Ik vind Gio de laan uit sturen ook geen oplossing, maar feit is wel dat hij weinig structuur en lijn in het spel heeft kunnen krijgen in de 9 maanden dat hij nou voor de groep staat. Ik vind dat het veldspel er zondag de 1e helft voor het eerst in sinds de 1e helft tegen Heerenveen weer eens goed uit zag. Dat spelers een idee hadden wat te doen in balbezit. Dat heeft weinig met het hele maasgebouw-zooitje te maken, maar meer met Gio (+TS).quote:
Hear hear.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
Maar nee. Natuurlijk ben ik niet tevreden. Ik stoor me alleen aan het opportunistisch gelul van iedereen. Feyenoord zou wel even kampioen worden met spelers als Van der Heijden en Kramer, alsook een nieuwe coach.
Komop man. Begin dit seizoen was meer dan de afgelopen vijf jaar bij elkaar duidelijk dat dit een tussenseizoen ging worden. Zoals de afgelopen zestien seizoenen trouwens.
Ik vind het gewoon ongelooflijk achterlijk om over Gio te vallen. Er zijn zo dertig mensen die eerst mogen opkankeren voor we over zij functioneren gaan praten.
Vermoeiend om dan een nieuwe trainer, die het enorm moeilijk heeft en nog verrassend goed de boel wist om te zetten tegen de joden, als primaire factor van alle ellende te zien.
Zo werkt het niet. Hij is eerder het eindpunt waar alle touwtjes aan elkaar geknoopt moeten worden. Even extreem: doen scouts, TDs, de AD, jeugdopleiding et cetera allemaal hun werk op de juiste manier, dán kan je wat mij betreft pas écht de trainer goed beoordelen.
Maar gek genoeg zijn trainers altijd als eerste de kop van jut. En dan gooi je een nieuwe neer, en presteren we misschien één plekje beter.
Zelfs een zwaargewicht als Koeman kreeg de boel niet rond richting en kampioenschap. Kijk eens wat die man in zijn trainerscarriere bereikt heeft.
Dan heeft het écht geen zin om Gio de laan uit te gooien. Want het probleem mevrouw, dát blijft. [/Fortuyngod].
En dan heeft hij het dus nog alleraardigst omgezet tegen de joden, als beginnend trainer. Bovendien doet hij het in punten niet eens slechter dan Koeman en die slisser van Twente...
Geef die jongen gewoon voldoende de tijd en pleur het tuig in het maasgebouw eens de maas in.
Dat heeft puur met (het gebrek aan) kwaliteit van die spelers te maken. En daarmee dus wel degelijk met het Maasgebouw. Gio kan trainen wat hij wil, maar:quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind Gio de laan uit sturen ook geen oplossing, maar feit is wel dat hij weinig structuur en lijn in het spel heeft kunnen krijgen in de 9 maanden dat hij nou voor de groep staat. Ik vind dat het veldspel er zondag de 1e helft voor het eerst in sinds de 1e helft tegen Heerenveen weer eens goed uit zag. Dat spelers een idee hadden wat te doen in balbezit. Dat heeft weinig met het hele maasgebouw-zooitje te maken, maar meer met Gio (+TS).
Dat ben ik dan weer wel met je eens. Al had hij, zoals hij de eerste seizoenshelft bij Feyenoord speelde, bij Ajax en PSV op rechtsbuiten niet misstaan. 9 goals in 12 wedstrijden o.i.d.?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mijn punt: als Toornstra een dragende kracht is heb je een probleem, dan kom je gewoon over de hele linie kwaliteit tekort. Hij is een nuttige waterdrager, maar een dragende kracht moet een speler zijn die bij de top van de eredivisie hoort en een seizoen lang uitblinkt.
Nou, weet je. Het is natuurlijk niet alléén de TD. Ik heb onder Rutten voetbal gezien met extréém matige voetballers dat ik in ongeveer 10 jaar niet in de Kuip had gezienquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat heeft puur met (het gebrek aan) kwaliteit van die spelers te maken. En daarmee dus wel degelijk met het Maasgebouw. Gio kan trainen wat hij wil, maar:
- Vilhena gaat nooit een slimme voetballer worden
- KEA gaat altijd een postbode blijven
- Kramer gaat nooit een voetballer worden
- Baco gaat nooit een goede verdediger worden
- Bilal gaat nooit een voetballer worden
- Nelom gaat nooit een voetballer worden
- Veijnovic gaat uit trainingen geen vertrouwensboost krijgen
De selectie is niet in evenwicht en dat ligt aan de TD.
Niet slechter dan 2011/2012???quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:57 schreef hhh38 het volgende:
Zelfs van de matige selectie die we hebben, die niet eens slechter is dan 2011/12 en vorig seizoen, mag je meer verwachten dan ze nu laten zien. Dat lijkt me toch de verantwoordelijkheid van Gio.
Ware het niet dat Rutten na de Kerst zijn ploegen nooit meer aan de praat krijgt. Al wordt dat wellicht vermeden omdat hij in jouw scenario dan pas instapt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou, weet je. Het is natuurlijk niet alléén de TD. Ik heb onder Rutten voetbal gezien met extréém matige voetballers dat ik in ongeveer 10 jaar niet in de Kuip had gezienDat blijft me toch fascineren. Die hele Rutten wat dat aan gaat ook. Hoe hij af en toe een ploeg maximaal kan laten renderen is echt gaaf.
Die zou eigenlijk clubs in degradatienood vanaf de winterstop moeten gaan trainen. Die helpt ze met dat 'krachten-vernietigende' voetbal elke keer uit de shit zou je zeggen
Ja dat bedoel ik, half jaar en dan houdt het op. Ideale winterstop instaptrainerquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ware het niet dat Rutten na de Kerst zijn ploegen nooit meer aan de praat krijgt. Al wordt dat wellicht vermeden omdat hij in jouw scenario dan pas instapt.
Dat probleem van Rutten zit hem meer in het fysiek denk ik. Vitesse had hij ook gewoon bijna richting vCL geleid. Alleen door 0-3 voorsprong in Kerkrade weg te geven, verliezen bij RKC en op de slotdag geen p3 omdat VIT0-1VVV.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ware het niet dat Rutten na de Kerst zijn ploegen nooit meer aan de praat krijgt. Al wordt dat wellicht vermeden omdat hij in jouw scenario dan pas instapt.
Keeper, linksback, rechtsback, aanvallende middenvelder en rechtsbuiten waren slechter. Een jonge De Vrij vergelijkbaar met Van Beek, KEA=KEA. Alleen Vlaar, Clasie en Guidetti waren significant beter dan wat we nu hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet slechter dan 2011/2012???![]()
![]()
![]()
Het feyenoord in 2011 / 2012 was op bijna elke positie beter dan dit Feyenoord. Alleen de keeper was kutter.
De Vrij was echt significant beter dan Beek. KEA in zijn eerste periode toen ownde op alle vlakken de huidige KEA.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Keeper, linksback, rechtsback, aanvallende middenvelder en rechtsbuiten waren slechter. Een jonge De Vrij vergelijkbaar met Van Beek, KEA=KEA. Alleen Vlaar, Clasie en Guidetti waren significant beter dan wat we nu hebben.
Cabral/Cisse volgens mij.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder vs. jood
Leerdam vs. Karsdorp
Vlaar vs. Beek
Vrij vs. Heijden / Botteghin / andere aids
BMI vs. Kongolo
Clasie vs. Alle aids op die positie ooit
Ahmadi / Tony vs. Ahmadi nu (of andere aids)
Bakkal eerste periodevs Gustafson
Linksback weet ik zo goed nog niet meer wie daar stond
Guidetti![]()
![]()
vs. Kramer
![]()
![]()
![]()
Schaken vs. Kuyt
Maar oké.
De mooiste wedstrijden van de afgelopen 10 jaar zijn inderdaad wedstrijden van Rutten. Bizar eigenlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou, weet je. Het is natuurlijk niet alléén de TD. Ik heb onder Rutten voetbal gezien met extréém matige voetballers dat ik in ongeveer 10 jaar niet in de Kuip had gezienDat blijft me toch fascineren. Die hele Rutten wat dat aan gaat ook. Hoe hij af en toe een ploeg maximaal kan laten renderen is echt gaaf.
Die zou eigenlijk clubs in degradatienood vanaf de winterstop moeten gaan trainen. Die helpt ze met dat 'krachten-vernietigende' voetbal elke keer uit de shit zou je zeggen
Leerdam > Karsdorpquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder vs. jood
Leerdam vs. Karsdorp
Vlaar vs. Beek
Vrij vs. Heijden / Botteghin / andere aids
BMI vs. Kongolo
Clasie vs. Alle aids op die positie ooit
Ahmadi / Tony vs. Ahmadi nu (of andere aids)
Bakkal eerste periodevs Gustafson
Linksback weet ik zo goed nog niet meer wie daar stond
Guidetti![]()
![]()
vs. Kramer
![]()
![]()
![]()
Schaken vs. Kuyt
Maar oké.
De Vrij had op z'n 17e Suarez al in z'n kontzakquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leerdam > Karsdorp
De Vrij was toen echt niet beter dan Van Beek of Botteghin nu, hij heeft zich in z'n laatste jaar bij ons pas echt goed ontwikkeld.
Punt blijft dat een selectie veel beter lijkt als de tactiek goed in elkaar zit. Leerdam, Bakkal en Schaken vielen vaak niet negatief op omdat er als hecht collectief werd gevoetbald. Dat is de hand van de trainer.
Ik ben er van overtuigd dat Koeman met deze selectie veel beter had gepresteerd.
Eens.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:10 schreef satecl het volgende:
Gio krijgt van mij nog wel de voordeel van de twijfel. Van Geel mag er van mij ondertussen wel uit. Had hij slim geweest, was hij samen met Koeman uit het project gestapt. Dan was hij voor altijd een 'held' in Rotterdam. Nu verneukt hij alles met dramatische aankopen.
Karsdorp, don't believe the hype. Leuk hoor zo'n opkomende back, maar die gaat het in welk ander land dan Nederland niet redden, zelfs niet in de bodem van buitenlandse competities.quote:
De Vrij had zijn wekelijkse "Momentje", maar Van Beek is dit jaar helemaal stront. Bovendien owneerde hij met slidings. Zoek eens op het filmpje "the good, the bad and the ugly". De vrij was in dat jaar al giga goed.quote:De Vrij was toen echt niet beter dan Van Beek of Botteghin nu, hij heeft zich in z'n laatste jaar bij ons pas echt goed ontwikkeld.
Ja, uh, nee. Feyenoord had 'gogme'. Spelers die het verschil maakten en opstonden uit het graf. Het hele 'sfeertje' rondom die ploeg was anders.quote:Punt blijft dat een selectie veel beter lijkt als de tactiek goed in elkaar zit. Leerdam, Bakkal en Schaken vielen vaak niet negatief op omdat er als hecht collectief werd gevoetbald. Dat is de hand van de trainer.
Ik ben er van overtuigd dat Pep Guardiola met deze selectie veel beter had gepresteerd.quote:Ik ben er van overtuigd dat Koeman met deze selectie veel beter had gepresteerd.
En de week erna viel ie weer door de mand tegen John Verhoek. Zeker getalenteerd, maar toen nog zeer wisselvallig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:11 schreef satecl het volgende:
[..]
De Vrij had op z'n 17e Suarez al in z'n kontzakvan Beek heeft al moeite met Vincent Jansen.
Schei uit man. Als je zegt dat Beek nu verder is dan De Vrij toen kan je beter maar beter je mening over voetbal niet meer uiten in het openbaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En de week erna viel ie weer door de mand tegen John Verhoek. Zeker getalenteerd, maar toen nog zeer wisselvallig.
Het verschil is dat de ene trainer (ooit) haalbaar was, internationale toptrainers zijn dat nooit.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Karsdorp, don't believe the hype. Leuk hoor zo'n opkomende back, maar die gaat het in welk ander land dan Nederland niet redden, zelfs niet in de bodem van buitenlandse competities.
Het rent, het vliegt, het geeft af en toe een leuke crosspass en voorzet, maar het kan een vrij essentieel ding niet: verdedigen.
#dontbelievethehype
[..]
De Vrij had zijn wekelijkse "Momentje", maar Van Beek is dit jaar helemaal stront. Bovendien owneerde hij met slidings. Zoek eens op het filmpje "the good, the bad and the ugly". De vrij was in dat jaar al giga goed.
[..]
Ja, uh, nee. Feyenoord had 'gogme'. Spelers die het verschil maakten en opstonden uit het graf. Het hele 'sfeertje' rondom die ploeg was anders.
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Pep Guardiola met deze selectie veel beter had gepresteerd.
Zo. Dat zijn teksten.
Volgens mij zei ik vergelijkbaar, maar verdraai mijn woorden maar in je voordeel ja, zo kan ik ook discussies winnen. Vergeten wat voor topseizoen Van Beek vorig jaar speelde? We hadden toen mede door hem de minste doelpogingen tegen van de eredivisie, tot 3/4 van het seizoen in ieder geval.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schei uit man. Als je zegt dat Beek nu verder is dan De Vrij toen kan je beter maar beter je mening over voetbal niet meer uiten in het openbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |