Onjuiste aannames. De moeder van alle fouten in de wetenschap.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onjuiste aannames. De moeder van alle fouten in de wetenschap.
quote:
De mailtjes kunnen de verdachten opbreken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:10 schreef Tchock het volgende:
Ligt het aan mij dat ik deze zin niet snap?
"De mailtjes die het Nederlands Forensisch Instituut onlangs wist op te diepen uit hun gecodeerde telefoons, zouden de verdachten die op 1 februari vorig jaar volgens justitie crimineel Samir Z. en mogelijk ook diens broer Mohammed wilden liquideren in Amsterdam-West wel eens kunnen opbreken."
Dat was dan ook wel ongelofelijk kut, daar niet van.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
Met mijn dochter worstelen met meetkunde brugklas. Het kwartje wil maar niet vallen.
Gelukkig zit ze niet op de Vrije School.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
Met mijn dochter worstelen met meetkunde brugklas. Het kwartje wil maar niet vallen.
Trek hem uit elkaar:quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:10 schreef Tchock het volgende:
Ligt het aan mij dat ik deze zin niet snap?
"De mailtjes die het Nederlands Forensisch Instituut onlangs wist op te diepen uit hun gecodeerde telefoons, zouden de verdachten die op 1 februari vorig jaar volgens justitie crimineel Samir Z. en mogelijk ook diens broer Mohammed wilden liquideren in Amsterdam-West wel eens kunnen opbreken."
Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel ongelofelijk kut, daar niet van.
Meetkunde heb je inzicht voor nodig, dat maakt het lastig.quote:
Vooral erg saai.quote:
quote:
quote:
En dit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meetkunde heb je inzicht voor nodig, dat maakt het lastig.
Ze heeft ook nog eens een echt goede lesmethode. Toch wil het niet lukken. Nog twee dagen om de stof erin te krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig zit ze niet op de Vrije School.
Daar zou ze alle figuren moeten abecken.
Algebraquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:15 schreef GSbrder het volgende:
Meetkunde was wel leuk.
Toen die rare letters in de wiskunde werden geintroduceerd begon de ellende.
y = ax + b.
Ga er maar aan staan.
Waar gaat het over? (En: welke methode?)quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog eens een echt goede lesmethode. Toch wil het niet lukken. Nog twee dagen om de stof erin te krijgen.
Maat ook erg praktisch. Je gebruikt het dagelijks.quote:
Ach, met veel geluk lukt het voor de test.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog eens een echt goede lesmethode. Toch wil het niet lukken. Nog twee dagen om de stof erin te krijgen.
Waarschijnlijk middelloodlijnen enzo?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waar gaat het over? (En: welke methode?)
Ik heb één jaar meetkunde gehad en vond het jammer dat we daarna alleen nog maar algebra kregen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:15 schreef GSbrder het volgende:
Meetkunde was wel leuk.
Toen die rare letters in de wiskunde werden geintroduceerd begon de ellende.
y = ax + b.
Ga er maar aan staan.
Dat was wel mooi. Vooral integreren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:16 schreef Rezania het volgende:
Ik vond integreren en differentiëren ook leuk, zag ik tenminste het nut van in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |