Heiligschennis dit.quote:
Tsja, je moet op 'n manier een estimator labelen en onderscheiden van een parameter.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij deden enkel aan x-bar dus.
Die worm zegt toch "it's a trap" ?quote:
Integreerde je naar de verkeerde waarde (x ipv y of andersom), was meteen al je werk voor niets.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:46 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Probleempje altijd met die gradiënten was als je met 3D-vectors moest werken. Altijd wel leuk totdat je terug moet werken en opeens allemaal meervoudige integralen moet oplossen
Blijft knap. Je claimt een Star Wars-nitwit te zijn, maar ondertussen weet meer over de franchise dan de gemiddelde fan.quote:
Makkelijkkkkquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij deden enkel aan x-bar dus.
Is toch een internetmeme?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijft knap. Je claimt een Star Wars-nitwit te zijn, maar ondertussen weet meer over de franchise dan de gemiddelde fan.
Klopt, maar toereikend genoeg in ons geval. Gendata is zo complex nog niet.quote:
Natuurlijk, meneertje.quote:
In de categorie:quote:
Klep dicht.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:50 schreef Fylax het volgende:
Hey Gutmensch, wat leuk dat je op mijn post reageert op het fobo.
Echt? Gister zei hij nog niet af te treden terwijl 10% van de stemgerechtigden voor zijn huis stond te demonstreren.quote:
28mrd x (21% + 20%) = 11,5 mrd aan misgelopen belasting.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:52 schreef Rezania het volgende:
Europeanen besteden 24 miljard aan drugs
Waarvan 12 miljard direct uit de zak van Kaas komt.
En toen bood ie z'n ontslag aan aan de president maar die accepteerde dat niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt? Gister zei hij nog niet af te treden terwijl 10% van de stemgerechtigde voor zijn huis stond te demonstreren.
Doei.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zeg ik iets positiefs is het nog niet goed.![]()
Fijne avond he !!!!!
Drugs vallen onder het 6%-tarief lijkt me.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
28mrd x (21% + 20%) = 11,5 mrd aan misgelopen belasting.
Ik zag het.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En toen bood ie z'n ontslag aan aan de president maar die accepteerde dat niet.
Maar nu is ie toch echt weg.
Ik verwacht dat de naam van Van der Steur er ook nog wel in opduiktquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:00 schreef Rezania het volgende:
Maar, alleen de MP is dus afgetreden, het kabinet zit nog. Lees net dat er wel meer corrupte figuren tussen zitten, de shitstorm is nog niet voorbij.
Eerdere (wat gedetailleerdere) metingen die ik gezien heb gingen uit van een opkomstpercentage van 36%.. Hier gokken ze op 36 tot 53%. Dat is een boel.quote:Van alle mensen die meededen aan de peiling zegt 36 procent zeker te zullen gaan stemmen over het associatieverdrag met Oekraïne. 17 procent stelt waarschijnlijk te gaan stemmen. 25 procent van de respondenten stelt het niet te weten.
Zulke grote gevangenissen hebben we niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:03 schreef Ryon het volgende:
Peiling van Nu.nl:
[..]
Eerdere (wat gedetailleerdere) metingen die ik gezien heb gingen uit van een opkomstpercentage van 36%.. Hier gokken ze op 36 tot 53%. Dat is een boel.
Naarmate het verwachte opkomstpercentage stijgt zullen steeds meer voorstemmers besluiten toch maar te gaan stemmen. Dan stijgt het steeds harder, maar groeit ook het percentage voorstemmers.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:03 schreef Ryon het volgende:
Peiling van Nu.nl:
[..]
Eerdere (wat gedetailleerdere) metingen die ik gezien heb gingen uit van een opkomstpercentage van 36%.. Hier gokken ze op 36 tot 53%. Dat is een boel.
Helaas heb ik mijn stempas al gebruikt om de kattenbak mee schoon te maken, dus van mij zullen ze het niet moeten hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Naarmate het verwachte opkomstpercentage stijgt zullen steeds meer voorstemmers besluiten toch maar te gaan stemmen. Dan stijgt het steeds harder, maar groeit ook het percentage voorstemmers.
Je deed een Koosje.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijn stempas al gebruikt om de kattenbak mee schoon te maken, dus van mij zullen ze het niet moeten hebben.
Kattenquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijn stempas al gebruikt om de kattenbak mee schoon te maken, dus van mij zullen ze het niet moeten hebben.
Ik weet het niet wat het is, maar het klinkt heel erg onheilspellend.quote:
B&J.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:13 schreef Rezania het volgende:
Heb trek in een toetje, wat zal ik eens halen?
Matige smaak.quote:
Gewoon voor de cinnamon buns gaan.quote:
Jazeker. Mijn ouders hebben chunky monkey meegenomen, I love it.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
B&J.
Dat is in de aanbieding hoorde ik.
Volgens mij schreef ik correct Nederlands.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe nou niet alsjeblieft. Straks is het "correct" omdat iedereen het doet.
Ik denk dat je als ware bedoelt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Volgens mij schreef ik correct Nederlands.
Vervelende types inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:26 schreef Janneke141 het volgende:
1Vandaag laat even zien wat een asociaal tuig wielrenners zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |