Oh ja, daar ben ik al tegenaan gelopen. We waren bezig met integralen, begin van het hoofdstuk mocht hij alles oplossen met z'n GR.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
GR.
Ik wil ze wiskunde leren. Voor een knopjescursus gaan ze maar naar iemand anders.
Brabanders zijn sowieso al een probleem apart. Met hun carnaval en andere gekkigheden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt. Behalve dan als je uit Brabant komt, dat is immers cultuur.
God, opa verteld hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij wiskunde B2 heb je weinig aan een GR.
Beetje raaklijnen construeren enzo.
Nonsens. Economie is makkelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder komt doordat men denkt dat economie makkelijk is (zonder wiskunde dus) en dat klopt niet.
Is tegenwoordig wiskunde D. Bij ons zijn dat geloof ik 4 leerlingen ofzo. Hoofdmoot is toch A en B. En C gewoon helemaal afschaffen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij wiskunde B2 heb je weinig aan een GR.
Beetje raaklijnen construeren enzo.
Tjah, had hij die twee tientjes aan bijlesgelden mooi in zijn eigen zak kunnen steken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik al tegenaan gelopen. We waren bezig met integralen, begin van het hoofdstuk mocht hij alles oplossen met z'n GR.Zat ik daar voor janlul.
GR was wel chill.quote:
C staat voor dyscalculie, toch?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is tegenwoordig wiskunde D. Bij ons zijn dat geloof ik 4 leerlingen ofzo. Hoofdmoot is toch A en B. En C gewoon helemaal afschaffen.
Dat zijn niet eens complexe formules, gewoon invullen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GR was wel chill.
binompdf binomcdf enzo.
Dat kan kon ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn niet eens complexe formules, gewoon invullen.
Hoe ziet wiskunde op het vmbo er eigenlijk uit? Is dat niet gewoon meer rekenen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is tegenwoordig wiskunde D. Bij ons zijn dat geloof ik 4 leerlingen ofzo. Hoofdmoot is toch A en B. En C gewoon helemaal afschaffen.
Z'n ouders dokken, wat kan hem dan nou schelen. Meeste van die GR-shit snap ik trouwens niet eens, mijn methode voor wiskunde B deed daar amper wat mee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, had hij die twee tientjes aan bijlesgelden mooi in zijn eigen zak kunnen steken.
Nee, voor "ik kan nog geen drie en drie bij elkaar tellen, maar het ministerie heeft bedacht dat iedereen wiskunde in zijn pakket moet, en we willen niet dat er daardoor leerlingen gaan zakken".quote:
Maar invullen is zo sahaai.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn niet eens complexe formules, gewoon invullen.
Of je nou de formule invult of een functie op de rekenmachine, dat maakt dan ook geen verschil meer.quote:
Vraag het Fylax.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe ziet wiskunde op het vmbo er eigenlijk uit? Is dat niet gewoon meer rekenen?
Uitroeptekens zijn wat schreeuwerig vind ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag hopen dat je dit nog kan.
N faculteit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Phytogoras was het moeilijkste. Voor de rest beetje werken met hoeken en percentages. Heel erg praktijkgericht, eigenlijk alles wat je nodig had voor timmeren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe ziet wiskunde op het vmbo er eigenlijk uit? Is dat niet gewoon meer rekenen?
Het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ben ik ook altijd geneigd om de som niet meer te lezen inderdaad. Aandachttrekkerijquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Uitroeptekens zijn wat schreeuwerig vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |