quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Uitroeptekens zijn wat schreeuwerig vind ik.
Ik moest lachen toen al die wiskunde B'ers niet wisten wat faculteit was toen we aan statistiek begonnen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
N faculteit.
Het is hbo-statistiek, dus dit is te hands on voor mij.
Waterkan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet.
AB = 3quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Phytogoras was het moeilijkste. Voor de rest beetje werken met hoeken en percentages. Heel erg praktijkgericht, eigenlijk alles wat je nodig had voor timmeren.
Zit ook gonio in. Dat is voor de meesten echt wel lastiger dan pythagoras en procentenrekenen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Phytogoras was het moeilijkste. Voor de rest beetje werken met hoeken en percentages. Heel erg praktijkgericht, eigenlijk alles wat je nodig had voor timmeren.
Ik spreek vanuit mijn ervaring.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zit ook gonio in. Dat is voor de meesten echt wel lastiger dan pythagoras en procentenrekenen.
Oppervlakte en inhoud blijft ook altijd lastig.
Nonsens, <BAC =/= 90 graden.quote:
C bestaat sowieso alleen op het vwo. Op mijn school was de C-klas zo klein dat ze die leerlingen maar hebben aangespoord wis A te gaan volgen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is tegenwoordig wiskunde D. Bij ons zijn dat geloof ik 4 leerlingen ofzo. Hoofdmoot is toch A en B. En C gewoon helemaal afschaffen.
Vraag 8 is voor toekomstige makelaars en ecognomen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:06 schreef Fylax het volgende:
http://www.examenblad.nl/(...)GT-0153-a-15-1-o.pdf
Dit was mijn examen vorig jaar. Had er een 7,4 voor.
Oké rekenen dus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:06 schreef Fylax het volgende:
Hehe eigenlijk geen idee wie daar zit. Gok in elk geval een raadslid die op een school aan de overkant werktquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:58 schreef freako het volgende:
[..]
De ambtenaren die daar ingedeeld worden weten op die manier dat ze eens uit moeten gaan kijken naar een andere baan?
Wel fijn, dat "formuleblad" op pagina 2.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:06 schreef Fylax het volgende:
Knopjesduwer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oké rekenen dus.
Niet dat ik overigens veel recht van spreken heb met mijn wiskunde A
Je weet dat Pythagoras het niet doet als er geen rechte hoek in je driehoek zit hè?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:08 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik word hier een beetje in de maling genomen geloof ik.
Tuurlijk gaat vraag 1 fout, heb niet eens een formule om af te leiden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel fijn, dat "formuleblad" op pagina 2.
Ik heb vraag 1 al meteen fout. Is rekening gehouden met stijgen en dalen?
Ja, dat dacht ik al. Strikvraag.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je weet dat Pythagoras het niet doet als er geen rechte hoek in je driehoek zit hè?
Moet je dit nu voorzeggenquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je weet dat Pythagoras het niet doet als er geen rechte hoek in je driehoek zit hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |