Heiligschennis dit.quote:
Tsja, je moet op 'n manier een estimator labelen en onderscheiden van een parameter.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij deden enkel aan x-bar dus.
Die worm zegt toch "it's a trap" ?quote:
Integreerde je naar de verkeerde waarde (x ipv y of andersom), was meteen al je werk voor niets.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:46 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Probleempje altijd met die gradiënten was als je met 3D-vectors moest werken. Altijd wel leuk totdat je terug moet werken en opeens allemaal meervoudige integralen moet oplossen
Blijft knap. Je claimt een Star Wars-nitwit te zijn, maar ondertussen weet meer over de franchise dan de gemiddelde fan.quote:
Makkelijkkkkquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij deden enkel aan x-bar dus.
Is toch een internetmeme?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijft knap. Je claimt een Star Wars-nitwit te zijn, maar ondertussen weet meer over de franchise dan de gemiddelde fan.
Klopt, maar toereikend genoeg in ons geval. Gendata is zo complex nog niet.quote:
Natuurlijk, meneertje.quote:
In de categorie:quote:
Klep dicht.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:50 schreef Fylax het volgende:
Hey Gutmensch, wat leuk dat je op mijn post reageert op het fobo.
Echt? Gister zei hij nog niet af te treden terwijl 10% van de stemgerechtigden voor zijn huis stond te demonstreren.quote:
28mrd x (21% + 20%) = 11,5 mrd aan misgelopen belasting.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:52 schreef Rezania het volgende:
Europeanen besteden 24 miljard aan drugs
Waarvan 12 miljard direct uit de zak van Kaas komt.
En toen bood ie z'n ontslag aan aan de president maar die accepteerde dat niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt? Gister zei hij nog niet af te treden terwijl 10% van de stemgerechtigde voor zijn huis stond te demonstreren.
Doei.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zeg ik iets positiefs is het nog niet goed.![]()
Fijne avond he !!!!!
Drugs vallen onder het 6%-tarief lijkt me.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
28mrd x (21% + 20%) = 11,5 mrd aan misgelopen belasting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |