Mooi clichéquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is weer anders Hans. Het is nog steeds de Eredivisie waar we in zitten.
Maar wat is slopen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zwolle gaat ons slopen ik zeg het je.
Dat we een dikke droge paarsgepunte lans zonder glijmiddel of Vaseline tussen onze billetjes gaan krijgen.quote:
Die broers die dat beeld van Moulijn hadden aangekleed moesten toch ook verhuizen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:07 schreef Droopie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ijlen_op_kennet.html
Gokje, over 2 jaar een leuk verhaal over een man die naar darten ging en toen 2 jaar zijn huis niet meer uitdurfde.
Ja, die jongens hebben wekenlang elders gebivakkeerdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die broers die dat beeld van Moulijn hadden aangekleed moesten toch ook verhuizen?
Ook niet erg handig om zoiets te doen als je in Zwijndrecht woont, maar dat geheel terzijde.
Had je dat blaadje maar niet vol moeten kladderen met die rare dingen, zo gaat dat eenmaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, die jongens hebben wekenlang elders gebivakkeerd
Deze jongen zal er ook niet zo blij van worden gok ik zo.
Nouja, dat is nog 1 ding. Vervolgens ermee poseren en het op je facebook/twitter gooien het ander.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je dat blaadje maar niet vol moeten kladderen met die rare dingen, zo gaat dat eenmaal.
Op alle fronten worden afgetroefd. Alleen van Vermeer verwacht ik een goede wedstrijd. Die laat z'n koppie ook nooit hangen tijdens dit soort wedstrijden.quote:
Het enige wat PEC heeft zijn maar heel af en toe gevaarlijke flitsnegers.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op alle fronten worden afgetroefd. Alleen van Vermeer verwacht ik een goede wedstrijd. Die laat z'n koppie ook nooit hangen tijdens dit soort wedstrijden.
#mamazalweltrotszijnquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:07 schreef Droopie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ijlen_op_kennet.html
Gokje, over 2 jaar een leuk verhaal over een man die naar darten ging en toen 2 jaar zijn huis niet meer uitdurfde.
Nu overdrijf je. Als ze zo spelen als eerste helft tegen Ajax word je echt niet op alle fronten afgetroefd tegen een geamputeerd Zwolle.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op alle fronten worden afgetroefd. Alleen van Vermeer verwacht ik een goede wedstrijd. Die laat z'n koppie ook nooit hangen tijdens dit soort wedstrijden.
Klopt. Als. Als we elke wedstrijd zo gespeeld hadden als uit tegen Heerenveen stonden we nu eerste met 10 punten voorsprong.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu overdrijf je. Als ze zo spelen als eerste helft tegen Ajax word je echt niet op alle fronten afgetroefd tegen een geamputeerd Zwolle.
Ajax was vorige week dus zo gek is het niet om daarvan uit te gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
Klopt. Als. Als we elke wedstrijd zo gespeeld hadden als uit tegen Heerenveen stonden we nu eerste met 10 punten voorsprong.
Zwolle heeft (behalve als ze tegen Ajax spelen) last van Kuipvrees.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik geloof dat we dit seizoen al twee keer met speels gemak van dat Zwolle gewonnen hebben dus laten we nou niet iedere tegenstander heilig verklaren.
Ze blijven leuk, die hang-grapjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah, je hebt hem door.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze blijven leuk, die hang-grapjes.
Zeker, ik lees jouw posts altijd extra goed voor verborgen boodschappen, geniale kwinkslagen en dubbele lagen.quote:
Heb je deze bedacht tijdens je 24uurs ban? Ik beteken wel veel voor je.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker, ik lees jouw posts altijd extra goed voor verborgen boodschappen, geniale kwinkslagen en dubbele lagen.
Je bent toch de Herman Finkers van VBL.
Nee, joh, die 24-uurs ban heb ik gebruikt om te reflecteren op mijn gedrag. Was een nuttige sessie die ik jou ook gun.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb je deze bedacht tijdens je 24uurs ban? Ik beteken wel veel voor je.
Deze gasten komen ook uit Zwijndrechtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die broers die dat beeld van Moulijn hadden aangekleed moesten toch ook verhuizen?
Ook niet erg handig om zoiets te doen als je in Zwijndrecht woont, maar dat geheel terzijde.
Zijn het dezelfde?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Deze gasten komen ook uit Zwijndrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |