abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 februari 2016 @ 12:22:32 #1
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
  woensdag 10 februari 2016 @ 12:24:45 #2
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159802350
Zondag natuurlijk. *O*
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_159802379
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:24 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel wedstrijden op rij heeft Feyenoord nu verloren in de competitie?
Ja lollig.
BFF met GGMM
pi_159802394
Genoeg getroll. Gewoon normaal ontopic.
BFF met GGMM
pi_159802410
Zondag.
  Forum Admin woensdag 10 februari 2016 @ 12:30:50 #6
35723 crew  GGMM
pi_159802469
BADDERHARING HEEFT EEN TROLLLINK IN DE OP GEZET!!!!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159802471
quote:
Proeftuin Feyenoord is geen topclub meer
Alles onder het tapijt

Feyenoord investeerde dit seizoen tien miljoen euro, maar het elftal is verworden tot een proeftuin en leed al zes competitienederlagen op rij. Wat erger is, de Rotterdammers verliezen alle kenmerken die horen bij een topclub.

TEKST: MARTIJN KRABBENDAM

Jens Toornstra wist niet wat hij zag toen trainer Giovanni van Bronckhorst zondagochtend tijdens de sportmaaltijd de opstelling van Feyenoord op het bord prikte voor De Klassieker tegen Ajax. Hij mocht weer eens meedoen, hangend aan de rechterkant in een nieuw systeem: 4-5-1. Het was Toornstra’s eerste basisplaats sinds 13 december, toen Feyenoord in Groningen met 1-1 gelijkspeelde. Maar in De Arena stond hij er weer, voornamelijk om Ajax’ linksback Mitchel Dijks af te stoppen. Toornstra speelde een aardige wedstrijd, waarin hij zelfs nog scoorde (0-1), maar hij heeft geen idee of zijn optreden goed genoeg was voor een basisplaats aanstaande zondag in het uitduel met PEC Zwolle. Hij ziet het wel.

Het gevoel van Toornstra is het gevoel van de meeste spelers van Feyenoord. In feite weet niemand waar hij aan toe is, nu de technische staf goochelt met opstellingen en namen. Sinds FC Groningen, is Feyenoord een proeftuin geworden. Met de wedstrijd in de Euroborg meegerekend kwam Feyenoord negen keer in actie en evenzovele keren in een andere opstelling (zie kader). De laatste twee duels, tegen Roda JC en Ajax, koos Feyenoord zelfs voor een andere speelwijze. In Kerkrade was het 5-3-2, in de Amsterdam Arena 4-5-1. Daarmee heeft de technische staf iedere vorm van houvast de nek omgedraaid. Geen speler weet wat zondag tegen PEC Zwolle het strijdplan zal zijn.

WISSELTRUCS
De wisseltrucs leverden weinig op. De club verloor zes competitieduels op rij. Een absoluut diepterecord in de clubhistorie, een nega- tieve reeks die waarschijnlijk nooit meer zal worden geëvenaard. Het resultaat is vooral dat iedere speler van Feyenoord wel een keer is teleurgesteld dit seizoen. Rechtsback Rick Karsdorp verloor zijn basisplaats uit tegen PSV aan Sven van Beek. Nog tijdens de wedstrijd herstelde van Bronckhorst zijn fout toen bleek dat Van Beek niet op die positie uit de voeten kon. De centrale verdediger kwam zelf ook op de bank terecht (tegen SC Heerenveen en ADO Den Haag) na een slechte serie wedstrijden, maar keerde voor het bekerduel met Roda JC weer terug in de ploeg. Terence Kongolo wisselde als centrale verdediger en linksback stuivertjes met Jan-Arie van der Heijden en Miquel Nelom. Ook het middenveld veranderde voortdurend van samenstelling. De twee vaste krachten, Karim El Ahmadi en Tonny Vilhena, werden geflankeerd door Simon Gustafson, Marko Vejinovic, Toornstra en zondag ook nog eens met nieuwkomer Renato Tapia. Zelfs voorin, lang de enige linie waarin niet werd geschoven, is het wisselen begonnen. Dirk Kuijt verdrong Michiel Kramer uit de spits, Bilal Basaçikoglu werd rechterspits. Maar tegen Roda speelde Kuijt met Eljero Elia voorin, tegen Ajax stond hij er alleen en was Basaçikoglu aanvallende middenvelder. Elia zat toen op de bank, net zoals Kramer.

Al dat geschuif resulteerde in een val op de ranglijst. De doelstelling, plaats drie, is voor even verspeeld aan Heracles Almelo, een ploegje dat bestaat uit gemiddelde Eredivisie-spelers en een fractie kostte van de vijftien miljoen euro die Feyenoord over twee seizoenen spendeerde. Het verontrustende is vooral dat Heracles Almelo zich nauwelijks aanpast, maar dat het grote Feyenoord tegen Roda JC met vijf verdedigers speelt en in Amsterdam met vijf middenvelders. Feyenoord is verworden tot een topclub die niet wil verliezen en daarmee alle ambitie op ontwikkelen overboord heeft gegooid.

Want wat is nou het perspectief van Feyenoord? De club verlengde weliswaar de contracten van een aantal jeugdspelers, maar de vraag is: waar gaan ze straks spelen? De beloftenploeg maakt geen deel uit van de voetbalpiramide en is veroordeeld tot een soort competitie met oefenduels. Het plan de talenten dan maar te laten oefenen tegen die van topclubs uit Duitsland en België, staat ook on hold. Maar er is meer. Ook de selectie zal komende zomer opnieuw moeten worden gerenoveerd. Je kunt spelers als Jens Toornstra, Bilal Basaçikoglu, Miquel Nelom en Anass Achahbar niet nog langer op de bank houden. Tonny Vilhena vertrekt. Wat gebeurt er met de aan Cardiff City verhuurde Lex Immers? Komt er naast Kramer nog een spits? Bovendien: wat zijn die spelers nog waard en wie gaat die renovatie voor z’n rekening nemen?

KRAMPACHTIG
Bij Feyenoord wordt momenteel alles onder het tapijt geschoven. De club houdt zich kramp- achtig vast aan alles wat maar lijkt op een strohalm. Na de bekerzege op Roda JC was volgens aanvoerder Dirk Kuijt het 5-3-2 systeem ineens een extra wapen. Na de nederlaag bij Ajax stond er volgens trainer Giovanni van Bronckhorst een ander Feyenoord dan in de serie neder- lagen ervoor. Er was tenminste gevochten. Het is allemaal gebakken lucht, holle frasen, hoop gebaseerd op niets. Met de wedstrijdinstelling van de spelersgroep is al een heel seizoen niks mis. Feyenoord doet altijd zijn best, maar dat is niet genoeg. Het elftal heeft niks om op terug te vallen, geen houvast, geen structuur, geen automatismen, geen idee wanneer druk te zetten, geen idee wat te doen bij balbezit. Geen visie. Feyenoord is een ploeg waaraan niet is gewerkt en dat zijn wedstrijden wint op adrenaline, maar nooit met goed voetbal. Giovanni van Bronckhorst is verantwoordelijk, maar hij is bezig aan zijn eerste klus als trainer. Hij maakt alle fouten die iedere beginnende trainer maakt, hij herkent de momenten van ingrijpen niet en heeft nog niet een voetbalvisie ontwikkeld die een ervaren trainer wel kan overleggen op basis van jarenlange ervaring. Dat kan toch voor niemand in de leiding een verrassing zijn.

Wie alles zo op een rij zet, herkent een slagveld Zes competitienederlagen op rij, dat is een net zo’n trieste prestatie als de 10-0 nederlaag bij PSV van vijf jaar geleden. Daar doet een halve finale in de KNVB-beker niets aan af. Zes keer verliezen op rij. Eén punt uit zeven wedstrijden. Twintig verliespunten in een tijdsbestek van anderhalve maand. Zelfs De Graafschap pakte in dat aantal duels veel meer punten: zeven. Het valt niet goed te praten, door niets. Natuurlijk heeft Feyenoord minder geld dan PSV en Ajax, natuurlijk is de trainingsaccommodatie van lagere kwaliteit dan De Herdgang of De Toekomst. Maar wat Feyenoord wél had, was een eigen identiteit, een fanatiek publiek en voor het eerst geld om te investeren: tien miljoen. En ambitie. Halverwege februari is dat alles vervlogen. Er is niks meer in Rotterdam-Zuid: geen structuur, geen daadkracht, geen ambitie. De club die tien miljoen investeerde, speelt om niet te verliezen. Het elftal is een proeftuin geworden, de trainer en de aanvoerder praten alles goed, de technisch directeur houdt zich schuil. Wie zo reageert op een serie van zes nederlagen, heeft zich er blijkbaar bij neergelegd niet langer een topclub te willen zijn.

DEGRADATIEPLAATS IN 2016
Bij een stand over het jaar 2016 staat Feyenoord voorlaatste, net boven het eveneens puntloze SC Cambuur. De Rotterdammers hebben hetzelfde doelsaldo als de Leeuwarders (-8), maar doordat Feyenoord vier keer doel trof en SC Cambuur slechts tweemaal, is het elftal van trainer Giovanni van Bronckhorst op de ranglijst van dit jaar net niet laatste.
ELKE WEEK WAT ANDERS Feyenoord won zijn laatste competitiewedstrijd op zondag 6 december van Heracles Almelo (3-0). Daarna begon de ploeg punten te verspelen bij FC Groningen (1-1). Sinds dat duel in de Euroborg trad Feyenoord aan in steeds een andere opstelling en wisselde het twee keer van systeem.
met dank aan ThePlaneteer ^O^
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_159802494
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:30 schreef GGMM het volgende:
Thanks
BFF met GGMM
  woensdag 10 februari 2016 @ 12:32:34 #9
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159802511
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:30 schreef GGMM het volgende:

[ Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 10-02-2016 12:35:22 (Rot op.) ]
pi_159802561
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Goed stuk inderdaad.

Gio, z'n technische staf en Van Geel valt een hoop te verwijten.

Al deel ik de kritiek op de vele wisselingen in basisopstelling maar gedeeltelijk. Want het is op zich logisch dat Gio is gaan ingrijpen, en als hij niks doet dan zou het ook niet goed zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_159802603
Vond het op zich wel lekker vorige week, zo'n dubbele speelronde.
BFF met GGMM
pi_159802647
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:28 schreef XSbig het volgende:
Wanneer begint de kaartverkoop voor AZ thuis in de beker eigenlijk?
E-mail goed in de gaten houden.
pi_159802734
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Al deel ik de kritiek op de vele wisselingen in basisopstelling maar gedeeltelijk. Want het is op zich logisch dat Gio is gaan ingrijpen, en als hij niks doet dan zou het ook niet goed zijn.
In het begin van het seizoen werd Gio door diezelfde krabbendam geroemd omdat hij niet bang is iemand op de bank te zetten en op deze wijze waren ook de reservespelers van belang en tevreden. Dat vond goeddeels de hele Nederlandse pers trouwens. Ik kots echt op de opportunisme.

Krabbendam :')

Ik blijf verder fan van Toornstra. Die kan veel meer en hoeft geen miskoop te zijn. Dragende kracht vorig seizoen.
pi_159802754
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

In het begin van het seizoen werd Gio door diezelfde krabbendam geroemd omdat hij niet bang is iemand op de bank te zetten en op deze wijze waren ook de reservespelers van belang en tevreden. Dat vond goeddeels de hele Nederlandse pers trouwens. Ik kots echt op de opportunisme.

Ik blijf verder fan van Toornstra. Die kan veel meer en hoeft geen miskoop te zijn. Dragende kracht vorig seizoen.

Kwestie van (gebrek aan) zelfvertrouwen denk ik.
BFF met GGMM
pi_159802929
quote:

[..]

Jij bent wel tevreden met alles, is het niet?
Elite
Tegen TTIP
pi_159803400
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Leuk opiniestukje zonder al te veel feiten.
pi_159803431
quote:

[..]

Jens Toornstra als dragende kracht zien is als Theo Lucius aanvoerder maken.
pi_159803932
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:11 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Jens Toornstra als dragende kracht zien is als Theo Lucius aanvoerder maken.
De eerste helft van vorig seizoen was Toornstra zo mogelijk de belangrijkste speler van Feyenoord. Ik zeg niets geks.
pi_159803948
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij bent wel tevreden met alles, is het niet?
Nee klopt
pi_159804156
Maar nee. Natuurlijk ben ik niet tevreden. Ik stoor me alleen aan het opportunistisch gelul van iedereen. Feyenoord zou wel even kampioen worden met spelers als Van der Heijden en Kramer, alsook een nieuwe coach.

Komop man. Begin dit seizoen was meer dan de afgelopen vijf jaar bij elkaar duidelijk dat dit een tussenseizoen ging worden. Zoals de afgelopen zestien seizoenen trouwens.

Ik vind het gewoon ongelooflijk achterlijk om over Gio te vallen. Er zijn zo dertig mensen die eerst mogen opkankeren voor we over zij functioneren gaan praten.

Vermoeiend om dan een nieuwe trainer, die het enorm moeilijk heeft en nog verrassend goed de boel wist om te zetten tegen de joden, als primaire factor van alle ellende te zien.

Zo werkt het niet. Hij is eerder het eindpunt waar alle touwtjes aan elkaar geknoopt moeten worden. Even extreem: doen scouts, TDs, de AD, jeugdopleiding et cetera allemaal hun werk op de juiste manier, dán kan je wat mij betreft pas écht de trainer goed beoordelen.

Maar gek genoeg zijn trainers altijd als eerste de kop van jut. En dan gooi je een nieuwe neer, en presteren we misschien één plekje beter.

Zelfs een zwaargewicht als Koeman kreeg de boel niet rond richting en kampioenschap. Kijk eens wat die man in zijn trainerscarriere bereikt heeft.

Dan heeft het écht geen zin om Gio de laan uit te gooien. Want het probleem mevrouw, dát blijft. [/Fortuyngod].

En dan heeft hij het dus nog alleraardigst omgezet tegen de joden, als beginnend trainer. Bovendien doet hij het in punten niet eens slechter dan Koeman en die slisser van Twente...

Geef die jongen gewoon voldoende de tijd en pleur het tuig in het maasgebouw eens de maas in.
pi_159804230
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
Maar nee. Natuurlijk ben ik niet tevreden. Ik stoor me alleen aan het opportunistisch gelul van iedereen. Feyenoord zou wel even kampioen worden met spelers als Van der Heijden en Kramer, alsook een nieuwe coach.

Komop man. Begin dit seizoen was meer dan de afgelopen vijf jaar bij elkaar duidelijk dat dit een tussenseizoen ging worden. Zoals de afgelopen zestien seizoenen trouwens.

Ik vind het gewoon ongelooflijk achterlijk om over Gio te vallen. Er zijn zo dertig mensen die eerst mogen opkankeren voor we over zij functioneren gaan praten.

Vermoeiend om dan een nieuwe trainer, die het enorm moeilijk heeft en nog verrassend goed de boel wist om te zetten tegen de joden, als primaire factor van alle ellende te zien.

Zo werkt het niet. Hij is eerder het eindpunt waar alle touwtjes aan elkaar geknoopt moeten worden. Even extreem: doen scouts, TDs, de AD, jeugdopleiding et cetera allemaal hun werk op de juiste manier, dán kan je wat mij betreft pas écht de trainer goed beoordelen.

Maar gek genoeg zijn trainers altijd als eerste de kop van jut. En dan gooi je een nieuwe neer, en presteren we misschien één plekje beter.

Zelfs een zwaargewicht als Koeman kreeg de boel niet rond richting en kampioenschap. Kijk eens wat die man in zijn trainerscarriere bereikt heeft.

Dan heeft het écht geen zin om Gio de laan uit te gooien. Want het probleem mevrouw, dát blijft. [/Fortuyngod].

En dan heeft hij het dus nog alleraardigst omgezet tegen de joden, als beginnend trainer. Bovendien doet hij het in punten niet eens slechter dan Koeman en die slisser van Twente...

Geef die jongen gewoon voldoende de tijd en pleur het tuig in het maasgebouw eens de maas in.
Godverdomme, ben het zo knakerhard met je eens HMF.
FR1908
pi_159804523
quote:

Duidelijke teksten dit. Overigens vond ik de woordkeuze 'zwaargewicht' niet heel toepasselijk bij Koemangod.
pi_159804575
Ja, quote anders even allemaal dat lange stuk tekst. Lekker scrollen lekker.
pi_159804685
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:50 schreef Typisch het volgende:
Ja, quote anders even allemaal dat lange stuk tekst. Lekker scrollen lekker.
Dat scrollen is goed voor je. Vinden de vrouwtjes alleen maar lekker.
pi_159804960
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De eerste helft van vorig seizoen was Toornstra zo mogelijk de belangrijkste speler van Feyenoord. Ik zeg niets geks.
Mijn punt: als Toornstra een dragende kracht is heb je een probleem, dan kom je gewoon over de hele linie kwaliteit tekort. Hij is een nuttige waterdrager, maar een dragende kracht moet een speler zijn die bij de top van de eredivisie hoort en een seizoen lang uitblinkt.
pi_159805393
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:37 schreef Helpmefok het volgende: - knip (voor Typisch) -
Ik vind Gio de laan uit sturen ook geen oplossing, maar feit is wel dat hij weinig structuur en lijn in het spel heeft kunnen krijgen in de 9 maanden dat hij nou voor de groep staat. Ik vind dat het veldspel er zondag de 1e helft voor het eerst in sinds de 1e helft tegen Heerenveen weer eens goed uit zag. Dat spelers een idee hadden wat te doen in balbezit. Dat heeft weinig met het hele maasgebouw-zooitje te maken, maar meer met Gio (+TS).
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_159805601
quote:

Hear hear.

HMF for president.

Suck it Typisch
Elite
Tegen TTIP
pi_159805725
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:18 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vind Gio de laan uit sturen ook geen oplossing, maar feit is wel dat hij weinig structuur en lijn in het spel heeft kunnen krijgen in de 9 maanden dat hij nou voor de groep staat. Ik vind dat het veldspel er zondag de 1e helft voor het eerst in sinds de 1e helft tegen Heerenveen weer eens goed uit zag. Dat spelers een idee hadden wat te doen in balbezit. Dat heeft weinig met het hele maasgebouw-zooitje te maken, maar meer met Gio (+TS).
Dat heeft puur met (het gebrek aan) kwaliteit van die spelers te maken. En daarmee dus wel degelijk met het Maasgebouw. Gio kan trainen wat hij wil, maar:

- Vilhena gaat nooit een slimme voetballer worden
- KEA gaat altijd een postbode blijven
- Kramer gaat nooit een voetballer worden
- Baco gaat nooit een goede verdediger worden
- Bilal gaat nooit een voetballer worden
- Nelom gaat nooit een voetballer worden
- Veijnovic gaat uit trainingen geen vertrouwensboost krijgen

De selectie is niet in evenwicht en dat ligt aan de TD.
BFF met GGMM
pi_159806388
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Mijn punt: als Toornstra een dragende kracht is heb je een probleem, dan kom je gewoon over de hele linie kwaliteit tekort. Hij is een nuttige waterdrager, maar een dragende kracht moet een speler zijn die bij de top van de eredivisie hoort en een seizoen lang uitblinkt.
Dat ben ik dan weer wel met je eens. Al had hij, zoals hij de eerste seizoenshelft bij Feyenoord speelde, bij Ajax en PSV op rechtsbuiten niet misstaan. 9 goals in 12 wedstrijden o.i.d.?
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:57:32 #30
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_159806428
Zelfs van de matige selectie die we hebben, die niet eens slechter is dan 2011/12 en vorig seizoen, mag je meer verwachten dan ze nu laten zien. Dat lijkt me toch de verantwoordelijkheid van Gio.
pi_159806462
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat heeft puur met (het gebrek aan) kwaliteit van die spelers te maken. En daarmee dus wel degelijk met het Maasgebouw. Gio kan trainen wat hij wil, maar:

- Vilhena gaat nooit een slimme voetballer worden
- KEA gaat altijd een postbode blijven
- Kramer gaat nooit een voetballer worden
- Baco gaat nooit een goede verdediger worden
- Bilal gaat nooit een voetballer worden
- Nelom gaat nooit een voetballer worden
- Veijnovic gaat uit trainingen geen vertrouwensboost krijgen

De selectie is niet in evenwicht en dat ligt aan de TD.
Nou, weet je. Het is natuurlijk niet alléén de TD. Ik heb onder Rutten voetbal gezien met extréém matige voetballers dat ik in ongeveer 10 jaar niet in de Kuip had gezien :D Dat blijft me toch fascineren. Die hele Rutten wat dat aan gaat ook. Hoe hij af en toe een ploeg maximaal kan laten renderen is echt gaaf.

Die zou eigenlijk clubs in degradatienood vanaf de winterstop moeten gaan trainen. Die helpt ze met dat 'krachten-vernietigende' voetbal elke keer uit de shit zou je zeggen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 14:59:04 ]
pi_159806505
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:57 schreef hhh38 het volgende:
Zelfs van de matige selectie die we hebben, die niet eens slechter is dan 2011/12 en vorig seizoen, mag je meer verwachten dan ze nu laten zien. Dat lijkt me toch de verantwoordelijkheid van Gio.
Niet slechter dan 2011/2012??? _O- _O- _O-

Het feyenoord in 2011 / 2012 was op bijna elke positie beter dan dit Feyenoord. Alleen de keeper was kutter.
pi_159806508
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nou, weet je. Het is natuurlijk niet alléén de TD. Ik heb onder Rutten voetbal gezien met extréém matige voetballers dat ik in ongeveer 10 jaar niet in de Kuip had gezien :D Dat blijft me toch fascineren. Die hele Rutten wat dat aan gaat ook. Hoe hij af en toe een ploeg maximaal kan laten renderen is echt gaaf.

Die zou eigenlijk clubs in degradatienood vanaf de winterstop moeten gaan trainen. Die helpt ze met dat 'krachten-vernietigende' voetbal elke keer uit de shit zou je zeggen :')
Ware het niet dat Rutten na de Kerst zijn ploegen nooit meer aan de praat krijgt. Al wordt dat wellicht vermeden omdat hij in jouw scenario dan pas instapt.
pi_159806526
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:00 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ware het niet dat Rutten na de Kerst zijn ploegen nooit meer aan de praat krijgt. Al wordt dat wellicht vermeden omdat hij in jouw scenario dan pas instapt.
Ja dat bedoel ik, half jaar en dan houdt het op. Ideale winterstop instaptrainer :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:01:01 ]
pi_159806540
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:00 schreef Grifte het volgende:

[..]

Dat probleem van Rutten zit hem meer in het fysiek denk ik. Vitesse had hij ook gewoon bijna richting vCL geleid. Alleen door 0-3 voorsprong in Kerkrade weg te geven, verliezen bij RKC en op de slotdag geen p3 omdat VIT0-1VVV.

:D.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:04:49 #36
262211 hhh38
pi_159806614
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Niet slechter dan 2011/2012??? _O- _O- _O-

Het feyenoord in 2011 / 2012 was op bijna elke positie beter dan dit Feyenoord. Alleen de keeper was kutter.
Keeper, linksback, rechtsback, aanvallende middenvelder en rechtsbuiten waren slechter. Een jonge De Vrij vergelijkbaar met Van Beek, KEA=KEA. Alleen Vlaar, Clasie en Guidetti waren significant beter dan wat we nu hebben.

Edit: ik vergeet rechtsbuiten nog, dat was ook drama met Cabral/Cissé.
pi_159806662
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Keeper, linksback, rechtsback, aanvallende middenvelder en rechtsbuiten waren slechter. Een jonge De Vrij vergelijkbaar met Van Beek, KEA=KEA. Alleen Vlaar, Clasie en Guidetti waren significant beter dan wat we nu hebben.
De Vrij was echt significant beter dan Beek. KEA in zijn eerste periode toen ownde op alle vlakken de huidige KEA.

Bakkal minder dan Gustafson? _O- _O- _O-

Linksback, Keeper en Rechtsbuiten waren inderdaad slechter. Drie posities.

Mulder vs. jood

Leerdam vs. Karsdorp
Vlaar vs. Beek
Vrij vs. Heijden / Botteghin / andere aids
BMI vs. Kongolo

Clasie vs. Alle aids op die positie ooit
Ahmadi / Tony vs. Ahmadi nu (of andere aids)
Bakkal eerste periode _O_ vs Gustafson

Linksback weet ik zo goed nog niet meer wie daar stond
Guidetti _O_ _O_ _O_ vs. Kramer :') :') :')
Schaken vs. Kuyt

Maar oké.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:07:57 ]
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:07:38 #38
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159806688
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mulder vs. jood

Leerdam vs. Karsdorp
Vlaar vs. Beek
BMI vs. Kongolo

Schaken vs. Kuyt

Maar oké.
Cabral/Cisse volgens mij.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_159806705
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:07 schreef satecl het volgende:

[..]

Cabral/Cisse volgens mij.
Ah, aids vergelijken met aids dus.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:09:14 #40
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159806725
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De mooiste wedstrijden van de afgelopen 10 jaar zijn inderdaad wedstrijden van Rutten. Bizar eigenlijk.
pi_159806749
Het is ook vooral: de positief wáár dat elftal beter was, waren we zóveel beter dat het een belachelijk verschil maakt, terwijl de posities waar we sléchter waren het stuivertje wisselen is.

Guidetti was een 8, Kramer is een drol
Bakkal was een 7,5, Gustafson is erg op weg om behoorlijk tegen te vallen
Clasie is god, Veijinovic een aanblik niet waardig

Zulke spelers maken wel enorm het verschil. Hoe Bakkal moeiteloos het gat dat viel met het verdwijnen van Guidetti opvulde. God. _O_
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:10:42 #42
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159806759
Gio krijgt van mij nog wel de voordeel van de twijfel. Van Geel mag er van mij ondertussen wel uit. Had hij slim geweest, was hij samen met Koeman uit het project gestapt. Dan was hij voor altijd een 'held' in Rotterdam. Nu verneukt hij alles met dramatische aankopen.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:11:02 #43
262211 hhh38
pi_159806767
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mulder vs. jood

Leerdam vs. Karsdorp
Vlaar vs. Beek
BMI vs. Kongolo

Schaken vs. Kuyt

Maar oké.
Leerdam > Karsdorp :')
De Vrij was toen echt niet beter dan Van Beek of Botteghin nu, hij heeft zich in z'n laatste jaar bij ons pas echt goed ontwikkeld.

Punt blijft dat een selectie veel beter lijkt als de tactiek goed in elkaar zit. Leerdam, Bakkal en Schaken vielen vaak niet negatief op omdat er als hecht collectief werd gevoetbald. Dat is de hand van de trainer.

Ik ben er van overtuigd dat Koeman met deze selectie veel beter had gepresteerd.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:11:57 #44
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159806796
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De Vrij was toen echt niet beter dan Van Beek of Botteghin nu, hij heeft zich in z'n laatste jaar bij ons pas echt goed ontwikkeld.

Punt blijft dat een selectie veel beter lijkt als de tactiek goed in elkaar zit. Leerdam, Bakkal en Schaken vielen vaak niet negatief op omdat er als hecht collectief werd gevoetbald. Dat is de hand van de trainer.

Ik ben er van overtuigd dat Koeman met deze selectie veel beter had gepresteerd.
De Vrij had op z'n 17e Suarez al in z'n kontzak :') van Beek heeft al moeite met Vincent Jansen.
pi_159806804
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:10 schreef satecl het volgende:
Gio krijgt van mij nog wel de voordeel van de twijfel. Van Geel mag er van mij ondertussen wel uit. Had hij slim geweest, was hij samen met Koeman uit het project gestapt. Dan was hij voor altijd een 'held' in Rotterdam. Nu verneukt hij alles met dramatische aankopen.
Eens.

Geel blijft nog altijd wel een 'held' in zoverre dat het herstel van de absolute bodem in nog geen half jaar naar 'dromen over de top' ging. Dat seizoen 2011/2012 schrijf ik volledig op zijn conto, met het wegsaneren van Been, het halen van Koeman, Guidetti en Pelle. Het weglopen van Fer en Wijnaldem waar we dik poen op pakten én boven PSV eindigden.

Die man bracht toen echt alles wat we nodig hadden. Daar zat echt een tyusgrote dosis geluk bij, maar dat interesseert me geen reet.
pi_159806864
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Karsdorp, don't believe the hype. Leuk hoor zo'n opkomende back, maar die gaat het in welk ander land dan Nederland niet redden, zelfs niet in de bodem van buitenlandse competities.

Het rent, het vliegt, het geeft af en toe een leuke crosspass en voorzet, maar het kan een vrij essentieel ding niet: verdedigen.

#dontbelievethehype

quote:
De Vrij had zijn wekelijkse "Momentje", maar Van Beek is dit jaar helemaal stront. Bovendien owneerde hij met slidings. Zoek eens op het filmpje "the good, the bad and the ugly". De vrij was in dat jaar al giga goed.

quote:
Ja, uh, nee. Feyenoord had 'gogme'. Spelers die het verschil maakten en opstonden uit het graf. Het hele 'sfeertje' rondom die ploeg was anders.

quote:
Ik ben er van overtuigd dat Pep Guardiola met deze selectie veel beter had gepresteerd.

Zo. Dat zijn teksten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:14:50 ]
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:15:07 #47
262211 hhh38
pi_159806889
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:11 schreef satecl het volgende:

[..]

De Vrij had op z'n 17e Suarez al in z'n kontzak :') van Beek heeft al moeite met Vincent Jansen.
En de week erna viel ie weer door de mand tegen John Verhoek. Zeker getalenteerd, maar toen nog zeer wisselvallig.
pi_159806933
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

En de week erna viel ie weer door de mand tegen John Verhoek. Zeker getalenteerd, maar toen nog zeer wisselvallig.
Schei uit man. Als je zegt dat Beek nu verder is dan De Vrij toen kan je beter maar beter je mening over voetbal niet meer uiten in het openbaar.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:18:34 #49
262211 hhh38
pi_159806969
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Karsdorp, don't believe the hype. Leuk hoor zo'n opkomende back, maar die gaat het in welk ander land dan Nederland niet redden, zelfs niet in de bodem van buitenlandse competities.

Het rent, het vliegt, het geeft af en toe een leuke crosspass en voorzet, maar het kan een vrij essentieel ding niet: verdedigen.

#dontbelievethehype

[..]

De Vrij had zijn wekelijkse "Momentje", maar Van Beek is dit jaar helemaal stront. Bovendien owneerde hij met slidings. Zoek eens op het filmpje "the good, the bad and the ugly". De vrij was in dat jaar al giga goed.

[..]

Ja, uh, nee. Feyenoord had 'gogme'. Spelers die het verschil maakten en opstonden uit het graf. Het hele 'sfeertje' rondom die ploeg was anders.

[..]

Ik ben er van overtuigd dat Pep Guardiola met deze selectie veel beter had gepresteerd.

Zo. Dat zijn teksten.
Het verschil is dat de ene trainer (ooit) haalbaar was, internationale toptrainers zijn dat nooit.

Er mag echt wel kritiek op de trainer komen als het zo slecht gaat als nu. 6 wedstrijden op rij verliezen met in minstens 4 afzichtelijk voetbal en totaal geen organisatie is niet meer alleen te wijten aan de kwaliteit van de selectie. Ik pleit niet voor het ontslag van Gio, want het is z'n eerste jaar en als ie het weer op de rails krijgt verdient ie alle lof, maar op dit moment zie ik het somber in.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:20:41 #50
262211 hhh38
pi_159807019
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Schei uit man. Als je zegt dat Beek nu verder is dan De Vrij toen kan je beter maar beter je mening over voetbal niet meer uiten in het openbaar.
Volgens mij zei ik vergelijkbaar, maar verdraai mijn woorden maar in je voordeel ja, zo kan ik ook discussies winnen. Vergeten wat voor topseizoen Van Beek vorig jaar speelde? We hadden toen mede door hem de minste doelpogingen tegen van de eredivisie, tot 3/4 van het seizoen in ieder geval.
pi_159807039
Had iemand ook maar íéts anders verwacht van het seizoen toen Gio aangesteld werd? Ik blijf me daarover verwonderen.

In de winterstop hadden we 2 punten meer dan we hadden onder Rutten en Koeman. Toen was het - ondanks twee verloren potten - nog redelijk hosanna. We eindigen dalijk gewoon keurig 3e met een puntje of 67-72. Exact naar verwachting IMHO. Ja, kut joh dat het zaad gaat. Volgende week nog op onze muil bij PEC.

Ben vooral blij als we die beker pakken, lekker Europa in. Carry on, komend jaar kan je zo'n Gio pas een beetje gaan beoordelen.
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 15:23:44 #52
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159807094
Er moeten mensen komen die voor eens en voor altijd onderstrepen dat Varkenoord voor middelmaat gaat. Overal in het Maasgebouw posters met Varkenoord > middelmaat. Uiteindelijk brengt je dat als club verder. Van Geel heeft dat te weinig begrepen. Gio blinkt tot nu toe ook niet uit in jeugd inpassen.

En nee, dan word je zeer waarschijnlijk ook geen kampioen, maar beter daarvan uitgaan dan heel veel grijze eredivisie middelmaat kopen zodat je de verwachtingen schept mee te gaan doen, maar toch weer gewoon in de subtop eindigt.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:24:09 #53
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159807105
Gio moet het zelf ook eens bepalen wat hij nou wil.
In het begin was hij echt van het zoeken van de vaste elf en mochten er mensen ook een mindere wedstrijd spelen. Nu staat er elke keer een andere middenvelder op het veld.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159807133
Potentiële opvolgers van GvB:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse

Inb4 zet je AZ-bril eens af.

Ik vind trouwens dat 'ie op zijn minst tot de zomer moet blijven, maar je moet wat op een woensdag.
pi_159807142
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:23 schreef Slobeend het volgende:
Er moeten mensen komen die voor eens en voor altijd onderstrepen dat Varkenoord voor middelmaat gaat. Overal in het Maasgebouw posters met Varkenoord > middelmaat. Uiteindelijk brengt je dat als club verder. Van Geel heeft dat te weinig begrepen. Gio blinkt tot nu toe ook niet uit in jeugd inpassen.

En nee, dan word je zeer waarschijnlijk ook geen kampioen, maar beter daarvan uitgaan dan heel veel grijze eredivisie middelmaat kopen zodat je de verwachtingen schept mee te gaan doen, maar toch weer gewoon in de subtop eindigt.
Je hebt een zesjesmentaliteit.
pi_159807147
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:23 schreef Slobeend het volgende:

Ok joh.

#Diepzinnigeteksten

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:26:19 ]
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 15:26:46 #57
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159807168
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Je hebt een zesjesmentaliteit.
Want?
pi_159807175
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:11 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik denk dat de grootste vooruitgang zit in de breedte van de selectie, het scahduwelftal in die tijd was zwakker dan het schaduwelftal dit jaar.
Verder moet je bij Van Beek ook meer moet kijken naar hoe hij vorig jaar speelde, dat was nl wel baas. Dit seizoen staat de verdediging dermate slecht dat ook Van Beek dramatisch speelt.

Met Karsdorp (maakt nog wel veel fouten) - Van Beek - Botteghin - Kongolo staat er in potentie echt wel een prima linie hoor.

Met de 85 middenvelders moet je als trainer ook de juiste poppetjes neer kunnen zetten. Ik denk dat een Gustafson een prima aanvallende middenvelder is, maar aangevuld er met El Amhadi en Vilhena, die allebei naar voren willen, te veel gaten vallen.

Het is natuurlijk jammerlijk dat Elia en Bilal geen rendement hebben, Kramer er niets van kan en dat Kuijt daardoor verzuipt, terwijl Annass vanaf de tribune van zijn sapje en koude kroket geniet.

Ik denk nog steeds dat je een elftal kan opstellen dat gewoon bovenin mee hoort te doen hoor. Daarmee bedoel ik dat je zonder moeite derde zou moeten kunnen worden, met het gat naar de nr2 kleiner dan naar de nr 4

Een beetje opportunistisch op basis van hoe het zondag stond:
Vermeer
Karsdorp- Beek-Botteghin-Kongolo (bij het uivallen van een CV Nelom, en Kongolo op LCV)
Tapia - Vejinovic (eventueel El Ahmadi in deze linie)
El Ahmadi/Toornstra - Gustafson/Achahbar - Vilhena (of Bilal/Elia op 1 of 2 van deze flanken)
Kuijt
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:27:13 #59
262211 hhh38
pi_159807179
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
Had iemand ook maar íéts anders verwacht van het seizoen toen Gio aangesteld werd? Ik blijf me daarover verwonderen.

In de winterstop hadden we 2 punten meer dan we hadden onder Rutten en Koeman. Toen was het - ondanks twee verloren potten - nog redelijk hosanna. We eindigen dalijk gewoon keurig 3e met een puntje of 67-72. Exact naar verwachting IMHO. Ja, kut joh dat het zaad gaat. Volgende week nog op onze muil bij PEC.

Ben vooral blij als we die beker pakken, lekker Europa in. Carry on, komend jaar kan je zo'n Gio pas een beetje gaan beoordelen.
Dan zou ik ook zeer tevreden zijn. 72 punten zou echter betekenen dat we vanaf nu alles zouden winnen, succes daarmee.

Ik denk dat we rond de 60-65 punten uit gaan komen en het is maar afwachten of dat genoeg is voor een derde plek. Niet 3e EN geen beker of wel beker EN buiten top 5 is in mijn ogen gewoon teleurstellend. Geen beker EN buiten de top 5 is reden om de positie van de trainer nog eens grondig te evalueren in de zomer.
pi_159807181
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Sloggi het volgende:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse

Fräser: ongeschikt voor een topclub
Jans: ongeschikt voor buiten de provincie
Van Gaal: die heeft een kankerwijf
Adriaanse: als die komt wordt het weer tijd om wat mensen te bedreigen
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:27:57 #61
262211 hhh38
pi_159807198
quote:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse

Ik vind trouwens dat 'ie op zijn minst tot de zomer moet blijven, maar je moet wat op een woensdag.
Ik zou Ten Hag ook nog aan dit rijtje willen toevoegen, al is dat misschien nog wat vroeg. Co en Louis gaan nooit komen.
  Forum Admin woensdag 10 februari 2016 @ 15:30:05 #62
35723 crew  GGMM
pi_159807256
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
We eindigen dalijk gewoon keurig 3e met een puntje of 67-72.
Hahaha.

72 kan al bijna niet meer.

Sowieso wordt de 3e plek nog een hele opgave.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159807257
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:26 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Want?
Alleen met jeugd red je het niet. Je hebt gelijk dat je geen middelmaat moet halen, maar meer jeugd is ook niet de oplossing als je hogerop wil. Je hebt toppers op eredivisieniveau nodig, in combinatie met jeugd die de potentie heeft een topper te worden. Alles daaronder moet je lozen. Daarnaast heb je wat stabiele waterdragers nodig à la Toornstra. Jeugd is daar vaak te instabiel voor en heeft nog veel te veel te leren.
pi_159807270
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nu even inhoudelijk.

En wat is het alternatief?
pi_159807280
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk dat de grootste vooruitgang zit in de breedte van de selectie, het scahduwelftal in die tijd was zwakker dan het schaduwelftal dit jaar.
Atletico en Twente hebben bewezen dat een schaduwelftal totaal niet interessant hoeft te zijn.

quote:
Verder moet je bij Van Beek ook meer moet kijken naar hoe hij vorig jaar speelde, dat was nl wel baas. Dit seizoen staat de verdediging dermate slecht dat ook Van Beek dramatisch speelt.
De Vrij gaat in zijn carriere veel verder komen dan Van Beek.

quote:
Met Karsdorp (maakt nog wel veel fouten) - Van Beek - Botteghin - Kongolo staat er in potentie echt wel een prima linie hoor.
Karsdorp is geen noch wordt ooit een back.
quote:
Met de 85 middenvelders moet je als trainer ook de juiste poppetjes neer kunnen zetten. Ik denk dat een Gustafson een prima aanvallende middenvelder is, maar aangevuld er met El Amhadi en Vilhena, die allebei naar voren willen, te veel gaten vallen.
Dus heb je een onevenwichtige selectie. Bedankt dat je mijn argument bevestigt.
quote:
Het is natuurlijk jammerlijk dat Elia en Bilal geen rendement hebben, Kramer er niets van kan en dat Kuijt daardoor verzuipt, terwijl Annass vanaf de tribune van zijn sapje en koude kroket geniet.
Elia, Bilal en Kramer zijn allen niet gehaald door Gio, of wel soms?

quote:
Ik denk nog steeds dat je een elftal kan opstellen dat gewoon bovenin mee hoort te doen hoor. Daarmee bedoel ik dat je zonder moeite derde zou moeten kunnen worden, met het gat naar de nr2 kleiner dan naar de nr 4
Heracles en Utrecht haken nog wel af, AZ heeft op dit moment een ongeveer gelijkwaardige selectie met op sommige plekken gewoon betere voetballers.

quote:
Een beetje opportunistisch op basis van hoe het zondag stond:
Vermeer
Karsdorp- Beek-Botteghin-Kongolo (bij het uivallen van een CV Nelom, en Kongolo op LCV)
Bij het opstellen van Nelom nam ik je totaal niet serieus meer. Die kerel is het grootste gedrocht in een Feyenoordshirt van de afgelopen vijf jaar.

quote:
Tapia - Vejinovic (eventueel El Ahmadi in deze linie)
El Ahmadi/Toornstra - Gustafson/Achahbar - Vilhena (of Bilal/Elia op 1 of 2 van deze flanken)
Kuijt
Goed om te zien dat je zeven middenvelders opstelt, jij hebt het een stuk beter door dan Gio qua keuzes maken!

Of is het stiekem toch niet zo simpel als je pretendeert? :)
pi_159807308
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dan zou ik ook zeer tevreden zijn. 72 punten zou echter betekenen dat we vanaf nu alles zouden winnen, succes daarmee.

Oh, we staan iets lager dan ik dacht qua punten. Mjuah, het zal dit jaar zo'n 62 punten worden.
pi_159807315
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hahaha.

72 kan al bijna niet meer.

Sowieso wordt de 3e plek nog een hele opgave.
Qua puntjes al een tijd niet meer naar de ranglijst gekeken. We staan iets lager dan mijn onderbuik deed vermoeden. Niet heel verwonderlijk na zes verloren potten. :)
pi_159807328
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nu even inhoudelijk.

En wat is het alternatief?
Er is geen alternatief, daarom werd Gio aangesteld dit jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:33:20 ]
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:34:25 #69
268260 Dr.Mikey
pi_159807356
quote:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse

Uit dat rijtje het liefst Henk Fraser.

Louis moet je alleen doen als je hem de opdracht geeft Varkenoord te benutten.
R.I.P DTS.
pi_159807358
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Er is geen alternatief, daarom werd Gio aangesteld dit jaar.
Stel iedereen is werkloos. Wie zou je halen? En dan bedoel ik wel een trainer die interesse zou hebben.

Van Gaal en Adriaanse snap ik, maar wat is er mis met Fräser?

Scrummie en jijzelf doen niet mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:34:47 ]
pi_159807365
Laat Gio nog maar lekker een jaartje zitten minstens. Als je een beginnend trainer neerzet moet je hem ook de tijd geven om het vak te leren.

Anders moet je lekker ervaren middelmaat halen van de kleinere clubs, dat wat we ook bij spelers doen nu. :+
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 15:35:08 #72
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159807375
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ok joh.

#Diepzinnigeteksten
Oh nee een andere mening. Kan je het aan?

Ik zie veel liever Verdonk en Schuurman zich ontwikkelen dan aanmodderen met Vejinovic en Toornstra. Je leidt 10 jaar een speler op om em af te leveren in het eerste, (dus goed genoeg anders speel je niet in de jeugdopleiding van Feyenoord), maar nee je koopt spelers die vroeger al af zijn gevallen bij Nederlandse topclubs en het goed hebben gedaan bij middenmoters.

Dat beleid was aanwezig maar nu er geld is wordt er weer afstand van gedaan. Snap dat niet. Verdonk zou net zo goed een nieuwe Clasie kunnen zijn, je weet het niet.
pi_159807389
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:34 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Stel iedereen is werkloos. Wie zou je halen? En dan bedoel ik wel een trainer die interesse zou hebben.

Van Gaal en Adriaanse snap ik, maar wat is er mis met Fräser?

Scrummie en jijzelf doen niet mee.
Fräser zit bij ADO. Ik roep sinds Kolkka al dat we nooit meer iets van ADO moeten halen. Dat argument alleen al is genoeg voor mij :')
pi_159807407
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Op basis waarvan?

Misschien wil Huubke wel een keertje ;(
BFF met GGMM
pi_159807421
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Goed argument, je hebt helemaal gelijk.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:36:47 ]
pi_159807428
quote:

Fräser zit bij ADO. Ik roep sinds Kolkka al dat we nooit meer iets van ADO moeten halen. Dat argument alleen al is genoeg voor mij :')
Kom nou eens met echte argumenten, dat kan je best.
BFF met GGMM
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:36:59 #77
262211 hhh38
pi_159807431
quote:

[..]

Wat vind je van Ten Hag? Kan op termijn best een interessante optie zijn imo.
pi_159807440
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Oh nee een andere mening. Kan je het aan?

Ik zie veel liever Verdonk en Schuurman zich ontwikkelen dan aanmodderen met Vejinovic en Toornstra. Je leidt 10 jaar een speler op om em af te leveren in het eerste, (dus goed genoeg anders speel je niet in de jeugdopleiding van Feyenoord), maar nee je koopt spelers die vroeger al af zijn gevallen bij Nederlandse topclubs en het goed hebben gedaan bij middenmoters.

Dat beleid was aanwezig maar nu er geld is wordt er weer afstand van gedaan. Snap dat niet. Verdonk zou net zo goed een nieuwe Clasie kunnen zijn, je weet het niet.
Je trapt nogal open deuren in. Daarom reageerde ik zo.
pi_159807462
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:36 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Goed argument, je hebt helemaal gelijk.
Het is niet het beste argument, maar serieus, ik wil nooit meer iemand vanuit ADO naar Feyenoord zien komen. Dat heeft de afgelopen 10 jaar werkelijk nog nooit wat goeds opgeleverd. Er rust een vloek op dat soort transfers.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:38:19 #80
268260 Dr.Mikey
pi_159807474
Nu die Tapia kopen is ook een lekker signaal naar je jeugdige middenvelders.
R.I.P DTS.
pi_159807489
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kom nou eens met echte argumenten, dat kan je best.
Oke: ik vind ADO het niet 'bijzonder' doen o.i.d. Niets waaruit blijkt dat Fräser de ploeg boven hun niveau laat presteren. En dat is wel nodig bij Feyenoord wil je in iedergeval het gevoel hebben dat je meedoet (Koemangod).
pi_159807510
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vilhena en KEA vertrekken deze zomer waarschijnlijk, Vejinovic en Toornstra zijn niet onomstreden.

Heerlijk om eindelijk eens een opvolger klaar te hebben staan voor basisspelers die vertrekken. En ook met Tapia blijven er genoeg mogelijkheden over voor jong talent.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:40:34 ]
pi_159807517
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij bent gewoon tegen spelers van Twente en tegen buitenlanders. Tapia is volgens velen een goeie aankoop.

Ik zelf weiger nog iets te vinden van aankopen want elke keer als ik ga zeggen 'hé die valt me eigenlijk 100% mee' pleurt het niveau van zo'n speler harder naar beneden dan een homoseksueel van een flatgebouw in Aleppo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:40:36 ]
pi_159807524
quote:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse

Henk Fraser zou wel passen. De rest is lachwekkend natuurlijk.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:40:42 #85
268260 Dr.Mikey
pi_159807528
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Vilhena en KEA vertrekken deze zomer waarschijnlijk, Vejinovic en Toornstra zijn niet onomstreden.

Heerlijk om eindelijk eens een opvolger klaar te hebben staan voor basisspelers vertrekken. En ook met Tapia blijven er genoeg mogelijkheden over voor jong talent.
Gaat Kea naar Twente?
R.I.P DTS.
pi_159807541
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Vasion het volgende:

Henk Fraser zou wel passen. De rest is lachwekkend natuurlijk.
Op basis van het feit [/mario been] dat het een echte Feyenoorder is, of op basis van een (mij niet bekende) meerwaarde die hij zou hebben bij Feyenoord?
pi_159807558
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Atletico en Twente hebben bewezen dat een schaduwelftal totaal niet interessant hoeft te zijn.

[..]

De Vrij gaat in zijn carriere veel verder komen dan Van Beek.

[..]

Karsdorp is geen noch wordt ooit een back.

[..]

Dus heb je een onevenwichtige selectie. Bedankt dat je mijn argument bevestigt.

[..]

Elia, Bilal en Kramer zijn allen niet gehaald door Gio, of wel soms?

[..]

Heracles en Utrecht haken nog wel af, AZ heeft op dit moment een ongeveer gelijkwaardige selectie met op sommige plekken gewoon betere voetballers.

[..]

Bij het opstellen van Nelom nam ik je totaal niet serieus meer. Die kerel is het grootste gedrocht in een Feyenoordshirt van de afgelopen vijf jaar.

[..]

Goed om te zien dat je zeven middenvelders opstelt, jij hebt het een stuk beter door dan Gio qua keuzes maken!

Of is het stiekem toch niet zo simpel als je pretendeert? :)
Schaduwelftal is in het algemeen wel relevant, uitzonderingen altijd daargelaten.
Wat betreft De Vrij eens, Karsdorp eens, de aanval is niet door hem gehaald nee, maar wel wekelijks opgesteld, ik vind AZ en Vitesse idd de gevaarlijkste concurrenten voor plaats 3.
Ik was ook behoorlijk anti-Nelom, maar heb liever een gat in de verdediging aan de zijlijn dan dat ik naar Jan-Arie moet kijken, verdedigend wmb nog zwakker dan Nelom.
7 middenvelders? 5 zou ik zeggen.
Gio wilde eigenlijk met 1 verdedigende en 2 aanvallende middenvelders spelen. 4231 lijkt iets reeeler omdat het verdedigend al een half jaar een gatenkaas is. Kuyt is een aanvaller en als je elftal een beetje draait en je wisselt Bilal& Elia voor Toornstra& Vilhena.

Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik aanvallend gezien Achahbar opstellen en daar spelers omheen zoeken :)
pi_159807584
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gaat Kea naar Twente?
Ik dacht dat zijn contract afliep deze zomer, maar volgens de OP zit ik ernaast. Maar goed, mijn argument blijft staan.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:42:52 #89
268260 Dr.Mikey
pi_159807586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jij bent gewoon tegen spelers van Twente en tegen buitenlanders. Tapia is volgens velen een goeie aankoop.

Ik zelf weiger nog iets te vinden van aankopen want elke keer als ik ga zeggen 'hé die valt me eigenlijk 100% mee' pleurt het niveau van zo'n speler harder naar beneden dan een homoseksueel van een flatgebouw in Aleppo.
Vejinovic was volgens velen ook een goeie aankoop.
Net als Toornstra
R.I.P DTS.
pi_159807631
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Op basis van het feit [/mario been] dat het een echte Feyenoorder is, of op basis van een (mij niet bekende) meerwaarde die hij zou hebben bij Feyenoord?
Je moet toch in een bepaalde categorie vissen he. De toptrainers staan nou eenmaal niet zo voor de deur. Ik vind dat Gio moet doorgaan, maar na hem zie ik toch wel een type Fraser of Huub.
pi_159807657
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:44 schreef Vasion het volgende:

[..]

Je moet toch in een bepaalde categorie vissen he. De toptrainers staan nou eenmaal niet zo voor de deur. Ik vind dat Gio moet doorgaan, maar na hem zie ik toch wel een type Fraser of Huub.
Huub stopt wegens hartklachten (verrassing).

Nooit fan van hem geweest trouwens.
pi_159807673
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Schaduwelftal is in het algemeen wel relevant, uitzonderingen altijd daargelaten.
Dat klopt, maar ik heb liever een beperkte bank met een (zeer) goede basis (2011/2012 en 2013/2014) dan een basis en een bank die elkaar niet veel ontlopen (dit jaar, wat méér zegt over de basis dan de bank).

quote:
Wat betreft De Vrij eens, Karsdorp eens, de aanval is niet door hem gehaald nee, maar wel wekelijks opgesteld, ik vind AZ en Vitesse idd de gevaarlijkste concurrenten voor plaats 3.
Vitesse niet echt, AZ wel.

quote:
Ik was ook behoorlijk anti-Nelom, maar heb liever een gat in de verdediging aan de zijlijn dan dat ik naar Jan-Arie moet kijken, verdedigend wmb nog zwakker dan Nelom.
Jan Ari op CV is nét beter dan Nelom op LB. Al scheelt het niet veel.

quote:
7 middenvelders? 5 zou ik zeggen.
Er stonden zeven namen opgepend omdat desbetreffende persoon (was jij dat?) geen keuze maakt tussen bepaalde spelers. Dus is het kiezen toch blijkbaar moeilijker dan men denkt ;).

quote:
Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik aanvallend gezien Achahbar opstellen en daar spelers omheen zoeken :)
Achahbargod.
pi_159807675
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:45 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Huub stopt wegens hartklachten (verrassing).

Nooit fan van hem geweest trouwens.
Ik las het net inderdaad.
pi_159807683
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Net als Toornstra
Toornstra vind ik nog steeds een in potentie goeie aankoop. Ik heb nog steeds hoop dat het met hem weer goed gaat komen.

Hij was écht lekker bezig dat eerste halfjaar. Zo jammer weer.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:46:49 ]
pi_159807706
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Net als Toornstra
Dat kun je Van Geel dus ook niet verwijten verder.
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 15:47:09 #96
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159807711
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Alleen met jeugd red je het niet. Je hebt gelijk dat je geen middelmaat moet halen, maar meer jeugd is ook niet de oplossing als je hogerop wil. Je hebt toppers op eredivisieniveau nodig, in combinatie met jeugd die de potentie heeft een topper te worden. Alles daaronder moet je lozen. Daarnaast heb je wat stabiele waterdragers nodig à la Toornstra. Jeugd is daar vaak te instabiel voor en heeft nog veel te veel te leren.
4 a 5 ervaren goede spelers (Vermeer, Bottegod, El Ahmadi, Kuyt) + 6,7 jeugdspelers zou wmb een goede balans zijn. Nu zijn het er te weinig, ook op de bank zitten ze amper.
pi_159807719
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:46 schreef Vasion het volgende:

[..]

Eens.
pi_159807744
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Oke: ik vind ADO het niet 'bijzonder' doen o.i.d. Niets waaruit blijkt dat Fräser de ploeg boven hun niveau laat presteren. En dat is wel nodig bij Feyenoord wil je in iedergeval het gevoel hebben dat je meedoet (Koemangod).
Ok, ik denk dat hij het met het materiaal dat hij heeft en de Chinese soap die al een poosje speelt het juist erg goed doet. Is duidelijk bestand tegen externe druk en heeft Kramer gewoon een schop voor z'n flikker gegeven toen het nodig was.

Rutten had wel een topclub geleid, maar heeft toch gefaald. Ervaring in de top is dus geen garantie op succes, vandaar dat ik denk dat Fräser misschien toch een goede zou zijn.

Maar, voor mij maakt Gio gewoon het seizoen af. Ongeacht het resultaat verder.
BFF met GGMM
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:48:41 #99
268260 Dr.Mikey
pi_159807750
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:46 schreef Vasion het volgende:

[..]

Meer de hype aankoop Kramer.
R.I.P DTS.
pi_159807767
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:47 schreef Slobeend het volgende:

[..]

4 a 5 ervaren goede spelers (Vermeer, Bottegod, El Ahmadi, Kuyt) + 6,7 jeugdspelers zou wmb een goede balans zijn. Nu zijn het er te weinig, ook op de bank zitten ze amper.
Karsdorp, Nelom, Kongolo, Beek, Vilhena zie ik toch met enige regelmaat spelen hoor :?

We kunnen ook de hele A1 erin gooien natuurlijk. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar zo'n Sleegers waar iedereen dikke piemelwerk bij ervoer is natuurlijk ook belachelijk overschat. Ondanks dat bronzen stiertje van hem.

Misschien houd jij je teveel vast aan de gedachte dat er ook nu weer een generatie Vrij, BMI, Kongolo, Clasie etc. klaarstaat. Well, geloof mij: zo'n generatie is er nu niet en zien we de komende twee jaar ook nog niet in de kuip.
pi_159807838
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik heb liever een beperkte bank met een (zeer) goede basis (2011/2012 en 2013/2014) dan een basis en een bank die elkaar niet veel ontlopen (dit jaar, wat méér zegt over de basis dan de bank).
Een brede selectie zou het trainings-/concurrentieniveau omhoog moeten brengen, al valt dat niet terug te zien :P
quote:
[..]

Vitesse niet echt, AZ wel.

[..]

Jan Ari op CV is nét beter dan Nelom op LB. Al scheelt het niet veel.
Wellicht, maar zijn fouten zijn wel cdichte bij het doel, maw leveren meer tegendoelpunten op.
quote:
[..]

Er stonden zeven namen opgepend omdat desbetreffende persoon (was jij dat?) geen keuze maakt tussen bepaalde spelers. Dus is het kiezen toch blijkbaar moeilijker dan men denkt ;).

[..]

Achahbargod.
Was ik ja, maar ik zou wel 5 uit 7 kunnen uitkiezen hoor, maar gaf een beetje breder beeld hoe je het zou kunnen invullen. Ik zou momenteel opstellen:
El Ahmadi - Tapia
Toornstra - Achahbar - Vilhena
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:52:41 #102
268260 Dr.Mikey
pi_159807841
Grootste ergernis is het niet opstellen van Achabar en de fout die ze met Vlaar hebben gemaakt.
Die gast bood zichzelf aan elke mongool weet dat zo iets een buitenkans is.
Speel je Karsdorp Van Beek/Botteghin Vlaar Kongolo
Met zijn ervaring en kracht brengt Vlaar zoveel achterin.. Nu moet het komen van een Braziliaan die altijd in kelder van de eredivisie heeft gespeeld.
R.I.P DTS.
pi_159807865
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:48 schreef DonRaja het volgende:

Ok, ik denk dat hij het met het materiaal dat hij heeft en de Chinese soap die al een poosje speelt het juist erg goed doet. Is duidelijk bestand tegen externe druk en heeft Kramer gewoon een schop voor z'n flikker gegeven toen het nodig was.
Die externe druk helemaal mee eens (die man is sowieso koud als een kikker). Kramer op zijn flikker geven lijkt me allemaal niet zo moeilijk.

Ik vind hem niet "goed" presteren met zijn selectie maar "naar verwachting". En dat "naar verwachting" heb ik met Gio ook al ;).

quote:
Rutten had wel een topclub geleid, maar heeft toch gefaald.
Ik blijf de vraag stellen; heeft hij écht gefaald? Ja, we stortten na de winterstop compleet in. Ja, we eindigden vierde zonder Europees voetbal. En ja, hij riep hele rare dingen ("ik weet niet of ik het Feyenoordgevoel kan overbrengen") en had een enorm stroeve start. Ook kan hij absoluut niet de 'fysiek' van spelers temperen en managen door een jaar heen.

Maar de wedstrijden die ik onder hem gezien heb, tegen Sevilla, tegen de joden (uit en thuis) en zo zijn er nog wat voorbeelden... Is dát falen? Wat hebben de andere trainers bij Feyenoord dan in hemelsnaam gedaan.

Feit is, ik heb onder Rutten misschien wel leukste voetbalseizoen van de afgelopen tien jaar gehad. Hoewel het Guidettijaar (wegens het "compleet onverwachte") en het tweede jaar Pelle me ook wel veel goeds gedaan hebben.

quote:
Maar, voor mij maakt Gio gewoon het seizoen af. Ongeacht het resultaat verder.
Dit.
pi_159807871
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Grootste ergernis is het niet opstellen van Achabar en de fout die ze met Vlaar hebben gemaakt.
Die gast bood zichzelf aan elke mongool weet dat zo iets een buitenkans is.
Speel je Karsdorp Van Beek/Botteghin Vlaar Kongolo
Met zijn ervaring en kracht brengt Vlaar zoveel achterin.. Nu moet het komen van een Braziliaan die altijd in kelder van de eredivisie heeft gespeeld.
Toen hij zich aanmeldde hadden ze Bottegin en Baco toch net vastgelegd? Even los van hoe tyfusslecht Baco is: Met Van Beek en Kongolo zat je dan toch ruim in de CV's?
BFF met GGMM
pi_159807883
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Meer de hype aankoop Kramer.
Kramer kan je de VVF aanrekenen. Zo'n Van Geel zit daar uiteindelijk ook om zijn poen te verdienen en die kon geen grote bek opzetten tegen de VVF want dan had hij allang op straat gestaan.
pi_159807920
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Toen hij zich aanmeldde hadden ze Bottegin en Baco toch net vastgelegd? Even los van hoe tyfusslecht Baco is: Met Van Beek en Kongolo zat je dan toch ruim in de CV's?
Ik ben er vrij sterk van overtuigd dat, vanaf het moment dat Dijks niet kwam en de focus naar de aanschaf van een CV ging, Van Geel er stiekem al vanuit is gegaan dat Kongolo sowieso naar de LB (terug) zou verhuizen.
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 15:56:05 #107
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159807923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Karsdorp, Nelom, Kongolo, Beek, Vilhena zie ik toch met enige regelmaat spelen hoor :?

We kunnen ook de hele A1 erin gooien natuurlijk. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar zo'n Sleegers waar iedereen dikke piemelwerk bij ervoer is natuurlijk ook belachelijk overschat. Ondanks dat bronzen stiertje van hem.

Misschien houd jij je teveel vast aan de gedachte dat er ook nu weer een generatie Vrij, BMI, Kongolo, Clasie etc. klaarstaat. Well, geloof mij: zo'n generatie is er nu niet en zien we de komende twee jaar ook nog niet in de kuip.
Die jongens moesten wel opgesteld worden, anders was er niks anders. Dat is nu niet zo.

Bijv. Schuurman, Hamer, Verdonk en Chong worden al jaren gezien als potentiele topspelers. Clasie toen niet meer dan deze jongens nu toch?

Met Sleegers heb je een punt ja.
pi_159807940
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kramer kan je de VVF aanrekenen. Zo'n Van Geel zit daar uiteindelijk ook om zijn poen te verdienen en die kon geen grote bek opzetten tegen de VVF want dan had hij allang op straat gestaan.
Dat kon best, maar schijnbaar heeft hij geen ruggengraat.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159807949
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Die jongens moesten wel opgesteld worden, anders was er niks anders. Dat is nu niet zo.

Bijv. Schuurman, Hamer, Verdonk en Chong worden al jaren gezien als potentiele topspelers. Clasie toen niet meer dan deze jongens nu toch?

Met Sleegers heb je een punt ja.
Sleegers werd ook gezien als een topper door sommigen :'). En ook Hamer en Verdonk overschat je enorm.

Schuurman is 18. Moet je die nu op zó'n belangrijke positie neer gaan zetten als 18 jarig ventje?
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:57:27 #110
268260 Dr.Mikey
pi_159807952
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Weet je nog hoe De Vrij zo goed is geworden ? Mede omdat hij zoveel kon leren van Vlaar.
Ik denk dat hij zowel Kongolo als Van Beek ontzettend veel kon leren waar ze uiteindelijk beter van worden. Misschien wou Kuijt het niet een tweede kapitein op het schip.
R.I.P DTS.
pi_159807964
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat kon best, maar schijnbaar heeft hij geen ruggengraat.
Hij heeft natuurlijk meermaals blijk gegeven niet gecharmeerd te zijn van Kramer. Hij heeft het zelfs tegen Kramer persoonlijk uitgesproken. Als hij dan toch komt, snap je wel wat de verhoudingen zijn geweest hoop ik toch?
pi_159807970
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die externe druk helemaal mee eens (die man is sowieso koud als een kikker). Kramer op zijn flikker geven lijkt me allemaal niet zo moeilijk.

Ik vind hem niet "goed" presteren met zijn selectie maar "naar verwachting". En dat "naar verwachting" heb ik met Gio ook al ;).

[..]

Ik blijf de vraag stellen; heeft hij écht gefaald? Ja, we stortten na de winterstop compleet in. Ja, we eindigden vierde zonder Europees voetbal. En ja, hij riep hele rare dingen ("ik weet niet of ik het Feyenoordgevoel kan overbrengen") en had een enorm stroeve start. Ook kan hij absoluut niet de 'fysiek' van spelers temperen en managen door een jaar heen.

Maar de wedstrijden die ik onder hem gezien heb, tegen Sevilla, tegen de joden (uit en thuis) en zo zijn er nog wat voorbeelden... Is dát falen? Wat hebben de andere trainers bij Feyenoord dan in hemelsnaam gedaan.

Feit is, ik heb onder Rutten misschien wel leukste voetbalseizoen van de afgelopen tien jaar gehad. Hoewel het Guidettijaar (wegens het "compleet onverwachte") en het tweede jaar Pelle me ook wel veel goeds gedaan hebben.

[..]

Dit.
Soms mooi voetbal en geen punten. Blijf je toch met een kater over en je kan het eindresultaat moeilijk succesvol noemen. Voor mij heeft hij gewoon gefaald, of de oorzaak daartoe volledig bij hem lag is uiteraard vraag 2.

Hij is uiteindelijk dwars gaan liggen omdat Feyenoord Chery niet wilde halen. Dat lijkt me toch een goede beslissing van Van Geel?
BFF met GGMM
pi_159807987
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik ben er vrij sterk van overtuigd dat, vanaf het moment dat Dijks niet kwam en de focus naar de aanschaf van een CV ging, Van Geel er stiekem al vanuit is gegaan dat Kongolo sowieso naar de LB (terug) zou verhuizen.
Oh ja, daar hadden ze ook interesse in inderdaad. :')
BFF met GGMM
pi_159807997
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Weet je nog hoe De Vrij zo goed is geworden ? Mede omdat hij zoveel kon leren van Vlaar.
Ik denk dat hij zowel Kongolo als Van Beek ontzettend veel kon leren waar ze uiteindelijk beter van worden. Misschien wou Kuijt het niet een tweede kapitein op het schip.
Ik vind het nog steeds jammer dat Mathijsen weg is. Als je leest hoe vaak spelers in de verdediging aangaven een hoop te hebben aan zijn kennis, ervaring en welwillendheid om spelers iets te leren, is het jammer dat je hem niet op een of andere manier geborgd hebt in de organisatie.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:59:16 #115
268260 Dr.Mikey
pi_159808003
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk meermaals blijk gegeven niet gecharmeerd te zijn van Kramer. Hij heeft het zelfs tegen Kramer persoonlijk uitgesproken. Als hij dan toch komt, snap je wel wat de verhoudingen zijn geweest hoop ik toch?
Kramer is dus het debiele neefje van iemand van de VVF.
R.I.P DTS.
pi_159808006
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Door Joris.
BFF met GGMM
pi_159808019
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh ja, daar hadden ze ook interesse in inderdaad. :')
Beter dan Nelom en Baco-Arie.
pi_159808023
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:58 schreef DonRaja het volgende:
Soms mooi voetbal en geen punten. Blijf je toch met een kater over en je kan het eindresultaat moeilijk succesvol noemen. Voor mij heeft hij gewoon gefaald, of de oorzaak daartoe volledig bij hem lag is uiteraard vraag 2.
Hij heeft wel gefaald 'op papier', maar ik zie lichtpuntjes die ik echt serieus been gaan missen na het vertrek van Rutten. En dat was wel het laatste wat ik verwacht had toen Fredsj kwam.

quote:
Hij is uiteindelijk dwars gaan liggen omdat Feyenoord Chery niet wilde halen. Dat lijkt me toch een goede beslissing van Van Geel?
Dat heeft hij uitstekend gezien ja.
pi_159808031
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar niet beter dan Kongolo uiteindelijk.
BFF met GGMM
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:00:33 #120
268260 Dr.Mikey
pi_159808032
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds jammer dat Mathijsen weg is. Als je leest hoe vaak spelers in de verdediging aangaven een hoop te hebben aan zijn kennis, ervaring en welwillendheid om spelers iets te leren, is het jammer dat je hem niet op een of andere manier geborgd hebt in de organisatie.
Vlaar had dus prima die rol kunnen vervullen. Mathijsen was ook niet meer altijd fit.
R.I.P DTS.
pi_159808047
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die had dan centraal kunnen staan. Maar goed, hij speelt nu weer bij hunnie.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 16:01:33 ]
pi_159808049
quote:

[..]

Waarheid. Bij Ajax al drie keer MOTM geloof ik? Zegt ook wel weer iets over het niveau van Ajax en het feit dat hij niet per se de slechtste LB van de eredivisie is iets over de rest van de NL-LB's.
pi_159808060
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Vlaar had dus prima die rol kunnen vervullen. Mathijsen was ook niet meer altijd fit.
Mathijsen had die rol ook kunnen vervullen zonder speler bij de club te zijn. :)
pi_159808069
quote:

[..]

Die had dan centraal kunnen staan.
Jij zegt weer zinnige dingen jong 14.gif
pi_159808084
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Je hebt al 4 cv's, dan fa je geen vijfde nemen die nog niet eens fit is. Helaas.
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 16:02:19 #126
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159808086
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sleegers werd ook gezien als een topper door sommigen :'). En ook Hamer en Verdonk overschat je enorm.

Schuurman is 18. Moet je die nu op zó'n belangrijke positie neer gaan zetten als 18 jarig ventje?
Bijna 19. Vilhena was 17, Wijnaldum 16, Tapia is 20. Maar goed, als je Gustafson haalt snap ik ook wel dat Gio Schuurman niet opstelt. Beleid erachter zint me gewoon niet zo.
pi_159808096
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

In een fatsoenlijke verdediging vind ik Kongolo nog altijd meer potentie hebben als CV dan LB. Met die 1op1 duels, kopsterkte, etc vind ik hem daar nog altijd goed passen. Ik ben het overigens wel met de hele wereld eens dat hij dit seizoen op LB wel vaak het tegendeel lijkt te bewijzen :P
pi_159808142
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mathijsen... niks minder dan Jan-Arie.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159808192
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hij heeft wel gefaald 'op papier', maar ik zie lichtpuntjes die ik echt serieus been gaan missen na het vertrek van Rutten. En dat was wel het laatste wat ik verwacht had toen Fredsj kwam.

[..]

Dat heeft hij uitstekend gezien ja.
Hier ben ik het wel heel erg mee eens. Ik heb vorig seizoen voetballend gezien een aantal van de beste wedstrijden in mijn Feyenoordleven gezien.
pi_159808195
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Bijna 19. Vilhena was 17, Wijnaldum 16, Tapia is 19. Maar goed, als je Gustafson haalt snap ik ook wel dat Gio Schuurman niet opstelt. Beleid erachter zint me gewoon niet zo.
Je had Schuurman niet op de plek van Gustafson kunnen zetten in een compleet vernieuwd elftal met een nieuwe coach op die leeftijd. Verstandige aankoop dus.

Wijnaldum op 16 debuteren en Vilhena op 17 lijkt me zo'n beetje het domste wat je kan doen. Als dat je voorbeelden zijn, zou ik eens gaan heroverwegen of je beeld hoe je jeugd moet brengen wel strookt met de werkelijkheid.

Het debuteren van 16- en 17-jarigen is alleen al totaal debiel omdat je ze contractueel niet lang vast kunt leggen. Derhalve, áls ze dus de pannen van het dak spelen, ben je ze ook gelijk weer kwijt. En ik geloof dat we daar in het verleden bijzonder prettige ervaringen mee hebben. 13.gif
pi_159808222
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je hebt al 4 cv's, dan fa je geen vijfde nemen die nog niet eens fit is. Helaas.
Je kon hem gewoon mee laten trainen. Bij AZ heeft hij ook pas tegen de winterstop een contract gekregen.
pi_159808224
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat, maar als spelers zou ik hem absoluut niet meer willen hebben hoor. Na 2 jaar is het mooi geweest en dat derde jaar was erg jammer (al was het nog wel fijn in de 5-3-2 knalweken met Koeman, daar functioneerde hij weer prima).

Maar zo'n man was belangrijk voor de verdedigers, dat werd te pas en te onpas geuit door ze. Zorg dan dat zo'n man met ze bezig blijft.
pi_159808226
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hele goede aanwinst geweest en had op het trainingsveld nog wel van meerwaarde kunnen zijn, maar zijn 3e seizoen kwam hij wel ineens significant te kort hoor in het veld. Dat had dit seizoen ook echt niets meer geweest. Al ontken ik jouw claim niet :P
pi_159808247
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:07 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hele goede aanwinst geweest en had op het trainingsveld nog wel van meerwaarde kunnen zijn, maar zijn 3e seizoen kwam hij wel ineens significant te kort hoor in het veld. Dat had dit seizoen ook echt niets meer geweest. Al ontken ik jouw claim niet :P
In zijn 3e seizoen speelde hij in de 5-3-2 3-5-2 potten puike wedstrijden. Maar hij was te oud, wat iedereen initieel ook al riep.

Maar ik wil hem niet borgen als speler, wat ik steeds zeg, maar als 'mentor' voor die verdedigende knapen.
pi_159808268
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat, maar als spelers zou ik hem absoluut niet meer willen hebben hoor. Na 2 jaar is het mooi geweest en dat derde jaar was erg jammer (al was het nog wel fijn in de 5-3-2 knalweken met Koeman, daar functioneerde hij weer prima).

Maar zo'n man was belangrijk voor de verdedigers, dat werd te pas en te onpas geuit door ze. Zorg dan dat zo'n man met ze bezig blijft.
Eens, zeker te oud. Al leren onze jonge jongens nu ook veel van Jan-Arie volgens zegge.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159808281
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

In zijn 3e seizoen speelde hij in de 5-3-2 3-5-2 potten puike wedstrijden. Maar hij was te oud, wat iedereen initieel ook al riep.

Maar ik wil hem niet borgen als speler, wat ik steeds zeg, maar als 'mentor' voor die verdedigende knapen.
Volledig eens ^O^
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:09:07 #137
268260 Dr.Mikey
pi_159808282
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je had Schuurman niet op de plek van Gustafson kunnen zetten in een compleet vernieuwd elftal met een nieuwe coach op die leeftijd. Verstandige aankoop dus.

Wijnaldum op 16 debuteren en Vilhena op 17 lijkt me zo'n beetje het domste wat je kan doen. Als dat je voorbeelden zijn, zou ik eens gaan heroverwegen of je beeld hoe je jeugd moet brengen wel strookt met de werkelijkheid.

Het debuteren van 16- en 17-jarigen is alleen al totaal debiel omdat je ze contractueel niet lang vast kunt leggen. Derhalve, áls ze dus de pannen van het dak spelen, ben je ze ook gelijk weer kwijt. En ik geloof dat we daar in het verleden bijzonder prettige ervaringen mee hebben. 13.gif
Gustafson is zelf ook nog een puber die dan ook nog eens gelijk moet schitteren in een totale nieuwe omgeving. Dat halfjaartje bij fc hacken maakt hem echt niet veel meer ervan dan Schuurman.
R.I.P DTS.
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:11:11 #138
268260 Dr.Mikey
pi_159808327
quote:

[..]

Dat had je Vlaar toch kunnen laten doen?
R.I.P DTS.
pi_159808347
Die Vincent Bijlo is niet zonder reden supporter van Feyenoord geworden.
pi_159808356
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gustafson is zelf ook nog een puber die dan ook nog eens gelijk moet schitteren in een totale nieuwe omgeving. Dat halfjaartje bij fc hacken maakt hem echt niet veel meer ervan dan Schuurman.
Is 21? en een jeugd ek-tje gewonnen.

Gefap op de jeugd begint een beetje irritant te worden. Aanvallend is er de laatste jaren nauwelijks wat goeds doorgekomen, alleen Wijnaldum.
pi_159808365
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat had je Vlaar toch kunnen laten doen?
Die wil nog voetballen, klaphark.
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:14:47 #142
262211 hhh38
pi_159808403
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Vincent Bijlo is niet zonder reden supporter van Feyenoord geworden.
Heeft GGMM of Badder je account gehackt?
pi_159808421
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gefap op de jeugd begint een beetje irritant te worden. Aanvallend is er de laatste jaren nauwelijks wat goeds doorgekomen, alleen Wijnaldum.
Castaignos was ook wel oké in het systeem waarin we toen voetbalden. Wijnaldum was bij ons weer niet zo heel veel (erg wisselvallig, maar wat verwacht je op die leeftijd :') ).
pi_159808443
quote:

[..]

Die wil nog voetballen, klaphark.
Zo'n mentorrol had natuurlijk ook wel als speler gekund, maar niet door iemand die nog volledig op zijn eigen herstel gefocust is.

Bovendien zal vlaar ook nog wel wat poen willen verdienen

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 16:17:18 ]
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 16:19:25 #145
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159808502
quote:

[..]

Eens over matige aanvallende jeugdgeneratie. Maar wat zou jij willen zien dan? Je zit nou eenmaal met een belabberde scouting en een minimaal budget. In die richting valt ook weinig te verwachten.
pi_159808520
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:19 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Eens over matige aanvallende jeugdgeneratie. Maar wat zou jij willen zien dan? Je zit nou eenmaal met een belabberde scouting en een minimaal budget. In die richting valt ook weinig te verwachten.
Je kan je afvragen of de scouting echt zo matig is. Kwamen bijvoorbeeld ook met Kramaric op de proppen.
pi_159808537
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zo'n mentorrol had natuurlijk ook wel als speler gekund, maar niet door iemand die nog volledig op zijn eigen herstel gefocust is.

Bovendien zal vlaar ook nog wel wat poen willen verdienen

En die is van de zomer weer weg.
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 16:22:01 #148
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159808570
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je kan je afvragen of de scouting echt zo matig is. Kwamen bijvoorbeeld ook met Kramaric op de proppen.
Was dat echt zo of een gerucht van buiten? Wel jammer dat ze die niet gekocht hebben ;(.
pi_159808621
quote:

[..]

Dan is Geel dus matig, want die luistert dan blijkbaar niet.
pi_159808627
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:22 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Was dat echt zo of een gerucht van buiten? Wel jammer dat ze die niet gekocht hebben ;(.
Volgens een bekende FOK!kert was dat echt zo.
pi_159808717
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Volgens een bekende FOK!kert was dat echt zo.
Is dat een FOK!ert met de ambitite TD te worden? :P
pi_159808737
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Is dat een FOK!ert met de ambitite TD te worden? :P
Nee, zijn ambities stoppen bij steigerbouwen en lijnen leggen.
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:41:49 #153
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_159809027
quote:

[..]

Dure mentor dan wel. Of had hij dan ook een flinke salarisverlaging moeten slikken?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:54:32 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159809336
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee, zijn ambities stoppen bij steigerbouwen en lijnen leggen.
Klinkt als een bijzonder intelligente jongeman.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2016 @ 17:02:00 #155
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159809519
quote:

[..]

Boetius heeft ook 2 prima jaren gehad. Verder was Guidetti/Pelle/Schaken/Immers heilig dus was er ook jeugd om de kans te geven.

Ik zie het zitten in Fernandes, Schuurman, Chong en Vente.
  woensdag 10 februari 2016 @ 17:07:22 #156
262211 hhh38
pi_159809649
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:02 schreef satecl het volgende:

[..]

Boetius heeft ook 2 prima jaren gehad. Verder was Guidetti/Pelle/Schaken/Immers heilig dus was er ook jeugd om de kans te geven.

Eigenlijk is Karsdorp ook een aanvallend talent. Benieuwd of het wat was geworden als ze hem op CAM hadden neergezet vorig jaar na de winterstop.
pi_159809686
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:41 schreef Euribob het volgende:

[..]

Dure mentor dan wel. Of had hij dan ook een flinke salarisverlaging moeten slikken?
Dacht je dat Makaay nog 2,5 miljoen verdient? :)
pi_159809707
quote:

[..]

Ik zie het ook zitten in Chong en Schuurman. De rest kan ik niet over oordelen.
pi_159809710
quote:

[..]

Boetius heeft ook 2 prima jaren wedstrijden gehad. Verder was Guidetti/Pelle/Schaken/Immers heilig dus was er ook jeugd om de kans te geven.

BFF met GGMM
pi_159809728
quote:
9s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Gekkigheid. De Boeet was in zijn eerste jaar productiever per minuut dan Depay als het gaat om zowel assists en goals.
  woensdag 10 februari 2016 @ 17:13:50 #161
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159809764
quote:

[..]

Wat een onzin. 2013/2014 was hij een koning.
pi_159810124
quote:

[..]

Dat probleem heeft echt elke vleugelspeler bij ons. Cabral,Cisse,Biseswar,Elia,Miyaichi speelde allemaal wel een paar geweldige wedstrijden maar daarbuiten waren ze gewoon slecht. Schaken was wel wat consistenter
pi_159810170
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:29 schreef Kuiver het volgende:

[..]

Dat probleem heeft echt elke vleugelspeler bij ons. Cabral,Cisse,Biseswar,Elia,Miyaichi speelde allemaal wel een paar geweldige wedstrijden maar daarbuiten waren ze gewoon slecht. Schaken was wel wat consistenter
Je noemt me nu ook een hoop teringspelers. Allicht dat dat ermee te maken heeft.
  woensdag 10 februari 2016 @ 17:43:22 #164
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159810505
quote:

[..]

Cheick Toure
pi_159810707
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gekkigheid. De Boeet was in zijn eerste jaar productiever per minuut dan Depay als het gaat om zowel assists en goals.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:13 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat een onzin. 2013/2014 was hij een koning.
Je snapt wat ik bedoel, er is niet uitgekomen wat er van hem werd verwacht. Het eerste seizoen heeft hij wel echt optimaal geprofiteerd van Pelle.
BFF met GGMM
pi_159811020
Is het probleem niet ook dat de jeugdopleiding van Feyenoord in de breedte erg goed is, maar dat de echte 'diamantjes' (Depay, Bazoer: die categorie) simpelweg ontbreken? Of zijn die er wel, maar worden ze niet geslepen? Want vooralsnog is zo'n Boeitus nou ook na z'n vertrek bij Feyenoord op weg naar de Europese top.
pi_159811066
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:03 schreef Roland010 het volgende:
Is het probleem niet ook dat de jeugdopleiding van Feyenoord in de breedte erg goed is, maar dat de echte 'diamantjes' (Depay, Bazoer: die categorie) simpelweg ontbreken? Of zijn die er wel, maar worden ze niet geslepen? Want vooralsnog is zo'n Boeitus nou ook na z'n vertrek bij Feyenoord op weg naar de Europese top.
:D Wat?
pi_159811097
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ging er maar van uit dat hij het woordje 'niet' vergeten was. :+
BFF met GGMM
pi_159811099
Deze man is op weg naar de Europese top
pi_159811468
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Woordje vergeten :D Nogal essentieel in deze zin idd.
pi_159811492
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:28 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Woordje vergeten :D Nogal essentieel in deze zin idd.
Botius een mietje met kapotte knieën, gaat het inderdaad nooit halen.
pi_159812481
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:07 schreef Kuiver het volgende:
[ afbeelding ]
Dat niet, maar hij is wel ondergewaardeerd bij ons.
pi_159815201
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:01 schreef H.FR het volgende:

[..]

Je hebt over verkeerd geschreven
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_159817339

[ Bericht 100% gewijzigd door DonRaja op 10-02-2016 21:13:05 (Rot op. ) ]
pi_159821881
quote:
[ afbeelding ]
_O_
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:56:26 #176
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_159823689
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:03 schreef Roland010 het volgende:
In de kuip waarderen ze nou eenmaal mentaliteit en geen kwaliteit.
pi_159823691
quote:
[ afbeelding ]
Lex _O_
Ik ben inmiddels overleden.
pi_159826001
Feyenoord till i die *O*
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 01:24:52 #179
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_159826885
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:18 schreef cofox het volgende:
Feyenoord till i die *O*
i know i am, i'm sure i am.....
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_159826967
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:18 schreef cofox het volgende:
Feyenoord till i die *O*
_O_
FR1908
pi_159829079
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:01 schreef H.FR het volgende:

[..]

Eens.
Zou Lex met al zijn beperkingen er nu toch graag bij hebben gehad.
blablablabla
pi_159829618
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Eens.
_O- Waarom in godsnaam?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2016 10:21:31 ]
  donderdag 11 februari 2016 @ 10:39:29 #183
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159829943
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Eens.
_O-
pi_159830031
Ik vind dat we met Kramer wel een prima vervanger hebben als pispaal/bron van al het kwaad.

Doei Lex
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159830680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:44 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat we met Kramer wel een prima vervanger hebben als pispaal/bron van al het kwaad.

Doei Lex
Kramer is 40-45x slechter dan Lex. En kostte 2,5x zoveel, dus 120x kutter dan Lex.
pi_159831545
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ben ik het vaak mee eens, maar in het geval van Vlaar echt pertinent niet. Die jongen moet je niet onderschatten. Zijn voetballende kwaliteiten zijn al zwaar ok, maar mentaal is hij echt een absolute koning. Op eenzame hoogte samen met Kuyt. Niet voor niets dat dat iele jongetje wat bij ons binnenkwam nu zo'n gruwelijk beest is geworden. Hij begrijpt ten minste dat je er echt 180% voor moet geven, desnoods via privetrainingen met Hansje Kroon, om het beste uit jezelf te halen. Zelfs al zou hij terugkomen op 50% van zijn kunnen, en daardoor ongeveer even matig spelen als Baco, dan nog is hij van een compleet andere orde.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_159831620
Zit even een itempje uit 2008 terug te kijken. Er waren toen veel plannen om een topsportklimaat te realiseren :Y

pi_159831772
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gezien hij het billenmaatje van Van Geel is kan ik me haast niet voorstellen dat het niet geprobeerd is. Ik zie het inderdaad ook wel hoor, iemand die eigenlijk maar matig kan voetballen en snelheid mist maar toch een bepaald niveau haalt moet natuurlijk wel compenseren met een bepaalde slimmigheid die toch overdraagbaar moet zijn...
pi_159831921
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zit even een itempje uit 2008 terug te kijken. Er waren toen veel plannen om een topsportklimaat te realiseren :Y

Hier word ik heel verdrietig van ;(
pi_159831975
Fiets toch lekker richting Zuid-Spanje met je topsportklimaat.
pi_159832009
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:52 schreef Maartenfr12 het volgende:

Heb je weer je youtube-uurtje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159832033
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Heb je weer je youtube-uurtje.
Zit weer even wat mooie oude beelden op te duikelen ja.
pi_159832062
quote:

[..]

Maar dat was toch geen echte aanvaller :'(

Overigens had die daar natuurlijk ook al wel de statistieken om op te vallen.
pi_159832293
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ben ik het vaak mee eens, maar in het geval van Vlaar echt pertinent niet. Die jongen moet je niet onderschatten. Zijn voetballende kwaliteiten zijn al zwaar ok, maar mentaal is hij echt een absolute koning. Op eenzame hoogte samen met Kuyt. Niet voor niets dat dat iele jongetje wat bij ons binnenkwam nu zo'n gruwelijk beest is geworden. Hij begrijpt ten minste dat je er echt 180% voor moet geven, desnoods via privetrainingen met Hansje Kroon, om het beste uit jezelf te halen. Zelfs al zou hij terugkomen op 50% van zijn kunnen, en daardoor ongeveer even matig spelen als Baco, dan nog is hij van een compleet andere orde.
Ik vond het op dat moment een prima keuze om hem niet te nemen.
pi_159832512
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Prachtig verwoord.
pi_159832532
Het is Vlaar vooral tegengevallen dat er geen buitenlandse interesse was voor hem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159832938
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vond het op dat moment een prima keuze om hem niet te nemen.
:')
blablablabla
pi_159833020
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- Waarom in godsnaam?
Lex werkte altijd zo lekker hard.

Nee maar zonder gekkigheid, hij was wel een soort constante motor op je middenveld. Heb het idee dat het juist daaraan nogal schort op dit moment. Mensen die een duel durven aan gaan.

Ondanks zijn voetballende beperkingen verzaakte Immers nooit. Al maakt het met de huidige spitsen eigenlijk niet zoveel uit wie je daar omheen laat spelen :')
blablablabla
pi_159833152
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Lex werkte altijd zo lekker hard.

Nee maar zonder gekkigheid, hij was wel een soort constante motor op je middenveld. Heb het idee dat het juist daaraan nogal schort op dit moment. Mensen die een duel durven aan gaan.

Ondanks zijn voetballende beperkingen verzaakte Immers nooit. Al maakt het met de huidige spitsen eigenlijk niet zoveel uit wie je daar omheen laat spelen :')
Lex maakte vooral veel (domme) meters. Duels verloor hij meestal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:06:17 #200
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159833291
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:24 schreef Caland het volgende:
Het is Vlaar vooral tegengevallen dat er geen buitenlandse interesse was voor hem.
Dat is eigenlijk ook vreemd en toont hoe snel de voetbalwereld je vergeet.

Na het WK werd hij in verband gebracht met een aantal topclubs en nu moest hij bedelen om in de subtop van Nederland te mogen meetrainen.
pi_159833460
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk ook vreemd en toont hoe snel de voetbalwereld je vergeet.

Na het WK werd hij in verband gebracht met een aantal topclubs en nu moest hij bedelen om in de subtop van Nederland te mogen meetrainen.
We moeten imo vooral de kwaliteiten van Vlaar niet gaan overschatten
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:16:50 #202
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159833508
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:13 schreef Caland het volgende:

[..]

We moeten imo vooral de kwaliteiten van Vlaar niet gaan overschatten
Nee, maar hij zou voor elke Europese subtopper gewoon een volwaardige selectiespeler zijn.

En bij elke eredivisieclub een basisspeler.
pi_159833541
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, maar hij zou voor elke Europese subtopper gewoon een volwaardige selectiespeler zijn.

Speelde absurd goed tijdens het WK. Tuurlijk, het was in een systeem met 5 verdedigers. Maar ik heb zelden een verdediger zo absurd goed zien spelen. Zelfs Stam haalde dat niveau niet.
pi_159833546
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar Vlaar zou ook gewoon moeite hebben om bij een tactisch falende club als Feyenoord de beste te zijn.
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:26:59 #205
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159833745
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:18 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Speelde absurd goed tijdens het WK. Tuurlijk, het was in een systeem met 5 verdedigers. Maar ik heb zelden een verdediger zo absurd goed zien spelen. Zelfs Stam haalde dat niveau niet.
Toch werd de Vrij door de kenners hoger aangeschreven op dat toernooi.

Je opmerking over Stam deel ik sowieso niet. Die was echt beter. Stam bleef in een 4-3-3 op het hoogste niveau internationaal ook overeind, zelfs als zijn collega CV een categorie minder was dan hij, ik betwijfel of Vlaar dat zelfs op zijn beste dag zou kunnen.
pi_159833826
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je opmerking over Stam deel ik sowieso niet. Die was echt beter. Stam bleef in een 4-3-3 op het hoogste niveau internationaal ook overeind, zelfs als zijn collega CV een categorie minder was dan hij, ik betwijfel of Vlaar dat zelfs op zijn beste dag zou kunnen.
Tuurlijk was Stam op de langere termijn veel beter, Vlaar heeft dit niveau 6 wedstrijden volgehouden. ;) Maar ook De Vrij speelde ook absurd goed ja. Op dat moment was er geen verdediger beter dan die 2. (let op: ik zeg op dat moment, dus alleen op dat wk) Achteraf gezien was dat wel echt geweldig hoe dat allemaal in elkaar paste. Blijft een meesterzet van Louis.
pi_159833880
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, Vlaar kreeg met het opkrikken van zijn fysiek (door blessures) de draaicirkel van een vrachtwagen met dubbele oplegger. Dat hadden ze in Engeland ook snel door.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159833905
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar Vlaar zou ook gewoon moeite hebben om bij een tactisch falende club als Feyenoord de beste te zijn.
Wat zou in jouw ogen voor de ommekeer kunnen zorgen bij deze zwalkende club, stinho?
blablablabla
pi_159833943
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat zou in jouw ogen voor de ommekeer kunnen zorgen bij deze zwalkende club, stinho?
Afstappen van mandekking, meer Molde-achtig spelen.
pi_159834014
Maar zondag win je sowieso wel van PEC.
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:39:47 #211
262211 hhh38
pi_159834091
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat dachten we ook van ADO thuis. Ik verwacht nu elke wedstrijd een nederlaag, dan valt het in ieder geval niet tegen :')
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:00:31 #212
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159834592
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat dachten we ook van ADO thuis. Ik verwacht nu elke wedstrijd een nederlaag, dan valt het in ieder geval niet tegen :')
Dit. ;(
pi_159834617
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Afstappen van mandekking, meer Molde-achtig spelen.
Ah.
Geen idee hoe Molde verder speelt trouwens :@
blablablabla
pi_159834656
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar baseer je dat nou weer op?
pi_159835923
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Ah.
Geen idee hoe Molde verder speelt trouwens :@
Echt niet? :')
pi_159836088
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:02 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Halve selectie is geblesseerd, ze draaien slecht en Feyenoord is gewoon super.
Elite
Tegen TTIP
pi_159839541
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:02 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

pi_159840633
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Feyenoord laatste zes wedstrijden:
L L L L L L
pi_159840658
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:22 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

L L L L L L
Een team zonder letterlijk geen individuele kwaliteit delft bijna altijd het onderspit.
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 18:25:51 #220
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159840709
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:22 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

L L L L L L
Daar komt een keer een einde aan pik. Dat weet jij net zo goed als ik.
pi_159840712
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Een team zonder letterlijk geen individuele kwaliteit delft bijna altijd het onderspit.
Dat is een dubbele ontkenning. Je zegt dus eigenlijk dat het team mét individuele kwaliteit bijna altijd het onderspit delft. Just saying.
BFF met GGMM
pi_159840726
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zonder geen. PEC wint, dus.
pi_159840747
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat is een dubbele ontkenning. Je zegt dus eigenlijk dat het team mét individuele kwaliteit bijna altijd het onderspit delft. Just saying.
Je weet wat ik bedoel, Don.
pi_159840750
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:25 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Daar komt een keer een einde aan pik. Dat weet jij net zo goed als ik.
Ja, maar dat kan zondag zijn, dat kan ook over vier weken zijn. Feyenoord is niet in een vorm waarvan je zegt dat ze sowieso wel even winnen in Zwolle.
pi_159840785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:27 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Ja, maar dat kan zondag zijn, dat kan ook over vier weken zijn. Feyenoord is niet in een vorm waarvan je zegt dat ze sowieso wel even winnen in Zwolle.
Buiten dat Feyenoord vreselijk kut is: heb je PEC zien voetballen tegen Heracles und FC Groningen?
pi_159840854
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Buiten dat Feyenoord vreselijk kut is: heb je PEC zien voetballen tegen Heracles und FC Groningen?
Nee, maar dat zegt me ook allemaal niet zoveel. Ik heb ADO zien voetballen de week voordat ze in de Kuip wonnen.. Die gingen er kansloos af tegen de Graafschap of all places.
pi_159842195
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:31 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Nee, maar dat zegt me ook allemaal niet zoveel. Ik heb ADO zien voetballen de week voordat ze in de Kuip wonnen.. Die gingen er kansloos af tegen de Graafschap of all places.
Graafschap is geen plaats.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159842286
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Graafschap is geen plaats.
Dat is een VI/Johan Derksen referentie. Matig dat niet iedereen dat snapt.
pi_159842366
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Elke wedstrijd is weer anders Hans. Het is nog steeds de Eredivisie waar we in zitten.
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 19:39:35 #230
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159842868
Na twee weken plezier met de hashtag #GuddeWeg is het nu weer tijd om serieus verder te gaan met waar we mee bezig waren: Wij zijn Rotterdammers, Wij houden vol! Er moet namelijk nog flink aan de GuddeWeg getimmerd worden, want na acht jaar Eric Gudde is de club geen steek vooruit gekomen. Financieel hebben ze misschien wat trucjes uitgehaald waardoor we een wat makkelijker te behagen schuld hebben, maar Feyenoord maakt geen enkele stap voorwaarts sindsdien, jaarlijks betalen we onnodig miljoenen euro's aan dividend en belevingsrechten aan de VvF dat ook richting het veld had kunnen gaan.

Met als gevolg de negatieve sportieve spiraal om over het bijbehorende ronduit lachwekkende topsport klimaat maar helemaal te zwijgen. Dan beginnen we nog niet eens over het continu durende stadionfiasco dat Feyenoord al tientallen miljoenen heeft gekost. Waarvan ze nu in 2016 met precies hetzelfde oudbollige plan komen als in 2006, zonder naar andere opties te kijken. Weigeren te kijken zelfs. Schaamteloos.

Na de laatste protesten in 2011 is er een periode geweest van vijf jaar rust geweest waarin er geen protesten waren en waar deze clubleiding hun visie in alle rust heeft kunnen uitvoeren. In die vijf jaar is de club Feyenoord geen steek vooruit gekomen. Financieel geen stap gemaakt, stadionverhaal geen stap gemaakt, geen trainingsaccommodatie gerealiseerd, een alsmaar slechter worden topsportklimaat, totale verrampenering van het supportersbeleid. In vijf jaar tijd met louter kalm water: NIETS opgeschoten. NIETS!

Het Legioen heeft de ogen geopend, er is geen visie. Men streeft niet naar beter. Meer dan 400.000 berichten werden er door Feyenoord-supporters binnen enkele uren besteedt aan de #GuddeWeg. Als reactie kwam Eric Gudde dat 'die kleine groep' indirect ook de bedreigingen op Veijnovic hadden uitgevoerd. Wat een smerige laster! De zwartmakerij van supporters en club door de clubleiding is niet nieuw, maar deze overtreffende trap was de plons die de emmer deed overgutsen. Dit kan zo ook niet langer doorgaan, dit moet stoppen.

De eerste acties waren al duidelijk zichtbaar in het uitvak bij Roda JC. Hier werden enkele spandoeken getoond om de onvrede te uiten richting de clubleiding. Maar de roep om acties wordt groter en luider. De groep supporters die actie wil is nu zo groot dat we letterlijk acties kunnen én zullen blijven doen tot de koers 180 graden de andere kant uit gaat: Wél goed supportersbeleid, wél een topsportklimaat, wél een goed stadionplan, wél een trainingsaccommodatie.

Wij hebben ook geen zin meer om dat allemaal voor te moeten kauwen. We gaan dus voor de FIFA methode: Allemaal weg, daarna de structuur binnen de club helemaal omgooien en pas daarna op zoek naar nieuwe bestuurders die passen bij een nog nader op te stellen competentieprofiel. De enige serieuze mogelijkheid om nog iets van deze club te maken.
Kortom: Als jij de teloorgang en visieloze insteek van deze clubleiding ook zat bent, en wil jij Feyenoord net als ons óók wél graag zien terugkeren naar de top dan hebben we hier een leuk en net zo ludiek vervolg als de #GuddeWeg voor bedacht, maar dan net wat serieuzer, toevallig ook tegen Roda JC op 21 februari, lopen we een protestmars vanaf Varkenoord.

Inderdaad: Wederom een mars van onvrede, maar deze keer een mars van verhuisdozen! Het is tijd voor de clubleiding om te verhuizen weg van onze club, en daarom gaan we een paar dozen bij ze afleveren.

Een aantal dingen die je moet weten/mag doen met betrekking deze actie:

- Grote dozen, kleine dozen. Alle soorten dozen zijn welkom. Neem zoveel mogelijk verhuisdozen mee!
- Het hek voor het Maasgebouw zal waarschijnlijk dicht gedaan worden door de heren angstcultuur, de dozen gooien we dus over het hek heen!
- Er wordt vanaf Varkenoord naar het Maasgebouw gelopen, iedereen die aan wil haken met zijn verhuisdoos MAG aanhaken.
- Laat je vuurwerk thuis, svp. Vuurwerk is mooi, maar voegt hier niets toe en werkt wellicht zelfs averechts!
- Dit is een LUDIEKE actie met een serieuze ondertoon, laat je stalenbuis deze keer dus thuis! Deze protestmars is NIET bedoeld om geweld te gebruiken, dit wordt dus ook niet geoorloofd!
Er wordt verzameld op Varkenoord voor de PMDS. Rond 15.45 gaan we lopen richting het Maasgebouw.

Het gaat beginnen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_159842891
quote:
Ik was net lekker aan het lezen…
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 19:41:15 #232
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159842941
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:40 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik was net lekker aan het lezen…
Even wat alinea's aangebracht.
4045
onlogisch
pi_159844004
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:39 schreef onlogisch het volgende:
Na twee weken plezier met de hashtag #GuddeWeg is het nu weer tijd om serieus verder te gaan met waar we mee bezig waren: Wij zijn Rotterdammers, Wij houden vol! Er moet namelijk nog flink aan de GuddeWeg getimmerd worden, want na acht jaar Eric Gudde is de club geen steek vooruit gekomen. Financieel hebben ze misschien wat trucjes uitgehaald waardoor we een wat makkelijker te behagen schuld hebben, maar Feyenoord maakt geen enkele stap voorwaarts sindsdien, jaarlijks betalen we onnodig miljoenen euro's aan dividend en belevingsrechten aan de VvF dat ook richting het veld had kunnen gaan.

Met als gevolg de negatieve sportieve spiraal om over het bijbehorende ronduit lachwekkende topsport klimaat maar helemaal te zwijgen. Dan beginnen we nog niet eens over het continu durende stadionfiasco dat Feyenoord al tientallen miljoenen heeft gekost. Waarvan ze nu in 2016 met precies hetzelfde oudbollige plan komen als in 2006, zonder naar andere opties te kijken. Weigeren te kijken zelfs. Schaamteloos.

Na de laatste protesten in 2011 is er een periode geweest van vijf jaar rust geweest waarin er geen protesten waren en waar deze clubleiding hun visie in alle rust heeft kunnen uitvoeren. In die vijf jaar is de club Feyenoord geen steek vooruit gekomen. Financieel geen stap gemaakt, stadionverhaal geen stap gemaakt, geen trainingsaccommodatie gerealiseerd, een alsmaar slechter worden topsportklimaat, totale verrampenering van het supportersbeleid. In vijf jaar tijd met louter kalm water: NIETS opgeschoten. NIETS!

Het Legioen heeft de ogen geopend, er is geen visie. Men streeft niet naar beter. Meer dan 400.000 berichten werden er door Feyenoord-supporters binnen enkele uren besteedt aan de #GuddeWeg. Als reactie kwam Eric Gudde dat 'die kleine groep' indirect ook de bedreigingen op Veijnovic hadden uitgevoerd. Wat een smerige laster! De zwartmakerij van supporters en club door de clubleiding is niet nieuw, maar deze overtreffende trap was de plons die de emmer deed overgutsen. Dit kan zo ook niet langer doorgaan, dit moet stoppen.

De eerste acties waren al duidelijk zichtbaar in het uitvak bij Roda JC. Hier werden enkele spandoeken getoond om de onvrede te uiten richting de clubleiding. Maar de roep om acties wordt groter en luider. De groep supporters die actie wil is nu zo groot dat we letterlijk acties kunnen én zullen blijven doen tot de koers 180 graden de andere kant uit gaat: Wél goed supportersbeleid, wél een topsportklimaat, wél een goed stadionplan, wél een trainingsaccommodatie.

Wij hebben ook geen zin meer om dat allemaal voor te moeten kauwen. We gaan dus voor de FIFA methode: Allemaal weg, daarna de structuur binnen de club helemaal omgooien en pas daarna op zoek naar nieuwe bestuurders die passen bij een nog nader op te stellen competentieprofiel. De enige serieuze mogelijkheid om nog iets van deze club te maken.
Kortom: Als jij de teloorgang en visieloze insteek van deze clubleiding ook zat bent, en wil jij Feyenoord net als ons óók wél graag zien terugkeren naar de top dan hebben we hier een leuk en net zo ludiek vervolg als de #GuddeWeg voor bedacht, maar dan net wat serieuzer, toevallig ook tegen Roda JC op 21 februari, lopen we een protestmars vanaf Varkenoord.

Inderdaad: Wederom een mars van onvrede, maar deze keer een mars van verhuisdozen! Het is tijd voor de clubleiding om te verhuizen weg van onze club, en daarom gaan we een paar dozen bij ze afleveren.

Een aantal dingen die je moet weten/mag doen met betrekking deze actie:

- Grote dozen, kleine dozen. Alle soorten dozen zijn welkom. Neem zoveel mogelijk verhuisdozen mee!
- Het hek voor het Maasgebouw zal waarschijnlijk dicht gedaan worden door de heren angstcultuur, de dozen gooien we dus over het hek heen!
- Er wordt vanaf Varkenoord naar het Maasgebouw gelopen, iedereen die aan wil haken met zijn verhuisdoos MAG aanhaken.
- Laat je vuurwerk thuis, svp. Vuurwerk is mooi, maar voegt hier niets toe en werkt wellicht zelfs averechts!
- Dit is een LUDIEKE actie met een serieuze ondertoon, laat je stalenbuis deze keer dus thuis! Deze protestmars is NIET bedoeld om geweld te gebruiken, dit wordt dus ook niet geoorloofd!
Er wordt verzameld op Varkenoord voor de PMDS. Rond 15.45 gaan we lopen richting het Maasgebouw.

Het gaat beginnen.
Gezellig.
  donderdag 11 februari 2016 @ 20:18:16 #234
268260 Dr.Mikey
pi_159844086
Lunatic news gekkies gaan los want ja dat heeft de club nu nodig nog meer onrust en negatief nieuws.
R.I.P DTS.
pi_159844438
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lunatic news gekkies gaan los want ja dat heeft de club nu nodig nog meer onrust en negatief nieuws.
De club heeft een structurele verandering nodig
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 11 februari 2016 @ 20:33:08 #236
268260 Dr.Mikey
pi_159844604
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:27 schreef Happel het volgende:

[..]

De club heeft een structurele verandering nodig
Ja tuurlijk maar met "ludiek" verhuisdozen naar het maas gebouw te brengen kom je niet zo ver plus dat je er donder op kan zeggen dat er een paar gaan zijn die niet zo ludiek gaan meedoen.
R.I.P DTS.
pi_159846025
quote:
- Dit is een LUDIEKE actie met een serieuze ondertoon, laat je stalenbuis deze keer dus thuis!
:') debielen
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_159848348
Hebben ze alvast wat verhuisdozen voor het nieuwe stadion. :P

Maar deze actie willen ze dus voor de wedstrijd tegen Roda JC doen? Hopelijk verstoort het verder niet de voorbereiding op de wedstrijd van de spelersgroep. Dat vind ik het belangrijkste.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_159848490
Nog even wachten tot er een grappenmaker melding maakt dat er een bom in een doos zit en kunnen we allemaal weer naar huis als de boel ontruimt wordt.
Hell To The Liars
  donderdag 11 februari 2016 @ 22:22:04 #240
268260 Dr.Mikey
pi_159848542
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Hebben ze alvast wat verhuisdozen voor het nieuwe stadion. :P

Maar deze actie willen ze dus voor de wedstrijd tegen Roda JC doen? Hopelijk verstoort het verder niet de voorbereiding op de wedstrijd van de spelersgroep. Dat vind ik het belangrijkste.
Daar ben ik dus ook bang voor onrust rondom de kuip spelers die het mee krijgen weg punten.
R.I.P DTS.
pi_159848737
Bestuur + Gio moeten oprotten ben ik klaar met die lul de behangers die bij Feyenoord de dienst uit maken. Het wordt tijd dat de club teruggegeven word aan de supporters
pi_159848932
quote:
13s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:27 schreef cofox het volgende:
Bestuur + Gio moeten oprotten ben ik klaar met die lul de behangers die bij Feyenoord de dienst uit maken. Het wordt tijd dat de club teruggegeven word aan de supporters
De club is nooit van de supporters geweest (en zal dat ook nooit zijn overigens). :')

Ik snap overigens heus wel wat je bedoelt, maar ik verwonder me toch soms over dergelijke uitspraken. Je leest nooit eens 'Het wordt tijd dat Ikea / Blokker / Hema wordt teruggegeven aan de klanten!'

Ik bedoel te zeggen dat een voetbalclub in principe gewoon een bedrijf is waarbij wij de klanten zijn, en we ons dus niet rijker moeten rekenen dan we zijn, ook al heeft het legioen veel macht.

Hiermee zeg ik overigens niet dat wij dan maar ons bek moeten houden en niets hebben in te brengen. Voetbal blijft ook emotie en de macht van het legioen heeft Feyenoord zowel goede als slechte dingen gebracht.

Maar ik heb altijd mijn twijfels of acties die bestuurlijke verandering beogen wel zo positief uitpakken over het algemeen of juist de situatie verergeren en er uiteindelijk niets veranderd.
pi_159849199
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:15 schreef Cara het volgende:

[..]

:') debielen
Dat vonnik wel een leuke
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 11 februari 2016 @ 22:43:15 #244
35723 crew  GGMM
pi_159849262
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:39 schreef onlogisch het volgende:
Dit is een LUDIEKE actie
Dan zal Don wel meegedaan hebben :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159849353
Ik heb al een bestuur tegen de muur spandoek gemaakt met verf van de Action ^O^
pi_159849620
Kick, de revolutie dient zich weer aan! Tijd voor nieuwe vervangers uit het old boys network!
#12 is not for sale!
pi_159849648
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:55 schreef Haringkop het volgende:
Kick, de revolutie dient zich weer aan! Tijd voor nieuwe vervangers uit het old boys network!
Ondertussen zit ene Gerard Kerkum er al 40-45 jaar. Gudde vervangen, zelfde rotzooi, andere naam.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 11 februari 2016 @ 22:56:18 #248
35723 crew  GGMM
pi_159849649
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:45 schreef cofox het volgende:
Ik heb al een bestuur tegen de muur spandoek gemaakt met verf van de Action ^O^
Hang je die op in je zolderkamer? :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:04:53 #249
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_159849842
IKEA moet terug naar de klanten!
pi_159850143
Hoe heet die capo van ikea eigenlijk?
#12 is not for sale!
pi_159851160
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef Vasion het volgende:

[..]

Elke wedstrijd is weer anders Hans. Het is nog steeds de Eredivisie waar we in zitten.
Mooi cliché :).
pi_159853907
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mooi cliché :).
Zwolle gaat ons slopen ik zeg het je.
pi_159855425
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:03 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zwolle gaat ons slopen ik zeg het je.
Maar wat is slopen?
pi_159855548
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar wat is slopen?
Dat we een dikke droge paarsgepunte lans zonder glijmiddel of Vaseline tussen onze billetjes gaan krijgen.
FR1908
pi_159855672
http://www.geenstijl.nl/m(...)ijlen_op_kennet.html

Gokje, over 2 jaar een leuk verhaal over een man die naar darten ging en toen 2 jaar zijn huis niet meer uitdurfde.
Hell To The Liars
  vrijdag 12 februari 2016 @ 11:13:07 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159855782
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:07 schreef Droopie het volgende:

Gokje, over 2 jaar een leuk verhaal over een man die naar darten ging en toen 2 jaar zijn huis niet meer uitdurfde.
Die broers die dat beeld van Moulijn hadden aangekleed moesten toch ook verhuizen? _O-

Ook niet erg handig om zoiets te doen als je in Zwijndrecht woont, maar dat geheel terzijde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 11:17:52 #257
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159855889
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Die broers die dat beeld van Moulijn hadden aangekleed moesten toch ook verhuizen? _O-

Ook niet erg handig om zoiets te doen als je in Zwijndrecht woont, maar dat geheel terzijde.
Ja, die jongens hebben wekenlang elders gebivakkeerd :')

Deze jongen zal er ook niet zo blij van worden gok ik zo.
4045
onlogisch
pi_159855928
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, die jongens hebben wekenlang elders gebivakkeerd :')

Deze jongen zal er ook niet zo blij van worden gok ik zo.
Had je dat blaadje maar niet vol moeten kladderen met die rare dingen, zo gaat dat eenmaal.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 11:20:33 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159855958
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Had je dat blaadje maar niet vol moeten kladderen met die rare dingen, zo gaat dat eenmaal.
Nouja, dat is nog 1 ding. Vervolgens ermee poseren en het op je facebook/twitter gooien het ander.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159856012
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar wat is slopen?
Op alle fronten worden afgetroefd. Alleen van Vermeer verwacht ik een goede wedstrijd. Die laat z'n koppie ook nooit hangen tijdens dit soort wedstrijden.
pi_159856108
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:22 schreef Vasion het volgende:

[..]

Op alle fronten worden afgetroefd. Alleen van Vermeer verwacht ik een goede wedstrijd. Die laat z'n koppie ook nooit hangen tijdens dit soort wedstrijden.
Het enige wat PEC heeft zijn maar heel af en toe gevaarlijke flitsnegers.
pi_159856240
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:07 schreef Droopie het volgende:

#mamazalweltrotszijn
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 11:31:53 #263
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159856254
quote:

[..]

Nu overdrijf je. Als ze zo spelen als eerste helft tegen Ajax word je echt niet op alle fronten afgetroefd tegen een geamputeerd Zwolle.
pi_159856302
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:31 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nu overdrijf je. Als ze zo spelen als eerste helft tegen Ajax word je echt niet op alle fronten afgetroefd tegen een geamputeerd Zwolle.
Klopt. Als. Als we elke wedstrijd zo gespeeld hadden als uit tegen Heerenveen stonden we nu eerste met 10 punten voorsprong.
pi_159856319
Ik geloof dat we dit seizoen al twee keer met speels gemak van dat Zwolle gewonnen hebben dus laten we nou niet iedere tegenstander heilig verklaren.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 11:34:42 #266
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159856329
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:33 schreef exile79 het volgende:

[..]

Klopt. Als. Als we elke wedstrijd zo gespeeld hadden als uit tegen Heerenveen stonden we nu eerste met 10 punten voorsprong.
Ajax was vorige week dus zo gek is het niet om daarvan uit te gaan.
pi_159856425
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik geloof dat we dit seizoen al twee keer met speels gemak van dat Zwolle gewonnen hebben dus laten we nou niet iedere tegenstander heilig verklaren.
Zwolle heeft (behalve als ze tegen Ajax spelen) last van Kuipvrees.
BFF met GGMM
  vrijdag 12 februari 2016 @ 11:43:53 #268
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159856524
quote:

[..]

Ze blijven leuk, die hang-grapjes.
pi_159856534
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ze blijven leuk, die hang-grapjes.
Ah, je hebt hem door.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 11:48:04 #270
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159856612
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:44 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ah, je hebt hem door.
Zeker, ik lees jouw posts altijd extra goed voor verborgen boodschappen, geniale kwinkslagen en dubbele lagen.

Je bent toch de Herman Finkers van VBL.
pi_159856684
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zeker, ik lees jouw posts altijd extra goed voor verborgen boodschappen, geniale kwinkslagen en dubbele lagen.

Je bent toch de Herman Finkers van VBL.
Heb je deze bedacht tijdens je 24uurs ban? Ik beteken wel veel voor je.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 12:16:09 #272
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159857136
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:51 schreef Vasion het volgende:

[..]

Heb je deze bedacht tijdens je 24uurs ban? Ik beteken wel veel voor je.
Nee, joh, die 24-uurs ban heb ik gebruikt om te reflecteren op mijn gedrag. Was een nuttige sessie die ik jou ook gun.
pi_159857759
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Deze gasten komen ook uit Zwijndrecht :')
  vrijdag 12 februari 2016 @ 13:04:42 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159858065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:47 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Deze gasten komen ook uit Zwijndrecht :')
Zijn het dezelfde?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:03:54 #275
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159859378
Zwijndrecht :') ooit daar op een callcenter gewerkt, ik snap wel dat je je gaat vervelen als je daar woont. :')
pi_159860088
Ze gaan junioren moeten opstellen:

quote:
Na Van Polen, Bart van Hintum, Mustafa Saymak, Ryan Thomas, Abdel El Hasnaoui, Gustavo Hebling, Kevin Begois, Max de Boom en Thanasis Karagounis is Becker het tiende blessuregeval in de selectie van trainer Ron Jans.
http://www.vi.nl/nieuws/p(...)doodschop-gosens.htm
BFF met GGMM
pi_159860132
Vermeer doet aangifte in Engeland.
Dit gaat zo leuk worden, hatecrime, persoonsgegevens in the sun.
Heerlijk
Hell To The Liars
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:38:48 #278
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159860168
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:37 schreef Droopie het volgende:
Heerlijk
Europol ingeschakeld, gasten dadelijk brommen in The Tower in Londen.

Goed dat Vermeer dit doet, zonder in de media te gaan lopen brallen. Groot respect voor hem.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:41:18 #279
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159860221
quote:
Heerlijk
Heeft dat wel nut?
pi_159860227
quote:
Heerlijk
Het mooie is ook, zondag kom je nog opvatten als 'ja... dom'. Eenmansactie, misschien, weet niet wat ik er van moet denken in ieder geval. Dom in ieder geval.

Het vak uitgezet, sure.

Maar nu, nu heb je serieus iets. Vol in beeld het herhalen, en daarnaast daadwerkelijk bedreigen. Hier kan een goede advocaat nog iets mee. Dit kan inderdaad heel mooi worden :)
Maar dit had natuurlijk niks met die eenmansactie van zondag te maken, dus dat kleutervak blijft lekker open.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_159860507
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:41 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Heeft dat wel nut?
Naming and shaming kan al beginnen.
Daar pak je die gast al mee zonder veel moeite.
Vermeer hoeft het natuurlijk ook niet voor een schadeclaim te doen.

Wil wel zien hoe een Sun of Daily Mail uitpakt als de KNVB begint over protocol dit dat.

Nu zal de Feyenoordaanhang niet veel sympathieker overkomen hoor, als ze de geschiedenis er bij halen.
Hell To The Liars
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:57:59 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159860537
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:56 schreef Droopie het volgende:

[..]

Naming and shaming kan al beginnen.
Daar pak je die gast al mee zonder veel moeite.
Vermeer hoeft het natuurlijk ook niet voor een schadeclaim te doen.

Wil wel zien hoe een Sun of Daily Mail uitpakt als de KNVB begint over protocol dit dat.

Nu zal de Feyenoordaanhang niet veel sympathieker overkomen hoor, als ze de geschiedenis er bij halen.
Heb ooit een JHK bordje gespot bij zo'n zelfde dartswedstrijd. Maar dat is te cryptisch voor de telegraaf.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159860554
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:35 schreef DonRaja het volgende:
Ze gaan junioren moeten opstellen:

[..]

http://www.vi.nl/nieuws/p(...)doodschop-gosens.htm
10 :D :')
Dan doe je toch echt wat verkeerd zeg
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:02:57 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159860650
Feyenoord heeft bij transfer Martins Indi naar Porto een sell on % afgesproken van 10% boven ¤ 7,7 miljoen Euro.

http://twitter.com/Plevla1985/status/698132794107654144/photo/1
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:09:55 #285
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_159860832
quote:
Eljero Elia maakt een moeilijke periode door in het shirt van Feyenoord. De buitenspeler maakte in zijn eerste maanden als Feyenoorder een goede indruk en was belangrijk voor de Rotterdamse ploeg. Later kwam Elia in een dipje terecht. Trainer Giovanni van Bronckhorst ziet echter een stijgende lijn in het spel van de international.

"Hij heeft niet de vorm van het begin van dit seizoen”, zegt 'Gio’ op de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond. "Hij vindt zelf ook dat het beter kan en moet. Ik zie bij Eljero wel een stijgende lijn. Hij moet hard blijven werken om hier sterker uit te komen."
#gioout
pi_159860961
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:09 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

#gioout
Stijgende lijn? ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_159861346
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Zijn het dezelfde?
Die kneus met die afca tattoo komt uit Zwijndrecht. Hij heeft een eigen bedrijf. Goede reclame :') http://jordens.nl
Die ander komt uit Lochem. http://casa.reade.nl/sportcentrum Ik begrijp best dat als je daar woont dat je gekke dingen gaat doen. Lochem FFS
pi_159861882
Marco Beumer uit Lochem is dus het antwoord wat we zochten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_159861967
de twitteraars hebben hem ook gevonden ;)
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:58:58 #290
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159862042
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Die kneus met die afca tattoo komt uit Zwijndrecht. Hij heeft een eigen bedrijf. Goede reclame :') http://jordens.nl
Die ander komt uit Lochem. http://casa.reade.nl/sportcentrum Ik begrijp best dat als je daar woont dat je gekke dingen gaat doen. Lochem FFS
Nou. Eens kijken hoeveel gekken er in het legioen zitten die daar op bezoek gaan.
pi_159862063
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:02 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heeft bij transfer Martins Indi naar Porto een sell on % afgesproken van 10% boven ¤ 7,7 miljoen Euro.

http://twitter.com/Plevla1985/status/698132794107654144/photo/1
Was laatst een veel te lang en onleesbaar saai artikel op de website van VI ook over spelersmakelaars en dan vooral een bepaald kantoor dat ook met FC Porto te maken had. Zoals gezegd een onleesbaar saai artikel (en ik ben echt wat gewend) maar van wat ik nog wel gelezen had leek er een enorme beerput opengetrokken te zijn.
What Would Goku Do
pi_159863353
#TeamKenneth
Ik ben inmiddels overleden.
pi_159863400
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:54 schreef Pascalus het volgende:
#TeamKenneth
Vrijwel de enige speler die nog zijn niveau haalt, wil niet weten waar we stonden met Mulder
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:58:20 #294
445795 Boma
De Voorzitter
pi_159863417
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nou. Eens kijken hoeveel gekken er in het legioen zitten die daar op bezoek gaan.
'Het Legioen' is momenteel veel te druk met het elkaar betichten van nepsupporter om zich daar druk over te kunnen maken.
Mijn gedacht!
  vrijdag 12 februari 2016 @ 17:02:56 #295
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159863543
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:54 schreef Pascalus het volgende:
#TeamKenneth
  vrijdag 12 februari 2016 @ 17:38:54 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159864269
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:58 schreef Boma het volgende:

[..]

'Het Legioen' is momenteel veel te druk met het elkaar betichten van nepsupporter om zich daar druk over te kunnen maken.
Haha wat een onzin. Jij bent zeker zo'n nepsupporter?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 februari 2016 @ 17:45:28 #297
445795 Boma
De Voorzitter
pi_159864416
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 17:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Haha wat een onzin. Jij bent zeker zo'n nepsupporter?
Als je zo'n eckte eckte bent zou je moeten weten dat die laatste opmerking je in de Kuip vrijwel standaard een bloedneus oplevert dus vanwaar hier die grootspraak?
Mijn gedacht!
  vrijdag 12 februari 2016 @ 17:49:12 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159864508
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 17:45 schreef Boma het volgende:

[..]

Als je zo'n eckte eckte bent zou je moeten weten dat die laatste opmerking je in de Kuip vrijwel standaard een bloedneus oplevert dus vanwaar hier die grootspraak?
Een bloedneus nog wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159864536
quote:

[..]

Hihi, je zei neus. :+
BFF met GGMM
  vrijdag 12 februari 2016 @ 17:50:52 #300
268260 Dr.Mikey
pi_159864552
Kenneth is ook een beter keeper dan Cillessen daarom zijn ze nog zo pissig dat hij weg is daar.
R.I.P DTS.
pi_159864577
quote:

[..]

Wij zitten hier altijd in de VIP boxen. Denk je dat we tussen dat ordinaire publiek gaan lopen zitten ofso?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')