abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159840633
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Feyenoord laatste zes wedstrijden:
L L L L L L
pi_159840658
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:22 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

L L L L L L
Een team zonder letterlijk geen individuele kwaliteit delft bijna altijd het onderspit.
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 18:25:51 #220
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159840709
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:22 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

L L L L L L
Daar komt een keer een einde aan pik. Dat weet jij net zo goed als ik.
pi_159840712
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Een team zonder letterlijk geen individuele kwaliteit delft bijna altijd het onderspit.
Dat is een dubbele ontkenning. Je zegt dus eigenlijk dat het team mét individuele kwaliteit bijna altijd het onderspit delft. Just saying.
BFF met GGMM
pi_159840726
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zonder geen. PEC wint, dus.
pi_159840747
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat is een dubbele ontkenning. Je zegt dus eigenlijk dat het team mét individuele kwaliteit bijna altijd het onderspit delft. Just saying.
Je weet wat ik bedoel, Don.
pi_159840750
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:25 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Daar komt een keer een einde aan pik. Dat weet jij net zo goed als ik.
Ja, maar dat kan zondag zijn, dat kan ook over vier weken zijn. Feyenoord is niet in een vorm waarvan je zegt dat ze sowieso wel even winnen in Zwolle.
pi_159840785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:27 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Ja, maar dat kan zondag zijn, dat kan ook over vier weken zijn. Feyenoord is niet in een vorm waarvan je zegt dat ze sowieso wel even winnen in Zwolle.
Buiten dat Feyenoord vreselijk kut is: heb je PEC zien voetballen tegen Heracles und FC Groningen?
pi_159840854
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Buiten dat Feyenoord vreselijk kut is: heb je PEC zien voetballen tegen Heracles und FC Groningen?
Nee, maar dat zegt me ook allemaal niet zoveel. Ik heb ADO zien voetballen de week voordat ze in de Kuip wonnen.. Die gingen er kansloos af tegen de Graafschap of all places.
pi_159842195
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:31 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Nee, maar dat zegt me ook allemaal niet zoveel. Ik heb ADO zien voetballen de week voordat ze in de Kuip wonnen.. Die gingen er kansloos af tegen de Graafschap of all places.
Graafschap is geen plaats.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159842286
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Graafschap is geen plaats.
Dat is een VI/Johan Derksen referentie. Matig dat niet iedereen dat snapt.
pi_159842366
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Elke wedstrijd is weer anders Hans. Het is nog steeds de Eredivisie waar we in zitten.
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 19:39:35 #230
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159842868
Na twee weken plezier met de hashtag #GuddeWeg is het nu weer tijd om serieus verder te gaan met waar we mee bezig waren: Wij zijn Rotterdammers, Wij houden vol! Er moet namelijk nog flink aan de GuddeWeg getimmerd worden, want na acht jaar Eric Gudde is de club geen steek vooruit gekomen. Financieel hebben ze misschien wat trucjes uitgehaald waardoor we een wat makkelijker te behagen schuld hebben, maar Feyenoord maakt geen enkele stap voorwaarts sindsdien, jaarlijks betalen we onnodig miljoenen euro's aan dividend en belevingsrechten aan de VvF dat ook richting het veld had kunnen gaan.

Met als gevolg de negatieve sportieve spiraal om over het bijbehorende ronduit lachwekkende topsport klimaat maar helemaal te zwijgen. Dan beginnen we nog niet eens over het continu durende stadionfiasco dat Feyenoord al tientallen miljoenen heeft gekost. Waarvan ze nu in 2016 met precies hetzelfde oudbollige plan komen als in 2006, zonder naar andere opties te kijken. Weigeren te kijken zelfs. Schaamteloos.

Na de laatste protesten in 2011 is er een periode geweest van vijf jaar rust geweest waarin er geen protesten waren en waar deze clubleiding hun visie in alle rust heeft kunnen uitvoeren. In die vijf jaar is de club Feyenoord geen steek vooruit gekomen. Financieel geen stap gemaakt, stadionverhaal geen stap gemaakt, geen trainingsaccommodatie gerealiseerd, een alsmaar slechter worden topsportklimaat, totale verrampenering van het supportersbeleid. In vijf jaar tijd met louter kalm water: NIETS opgeschoten. NIETS!

Het Legioen heeft de ogen geopend, er is geen visie. Men streeft niet naar beter. Meer dan 400.000 berichten werden er door Feyenoord-supporters binnen enkele uren besteedt aan de #GuddeWeg. Als reactie kwam Eric Gudde dat 'die kleine groep' indirect ook de bedreigingen op Veijnovic hadden uitgevoerd. Wat een smerige laster! De zwartmakerij van supporters en club door de clubleiding is niet nieuw, maar deze overtreffende trap was de plons die de emmer deed overgutsen. Dit kan zo ook niet langer doorgaan, dit moet stoppen.

De eerste acties waren al duidelijk zichtbaar in het uitvak bij Roda JC. Hier werden enkele spandoeken getoond om de onvrede te uiten richting de clubleiding. Maar de roep om acties wordt groter en luider. De groep supporters die actie wil is nu zo groot dat we letterlijk acties kunnen én zullen blijven doen tot de koers 180 graden de andere kant uit gaat: Wél goed supportersbeleid, wél een topsportklimaat, wél een goed stadionplan, wél een trainingsaccommodatie.

Wij hebben ook geen zin meer om dat allemaal voor te moeten kauwen. We gaan dus voor de FIFA methode: Allemaal weg, daarna de structuur binnen de club helemaal omgooien en pas daarna op zoek naar nieuwe bestuurders die passen bij een nog nader op te stellen competentieprofiel. De enige serieuze mogelijkheid om nog iets van deze club te maken.
Kortom: Als jij de teloorgang en visieloze insteek van deze clubleiding ook zat bent, en wil jij Feyenoord net als ons óók wél graag zien terugkeren naar de top dan hebben we hier een leuk en net zo ludiek vervolg als de #GuddeWeg voor bedacht, maar dan net wat serieuzer, toevallig ook tegen Roda JC op 21 februari, lopen we een protestmars vanaf Varkenoord.

Inderdaad: Wederom een mars van onvrede, maar deze keer een mars van verhuisdozen! Het is tijd voor de clubleiding om te verhuizen weg van onze club, en daarom gaan we een paar dozen bij ze afleveren.

Een aantal dingen die je moet weten/mag doen met betrekking deze actie:

- Grote dozen, kleine dozen. Alle soorten dozen zijn welkom. Neem zoveel mogelijk verhuisdozen mee!
- Het hek voor het Maasgebouw zal waarschijnlijk dicht gedaan worden door de heren angstcultuur, de dozen gooien we dus over het hek heen!
- Er wordt vanaf Varkenoord naar het Maasgebouw gelopen, iedereen die aan wil haken met zijn verhuisdoos MAG aanhaken.
- Laat je vuurwerk thuis, svp. Vuurwerk is mooi, maar voegt hier niets toe en werkt wellicht zelfs averechts!
- Dit is een LUDIEKE actie met een serieuze ondertoon, laat je stalenbuis deze keer dus thuis! Deze protestmars is NIET bedoeld om geweld te gebruiken, dit wordt dus ook niet geoorloofd!
Er wordt verzameld op Varkenoord voor de PMDS. Rond 15.45 gaan we lopen richting het Maasgebouw.

Het gaat beginnen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_159842891
quote:
Ik was net lekker aan het lezen…
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 19:41:15 #232
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159842941
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:40 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik was net lekker aan het lezen…
Even wat alinea's aangebracht.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_159844004
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:39 schreef onlogisch het volgende:
Na twee weken plezier met de hashtag #GuddeWeg is het nu weer tijd om serieus verder te gaan met waar we mee bezig waren: Wij zijn Rotterdammers, Wij houden vol! Er moet namelijk nog flink aan de GuddeWeg getimmerd worden, want na acht jaar Eric Gudde is de club geen steek vooruit gekomen. Financieel hebben ze misschien wat trucjes uitgehaald waardoor we een wat makkelijker te behagen schuld hebben, maar Feyenoord maakt geen enkele stap voorwaarts sindsdien, jaarlijks betalen we onnodig miljoenen euro's aan dividend en belevingsrechten aan de VvF dat ook richting het veld had kunnen gaan.

Met als gevolg de negatieve sportieve spiraal om over het bijbehorende ronduit lachwekkende topsport klimaat maar helemaal te zwijgen. Dan beginnen we nog niet eens over het continu durende stadionfiasco dat Feyenoord al tientallen miljoenen heeft gekost. Waarvan ze nu in 2016 met precies hetzelfde oudbollige plan komen als in 2006, zonder naar andere opties te kijken. Weigeren te kijken zelfs. Schaamteloos.

Na de laatste protesten in 2011 is er een periode geweest van vijf jaar rust geweest waarin er geen protesten waren en waar deze clubleiding hun visie in alle rust heeft kunnen uitvoeren. In die vijf jaar is de club Feyenoord geen steek vooruit gekomen. Financieel geen stap gemaakt, stadionverhaal geen stap gemaakt, geen trainingsaccommodatie gerealiseerd, een alsmaar slechter worden topsportklimaat, totale verrampenering van het supportersbeleid. In vijf jaar tijd met louter kalm water: NIETS opgeschoten. NIETS!

Het Legioen heeft de ogen geopend, er is geen visie. Men streeft niet naar beter. Meer dan 400.000 berichten werden er door Feyenoord-supporters binnen enkele uren besteedt aan de #GuddeWeg. Als reactie kwam Eric Gudde dat 'die kleine groep' indirect ook de bedreigingen op Veijnovic hadden uitgevoerd. Wat een smerige laster! De zwartmakerij van supporters en club door de clubleiding is niet nieuw, maar deze overtreffende trap was de plons die de emmer deed overgutsen. Dit kan zo ook niet langer doorgaan, dit moet stoppen.

De eerste acties waren al duidelijk zichtbaar in het uitvak bij Roda JC. Hier werden enkele spandoeken getoond om de onvrede te uiten richting de clubleiding. Maar de roep om acties wordt groter en luider. De groep supporters die actie wil is nu zo groot dat we letterlijk acties kunnen én zullen blijven doen tot de koers 180 graden de andere kant uit gaat: Wél goed supportersbeleid, wél een topsportklimaat, wél een goed stadionplan, wél een trainingsaccommodatie.

Wij hebben ook geen zin meer om dat allemaal voor te moeten kauwen. We gaan dus voor de FIFA methode: Allemaal weg, daarna de structuur binnen de club helemaal omgooien en pas daarna op zoek naar nieuwe bestuurders die passen bij een nog nader op te stellen competentieprofiel. De enige serieuze mogelijkheid om nog iets van deze club te maken.
Kortom: Als jij de teloorgang en visieloze insteek van deze clubleiding ook zat bent, en wil jij Feyenoord net als ons óók wél graag zien terugkeren naar de top dan hebben we hier een leuk en net zo ludiek vervolg als de #GuddeWeg voor bedacht, maar dan net wat serieuzer, toevallig ook tegen Roda JC op 21 februari, lopen we een protestmars vanaf Varkenoord.

Inderdaad: Wederom een mars van onvrede, maar deze keer een mars van verhuisdozen! Het is tijd voor de clubleiding om te verhuizen weg van onze club, en daarom gaan we een paar dozen bij ze afleveren.

Een aantal dingen die je moet weten/mag doen met betrekking deze actie:

- Grote dozen, kleine dozen. Alle soorten dozen zijn welkom. Neem zoveel mogelijk verhuisdozen mee!
- Het hek voor het Maasgebouw zal waarschijnlijk dicht gedaan worden door de heren angstcultuur, de dozen gooien we dus over het hek heen!
- Er wordt vanaf Varkenoord naar het Maasgebouw gelopen, iedereen die aan wil haken met zijn verhuisdoos MAG aanhaken.
- Laat je vuurwerk thuis, svp. Vuurwerk is mooi, maar voegt hier niets toe en werkt wellicht zelfs averechts!
- Dit is een LUDIEKE actie met een serieuze ondertoon, laat je stalenbuis deze keer dus thuis! Deze protestmars is NIET bedoeld om geweld te gebruiken, dit wordt dus ook niet geoorloofd!
Er wordt verzameld op Varkenoord voor de PMDS. Rond 15.45 gaan we lopen richting het Maasgebouw.

Het gaat beginnen.
Gezellig.
Van alles is weer waardeloos.
  donderdag 11 februari 2016 @ 20:18:16 #234
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159844086
Lunatic news gekkies gaan los want ja dat heeft de club nu nodig nog meer onrust en negatief nieuws.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159844438
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lunatic news gekkies gaan los want ja dat heeft de club nu nodig nog meer onrust en negatief nieuws.
De club heeft een structurele verandering nodig
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 11 februari 2016 @ 20:33:08 #236
268260 Dr.Mikey
pi_159844604
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:27 schreef Happel het volgende:

[..]

De club heeft een structurele verandering nodig
Ja tuurlijk maar met "ludiek" verhuisdozen naar het maas gebouw te brengen kom je niet zo ver plus dat je er donder op kan zeggen dat er een paar gaan zijn die niet zo ludiek gaan meedoen.
R.I.P DTS.
pi_159846025
quote:
- Dit is een LUDIEKE actie met een serieuze ondertoon, laat je stalenbuis deze keer dus thuis!
:') debielen
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_159848348
Hebben ze alvast wat verhuisdozen voor het nieuwe stadion. :P

Maar deze actie willen ze dus voor de wedstrijd tegen Roda JC doen? Hopelijk verstoort het verder niet de voorbereiding op de wedstrijd van de spelersgroep. Dat vind ik het belangrijkste.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_159848490
Nog even wachten tot er een grappenmaker melding maakt dat er een bom in een doos zit en kunnen we allemaal weer naar huis als de boel ontruimt wordt.
Hell To The Liars
  donderdag 11 februari 2016 @ 22:22:04 #240
268260 Dr.Mikey
pi_159848542
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Hebben ze alvast wat verhuisdozen voor het nieuwe stadion. :P

Maar deze actie willen ze dus voor de wedstrijd tegen Roda JC doen? Hopelijk verstoort het verder niet de voorbereiding op de wedstrijd van de spelersgroep. Dat vind ik het belangrijkste.
Daar ben ik dus ook bang voor onrust rondom de kuip spelers die het mee krijgen weg punten.
R.I.P DTS.
pi_159848737
Bestuur + Gio moeten oprotten ben ik klaar met die lul de behangers die bij Feyenoord de dienst uit maken. Het wordt tijd dat de club teruggegeven word aan de supporters
pi_159848932
quote:
13s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:27 schreef cofox het volgende:
Bestuur + Gio moeten oprotten ben ik klaar met die lul de behangers die bij Feyenoord de dienst uit maken. Het wordt tijd dat de club teruggegeven word aan de supporters
De club is nooit van de supporters geweest (en zal dat ook nooit zijn overigens). :')

Ik snap overigens heus wel wat je bedoelt, maar ik verwonder me toch soms over dergelijke uitspraken. Je leest nooit eens 'Het wordt tijd dat Ikea / Blokker / Hema wordt teruggegeven aan de klanten!'

Ik bedoel te zeggen dat een voetbalclub in principe gewoon een bedrijf is waarbij wij de klanten zijn, en we ons dus niet rijker moeten rekenen dan we zijn, ook al heeft het legioen veel macht.

Hiermee zeg ik overigens niet dat wij dan maar ons bek moeten houden en niets hebben in te brengen. Voetbal blijft ook emotie en de macht van het legioen heeft Feyenoord zowel goede als slechte dingen gebracht.

Maar ik heb altijd mijn twijfels of acties die bestuurlijke verandering beogen wel zo positief uitpakken over het algemeen of juist de situatie verergeren en er uiteindelijk niets veranderd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_159849199
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:15 schreef Cara het volgende:

[..]

:') debielen
Dat vonnik wel een leuke
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 11 februari 2016 @ 22:43:15 #244
35723 crew  GGMM
pi_159849262
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:39 schreef onlogisch het volgende:
Dit is een LUDIEKE actie
Dan zal Don wel meegedaan hebben :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159849353
Ik heb al een bestuur tegen de muur spandoek gemaakt met verf van de Action ^O^
pi_159849620
Kick, de revolutie dient zich weer aan! Tijd voor nieuwe vervangers uit het old boys network!
#12 is not for sale!
pi_159849648
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:55 schreef Haringkop het volgende:
Kick, de revolutie dient zich weer aan! Tijd voor nieuwe vervangers uit het old boys network!
Ondertussen zit ene Gerard Kerkum er al 40-45 jaar. Gudde vervangen, zelfde rotzooi, andere naam.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 11 februari 2016 @ 22:56:18 #248
35723 crew  GGMM
pi_159849649
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:45 schreef cofox het volgende:
Ik heb al een bestuur tegen de muur spandoek gemaakt met verf van de Action ^O^
Hang je die op in je zolderkamer? :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.