abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159807489
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kom nou eens met echte argumenten, dat kan je best.
Oke: ik vind ADO het niet 'bijzonder' doen o.i.d. Niets waaruit blijkt dat Fräser de ploeg boven hun niveau laat presteren. En dat is wel nodig bij Feyenoord wil je in iedergeval het gevoel hebben dat je meedoet (Koemangod).
pi_159807510
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu die Tapia kopen is ook een lekker signaal naar je jeugdige middenvelders.
Vilhena en KEA vertrekken deze zomer waarschijnlijk, Vejinovic en Toornstra zijn niet onomstreden.

Heerlijk om eindelijk eens een opvolger klaar te hebben staan voor basisspelers die vertrekken. En ook met Tapia blijven er genoeg mogelijkheden over voor jong talent.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:40:34 ]
pi_159807517
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu die Tapia kopen is ook een lekker signaal naar je jeugdige middenvelders.
Jij bent gewoon tegen spelers van Twente en tegen buitenlanders. Tapia is volgens velen een goeie aankoop.

Ik zelf weiger nog iets te vinden van aankopen want elke keer als ik ga zeggen 'hé die valt me eigenlijk 100% mee' pleurt het niveau van zo'n speler harder naar beneden dan een homoseksueel van een flatgebouw in Aleppo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:40:36 ]
pi_159807524
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Sloggi het volgende:
Potentiële opvolgers van GvB:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse

Inb4 zet je AZ-bril eens af.

Ik vind trouwens dat 'ie op zijn minst tot de zomer moet blijven, maar je moet wat op een woensdag.
Henk Fraser zou wel passen. De rest is lachwekkend natuurlijk.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:40:42 #85
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159807528
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Vilhena en KEA vertrekken deze zomer waarschijnlijk, Vejinovic en Toornstra zijn niet onomstreden.

Heerlijk om eindelijk eens een opvolger klaar te hebben staan voor basisspelers vertrekken. En ook met Tapia blijven er genoeg mogelijkheden over voor jong talent.
Gaat Kea naar Twente?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159807541
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Vasion het volgende:

Henk Fraser zou wel passen. De rest is lachwekkend natuurlijk.
Op basis van het feit [/mario been] dat het een echte Feyenoorder is, of op basis van een (mij niet bekende) meerwaarde die hij zou hebben bij Feyenoord?
pi_159807558
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Atletico en Twente hebben bewezen dat een schaduwelftal totaal niet interessant hoeft te zijn.

[..]

De Vrij gaat in zijn carriere veel verder komen dan Van Beek.

[..]

Karsdorp is geen noch wordt ooit een back.

[..]

Dus heb je een onevenwichtige selectie. Bedankt dat je mijn argument bevestigt.

[..]

Elia, Bilal en Kramer zijn allen niet gehaald door Gio, of wel soms?

[..]

Heracles en Utrecht haken nog wel af, AZ heeft op dit moment een ongeveer gelijkwaardige selectie met op sommige plekken gewoon betere voetballers.

[..]

Bij het opstellen van Nelom nam ik je totaal niet serieus meer. Die kerel is het grootste gedrocht in een Feyenoordshirt van de afgelopen vijf jaar.

[..]

Goed om te zien dat je zeven middenvelders opstelt, jij hebt het een stuk beter door dan Gio qua keuzes maken!

Of is het stiekem toch niet zo simpel als je pretendeert? :)
Schaduwelftal is in het algemeen wel relevant, uitzonderingen altijd daargelaten.
Wat betreft De Vrij eens, Karsdorp eens, de aanval is niet door hem gehaald nee, maar wel wekelijks opgesteld, ik vind AZ en Vitesse idd de gevaarlijkste concurrenten voor plaats 3.
Ik was ook behoorlijk anti-Nelom, maar heb liever een gat in de verdediging aan de zijlijn dan dat ik naar Jan-Arie moet kijken, verdedigend wmb nog zwakker dan Nelom.
7 middenvelders? 5 zou ik zeggen.
Gio wilde eigenlijk met 1 verdedigende en 2 aanvallende middenvelders spelen. 4231 lijkt iets reeeler omdat het verdedigend al een half jaar een gatenkaas is. Kuyt is een aanvaller en als je elftal een beetje draait en je wisselt Bilal& Elia voor Toornstra& Vilhena.

Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik aanvallend gezien Achahbar opstellen en daar spelers omheen zoeken :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_159807584
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gaat Kea naar Twente?
Ik dacht dat zijn contract afliep deze zomer, maar volgens de OP zit ik ernaast. Maar goed, mijn argument blijft staan.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:42:52 #89
268260 Dr.Mikey
pi_159807586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jij bent gewoon tegen spelers van Twente en tegen buitenlanders. Tapia is volgens velen een goeie aankoop.

Ik zelf weiger nog iets te vinden van aankopen want elke keer als ik ga zeggen 'hé die valt me eigenlijk 100% mee' pleurt het niveau van zo'n speler harder naar beneden dan een homoseksueel van een flatgebouw in Aleppo.
Vejinovic was volgens velen ook een goeie aankoop.
Net als Toornstra
R.I.P DTS.
pi_159807631
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Op basis van het feit [/mario been] dat het een echte Feyenoorder is, of op basis van een (mij niet bekende) meerwaarde die hij zou hebben bij Feyenoord?
Je moet toch in een bepaalde categorie vissen he. De toptrainers staan nou eenmaal niet zo voor de deur. Ik vind dat Gio moet doorgaan, maar na hem zie ik toch wel een type Fraser of Huub.
pi_159807657
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:44 schreef Vasion het volgende:

[..]

Je moet toch in een bepaalde categorie vissen he. De toptrainers staan nou eenmaal niet zo voor de deur. Ik vind dat Gio moet doorgaan, maar na hem zie ik toch wel een type Fraser of Huub.
Huub stopt wegens hartklachten (verrassing).

Nooit fan van hem geweest trouwens.
pi_159807673
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Schaduwelftal is in het algemeen wel relevant, uitzonderingen altijd daargelaten.
Dat klopt, maar ik heb liever een beperkte bank met een (zeer) goede basis (2011/2012 en 2013/2014) dan een basis en een bank die elkaar niet veel ontlopen (dit jaar, wat méér zegt over de basis dan de bank).

quote:
Wat betreft De Vrij eens, Karsdorp eens, de aanval is niet door hem gehaald nee, maar wel wekelijks opgesteld, ik vind AZ en Vitesse idd de gevaarlijkste concurrenten voor plaats 3.
Vitesse niet echt, AZ wel.

quote:
Ik was ook behoorlijk anti-Nelom, maar heb liever een gat in de verdediging aan de zijlijn dan dat ik naar Jan-Arie moet kijken, verdedigend wmb nog zwakker dan Nelom.
Jan Ari op CV is nét beter dan Nelom op LB. Al scheelt het niet veel.

quote:
7 middenvelders? 5 zou ik zeggen.
Er stonden zeven namen opgepend omdat desbetreffende persoon (was jij dat?) geen keuze maakt tussen bepaalde spelers. Dus is het kiezen toch blijkbaar moeilijker dan men denkt ;).

quote:
Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik aanvallend gezien Achahbar opstellen en daar spelers omheen zoeken :)
Achahbargod.
pi_159807675
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:45 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Huub stopt wegens hartklachten (verrassing).

Nooit fan van hem geweest trouwens.
Ik las het net inderdaad.
pi_159807683
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Net als Toornstra
Toornstra vind ik nog steeds een in potentie goeie aankoop. Ik heb nog steeds hoop dat het met hem weer goed gaat komen.

Hij was écht lekker bezig dat eerste halfjaar. Zo jammer weer.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:46:49 ]
pi_159807706
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Net als Toornstra
Dat kun je Van Geel dus ook niet verwijten verder.
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 15:47:09 #96
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159807711
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Alleen met jeugd red je het niet. Je hebt gelijk dat je geen middelmaat moet halen, maar meer jeugd is ook niet de oplossing als je hogerop wil. Je hebt toppers op eredivisieniveau nodig, in combinatie met jeugd die de potentie heeft een topper te worden. Alles daaronder moet je lozen. Daarnaast heb je wat stabiele waterdragers nodig à la Toornstra. Jeugd is daar vaak te instabiel voor en heeft nog veel te veel te leren.
4 a 5 ervaren goede spelers (Vermeer, Bottegod, El Ahmadi, Kuyt) + 6,7 jeugdspelers zou wmb een goede balans zijn. Nu zijn het er te weinig, ook op de bank zitten ze amper.
pi_159807719
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:46 schreef Vasion het volgende:

[..]

Eens.
pi_159807744
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Oke: ik vind ADO het niet 'bijzonder' doen o.i.d. Niets waaruit blijkt dat Fräser de ploeg boven hun niveau laat presteren. En dat is wel nodig bij Feyenoord wil je in iedergeval het gevoel hebben dat je meedoet (Koemangod).
Ok, ik denk dat hij het met het materiaal dat hij heeft en de Chinese soap die al een poosje speelt het juist erg goed doet. Is duidelijk bestand tegen externe druk en heeft Kramer gewoon een schop voor z'n flikker gegeven toen het nodig was.

Rutten had wel een topclub geleid, maar heeft toch gefaald. Ervaring in de top is dus geen garantie op succes, vandaar dat ik denk dat Fräser misschien toch een goede zou zijn.

Maar, voor mij maakt Gio gewoon het seizoen af. Ongeacht het resultaat verder.
BFF met GGMM
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:48:41 #99
268260 Dr.Mikey
pi_159807750
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:46 schreef Vasion het volgende:

[..]

Meer de hype aankoop Kramer.
R.I.P DTS.
pi_159807767
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:47 schreef Slobeend het volgende:

[..]

4 a 5 ervaren goede spelers (Vermeer, Bottegod, El Ahmadi, Kuyt) + 6,7 jeugdspelers zou wmb een goede balans zijn. Nu zijn het er te weinig, ook op de bank zitten ze amper.
Karsdorp, Nelom, Kongolo, Beek, Vilhena zie ik toch met enige regelmaat spelen hoor :?

We kunnen ook de hele A1 erin gooien natuurlijk. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar zo'n Sleegers waar iedereen dikke piemelwerk bij ervoer is natuurlijk ook belachelijk overschat. Ondanks dat bronzen stiertje van hem.

Misschien houd jij je teveel vast aan de gedachte dat er ook nu weer een generatie Vrij, BMI, Kongolo, Clasie etc. klaarstaat. Well, geloof mij: zo'n generatie is er nu niet en zien we de komende twee jaar ook nog niet in de kuip.
pi_159807838
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik heb liever een beperkte bank met een (zeer) goede basis (2011/2012 en 2013/2014) dan een basis en een bank die elkaar niet veel ontlopen (dit jaar, wat méér zegt over de basis dan de bank).
Een brede selectie zou het trainings-/concurrentieniveau omhoog moeten brengen, al valt dat niet terug te zien :P
quote:
[..]

Vitesse niet echt, AZ wel.

[..]

Jan Ari op CV is nét beter dan Nelom op LB. Al scheelt het niet veel.
Wellicht, maar zijn fouten zijn wel cdichte bij het doel, maw leveren meer tegendoelpunten op.
quote:
[..]

Er stonden zeven namen opgepend omdat desbetreffende persoon (was jij dat?) geen keuze maakt tussen bepaalde spelers. Dus is het kiezen toch blijkbaar moeilijker dan men denkt ;).

[..]

Achahbargod.
Was ik ja, maar ik zou wel 5 uit 7 kunnen uitkiezen hoor, maar gaf een beetje breder beeld hoe je het zou kunnen invullen. Ik zou momenteel opstellen:
El Ahmadi - Tapia
Toornstra - Achahbar - Vilhena
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:52:41 #102
268260 Dr.Mikey
pi_159807841
Grootste ergernis is het niet opstellen van Achabar en de fout die ze met Vlaar hebben gemaakt.
Die gast bood zichzelf aan elke mongool weet dat zo iets een buitenkans is.
Speel je Karsdorp Van Beek/Botteghin Vlaar Kongolo
Met zijn ervaring en kracht brengt Vlaar zoveel achterin.. Nu moet het komen van een Braziliaan die altijd in kelder van de eredivisie heeft gespeeld.
R.I.P DTS.
pi_159807865
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:48 schreef DonRaja het volgende:

Ok, ik denk dat hij het met het materiaal dat hij heeft en de Chinese soap die al een poosje speelt het juist erg goed doet. Is duidelijk bestand tegen externe druk en heeft Kramer gewoon een schop voor z'n flikker gegeven toen het nodig was.
Die externe druk helemaal mee eens (die man is sowieso koud als een kikker). Kramer op zijn flikker geven lijkt me allemaal niet zo moeilijk.

Ik vind hem niet "goed" presteren met zijn selectie maar "naar verwachting". En dat "naar verwachting" heb ik met Gio ook al ;).

quote:
Rutten had wel een topclub geleid, maar heeft toch gefaald.
Ik blijf de vraag stellen; heeft hij écht gefaald? Ja, we stortten na de winterstop compleet in. Ja, we eindigden vierde zonder Europees voetbal. En ja, hij riep hele rare dingen ("ik weet niet of ik het Feyenoordgevoel kan overbrengen") en had een enorm stroeve start. Ook kan hij absoluut niet de 'fysiek' van spelers temperen en managen door een jaar heen.

Maar de wedstrijden die ik onder hem gezien heb, tegen Sevilla, tegen de joden (uit en thuis) en zo zijn er nog wat voorbeelden... Is dát falen? Wat hebben de andere trainers bij Feyenoord dan in hemelsnaam gedaan.

Feit is, ik heb onder Rutten misschien wel leukste voetbalseizoen van de afgelopen tien jaar gehad. Hoewel het Guidettijaar (wegens het "compleet onverwachte") en het tweede jaar Pelle me ook wel veel goeds gedaan hebben.

quote:
Maar, voor mij maakt Gio gewoon het seizoen af. Ongeacht het resultaat verder.
Dit.
pi_159807871
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Grootste ergernis is het niet opstellen van Achabar en de fout die ze met Vlaar hebben gemaakt.
Die gast bood zichzelf aan elke mongool weet dat zo iets een buitenkans is.
Speel je Karsdorp Van Beek/Botteghin Vlaar Kongolo
Met zijn ervaring en kracht brengt Vlaar zoveel achterin.. Nu moet het komen van een Braziliaan die altijd in kelder van de eredivisie heeft gespeeld.
Toen hij zich aanmeldde hadden ze Bottegin en Baco toch net vastgelegd? Even los van hoe tyfusslecht Baco is: Met Van Beek en Kongolo zat je dan toch ruim in de CV's?
BFF met GGMM
pi_159807883
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Meer de hype aankoop Kramer.
Kramer kan je de VVF aanrekenen. Zo'n Van Geel zit daar uiteindelijk ook om zijn poen te verdienen en die kon geen grote bek opzetten tegen de VVF want dan had hij allang op straat gestaan.
pi_159807920
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Toen hij zich aanmeldde hadden ze Bottegin en Baco toch net vastgelegd? Even los van hoe tyfusslecht Baco is: Met Van Beek en Kongolo zat je dan toch ruim in de CV's?
Ik ben er vrij sterk van overtuigd dat, vanaf het moment dat Dijks niet kwam en de focus naar de aanschaf van een CV ging, Van Geel er stiekem al vanuit is gegaan dat Kongolo sowieso naar de LB (terug) zou verhuizen.
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 15:56:05 #107
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159807923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Karsdorp, Nelom, Kongolo, Beek, Vilhena zie ik toch met enige regelmaat spelen hoor :?

We kunnen ook de hele A1 erin gooien natuurlijk. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar zo'n Sleegers waar iedereen dikke piemelwerk bij ervoer is natuurlijk ook belachelijk overschat. Ondanks dat bronzen stiertje van hem.

Misschien houd jij je teveel vast aan de gedachte dat er ook nu weer een generatie Vrij, BMI, Kongolo, Clasie etc. klaarstaat. Well, geloof mij: zo'n generatie is er nu niet en zien we de komende twee jaar ook nog niet in de kuip.
Die jongens moesten wel opgesteld worden, anders was er niks anders. Dat is nu niet zo.

Bijv. Schuurman, Hamer, Verdonk en Chong worden al jaren gezien als potentiele topspelers. Clasie toen niet meer dan deze jongens nu toch?

Met Sleegers heb je een punt ja.
pi_159807940
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kramer kan je de VVF aanrekenen. Zo'n Van Geel zit daar uiteindelijk ook om zijn poen te verdienen en die kon geen grote bek opzetten tegen de VVF want dan had hij allang op straat gestaan.
Dat kon best, maar schijnbaar heeft hij geen ruggengraat.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159807949
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Die jongens moesten wel opgesteld worden, anders was er niks anders. Dat is nu niet zo.

Bijv. Schuurman, Hamer, Verdonk en Chong worden al jaren gezien als potentiele topspelers. Clasie toen niet meer dan deze jongens nu toch?

Met Sleegers heb je een punt ja.
Sleegers werd ook gezien als een topper door sommigen :'). En ook Hamer en Verdonk overschat je enorm.

Schuurman is 18. Moet je die nu op zó'n belangrijke positie neer gaan zetten als 18 jarig ventje?
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:57:27 #110
268260 Dr.Mikey
pi_159807952
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Weet je nog hoe De Vrij zo goed is geworden ? Mede omdat hij zoveel kon leren van Vlaar.
Ik denk dat hij zowel Kongolo als Van Beek ontzettend veel kon leren waar ze uiteindelijk beter van worden. Misschien wou Kuijt het niet een tweede kapitein op het schip.
R.I.P DTS.
pi_159807964
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat kon best, maar schijnbaar heeft hij geen ruggengraat.
Hij heeft natuurlijk meermaals blijk gegeven niet gecharmeerd te zijn van Kramer. Hij heeft het zelfs tegen Kramer persoonlijk uitgesproken. Als hij dan toch komt, snap je wel wat de verhoudingen zijn geweest hoop ik toch?
pi_159807970
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die externe druk helemaal mee eens (die man is sowieso koud als een kikker). Kramer op zijn flikker geven lijkt me allemaal niet zo moeilijk.

Ik vind hem niet "goed" presteren met zijn selectie maar "naar verwachting". En dat "naar verwachting" heb ik met Gio ook al ;).

[..]

Ik blijf de vraag stellen; heeft hij écht gefaald? Ja, we stortten na de winterstop compleet in. Ja, we eindigden vierde zonder Europees voetbal. En ja, hij riep hele rare dingen ("ik weet niet of ik het Feyenoordgevoel kan overbrengen") en had een enorm stroeve start. Ook kan hij absoluut niet de 'fysiek' van spelers temperen en managen door een jaar heen.

Maar de wedstrijden die ik onder hem gezien heb, tegen Sevilla, tegen de joden (uit en thuis) en zo zijn er nog wat voorbeelden... Is dát falen? Wat hebben de andere trainers bij Feyenoord dan in hemelsnaam gedaan.

Feit is, ik heb onder Rutten misschien wel leukste voetbalseizoen van de afgelopen tien jaar gehad. Hoewel het Guidettijaar (wegens het "compleet onverwachte") en het tweede jaar Pelle me ook wel veel goeds gedaan hebben.

[..]

Dit.
Soms mooi voetbal en geen punten. Blijf je toch met een kater over en je kan het eindresultaat moeilijk succesvol noemen. Voor mij heeft hij gewoon gefaald, of de oorzaak daartoe volledig bij hem lag is uiteraard vraag 2.

Hij is uiteindelijk dwars gaan liggen omdat Feyenoord Chery niet wilde halen. Dat lijkt me toch een goede beslissing van Van Geel?
BFF met GGMM
pi_159807987
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik ben er vrij sterk van overtuigd dat, vanaf het moment dat Dijks niet kwam en de focus naar de aanschaf van een CV ging, Van Geel er stiekem al vanuit is gegaan dat Kongolo sowieso naar de LB (terug) zou verhuizen.
Oh ja, daar hadden ze ook interesse in inderdaad. :')
BFF met GGMM
pi_159807997
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Weet je nog hoe De Vrij zo goed is geworden ? Mede omdat hij zoveel kon leren van Vlaar.
Ik denk dat hij zowel Kongolo als Van Beek ontzettend veel kon leren waar ze uiteindelijk beter van worden. Misschien wou Kuijt het niet een tweede kapitein op het schip.
Ik vind het nog steeds jammer dat Mathijsen weg is. Als je leest hoe vaak spelers in de verdediging aangaven een hoop te hebben aan zijn kennis, ervaring en welwillendheid om spelers iets te leren, is het jammer dat je hem niet op een of andere manier geborgd hebt in de organisatie.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:59:16 #115
268260 Dr.Mikey
pi_159808003
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk meermaals blijk gegeven niet gecharmeerd te zijn van Kramer. Hij heeft het zelfs tegen Kramer persoonlijk uitgesproken. Als hij dan toch komt, snap je wel wat de verhoudingen zijn geweest hoop ik toch?
Kramer is dus het debiele neefje van iemand van de VVF.
R.I.P DTS.
pi_159808006
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Door Joris.
BFF met GGMM
pi_159808019
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh ja, daar hadden ze ook interesse in inderdaad. :')
Beter dan Nelom en Baco-Arie.
pi_159808023
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:58 schreef DonRaja het volgende:
Soms mooi voetbal en geen punten. Blijf je toch met een kater over en je kan het eindresultaat moeilijk succesvol noemen. Voor mij heeft hij gewoon gefaald, of de oorzaak daartoe volledig bij hem lag is uiteraard vraag 2.
Hij heeft wel gefaald 'op papier', maar ik zie lichtpuntjes die ik echt serieus been gaan missen na het vertrek van Rutten. En dat was wel het laatste wat ik verwacht had toen Fredsj kwam.

quote:
Hij is uiteindelijk dwars gaan liggen omdat Feyenoord Chery niet wilde halen. Dat lijkt me toch een goede beslissing van Van Geel?
Dat heeft hij uitstekend gezien ja.
pi_159808031
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Beter dan Nelom en Baco-Arie.
Maar niet beter dan Kongolo uiteindelijk.
BFF met GGMM
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:00:33 #120
268260 Dr.Mikey
pi_159808032
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds jammer dat Mathijsen weg is. Als je leest hoe vaak spelers in de verdediging aangaven een hoop te hebben aan zijn kennis, ervaring en welwillendheid om spelers iets te leren, is het jammer dat je hem niet op een of andere manier geborgd hebt in de organisatie.
Vlaar had dus prima die rol kunnen vervullen. Mathijsen was ook niet meer altijd fit.
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')