.nl/
Dan heeft diegene dus geen bewijs van je stem en kan je dus even flink in elkaar laten slaan, of weet ik het wat diegene in gedachte zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt iemand niet dwingen om een stemfie te maken waar je bij bent, omdat je uiteraard niet mee mag het stemhokje in. Dat moet je dus op een ander moment doen. De bedreigde gaat stemmen, maakt geen stemfie (of toont hem niet). En wat gebeurt er dan?
Dan ervaart de bedreigde persoon de consequenties van de bedreiger. Wat die consequenties zijn hangt natuurlijk van de specifieke situatie af.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt iemand niet dwingen om een stemfie te maken waar je bij bent, omdat je uiteraard niet mee mag het stemhokje in. Dat moet je dus op een ander moment doen. De bedreigde gaat stemmen, maakt geen stemfie (of toont hem niet). En wat gebeurt er dan?
Gelukkig is het verboden om anderen in elkaar te slaan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan heeft diegene dus geen bewijs van je stem en kan je dus even flink in elkaar laten slaan, of weet ik het wat diegene in gedachte zou kunnen hebben.
Het kan ook zijn dat het stemfie maken een soort sociale druk wordt en dat als je er niet aan meedoet dat er ook wordt gedacht: "Die zal wel op PVV hebben gestemd" of iets dergelijks.
Kortom, dan gaat er iets strafbaars gebeuren. Het enige dat het strafbaar maken van de stemfie toevoegt, is dat het slachtoffer ook strafbaar wordt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:29 schreef robin007bond het volgende:
Dan heeft diegene dus geen bewijs van je stem en kan je dus even flink in elkaar laten slaan, of weet ik het wat diegene in gedachte zou kunnen hebben.
Ja, inderdaad. Als je geen stemfie maakt heb je dus wat te verbergen en doe je iets wat niet binnen de groep past.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat het stemfie maken een soort sociale druk wordt en dat als je er niet aan meedoet dat er ook wordt gedacht: "Die zal wel op PVV hebben gestemd" of iets dergelijks.
Klinkt een beetje als ''The Circle''.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Als je geen stemfie maakt heb je dus wat te verbergen en doe je iets wat niet binnen de groep past.
Haarscherp.quote:
Sluitende logica. Mensen die voor privacywetgeving zijn, zijn ook allemaal Silkroaddealendepedoterroristen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Als je geen stemfie maakt heb je dus wat te verbergen en doe je iets wat niet binnen de groep past.
Voetgangers die door rood heen lopen krijgen toch ook een bekeuring, ondanks dat zij degene zijn die onder een auto terecht komen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kortom, dan gaat er iets strafbaars gebeuren. Het enige dat het strafbaar maken van de stemfie toevoegt, is dat het slachtoffer ook strafbaar wordt.
Zoek zelf de fout maar in je eigen vergelijking.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Voetgangers die door rood heen lopen krijgen toch ook een bekeuring, ondanks dat zij degene zijn die onder een auto terecht komen?
Niet allemaal natuurlijk, maar 99.999% waarschijnlijk wel. Hoezo?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sluitende logica. Mensen die voor privacywetgeving zijn, zijn ook allemaal Silkroaddealendepedoterroristen.
Ja hallo, als ik een Turk onder mijn fiets krijg, ben ík toch zeker het slachtoffer?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Voetgangers die door rood heen lopen krijgen toch ook een bekeuring, ondanks dat zij degene zijn die onder een auto terecht komen?
Niet gevonden, ik heb hulp nodig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zoek zelf de fout maar in je eigen vergelijking.
Vroeg me af of Robin me even kon helpen aan een pondje ket.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet allemaal natuurlijk, maar 99.999% waarschijnlijk wel. Hoezo?
Moet je je auto weer helemaal schoonmaken...quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja hallo, als ik een Turk onder mijn fiets krijg, ben ík toch zeker het slachtoffer?
Hmm.. Lakschade. Niet aan gedacht nee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja hallo, als ik een Turk onder mijn fiets krijg, ben ík toch zeker het slachtoffer?
Ryon is nu eenmaal socioloog.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zoek zelf de fout maar in je eigen vergelijking.
Je maakt door het verbieden van de stemfie het verkopen van je stem (wat net zo goed strafbaar is) moeilijker. Niet al dat soort mensen zijn "slachtoffer".quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kortom, dan gaat er iets strafbaars gebeuren. Het enige dat het strafbaar maken van de stemfie toevoegt, is dat het slachtoffer ook strafbaar wordt.
Komt zijn familie je in elkaar beuken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik stel gewoon voor dat we moord ook legaliseren. Want je zou maar onder dreiging een moord begaan, en dan worden gestraft terwijl jij het slachtoffer van de bedreging bent.quote:
Sowieso nooit knoflooksaus nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nog meer onidentificeerbare vloeistoffen in mijn döner.
Pechtold verkoopt z'n stem naar verluidt aan Dijsselbloem. Bron:quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je maakt door het verbieden van de stemfie het verkopen van je stem (wat net zo goed strafbaar is) moeilijker. Niet al dat soort mensen zijn "slachtoffer".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
Slinkse verwijzing naar du_ke.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet allemaal natuurlijk, maar 99.999% waarschijnlijk wel. Hoezo?
Ik vind dit een immoreel plan. Het is hier toch zeker de USofA niet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik stel gewoon voor dat we moord ook legaliseren. Want je zou maar onder dreiging een moord begaan, en dan worden gestraft terwijl jij het slachtoffer van de bedreging bent.
Dan wordt het hoog tijd dat we van alle stemmers de telefoon gaan controleren als ze het stembureau verlaten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je maakt door het verbieden van de stemfie het verkopen van je stem (wat net zo goed strafbaar is) moeilijker. Niet al dat soort mensen zijn "slachtoffer".
Volgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoel. Ik zeg juist dat het verbieden van een stemfie het moeilijker maakt het strafbare feit van je stem verkopen te plegen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat we van alle stemmers de telefoon gaan controleren als ze het stembureau verlaten.
Stemmen verkopen is namelijk toch al strafbaar. Ook zonder stemfieverbod. Er is dus nog steeds geen toegevoegde waarde van het stemfieverbod gegeven.
De (waarschijnlijk dodelijk verveelde) leden van het stembureau zijn in het stemlokaal aan te treffen tussen 07.30 en 21.00.quote:
Genoteerd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:40 schreef freako het volgende:
[..]
De (waarschijnlijk dodelijk verveelde) leden van het stembureau zijn in het stemlokaal aan te treffen tussen 07.30 en 21.00.
Ja, dat weet ik wel. Maar het is geen van beide gemakkelijk aantoonbaar. Tenzij je echt telefoons gaat controleren natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoel. Ik zeg juist dat het verbieden van een stemfie het moeilijker maakt het strafbare feit van je stem verkopen te plegen.
Beetje knikkebollen in je stoel. Zo nu en dan pretenderen een paspoort te controleren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:40 schreef freako het volgende:
[..]
De (waarschijnlijk dodelijk verveelde) leden van het stembureau zijn in het stemlokaal aan te treffen tussen 07.30 en 21.00.
Alsof er niet allang AIVD-mannen meeluisteren met onze telefoongesprekken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel. Maar het is geen van beide gemakkelijk aantoonbaar. Tenzij je echt telefoons gaat controleren natuurlijk.
Dingen proberen te voorkomen met ontraceerbare, niet handhaafbare verboden heeft namelijk niet zo veel zin. Dingen twee keer verbieden trouwens ook niet.
Ga je er zelf nog zitten?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:40 schreef freako het volgende:
[..]
Precies, zeg gewoon foto van jezelf in het stemhokje verdomme.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Kunnen we het woord "stemfie" gewoon niet meer gebruiken vandaag?
¤ 100 euro aan vergoeding voor die GeenStijl-poppekast ontvangen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Beetje knikkebollen in je stoel. Zo nu en dan pretenderen een paspoort te controleren.
Sowieso dat ze meelezen in de POLSC.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof er niet allang AIVD-mannen meeluisteren met onze telefoongesprekken.
Waarom nie?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Kunnen we het woord "stemfie" gewoon niet meer gebruiken vandaag?
Arme agenten. Geen salaris kan die verloren onschuld compenseren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Sowieso dat ze meelezen in de POLSC.
Dat denk ik ook wel, ja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Sowieso dat ze meelezen in de POLSC.
Je kunt helemaal geen foto in een stemhokje maken zonder gezien te worden, dus dat is prima aantoonbaar. Wat bedoel je met "ontraceerbare verboden"quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel. Maar het is geen van beide gemakkelijk aantoonbaar. Tenzij je echt telefoons gaat controleren natuurlijk.
Dingen proberen te voorkomen met ontraceerbare, niet handhaafbare verboden heeft namelijk niet zo veel zin. Dingen twee keer verbieden trouwens ook niet.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:44 schreef Tchock het volgende:
Je kunt helemaal geen foto in een stemhokje maken zonder gezien te worden
Dus we moeten iets niet verbieden "want moeilijk handhaafbaar"? Dat is geen sterk argument. De meeste voetgangers lopen in Nederland ook gewoon door rood en komen er mee weg (want geen agent in de buurt) en toch mag het niet en kan je er boetes voor krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Correct. Zie economen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'Prognoses zijn ook maar een mening'
![]()
Hier hebben die hokjes geen gordijntje of zo. Vanwege de jihadistendreiging en zulks.quote:
Hehe het ging over de Autobrief en prognose van minfin.quote:
En dan zeggen dat klimaatverandering ook maar een mening is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hehe het ging over de Autobrief en prognose van minfin.
Dus ook niet gek dat die opmerking van GL kwam.
Nou ja, dat het technisch onmogelijk is zal ik niet beweren, maar makkelijk is een ander verhaal als de leden van het stemlokaal hun werk goed doen.quote:
Jazeker. Ik heb de elearning-hel weer doorstaan.quote:
¤250. Wel bruto helaas. Het was ¤135 netto, maar dat mag niet meer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
¤ 100 euro aan vergoeding voor die GeenStijl-poppekast ontvangen.
Toch weer het napraten van GeenStijl. Kan je echt niks beters?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als jullie allemaal een reactie achterlaten.
Ach, volgend jaar weer terug bij de belastingaangifte.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:51 schreef freako het volgende:
[..]
¤250. Wel bruto helaas. Het was ¤135 netto, maar dat mag niet meer.
Als vrouwen het voor het zeggen hadden werden alle mannenzaken verboden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:48 schreef Heilwasser het volgende:
Janneke is zo'n vervelende liberaal die veel te veel nadenkt over verboden.
Heb jij een leukere foto voor erbij?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch weer het napraten van GeenStijl. Kan je echt niks beters?
Ik ben het met je eens dat het stemgeheim een groot goed is, maar het wordt echt niet in gevaar gebracht door een stemfie. Het is een nutteloos verbod, het voegt (zoals ik al een paar keer hen aangegeven) niets toe omdat je het alleen maar tegenkomt in situaties die op zichzelf al strafbaar zijn óf die helemaal niemand interessant vindt (in de rij tussen de bak-een-ei-selfie en de ikwachtopdetramselfie) en ik ben liberaal genoeg om tegen nutteloze verboden te zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dat het technisch onmogelijk is zal ik niet beweren, maar makkelijk is een ander verhaal als de leden van het stemlokaal hun werk goed doen.
[ afbeelding ]
Jammer dat je niet op de rest reageert.
Hier gaat bij het station een speciaal stembureau al voor de eerste trein open. Dus om 5.15 oidquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:40 schreef freako het volgende:
[..]
En wat als liberale vrouwen het voor het zeggen hadden?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als vrouwen het voor het zeggen hadden werden alle mannenzaken verboden.
Zo'n marginaal kleine bevolkingsgroep, daar formeer je niet eens een kabinet mee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En wat als liberale vrouwen het voor het zeggen hadden?
Daar hebben stembureauleden helemaal geen tijd voor, om de kiezers op de vingers te kijken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt helemaal geen foto in een stemhokje maken zonder gezien te worden, dus dat is prima aantoonbaar.
Dat is Neelie. En die wil overal innovatieve startups.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En wat als liberale vrouwen het voor het zeggen hadden?
Leuk voor Kaas.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:54 schreef Rezania het volgende:
Net weer bijles gegeven, krijg ik te horen dat de leerling een 7,3 voor zijn afgelopen proefwerk had.Hij stond een 4,5 gemiddeld. Voelt goed.
FinTech is de toekomst.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat is Neelie. En die wil overal innovatieve startups.
Te makkelijk proefwerk zeker?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:54 schreef Rezania het volgende:
Net weer bijles gegeven, krijg ik te horen dat de leerling een 7,3 voor zijn afgelopen proefwerk had.Hij stond een 4,5 gemiddeld. Voelt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Te makkelijk proefwerk zeker?Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw gebied trouwens, wiskunde krijg ie van me.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
Op de BES-eilanden wel. Op de andere drie eilanden alleen per brief.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:54 schreef Janneke141 het volgende:
Kan er trouwens op de drie resterende Antillen ook worden gestemd voor dit referendum?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wat Ryon dus zegt. En dan moet er eerst nog aangifte gedaan worden, moet dat in behandeling genomen worden etc. In de tussentijd heb je je stem met dwang al laten uitbrengen wellicht.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Welk niveau?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Thanks.Jouw gebied trouwens, wiskunde krijg ie van me.
De ambtenaren die daar ingedeeld worden weten op die manier dat ze eens uit moeten gaan kijken naar een andere baan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier gaat bij het station een speciaal stembureau al voor de eerste trein open. Dus om 5.15 oid
quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:44 schreef Tchock het volgende:
Het stemgeheim is een groot democratisch goed. Je beschermt het via allerlei wegen. Onder andere door de strafbaarstelling van stemmen ronselen, door het verbieden van fotografische opnames van stembiljetten, door het openlijk in een doos deponeren van je stem, enzovoorts. Al die dingen dienen een nevenschikkend doel en zijn allemaal afzonderlijk van nut.
Er zijn trouwens héél veel zaken twee keer verboden. Soms is het nou eenmaal makkelijker het een dan het ander te bewijzen. Denk aan het doen van een valse belastingaangifte en valsheid in geschrifte, bijvoorbeeld.
Aha. Daar ga ik geen bijles in geven. Ook geen les trouwens, principekwestie.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aha. Daar ga ik geen bijles in geven. Ook geen les trouwens, principekwestie.
Kaas studeert niet eens op de TU. Dit moet niet kunnen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]Durf het niet snel toe te geven, maar op sommigen gebieden weet Kaas vast en zeker meer van wiskunde dan ik.
GR.quote:
Wat is er mis met VWO 5?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aha. Daar ga ik geen bijles in geven. Ook geen les trouwens, principekwestie.
Weet uit ervaring dat baarden moeilijk liggen binnen de partij. Ze worden meer getolereerd dan geaccepteerd zeg maar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
FinTech is de toekomst.
VVD en toch hip genoeg voor baardmannetjes.
Bij wiskunde B2 heb je weinig aan een GR.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
GR.
Ik wil ze wiskunde leren. Voor een knopjescursus gaan ze maar naar iemand anders.
Terecht. Baardenquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Weet uit ervaring dat baarden moeilijk liggen binnen de partij. Ze worden meer getolereerd dan geaccepteerd zeg maar.
Ik denk dat het eerder komt doordat men denkt dat economie makkelijk is (zonder wiskunde dus) en dat klopt niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kaas studeert niet eens op de TU. Dit moet niet kunnen.
De TU is de alfa-hbo-instelling van 10 jaar geleden qua wiskundeonderwijs.
Klopt. Behalve dan als je uit Brabant komt, dat is immers cultuur.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Weet uit ervaring dat baarden moeilijk liggen binnen de partij. Ze worden meer getolereerd dan geaccepteerd zeg maar.
Oh ja, daar ben ik al tegenaan gelopen. We waren bezig met integralen, begin van het hoofdstuk mocht hij alles oplossen met z'n GR.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
GR.
Ik wil ze wiskunde leren. Voor een knopjescursus gaan ze maar naar iemand anders.
Brabanders zijn sowieso al een probleem apart. Met hun carnaval en andere gekkigheden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt. Behalve dan als je uit Brabant komt, dat is immers cultuur.
God, opa verteld hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij wiskunde B2 heb je weinig aan een GR.
Beetje raaklijnen construeren enzo.
Nonsens. Economie is makkelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder komt doordat men denkt dat economie makkelijk is (zonder wiskunde dus) en dat klopt niet.
Is tegenwoordig wiskunde D. Bij ons zijn dat geloof ik 4 leerlingen ofzo. Hoofdmoot is toch A en B. En C gewoon helemaal afschaffen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij wiskunde B2 heb je weinig aan een GR.
Beetje raaklijnen construeren enzo.
Tjah, had hij die twee tientjes aan bijlesgelden mooi in zijn eigen zak kunnen steken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik al tegenaan gelopen. We waren bezig met integralen, begin van het hoofdstuk mocht hij alles oplossen met z'n GR.Zat ik daar voor janlul.
GR was wel chill.quote:
C staat voor dyscalculie, toch?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is tegenwoordig wiskunde D. Bij ons zijn dat geloof ik 4 leerlingen ofzo. Hoofdmoot is toch A en B. En C gewoon helemaal afschaffen.
Dat zijn niet eens complexe formules, gewoon invullen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GR was wel chill.
binompdf binomcdf enzo.
Dat kan kon ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn niet eens complexe formules, gewoon invullen.
Hoe ziet wiskunde op het vmbo er eigenlijk uit? Is dat niet gewoon meer rekenen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is tegenwoordig wiskunde D. Bij ons zijn dat geloof ik 4 leerlingen ofzo. Hoofdmoot is toch A en B. En C gewoon helemaal afschaffen.
Z'n ouders dokken, wat kan hem dan nou schelen. Meeste van die GR-shit snap ik trouwens niet eens, mijn methode voor wiskunde B deed daar amper wat mee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, had hij die twee tientjes aan bijlesgelden mooi in zijn eigen zak kunnen steken.
Nee, voor "ik kan nog geen drie en drie bij elkaar tellen, maar het ministerie heeft bedacht dat iedereen wiskunde in zijn pakket moet, en we willen niet dat er daardoor leerlingen gaan zakken".quote:
Maar invullen is zo sahaai.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn niet eens complexe formules, gewoon invullen.
Of je nou de formule invult of een functie op de rekenmachine, dat maakt dan ook geen verschil meer.quote:
Vraag het Fylax.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe ziet wiskunde op het vmbo er eigenlijk uit? Is dat niet gewoon meer rekenen?
Uitroeptekens zijn wat schreeuwerig vind ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag hopen dat je dit nog kan.
N faculteit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Phytogoras was het moeilijkste. Voor de rest beetje werken met hoeken en percentages. Heel erg praktijkgericht, eigenlijk alles wat je nodig had voor timmeren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe ziet wiskunde op het vmbo er eigenlijk uit? Is dat niet gewoon meer rekenen?
Het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ben ik ook altijd geneigd om de som niet meer te lezen inderdaad. Aandachttrekkerijquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Uitroeptekens zijn wat schreeuwerig vind ik.
Nou, hoe ziet wiskunde op het vmbo er uit?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Uitroeptekens zijn wat schreeuwerig vind ik.
Ik moest lachen toen al die wiskunde B'ers niet wisten wat faculteit was toen we aan statistiek begonnen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
N faculteit.
Het is hbo-statistiek, dus dit is te hands on voor mij.
Waterkan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet.
AB = 3quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Phytogoras was het moeilijkste. Voor de rest beetje werken met hoeken en percentages. Heel erg praktijkgericht, eigenlijk alles wat je nodig had voor timmeren.
Zit ook gonio in. Dat is voor de meesten echt wel lastiger dan pythagoras en procentenrekenen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Phytogoras was het moeilijkste. Voor de rest beetje werken met hoeken en percentages. Heel erg praktijkgericht, eigenlijk alles wat je nodig had voor timmeren.
Ik spreek vanuit mijn ervaring.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zit ook gonio in. Dat is voor de meesten echt wel lastiger dan pythagoras en procentenrekenen.
Oppervlakte en inhoud blijft ook altijd lastig.
Nonsens, <BAC =/= 90 graden.quote:
C bestaat sowieso alleen op het vwo. Op mijn school was de C-klas zo klein dat ze die leerlingen maar hebben aangespoord wis A te gaan volgen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vraag 8 is voor toekomstige makelaars en ecognomen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:06 schreef Fylax het volgende:
http://www.examenblad.nl/(...)GT-0153-a-15-1-o.pdf
Dit was mijn examen vorig jaar. Had er een 7,4 voor.
Oké rekenen dus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:06 schreef Fylax het volgende:
Hehe eigenlijk geen idee wie daar zit. Gok in elk geval een raadslid die op een school aan de overkant werktquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:58 schreef freako het volgende:
[..]
De ambtenaren die daar ingedeeld worden weten op die manier dat ze eens uit moeten gaan kijken naar een andere baan?
Wel fijn, dat "formuleblad" op pagina 2.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:06 schreef Fylax het volgende:
Knopjesduwer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oké rekenen dus.
Niet dat ik overigens veel recht van spreken heb met mijn wiskunde A
Je weet dat Pythagoras het niet doet als er geen rechte hoek in je driehoek zit hè?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:08 schreef Rezania het volgende:
Ik word hier een beetje in de maling genomen geloof ik.
Tuurlijk gaat vraag 1 fout, heb niet eens een formule om af te leiden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel fijn, dat "formuleblad" op pagina 2.
Ik heb vraag 1 al meteen fout. Is rekening gehouden met stijgen en dalen?
Ja, dat dacht ik al. Strikvraag.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je weet dat Pythagoras het niet doet als er geen rechte hoek in je driehoek zit hè?
Moet je dit nu voorzeggenquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je weet dat Pythagoras het niet doet als er geen rechte hoek in je driehoek zit hè?
Onjuiste aannames. De moeder van alle fouten in de wetenschap.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onjuiste aannames. De moeder van alle fouten in de wetenschap.
quote:
De mailtjes kunnen de verdachten opbreken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:10 schreef Tchock het volgende:
Ligt het aan mij dat ik deze zin niet snap?
"De mailtjes die het Nederlands Forensisch Instituut onlangs wist op te diepen uit hun gecodeerde telefoons, zouden de verdachten die op 1 februari vorig jaar volgens justitie crimineel Samir Z. en mogelijk ook diens broer Mohammed wilden liquideren in Amsterdam-West wel eens kunnen opbreken."
Dat was dan ook wel ongelofelijk kut, daar niet van.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
Met mijn dochter worstelen met meetkunde brugklas. Het kwartje wil maar niet vallen.
Gelukkig zit ze niet op de Vrije School.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
Met mijn dochter worstelen met meetkunde brugklas. Het kwartje wil maar niet vallen.
Trek hem uit elkaar:quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:10 schreef Tchock het volgende:
Ligt het aan mij dat ik deze zin niet snap?
"De mailtjes die het Nederlands Forensisch Instituut onlangs wist op te diepen uit hun gecodeerde telefoons, zouden de verdachten die op 1 februari vorig jaar volgens justitie crimineel Samir Z. en mogelijk ook diens broer Mohammed wilden liquideren in Amsterdam-West wel eens kunnen opbreken."
Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel ongelofelijk kut, daar niet van.
Meetkunde heb je inzicht voor nodig, dat maakt het lastig.quote:
Vooral erg saai.quote:
quote:
quote:
En dit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meetkunde heb je inzicht voor nodig, dat maakt het lastig.
Ze heeft ook nog eens een echt goede lesmethode. Toch wil het niet lukken. Nog twee dagen om de stof erin te krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig zit ze niet op de Vrije School.
Daar zou ze alle figuren moeten abecken.
Algebraquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:15 schreef GSbrder het volgende:
Meetkunde was wel leuk.
Toen die rare letters in de wiskunde werden geintroduceerd begon de ellende.
y = ax + b.
Ga er maar aan staan.
Waar gaat het over? (En: welke methode?)quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog eens een echt goede lesmethode. Toch wil het niet lukken. Nog twee dagen om de stof erin te krijgen.
Maat ook erg praktisch. Je gebruikt het dagelijks.quote:
Ach, met veel geluk lukt het voor de test.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog eens een echt goede lesmethode. Toch wil het niet lukken. Nog twee dagen om de stof erin te krijgen.
Waarschijnlijk middelloodlijnen enzo?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waar gaat het over? (En: welke methode?)
Ik heb één jaar meetkunde gehad en vond het jammer dat we daarna alleen nog maar algebra kregen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:15 schreef GSbrder het volgende:
Meetkunde was wel leuk.
Toen die rare letters in de wiskunde werden geintroduceerd begon de ellende.
y = ax + b.
Ga er maar aan staan.
Dat was wel mooi. Vooral integreren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:16 schreef Rezania het volgende:
Ik vond integreren en differentiëren ook leuk, zag ik tenminste het nut van in.
Neem een driehoek, teken twee rondjes, trek een lijn, voila.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk middelloodlijnen enzo?
Was ook stoffig. Wekenlang de kettingregel en de productregel stampen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb één jaar meetkunde gehad en vond het jammer dat we daarna alleen nog maar algebra kregen.
Ja, lekker wentelen. Tweevoudige en drievoudige integralen zijn ook mooi.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was wel mooi. Vooral integreren.
En omwentelingslichamen.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neem een driehoek, teken twee rondjes, trek een lijn, voila.
Getal en Ruimte. Oppervlakte, afstanden, gewichten, inhoud en het getal Pi.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waar gaat het over? (En: welke methode?)
Jij herinnert je dat nog. Maar meetkunde was leuk, daar had ik wel inzicht in.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was ook stoffig. Wekenlang de kettingregel en de productregel stampen.
quote:
Getal en Ruimte, meh.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Getal en Ruimte. Oppervlakte, afstanden, gewichten, inhoud en het getal Pi.
Stokjes, hokjes en blokjes.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Oh. Ik legde de zinsdelen helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Trek hem uit elkaar:
Je hebt verdachten. Die verdachten wilden Samir en Mohammed liquideren. Maar het NFI heeft hun mailtjes onderschept, en dat zou ze wel eens kunnen opbreken.
Ja, met eerst naar x en dan naar y integreren. Of andersom.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, lekker wentelen. Tweevoudige en drievoudige integralen zijn ook mooi.
Altijd de werkwoorden bij hun zelfstandig naamwoorden zoeken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Ik legde de zinsdelen helemaal verkeerd
Getal pi is ook wel een lastig begrip. Vooral omdat het op zoveel plekken terugkomt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Beetje talig maar uitstekende uitleg.quote:
Mja, uiteindelijk is meetkunde iets waar je weinig voor kon oefenen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij herinnert je dat nog. Maar meetkunde was leuk, daar had ik wel inzicht in.
Het enige wat ze tot nu toe foutloos doet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Getal pi is ook wel een lastig begrip. Vooral omdat het op zoveel plekken terugkomt.
Op hoeveel decimalenquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het enige wat ze tot nu toe foutloos doet.
Wij moesten pi steeds volledig uitschrijven. Maakte het er ook niet makkelijker op.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Getal pi is ook wel een lastig begrip. Vooral omdat het op zoveel plekken terugkomt.
Ben er dol op.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, met eerst naar x en dan naar y integreren. Of andersom.
Geen idee wat ik aan het doen was, want mijn schrift was een inktvlek, maar mijn studieboeken stonden vol fancy zadelpunten.
[ afbeelding ]
En dan moest je met de discriminant berekenen of het een maximum/minimum/zadelpunt was.quote:
Met het rekenen van inhouds en oppervlakken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op hoeveel decimalen?
Maar waar gaat het mis?
Ik vond mijn methode voor wiskunde B beter dan G&T. Weet niet meer hoe die heet, aan Robin verkocht toen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Beetje talig maar uitstekende uitleg.
Lekker boeiend. Pi is gewoon 3,14quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:21 schreef Janneke141 het volgende:
Als ik nog een brugklas had gehad, dan had ik voor afgelopen vrijdag een SO'tje gegeven over de eerste 100 decimalen van pi.
Gewoon als een halve machine steeds hetzelfde doen tijdens werkcollege, genieten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan moest je met de discriminant berekenen of het een maximum/minimum/zadelpunt was.
Mooie tijden, in het eerste op de uni.
Als je steeds begint vanuit het vierkant/de kubus kan je daarna via balken naar cirkels en bollen gaan, toch?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Met het rekenen van inhouds en oppervlakken.
Mi gado.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Pi is gewoon 3,14
Werkcolleges, die vonden plaats op vrijdagochtend. Dat zegt genoeg, lijkt me.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon als een halve machine steeds hetzelfde doen tijdens werkcollege, genieten.
Zit wel wat in. Een euro reken ik ook om naar guldens via x2 + 10%.quote:
Als je enigszins uit je hoofd wil schatten met pi dan is 22/7 meestal praktischer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Een euro reken ik ook om naar guldens via x2 + 10%.
Bak koffie en gaan, jankbal.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Werkcolleges, die vonden plaats op vrijdagochtend. Dat zegt genoeg, lijkt me.
Zeker. Zo legt het boek het ook uit. Tweedimensionaal. Dat dan weer wel. We hebben het over de brugklas.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je steeds begint vanuit het vierkant/de kubus kan je daarna via balken naar cirkels en bollen gaan, toch?
Gewoon skippen en tentamen halen, niet van dat mieterige met aanwezigheidsplicht.quote:
Als het tweedimensionaal is gaat het niet over de inhoud. Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zeker. Zo legt het boek het ook uit. Tweedimensionaal. Dat dan weer wel. We hebben het over de brugklas.
Niet dat ik weet, maar het had prima gekund natuurlijk.quote:
Dan is het slim om elk figuur terug te brengen naar vierkantjes, lijkt me.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zeker. Zo legt het boek het ook uit. Tweedimensionaal. Dat dan weer wel. We hebben het over de brugklas.
De inhoud (=oppervlakte) van een vierkant vs. de omtrek van een vierkant.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het tweedimensionaal is gaat het niet over de inhoud. Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
Ik had me verslapen voor tentamen. Desastreuze gevolgen toen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon skippen en tentamen halen, niet van dat mieterige met aanwezigheidsplicht.
inhoud van een kubus of cilinder. Een bol is nog echt een stapje te ver.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het tweedimensionaal is gaat het niet over de inhoud. Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
Herkansing.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had me verslapen voor tentamen. Desastreuze gevolgen toen.
Da's waar, da's met r^3.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
inhoud van een kubus of cilinder. Een bol is nog echt een stapje te ver.
Die was een paar dagen na het tentamen van calculus B, de herkansing daarvan was weer een paar dagen na het tentamen van calculus C. Het probleem verschoof zich.quote:
Wat een rare krabbeltekens.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:28 schreef GSbrder het volgende:
Zo'n parametervergelijking, dat was niet te doen.
Ook nul punten voor gehaald op het tentamen.
[ afbeelding ]
Onhandig. Bij ons had je een deeltentamen voor A, vernaggelde je die of kwam je niet, dan had je de herkansing gelijktijdig met eindtentamen A. Vervolgens herkansing A voor deeltentamen B.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die was een paar dagen na het tentamen van calculus B, de herkansing daarvan was weer een paar dagen na het tentamen van calculus C. Het probleem verschoof zich.
Calculus A, B en C zijn deeltentamens van het vak calculus bij ons. Maar planning was echt kut.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onhandig. Bij ons had je een deeltentamen voor A, vernaggelde je die of kwam je niet, dan had je de herkansing gelijktijdig met eindtentamen A. Vervolgens herkansing A voor deeltentamen B.
Yep, ook nooit fan van geweest.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:28 schreef GSbrder het volgende:
Zo'n parametervergelijking, dat was niet te doen.
Ook nul punten voor gehaald op het tentamen.
[ afbeelding ]
Ik zie de vergelijking wel ja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet meer dan logisch toch?
Geen 4G?quote:
Godse Nederlander ben je.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Neuh. Lekker goedkope simonly van Telfort inclusief combinatie verdubbelaar.
Die omgekeerde driehoek was een dubbele afgeleide toch?quote:
Serieus, beta-hat?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:38 schreef GSbrder het volgende:
Ik snapte in het begin ook niets van begrippen als "beta-hat" en "x-bar" van de docenten.
Bleken het die trema's voor de expected values en de average values.
Geloof het niet. Die misvormde d was wel iets met afgeleide.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die omgekeerde driehoek was een dubbele afgeleide toch?
Ik weet het niet meer wel enkel geloof ik, maar de manier van uitrekenen lag er geloof ik nog wel aan of er een * of een X tussen stond. Ehh..quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die omgekeerde driehoek was een dubbele afgeleide toch?
Ja, die ken ik, dat is de partiële afgeleide geloof ik. Maar die omgekeerde driehoek betekende ook nog wat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Geloof het niet. Die misvormde d was wel iets met afgeleide.
Gewone driehoek is delta.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Maar die omgekeerde driehoek betekende ook nog wat.
Die was toch niet echt?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is statistiek/econometrie.
Heiligschennis dit.quote:
Tsja, je moet op 'n manier een estimator labelen en onderscheiden van een parameter.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij deden enkel aan x-bar dus.
Die worm zegt toch "it's a trap" ?quote:
Integreerde je naar de verkeerde waarde (x ipv y of andersom), was meteen al je werk voor niets.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:46 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Probleempje altijd met die gradiënten was als je met 3D-vectors moest werken. Altijd wel leuk totdat je terug moet werken en opeens allemaal meervoudige integralen moet oplossen
Blijft knap. Je claimt een Star Wars-nitwit te zijn, maar ondertussen weet meer over de franchise dan de gemiddelde fan.quote:
Makkelijkkkkquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij deden enkel aan x-bar dus.
Is toch een internetmeme?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijft knap. Je claimt een Star Wars-nitwit te zijn, maar ondertussen weet meer over de franchise dan de gemiddelde fan.
Klopt, maar toereikend genoeg in ons geval. Gendata is zo complex nog niet.quote:
Natuurlijk, meneertje.quote:
In de categorie:quote:
Klep dicht.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:50 schreef Fylax het volgende:
Hey Gutmensch, wat leuk dat je op mijn post reageert op het fobo.
Echt? Gister zei hij nog niet af te treden terwijl 10% van de stemgerechtigden voor zijn huis stond te demonstreren.quote:
28mrd x (21% + 20%) = 11,5 mrd aan misgelopen belasting.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:52 schreef Rezania het volgende:
Europeanen besteden 24 miljard aan drugs
Waarvan 12 miljard direct uit de zak van Kaas komt.
En toen bood ie z'n ontslag aan aan de president maar die accepteerde dat niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt? Gister zei hij nog niet af te treden terwijl 10% van de stemgerechtigde voor zijn huis stond te demonstreren.
Doei.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zeg ik iets positiefs is het nog niet goed.![]()
Fijne avond he !!!!!
Drugs vallen onder het 6%-tarief lijkt me.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
28mrd x (21% + 20%) = 11,5 mrd aan misgelopen belasting.
Ik zag het.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En toen bood ie z'n ontslag aan aan de president maar die accepteerde dat niet.
Maar nu is ie toch echt weg.
Ik verwacht dat de naam van Van der Steur er ook nog wel in opduiktquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:00 schreef Rezania het volgende:
Maar, alleen de MP is dus afgetreden, het kabinet zit nog. Lees net dat er wel meer corrupte figuren tussen zitten, de shitstorm is nog niet voorbij.
Eerdere (wat gedetailleerdere) metingen die ik gezien heb gingen uit van een opkomstpercentage van 36%.. Hier gokken ze op 36 tot 53%. Dat is een boel.quote:Van alle mensen die meededen aan de peiling zegt 36 procent zeker te zullen gaan stemmen over het associatieverdrag met Oekraïne. 17 procent stelt waarschijnlijk te gaan stemmen. 25 procent van de respondenten stelt het niet te weten.
Zulke grote gevangenissen hebben we niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:03 schreef Ryon het volgende:
Peiling van Nu.nl:
[..]
Eerdere (wat gedetailleerdere) metingen die ik gezien heb gingen uit van een opkomstpercentage van 36%.. Hier gokken ze op 36 tot 53%. Dat is een boel.
Naarmate het verwachte opkomstpercentage stijgt zullen steeds meer voorstemmers besluiten toch maar te gaan stemmen. Dan stijgt het steeds harder, maar groeit ook het percentage voorstemmers.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:03 schreef Ryon het volgende:
Peiling van Nu.nl:
[..]
Eerdere (wat gedetailleerdere) metingen die ik gezien heb gingen uit van een opkomstpercentage van 36%.. Hier gokken ze op 36 tot 53%. Dat is een boel.
Helaas heb ik mijn stempas al gebruikt om de kattenbak mee schoon te maken, dus van mij zullen ze het niet moeten hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Naarmate het verwachte opkomstpercentage stijgt zullen steeds meer voorstemmers besluiten toch maar te gaan stemmen. Dan stijgt het steeds harder, maar groeit ook het percentage voorstemmers.
Je deed een Koosje.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijn stempas al gebruikt om de kattenbak mee schoon te maken, dus van mij zullen ze het niet moeten hebben.
Kattenquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijn stempas al gebruikt om de kattenbak mee schoon te maken, dus van mij zullen ze het niet moeten hebben.
Ik weet het niet wat het is, maar het klinkt heel erg onheilspellend.quote:
B&J.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:13 schreef Rezania het volgende:
Heb trek in een toetje, wat zal ik eens halen?
Matige smaak.quote:
Gewoon voor de cinnamon buns gaan.quote:
Jazeker. Mijn ouders hebben chunky monkey meegenomen, I love it.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
B&J.
Dat is in de aanbieding hoorde ik.
Volgens mij schreef ik correct Nederlands.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe nou niet alsjeblieft. Straks is het "correct" omdat iedereen het doet.
Ik denk dat je als ware bedoelt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Volgens mij schreef ik correct Nederlands.
Vervelende types inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:26 schreef Janneke141 het volgende:
1Vandaag laat even zien wat een asociaal tuig wielrenners zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |