abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159807039
Had iemand ook maar íéts anders verwacht van het seizoen toen Gio aangesteld werd? Ik blijf me daarover verwonderen.

In de winterstop hadden we 2 punten meer dan we hadden onder Rutten en Koeman. Toen was het - ondanks twee verloren potten - nog redelijk hosanna. We eindigen dalijk gewoon keurig 3e met een puntje of 67-72. Exact naar verwachting IMHO. Ja, kut joh dat het zaad gaat. Volgende week nog op onze muil bij PEC.

Ben vooral blij als we die beker pakken, lekker Europa in. Carry on, komend jaar kan je zo'n Gio pas een beetje gaan beoordelen.
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 15:23:44 #52
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159807094
Er moeten mensen komen die voor eens en voor altijd onderstrepen dat Varkenoord voor middelmaat gaat. Overal in het Maasgebouw posters met Varkenoord > middelmaat. Uiteindelijk brengt je dat als club verder. Van Geel heeft dat te weinig begrepen. Gio blinkt tot nu toe ook niet uit in jeugd inpassen.

En nee, dan word je zeer waarschijnlijk ook geen kampioen, maar beter daarvan uitgaan dan heel veel grijze eredivisie middelmaat kopen zodat je de verwachtingen schept mee te gaan doen, maar toch weer gewoon in de subtop eindigt.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:24:09 #53
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159807105
Gio moet het zelf ook eens bepalen wat hij nou wil.
In het begin was hij echt van het zoeken van de vaste elf en mochten er mensen ook een mindere wedstrijd spelen. Nu staat er elke keer een andere middenvelder op het veld.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159807133
Potentiële opvolgers van GvB:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse

Inb4 zet je AZ-bril eens af.

Ik vind trouwens dat 'ie op zijn minst tot de zomer moet blijven, maar je moet wat op een woensdag.
pi_159807142
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:23 schreef Slobeend het volgende:
Er moeten mensen komen die voor eens en voor altijd onderstrepen dat Varkenoord voor middelmaat gaat. Overal in het Maasgebouw posters met Varkenoord > middelmaat. Uiteindelijk brengt je dat als club verder. Van Geel heeft dat te weinig begrepen. Gio blinkt tot nu toe ook niet uit in jeugd inpassen.

En nee, dan word je zeer waarschijnlijk ook geen kampioen, maar beter daarvan uitgaan dan heel veel grijze eredivisie middelmaat kopen zodat je de verwachtingen schept mee te gaan doen, maar toch weer gewoon in de subtop eindigt.
Je hebt een zesjesmentaliteit.
pi_159807147
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:23 schreef Slobeend het volgende:

Ok joh.

#Diepzinnigeteksten

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:26:19 ]
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 15:26:46 #57
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159807168
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Je hebt een zesjesmentaliteit.
Want?
pi_159807175
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:11 schreef satecl het volgende:

[..]

De Vrij had op z'n 17e Suarez al in z'n kontzak :') van Beek heeft al moeite met Vincent Jansen.
Ik denk dat de grootste vooruitgang zit in de breedte van de selectie, het scahduwelftal in die tijd was zwakker dan het schaduwelftal dit jaar.
Verder moet je bij Van Beek ook meer moet kijken naar hoe hij vorig jaar speelde, dat was nl wel baas. Dit seizoen staat de verdediging dermate slecht dat ook Van Beek dramatisch speelt.

Met Karsdorp (maakt nog wel veel fouten) - Van Beek - Botteghin - Kongolo staat er in potentie echt wel een prima linie hoor.

Met de 85 middenvelders moet je als trainer ook de juiste poppetjes neer kunnen zetten. Ik denk dat een Gustafson een prima aanvallende middenvelder is, maar aangevuld er met El Amhadi en Vilhena, die allebei naar voren willen, te veel gaten vallen.

Het is natuurlijk jammerlijk dat Elia en Bilal geen rendement hebben, Kramer er niets van kan en dat Kuijt daardoor verzuipt, terwijl Annass vanaf de tribune van zijn sapje en koude kroket geniet.

Ik denk nog steeds dat je een elftal kan opstellen dat gewoon bovenin mee hoort te doen hoor. Daarmee bedoel ik dat je zonder moeite derde zou moeten kunnen worden, met het gat naar de nr2 kleiner dan naar de nr 4

Een beetje opportunistisch op basis van hoe het zondag stond:
Vermeer
Karsdorp- Beek-Botteghin-Kongolo (bij het uivallen van een CV Nelom, en Kongolo op LCV)
Tapia - Vejinovic (eventueel El Ahmadi in deze linie)
El Ahmadi/Toornstra - Gustafson/Achahbar - Vilhena (of Bilal/Elia op 1 of 2 van deze flanken)
Kuijt
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:27:13 #59
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_159807179
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
Had iemand ook maar íéts anders verwacht van het seizoen toen Gio aangesteld werd? Ik blijf me daarover verwonderen.

In de winterstop hadden we 2 punten meer dan we hadden onder Rutten en Koeman. Toen was het - ondanks twee verloren potten - nog redelijk hosanna. We eindigen dalijk gewoon keurig 3e met een puntje of 67-72. Exact naar verwachting IMHO. Ja, kut joh dat het zaad gaat. Volgende week nog op onze muil bij PEC.

Ben vooral blij als we die beker pakken, lekker Europa in. Carry on, komend jaar kan je zo'n Gio pas een beetje gaan beoordelen.
Dan zou ik ook zeer tevreden zijn. 72 punten zou echter betekenen dat we vanaf nu alles zouden winnen, succes daarmee.

Ik denk dat we rond de 60-65 punten uit gaan komen en het is maar afwachten of dat genoeg is voor een derde plek. Niet 3e EN geen beker of wel beker EN buiten top 5 is in mijn ogen gewoon teleurstellend. Geen beker EN buiten de top 5 is reden om de positie van de trainer nog eens grondig te evalueren in de zomer.
pi_159807181
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Sloggi het volgende:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse

Fräser: ongeschikt voor een topclub
Jans: ongeschikt voor buiten de provincie
Van Gaal: die heeft een kankerwijf
Adriaanse: als die komt wordt het weer tijd om wat mensen te bedreigen
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:27:57 #61
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_159807198
quote:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse

Ik vind trouwens dat 'ie op zijn minst tot de zomer moet blijven, maar je moet wat op een woensdag.
Ik zou Ten Hag ook nog aan dit rijtje willen toevoegen, al is dat misschien nog wat vroeg. Co en Louis gaan nooit komen.
  Forum Admin woensdag 10 februari 2016 @ 15:30:05 #62
35723 crew  GGMM
pi_159807256
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
We eindigen dalijk gewoon keurig 3e met een puntje of 67-72.
Hahaha.

72 kan al bijna niet meer.

Sowieso wordt de 3e plek nog een hele opgave.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159807257
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:26 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Want?
Alleen met jeugd red je het niet. Je hebt gelijk dat je geen middelmaat moet halen, maar meer jeugd is ook niet de oplossing als je hogerop wil. Je hebt toppers op eredivisieniveau nodig, in combinatie met jeugd die de potentie heeft een topper te worden. Alles daaronder moet je lozen. Daarnaast heb je wat stabiele waterdragers nodig ā la Toornstra. Jeugd is daar vaak te instabiel voor en heeft nog veel te veel te leren.
pi_159807270
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nu even inhoudelijk.

En wat is het alternatief?
pi_159807280
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk dat de grootste vooruitgang zit in de breedte van de selectie, het scahduwelftal in die tijd was zwakker dan het schaduwelftal dit jaar.
Atletico en Twente hebben bewezen dat een schaduwelftal totaal niet interessant hoeft te zijn.

quote:
Verder moet je bij Van Beek ook meer moet kijken naar hoe hij vorig jaar speelde, dat was nl wel baas. Dit seizoen staat de verdediging dermate slecht dat ook Van Beek dramatisch speelt.
De Vrij gaat in zijn carriere veel verder komen dan Van Beek.

quote:
Met Karsdorp (maakt nog wel veel fouten) - Van Beek - Botteghin - Kongolo staat er in potentie echt wel een prima linie hoor.
Karsdorp is geen noch wordt ooit een back.
quote:
Met de 85 middenvelders moet je als trainer ook de juiste poppetjes neer kunnen zetten. Ik denk dat een Gustafson een prima aanvallende middenvelder is, maar aangevuld er met El Amhadi en Vilhena, die allebei naar voren willen, te veel gaten vallen.
Dus heb je een onevenwichtige selectie. Bedankt dat je mijn argument bevestigt.
quote:
Het is natuurlijk jammerlijk dat Elia en Bilal geen rendement hebben, Kramer er niets van kan en dat Kuijt daardoor verzuipt, terwijl Annass vanaf de tribune van zijn sapje en koude kroket geniet.
Elia, Bilal en Kramer zijn allen niet gehaald door Gio, of wel soms?

quote:
Ik denk nog steeds dat je een elftal kan opstellen dat gewoon bovenin mee hoort te doen hoor. Daarmee bedoel ik dat je zonder moeite derde zou moeten kunnen worden, met het gat naar de nr2 kleiner dan naar de nr 4
Heracles en Utrecht haken nog wel af, AZ heeft op dit moment een ongeveer gelijkwaardige selectie met op sommige plekken gewoon betere voetballers.

quote:
Een beetje opportunistisch op basis van hoe het zondag stond:
Vermeer
Karsdorp- Beek-Botteghin-Kongolo (bij het uivallen van een CV Nelom, en Kongolo op LCV)
Bij het opstellen van Nelom nam ik je totaal niet serieus meer. Die kerel is het grootste gedrocht in een Feyenoordshirt van de afgelopen vijf jaar.

quote:
Tapia - Vejinovic (eventueel El Ahmadi in deze linie)
El Ahmadi/Toornstra - Gustafson/Achahbar - Vilhena (of Bilal/Elia op 1 of 2 van deze flanken)
Kuijt
Goed om te zien dat je zeven middenvelders opstelt, jij hebt het een stuk beter door dan Gio qua keuzes maken!

Of is het stiekem toch niet zo simpel als je pretendeert? :)
pi_159807308
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dan zou ik ook zeer tevreden zijn. 72 punten zou echter betekenen dat we vanaf nu alles zouden winnen, succes daarmee.

Oh, we staan iets lager dan ik dacht qua punten. Mjuah, het zal dit jaar zo'n 62 punten worden.
pi_159807315
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hahaha.

72 kan al bijna niet meer.

Sowieso wordt de 3e plek nog een hele opgave.
Qua puntjes al een tijd niet meer naar de ranglijst gekeken. We staan iets lager dan mijn onderbuik deed vermoeden. Niet heel verwonderlijk na zes verloren potten. :)
pi_159807328
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nu even inhoudelijk.

En wat is het alternatief?
Er is geen alternatief, daarom werd Gio aangesteld dit jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:33:20 ]
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:34:25 #69
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159807356
quote:
- Henk Fräser
- Ron Jans
- Louis van Gaal
- Co Adriaanse

Uit dat rijtje het liefst Henk Fraser.

Louis moet je alleen doen als je hem de opdracht geeft Varkenoord te benutten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159807358
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Er is geen alternatief, daarom werd Gio aangesteld dit jaar.
Stel iedereen is werkloos. Wie zou je halen? En dan bedoel ik wel een trainer die interesse zou hebben.

Van Gaal en Adriaanse snap ik, maar wat is er mis met Fräser?

Scrummie en jijzelf doen niet mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 15:34:47 ]
pi_159807365
Laat Gio nog maar lekker een jaartje zitten minstens. Als je een beginnend trainer neerzet moet je hem ook de tijd geven om het vak te leren.

Anders moet je lekker ervaren middelmaat halen van de kleinere clubs, dat wat we ook bij spelers doen nu. :+
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 15:35:08 #72
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159807375
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ok joh.

#Diepzinnigeteksten
Oh nee een andere mening. Kan je het aan?

Ik zie veel liever Verdonk en Schuurman zich ontwikkelen dan aanmodderen met Vejinovic en Toornstra. Je leidt 10 jaar een speler op om em af te leveren in het eerste, (dus goed genoeg anders speel je niet in de jeugdopleiding van Feyenoord), maar nee je koopt spelers die vroeger al af zijn gevallen bij Nederlandse topclubs en het goed hebben gedaan bij middenmoters.

Dat beleid was aanwezig maar nu er geld is wordt er weer afstand van gedaan. Snap dat niet. Verdonk zou net zo goed een nieuwe Clasie kunnen zijn, je weet het niet.
pi_159807389
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:34 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Stel iedereen is werkloos. Wie zou je halen? En dan bedoel ik wel een trainer die interesse zou hebben.

Van Gaal en Adriaanse snap ik, maar wat is er mis met Fräser?

Scrummie en jijzelf doen niet mee.
Fräser zit bij ADO. Ik roep sinds Kolkka al dat we nooit meer iets van ADO moeten halen. Dat argument alleen al is genoeg voor mij :')
pi_159807407
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Op basis waarvan?

Misschien wil Huubke wel een keertje ;(
BFF met GGMM
pi_159807421