Je hebt een zesjesmentaliteit.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:23 schreef Slobeend het volgende:
Er moeten mensen komen die voor eens en voor altijd onderstrepen dat Varkenoord voor middelmaat gaat. Overal in het Maasgebouw posters met Varkenoord > middelmaat. Uiteindelijk brengt je dat als club verder. Van Geel heeft dat te weinig begrepen. Gio blinkt tot nu toe ook niet uit in jeugd inpassen.
En nee, dan word je zeer waarschijnlijk ook geen kampioen, maar beter daarvan uitgaan dan heel veel grijze eredivisie middelmaat kopen zodat je de verwachtingen schept mee te gaan doen, maar toch weer gewoon in de subtop eindigt.
Ok joh.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:23 schreef Slobeend het volgende:
Er moeten mensen komen die voor eens en voor altijd onderstrepen dat Varkenoord voor middelmaat gaat. Overal in het Maasgebouw posters met Varkenoord > middelmaat. Uiteindelijk brengt je dat als club verder. Van Geel heeft dat te weinig begrepen. Gio blinkt tot nu toe ook niet uit in jeugd inpassen.
En nee, dan word je zeer waarschijnlijk ook geen kampioen, maar beter daarvan uitgaan dan heel veel grijze eredivisie middelmaat kopen zodat je de verwachtingen schept mee te gaan doen, maar toch weer gewoon in de subtop eindigt.
Ik denk dat de grootste vooruitgang zit in de breedte van de selectie, het scahduwelftal in die tijd was zwakker dan het schaduwelftal dit jaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:11 schreef satecl het volgende:
[..]
De Vrij had op z'n 17e Suarez al in z'n kontzakvan Beek heeft al moeite met Vincent Jansen.
Dan zou ik ook zeer tevreden zijn. 72 punten zou echter betekenen dat we vanaf nu alles zouden winnen, succes daarmee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
Had iemand ook maar íéts anders verwacht van het seizoen toen Gio aangesteld werd? Ik blijf me daarover verwonderen.
In de winterstop hadden we 2 punten meer dan we hadden onder Rutten en Koeman. Toen was het - ondanks twee verloren potten - nog redelijk hosanna. We eindigen dalijk gewoon keurig 3e met een puntje of 67-72. Exact naar verwachting IMHO. Ja, kut joh dat het zaad gaat. Volgende week nog op onze muil bij PEC.
Ben vooral blij als we die beker pakken, lekker Europa in. Carry on, komend jaar kan je zo'n Gio pas een beetje gaan beoordelen.
Fräser: ongeschikt voor een topclubquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Sloggi het volgende:
Potentiële opvolgers van GvB:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse
Ik zou Ten Hag ook nog aan dit rijtje willen toevoegen, al is dat misschien nog wat vroeg. Co en Louis gaan nooit komen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Sloggi het volgende:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse
Inb4 zet je AZ-bril eens af.
Ik vind trouwens dat 'ie op zijn minst tot de zomer moet blijven, maar je moet wat op een woensdag.
Hahaha.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
We eindigen dalijk gewoon keurig 3e met een puntje of 67-72.
Alleen met jeugd red je het niet. Je hebt gelijk dat je geen middelmaat moet halen, maar meer jeugd is ook niet de oplossing als je hogerop wil. Je hebt toppers op eredivisieniveau nodig, in combinatie met jeugd die de potentie heeft een topper te worden. Alles daaronder moet je lozen. Daarnaast heb je wat stabiele waterdragers nodig ā la Toornstra. Jeugd is daar vaak te instabiel voor en heeft nog veel te veel te leren.quote:
Nu even inhoudelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fräser: ongeschikt voor een topclub
Jans: ongeschikt voor buiten de provincie
Van Gaal: die heeft een kankerwijf
Adriaanse: als die komt wordt het weer tijd om wat mensen te bedreigen
Atletico en Twente hebben bewezen dat een schaduwelftal totaal niet interessant hoeft te zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste vooruitgang zit in de breedte van de selectie, het scahduwelftal in die tijd was zwakker dan het schaduwelftal dit jaar.
De Vrij gaat in zijn carriere veel verder komen dan Van Beek.quote:Verder moet je bij Van Beek ook meer moet kijken naar hoe hij vorig jaar speelde, dat was nl wel baas. Dit seizoen staat de verdediging dermate slecht dat ook Van Beek dramatisch speelt.
Karsdorp is geen noch wordt ooit een back.quote:Met Karsdorp (maakt nog wel veel fouten) - Van Beek - Botteghin - Kongolo staat er in potentie echt wel een prima linie hoor.
Dus heb je een onevenwichtige selectie. Bedankt dat je mijn argument bevestigt.quote:Met de 85 middenvelders moet je als trainer ook de juiste poppetjes neer kunnen zetten. Ik denk dat een Gustafson een prima aanvallende middenvelder is, maar aangevuld er met El Amhadi en Vilhena, die allebei naar voren willen, te veel gaten vallen.
Elia, Bilal en Kramer zijn allen niet gehaald door Gio, of wel soms?quote:Het is natuurlijk jammerlijk dat Elia en Bilal geen rendement hebben, Kramer er niets van kan en dat Kuijt daardoor verzuipt, terwijl Annass vanaf de tribune van zijn sapje en koude kroket geniet.
Heracles en Utrecht haken nog wel af, AZ heeft op dit moment een ongeveer gelijkwaardige selectie met op sommige plekken gewoon betere voetballers.quote:Ik denk nog steeds dat je een elftal kan opstellen dat gewoon bovenin mee hoort te doen hoor. Daarmee bedoel ik dat je zonder moeite derde zou moeten kunnen worden, met het gat naar de nr2 kleiner dan naar de nr 4
Bij het opstellen van Nelom nam ik je totaal niet serieus meer. Die kerel is het grootste gedrocht in een Feyenoordshirt van de afgelopen vijf jaar.quote:Een beetje opportunistisch op basis van hoe het zondag stond:
Vermeer
Karsdorp- Beek-Botteghin-Kongolo (bij het uivallen van een CV Nelom, en Kongolo op LCV)
Goed om te zien dat je zeven middenvelders opstelt, jij hebt het een stuk beter door dan Gio qua keuzes maken!quote:Tapia - Vejinovic (eventueel El Ahmadi in deze linie)
El Ahmadi/Toornstra - Gustafson/Achahbar - Vilhena (of Bilal/Elia op 1 of 2 van deze flanken)
Kuijt
Oh, we staan iets lager dan ik dacht qua punten. Mjuah, het zal dit jaar zo'n 62 punten worden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zeer tevreden zijn. 72 punten zou echter betekenen dat we vanaf nu alles zouden winnen, succes daarmee.
Qua puntjes al een tijd niet meer naar de ranglijst gekeken. We staan iets lager dan mijn onderbuik deed vermoeden. Niet heel verwonderlijk na zes verloren potten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha.
72 kan al bijna niet meer.
Sowieso wordt de 3e plek nog een hele opgave.
Er is geen alternatief, daarom werd Gio aangesteld dit jaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nu even inhoudelijk.
En wat is het alternatief?
Uit dat rijtje het liefst Henk Fraser.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Sloggi het volgende:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse
Ik vind trouwens dat 'ie op zijn minst tot de zomer moet blijven, maar je moet wat op een woensdag.
Stel iedereen is werkloos. Wie zou je halen? En dan bedoel ik wel een trainer die interesse zou hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is geen alternatief, daarom werd Gio aangesteld dit jaar.
Oh nee een andere mening. Kan je het aan?quote:
Fräser zit bij ADO. Ik roep sinds Kolkka al dat we nooit meer iets van ADO moeten halen. Dat argument alleen al is genoeg voor mijquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Stel iedereen is werkloos. Wie zou je halen? En dan bedoel ik wel een trainer die interesse zou hebben.
Van Gaal en Adriaanse snap ik, maar wat is er mis met Fräser?
Scrummie en jijzelf doen niet mee.
Op basis waarvan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fräser: ongeschikt voor een topclub
Jans: ongeschikt voor buiten de provincie
Van Gaal: die heeft een kankerwijf
Adriaanse: als die komt wordt het weer tijd om wat mensen te bedreigen
Goed argument, je hebt helemaal gelijk.quote:
Kom nou eens met echte argumenten, dat kan je best.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
Fräser zit bij ADO. Ik roep sinds Kolkka al dat we nooit meer iets van ADO moeten halen. Dat argument alleen al is genoeg voor mij
Wat vind je van Ten Hag? Kan op termijn best een interessante optie zijn imo.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fräser zit bij ADO. Ik roep sinds Kolkka al dat we nooit meer iets van ADO moeten halen. Dat argument alleen al is genoeg voor mij
Je trapt nogal open deuren in. Daarom reageerde ik zo.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh nee een andere mening. Kan je het aan?
Ik zie veel liever Verdonk en Schuurman zich ontwikkelen dan aanmodderen met Vejinovic en Toornstra. Je leidt 10 jaar een speler op om em af te leveren in het eerste, (dus goed genoeg anders speel je niet in de jeugdopleiding van Feyenoord), maar nee je koopt spelers die vroeger al af zijn gevallen bij Nederlandse topclubs en het goed hebben gedaan bij middenmoters.
Dat beleid was aanwezig maar nu er geld is wordt er weer afstand van gedaan. Snap dat niet. Verdonk zou net zo goed een nieuwe Clasie kunnen zijn, je weet het niet.
Het is niet het beste argument, maar serieus, ik wil nooit meer iemand vanuit ADO naar Feyenoord zien komen. Dat heeft de afgelopen 10 jaar werkelijk nog nooit wat goeds opgeleverd. Er rust een vloek op dat soort transfers.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Goed argument, je hebt helemaal gelijk.
Oke: ik vind ADO het niet 'bijzonder' doen o.i.d. Niets waaruit blijkt dat Fräser de ploeg boven hun niveau laat presteren. En dat is wel nodig bij Feyenoord wil je in iedergeval het gevoel hebben dat je meedoet (Koemangod).quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom nou eens met echte argumenten, dat kan je best.
Vilhena en KEA vertrekken deze zomer waarschijnlijk, Vejinovic en Toornstra zijn niet onomstreden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu die Tapia kopen is ook een lekker signaal naar je jeugdige middenvelders.
Jij bent gewoon tegen spelers van Twente en tegen buitenlanders. Tapia is volgens velen een goeie aankoop.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu die Tapia kopen is ook een lekker signaal naar je jeugdige middenvelders.
Henk Fraser zou wel passen. De rest is lachwekkend natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Sloggi het volgende:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse
Gaat Kea naar Twente?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vilhena en KEA vertrekken deze zomer waarschijnlijk, Vejinovic en Toornstra zijn niet onomstreden.
Heerlijk om eindelijk eens een opvolger klaar te hebben staan voor basisspelers vertrekken. En ook met Tapia blijven er genoeg mogelijkheden over voor jong talent.
Op basis van het feit [/mario been] dat het een echte Feyenoorder is, of op basis van een (mij niet bekende) meerwaarde die hij zou hebben bij Feyenoord?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Vasion het volgende:
Henk Fraser zou wel passen. De rest is lachwekkend natuurlijk.
Schaduwelftal is in het algemeen wel relevant, uitzonderingen altijd daargelaten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Atletico en Twente hebben bewezen dat een schaduwelftal totaal niet interessant hoeft te zijn.
[..]
De Vrij gaat in zijn carriere veel verder komen dan Van Beek.
[..]
Karsdorp is geen noch wordt ooit een back.
[..]
Dus heb je een onevenwichtige selectie. Bedankt dat je mijn argument bevestigt.
[..]
Elia, Bilal en Kramer zijn allen niet gehaald door Gio, of wel soms?
[..]
Heracles en Utrecht haken nog wel af, AZ heeft op dit moment een ongeveer gelijkwaardige selectie met op sommige plekken gewoon betere voetballers.
[..]
Bij het opstellen van Nelom nam ik je totaal niet serieus meer. Die kerel is het grootste gedrocht in een Feyenoordshirt van de afgelopen vijf jaar.
[..]
Goed om te zien dat je zeven middenvelders opstelt, jij hebt het een stuk beter door dan Gio qua keuzes maken!
Of is het stiekem toch niet zo simpel als je pretendeert?
Ik dacht dat zijn contract afliep deze zomer, maar volgens de OP zit ik ernaast. Maar goed, mijn argument blijft staan.quote:
Vejinovic was volgens velen ook een goeie aankoop.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent gewoon tegen spelers van Twente en tegen buitenlanders. Tapia is volgens velen een goeie aankoop.
Ik zelf weiger nog iets te vinden van aankopen want elke keer als ik ga zeggen 'hé die valt me eigenlijk 100% mee' pleurt het niveau van zo'n speler harder naar beneden dan een homoseksueel van een flatgebouw in Aleppo.
Je moet toch in een bepaalde categorie vissen he. De toptrainers staan nou eenmaal niet zo voor de deur. Ik vind dat Gio moet doorgaan, maar na hem zie ik toch wel een type Fraser of Huub.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op basis van het feit [/mario been] dat het een echte Feyenoorder is, of op basis van een (mij niet bekende) meerwaarde die hij zou hebben bij Feyenoord?
Huub stopt wegens hartklachten (verrassing).quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je moet toch in een bepaalde categorie vissen he. De toptrainers staan nou eenmaal niet zo voor de deur. Ik vind dat Gio moet doorgaan, maar na hem zie ik toch wel een type Fraser of Huub.
Dat klopt, maar ik heb liever een beperkte bank met een (zeer) goede basis (2011/2012 en 2013/2014) dan een basis en een bank die elkaar niet veel ontlopen (dit jaar, wat méér zegt over de basis dan de bank).quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Schaduwelftal is in het algemeen wel relevant, uitzonderingen altijd daargelaten.
Vitesse niet echt, AZ wel.quote:Wat betreft De Vrij eens, Karsdorp eens, de aanval is niet door hem gehaald nee, maar wel wekelijks opgesteld, ik vind AZ en Vitesse idd de gevaarlijkste concurrenten voor plaats 3.
Jan Ari op CV is nét beter dan Nelom op LB. Al scheelt het niet veel.quote:Ik was ook behoorlijk anti-Nelom, maar heb liever een gat in de verdediging aan de zijlijn dan dat ik naar Jan-Arie moet kijken, verdedigend wmb nog zwakker dan Nelom.
Er stonden zeven namen opgepend omdat desbetreffende persoon (was jij dat?) geen keuze maakt tussen bepaalde spelers. Dus is het kiezen toch blijkbaar moeilijker dan men denktquote:7 middenvelders? 5 zou ik zeggen.
Achahbargod.quote:Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik aanvallend gezien Achahbar opstellen en daar spelers omheen zoeken
Ik las het net inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Huub stopt wegens hartklachten (verrassing).
Nooit fan van hem geweest trouwens.
Toornstra vind ik nog steeds een in potentie goeie aankoop. Ik heb nog steeds hoop dat het met hem weer goed gaat komen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vejinovic was volgens velen ook een goeie aankoop.
Net als Toornstra
Dat kun je Van Geel dus ook niet verwijten verder.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vejinovic was volgens velen ook een goeie aankoop.
Net als Toornstra
4 a 5 ervaren goede spelers (Vermeer, Bottegod, El Ahmadi, Kuyt) + 6,7 jeugdspelers zou wmb een goede balans zijn. Nu zijn het er te weinig, ook op de bank zitten ze amper.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alleen met jeugd red je het niet. Je hebt gelijk dat je geen middelmaat moet halen, maar meer jeugd is ook niet de oplossing als je hogerop wil. Je hebt toppers op eredivisieniveau nodig, in combinatie met jeugd die de potentie heeft een topper te worden. Alles daaronder moet je lozen. Daarnaast heb je wat stabiele waterdragers nodig ā la Toornstra. Jeugd is daar vaak te instabiel voor en heeft nog veel te veel te leren.
Eens.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat kun je Van Geel dus ook niet verwijten verder.
Ok, ik denk dat hij het met het materiaal dat hij heeft en de Chinese soap die al een poosje speelt het juist erg goed doet. Is duidelijk bestand tegen externe druk en heeft Kramer gewoon een schop voor z'n flikker gegeven toen het nodig was.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke: ik vind ADO het niet 'bijzonder' doen o.i.d. Niets waaruit blijkt dat Fräser de ploeg boven hun niveau laat presteren. En dat is wel nodig bij Feyenoord wil je in iedergeval het gevoel hebben dat je meedoet (Koemangod).
Meer de hype aankoop Kramer.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat kun je Van Geel dus ook niet verwijten verder.
Karsdorp, Nelom, Kongolo, Beek, Vilhena zie ik toch met enige regelmaat spelen hoorquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
4 a 5 ervaren goede spelers (Vermeer, Bottegod, El Ahmadi, Kuyt) + 6,7 jeugdspelers zou wmb een goede balans zijn. Nu zijn het er te weinig, ook op de bank zitten ze amper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |