Daar hebben stembureauleden helemaal geen tijd voor, om de kiezers op de vingers te kijken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt helemaal geen foto in een stemhokje maken zonder gezien te worden, dus dat is prima aantoonbaar.
Dat is Neelie. En die wil overal innovatieve startups.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En wat als liberale vrouwen het voor het zeggen hadden?
Leuk voor Kaas.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:54 schreef Rezania het volgende:
Net weer bijles gegeven, krijg ik te horen dat de leerling een 7,3 voor zijn afgelopen proefwerk had.Hij stond een 4,5 gemiddeld. Voelt goed.
FinTech is de toekomst.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat is Neelie. En die wil overal innovatieve startups.
Te makkelijk proefwerk zeker?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:54 schreef Rezania het volgende:
Net weer bijles gegeven, krijg ik te horen dat de leerling een 7,3 voor zijn afgelopen proefwerk had.Hij stond een 4,5 gemiddeld. Voelt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Te makkelijk proefwerk zeker?Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw gebied trouwens, wiskunde krijg ie van me.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
Op de BES-eilanden wel. Op de andere drie eilanden alleen per brief.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:54 schreef Janneke141 het volgende:
Kan er trouwens op de drie resterende Antillen ook worden gestemd voor dit referendum?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Als je geen stemfie maakt heb je dus wat te verbergen en doe je iets wat niet binnen de groep past.
Wat Ryon dus zegt. En dan moet er eerst nog aangifte gedaan worden, moet dat in behandeling genomen worden etc. In de tussentijd heb je je stem met dwang al laten uitbrengen wellicht.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kortom, dan gaat er iets strafbaars gebeuren. Het enige dat het strafbaar maken van de stemfie toevoegt, is dat het slachtoffer ook strafbaar wordt.
Welk niveau?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Thanks.Jouw gebied trouwens, wiskunde krijg ie van me.
De ambtenaren die daar ingedeeld worden weten op die manier dat ze eens uit moeten gaan kijken naar een andere baan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier gaat bij het station een speciaal stembureau al voor de eerste trein open. Dus om 5.15 oid
quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:44 schreef Tchock het volgende:
Het stemgeheim is een groot democratisch goed. Je beschermt het via allerlei wegen. Onder andere door de strafbaarstelling van stemmen ronselen, door het verbieden van fotografische opnames van stembiljetten, door het openlijk in een doos deponeren van je stem, enzovoorts. Al die dingen dienen een nevenschikkend doel en zijn allemaal afzonderlijk van nut.
Er zijn trouwens héél veel zaken twee keer verboden. Soms is het nou eenmaal makkelijker het een dan het ander te bewijzen. Denk aan het doen van een valse belastingaangifte en valsheid in geschrifte, bijvoorbeeld.
Aha. Daar ga ik geen bijles in geven. Ook geen les trouwens, principekwestie.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aha. Daar ga ik geen bijles in geven. Ook geen les trouwens, principekwestie.
Kaas studeert niet eens op de TU. Dit moet niet kunnen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]Durf het niet snel toe te geven, maar op sommigen gebieden weet Kaas vast en zeker meer van wiskunde dan ik.
GR.quote:
Wat is er mis met VWO 5?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aha. Daar ga ik geen bijles in geven. Ook geen les trouwens, principekwestie.
Weet uit ervaring dat baarden moeilijk liggen binnen de partij. Ze worden meer getolereerd dan geaccepteerd zeg maar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
FinTech is de toekomst.
VVD en toch hip genoeg voor baardmannetjes.
Bij wiskunde B2 heb je weinig aan een GR.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
GR.
Ik wil ze wiskunde leren. Voor een knopjescursus gaan ze maar naar iemand anders.
Terecht. Baardenquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Weet uit ervaring dat baarden moeilijk liggen binnen de partij. Ze worden meer getolereerd dan geaccepteerd zeg maar.
Ik denk dat het eerder komt doordat men denkt dat economie makkelijk is (zonder wiskunde dus) en dat klopt niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kaas studeert niet eens op de TU. Dit moet niet kunnen.
De TU is de alfa-hbo-instelling van 10 jaar geleden qua wiskundeonderwijs.
Klopt. Behalve dan als je uit Brabant komt, dat is immers cultuur.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Weet uit ervaring dat baarden moeilijk liggen binnen de partij. Ze worden meer getolereerd dan geaccepteerd zeg maar.
Oh ja, daar ben ik al tegenaan gelopen. We waren bezig met integralen, begin van het hoofdstuk mocht hij alles oplossen met z'n GR.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
GR.
Ik wil ze wiskunde leren. Voor een knopjescursus gaan ze maar naar iemand anders.
Brabanders zijn sowieso al een probleem apart. Met hun carnaval en andere gekkigheden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt. Behalve dan als je uit Brabant komt, dat is immers cultuur.
God, opa verteld hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij wiskunde B2 heb je weinig aan een GR.
Beetje raaklijnen construeren enzo.
Nonsens. Economie is makkelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder komt doordat men denkt dat economie makkelijk is (zonder wiskunde dus) en dat klopt niet.
Is tegenwoordig wiskunde D. Bij ons zijn dat geloof ik 4 leerlingen ofzo. Hoofdmoot is toch A en B. En C gewoon helemaal afschaffen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij wiskunde B2 heb je weinig aan een GR.
Beetje raaklijnen construeren enzo.
Tjah, had hij die twee tientjes aan bijlesgelden mooi in zijn eigen zak kunnen steken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik al tegenaan gelopen. We waren bezig met integralen, begin van het hoofdstuk mocht hij alles oplossen met z'n GR.Zat ik daar voor janlul.
GR was wel chill.quote:
C staat voor dyscalculie, toch?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is tegenwoordig wiskunde D. Bij ons zijn dat geloof ik 4 leerlingen ofzo. Hoofdmoot is toch A en B. En C gewoon helemaal afschaffen.
Dat zijn niet eens complexe formules, gewoon invullen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GR was wel chill.
binompdf binomcdf enzo.
Dat kan kon ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn niet eens complexe formules, gewoon invullen.
Hoe ziet wiskunde op het vmbo er eigenlijk uit? Is dat niet gewoon meer rekenen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is tegenwoordig wiskunde D. Bij ons zijn dat geloof ik 4 leerlingen ofzo. Hoofdmoot is toch A en B. En C gewoon helemaal afschaffen.
Z'n ouders dokken, wat kan hem dan nou schelen. Meeste van die GR-shit snap ik trouwens niet eens, mijn methode voor wiskunde B deed daar amper wat mee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, had hij die twee tientjes aan bijlesgelden mooi in zijn eigen zak kunnen steken.
Nee, voor "ik kan nog geen drie en drie bij elkaar tellen, maar het ministerie heeft bedacht dat iedereen wiskunde in zijn pakket moet, en we willen niet dat er daardoor leerlingen gaan zakken".quote:
Maar invullen is zo sahaai.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn niet eens complexe formules, gewoon invullen.
Of je nou de formule invult of een functie op de rekenmachine, dat maakt dan ook geen verschil meer.quote:
Vraag het Fylax.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe ziet wiskunde op het vmbo er eigenlijk uit? Is dat niet gewoon meer rekenen?
Uitroeptekens zijn wat schreeuwerig vind ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag hopen dat je dit nog kan.
N faculteit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Phytogoras was het moeilijkste. Voor de rest beetje werken met hoeken en percentages. Heel erg praktijkgericht, eigenlijk alles wat je nodig had voor timmeren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe ziet wiskunde op het vmbo er eigenlijk uit? Is dat niet gewoon meer rekenen?
Het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ben ik ook altijd geneigd om de som niet meer te lezen inderdaad. Aandachttrekkerijquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Uitroeptekens zijn wat schreeuwerig vind ik.
Nou, hoe ziet wiskunde op het vmbo er uit?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Uitroeptekens zijn wat schreeuwerig vind ik.
Ik moest lachen toen al die wiskunde B'ers niet wisten wat faculteit was toen we aan statistiek begonnen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
N faculteit.
Het is hbo-statistiek, dus dit is te hands on voor mij.
Waterkan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet.
AB = 3quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Phytogoras was het moeilijkste. Voor de rest beetje werken met hoeken en percentages. Heel erg praktijkgericht, eigenlijk alles wat je nodig had voor timmeren.
Zit ook gonio in. Dat is voor de meesten echt wel lastiger dan pythagoras en procentenrekenen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Phytogoras was het moeilijkste. Voor de rest beetje werken met hoeken en percentages. Heel erg praktijkgericht, eigenlijk alles wat je nodig had voor timmeren.
Ik spreek vanuit mijn ervaring.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zit ook gonio in. Dat is voor de meesten echt wel lastiger dan pythagoras en procentenrekenen.
Oppervlakte en inhoud blijft ook altijd lastig.
Nonsens, <BAC =/= 90 graden.quote:
C bestaat sowieso alleen op het vwo. Op mijn school was de C-klas zo klein dat ze die leerlingen maar hebben aangespoord wis A te gaan volgen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vraag 8 is voor toekomstige makelaars en ecognomen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:06 schreef Fylax het volgende:
http://www.examenblad.nl/(...)GT-0153-a-15-1-o.pdf
Dit was mijn examen vorig jaar. Had er een 7,4 voor.
Oké rekenen dus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:06 schreef Fylax het volgende:
Hehe eigenlijk geen idee wie daar zit. Gok in elk geval een raadslid die op een school aan de overkant werktquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:58 schreef freako het volgende:
[..]
De ambtenaren die daar ingedeeld worden weten op die manier dat ze eens uit moeten gaan kijken naar een andere baan?
Wel fijn, dat "formuleblad" op pagina 2.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:06 schreef Fylax het volgende:
Knopjesduwer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oké rekenen dus.
Niet dat ik overigens veel recht van spreken heb met mijn wiskunde A
Je weet dat Pythagoras het niet doet als er geen rechte hoek in je driehoek zit hè?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:08 schreef Rezania het volgende:
Ik word hier een beetje in de maling genomen geloof ik.
Tuurlijk gaat vraag 1 fout, heb niet eens een formule om af te leiden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel fijn, dat "formuleblad" op pagina 2.
Ik heb vraag 1 al meteen fout. Is rekening gehouden met stijgen en dalen?
Ja, dat dacht ik al. Strikvraag.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je weet dat Pythagoras het niet doet als er geen rechte hoek in je driehoek zit hè?
Moet je dit nu voorzeggenquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je weet dat Pythagoras het niet doet als er geen rechte hoek in je driehoek zit hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |