Ja lollig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:24 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel wedstrijden op rij heeft Feyenoord nu verloren in de competitie?
met dank aan ThePlaneteerquote:Proeftuin Feyenoord is geen topclub meer
Alles onder het tapijt
Feyenoord investeerde dit seizoen tien miljoen euro, maar het elftal is verworden tot een proeftuin en leed al zes competitienederlagen op rij. Wat erger is, de Rotterdammers verliezen alle kenmerken die horen bij een topclub.
TEKST: MARTIJN KRABBENDAM
Jens Toornstra wist niet wat hij zag toen trainer Giovanni van Bronckhorst zondagochtend tijdens de sportmaaltijd de opstelling van Feyenoord op het bord prikte voor De Klassieker tegen Ajax. Hij mocht weer eens meedoen, hangend aan de rechterkant in een nieuw systeem: 4-5-1. Het was Toornstra’s eerste basisplaats sinds 13 december, toen Feyenoord in Groningen met 1-1 gelijkspeelde. Maar in De Arena stond hij er weer, voornamelijk om Ajax’ linksback Mitchel Dijks af te stoppen. Toornstra speelde een aardige wedstrijd, waarin hij zelfs nog scoorde (0-1), maar hij heeft geen idee of zijn optreden goed genoeg was voor een basisplaats aanstaande zondag in het uitduel met PEC Zwolle. Hij ziet het wel.
Het gevoel van Toornstra is het gevoel van de meeste spelers van Feyenoord. In feite weet niemand waar hij aan toe is, nu de technische staf goochelt met opstellingen en namen. Sinds FC Groningen, is Feyenoord een proeftuin geworden. Met de wedstrijd in de Euroborg meegerekend kwam Feyenoord negen keer in actie en evenzovele keren in een andere opstelling (zie kader). De laatste twee duels, tegen Roda JC en Ajax, koos Feyenoord zelfs voor een andere speelwijze. In Kerkrade was het 5-3-2, in de Amsterdam Arena 4-5-1. Daarmee heeft de technische staf iedere vorm van houvast de nek omgedraaid. Geen speler weet wat zondag tegen PEC Zwolle het strijdplan zal zijn.
WISSELTRUCS
De wisseltrucs leverden weinig op. De club verloor zes competitieduels op rij. Een absoluut diepterecord in de clubhistorie, een nega- tieve reeks die waarschijnlijk nooit meer zal worden geëvenaard. Het resultaat is vooral dat iedere speler van Feyenoord wel een keer is teleurgesteld dit seizoen. Rechtsback Rick Karsdorp verloor zijn basisplaats uit tegen PSV aan Sven van Beek. Nog tijdens de wedstrijd herstelde van Bronckhorst zijn fout toen bleek dat Van Beek niet op die positie uit de voeten kon. De centrale verdediger kwam zelf ook op de bank terecht (tegen SC Heerenveen en ADO Den Haag) na een slechte serie wedstrijden, maar keerde voor het bekerduel met Roda JC weer terug in de ploeg. Terence Kongolo wisselde als centrale verdediger en linksback stuivertjes met Jan-Arie van der Heijden en Miquel Nelom. Ook het middenveld veranderde voortdurend van samenstelling. De twee vaste krachten, Karim El Ahmadi en Tonny Vilhena, werden geflankeerd door Simon Gustafson, Marko Vejinovic, Toornstra en zondag ook nog eens met nieuwkomer Renato Tapia. Zelfs voorin, lang de enige linie waarin niet werd geschoven, is het wisselen begonnen. Dirk Kuijt verdrong Michiel Kramer uit de spits, Bilal Basaçikoglu werd rechterspits. Maar tegen Roda speelde Kuijt met Eljero Elia voorin, tegen Ajax stond hij er alleen en was Basaçikoglu aanvallende middenvelder. Elia zat toen op de bank, net zoals Kramer.
Al dat geschuif resulteerde in een val op de ranglijst. De doelstelling, plaats drie, is voor even verspeeld aan Heracles Almelo, een ploegje dat bestaat uit gemiddelde Eredivisie-spelers en een fractie kostte van de vijftien miljoen euro die Feyenoord over twee seizoenen spendeerde. Het verontrustende is vooral dat Heracles Almelo zich nauwelijks aanpast, maar dat het grote Feyenoord tegen Roda JC met vijf verdedigers speelt en in Amsterdam met vijf middenvelders. Feyenoord is verworden tot een topclub die niet wil verliezen en daarmee alle ambitie op ontwikkelen overboord heeft gegooid.
Want wat is nou het perspectief van Feyenoord? De club verlengde weliswaar de contracten van een aantal jeugdspelers, maar de vraag is: waar gaan ze straks spelen? De beloftenploeg maakt geen deel uit van de voetbalpiramide en is veroordeeld tot een soort competitie met oefenduels. Het plan de talenten dan maar te laten oefenen tegen die van topclubs uit Duitsland en België, staat ook on hold. Maar er is meer. Ook de selectie zal komende zomer opnieuw moeten worden gerenoveerd. Je kunt spelers als Jens Toornstra, Bilal Basaçikoglu, Miquel Nelom en Anass Achahbar niet nog langer op de bank houden. Tonny Vilhena vertrekt. Wat gebeurt er met de aan Cardiff City verhuurde Lex Immers? Komt er naast Kramer nog een spits? Bovendien: wat zijn die spelers nog waard en wie gaat die renovatie voor z’n rekening nemen?
KRAMPACHTIG
Bij Feyenoord wordt momenteel alles onder het tapijt geschoven. De club houdt zich kramp- achtig vast aan alles wat maar lijkt op een strohalm. Na de bekerzege op Roda JC was volgens aanvoerder Dirk Kuijt het 5-3-2 systeem ineens een extra wapen. Na de nederlaag bij Ajax stond er volgens trainer Giovanni van Bronckhorst een ander Feyenoord dan in de serie neder- lagen ervoor. Er was tenminste gevochten. Het is allemaal gebakken lucht, holle frasen, hoop gebaseerd op niets. Met de wedstrijdinstelling van de spelersgroep is al een heel seizoen niks mis. Feyenoord doet altijd zijn best, maar dat is niet genoeg. Het elftal heeft niks om op terug te vallen, geen houvast, geen structuur, geen automatismen, geen idee wanneer druk te zetten, geen idee wat te doen bij balbezit. Geen visie. Feyenoord is een ploeg waaraan niet is gewerkt en dat zijn wedstrijden wint op adrenaline, maar nooit met goed voetbal. Giovanni van Bronckhorst is verantwoordelijk, maar hij is bezig aan zijn eerste klus als trainer. Hij maakt alle fouten die iedere beginnende trainer maakt, hij herkent de momenten van ingrijpen niet en heeft nog niet een voetbalvisie ontwikkeld die een ervaren trainer wel kan overleggen op basis van jarenlange ervaring. Dat kan toch voor niemand in de leiding een verrassing zijn.
Wie alles zo op een rij zet, herkent een slagveld Zes competitienederlagen op rij, dat is een net zo’n trieste prestatie als de 10-0 nederlaag bij PSV van vijf jaar geleden. Daar doet een halve finale in de KNVB-beker niets aan af. Zes keer verliezen op rij. Eén punt uit zeven wedstrijden. Twintig verliespunten in een tijdsbestek van anderhalve maand. Zelfs De Graafschap pakte in dat aantal duels veel meer punten: zeven. Het valt niet goed te praten, door niets. Natuurlijk heeft Feyenoord minder geld dan PSV en Ajax, natuurlijk is de trainingsaccommodatie van lagere kwaliteit dan De Herdgang of De Toekomst. Maar wat Feyenoord wél had, was een eigen identiteit, een fanatiek publiek en voor het eerst geld om te investeren: tien miljoen. En ambitie. Halverwege februari is dat alles vervlogen. Er is niks meer in Rotterdam-Zuid: geen structuur, geen daadkracht, geen ambitie. De club die tien miljoen investeerde, speelt om niet te verliezen. Het elftal is een proeftuin geworden, de trainer en de aanvoerder praten alles goed, de technisch directeur houdt zich schuil. Wie zo reageert op een serie van zes nederlagen, heeft zich er blijkbaar bij neergelegd niet langer een topclub te willen zijn.
DEGRADATIEPLAATS IN 2016
Bij een stand over het jaar 2016 staat Feyenoord voorlaatste, net boven het eveneens puntloze SC Cambuur. De Rotterdammers hebben hetzelfde doelsaldo als de Leeuwarders (-8), maar doordat Feyenoord vier keer doel trof en SC Cambuur slechts tweemaal, is het elftal van trainer Giovanni van Bronckhorst op de ranglijst van dit jaar net niet laatste.
ELKE WEEK WAT ANDERS Feyenoord won zijn laatste competitiewedstrijd op zondag 6 december van Heracles Almelo (3-0). Daarna begon de ploeg punten te verspelen bij FC Groningen (1-1). Sinds dat duel in de Euroborg trad Feyenoord aan in steeds een andere opstelling en wisselde het twee keer van systeem.
Thanksquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:30 schreef GGMM het volgende:
BADDERHARING HEEFT EEN TROLLLINK IN DE OP GEZET!!!!
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:30 schreef GGMM het volgende:
BADDERHARING HEEFT EEN TROLLLINK IN DE OP GEZET!!!!
Goed stuk inderdaad.quote:
E-mail goed in de gaten houden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:28 schreef XSbig het volgende:
Wanneer begint de kaartverkoop voor AZ thuis in de beker eigenlijk?
In het begin van het seizoen werd Gio door diezelfde krabbendam geroemd omdat hij niet bang is iemand op de bank te zetten en op deze wijze waren ook de reservespelers van belang en tevreden. Dat vond goeddeels de hele Nederlandse pers trouwens. Ik kots echt op de opportunisme.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Al deel ik de kritiek op de vele wisselingen in basisopstelling maar gedeeltelijk. Want het is op zich logisch dat Gio is gaan ingrijpen, en als hij niks doet dan zou het ook niet goed zijn.
Kwestie van (gebrek aan) zelfvertrouwen denk ik.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen werd Gio door diezelfde krabbendam geroemd omdat hij niet bang is iemand op de bank te zetten en op deze wijze waren ook de reservespelers van belang en tevreden. Dat vond goeddeels de hele Nederlandse pers trouwens. Ik kots echt op de opportunisme.
Krabbendam
Ik blijf verder fan van Toornstra. Die kan veel meer en hoeft geen miskoop te zijn. Dragende kracht vorig seizoen.
Jij bent wel tevreden met alles, is het niet?quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen werd Gio door diezelfde krabbendam geroemd omdat hij niet bang is iemand op de bank te zetten en op deze wijze waren ook de reservespelers van belang en tevreden. Dat vond goeddeels de hele Nederlandse pers trouwens. Ik kots echt op de opportunisme.
Krabbendam
Ik blijf verder fan van Toornstra. Die kan veel meer en hoeft geen miskoop te zijn. Dragende kracht vorig seizoen.
Jens Toornstra als dragende kracht zien is als Theo Lucius aanvoerder maken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De eerste helft van vorig seizoen was Toornstra zo mogelijk de belangrijkste speler van Feyenoord. Ik zeg niets geks.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jens Toornstra als dragende kracht zien is als Theo Lucius aanvoerder maken.
Nee kloptquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent wel tevreden met alles, is het niet?
Godverdomme, ben het zo knakerhard met je eens HMF.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
Maar nee. Natuurlijk ben ik niet tevreden. Ik stoor me alleen aan het opportunistisch gelul van iedereen. Feyenoord zou wel even kampioen worden met spelers als Van der Heijden en Kramer, alsook een nieuwe coach.
Komop man. Begin dit seizoen was meer dan de afgelopen vijf jaar bij elkaar duidelijk dat dit een tussenseizoen ging worden. Zoals de afgelopen zestien seizoenen trouwens.
Ik vind het gewoon ongelooflijk achterlijk om over Gio te vallen. Er zijn zo dertig mensen die eerst mogen opkankeren voor we over zij functioneren gaan praten.
Vermoeiend om dan een nieuwe trainer, die het enorm moeilijk heeft en nog verrassend goed de boel wist om te zetten tegen de joden, als primaire factor van alle ellende te zien.
Zo werkt het niet. Hij is eerder het eindpunt waar alle touwtjes aan elkaar geknoopt moeten worden. Even extreem: doen scouts, TDs, de AD, jeugdopleiding et cetera allemaal hun werk op de juiste manier, dán kan je wat mij betreft pas écht de trainer goed beoordelen.
Maar gek genoeg zijn trainers altijd als eerste de kop van jut. En dan gooi je een nieuwe neer, en presteren we misschien één plekje beter.
Zelfs een zwaargewicht als Koeman kreeg de boel niet rond richting en kampioenschap. Kijk eens wat die man in zijn trainerscarriere bereikt heeft.
Dan heeft het écht geen zin om Gio de laan uit te gooien. Want het probleem mevrouw, dát blijft. [/Fortuyngod].
En dan heeft hij het dus nog alleraardigst omgezet tegen de joden, als beginnend trainer. Bovendien doet hij het in punten niet eens slechter dan Koeman en die slisser van Twente...
Geef die jongen gewoon voldoende de tijd en pleur het tuig in het maasgebouw eens de maas in.
Duidelijke teksten dit. Overigens vond ik de woordkeuze 'zwaargewicht' niet heel toepasselijk bij Koemangod.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
Maar nee. Natuurlijk ben ik niet tevreden. Ik stoor me alleen aan het opportunistisch gelul van iedereen. Feyenoord zou wel even kampioen worden met spelers als Van der Heijden en Kramer, alsook een nieuwe coach.
Komop man. Begin dit seizoen was meer dan de afgelopen vijf jaar bij elkaar duidelijk dat dit een tussenseizoen ging worden. Zoals de afgelopen zestien seizoenen trouwens.
Ik vind het gewoon ongelooflijk achterlijk om over Gio te vallen. Er zijn zo dertig mensen die eerst mogen opkankeren voor we over zij functioneren gaan praten.
Vermoeiend om dan een nieuwe trainer, die het enorm moeilijk heeft en nog verrassend goed de boel wist om te zetten tegen de joden, als primaire factor van alle ellende te zien.
Zo werkt het niet. Hij is eerder het eindpunt waar alle touwtjes aan elkaar geknoopt moeten worden. Even extreem: doen scouts, TDs, de AD, jeugdopleiding et cetera allemaal hun werk op de juiste manier, dán kan je wat mij betreft pas écht de trainer goed beoordelen.
Maar gek genoeg zijn trainers altijd als eerste de kop van jut. En dan gooi je een nieuwe neer, en presteren we misschien één plekje beter.
Zelfs een zwaargewicht als Koeman kreeg de boel niet rond richting en kampioenschap. Kijk eens wat die man in zijn trainerscarriere bereikt heeft.
Dan heeft het écht geen zin om Gio de laan uit te gooien. Want het probleem mevrouw, dát blijft. [/Fortuyngod].
En dan heeft hij het dus nog alleraardigst omgezet tegen de joden, als beginnend trainer. Bovendien doet hij het in punten niet eens slechter dan Koeman en die slisser van Twente...
Geef die jongen gewoon voldoende de tijd en pleur het tuig in het maasgebouw eens de maas in.
Dat scrollen is goed voor je. Vinden de vrouwtjes alleen maar lekker.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:50 schreef Typisch het volgende:
Ja, quote anders even allemaal dat lange stuk tekst. Lekker scrollen lekker.
Mijn punt: als Toornstra een dragende kracht is heb je een probleem, dan kom je gewoon over de hele linie kwaliteit tekort. Hij is een nuttige waterdrager, maar een dragende kracht moet een speler zijn die bij de top van de eredivisie hoort en een seizoen lang uitblinkt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De eerste helft van vorig seizoen was Toornstra zo mogelijk de belangrijkste speler van Feyenoord. Ik zeg niets geks.
Ik vind Gio de laan uit sturen ook geen oplossing, maar feit is wel dat hij weinig structuur en lijn in het spel heeft kunnen krijgen in de 9 maanden dat hij nou voor de groep staat. Ik vind dat het veldspel er zondag de 1e helft voor het eerst in sinds de 1e helft tegen Heerenveen weer eens goed uit zag. Dat spelers een idee hadden wat te doen in balbezit. Dat heeft weinig met het hele maasgebouw-zooitje te maken, maar meer met Gio (+TS).quote:
Hear hear.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
Dat heeft puur met (het gebrek aan) kwaliteit van die spelers te maken. En daarmee dus wel degelijk met het Maasgebouw. Gio kan trainen wat hij wil, maar:quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind Gio de laan uit sturen ook geen oplossing, maar feit is wel dat hij weinig structuur en lijn in het spel heeft kunnen krijgen in de 9 maanden dat hij nou voor de groep staat. Ik vind dat het veldspel er zondag de 1e helft voor het eerst in sinds de 1e helft tegen Heerenveen weer eens goed uit zag. Dat spelers een idee hadden wat te doen in balbezit. Dat heeft weinig met het hele maasgebouw-zooitje te maken, maar meer met Gio (+TS).
Dat ben ik dan weer wel met je eens. Al had hij, zoals hij de eerste seizoenshelft bij Feyenoord speelde, bij Ajax en PSV op rechtsbuiten niet misstaan. 9 goals in 12 wedstrijden o.i.d.?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mijn punt: als Toornstra een dragende kracht is heb je een probleem, dan kom je gewoon over de hele linie kwaliteit tekort. Hij is een nuttige waterdrager, maar een dragende kracht moet een speler zijn die bij de top van de eredivisie hoort en een seizoen lang uitblinkt.
Nou, weet je. Het is natuurlijk niet alléén de TD. Ik heb onder Rutten voetbal gezien met extréém matige voetballers dat ik in ongeveer 10 jaar niet in de Kuip had gezienquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat heeft puur met (het gebrek aan) kwaliteit van die spelers te maken. En daarmee dus wel degelijk met het Maasgebouw. Gio kan trainen wat hij wil, maar:
- Vilhena gaat nooit een slimme voetballer worden
- KEA gaat altijd een postbode blijven
- Kramer gaat nooit een voetballer worden
- Baco gaat nooit een goede verdediger worden
- Bilal gaat nooit een voetballer worden
- Nelom gaat nooit een voetballer worden
- Veijnovic gaat uit trainingen geen vertrouwensboost krijgen
De selectie is niet in evenwicht en dat ligt aan de TD.
Niet slechter dan 2011/2012???quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:57 schreef hhh38 het volgende:
Zelfs van de matige selectie die we hebben, die niet eens slechter is dan 2011/12 en vorig seizoen, mag je meer verwachten dan ze nu laten zien. Dat lijkt me toch de verantwoordelijkheid van Gio.
Ware het niet dat Rutten na de Kerst zijn ploegen nooit meer aan de praat krijgt. Al wordt dat wellicht vermeden omdat hij in jouw scenario dan pas instapt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou, weet je. Het is natuurlijk niet alléén de TD. Ik heb onder Rutten voetbal gezien met extréém matige voetballers dat ik in ongeveer 10 jaar niet in de Kuip had gezienDat blijft me toch fascineren. Die hele Rutten wat dat aan gaat ook. Hoe hij af en toe een ploeg maximaal kan laten renderen is echt gaaf.
Die zou eigenlijk clubs in degradatienood vanaf de winterstop moeten gaan trainen. Die helpt ze met dat 'krachten-vernietigende' voetbal elke keer uit de shit zou je zeggen
Ja dat bedoel ik, half jaar en dan houdt het op. Ideale winterstop instaptrainerquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ware het niet dat Rutten na de Kerst zijn ploegen nooit meer aan de praat krijgt. Al wordt dat wellicht vermeden omdat hij in jouw scenario dan pas instapt.
Dat probleem van Rutten zit hem meer in het fysiek denk ik. Vitesse had hij ook gewoon bijna richting vCL geleid. Alleen door 0-3 voorsprong in Kerkrade weg te geven, verliezen bij RKC en op de slotdag geen p3 omdat VIT0-1VVV.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ware het niet dat Rutten na de Kerst zijn ploegen nooit meer aan de praat krijgt. Al wordt dat wellicht vermeden omdat hij in jouw scenario dan pas instapt.
Keeper, linksback, rechtsback, aanvallende middenvelder en rechtsbuiten waren slechter. Een jonge De Vrij vergelijkbaar met Van Beek, KEA=KEA. Alleen Vlaar, Clasie en Guidetti waren significant beter dan wat we nu hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet slechter dan 2011/2012???![]()
![]()
![]()
Het feyenoord in 2011 / 2012 was op bijna elke positie beter dan dit Feyenoord. Alleen de keeper was kutter.
De Vrij was echt significant beter dan Beek. KEA in zijn eerste periode toen ownde op alle vlakken de huidige KEA.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Keeper, linksback, rechtsback, aanvallende middenvelder en rechtsbuiten waren slechter. Een jonge De Vrij vergelijkbaar met Van Beek, KEA=KEA. Alleen Vlaar, Clasie en Guidetti waren significant beter dan wat we nu hebben.
Cabral/Cisse volgens mij.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder vs. jood
Leerdam vs. Karsdorp
Vlaar vs. Beek
Vrij vs. Heijden / Botteghin / andere aids
BMI vs. Kongolo
Clasie vs. Alle aids op die positie ooit
Ahmadi / Tony vs. Ahmadi nu (of andere aids)
Bakkal eerste periodevs Gustafson
Linksback weet ik zo goed nog niet meer wie daar stond
Guidetti![]()
![]()
vs. Kramer
![]()
![]()
![]()
Schaken vs. Kuyt
Maar oké.
De mooiste wedstrijden van de afgelopen 10 jaar zijn inderdaad wedstrijden van Rutten. Bizar eigenlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou, weet je. Het is natuurlijk niet alléén de TD. Ik heb onder Rutten voetbal gezien met extréém matige voetballers dat ik in ongeveer 10 jaar niet in de Kuip had gezienDat blijft me toch fascineren. Die hele Rutten wat dat aan gaat ook. Hoe hij af en toe een ploeg maximaal kan laten renderen is echt gaaf.
Die zou eigenlijk clubs in degradatienood vanaf de winterstop moeten gaan trainen. Die helpt ze met dat 'krachten-vernietigende' voetbal elke keer uit de shit zou je zeggen
Leerdam > Karsdorpquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder vs. jood
Leerdam vs. Karsdorp
Vlaar vs. Beek
Vrij vs. Heijden / Botteghin / andere aids
BMI vs. Kongolo
Clasie vs. Alle aids op die positie ooit
Ahmadi / Tony vs. Ahmadi nu (of andere aids)
Bakkal eerste periodevs Gustafson
Linksback weet ik zo goed nog niet meer wie daar stond
Guidetti![]()
![]()
vs. Kramer
![]()
![]()
![]()
Schaken vs. Kuyt
Maar oké.
De Vrij had op z'n 17e Suarez al in z'n kontzakquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leerdam > Karsdorp
De Vrij was toen echt niet beter dan Van Beek of Botteghin nu, hij heeft zich in z'n laatste jaar bij ons pas echt goed ontwikkeld.
Punt blijft dat een selectie veel beter lijkt als de tactiek goed in elkaar zit. Leerdam, Bakkal en Schaken vielen vaak niet negatief op omdat er als hecht collectief werd gevoetbald. Dat is de hand van de trainer.
Ik ben er van overtuigd dat Koeman met deze selectie veel beter had gepresteerd.
Eens.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:10 schreef satecl het volgende:
Gio krijgt van mij nog wel de voordeel van de twijfel. Van Geel mag er van mij ondertussen wel uit. Had hij slim geweest, was hij samen met Koeman uit het project gestapt. Dan was hij voor altijd een 'held' in Rotterdam. Nu verneukt hij alles met dramatische aankopen.
Karsdorp, don't believe the hype. Leuk hoor zo'n opkomende back, maar die gaat het in welk ander land dan Nederland niet redden, zelfs niet in de bodem van buitenlandse competities.quote:
De Vrij had zijn wekelijkse "Momentje", maar Van Beek is dit jaar helemaal stront. Bovendien owneerde hij met slidings. Zoek eens op het filmpje "the good, the bad and the ugly". De vrij was in dat jaar al giga goed.quote:De Vrij was toen echt niet beter dan Van Beek of Botteghin nu, hij heeft zich in z'n laatste jaar bij ons pas echt goed ontwikkeld.
Ja, uh, nee. Feyenoord had 'gogme'. Spelers die het verschil maakten en opstonden uit het graf. Het hele 'sfeertje' rondom die ploeg was anders.quote:Punt blijft dat een selectie veel beter lijkt als de tactiek goed in elkaar zit. Leerdam, Bakkal en Schaken vielen vaak niet negatief op omdat er als hecht collectief werd gevoetbald. Dat is de hand van de trainer.
Ik ben er van overtuigd dat Pep Guardiola met deze selectie veel beter had gepresteerd.quote:Ik ben er van overtuigd dat Koeman met deze selectie veel beter had gepresteerd.
En de week erna viel ie weer door de mand tegen John Verhoek. Zeker getalenteerd, maar toen nog zeer wisselvallig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:11 schreef satecl het volgende:
[..]
De Vrij had op z'n 17e Suarez al in z'n kontzakvan Beek heeft al moeite met Vincent Jansen.
Schei uit man. Als je zegt dat Beek nu verder is dan De Vrij toen kan je beter maar beter je mening over voetbal niet meer uiten in het openbaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En de week erna viel ie weer door de mand tegen John Verhoek. Zeker getalenteerd, maar toen nog zeer wisselvallig.
Het verschil is dat de ene trainer (ooit) haalbaar was, internationale toptrainers zijn dat nooit.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Karsdorp, don't believe the hype. Leuk hoor zo'n opkomende back, maar die gaat het in welk ander land dan Nederland niet redden, zelfs niet in de bodem van buitenlandse competities.
Het rent, het vliegt, het geeft af en toe een leuke crosspass en voorzet, maar het kan een vrij essentieel ding niet: verdedigen.
#dontbelievethehype
[..]
De Vrij had zijn wekelijkse "Momentje", maar Van Beek is dit jaar helemaal stront. Bovendien owneerde hij met slidings. Zoek eens op het filmpje "the good, the bad and the ugly". De vrij was in dat jaar al giga goed.
[..]
Ja, uh, nee. Feyenoord had 'gogme'. Spelers die het verschil maakten en opstonden uit het graf. Het hele 'sfeertje' rondom die ploeg was anders.
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Pep Guardiola met deze selectie veel beter had gepresteerd.
Zo. Dat zijn teksten.
Volgens mij zei ik vergelijkbaar, maar verdraai mijn woorden maar in je voordeel ja, zo kan ik ook discussies winnen. Vergeten wat voor topseizoen Van Beek vorig jaar speelde? We hadden toen mede door hem de minste doelpogingen tegen van de eredivisie, tot 3/4 van het seizoen in ieder geval.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schei uit man. Als je zegt dat Beek nu verder is dan De Vrij toen kan je beter maar beter je mening over voetbal niet meer uiten in het openbaar.
Je hebt een zesjesmentaliteit.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:23 schreef Slobeend het volgende:
Er moeten mensen komen die voor eens en voor altijd onderstrepen dat Varkenoord voor middelmaat gaat. Overal in het Maasgebouw posters met Varkenoord > middelmaat. Uiteindelijk brengt je dat als club verder. Van Geel heeft dat te weinig begrepen. Gio blinkt tot nu toe ook niet uit in jeugd inpassen.
En nee, dan word je zeer waarschijnlijk ook geen kampioen, maar beter daarvan uitgaan dan heel veel grijze eredivisie middelmaat kopen zodat je de verwachtingen schept mee te gaan doen, maar toch weer gewoon in de subtop eindigt.
Ok joh.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:23 schreef Slobeend het volgende:
Er moeten mensen komen die voor eens en voor altijd onderstrepen dat Varkenoord voor middelmaat gaat. Overal in het Maasgebouw posters met Varkenoord > middelmaat. Uiteindelijk brengt je dat als club verder. Van Geel heeft dat te weinig begrepen. Gio blinkt tot nu toe ook niet uit in jeugd inpassen.
En nee, dan word je zeer waarschijnlijk ook geen kampioen, maar beter daarvan uitgaan dan heel veel grijze eredivisie middelmaat kopen zodat je de verwachtingen schept mee te gaan doen, maar toch weer gewoon in de subtop eindigt.
Ik denk dat de grootste vooruitgang zit in de breedte van de selectie, het scahduwelftal in die tijd was zwakker dan het schaduwelftal dit jaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:11 schreef satecl het volgende:
[..]
De Vrij had op z'n 17e Suarez al in z'n kontzakvan Beek heeft al moeite met Vincent Jansen.
Dan zou ik ook zeer tevreden zijn. 72 punten zou echter betekenen dat we vanaf nu alles zouden winnen, succes daarmee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
Had iemand ook maar íéts anders verwacht van het seizoen toen Gio aangesteld werd? Ik blijf me daarover verwonderen.
In de winterstop hadden we 2 punten meer dan we hadden onder Rutten en Koeman. Toen was het - ondanks twee verloren potten - nog redelijk hosanna. We eindigen dalijk gewoon keurig 3e met een puntje of 67-72. Exact naar verwachting IMHO. Ja, kut joh dat het zaad gaat. Volgende week nog op onze muil bij PEC.
Ben vooral blij als we die beker pakken, lekker Europa in. Carry on, komend jaar kan je zo'n Gio pas een beetje gaan beoordelen.
Fräser: ongeschikt voor een topclubquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Sloggi het volgende:
Potentiële opvolgers van GvB:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse
Ik zou Ten Hag ook nog aan dit rijtje willen toevoegen, al is dat misschien nog wat vroeg. Co en Louis gaan nooit komen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Sloggi het volgende:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse
Inb4 zet je AZ-bril eens af.
Ik vind trouwens dat 'ie op zijn minst tot de zomer moet blijven, maar je moet wat op een woensdag.
Hahaha.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
We eindigen dalijk gewoon keurig 3e met een puntje of 67-72.
Alleen met jeugd red je het niet. Je hebt gelijk dat je geen middelmaat moet halen, maar meer jeugd is ook niet de oplossing als je hogerop wil. Je hebt toppers op eredivisieniveau nodig, in combinatie met jeugd die de potentie heeft een topper te worden. Alles daaronder moet je lozen. Daarnaast heb je wat stabiele waterdragers nodig à la Toornstra. Jeugd is daar vaak te instabiel voor en heeft nog veel te veel te leren.quote:
Nu even inhoudelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fräser: ongeschikt voor een topclub
Jans: ongeschikt voor buiten de provincie
Van Gaal: die heeft een kankerwijf
Adriaanse: als die komt wordt het weer tijd om wat mensen te bedreigen
Atletico en Twente hebben bewezen dat een schaduwelftal totaal niet interessant hoeft te zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste vooruitgang zit in de breedte van de selectie, het scahduwelftal in die tijd was zwakker dan het schaduwelftal dit jaar.
De Vrij gaat in zijn carriere veel verder komen dan Van Beek.quote:Verder moet je bij Van Beek ook meer moet kijken naar hoe hij vorig jaar speelde, dat was nl wel baas. Dit seizoen staat de verdediging dermate slecht dat ook Van Beek dramatisch speelt.
Karsdorp is geen noch wordt ooit een back.quote:Met Karsdorp (maakt nog wel veel fouten) - Van Beek - Botteghin - Kongolo staat er in potentie echt wel een prima linie hoor.
Dus heb je een onevenwichtige selectie. Bedankt dat je mijn argument bevestigt.quote:Met de 85 middenvelders moet je als trainer ook de juiste poppetjes neer kunnen zetten. Ik denk dat een Gustafson een prima aanvallende middenvelder is, maar aangevuld er met El Amhadi en Vilhena, die allebei naar voren willen, te veel gaten vallen.
Elia, Bilal en Kramer zijn allen niet gehaald door Gio, of wel soms?quote:Het is natuurlijk jammerlijk dat Elia en Bilal geen rendement hebben, Kramer er niets van kan en dat Kuijt daardoor verzuipt, terwijl Annass vanaf de tribune van zijn sapje en koude kroket geniet.
Heracles en Utrecht haken nog wel af, AZ heeft op dit moment een ongeveer gelijkwaardige selectie met op sommige plekken gewoon betere voetballers.quote:Ik denk nog steeds dat je een elftal kan opstellen dat gewoon bovenin mee hoort te doen hoor. Daarmee bedoel ik dat je zonder moeite derde zou moeten kunnen worden, met het gat naar de nr2 kleiner dan naar de nr 4
Bij het opstellen van Nelom nam ik je totaal niet serieus meer. Die kerel is het grootste gedrocht in een Feyenoordshirt van de afgelopen vijf jaar.quote:Een beetje opportunistisch op basis van hoe het zondag stond:
Vermeer
Karsdorp- Beek-Botteghin-Kongolo (bij het uivallen van een CV Nelom, en Kongolo op LCV)
Goed om te zien dat je zeven middenvelders opstelt, jij hebt het een stuk beter door dan Gio qua keuzes maken!quote:Tapia - Vejinovic (eventueel El Ahmadi in deze linie)
El Ahmadi/Toornstra - Gustafson/Achahbar - Vilhena (of Bilal/Elia op 1 of 2 van deze flanken)
Kuijt
Oh, we staan iets lager dan ik dacht qua punten. Mjuah, het zal dit jaar zo'n 62 punten worden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zeer tevreden zijn. 72 punten zou echter betekenen dat we vanaf nu alles zouden winnen, succes daarmee.
Qua puntjes al een tijd niet meer naar de ranglijst gekeken. We staan iets lager dan mijn onderbuik deed vermoeden. Niet heel verwonderlijk na zes verloren potten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha.
72 kan al bijna niet meer.
Sowieso wordt de 3e plek nog een hele opgave.
Er is geen alternatief, daarom werd Gio aangesteld dit jaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nu even inhoudelijk.
En wat is het alternatief?
Uit dat rijtje het liefst Henk Fraser.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Sloggi het volgende:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse
Ik vind trouwens dat 'ie op zijn minst tot de zomer moet blijven, maar je moet wat op een woensdag.
Stel iedereen is werkloos. Wie zou je halen? En dan bedoel ik wel een trainer die interesse zou hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is geen alternatief, daarom werd Gio aangesteld dit jaar.
Oh nee een andere mening. Kan je het aan?quote:
Fräser zit bij ADO. Ik roep sinds Kolkka al dat we nooit meer iets van ADO moeten halen. Dat argument alleen al is genoeg voor mijquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Stel iedereen is werkloos. Wie zou je halen? En dan bedoel ik wel een trainer die interesse zou hebben.
Van Gaal en Adriaanse snap ik, maar wat is er mis met Fräser?
Scrummie en jijzelf doen niet mee.
Op basis waarvan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fräser: ongeschikt voor een topclub
Jans: ongeschikt voor buiten de provincie
Van Gaal: die heeft een kankerwijf
Adriaanse: als die komt wordt het weer tijd om wat mensen te bedreigen
Goed argument, je hebt helemaal gelijk.quote:
Kom nou eens met echte argumenten, dat kan je best.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
Fräser zit bij ADO. Ik roep sinds Kolkka al dat we nooit meer iets van ADO moeten halen. Dat argument alleen al is genoeg voor mij
Wat vind je van Ten Hag? Kan op termijn best een interessante optie zijn imo.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fräser zit bij ADO. Ik roep sinds Kolkka al dat we nooit meer iets van ADO moeten halen. Dat argument alleen al is genoeg voor mij
Je trapt nogal open deuren in. Daarom reageerde ik zo.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh nee een andere mening. Kan je het aan?
Ik zie veel liever Verdonk en Schuurman zich ontwikkelen dan aanmodderen met Vejinovic en Toornstra. Je leidt 10 jaar een speler op om em af te leveren in het eerste, (dus goed genoeg anders speel je niet in de jeugdopleiding van Feyenoord), maar nee je koopt spelers die vroeger al af zijn gevallen bij Nederlandse topclubs en het goed hebben gedaan bij middenmoters.
Dat beleid was aanwezig maar nu er geld is wordt er weer afstand van gedaan. Snap dat niet. Verdonk zou net zo goed een nieuwe Clasie kunnen zijn, je weet het niet.
Het is niet het beste argument, maar serieus, ik wil nooit meer iemand vanuit ADO naar Feyenoord zien komen. Dat heeft de afgelopen 10 jaar werkelijk nog nooit wat goeds opgeleverd. Er rust een vloek op dat soort transfers.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Goed argument, je hebt helemaal gelijk.
Oke: ik vind ADO het niet 'bijzonder' doen o.i.d. Niets waaruit blijkt dat Fräser de ploeg boven hun niveau laat presteren. En dat is wel nodig bij Feyenoord wil je in iedergeval het gevoel hebben dat je meedoet (Koemangod).quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom nou eens met echte argumenten, dat kan je best.
Vilhena en KEA vertrekken deze zomer waarschijnlijk, Vejinovic en Toornstra zijn niet onomstreden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu die Tapia kopen is ook een lekker signaal naar je jeugdige middenvelders.
Jij bent gewoon tegen spelers van Twente en tegen buitenlanders. Tapia is volgens velen een goeie aankoop.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu die Tapia kopen is ook een lekker signaal naar je jeugdige middenvelders.
Henk Fraser zou wel passen. De rest is lachwekkend natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Sloggi het volgende:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse
Gaat Kea naar Twente?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vilhena en KEA vertrekken deze zomer waarschijnlijk, Vejinovic en Toornstra zijn niet onomstreden.
Heerlijk om eindelijk eens een opvolger klaar te hebben staan voor basisspelers vertrekken. En ook met Tapia blijven er genoeg mogelijkheden over voor jong talent.
Op basis van het feit [/mario been] dat het een echte Feyenoorder is, of op basis van een (mij niet bekende) meerwaarde die hij zou hebben bij Feyenoord?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Vasion het volgende:
Henk Fraser zou wel passen. De rest is lachwekkend natuurlijk.
Schaduwelftal is in het algemeen wel relevant, uitzonderingen altijd daargelaten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Atletico en Twente hebben bewezen dat een schaduwelftal totaal niet interessant hoeft te zijn.
[..]
De Vrij gaat in zijn carriere veel verder komen dan Van Beek.
[..]
Karsdorp is geen noch wordt ooit een back.
[..]
Dus heb je een onevenwichtige selectie. Bedankt dat je mijn argument bevestigt.
[..]
Elia, Bilal en Kramer zijn allen niet gehaald door Gio, of wel soms?
[..]
Heracles en Utrecht haken nog wel af, AZ heeft op dit moment een ongeveer gelijkwaardige selectie met op sommige plekken gewoon betere voetballers.
[..]
Bij het opstellen van Nelom nam ik je totaal niet serieus meer. Die kerel is het grootste gedrocht in een Feyenoordshirt van de afgelopen vijf jaar.
[..]
Goed om te zien dat je zeven middenvelders opstelt, jij hebt het een stuk beter door dan Gio qua keuzes maken!
Of is het stiekem toch niet zo simpel als je pretendeert?
Ik dacht dat zijn contract afliep deze zomer, maar volgens de OP zit ik ernaast. Maar goed, mijn argument blijft staan.quote:
Vejinovic was volgens velen ook een goeie aankoop.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent gewoon tegen spelers van Twente en tegen buitenlanders. Tapia is volgens velen een goeie aankoop.
Ik zelf weiger nog iets te vinden van aankopen want elke keer als ik ga zeggen 'hé die valt me eigenlijk 100% mee' pleurt het niveau van zo'n speler harder naar beneden dan een homoseksueel van een flatgebouw in Aleppo.
Je moet toch in een bepaalde categorie vissen he. De toptrainers staan nou eenmaal niet zo voor de deur. Ik vind dat Gio moet doorgaan, maar na hem zie ik toch wel een type Fraser of Huub.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op basis van het feit [/mario been] dat het een echte Feyenoorder is, of op basis van een (mij niet bekende) meerwaarde die hij zou hebben bij Feyenoord?
Huub stopt wegens hartklachten (verrassing).quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je moet toch in een bepaalde categorie vissen he. De toptrainers staan nou eenmaal niet zo voor de deur. Ik vind dat Gio moet doorgaan, maar na hem zie ik toch wel een type Fraser of Huub.
Dat klopt, maar ik heb liever een beperkte bank met een (zeer) goede basis (2011/2012 en 2013/2014) dan een basis en een bank die elkaar niet veel ontlopen (dit jaar, wat méér zegt over de basis dan de bank).quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Schaduwelftal is in het algemeen wel relevant, uitzonderingen altijd daargelaten.
Vitesse niet echt, AZ wel.quote:Wat betreft De Vrij eens, Karsdorp eens, de aanval is niet door hem gehaald nee, maar wel wekelijks opgesteld, ik vind AZ en Vitesse idd de gevaarlijkste concurrenten voor plaats 3.
Jan Ari op CV is nét beter dan Nelom op LB. Al scheelt het niet veel.quote:Ik was ook behoorlijk anti-Nelom, maar heb liever een gat in de verdediging aan de zijlijn dan dat ik naar Jan-Arie moet kijken, verdedigend wmb nog zwakker dan Nelom.
Er stonden zeven namen opgepend omdat desbetreffende persoon (was jij dat?) geen keuze maakt tussen bepaalde spelers. Dus is het kiezen toch blijkbaar moeilijker dan men denktquote:7 middenvelders? 5 zou ik zeggen.
Achahbargod.quote:Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik aanvallend gezien Achahbar opstellen en daar spelers omheen zoeken
Ik las het net inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Huub stopt wegens hartklachten (verrassing).
Nooit fan van hem geweest trouwens.
Toornstra vind ik nog steeds een in potentie goeie aankoop. Ik heb nog steeds hoop dat het met hem weer goed gaat komen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vejinovic was volgens velen ook een goeie aankoop.
Net als Toornstra
Dat kun je Van Geel dus ook niet verwijten verder.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vejinovic was volgens velen ook een goeie aankoop.
Net als Toornstra
4 a 5 ervaren goede spelers (Vermeer, Bottegod, El Ahmadi, Kuyt) + 6,7 jeugdspelers zou wmb een goede balans zijn. Nu zijn het er te weinig, ook op de bank zitten ze amper.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alleen met jeugd red je het niet. Je hebt gelijk dat je geen middelmaat moet halen, maar meer jeugd is ook niet de oplossing als je hogerop wil. Je hebt toppers op eredivisieniveau nodig, in combinatie met jeugd die de potentie heeft een topper te worden. Alles daaronder moet je lozen. Daarnaast heb je wat stabiele waterdragers nodig à la Toornstra. Jeugd is daar vaak te instabiel voor en heeft nog veel te veel te leren.
Eens.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat kun je Van Geel dus ook niet verwijten verder.
Ok, ik denk dat hij het met het materiaal dat hij heeft en de Chinese soap die al een poosje speelt het juist erg goed doet. Is duidelijk bestand tegen externe druk en heeft Kramer gewoon een schop voor z'n flikker gegeven toen het nodig was.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke: ik vind ADO het niet 'bijzonder' doen o.i.d. Niets waaruit blijkt dat Fräser de ploeg boven hun niveau laat presteren. En dat is wel nodig bij Feyenoord wil je in iedergeval het gevoel hebben dat je meedoet (Koemangod).
Meer de hype aankoop Kramer.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat kun je Van Geel dus ook niet verwijten verder.
Karsdorp, Nelom, Kongolo, Beek, Vilhena zie ik toch met enige regelmaat spelen hoorquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
4 a 5 ervaren goede spelers (Vermeer, Bottegod, El Ahmadi, Kuyt) + 6,7 jeugdspelers zou wmb een goede balans zijn. Nu zijn het er te weinig, ook op de bank zitten ze amper.
Een brede selectie zou het trainings-/concurrentieniveau omhoog moeten brengen, al valt dat niet terug te zienquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb liever een beperkte bank met een (zeer) goede basis (2011/2012 en 2013/2014) dan een basis en een bank die elkaar niet veel ontlopen (dit jaar, wat méér zegt over de basis dan de bank).
Wellicht, maar zijn fouten zijn wel cdichte bij het doel, maw leveren meer tegendoelpunten op.quote:[..]
Vitesse niet echt, AZ wel.
[..]
Jan Ari op CV is nét beter dan Nelom op LB. Al scheelt het niet veel.
Was ik ja, maar ik zou wel 5 uit 7 kunnen uitkiezen hoor, maar gaf een beetje breder beeld hoe je het zou kunnen invullen. Ik zou momenteel opstellen:quote:[..]
Er stonden zeven namen opgepend omdat desbetreffende persoon (was jij dat?) geen keuze maakt tussen bepaalde spelers. Dus is het kiezen toch blijkbaar moeilijker dan men denkt.
[..]
Achahbargod.
Die externe druk helemaal mee eens (die man is sowieso koud als een kikker). Kramer op zijn flikker geven lijkt me allemaal niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Ok, ik denk dat hij het met het materiaal dat hij heeft en de Chinese soap die al een poosje speelt het juist erg goed doet. Is duidelijk bestand tegen externe druk en heeft Kramer gewoon een schop voor z'n flikker gegeven toen het nodig was.
Ik blijf de vraag stellen; heeft hij écht gefaald? Ja, we stortten na de winterstop compleet in. Ja, we eindigden vierde zonder Europees voetbal. En ja, hij riep hele rare dingen ("ik weet niet of ik het Feyenoordgevoel kan overbrengen") en had een enorm stroeve start. Ook kan hij absoluut niet de 'fysiek' van spelers temperen en managen door een jaar heen.quote:Rutten had wel een topclub geleid, maar heeft toch gefaald.
Dit.quote:Maar, voor mij maakt Gio gewoon het seizoen af. Ongeacht het resultaat verder.
Toen hij zich aanmeldde hadden ze Bottegin en Baco toch net vastgelegd? Even los van hoe tyfusslecht Baco is: Met Van Beek en Kongolo zat je dan toch ruim in de CV's?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Grootste ergernis is het niet opstellen van Achabar en de fout die ze met Vlaar hebben gemaakt.
Die gast bood zichzelf aan elke mongool weet dat zo iets een buitenkans is.
Speel je Karsdorp Van Beek/Botteghin Vlaar Kongolo
Met zijn ervaring en kracht brengt Vlaar zoveel achterin.. Nu moet het komen van een Braziliaan die altijd in kelder van de eredivisie heeft gespeeld.
Kramer kan je de VVF aanrekenen. Zo'n Van Geel zit daar uiteindelijk ook om zijn poen te verdienen en die kon geen grote bek opzetten tegen de VVF want dan had hij allang op straat gestaan.quote:
Ik ben er vrij sterk van overtuigd dat, vanaf het moment dat Dijks niet kwam en de focus naar de aanschaf van een CV ging, Van Geel er stiekem al vanuit is gegaan dat Kongolo sowieso naar de LB (terug) zou verhuizen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen hij zich aanmeldde hadden ze Bottegin en Baco toch net vastgelegd? Even los van hoe tyfusslecht Baco is: Met Van Beek en Kongolo zat je dan toch ruim in de CV's?
Die jongens moesten wel opgesteld worden, anders was er niks anders. Dat is nu niet zo.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Karsdorp, Nelom, Kongolo, Beek, Vilhena zie ik toch met enige regelmaat spelen hoor![]()
We kunnen ook de hele A1 erin gooien natuurlijk. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar zo'n Sleegers waar iedereen dikke piemelwerk bij ervoer is natuurlijk ook belachelijk overschat. Ondanks dat bronzen stiertje van hem.
Misschien houd jij je teveel vast aan de gedachte dat er ook nu weer een generatie Vrij, BMI, Kongolo, Clasie etc. klaarstaat. Well, geloof mij: zo'n generatie is er nu niet en zien we de komende twee jaar ook nog niet in de kuip.
Dat kon best, maar schijnbaar heeft hij geen ruggengraat.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kramer kan je de VVF aanrekenen. Zo'n Van Geel zit daar uiteindelijk ook om zijn poen te verdienen en die kon geen grote bek opzetten tegen de VVF want dan had hij allang op straat gestaan.
Sleegers werd ook gezien als een topper door sommigenquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die jongens moesten wel opgesteld worden, anders was er niks anders. Dat is nu niet zo.
Bijv. Schuurman, Hamer, Verdonk en Chong worden al jaren gezien als potentiele topspelers. Clasie toen niet meer dan deze jongens nu toch?
Met Sleegers heb je een punt ja.
Weet je nog hoe De Vrij zo goed is geworden ? Mede omdat hij zoveel kon leren van Vlaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen hij zich aanmeldde hadden ze Bottegin en Baco toch net vastgelegd? Even los van hoe tyfusslecht Baco is: Met Van Beek en Kongolo zat je dan toch ruim in de CV's?
Hij heeft natuurlijk meermaals blijk gegeven niet gecharmeerd te zijn van Kramer. Hij heeft het zelfs tegen Kramer persoonlijk uitgesproken. Als hij dan toch komt, snap je wel wat de verhoudingen zijn geweest hoop ik toch?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat kon best, maar schijnbaar heeft hij geen ruggengraat.
Soms mooi voetbal en geen punten. Blijf je toch met een kater over en je kan het eindresultaat moeilijk succesvol noemen. Voor mij heeft hij gewoon gefaald, of de oorzaak daartoe volledig bij hem lag is uiteraard vraag 2.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die externe druk helemaal mee eens (die man is sowieso koud als een kikker). Kramer op zijn flikker geven lijkt me allemaal niet zo moeilijk.
Ik vind hem niet "goed" presteren met zijn selectie maar "naar verwachting". En dat "naar verwachting" heb ik met Gio ook al.
[..]
Ik blijf de vraag stellen; heeft hij écht gefaald? Ja, we stortten na de winterstop compleet in. Ja, we eindigden vierde zonder Europees voetbal. En ja, hij riep hele rare dingen ("ik weet niet of ik het Feyenoordgevoel kan overbrengen") en had een enorm stroeve start. Ook kan hij absoluut niet de 'fysiek' van spelers temperen en managen door een jaar heen.
Maar de wedstrijden die ik onder hem gezien heb, tegen Sevilla, tegen de joden (uit en thuis) en zo zijn er nog wat voorbeelden... Is dát falen? Wat hebben de andere trainers bij Feyenoord dan in hemelsnaam gedaan.
Feit is, ik heb onder Rutten misschien wel leukste voetbalseizoen van de afgelopen tien jaar gehad. Hoewel het Guidettijaar (wegens het "compleet onverwachte") en het tweede jaar Pelle me ook wel veel goeds gedaan hebben.
[..]
Dit.
Oh ja, daar hadden ze ook interesse in inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben er vrij sterk van overtuigd dat, vanaf het moment dat Dijks niet kwam en de focus naar de aanschaf van een CV ging, Van Geel er stiekem al vanuit is gegaan dat Kongolo sowieso naar de LB (terug) zou verhuizen.
Ik vind het nog steeds jammer dat Mathijsen weg is. Als je leest hoe vaak spelers in de verdediging aangaven een hoop te hebben aan zijn kennis, ervaring en welwillendheid om spelers iets te leren, is het jammer dat je hem niet op een of andere manier geborgd hebt in de organisatie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet je nog hoe De Vrij zo goed is geworden ? Mede omdat hij zoveel kon leren van Vlaar.
Ik denk dat hij zowel Kongolo als Van Beek ontzettend veel kon leren waar ze uiteindelijk beter van worden. Misschien wou Kuijt het niet een tweede kapitein op het schip.
Kramer is dus het debiele neefje van iemand van de VVF.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk meermaals blijk gegeven niet gecharmeerd te zijn van Kramer. Hij heeft het zelfs tegen Kramer persoonlijk uitgesproken. Als hij dan toch komt, snap je wel wat de verhoudingen zijn geweest hoop ik toch?
Door Joris.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet je nog hoe De Vrij zo goed is geworden ? Mede omdat hij zoveel kon leren van Vlaar.
Ik denk dat hij zowel Kongolo als Van Beek ontzettend veel kon leren waar ze uiteindelijk beter van worden. Misschien wou Kuijt het niet een tweede kapitein op het schip.
Beter dan Nelom en Baco-Arie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, daar hadden ze ook interesse in inderdaad.
Hij heeft wel gefaald 'op papier', maar ik zie lichtpuntjes die ik echt serieus been gaan missen na het vertrek van Rutten. En dat was wel het laatste wat ik verwacht had toen Fredsj kwam.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:58 schreef DonRaja het volgende:
Soms mooi voetbal en geen punten. Blijf je toch met een kater over en je kan het eindresultaat moeilijk succesvol noemen. Voor mij heeft hij gewoon gefaald, of de oorzaak daartoe volledig bij hem lag is uiteraard vraag 2.
Dat heeft hij uitstekend gezien ja.quote:Hij is uiteindelijk dwars gaan liggen omdat Feyenoord Chery niet wilde halen. Dat lijkt me toch een goede beslissing van Van Geel?
Vlaar had dus prima die rol kunnen vervullen. Mathijsen was ook niet meer altijd fit.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat Mathijsen weg is. Als je leest hoe vaak spelers in de verdediging aangaven een hoop te hebben aan zijn kennis, ervaring en welwillendheid om spelers iets te leren, is het jammer dat je hem niet op een of andere manier geborgd hebt in de organisatie.
Die had dan centraal kunnen staan. Maar goed, hij speelt nu weer bij hunnie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar niet beter dan Kongolo uiteindelijk.
Waarheid. Bij Ajax al drie keer MOTM geloof ik? Zegt ook wel weer iets over het niveau van Ajax en het feit dat hij niet per se de slechtste LB van de eredivisie is iets over de rest van de NL-LB's.quote:
Mathijsen had die rol ook kunnen vervullen zonder speler bij de club te zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vlaar had dus prima die rol kunnen vervullen. Mathijsen was ook niet meer altijd fit.
Jij zegt weer zinnige dingen jongquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die had dan centraal kunnen staan.
Je hebt al 4 cv's, dan fa je geen vijfde nemen die nog niet eens fit is. Helaas.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vlaar had dus prima die rol kunnen vervullen. Mathijsen was ook niet meer altijd fit.
Bijna 19. Vilhena was 17, Wijnaldum 16, Tapia is 20. Maar goed, als je Gustafson haalt snap ik ook wel dat Gio Schuurman niet opstelt. Beleid erachter zint me gewoon niet zo.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sleegers werd ook gezien als een topper door sommigen. En ook Hamer en Verdonk overschat je enorm.
Schuurman is 18. Moet je die nu op zó'n belangrijke positie neer gaan zetten als 18 jarig ventje?
In een fatsoenlijke verdediging vind ik Kongolo nog altijd meer potentie hebben als CV dan LB. Met die 1op1 duels, kopsterkte, etc vind ik hem daar nog altijd goed passen. Ik ben het overigens wel met de hele wereld eens dat hij dit seizoen op LB wel vaak het tegendeel lijkt te bewijzenquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar niet beter dan Kongolo uiteindelijk.
Mathijsen... niks minder dan Jan-Arie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat Mathijsen weg is. Als je leest hoe vaak spelers in de verdediging aangaven een hoop te hebben aan zijn kennis, ervaring en welwillendheid om spelers iets te leren, is het jammer dat je hem niet op een of andere manier geborgd hebt in de organisatie.
Hier ben ik het wel heel erg mee eens. Ik heb vorig seizoen voetballend gezien een aantal van de beste wedstrijden in mijn Feyenoordleven gezien.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft wel gefaald 'op papier', maar ik zie lichtpuntjes die ik echt serieus been gaan missen na het vertrek van Rutten. En dat was wel het laatste wat ik verwacht had toen Fredsj kwam.
[..]
Dat heeft hij uitstekend gezien ja.
Je had Schuurman niet op de plek van Gustafson kunnen zetten in een compleet vernieuwd elftal met een nieuwe coach op die leeftijd. Verstandige aankoop dus.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bijna 19. Vilhena was 17, Wijnaldum 16, Tapia is 19. Maar goed, als je Gustafson haalt snap ik ook wel dat Gio Schuurman niet opstelt. Beleid erachter zint me gewoon niet zo.
Je kon hem gewoon mee laten trainen. Bij AZ heeft hij ook pas tegen de winterstop een contract gekregen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt al 4 cv's, dan fa je geen vijfde nemen die nog niet eens fit is. Helaas.
Dat, maar als spelers zou ik hem absoluut niet meer willen hebben hoor. Na 2 jaar is het mooi geweest en dat derde jaar was erg jammer (al was het nog wel fijn in de 5-3-2 knalweken met Koeman, daar functioneerde hij weer prima).quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mathijsen... niks minder dan Jan-Arie.
Hele goede aanwinst geweest en had op het trainingsveld nog wel van meerwaarde kunnen zijn, maar zijn 3e seizoen kwam hij wel ineens significant te kort hoor in het veld. Dat had dit seizoen ook echt niets meer geweest. Al ontken ik jouw claim nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mathijsen... niks minder dan Jan-Arie.
In zijn 3e seizoen speelde hij in de 5-3-2 3-5-2 potten puike wedstrijden. Maar hij was te oud, wat iedereen initieel ook al riep.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:07 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hele goede aanwinst geweest en had op het trainingsveld nog wel van meerwaarde kunnen zijn, maar zijn 3e seizoen kwam hij wel ineens significant te kort hoor in het veld. Dat had dit seizoen ook echt niets meer geweest. Al ontken ik jouw claim niet
Eens, zeker te oud. Al leren onze jonge jongens nu ook veel van Jan-Arie volgens zegge.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat, maar als spelers zou ik hem absoluut niet meer willen hebben hoor. Na 2 jaar is het mooi geweest en dat derde jaar was erg jammer (al was het nog wel fijn in de 5-3-2 knalweken met Koeman, daar functioneerde hij weer prima).
Maar zo'n man was belangrijk voor de verdedigers, dat werd te pas en te onpas geuit door ze. Zorg dan dat zo'n man met ze bezig blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Volledig eensquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In zijn 3e seizoen speelde hij in de 5-3-2 3-5-2 potten puike wedstrijden. Maar hij was te oud, wat iedereen initieel ook al riep.
Maar ik wil hem niet borgen als speler, wat ik steeds zeg, maar als 'mentor' voor die verdedigende knapen.
Gustafson is zelf ook nog een puber die dan ook nog eens gelijk moet schitteren in een totale nieuwe omgeving. Dat halfjaartje bij fc hacken maakt hem echt niet veel meer ervan dan Schuurman.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je had Schuurman niet op de plek van Gustafson kunnen zetten in een compleet vernieuwd elftal met een nieuwe coach op die leeftijd. Verstandige aankoop dus.
Wijnaldum op 16 debuteren en Vilhena op 17 lijkt me zo'n beetje het domste wat je kan doen. Als dat je voorbeelden zijn, zou ik eens gaan heroverwegen of je beeld hoe je jeugd moet brengen wel strookt met de werkelijkheid.
Het debuteren van 16- en 17-jarigen is alleen al totaal debiel omdat je ze contractueel niet lang vast kunt leggen. Derhalve, áls ze dus de pannen van het dak spelen, ben je ze ook gelijk weer kwijt. En ik geloof dat we daar in het verleden bijzonder prettige ervaringen mee hebben. 13.gif
Dat had je Vlaar toch kunnen laten doen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In zijn 3e seizoen speelde hij in de 5-3-2 3-5-2 potten puike wedstrijden. Maar hij was te oud, wat iedereen initieel ook al riep.
Maar ik wil hem niet borgen als speler, wat ik steeds zeg, maar als 'mentor' voor die verdedigende knapen.
Is 21? en een jeugd ek-tje gewonnen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gustafson is zelf ook nog een puber die dan ook nog eens gelijk moet schitteren in een totale nieuwe omgeving. Dat halfjaartje bij fc hacken maakt hem echt niet veel meer ervan dan Schuurman.
Die wil nog voetballen, klaphark.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat had je Vlaar toch kunnen laten doen?
Heeft GGMM of Badder je account gehackt?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Vincent Bijlo is niet zonder reden supporter van Feyenoord geworden.
Castaignos was ook wel oké in het systeem waarin we toen voetbalden. Wijnaldum was bij ons weer niet zo heel veel (erg wisselvallig, maar wat verwacht je op die leeftijdquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is 21? en een jeugd ek-tje gewonnen.
Gefap op de jeugd begint een beetje irritant te worden. Aanvallend is er de laatste jaren nauwelijks wat goeds doorgekomen, alleen Wijnaldum.
Zo'n mentorrol had natuurlijk ook wel als speler gekund, maar niet door iemand die nog volledig op zijn eigen herstel gefocust is.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die wil nog voetballen, klaphark.
Eens over matige aanvallende jeugdgeneratie. Maar wat zou jij willen zien dan? Je zit nou eenmaal met een belabberde scouting en een minimaal budget. In die richting valt ook weinig te verwachten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gefap op de jeugd begint een beetje irritant te worden. Aanvallend is er de laatste jaren nauwelijks wat goeds doorgekomen, alleen Wijnaldum.
Je kan je afvragen of de scouting echt zo matig is. Kwamen bijvoorbeeld ook met Kramaric op de proppen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens over matige aanvallende jeugdgeneratie. Maar wat zou jij willen zien dan? Je zit nou eenmaal met een belabberde scouting en een minimaal budget. In die richting valt ook weinig te verwachten.
En die is van de zomer weer weg.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo'n mentorrol had natuurlijk ook wel als speler gekund, maar niet door iemand die nog volledig op zijn eigen herstel gefocust is.
Bovendien zal vlaar ook nog wel wat poen willen verdienen
Was dat echt zo of een gerucht van buiten? Wel jammer dat ze die niet gekocht hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of de scouting echt zo matig is. Kwamen bijvoorbeeld ook met Kramaric op de proppen.
Dan is Geel dus matig, want die luistert dan blijkbaar niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of de scouting echt zo matig is. Kwamen bijvoorbeeld ook met Kramaric op de proppen.
Volgens een bekende FOK!kert was dat echt zo.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Was dat echt zo of een gerucht van buiten? Wel jammer dat ze die niet gekocht hebben.
Is dat een FOK!ert met de ambitite TD te worden?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volgens een bekende FOK!kert was dat echt zo.
Nee, zijn ambities stoppen bij steigerbouwen en lijnen leggen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Is dat een FOK!ert met de ambitite TD te worden?
Dure mentor dan wel. Of had hij dan ook een flinke salarisverlaging moeten slikken?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klinkt als een bijzonder intelligente jongeman.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, zijn ambities stoppen bij steigerbouwen en lijnen leggen.
Boetius heeft ook 2 prima jaren gehad. Verder was Guidetti/Pelle/Schaken/Immers heilig dus was er ook jeugd om de kans te geven.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eigenlijk is Karsdorp ook een aanvallend talent. Benieuwd of het wat was geworden als ze hem op CAM hadden neergezet vorig jaar na de winterstop.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Boetius heeft ook 2 prima jaren gehad. Verder was Guidetti/Pelle/Schaken/Immers heilig dus was er ook jeugd om de kans te geven.
Ik zie het zitten in Fernandes, Schuurman, Chong en Vente.
Dacht je dat Makaay nog 2,5 miljoen verdient?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dure mentor dan wel. Of had hij dan ook een flinke salarisverlaging moeten slikken?
Ik zie het ook zitten in Chong en Schuurman. De rest kan ik niet over oordelen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Boetius heeft ook 2 prima jaren gehad. Verder was Guidetti/Pelle/Schaken/Immers heilig dus was er ook jeugd om de kans te geven.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Boetius heeft ook 2 prima jaren wedstrijden gehad. Verder was Guidetti/Pelle/Schaken/Immers heilig dus was er ook jeugd om de kans te geven.
Gekkigheid. De Boeet was in zijn eerste jaar productiever per minuut dan Depay als het gaat om zowel assists en goals.quote:
Wat een onzin. 2013/2014 was hij een koning.quote:
Dat probleem heeft echt elke vleugelspeler bij ons. Cabral,Cisse,Biseswar,Elia,Miyaichi speelde allemaal wel een paar geweldige wedstrijden maar daarbuiten waren ze gewoon slecht. Schaken was wel wat consistenterquote:
Je noemt me nu ook een hoop teringspelers. Allicht dat dat ermee te maken heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:29 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Dat probleem heeft echt elke vleugelspeler bij ons. Cabral,Cisse,Biseswar,Elia,Miyaichi speelde allemaal wel een paar geweldige wedstrijden maar daarbuiten waren ze gewoon slecht. Schaken was wel wat consistenter
Cheick Tourequote:Op woensdag 10 februari 2016 17:02 schreef satecl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gekkigheid. De Boeet was in zijn eerste jaar productiever per minuut dan Depay als het gaat om zowel assists en goals.
Je snapt wat ik bedoel, er is niet uitgekomen wat er van hem werd verwacht. Het eerste seizoen heeft hij wel echt optimaal geprofiteerd van Pelle.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat een onzin. 2013/2014 was hij een koning.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:03 schreef Roland010 het volgende:
Is het probleem niet ook dat de jeugdopleiding van Feyenoord in de breedte erg goed is, maar dat de echte 'diamantjes' (Depay, Bazoer: die categorie) simpelweg ontbreken? Of zijn die er wel, maar worden ze niet geslepen? Want vooralsnog is zo'n Boeitus nou ook na z'n vertrek bij Feyenoord op weg naar de Europese top.
Botius een mietje met kapotte knieën, gaat het inderdaad nooit halen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:28 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Woordje vergetenNogal essentieel in deze zin idd.
Dat niet, maar hij is wel ondergewaardeerd bij ons.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:07 schreef Kuiver het volgende:
Deze man is op weg naar de Europese top
[ afbeelding ]
Je hebt over verkeerd geschrevenquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij is wel ondergewaardeerd bij ons.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:07 schreef Kuiver het volgende:
[ afbeelding ]
In de kuip waarderen ze nou eenmaal mentaliteit en geen kwaliteit.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:03 schreef Roland010 het volgende:
Is het probleem niet ook dat de jeugdopleiding van Feyenoord in de breedte erg goed is, maar dat de echte 'diamantjes' (Depay, Bazoer: die categorie) simpelweg ontbreken? Of zijn die er wel, maar worden ze niet geslepen? Want vooralsnog is zo'n Boeitus nou ook na z'n vertrek bij Feyenoord op weg naar de Europese top.
Lexquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:07 schreef Kuiver het volgende:
[ afbeelding ]
i know i am, i'm sure i am.....quote:
Eens.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij is wel ondergewaardeerd bij ons.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Zou Lex met al zijn beperkingen er nu toch graag bij hebben gehad.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Zou Lex met al zijn beperkingen er nu toch graag bij hebben gehad.
Kramer is 40-45x slechter dan Lex. En kostte 2,5x zoveel, dus 120x kutter dan Lex.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:44 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat we met Kramer wel een prima vervanger hebben als pispaal/bron van al het kwaad.
Doei Lex
Ben ik het vaak mee eens, maar in het geval van Vlaar echt pertinent niet. Die jongen moet je niet onderschatten. Zijn voetballende kwaliteiten zijn al zwaar ok, maar mentaal is hij echt een absolute koning. Op eenzame hoogte samen met Kuyt. Niet voor niets dat dat iele jongetje wat bij ons binnenkwam nu zo'n gruwelijk beest is geworden. Hij begrijpt ten minste dat je er echt 180% voor moet geven, desnoods via privetrainingen met Hansje Kroon, om het beste uit jezelf te halen. Zelfs al zou hij terugkomen op 50% van zijn kunnen, en daardoor ongeveer even matig spelen als Baco, dan nog is hij van een compleet andere orde.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt al 4 cv's, dan fa je geen vijfde nemen die nog niet eens fit is. Helaas.
Gezien hij het billenmaatje van Van Geel is kan ik me haast niet voorstellen dat het niet geprobeerd is. Ik zie het inderdaad ook wel hoor, iemand die eigenlijk maar matig kan voetballen en snelheid mist maar toch een bepaald niveau haalt moet natuurlijk wel compenseren met een bepaalde slimmigheid die toch overdraagbaar moet zijn...quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat, maar als spelers zou ik hem absoluut niet meer willen hebben hoor. Na 2 jaar is het mooi geweest en dat derde jaar was erg jammer (al was het nog wel fijn in de 5-3-2 knalweken met Koeman, daar functioneerde hij weer prima).
Maar zo'n man was belangrijk voor de verdedigers, dat werd te pas en te onpas geuit door ze. Zorg dan dat zo'n man met ze bezig blijft.
Hier word ik heel verdrietig vanquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zit even een itempje uit 2008 terug te kijken. Er waren toen veel plannen om een topsportklimaat te realiseren![]()
Heb je weer je youtube-uurtje.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zit even een itempje uit 2008 terug te kijken. Er waren toen veel plannen om een topsportklimaat te realiseren![]()
Maar dat was toch geen echte aanvallerquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond het op dat moment een prima keuze om hem niet te nemen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben ik het vaak mee eens, maar in het geval van Vlaar echt pertinent niet. Die jongen moet je niet onderschatten. Zijn voetballende kwaliteiten zijn al zwaar ok, maar mentaal is hij echt een absolute koning. Op eenzame hoogte samen met Kuyt. Niet voor niets dat dat iele jongetje wat bij ons binnenkwam nu zo'n gruwelijk beest is geworden. Hij begrijpt ten minste dat je er echt 180% voor moet geven, desnoods via privetrainingen met Hansje Kroon, om het beste uit jezelf te halen. Zelfs al zou hij terugkomen op 50% van zijn kunnen, en daardoor ongeveer even matig spelen als Baco, dan nog is hij van een compleet andere orde.
Prachtig verwoord.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben ik het vaak mee eens, maar in het geval van Vlaar echt pertinent niet. Die jongen moet je niet onderschatten. Zijn voetballende kwaliteiten zijn al zwaar ok, maar mentaal is hij echt een absolute koning. Op eenzame hoogte samen met Kuyt. Niet voor niets dat dat iele jongetje wat bij ons binnenkwam nu zo'n gruwelijk beest is geworden. Hij begrijpt ten minste dat je er echt 180% voor moet geven, desnoods via privetrainingen met Hansje Kroon, om het beste uit jezelf te halen. Zelfs al zou hij terugkomen op 50% van zijn kunnen, en daardoor ongeveer even matig spelen als Baco, dan nog is hij van een compleet andere orde.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vond het op dat moment een prima keuze om hem niet te nemen.
Lex werkte altijd zo lekker hard.quote:
Lex maakte vooral veel (domme) meters. Duels verloor hij meestal.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Lex werkte altijd zo lekker hard.
Nee maar zonder gekkigheid, hij was wel een soort constante motor op je middenveld. Heb het idee dat het juist daaraan nogal schort op dit moment. Mensen die een duel durven aan gaan.
Ondanks zijn voetballende beperkingen verzaakte Immers nooit. Al maakt het met de huidige spitsen eigenlijk niet zoveel uit wie je daar omheen laat spelen
Dat is eigenlijk ook vreemd en toont hoe snel de voetbalwereld je vergeet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:24 schreef Caland het volgende:
Het is Vlaar vooral tegengevallen dat er geen buitenlandse interesse was voor hem.
We moeten imo vooral de kwaliteiten van Vlaar niet gaan overschattenquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook vreemd en toont hoe snel de voetbalwereld je vergeet.
Na het WK werd hij in verband gebracht met een aantal topclubs en nu moest hij bedelen om in de subtop van Nederland te mogen meetrainen.
Nee, maar hij zou voor elke Europese subtopper gewoon een volwaardige selectiespeler zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
We moeten imo vooral de kwaliteiten van Vlaar niet gaan overschatten
Speelde absurd goed tijdens het WK. Tuurlijk, het was in een systeem met 5 verdedigers. Maar ik heb zelden een verdediger zo absurd goed zien spelen. Zelfs Stam haalde dat niveau niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, maar hij zou voor elke Europese subtopper gewoon een volwaardige selectiespeler zijn.
En bij elke eredivisieclub een basisspeler.
Maar Vlaar zou ook gewoon moeite hebben om bij een tactisch falende club als Feyenoord de beste te zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, maar hij zou voor elke Europese subtopper gewoon een volwaardige selectiespeler zijn.
En bij elke eredivisieclub een basisspeler.
Toch werd de Vrij door de kenners hoger aangeschreven op dat toernooi.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Speelde absurd goed tijdens het WK. Tuurlijk, het was in een systeem met 5 verdedigers. Maar ik heb zelden een verdediger zo absurd goed zien spelen. Zelfs Stam haalde dat niveau niet.
Tuurlijk was Stam op de langere termijn veel beter, Vlaar heeft dit niveau 6 wedstrijden volgehouden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch werd de Vrij door de kenners hoger aangeschreven op dat toernooi.
Je opmerking over Stam deel ik sowieso niet. Die was echt beter. Stam bleef in een 4-3-3 op het hoogste niveau internationaal ook overeind, zelfs als zijn collega CV een categorie minder was dan hij, ik betwijfel of Vlaar dat zelfs op zijn beste dag zou kunnen.
Natuurlijk niet, Vlaar kreeg met het opkrikken van zijn fysiek (door blessures) de draaicirkel van een vrachtwagen met dubbele oplegger. Dat hadden ze in Engeland ook snel door.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch werd de Vrij door de kenners hoger aangeschreven op dat toernooi.
Je opmerking over Stam deel ik sowieso niet. Die was echt beter. Stam bleef in een 4-3-3 op het hoogste niveau internationaal ook overeind, zelfs als zijn collega CV een categorie minder was dan hij, ik betwijfel of Vlaar dat zelfs op zijn beste dag zou kunnen.
Wat zou in jouw ogen voor de ommekeer kunnen zorgen bij deze zwalkende club, stinho?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Vlaar zou ook gewoon moeite hebben om bij een tactisch falende club als Feyenoord de beste te zijn.
Afstappen van mandekking, meer Molde-achtig spelen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zou in jouw ogen voor de ommekeer kunnen zorgen bij deze zwalkende club, stinho?
Dat dachten we ook van ADO thuis. Ik verwacht nu elke wedstrijd een nederlaag, dan valt het in ieder geval niet tegenquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar zondag win je sowieso wel van PEC.
Dit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van ADO thuis. Ik verwacht nu elke wedstrijd een nederlaag, dan valt het in ieder geval niet tegen
Ah.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afstappen van mandekking, meer Molde-achtig spelen.
Waar baseer je dat nou weer op?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar zondag win je sowieso wel van PEC.
Echt niet?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah.
Geen idee hoe Molde verder speelt trouwens
Halve selectie is geblesseerd, ze draaien slecht en Feyenoord is gewoon super.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op?
Een team zonder letterlijk geen individuele kwaliteit delft bijna altijd het onderspit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Feyenoord laatste zes wedstrijden:
L L L L L L
Daar komt een keer een einde aan pik. Dat weet jij net zo goed als ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Feyenoord laatste zes wedstrijden:
L L L L L L
Dat is een dubbele ontkenning. Je zegt dus eigenlijk dat het team mét individuele kwaliteit bijna altijd het onderspit delft. Just saying.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een team zonder letterlijk geen individuele kwaliteit delft bijna altijd het onderspit.
Zonder geen. PEC wint, dus.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een team zonder letterlijk geen individuele kwaliteit delft bijna altijd het onderspit.
Je weet wat ik bedoel, Don.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een dubbele ontkenning. Je zegt dus eigenlijk dat het team mét individuele kwaliteit bijna altijd het onderspit delft. Just saying.
Ja, maar dat kan zondag zijn, dat kan ook over vier weken zijn. Feyenoord is niet in een vorm waarvan je zegt dat ze sowieso wel even winnen in Zwolle.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar komt een keer een einde aan pik. Dat weet jij net zo goed als ik.
Buiten dat Feyenoord vreselijk kut is: heb je PEC zien voetballen tegen Heracles und FC Groningen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan zondag zijn, dat kan ook over vier weken zijn. Feyenoord is niet in een vorm waarvan je zegt dat ze sowieso wel even winnen in Zwolle.
Nee, maar dat zegt me ook allemaal niet zoveel. Ik heb ADO zien voetballen de week voordat ze in de Kuip wonnen.. Die gingen er kansloos af tegen de Graafschap of all places.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten dat Feyenoord vreselijk kut is: heb je PEC zien voetballen tegen Heracles und FC Groningen?
Graafschap is geen plaats.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, maar dat zegt me ook allemaal niet zoveel. Ik heb ADO zien voetballen de week voordat ze in de Kuip wonnen.. Die gingen er kansloos af tegen de Graafschap of all places.
Elke wedstrijd is weer anders Hans. Het is nog steeds de Eredivisie waar we in zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten dat Feyenoord vreselijk kut is: heb je PEC zien voetballen tegen Heracles und FC Groningen?
Even wat alinea's aangebracht.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik was net lekker aan het lezen…
Gezellig.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:39 schreef onlogisch het volgende:
Na twee weken plezier met de hashtag #GuddeWeg is het nu weer tijd om serieus verder te gaan met waar we mee bezig waren: Wij zijn Rotterdammers, Wij houden vol! Er moet namelijk nog flink aan de GuddeWeg getimmerd worden, want na acht jaar Eric Gudde is de club geen steek vooruit gekomen. Financieel hebben ze misschien wat trucjes uitgehaald waardoor we een wat makkelijker te behagen schuld hebben, maar Feyenoord maakt geen enkele stap voorwaarts sindsdien, jaarlijks betalen we onnodig miljoenen euro's aan dividend en belevingsrechten aan de VvF dat ook richting het veld had kunnen gaan.
Met als gevolg de negatieve sportieve spiraal om over het bijbehorende ronduit lachwekkende topsport klimaat maar helemaal te zwijgen. Dan beginnen we nog niet eens over het continu durende stadionfiasco dat Feyenoord al tientallen miljoenen heeft gekost. Waarvan ze nu in 2016 met precies hetzelfde oudbollige plan komen als in 2006, zonder naar andere opties te kijken. Weigeren te kijken zelfs. Schaamteloos.
Na de laatste protesten in 2011 is er een periode geweest van vijf jaar rust geweest waarin er geen protesten waren en waar deze clubleiding hun visie in alle rust heeft kunnen uitvoeren. In die vijf jaar is de club Feyenoord geen steek vooruit gekomen. Financieel geen stap gemaakt, stadionverhaal geen stap gemaakt, geen trainingsaccommodatie gerealiseerd, een alsmaar slechter worden topsportklimaat, totale verrampenering van het supportersbeleid. In vijf jaar tijd met louter kalm water: NIETS opgeschoten. NIETS!
Het Legioen heeft de ogen geopend, er is geen visie. Men streeft niet naar beter. Meer dan 400.000 berichten werden er door Feyenoord-supporters binnen enkele uren besteedt aan de #GuddeWeg. Als reactie kwam Eric Gudde dat 'die kleine groep' indirect ook de bedreigingen op Veijnovic hadden uitgevoerd. Wat een smerige laster! De zwartmakerij van supporters en club door de clubleiding is niet nieuw, maar deze overtreffende trap was de plons die de emmer deed overgutsen. Dit kan zo ook niet langer doorgaan, dit moet stoppen.
De eerste acties waren al duidelijk zichtbaar in het uitvak bij Roda JC. Hier werden enkele spandoeken getoond om de onvrede te uiten richting de clubleiding. Maar de roep om acties wordt groter en luider. De groep supporters die actie wil is nu zo groot dat we letterlijk acties kunnen én zullen blijven doen tot de koers 180 graden de andere kant uit gaat: Wél goed supportersbeleid, wél een topsportklimaat, wél een goed stadionplan, wél een trainingsaccommodatie.
Wij hebben ook geen zin meer om dat allemaal voor te moeten kauwen. We gaan dus voor de FIFA methode: Allemaal weg, daarna de structuur binnen de club helemaal omgooien en pas daarna op zoek naar nieuwe bestuurders die passen bij een nog nader op te stellen competentieprofiel. De enige serieuze mogelijkheid om nog iets van deze club te maken.
Kortom: Als jij de teloorgang en visieloze insteek van deze clubleiding ook zat bent, en wil jij Feyenoord net als ons óók wél graag zien terugkeren naar de top dan hebben we hier een leuk en net zo ludiek vervolg als de #GuddeWeg voor bedacht, maar dan net wat serieuzer, toevallig ook tegen Roda JC op 21 februari, lopen we een protestmars vanaf Varkenoord.
Inderdaad: Wederom een mars van onvrede, maar deze keer een mars van verhuisdozen! Het is tijd voor de clubleiding om te verhuizen weg van onze club, en daarom gaan we een paar dozen bij ze afleveren.
Een aantal dingen die je moet weten/mag doen met betrekking deze actie:
- Grote dozen, kleine dozen. Alle soorten dozen zijn welkom. Neem zoveel mogelijk verhuisdozen mee!
- Het hek voor het Maasgebouw zal waarschijnlijk dicht gedaan worden door de heren angstcultuur, de dozen gooien we dus over het hek heen!
- Er wordt vanaf Varkenoord naar het Maasgebouw gelopen, iedereen die aan wil haken met zijn verhuisdoos MAG aanhaken.
- Laat je vuurwerk thuis, svp. Vuurwerk is mooi, maar voegt hier niets toe en werkt wellicht zelfs averechts!
- Dit is een LUDIEKE actie met een serieuze ondertoon, laat je stalenbuis deze keer dus thuis! Deze protestmars is NIET bedoeld om geweld te gebruiken, dit wordt dus ook niet geoorloofd!
Er wordt verzameld op Varkenoord voor de PMDS. Rond 15.45 gaan we lopen richting het Maasgebouw.
Het gaat beginnen.
De club heeft een structurele verandering nodigquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lunatic news gekkies gaan los want ja dat heeft de club nu nodig nog meer onrust en negatief nieuws.
Ja tuurlijk maar met "ludiek" verhuisdozen naar het maas gebouw te brengen kom je niet zo ver plus dat je er donder op kan zeggen dat er een paar gaan zijn die niet zo ludiek gaan meedoen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:27 schreef Happel het volgende:
[..]
De club heeft een structurele verandering nodig
quote:- Dit is een LUDIEKE actie met een serieuze ondertoon, laat je stalenbuis deze keer dus thuis!
Daar ben ik dus ook bang voor onrust rondom de kuip spelers die het mee krijgen weg punten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Hebben ze alvast wat verhuisdozen voor het nieuwe stadion.
Maar deze actie willen ze dus voor de wedstrijd tegen Roda JC doen? Hopelijk verstoort het verder niet de voorbereiding op de wedstrijd van de spelersgroep. Dat vind ik het belangrijkste.
De club is nooit van de supporters geweest (en zal dat ook nooit zijn overigens).quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:27 schreef cofox het volgende:
Bestuur + Gio moeten oprotten ben ik klaar met die lul de behangers die bij Feyenoord de dienst uit maken. Het wordt tijd dat de club teruggegeven word aan de supporters
Ondertussen zit ene Gerard Kerkum er al 40-45 jaar. Gudde vervangen, zelfde rotzooi, andere naam.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:55 schreef Haringkop het volgende:
Kick, de revolutie dient zich weer aan! Tijd voor nieuwe vervangers uit het old boys network!
Hang je die op in je zolderkamer?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:45 schreef cofox het volgende:
Ik heb al een bestuur tegen de muur spandoek gemaakt met verf van de Action
Mooi clichéquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is weer anders Hans. Het is nog steeds de Eredivisie waar we in zitten.
Maar wat is slopen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zwolle gaat ons slopen ik zeg het je.
Dat we een dikke droge paarsgepunte lans zonder glijmiddel of Vaseline tussen onze billetjes gaan krijgen.quote:
Die broers die dat beeld van Moulijn hadden aangekleed moesten toch ook verhuizen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:07 schreef Droopie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ijlen_op_kennet.html
Gokje, over 2 jaar een leuk verhaal over een man die naar darten ging en toen 2 jaar zijn huis niet meer uitdurfde.
Ja, die jongens hebben wekenlang elders gebivakkeerdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die broers die dat beeld van Moulijn hadden aangekleed moesten toch ook verhuizen?
Ook niet erg handig om zoiets te doen als je in Zwijndrecht woont, maar dat geheel terzijde.
Had je dat blaadje maar niet vol moeten kladderen met die rare dingen, zo gaat dat eenmaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, die jongens hebben wekenlang elders gebivakkeerd
Deze jongen zal er ook niet zo blij van worden gok ik zo.
Nouja, dat is nog 1 ding. Vervolgens ermee poseren en het op je facebook/twitter gooien het ander.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je dat blaadje maar niet vol moeten kladderen met die rare dingen, zo gaat dat eenmaal.
Op alle fronten worden afgetroefd. Alleen van Vermeer verwacht ik een goede wedstrijd. Die laat z'n koppie ook nooit hangen tijdens dit soort wedstrijden.quote:
Het enige wat PEC heeft zijn maar heel af en toe gevaarlijke flitsnegers.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op alle fronten worden afgetroefd. Alleen van Vermeer verwacht ik een goede wedstrijd. Die laat z'n koppie ook nooit hangen tijdens dit soort wedstrijden.
#mamazalweltrotszijnquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:07 schreef Droopie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ijlen_op_kennet.html
Gokje, over 2 jaar een leuk verhaal over een man die naar darten ging en toen 2 jaar zijn huis niet meer uitdurfde.
Nu overdrijf je. Als ze zo spelen als eerste helft tegen Ajax word je echt niet op alle fronten afgetroefd tegen een geamputeerd Zwolle.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op alle fronten worden afgetroefd. Alleen van Vermeer verwacht ik een goede wedstrijd. Die laat z'n koppie ook nooit hangen tijdens dit soort wedstrijden.
Klopt. Als. Als we elke wedstrijd zo gespeeld hadden als uit tegen Heerenveen stonden we nu eerste met 10 punten voorsprong.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu overdrijf je. Als ze zo spelen als eerste helft tegen Ajax word je echt niet op alle fronten afgetroefd tegen een geamputeerd Zwolle.
Ajax was vorige week dus zo gek is het niet om daarvan uit te gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
Klopt. Als. Als we elke wedstrijd zo gespeeld hadden als uit tegen Heerenveen stonden we nu eerste met 10 punten voorsprong.
Zwolle heeft (behalve als ze tegen Ajax spelen) last van Kuipvrees.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik geloof dat we dit seizoen al twee keer met speels gemak van dat Zwolle gewonnen hebben dus laten we nou niet iedere tegenstander heilig verklaren.
Ze blijven leuk, die hang-grapjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah, je hebt hem door.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze blijven leuk, die hang-grapjes.
Zeker, ik lees jouw posts altijd extra goed voor verborgen boodschappen, geniale kwinkslagen en dubbele lagen.quote:
Heb je deze bedacht tijdens je 24uurs ban? Ik beteken wel veel voor je.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker, ik lees jouw posts altijd extra goed voor verborgen boodschappen, geniale kwinkslagen en dubbele lagen.
Je bent toch de Herman Finkers van VBL.
Nee, joh, die 24-uurs ban heb ik gebruikt om te reflecteren op mijn gedrag. Was een nuttige sessie die ik jou ook gun.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb je deze bedacht tijdens je 24uurs ban? Ik beteken wel veel voor je.
Deze gasten komen ook uit Zwijndrechtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die broers die dat beeld van Moulijn hadden aangekleed moesten toch ook verhuizen?
Ook niet erg handig om zoiets te doen als je in Zwijndrecht woont, maar dat geheel terzijde.
Zijn het dezelfde?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Deze gasten komen ook uit Zwijndrecht
http://www.vi.nl/nieuws/p(...)doodschop-gosens.htmquote:Na Van Polen, Bart van Hintum, Mustafa Saymak, Ryan Thomas, Abdel El Hasnaoui, Gustavo Hebling, Kevin Begois, Max de Boom en Thanasis Karagounis is Becker het tiende blessuregeval in de selectie van trainer Ron Jans.
Europol ingeschakeld, gasten dadelijk brommen in The Tower in Londen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:37 schreef Droopie het volgende:
Vermeer doet aangifte in Engeland.
Dit gaat zo leuk worden, hatecrime, persoonsgegevens in the sun.
Heerlijk
Heeft dat wel nut?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:37 schreef Droopie het volgende:
Heerlijk
Het mooie is ook, zondag kom je nog opvatten als 'ja... dom'. Eenmansactie, misschien, weet niet wat ik er van moet denken in ieder geval. Dom in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:37 schreef Droopie het volgende:
Heerlijk
Naming and shaming kan al beginnen.quote:
Heb ooit een JHK bordje gespot bij zo'n zelfde dartswedstrijd. Maar dat is te cryptisch voor de telegraaf.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Naming and shaming kan al beginnen.
Daar pak je die gast al mee zonder veel moeite.
Vermeer hoeft het natuurlijk ook niet voor een schadeclaim te doen.
Wil wel zien hoe een Sun of Daily Mail uitpakt als de KNVB begint over protocol dit dat.
Nu zal de Feyenoordaanhang niet veel sympathieker overkomen hoor, als ze de geschiedenis er bij halen.
10quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:35 schreef DonRaja het volgende:
Ze gaan junioren moeten opstellen:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/p(...)doodschop-gosens.htm
#giooutquote:Eljero Elia maakt een moeilijke periode door in het shirt van Feyenoord. De buitenspeler maakte in zijn eerste maanden als Feyenoorder een goede indruk en was belangrijk voor de Rotterdamse ploeg. Later kwam Elia in een dipje terecht. Trainer Giovanni van Bronckhorst ziet echter een stijgende lijn in het spel van de international.
"Hij heeft niet de vorm van het begin van dit seizoen”, zegt 'Gio’ op de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond. "Hij vindt zelf ook dat het beter kan en moet. Ik zie bij Eljero wel een stijgende lijn. Hij moet hard blijven werken om hier sterker uit te komen."
Stijgende lijn?quote:
Die kneus met die afca tattoo komt uit Zwijndrecht. Hij heeft een eigen bedrijf. Goede reclamequote:
de twitteraars hebben hem ook gevondentwitter:FRmartijn_ twitterde op vrijdag 12-02-2016 om 14:55:05https://t.co/BWqV1L6u0wMarco Beumer uit Lochum https://t.co/r5EiGv9ixD reageer retweet
Nou. Eens kijken hoeveel gekken er in het legioen zitten die daar op bezoek gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die kneus met die afca tattoo komt uit Zwijndrecht. Hij heeft een eigen bedrijf. Goede reclamehttp://jordens.nl
Die ander komt uit Lochem. http://casa.reade.nl/sportcentrum Ik begrijp best dat als je daar woont dat je gekke dingen gaat doen. Lochem FFS
Was laatst een veel te lang en onleesbaar saai artikel op de website van VI ook over spelersmakelaars en dan vooral een bepaald kantoor dat ook met FC Porto te maken had. Zoals gezegd een onleesbaar saai artikel (en ik ben echt wat gewend) maar van wat ik nog wel gelezen had leek er een enorme beerput opengetrokken te zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:02 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heeft bij transfer Martins Indi naar Porto een sell on % afgesproken van 10% boven ¤ 7,7 miljoen Euro.
http://twitter.com/Plevla1985/status/698132794107654144/photo/1
'Het Legioen' is momenteel veel te druk met het elkaar betichten van nepsupporter om zich daar druk over te kunnen maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou. Eens kijken hoeveel gekken er in het legioen zitten die daar op bezoek gaan.
Haha wat een onzin. Jij bent zeker zo'n nepsupporter?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:58 schreef Boma het volgende:
[..]
'Het Legioen' is momenteel veel te druk met het elkaar betichten van nepsupporter om zich daar druk over te kunnen maken.
Als je zo'n eckte eckte bent zou je moeten weten dat die laatste opmerking je in de Kuip vrijwel standaard een bloedneus oplevert dus vanwaar hier die grootspraak?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha wat een onzin. Jij bent zeker zo'n nepsupporter?
Een bloedneus nog wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:45 schreef Boma het volgende:
[..]
Als je zo'n eckte eckte bent zou je moeten weten dat die laatste opmerking je in de Kuip vrijwel standaard een bloedneus oplevert dus vanwaar hier die grootspraak?
Hihi, je zei neus.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:45 schreef Boma het volgende:
[..]
Als je zo'n eckte eckte bent zou je moeten weten dat die laatste opmerking je in de Kuip vrijwel standaard een bloedneus oplevert dus vanwaar hier die grootspraak?
Wij zitten hier altijd in de VIP boxen. Denk je dat we tussen dat ordinaire publiek gaan lopen zitten ofso?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:45 schreef Boma het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |