Gezien hij het billenmaatje van Van Geel is kan ik me haast niet voorstellen dat het niet geprobeerd is. Ik zie het inderdaad ook wel hoor, iemand die eigenlijk maar matig kan voetballen en snelheid mist maar toch een bepaald niveau haalt moet natuurlijk wel compenseren met een bepaalde slimmigheid die toch overdraagbaar moet zijn...quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat, maar als spelers zou ik hem absoluut niet meer willen hebben hoor. Na 2 jaar is het mooi geweest en dat derde jaar was erg jammer (al was het nog wel fijn in de 5-3-2 knalweken met Koeman, daar functioneerde hij weer prima).
Maar zo'n man was belangrijk voor de verdedigers, dat werd te pas en te onpas geuit door ze. Zorg dan dat zo'n man met ze bezig blijft.
Hier word ik heel verdrietig vanquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zit even een itempje uit 2008 terug te kijken. Er waren toen veel plannen om een topsportklimaat te realiseren![]()
Heb je weer je youtube-uurtje.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zit even een itempje uit 2008 terug te kijken. Er waren toen veel plannen om een topsportklimaat te realiseren![]()
Maar dat was toch geen echte aanvallerquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of de scouting echt zo matig is. Kwamen bijvoorbeeld ook met Kramaric op de proppen.
Ik vond het op dat moment een prima keuze om hem niet te nemen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben ik het vaak mee eens, maar in het geval van Vlaar echt pertinent niet. Die jongen moet je niet onderschatten. Zijn voetballende kwaliteiten zijn al zwaar ok, maar mentaal is hij echt een absolute koning. Op eenzame hoogte samen met Kuyt. Niet voor niets dat dat iele jongetje wat bij ons binnenkwam nu zo'n gruwelijk beest is geworden. Hij begrijpt ten minste dat je er echt 180% voor moet geven, desnoods via privetrainingen met Hansje Kroon, om het beste uit jezelf te halen. Zelfs al zou hij terugkomen op 50% van zijn kunnen, en daardoor ongeveer even matig spelen als Baco, dan nog is hij van een compleet andere orde.
Prachtig verwoord.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben ik het vaak mee eens, maar in het geval van Vlaar echt pertinent niet. Die jongen moet je niet onderschatten. Zijn voetballende kwaliteiten zijn al zwaar ok, maar mentaal is hij echt een absolute koning. Op eenzame hoogte samen met Kuyt. Niet voor niets dat dat iele jongetje wat bij ons binnenkwam nu zo'n gruwelijk beest is geworden. Hij begrijpt ten minste dat je er echt 180% voor moet geven, desnoods via privetrainingen met Hansje Kroon, om het beste uit jezelf te halen. Zelfs al zou hij terugkomen op 50% van zijn kunnen, en daardoor ongeveer even matig spelen als Baco, dan nog is hij van een compleet andere orde.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vond het op dat moment een prima keuze om hem niet te nemen.
Lex werkte altijd zo lekker hard.quote:
Lex maakte vooral veel (domme) meters. Duels verloor hij meestal.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Lex werkte altijd zo lekker hard.
Nee maar zonder gekkigheid, hij was wel een soort constante motor op je middenveld. Heb het idee dat het juist daaraan nogal schort op dit moment. Mensen die een duel durven aan gaan.
Ondanks zijn voetballende beperkingen verzaakte Immers nooit. Al maakt het met de huidige spitsen eigenlijk niet zoveel uit wie je daar omheen laat spelen
Dat is eigenlijk ook vreemd en toont hoe snel de voetbalwereld je vergeet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:24 schreef Caland het volgende:
Het is Vlaar vooral tegengevallen dat er geen buitenlandse interesse was voor hem.
We moeten imo vooral de kwaliteiten van Vlaar niet gaan overschattenquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook vreemd en toont hoe snel de voetbalwereld je vergeet.
Na het WK werd hij in verband gebracht met een aantal topclubs en nu moest hij bedelen om in de subtop van Nederland te mogen meetrainen.
Nee, maar hij zou voor elke Europese subtopper gewoon een volwaardige selectiespeler zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
We moeten imo vooral de kwaliteiten van Vlaar niet gaan overschatten
Speelde absurd goed tijdens het WK. Tuurlijk, het was in een systeem met 5 verdedigers. Maar ik heb zelden een verdediger zo absurd goed zien spelen. Zelfs Stam haalde dat niveau niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, maar hij zou voor elke Europese subtopper gewoon een volwaardige selectiespeler zijn.
En bij elke eredivisieclub een basisspeler.
Maar Vlaar zou ook gewoon moeite hebben om bij een tactisch falende club als Feyenoord de beste te zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, maar hij zou voor elke Europese subtopper gewoon een volwaardige selectiespeler zijn.
En bij elke eredivisieclub een basisspeler.
Toch werd de Vrij door de kenners hoger aangeschreven op dat toernooi.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Speelde absurd goed tijdens het WK. Tuurlijk, het was in een systeem met 5 verdedigers. Maar ik heb zelden een verdediger zo absurd goed zien spelen. Zelfs Stam haalde dat niveau niet.
Tuurlijk was Stam op de langere termijn veel beter, Vlaar heeft dit niveau 6 wedstrijden volgehouden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch werd de Vrij door de kenners hoger aangeschreven op dat toernooi.
Je opmerking over Stam deel ik sowieso niet. Die was echt beter. Stam bleef in een 4-3-3 op het hoogste niveau internationaal ook overeind, zelfs als zijn collega CV een categorie minder was dan hij, ik betwijfel of Vlaar dat zelfs op zijn beste dag zou kunnen.
Natuurlijk niet, Vlaar kreeg met het opkrikken van zijn fysiek (door blessures) de draaicirkel van een vrachtwagen met dubbele oplegger. Dat hadden ze in Engeland ook snel door.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch werd de Vrij door de kenners hoger aangeschreven op dat toernooi.
Je opmerking over Stam deel ik sowieso niet. Die was echt beter. Stam bleef in een 4-3-3 op het hoogste niveau internationaal ook overeind, zelfs als zijn collega CV een categorie minder was dan hij, ik betwijfel of Vlaar dat zelfs op zijn beste dag zou kunnen.
Wat zou in jouw ogen voor de ommekeer kunnen zorgen bij deze zwalkende club, stinho?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Vlaar zou ook gewoon moeite hebben om bij een tactisch falende club als Feyenoord de beste te zijn.
Afstappen van mandekking, meer Molde-achtig spelen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zou in jouw ogen voor de ommekeer kunnen zorgen bij deze zwalkende club, stinho?
Dat dachten we ook van ADO thuis. Ik verwacht nu elke wedstrijd een nederlaag, dan valt het in ieder geval niet tegenquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar zondag win je sowieso wel van PEC.
Dit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van ADO thuis. Ik verwacht nu elke wedstrijd een nederlaag, dan valt het in ieder geval niet tegen
Ah.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afstappen van mandekking, meer Molde-achtig spelen.
Waar baseer je dat nou weer op?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar zondag win je sowieso wel van PEC.
Echt niet?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah.
Geen idee hoe Molde verder speelt trouwens
Halve selectie is geblesseerd, ze draaien slecht en Feyenoord is gewoon super.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |