Als je steeds begint vanuit het vierkant/de kubus kan je daarna via balken naar cirkels en bollen gaan, toch?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Met het rekenen van inhouds en oppervlakken.
Mi gado.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Pi is gewoon 3,14
Werkcolleges, die vonden plaats op vrijdagochtend. Dat zegt genoeg, lijkt me.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon als een halve machine steeds hetzelfde doen tijdens werkcollege, genieten.
Zit wel wat in. Een euro reken ik ook om naar guldens via x2 + 10%.quote:
Als je enigszins uit je hoofd wil schatten met pi dan is 22/7 meestal praktischer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Een euro reken ik ook om naar guldens via x2 + 10%.
Bak koffie en gaan, jankbal.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Werkcolleges, die vonden plaats op vrijdagochtend. Dat zegt genoeg, lijkt me.
Zeker. Zo legt het boek het ook uit. Tweedimensionaal. Dat dan weer wel. We hebben het over de brugklas.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je steeds begint vanuit het vierkant/de kubus kan je daarna via balken naar cirkels en bollen gaan, toch?
Gewoon skippen en tentamen halen, niet van dat mieterige met aanwezigheidsplicht.quote:
Als het tweedimensionaal is gaat het niet over de inhoud. Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zeker. Zo legt het boek het ook uit. Tweedimensionaal. Dat dan weer wel. We hebben het over de brugklas.
Niet dat ik weet, maar het had prima gekund natuurlijk.quote:
Dan is het slim om elk figuur terug te brengen naar vierkantjes, lijkt me.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zeker. Zo legt het boek het ook uit. Tweedimensionaal. Dat dan weer wel. We hebben het over de brugklas.
De inhoud (=oppervlakte) van een vierkant vs. de omtrek van een vierkant.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het tweedimensionaal is gaat het niet over de inhoud. Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
Ik had me verslapen voor tentamen. Desastreuze gevolgen toen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon skippen en tentamen halen, niet van dat mieterige met aanwezigheidsplicht.
inhoud van een kubus of cilinder. Een bol is nog echt een stapje te ver.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het tweedimensionaal is gaat het niet over de inhoud. Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
Herkansing.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had me verslapen voor tentamen. Desastreuze gevolgen toen.
Da's waar, da's met r^3.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
inhoud van een kubus of cilinder. Een bol is nog echt een stapje te ver.
Die was een paar dagen na het tentamen van calculus B, de herkansing daarvan was weer een paar dagen na het tentamen van calculus C. Het probleem verschoof zich.quote:
Wat een rare krabbeltekens.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:28 schreef GSbrder het volgende:
Zo'n parametervergelijking, dat was niet te doen.
Ook nul punten voor gehaald op het tentamen.
[ afbeelding ]
Onhandig. Bij ons had je een deeltentamen voor A, vernaggelde je die of kwam je niet, dan had je de herkansing gelijktijdig met eindtentamen A. Vervolgens herkansing A voor deeltentamen B.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die was een paar dagen na het tentamen van calculus B, de herkansing daarvan was weer een paar dagen na het tentamen van calculus C. Het probleem verschoof zich.
Calculus A, B en C zijn deeltentamens van het vak calculus bij ons. Maar planning was echt kut.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onhandig. Bij ons had je een deeltentamen voor A, vernaggelde je die of kwam je niet, dan had je de herkansing gelijktijdig met eindtentamen A. Vervolgens herkansing A voor deeltentamen B.
Yep, ook nooit fan van geweest.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:28 schreef GSbrder het volgende:
Zo'n parametervergelijking, dat was niet te doen.
Ook nul punten voor gehaald op het tentamen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |