abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:57:27 #110
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159807952
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Toen hij zich aanmeldde hadden ze Bottegin en Baco toch net vastgelegd? Even los van hoe tyfusslecht Baco is: Met Van Beek en Kongolo zat je dan toch ruim in de CV's?
Weet je nog hoe De Vrij zo goed is geworden ? Mede omdat hij zoveel kon leren van Vlaar.
Ik denk dat hij zowel Kongolo als Van Beek ontzettend veel kon leren waar ze uiteindelijk beter van worden. Misschien wou Kuijt het niet een tweede kapitein op het schip.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159807964
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat kon best, maar schijnbaar heeft hij geen ruggengraat.
Hij heeft natuurlijk meermaals blijk gegeven niet gecharmeerd te zijn van Kramer. Hij heeft het zelfs tegen Kramer persoonlijk uitgesproken. Als hij dan toch komt, snap je wel wat de verhoudingen zijn geweest hoop ik toch?
pi_159807970
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die externe druk helemaal mee eens (die man is sowieso koud als een kikker). Kramer op zijn flikker geven lijkt me allemaal niet zo moeilijk.

Ik vind hem niet "goed" presteren met zijn selectie maar "naar verwachting". En dat "naar verwachting" heb ik met Gio ook al ;).

[..]

Ik blijf de vraag stellen; heeft hij écht gefaald? Ja, we stortten na de winterstop compleet in. Ja, we eindigden vierde zonder Europees voetbal. En ja, hij riep hele rare dingen ("ik weet niet of ik het Feyenoordgevoel kan overbrengen") en had een enorm stroeve start. Ook kan hij absoluut niet de 'fysiek' van spelers temperen en managen door een jaar heen.

Maar de wedstrijden die ik onder hem gezien heb, tegen Sevilla, tegen de joden (uit en thuis) en zo zijn er nog wat voorbeelden... Is dát falen? Wat hebben de andere trainers bij Feyenoord dan in hemelsnaam gedaan.

Feit is, ik heb onder Rutten misschien wel leukste voetbalseizoen van de afgelopen tien jaar gehad. Hoewel het Guidettijaar (wegens het "compleet onverwachte") en het tweede jaar Pelle me ook wel veel goeds gedaan hebben.

[..]

Dit.
Soms mooi voetbal en geen punten. Blijf je toch met een kater over en je kan het eindresultaat moeilijk succesvol noemen. Voor mij heeft hij gewoon gefaald, of de oorzaak daartoe volledig bij hem lag is uiteraard vraag 2.

Hij is uiteindelijk dwars gaan liggen omdat Feyenoord Chery niet wilde halen. Dat lijkt me toch een goede beslissing van Van Geel?
BFF met GGMM
pi_159807987
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik ben er vrij sterk van overtuigd dat, vanaf het moment dat Dijks niet kwam en de focus naar de aanschaf van een CV ging, Van Geel er stiekem al vanuit is gegaan dat Kongolo sowieso naar de LB (terug) zou verhuizen.
Oh ja, daar hadden ze ook interesse in inderdaad. :')
BFF met GGMM
pi_159807997
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Weet je nog hoe De Vrij zo goed is geworden ? Mede omdat hij zoveel kon leren van Vlaar.
Ik denk dat hij zowel Kongolo als Van Beek ontzettend veel kon leren waar ze uiteindelijk beter van worden. Misschien wou Kuijt het niet een tweede kapitein op het schip.
Ik vind het nog steeds jammer dat Mathijsen weg is. Als je leest hoe vaak spelers in de verdediging aangaven een hoop te hebben aan zijn kennis, ervaring en welwillendheid om spelers iets te leren, is het jammer dat je hem niet op een of andere manier geborgd hebt in de organisatie.
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:59:16 #115
268260 Dr.Mikey
pi_159808003
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk meermaals blijk gegeven niet gecharmeerd te zijn van Kramer. Hij heeft het zelfs tegen Kramer persoonlijk uitgesproken. Als hij dan toch komt, snap je wel wat de verhoudingen zijn geweest hoop ik toch?
Kramer is dus het debiele neefje van iemand van de VVF.
R.I.P DTS.
pi_159808006
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Door Joris.
BFF met GGMM
pi_159808019
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh ja, daar hadden ze ook interesse in inderdaad. :')
Beter dan Nelom en Baco-Arie.
pi_159808023
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:58 schreef DonRaja het volgende:
Soms mooi voetbal en geen punten. Blijf je toch met een kater over en je kan het eindresultaat moeilijk succesvol noemen. Voor mij heeft hij gewoon gefaald, of de oorzaak daartoe volledig bij hem lag is uiteraard vraag 2.
Hij heeft wel gefaald 'op papier', maar ik zie lichtpuntjes die ik echt serieus been gaan missen na het vertrek van Rutten. En dat was wel het laatste wat ik verwacht had toen Fredsj kwam.

quote:
Hij is uiteindelijk dwars gaan liggen omdat Feyenoord Chery niet wilde halen. Dat lijkt me toch een goede beslissing van Van Geel?
Dat heeft hij uitstekend gezien ja.
pi_159808031
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar niet beter dan Kongolo uiteindelijk.
BFF met GGMM
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:00:33 #120
268260 Dr.Mikey
pi_159808032
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds jammer dat Mathijsen weg is. Als je leest hoe vaak spelers in de verdediging aangaven een hoop te hebben aan zijn kennis, ervaring en welwillendheid om spelers iets te leren, is het jammer dat je hem niet op een of andere manier geborgd hebt in de organisatie.
Vlaar had dus prima die rol kunnen vervullen. Mathijsen was ook niet meer altijd fit.
R.I.P DTS.
pi_159808047
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die had dan centraal kunnen staan. Maar goed, hij speelt nu weer bij hunnie.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 16:01:33 ]
pi_159808049
quote:

[..]

Waarheid. Bij Ajax al drie keer MOTM geloof ik? Zegt ook wel weer iets over het niveau van Ajax en het feit dat hij niet per se de slechtste LB van de eredivisie is iets over de rest van de NL-LB's.
pi_159808060
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Vlaar had dus prima die rol kunnen vervullen. Mathijsen was ook niet meer altijd fit.
Mathijsen had die rol ook kunnen vervullen zonder speler bij de club te zijn. :)
pi_159808069
quote:

[..]

Die had dan centraal kunnen staan.
Jij zegt weer zinnige dingen jong 14.gif
pi_159808084
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Je hebt al 4 cv's, dan fa je geen vijfde nemen die nog niet eens fit is. Helaas.
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 16:02:19 #126
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159808086
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sleegers werd ook gezien als een topper door sommigen :'). En ook Hamer en Verdonk overschat je enorm.

Schuurman is 18. Moet je die nu op zó'n belangrijke positie neer gaan zetten als 18 jarig ventje?
Bijna 19. Vilhena was 17, Wijnaldum 16, Tapia is 20. Maar goed, als je Gustafson haalt snap ik ook wel dat Gio Schuurman niet opstelt. Beleid erachter zint me gewoon niet zo.
pi_159808096
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

In een fatsoenlijke verdediging vind ik Kongolo nog altijd meer potentie hebben als CV dan LB. Met die 1op1 duels, kopsterkte, etc vind ik hem daar nog altijd goed passen. Ik ben het overigens wel met de hele wereld eens dat hij dit seizoen op LB wel vaak het tegendeel lijkt te bewijzen :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_159808142
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mathijsen... niks minder dan Jan-Arie.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159808192
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hij heeft wel gefaald 'op papier', maar ik zie lichtpuntjes die ik echt serieus been gaan missen na het vertrek van Rutten. En dat was wel het laatste wat ik verwacht had toen Fredsj kwam.

[..]

Dat heeft hij uitstekend gezien ja.
Hier ben ik het wel heel erg mee eens. Ik heb vorig seizoen voetballend gezien een aantal van de beste wedstrijden in mijn Feyenoordleven gezien.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159808195
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Bijna 19. Vilhena was 17, Wijnaldum 16, Tapia is 19. Maar goed, als je Gustafson haalt snap ik ook wel dat Gio Schuurman niet opstelt. Beleid erachter zint me gewoon niet zo.
Je had Schuurman niet op de plek van Gustafson kunnen zetten in een compleet vernieuwd elftal met een nieuwe coach op die leeftijd. Verstandige aankoop dus.

Wijnaldum op 16 debuteren en Vilhena op 17 lijkt me zo'n beetje het domste wat je kan doen. Als dat je voorbeelden zijn, zou ik eens gaan heroverwegen of je beeld hoe je jeugd moet brengen wel strookt met de werkelijkheid.

Het debuteren van 16- en 17-jarigen is alleen al totaal debiel omdat je ze contractueel niet lang vast kunt leggen. Derhalve, áls ze dus de pannen van het dak spelen, ben je ze ook gelijk weer kwijt. En ik geloof dat we daar in het verleden bijzonder prettige ervaringen mee hebben. 13.gif
pi_159808222
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je hebt al 4 cv's, dan fa je geen vijfde nemen die nog niet eens fit is. Helaas.
Je kon hem gewoon mee laten trainen. Bij AZ heeft hij ook pas tegen de winterstop een contract gekregen.
pi_159808224
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat, maar als spelers zou ik hem absoluut niet meer willen hebben hoor. Na 2 jaar is het mooi geweest en dat derde jaar was erg jammer (al was het nog wel fijn in de 5-3-2 knalweken met Koeman, daar functioneerde hij weer prima).

Maar zo'n man was belangrijk voor de verdedigers, dat werd te pas en te onpas geuit door ze. Zorg dan dat zo'n man met ze bezig blijft.
pi_159808226
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hele goede aanwinst geweest en had op het trainingsveld nog wel van meerwaarde kunnen zijn, maar zijn 3e seizoen kwam hij wel ineens significant te kort hoor in het veld. Dat had dit seizoen ook echt niets meer geweest. Al ontken ik jouw claim niet :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_159808247
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:07 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hele goede aanwinst geweest en had op het trainingsveld nog wel van meerwaarde kunnen zijn, maar zijn 3e seizoen kwam hij wel ineens significant te kort hoor in het veld. Dat had dit seizoen ook echt niets meer geweest. Al ontken ik jouw claim niet :P
In zijn 3e seizoen speelde hij in de 5-3-2 3-5-2 potten puike wedstrijden. Maar hij was te oud, wat iedereen initieel ook al riep.

Maar ik wil hem niet borgen als speler, wat ik steeds zeg, maar als 'mentor' voor die verdedigende knapen.
pi_159808268
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat, maar als spelers zou ik hem absoluut niet meer willen hebben hoor. Na 2 jaar is het mooi geweest en dat derde jaar was erg jammer (al was het nog wel fijn in de 5-3-2 knalweken met Koeman, daar functioneerde hij weer prima).

Maar zo'n man was belangrijk voor de verdedigers, dat werd te pas en te onpas geuit door ze. Zorg dan dat zo'n man met ze bezig blijft.
Eens, zeker te oud. Al leren onze jonge jongens nu ook veel van Jan-Arie volgens zegge.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159808281
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

In zijn 3e seizoen speelde hij in de 5-3-2 3-5-2 potten puike wedstrijden. Maar hij was te oud, wat iedereen initieel ook al riep.

Maar ik wil hem niet borgen als speler, wat ik steeds zeg, maar als 'mentor' voor die verdedigende knapen.
Volledig eens ^O^
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:09:07 #137
268260 Dr.Mikey
pi_159808282
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je had Schuurman niet op de plek van Gustafson kunnen zetten in een compleet vernieuwd elftal met een nieuwe coach op die leeftijd. Verstandige aankoop dus.

Wijnaldum op 16 debuteren en Vilhena op 17 lijkt me zo'n beetje het domste wat je kan doen. Als dat je voorbeelden zijn, zou ik eens gaan heroverwegen of je beeld hoe je jeugd moet brengen wel strookt met de werkelijkheid.

Het debuteren van 16- en 17-jarigen is alleen al totaal debiel omdat je ze contractueel niet lang vast kunt leggen. Derhalve, áls ze dus de pannen van het dak spelen, ben je ze ook gelijk weer kwijt. En ik geloof dat we daar in het verleden bijzonder prettige ervaringen mee hebben. 13.gif
Gustafson is zelf ook nog een puber die dan ook nog eens gelijk moet schitteren in een totale nieuwe omgeving. Dat halfjaartje bij fc hacken maakt hem echt niet veel meer ervan dan Schuurman.
R.I.P DTS.
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:11:11 #138
268260 Dr.Mikey
pi_159808327
quote:

[..]

Dat had je Vlaar toch kunnen laten doen?
R.I.P DTS.
pi_159808347
Die Vincent Bijlo is niet zonder reden supporter van Feyenoord geworden.
pi_159808356
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gustafson is zelf ook nog een puber die dan ook nog eens gelijk moet schitteren in een totale nieuwe omgeving. Dat halfjaartje bij fc hacken maakt hem echt niet veel meer ervan dan Schuurman.
Is 21? en een jeugd ek-tje gewonnen.

Gefap op de jeugd begint een beetje irritant te worden. Aanvallend is er de laatste jaren nauwelijks wat goeds doorgekomen, alleen Wijnaldum.
pi_159808365
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat had je Vlaar toch kunnen laten doen?
Die wil nog voetballen, klaphark.
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:14:47 #142
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_159808403
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Vincent Bijlo is niet zonder reden supporter van Feyenoord geworden.
Heeft GGMM of Badder je account gehackt?
pi_159808421
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gefap op de jeugd begint een beetje irritant te worden. Aanvallend is er de laatste jaren nauwelijks wat goeds doorgekomen, alleen Wijnaldum.
Castaignos was ook wel oké in het systeem waarin we toen voetbalden. Wijnaldum was bij ons weer niet zo heel veel (erg wisselvallig, maar wat verwacht je op die leeftijd :') ).
pi_159808443
quote:

[..]

Die wil nog voetballen, klaphark.
Zo'n mentorrol had natuurlijk ook wel als speler gekund, maar niet door iemand die nog volledig op zijn eigen herstel gefocust is.

Bovendien zal vlaar ook nog wel wat poen willen verdienen

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 16:17:18 ]
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 16:19:25 #145
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159808502
quote:

[..]

Eens over matige aanvallende jeugdgeneratie. Maar wat zou jij willen zien dan? Je zit nou eenmaal met een belabberde scouting en een minimaal budget. In die richting valt ook weinig te verwachten.
pi_159808520
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:19 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Eens over matige aanvallende jeugdgeneratie. Maar wat zou jij willen zien dan? Je zit nou eenmaal met een belabberde scouting en een minimaal budget. In die richting valt ook weinig te verwachten.
Je kan je afvragen of de scouting echt zo matig is. Kwamen bijvoorbeeld ook met Kramaric op de proppen.
pi_159808537
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zo'n mentorrol had natuurlijk ook wel als speler gekund, maar niet door iemand die nog volledig op zijn eigen herstel gefocust is.

Bovendien zal vlaar ook nog wel wat poen willen verdienen

En die is van de zomer weer weg.
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 16:22:01 #148
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159808570
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je kan je afvragen of de scouting echt zo matig is. Kwamen bijvoorbeeld ook met Kramaric op de proppen.
Was dat echt zo of een gerucht van buiten? Wel jammer dat ze die niet gekocht hebben ;(.
pi_159808621
quote:

[..]

Dan is Geel dus matig, want die luistert dan blijkbaar niet.
pi_159808627
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:22 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Was dat echt zo of een gerucht van buiten? Wel jammer dat ze die niet gekocht hebben ;(.
Volgens een bekende FOK!kert was dat echt zo.
pi_159808717
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Volgens een bekende FOK!kert was dat echt zo.
Is dat een FOK!ert met de ambitite TD te worden? :P
pi_159808737
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Is dat een FOK!ert met de ambitite TD te worden? :P
Nee, zijn ambities stoppen bij steigerbouwen en lijnen leggen.
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:41:49 #153
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_159809027
quote:

[..]

Dure mentor dan wel. Of had hij dan ook een flinke salarisverlaging moeten slikken?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:54:32 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159809336
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee, zijn ambities stoppen bij steigerbouwen en lijnen leggen.
Klinkt als een bijzonder intelligente jongeman.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2016 @ 17:02:00 #155
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159809519
quote:

[..]

Boetius heeft ook 2 prima jaren gehad. Verder was Guidetti/Pelle/Schaken/Immers heilig dus was er ook jeugd om de kans te geven.

Ik zie het zitten in Fernandes, Schuurman, Chong en Vente.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 10 februari 2016 @ 17:07:22 #156
262211 hhh38
pi_159809649
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:02 schreef satecl het volgende:

[..]

Boetius heeft ook 2 prima jaren gehad. Verder was Guidetti/Pelle/Schaken/Immers heilig dus was er ook jeugd om de kans te geven.

Eigenlijk is Karsdorp ook een aanvallend talent. Benieuwd of het wat was geworden als ze hem op CAM hadden neergezet vorig jaar na de winterstop.
pi_159809686
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:41 schreef Euribob het volgende:

[..]

Dure mentor dan wel. Of had hij dan ook een flinke salarisverlaging moeten slikken?
Dacht je dat Makaay nog 2,5 miljoen verdient? :)
pi_159809707
quote:

[..]

Ik zie het ook zitten in Chong en Schuurman. De rest kan ik niet over oordelen.
pi_159809710
quote:

[..]

Boetius heeft ook 2 prima jaren wedstrijden gehad. Verder was Guidetti/Pelle/Schaken/Immers heilig dus was er ook jeugd om de kans te geven.

BFF met GGMM
pi_159809728
quote:
9s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Gekkigheid. De Boeet was in zijn eerste jaar productiever per minuut dan Depay als het gaat om zowel assists en goals.
  woensdag 10 februari 2016 @ 17:13:50 #161
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159809764
quote:

[..]

Wat een onzin. 2013/2014 was hij een koning.
pi_159810124
quote:

[..]

Dat probleem heeft echt elke vleugelspeler bij ons. Cabral,Cisse,Biseswar,Elia,Miyaichi speelde allemaal wel een paar geweldige wedstrijden maar daarbuiten waren ze gewoon slecht. Schaken was wel wat consistenter
pi_159810170
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:29 schreef Kuiver het volgende:

[..]

Dat probleem heeft echt elke vleugelspeler bij ons. Cabral,Cisse,Biseswar,Elia,Miyaichi speelde allemaal wel een paar geweldige wedstrijden maar daarbuiten waren ze gewoon slecht. Schaken was wel wat consistenter
Je noemt me nu ook een hoop teringspelers. Allicht dat dat ermee te maken heeft.
  woensdag 10 februari 2016 @ 17:43:22 #164
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159810505
quote:

[..]

Cheick Toure
pi_159810707
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gekkigheid. De Boeet was in zijn eerste jaar productiever per minuut dan Depay als het gaat om zowel assists en goals.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:13 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat een onzin. 2013/2014 was hij een koning.
Je snapt wat ik bedoel, er is niet uitgekomen wat er van hem werd verwacht. Het eerste seizoen heeft hij wel echt optimaal geprofiteerd van Pelle.
BFF met GGMM
pi_159811020
Is het probleem niet ook dat de jeugdopleiding van Feyenoord in de breedte erg goed is, maar dat de echte 'diamantjes' (Depay, Bazoer: die categorie) simpelweg ontbreken? Of zijn die er wel, maar worden ze niet geslepen? Want vooralsnog is zo'n Boeitus nou ook na z'n vertrek bij Feyenoord op weg naar de Europese top.
pi_159811066
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:03 schreef Roland010 het volgende:
Is het probleem niet ook dat de jeugdopleiding van Feyenoord in de breedte erg goed is, maar dat de echte 'diamantjes' (Depay, Bazoer: die categorie) simpelweg ontbreken? Of zijn die er wel, maar worden ze niet geslepen? Want vooralsnog is zo'n Boeitus nou ook na z'n vertrek bij Feyenoord op weg naar de Europese top.
:D Wat?
pi_159811097
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ging er maar van uit dat hij het woordje 'niet' vergeten was. :+
BFF met GGMM
pi_159811099
Deze man is op weg naar de Europese top
pi_159811468
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Woordje vergeten :D Nogal essentieel in deze zin idd.
pi_159811492
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:28 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Woordje vergeten :D Nogal essentieel in deze zin idd.
Botius een mietje met kapotte knieën, gaat het inderdaad nooit halen.
pi_159812481
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:07 schreef Kuiver het volgende:
[ afbeelding ]
Dat niet, maar hij is wel ondergewaardeerd bij ons.
pi_159815201
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:01 schreef H.FR het volgende:

[..]

Je hebt over verkeerd geschreven
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_159817339

[ Bericht 100% gewijzigd door DonRaja op 10-02-2016 21:13:05 (Rot op. ) ]
pi_159821881
quote:
[ afbeelding ]
_O_
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:56:26 #176
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_159823689
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:03 schreef Roland010 het volgende:
In de kuip waarderen ze nou eenmaal mentaliteit en geen kwaliteit.
pi_159823691
quote:
[ afbeelding ]
Lex _O_
Ik ben inmiddels overleden.
pi_159826001
Feyenoord till i die *O*
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 01:24:52 #179
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_159826885
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:18 schreef cofox het volgende:
Feyenoord till i die *O*
i know i am, i'm sure i am.....
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_159826967
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:18 schreef cofox het volgende:
Feyenoord till i die *O*
_O_
FR1908
pi_159829079
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:01 schreef H.FR het volgende:

[..]

Eens.
Zou Lex met al zijn beperkingen er nu toch graag bij hebben gehad.
blablablabla
pi_159829618
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Eens.
_O- Waarom in godsnaam?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2016 10:21:31 ]
  donderdag 11 februari 2016 @ 10:39:29 #183
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159829943
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Eens.
_O-
pi_159830031
Ik vind dat we met Kramer wel een prima vervanger hebben als pispaal/bron van al het kwaad.

Doei Lex
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159830680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:44 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat we met Kramer wel een prima vervanger hebben als pispaal/bron van al het kwaad.

Doei Lex
Kramer is 40-45x slechter dan Lex. En kostte 2,5x zoveel, dus 120x kutter dan Lex.
pi_159831545
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ben ik het vaak mee eens, maar in het geval van Vlaar echt pertinent niet. Die jongen moet je niet onderschatten. Zijn voetballende kwaliteiten zijn al zwaar ok, maar mentaal is hij echt een absolute koning. Op eenzame hoogte samen met Kuyt. Niet voor niets dat dat iele jongetje wat bij ons binnenkwam nu zo'n gruwelijk beest is geworden. Hij begrijpt ten minste dat je er echt 180% voor moet geven, desnoods via privetrainingen met Hansje Kroon, om het beste uit jezelf te halen. Zelfs al zou hij terugkomen op 50% van zijn kunnen, en daardoor ongeveer even matig spelen als Baco, dan nog is hij van een compleet andere orde.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_159831620
Zit even een itempje uit 2008 terug te kijken. Er waren toen veel plannen om een topsportklimaat te realiseren :Y

pi_159831772
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gezien hij het billenmaatje van Van Geel is kan ik me haast niet voorstellen dat het niet geprobeerd is. Ik zie het inderdaad ook wel hoor, iemand die eigenlijk maar matig kan voetballen en snelheid mist maar toch een bepaald niveau haalt moet natuurlijk wel compenseren met een bepaalde slimmigheid die toch overdraagbaar moet zijn...
pi_159831921
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zit even een itempje uit 2008 terug te kijken. Er waren toen veel plannen om een topsportklimaat te realiseren :Y

Hier word ik heel verdrietig van ;(
pi_159831975
Fiets toch lekker richting Zuid-Spanje met je topsportklimaat.
pi_159832009
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:52 schreef Maartenfr12 het volgende:

Heb je weer je youtube-uurtje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159832033
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Heb je weer je youtube-uurtje.
Zit weer even wat mooie oude beelden op te duikelen ja.
pi_159832062
quote:

[..]

Maar dat was toch geen echte aanvaller :'(

Overigens had die daar natuurlijk ook al wel de statistieken om op te vallen.
pi_159832293
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ben ik het vaak mee eens, maar in het geval van Vlaar echt pertinent niet. Die jongen moet je niet onderschatten. Zijn voetballende kwaliteiten zijn al zwaar ok, maar mentaal is hij echt een absolute koning. Op eenzame hoogte samen met Kuyt. Niet voor niets dat dat iele jongetje wat bij ons binnenkwam nu zo'n gruwelijk beest is geworden. Hij begrijpt ten minste dat je er echt 180% voor moet geven, desnoods via privetrainingen met Hansje Kroon, om het beste uit jezelf te halen. Zelfs al zou hij terugkomen op 50% van zijn kunnen, en daardoor ongeveer even matig spelen als Baco, dan nog is hij van een compleet andere orde.
Ik vond het op dat moment een prima keuze om hem niet te nemen.
pi_159832512
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Prachtig verwoord.
pi_159832532
Het is Vlaar vooral tegengevallen dat er geen buitenlandse interesse was voor hem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159832938
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vond het op dat moment een prima keuze om hem niet te nemen.
:')
blablablabla
pi_159833020
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- Waarom in godsnaam?
Lex werkte altijd zo lekker hard.

Nee maar zonder gekkigheid, hij was wel een soort constante motor op je middenveld. Heb het idee dat het juist daaraan nogal schort op dit moment. Mensen die een duel durven aan gaan.

Ondanks zijn voetballende beperkingen verzaakte Immers nooit. Al maakt het met de huidige spitsen eigenlijk niet zoveel uit wie je daar omheen laat spelen :')
blablablabla
pi_159833152
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Lex werkte altijd zo lekker hard.

Nee maar zonder gekkigheid, hij was wel een soort constante motor op je middenveld. Heb het idee dat het juist daaraan nogal schort op dit moment. Mensen die een duel durven aan gaan.

Ondanks zijn voetballende beperkingen verzaakte Immers nooit. Al maakt het met de huidige spitsen eigenlijk niet zoveel uit wie je daar omheen laat spelen :')
Lex maakte vooral veel (domme) meters. Duels verloor hij meestal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:06:17 #200
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159833291
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:24 schreef Caland het volgende:
Het is Vlaar vooral tegengevallen dat er geen buitenlandse interesse was voor hem.
Dat is eigenlijk ook vreemd en toont hoe snel de voetbalwereld je vergeet.

Na het WK werd hij in verband gebracht met een aantal topclubs en nu moest hij bedelen om in de subtop van Nederland te mogen meetrainen.
pi_159833460
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk ook vreemd en toont hoe snel de voetbalwereld je vergeet.

Na het WK werd hij in verband gebracht met een aantal topclubs en nu moest hij bedelen om in de subtop van Nederland te mogen meetrainen.
We moeten imo vooral de kwaliteiten van Vlaar niet gaan overschatten
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:16:50 #202
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159833508
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:13 schreef Caland het volgende:

[..]

We moeten imo vooral de kwaliteiten van Vlaar niet gaan overschatten
Nee, maar hij zou voor elke Europese subtopper gewoon een volwaardige selectiespeler zijn.

En bij elke eredivisieclub een basisspeler.
pi_159833541
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, maar hij zou voor elke Europese subtopper gewoon een volwaardige selectiespeler zijn.

Speelde absurd goed tijdens het WK. Tuurlijk, het was in een systeem met 5 verdedigers. Maar ik heb zelden een verdediger zo absurd goed zien spelen. Zelfs Stam haalde dat niveau niet.
pi_159833546
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar Vlaar zou ook gewoon moeite hebben om bij een tactisch falende club als Feyenoord de beste te zijn.
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:26:59 #205
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159833745
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:18 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Speelde absurd goed tijdens het WK. Tuurlijk, het was in een systeem met 5 verdedigers. Maar ik heb zelden een verdediger zo absurd goed zien spelen. Zelfs Stam haalde dat niveau niet.
Toch werd de Vrij door de kenners hoger aangeschreven op dat toernooi.

Je opmerking over Stam deel ik sowieso niet. Die was echt beter. Stam bleef in een 4-3-3 op het hoogste niveau internationaal ook overeind, zelfs als zijn collega CV een categorie minder was dan hij, ik betwijfel of Vlaar dat zelfs op zijn beste dag zou kunnen.
pi_159833826
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je opmerking over Stam deel ik sowieso niet. Die was echt beter. Stam bleef in een 4-3-3 op het hoogste niveau internationaal ook overeind, zelfs als zijn collega CV een categorie minder was dan hij, ik betwijfel of Vlaar dat zelfs op zijn beste dag zou kunnen.
Tuurlijk was Stam op de langere termijn veel beter, Vlaar heeft dit niveau 6 wedstrijden volgehouden. ;) Maar ook De Vrij speelde ook absurd goed ja. Op dat moment was er geen verdediger beter dan die 2. (let op: ik zeg op dat moment, dus alleen op dat wk) Achteraf gezien was dat wel echt geweldig hoe dat allemaal in elkaar paste. Blijft een meesterzet van Louis.
pi_159833880
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, Vlaar kreeg met het opkrikken van zijn fysiek (door blessures) de draaicirkel van een vrachtwagen met dubbele oplegger. Dat hadden ze in Engeland ook snel door.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159833905
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar Vlaar zou ook gewoon moeite hebben om bij een tactisch falende club als Feyenoord de beste te zijn.
Wat zou in jouw ogen voor de ommekeer kunnen zorgen bij deze zwalkende club, stinho?
blablablabla
pi_159833943
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat zou in jouw ogen voor de ommekeer kunnen zorgen bij deze zwalkende club, stinho?
Afstappen van mandekking, meer Molde-achtig spelen.
pi_159834014
Maar zondag win je sowieso wel van PEC.
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:39:47 #211
262211 hhh38
pi_159834091
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat dachten we ook van ADO thuis. Ik verwacht nu elke wedstrijd een nederlaag, dan valt het in ieder geval niet tegen :')
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:00:31 #212
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159834592
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat dachten we ook van ADO thuis. Ik verwacht nu elke wedstrijd een nederlaag, dan valt het in ieder geval niet tegen :')
Dit. ;(
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_159834617
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Afstappen van mandekking, meer Molde-achtig spelen.
Ah.
Geen idee hoe Molde verder speelt trouwens :@
blablablabla
pi_159834656
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar baseer je dat nou weer op?
pi_159835923
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Ah.
Geen idee hoe Molde verder speelt trouwens :@
Echt niet? :')
Van alles is weer waardeloos.
pi_159836088
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:02 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Halve selectie is geblesseerd, ze draaien slecht en Feyenoord is gewoon super.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_159839541
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:02 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

pi_159840633
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]