SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Haha, ja. Het gewicht van de mijne voel ik wel hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het lijkt me ook afhankelijk van de lengte van het kind ja. Mijn anderhalfharige weegt ook al elf kilo trouwens. Toch voel ik dat gewicht haast niet meer
hahaha,nee. Maar dan is de noodzaak er gelukkig ook niet echt meerquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:45 schreef Artoo het volgende:
[..]
Haha, ja. Het gewicht van de mijne voel ik wel hoorDie til ik ook niet graag meer op
Hij is nu bijna 7,5 en iets van 27 kg bij 1,32m.
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 4 februari 2016 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahaha,nee. Maar dan is de noodzaak er gelukkig ook niet echt meer
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het ook zó geweldig dat tink gewoon op gewicht is geblevenje blijft een lichtend voorbeeld!
Maakt niet uit verder hoor, ik had ze alleen toevallig dit weekend gewogen dus kon het mooi even aan een plaatje laten zien.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:45 schreef Lonaa het volgende:
Artoo, ik dacht dat jouw kiddo zo'n 24 kg woog.Want dat was referentiekader voor mijn post. Sorry, my bad dan BE.
Het 'grote' voorbeeld uit dit topicquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind het zelf ook redelijk onvoorstelbaar af en toe... maar het is echt zo
Pfff.. zelfde huis, zelfde lelijke tegels en dan ook nog even lang zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind het zelf ook redelijk onvoorstelbaar af en toe... maar het is echt zo
volgens mij is die ook altijd slank gebleven jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het 'grote' voorbeeld uit dit topic
Vroeger was dat BJ voor mij maar die zie ik nergens meer op Fok dus weet niet of dat nog steeds zo is.
Jaaaa, dat is d'r naam! Ik probeerde er laatst al op te komen, ik vroeg me idd af hoe het met haar ging. Zij hield het ook zo lang mooi vol!quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het 'grote' voorbeeld uit dit topic
Vroeger was dat BJ voor mij maar die zie ik nergens meer op Fok dus weet niet of dat nog steeds zo is.
Mooiquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij is die ook altijd slank gebleven ja
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest een beetje huilen in de sportschool, overigens. Er deed een vrouw mee en die zei: 'Ik weet niet of het alemaal wel gaat lukken vandaag, want ik ben begonnen met shakes'
Toen vroeg de trainer 'Voor hoelang?'
Haar antwoord was, 21 dagen. En dan dagelijks 600 kcal.
Toen ik vroeg 'Waarom doe je dat?' was het antwoord 'omdat het werkt'quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er kwam gisteren iemand het hardlooptopic in met zo'n modifastdieet van 800, en die moest een 14K race lopen dit weekend. Zit je dan. Nou ja. hè?
Ik kon laatst mijn peanutbuttercup-rush weestaan en heb besloten in de zomer een bak te verorberen, vooraf gegaan door pannenkoeken met stroop.quote:
ja, lekker crashenquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest een beetje huilen in de sportschool, overigens. Er deed een vrouw mee en die zei: 'Ik weet niet of het alemaal wel gaat lukken vandaag, want ik ben begonnen met shakes'
Toen vroeg de trainer 'Voor hoelang?'
Haar antwoord was, 21 dagen. En dan dagelijks 600 kcal.
Ik vind BJ helemaal niet zo lekker, maar het heeft voor mij wel hele toffe Lowlands-herinneringenquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kon laatst mijn peanutbuttercup-rush weestaan en heb besloten in de zomer een bak te verorberen, vooraf gegaan door pannenkoeken met stroop.
ik vind vooral de PBC super lekker, de rest vind ik niet interessanter dan normaal ijs.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind BJ helemaal niet zo lekker, maar het heeft voor mij wel hele toffe Lowlands-herinneringen
Chunky Monkey. Op Lowlands, in de zon. Toen ik nog in bikini kon. 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik vind vooral de PBC super lekker, de rest vind ik niet interessanter dan normaal ijs.
LL = swirlquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind BJ helemaal niet zo lekker, maar het heeft voor mij wel hele toffe Lowlands-herinneringen
Het is niet onwaar. Maar of het het beste idee is, is natuurlijk iets andersquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Toen ik vroeg 'Waarom doe je dat?' was het antwoord 'omdat het werkt'
Ik heb er verder maar niks over gezegd.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er kwam gisteren iemand het hardlooptopic in met zo'n modifastdieet van 800, en die moest een 14K race lopen dit weekend. Zit je dan. Nou ja. hè?
Je houdt dan gewoon niet van jezelf.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:03 schreef Lonaa het volgende:
Maar 21 dagen 600 kcal per dag? Holy, ik moet er niet aan denken.
Sommige mensen meer dan een half jaar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:03 schreef Lonaa het volgende:
Maar 21 dagen 600 kcal per dag? Holy, ik moet er niet aan denken.
Jaaja, ik ben er al. Kan het oude topic niet terugvinden (mijn zoekskills op dit forum zijn dramatisch en ik weet niet meer welk nummer het was), dus heb even nieuwe gezocht:quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Rondje voor en na foto's!
Hup tink, posten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook een nieuwe kerel...quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:24 schreef kwakz0r het volgende:
Uniekhoorn is ook nog steeds slank trouwens!
Aan haar profielfoto op FB te zien is BJ nog hartstikke slank (en heeft ze een nieuwe man ook).Misschien hoort het bij slank worden?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Dit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
En ik wil geen nieuwe kerel! Hou op!
Hihi, dat dacht ik ook.. Blijkt dat dat niet per se de allerbeste reden is om bij iemand te blijven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit.
Alsof er iemand anders is die 't met mij uit zou houden![]()
Dat is goed om te horen! Maar ik zou die van mij voor geen goud kwijt willen hoor!quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hihi, dat dacht ik ook.. Blijkt dat dat niet per se de allerbeste reden is om bij iemand te blijven.
Maar goed, dat ligt aan mij. Ik was 19 toen ik mijn ex leerde kennen en 25 toen ik bij hem wegging. In de tussentijd was ik 30 kilo aangekomen en 50 kilo weer afgevallen en 'even' volwassen geworden.
Nu ben ik zo veel gelukkiger
Hihiquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Tink, ik heb het al vaker gezien, maar toch... elke keer weer... Tering wat zie jij er awesome uit!![]()
dus binnenkort word je weer dik?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hihi![]()
![]()
Ik ben ook echt gelukkig. Dat blijkt een hoop te helpen.
Die foto onderaan de trap is in een maïsdoolhof. Vriendlief en mijn twee neefjes stonden bovenop de uitkijktoren. Het zonnetje scheen, die jochies hadden de tijd van hun leven en ik kon me geen betere dag wensen + dat ik ineens inzag dat vriendlief een fantastische papa zou zijn...
Hoe veel beter kan je dag worden?![]()
Njah, we wonen net 5 weken samen (nu bijna 1,5 jaar samen ofzo), dus voorlopig geen haast. Eerst maar eens een trouwringquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dus binnenkort word je weer dik?
Wil jij nu ook een nieuwe vent?quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow mooie inspirerende verhalen en foto's hier weer!
Nee hoor, ik ben blij dat hij me leuk vond met 12kg meer en nu nog steedsquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wil jij nu ook een nieuwe vent?
qua suikergehalte scheelt het niet veel... Wel een prima lunch op en dadelijk trakteren. Nomnomnom.. eigenlijk balen dat ik zo'n keukenprinses ben. Gebak van de Hema laat ik toch makkelijker staan dan mijn zelfgebakken kersenbrownies.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:12 schreef Barreltje het volgende:
ach.. het is geen ontbijtkoek toch?![]()
Ah dat lijkt me zo handig als je partner dat kan en leuk vindtquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:17 schreef MutedFaith het volgende:
Nu als oefenobject op de massagetafel. Vrouw heeft vanavond examen van haar cursus.
Goed voor de lijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:16 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn vrouw heeft een beugel gekregen en kan nog moeilijk harde dingen bijten.
Een voordeel aan het thuis werken dan. Hoe gaat het met je mogelijke nieuwe project?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:17 schreef MutedFaith het volgende:
Nu als oefenobject op de massagetafel. Vrouw heeft vanavond examen van haar cursus.
Smakelijk zometeen!quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
qua suikergehalte scheelt het niet veel... Wel een prima lunch op en dadelijk trakteren. Nomnomnom.. eigenlijk balen dat ik zo'n keukenprinses ben. Gebak van de Hema laat ik toch makkelijker staan dan mijn zelfgebakken kersenbrownies.
#fattie4lifequote:Op donderdag 4 februari 2016 16:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het vegeteren.
Waarom vegeteren?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het vegeteren.
Nog tijd zat voor 2000 erbij!quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
1100 kcal in mn mik gestopt, dus nope.
Waarom niet?quote:
Heerlijk dat je dat kan! Ik heb zo'n moeite met in slaap vallen altijd. Maar deze week lukt het me wel bijna elke dag om 8 uur te slapen zonder al teveel wakker worden, en ik merk ook dat ik het nodig heb want ik word dan alsnog doodmoe wakker, van de wekker, dat gebeurt bijna nooitquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:27 schreef Lonaa het volgende:
Of nou ja, eigenlijk viel ik gewoon in slaap op de bank in de middag.
Inslapen is mijn probleem niet. Ik kan echter niet doorslapen. Nooit. Tenzij pillen, dan soms wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heerlijk dat je dat kan! Ik heb zo'n moeite met in slaap vallen altijd. Maar deze week lukt het me wel bijna elke dag om 8 uur te slapen zonder al teveel wakker worden, en ik merk ook dat ik het nodig heb want ik word dan alsnog doodmoe wakker, van de wekker, dat gebeurt bijna nooit
Ja daar heb ik ook wel vaak last van. Maar ik merk wel dat het in de winter veel minder erg is dan in de zomerquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Inslapen is mijn probleem niet. Ik kan echter niet doorslapen. Nooit. Tenzij pillen, dan soms wel.
Heul handig inderdaad. Vooral ook omdat ik regelmatig last van m'n rug heb. Al is dat sinds ik afgevallen ben een stuk minder.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah dat lijkt me zo handig als je partner dat kan en leuk vindt
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Goed voor de lijn
[..]
Een voordeel aan het thuis werken dan. Hoe gaat het met je mogelijke nieuwe project?
* LPFAN doet wat op de post ;pquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, nu wil ik ook zelfgemaakte shoarma
+1quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, nu wil ik ook zelfgemaakte shoarma
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
F ging wat te snacken halen voor bij de film, en ik zei nee!
Me likes the zone!
Gedaan. Voel me stukken beter nu.quote:
goed zo!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:52 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Gedaan. Voel me stukken beter nu.
Groente zitten voornamelijk in t avondeten. Althans, op de vijf van de zeven dagen dat ik Hello Fresh heb, als ik zelf kook is t vaak meer vlees/vis-gericht. Verder heb ik 's middags wel eens *iets* aan groente (sla, avocado, komkommer), maar niet altijd/vaak.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:35 schreef Tink89 het volgende:
Mutedfaith, plan jij je lijstjes zo? Ik vind ze soms zo groenteloos...
Goed bezig jij!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
Weer 3 ons er af![]()
dit gaat me lukken jongens
Je gaat lekker, SQquote:Op vrijdag 5 februari 2016 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
Weer 3 ons er af![]()
Doe je niet sinds kort wat fanatieker aan krachttraining, L_T? Ondanks dat je onder onderhoud eet is het wel mogelijk dat je in spiermassa iets groeit door newbiegains. Dat kan impact hebben op de weegschaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn buik is al de hele week zo plat als een pannenkoek in de spiegel, ik word met honger wakker elke ochtend maar de weegschaal zegt hele andere dingen. Frustrerend. Maar goed, zal wel weer voorbij gaan.
Ja zoiets dacht ik ook wel want ik zie wel echt dikkere spieren op sommige plekken. Maar wat is dat dan, vocht?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:05 schreef Artoo het volgende:
[..]
Doe je niet sinds kort wat fanatieker aan krachttraining, L_T? Ondanks dat je onder onderhoud eet is het wel mogelijk dat je in spiermassa iets groeit door newbiegains. Dat kan impact hebben op de weegschaal.
Ja, deels. Wanneer je KT doet gaan je spieren inderdaad meer vocht vasthouden. Het is dan misschien een combinatie? Spiergroei + wat extra vocht?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook wel want ik zie wel echt dikkere spieren op sommige plekken. Maar wat is dat dan, vocht?
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:52 schreef MutedFaith het volgende:
Vijfenzeventig rond. Ja. Zometeen in mijn excelletje maar even een nieuw doel stellen.
oeh maar dat is ook bijna onder de 70quote:Op vrijdag 5 februari 2016 07:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Goed bezig jij!
Mijn lichaam trolt. Vorige week 71,5 deze week veel vochtverlies en hondermiljoenmiljard keer plassen en nu 70,4.
O banaan
T yoghurt
L 3 volkoren komijnekaas. Cherrytomaatjes
T peer, bwl
D wraps met vegakip, guacemole, bloody Mary tomatensalsa en nog meer gezond spul.
En misschien nog een uurtje sporten vanavond
Ja dat zal wel dan, toch wel gek want ik lees overal dat je geen spiermassa kunt aankomen tenzij je een calorie-overschot hebt. Maar ik zal wel blij zijn met de spiegel en met mijn newbie gainsquote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:15 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, deels. Wanneer je KT doet gaan je spieren inderdaad meer vocht vasthouden. Het is dan misschien een combinatie? Spiergroei + wat extra vocht?
Dat klopt, maar de enige uitzondering daar op is newbie gains. Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar het is wel mogelijk om spieren op te bouwen wanneer je als beginner (flink) gaat krachttrainen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat zal wel dan, toch wel gek want ik lees overal dat je geen spiermassa kunt aankomen tenzij je een calorie-overschot hebt. Maar ik zal wel blij zijn met de spiegel en met mijn newbie gainsMisschien kan mijn vriend me morgen weer even caliperen!
Ik eet doorgaans onder onderhoud maar breek maandelijks wel een PR.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat zal wel dan, toch wel gek want ik lees overal dat je geen spiermassa kunt aankomen tenzij je een calorie-overschot hebt. Maar ik zal wel blij zijn met de spiegel en met mijn newbie gainsMisschien kan mijn vriend me morgen weer even caliperen!
Ja oke, maar meer kunnen tillen betekent niet per se spiergroei he. Is ook betere aansturing van die spierenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik eet doorgaans onder onderhoud maar breek maandelijks wel een PR.
Overigens vermoed ik wel dat als ik meer ga eten dat de "gains" harder gaan.
Ook dat, maar je kan ook tijdens een cut nog wel kracht opbouwen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja oke, maar meer kunnen tillen betekent niet per se spiergroei he. Is ook betere aansturing van die spieren
Dat en techniek ook. Maar als ik zie dat ik +20kg op mijn Push Jerk heb gewonnen in een maand of 6 dan geloof ik er niet in dat dat alleen techniek is.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja oke, maar meer kunnen tillen betekent niet per se spiergroei he. Is ook betere aansturing van die spieren
Netjes hoor!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:52 schreef MutedFaith het volgende:
Vijfenzeventig rond. Ja. Zometeen in mijn excelletje maar even een nieuw doel stellen.
En nu? Goeie vraag. Ik weet het niet, 75 was mijn harde doel. Ik denk dat ik nu voor een soft goal van 'niet meer terugstuiteren naar meer dan 75 na een slechte dag' ga. En dan langzaam eens zoeken naar de balans tussen eten en bewegen die me (op wekelijkse basis) stabiel gaat houden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ultieme mijlpaal voor mf! Baas! Echt heel goed gedaan!
En nu?
*boks*quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, voor mij is het ultieme ook "onder de 70 blijven". Om dat te kunnen verzekeren moet ik eigenlijk op 67 gaan aimen, dan zit ik ook voor vakanties en feestdagen nog safe. Oh well, da's van later zorg
Hey, jij gaat nu ook hard! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:05 schreef LadyOracle het volgende:
80.9 net! :-o
80 is pas mijn doel voor 1 maart. Ik loop voor op schema. Snel koekjes pakken. :-D
Jaaah. Superblij. :-)quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey, jij gaat nu ook hard! Gefeliciteerd!
Het was een poging tot vriendelijkheid en empathiequote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb het 'gefeliciteerd met..' nooit gesnapten nu ik hier woon kan ik het gelukkig omzeilen, want hier vinden ze het ook raar...
Maar toch bedankt, al is 'ie morgen pas jarig
Je weet toch dat dat bij mij niet hoeft, mens!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het was een poging tot vriendelijkheid en empathie
nee, dat blijktquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat bij mij niet hoeft, mens!
Empathie is voor mietjesquote:
Lekker hoor!!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
Weer 3 ons er af![]()
65 (= bmi van 24,5). Ik was eind 2014 zo dichtbij op 68 kilo maar 2015 was een rotjaar. Toen ik de weegschaal de 75 aan zag tikken maar actie ondernomenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oeh maar dat is ook bijna onder de 70![]()
keigoed!
Waar wil jij naartoe?
Wat woog je precies een maand geleden?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:42 schreef DeLuna het volgende:
Lekker schommelen hoor... 74.2Dat is 0.9 meer dan gisteren. Dat motiveert echt totaal niet, zeker omdat het vaak bijna een week duurt voordat dat er weer af is. En dan gebeurt het waarschijnlijk weer.
75.6... Meh.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat woog je precies een maand geleden?
Dat soort getallen helpen het mij wat beter in perspectief plaatsen namelijk
Ja ik zou er ook voor tekenen hoor! Liever 6kg in een jaar en dat het eraf blijft (zo is het bij mij iig gegaan) dan 3kg per maand.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Da's anderhalve kilo meer. Dus ongeveer 350 gram per week. Dat is écht niet slecht!
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Da's anderhalve kilo meer. Dus ongeveer 350 gram per week. Dat is écht niet slecht!
Oké oké.. ik weet het wel.. maar het is zo frustrerend. Dit is dat punt waar ik de vorige keer ook bleef hangen en waar ik het toen maar opgegeven heb. Dat gevoel heb ik nu weer.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja ik zou er ook voor tekenen hoor! Liever 6kg in een jaar en dat het eraf blijft (zo is het bij mij iig gegaan) dan 3kg per maand.
En het is natuurlijk ook altijd een beetje two steps forward, one step back. De perfecte trendlijn bestaat niet
Maar je hebt geen enkele reden om op te geven, dus dat is gewoon je hoofd wat met je aan het fucken is!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Oké oké.. ik weet het wel.. maar het is zo frustrerend. Dit is dat punt waar ik de vorige keer ook bleef hangen en waar ik het toen maar opgegeven heb. Dat gevoel heb ik nu weer.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:05 schreef LadyOracle het volgende:
80.9 net! :-o
80 is pas mijn doel voor 1 maart. Ik loop voor op schema. Snel koekjes pakken. :-D
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
Niet zeiken Luun, je bent 'n lekker ding.
Altijd he, kan ik dat niet eens gewoon uitzettenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar je hebt geen enkele reden om op te geven, dus dat is gewoon je hoofd wat met je aan het fucken is!
Ik alleen eens in de zoveel tijd. 2 keer per jaar ofzo. Vooral als er chocolade op zit, en dan lekker dopen in de theequote:
Goedzo, wilskracht is overschat, gewoon elke dag zonder nadenken dezelfde dingen doen dan worden het vanzelf onbewuste gewoontes! (heb ik net gelezen in het boek van Ben Tiggelaar)quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:42 schreef DeLuna het volgende:
Jullie met je koekjes![]()
Ik ga hardlopen doei
Toch bedankt
So truequote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goedzo, wilskracht is overschat, gewoon elke dag zonder nadenken dezelfde dingen doen dan worden het vanzelf onbewuste gewoontes! (heb ik net gelezen in het boek van Ben Tiggelaar)
Café Noir is sinds een tijdje vegan. Die had ik gekocht vorige week.quote:
Niet?quote:
Dat het vorige keer niet lukte, zegt verder niets. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Goed dat je bent gaan hardlopen, hopelijk houdt je hoofd dan even op met vervelend doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:23 schreef DeLuna het volgende:
Oké oké.. ik weet het wel.. maar het is zo frustrerend. Dit is dat punt waar ik de vorige keer ook bleef hangen en waar ik het toen maar opgegeven heb. Dat gevoel heb ik nu weer.
plus 1, min de drank, zelfs dáár heb ik wat mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet?
Er is weinig waar ik niks mee heb.
Ja, drank, maar ja, dat kan je ook prima uit je menu schrappen.
Maar goed, koekjes ook!
ik vind simpele garnalenspiezen altijd fantastisch en half gecremeerde speklapjes uiteraardquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Moet zo even een boodschappenlijstje maken. Welk vleusch gaan we morgen allemaal doodmaken op de barbecue???![]()
Keuzes keuzes keuzes! Sowieso mijn trademark kipsaté en spare-ribs. Misschien nog wat vis of kebab maken van lamsgehakt.
Eigenlijk zouden we gewoon een keer in de maand moeten barbecueën
Als ik me te buiten wil gaan aan lekkere dingen, dan kom ik eigenlijk zelden tot nooit op het idee koekjes te eten! Er zijn zoveel dingen die ik veeeel lekkerder vindquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Niet?
Er is weinig waar ik niks mee heb.
Ja, drank, maar ja, dat kan je ook prima uit je menu schrappen.
Maar goed, koekjes ook!
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik me te buiten wil gaan aan lekkere dingen, dan kom ik eigenlijk zelden tot nooit op het idee koekjes te eten! Er zijn zoveel dingen die ik veeeel lekkerder vind![]()
Er zijn overigens genoeg mensen die drank juist niet uit hun menu kunnen schrappen
Ik zou gewoon dood dier kopen ipv dood maken op de bbqquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Moet zo even een boodschappenlijstje maken. Welk vleusch gaan we morgen allemaal doodmaken op de barbecue???![]()
Keuzes keuzes keuzes! Sowieso mijn trademark kipsaté en spare-ribs. Misschien nog wat vis, of kebab maken van lamsgehakt.
Eigenlijk zouden we gewoon een keer in de maand moeten barbecueën
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Koop maar vast een flinke vriezer dan
Dat was wel fijn ja. Nu gaan we gewoon weer verder!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:56 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat het vorige keer niet lukte, zegt verder niets. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Goed dat je bent gaan hardlopen, hopelijk houdt je hoofd dan even op met vervelend doen.
Dan kom ik bij jou wonenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hele vleeschgarage naast de dubbele garage voor de auto's en motoren
Ja klopt, fris heb ik 18 (:oquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plus 1, min de drank, zelfs dáár heb ik wat mee.
Okee, waar ik oprecht weinig mee heb: pinda's, frisdrank en sap, supermarktgebak.
Het nut van frisdrank is me altijd ontgaan...
Ik heb van een paar maanden geleden foto's van een avondje uit met mijn 'adoptiekind' met ondergewicht. Echt erg...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Zeker als ik met allemaal bonestaken ben, dan hoef ik niet zo nodig op de voorgrond.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:03 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ik denk mezelf altijd dikker hier omdat veel van jullie veel lichter zijn.
Maar ook dwergjesScheelt enorm.
Er zijn er ook genoeg veel zwaarder hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:03 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ik denk mezelf altijd dikker hier omdat veel van jullie veel lichter zijn.
Geen idee! Ik ben 1m65 en dat was ooit volgens een jaarboekje van het CBS de gemiddelde lengte van de Nederlandse vrouwquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Onder welke lengte val je onder dwerjes?
< 1.75 ?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Onder welke lengte val je onder dwerjes?
Seriously? Ik vind mezelf in de meeste gezelschappen best lang met mijn 1.74quote:
True. Maar die posten niet zo vaak de harde cijfers.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg veel zwaarder hoor
quote:
NOEM JE MIJ NOU DIK?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
True. Maar die posten niet zo vaak de harde cijfers.
Dik? Dat zou ik noooooit zeggen.quote:
Vergeet ook je bombonella's niet he.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:03 schreef Vanyel het volgende:
nee, momenteel valt dat idd wel meequote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:45 schreef Vanyel het volgende:
Dat gebeurt toch al tijden niet? Of let ik gewoon niet goed op?
Die zijn 5 cups kleiner dan op mijn (borstvoedende) top. Tellen echt niet meer zo mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vergeet ook je bombonella's niet he.
Mghi, mocht ik willen. Of niet eigenlijk. Das BMI 22,2. Vast leuk, maar veeeel te veel onderhoud.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
En vanyel, jij weegt iets van 72 toch?
Dan zijn er volgens mij maar 3 of 4 lichter
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dwergen pas onder de 1.60. En reuzen boven de 1.85
En zo is er altijd wel wat, natuurlijkik voel soms ook wel een steekje als iemand mee komt posten met OMG IK BEN ZO DIK MIJN BMI IS 24 IK MOET ECHT AFVALLEN WANT IK WALG VAN MEZELF
Ik gok 60.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik at 1 celebration. hoeveel kcal zou het zijn?
een bounty celebration.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik gok 60.
Wat kunnen we winnen?
hmm jammer, ik houd niet zo van Bounty. Maar ik heb net op google gevonden dat ze 40 kcal zijn dus DeLuna wint hem! Al zal dat wel gemiddeld gelden en zullen die dingen nog ietwat verschillen.quote:
dat zou wel kunnen. Volgens de verpakking is 1 portie 27,6 gram. Logischerwijs zitten er dan drie units in 1 portie, en dat maakt 44 kcal dan.quote:
En die voelt hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nou maar dan ben je dus ongeveer net zo lang en zwaar als shandaly en die is veel slanker dan ik
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:30 schreef Artoo het volgende:
Ceeeeelebrate good times come on!
Ik ga vanavond een beetje celebraten denk ik. Ik heb net mijn laatste tentamencijfer terug en dat betekent dat ik mijn bachelordiploma kan gaan aanvragen
nais!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:30 schreef Artoo het volgende:
Ik ga vanavond een beetje celebraten denk ik. Ik heb net mijn laatste tentamencijfer terug en dat betekent dat ik mijn bachelordiploma kan gaan aanvragen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:30 schreef Artoo het volgende:
Maar die cijfers zijn ook wel heel hard tov de (bijna) gezonde bmi's hier, dat trek ik gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
True. Maar die posten niet zo vaak de harde cijfers.
Je hebt nog steeds energie nodig voor de beweging, maar je lichaam compenseert het door minder energie te verbruiken voor andere lichaamsprocessen. Onder andere door minder energie te stoppen in ontstekingsprocessen: direct ook één van de positieve effecten van lichaamsbeweging. Maar je hoeft het niet te lezen hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:49 schreef V1z0R het volgende:
Newton heeft dit jaren terug al weerlegd
Dat is het verschil tussen totale lethargie en minimale beweging. Veel meer sporten zorgt voor een gigantisch verschil in energieverbruik en de "toeslag" daarvan is absoluut nihil. Ik heb het gelezen*.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds energie nodig voor de beweging, maar je lichaam compenseert het door minder energie te verbruiken voor andere lichaamsprocessen. Onder andere door minder energie te stoppen in ontstekingsprocessen: direct ook één van de positieve effecten van lichaamsbeweging. Maar je hoeft het niet te lezen hoor
Dat zou ik vooral niet doenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 03:50 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ga het niet lezen. Ik geloof Isabeau altijd gewoon direct.
Ach, als je uitgaat van het ergste kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:35 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ga uit van het ergste. Gisteren wijn en brood met kroketten (van de vegetarische slager). Dat is dus kcal, vocht en gegarandeerd verstopt zitten. Misschien moet ik maar gewoon pas volgende week weer op de weegschaal gaan staan.
Ja, dat is dus ook zo. 0.5 erbij, 81.4 dus. Valt mee. Ik kon het toch niet laten, ik was uitgegaan van 82.5 of zo.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ach, als je uitgaat van het ergste kan het alleen maar meevallen
Ik zat hier eens over na te denken. Ik denk dat het principe voor zowel mannen als vrouwen wel opgaat; dat je kcal gaat compenseren als je over een bepaald punt bent met sporten. Alleen daar zit natuurlijk ook een grens aan. Mijn basaalmetabolisme zou zo'n 1600 kcal zijn en dat kan vast nog wel aardig minder voor je lichaam, maar minder dan 1000 zal toch een probleem moeten worden? Dan heb je maar 600 kcal te compenseren voor verbruikte energie bij extra sporten. Alleen die topsportmensen die verbruiken nog véél meer en dat zal dan toch óver dat plateau moeten gaan! Althans, dat is mijn (logische?) beredenering.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik geloof het wel hoor. Op fietsvakanties zou ik volgens de harde data zo'n 3000-4000 kcal per dag moeten verbranden maar als ik dat er bij eet kom ik toch echt aan..
Aan de andere kant.. renners in de Tour de France eten wel 6000 kcal per dagOp een of andere manier lijkt het bij mannen anders te werken?
Dit is voor mij ook wel een dingetje inderdaad. Mijn lijstjes zullen ook niet allemaal even gezond zijn maar ik ben allang blij dat ik niet alles in mijn mond stop wat op mijn pad komtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:25 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren 1500kcal en vandaag 1700kcal, niet met allemaal gezonde dingen dus een beetje jammer.
Maar wel al beter dan de 3000kcal die ik vorige maand op dit soort dagen dan wegwerkte.
Preciesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook wel een dingetje inderdaad. Mijn lijstjes zullen ook niet allemaal even gezond zijn maar ik ben allang blij dat ik niet alles in mijn mond stop wat op mijn pad komt
Ja, zeg... 1... Wat moet je nou met 1...quote:
Oh 1 zou voor mij echt genoeg zijn nu. Maar ik heb vanmiddag mijn doelstellingen-jurkje weer gevondenquote:
Oh heerlijk, naar Berlijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:23 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga de komende week afkicken van de weegschaalIn Berlijn
net geprobeerd, past nietquote:Op zondag 7 februari 2016 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh heerlijk, naar BerlijnJe kan vast de weegschaal wel inpakken in je koffer
Op die bitterbal?quote:Op zondag 7 februari 2016 02:26 schreef mrspoeZ het volgende:
Lijstje:
Bier, 1 bitterbal en anderhalf uur blazen.
Pics!!quote:Op zondag 7 februari 2016 11:16 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme wat zie ik er goed uit in mn nieuwe jurkje.
Thanks! Ik was ook heel erg content! Foto's maken is ook niet mijn sterkste kant, maar tering wat een taille heb ik in dit ding.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:45 schreef Mazou het volgende:
Mooi stofje! Klinkt iig heel mooi, jammer dat je het op de foto niet zo ziet. Het jurkje staat je in ieder geval wel heel mooi vind ik!
Gaaf zeg!!!quote:Op zondag 7 februari 2016 11:07 schreef DeLuna het volgende:
Weegschaal hier is gek geworden. 72,6.... Dat betekent een normaal gewicht met een BMI onder de 25![]()
Ik hou er maar rekening mee dat het de komende dagen weer meer is want dit verschil is wel erg groot met gisteren (-0,8) en eergisteren (-1,4)..
Leuk jurkje, staat je goedquote:Op zondag 7 februari 2016 11:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest ff foto maken. Helaas doet de foto het jurkje geen recht. Het is zwart velvet, maar doorschijnend. En de voering is vos-bruin. In het licht is dat zoo mooi
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Leuk jurkje, staat je goedwaar heb je hem vandaan?
En gefeliciteerd met je moeder!
O: kwark met beetje granola, honing, banaan
L: twee pannekoeken, stuk olijfbrood met ossenworst+rosbief, kommetje kwark m appel
D: goulash met spätzle en paarse spruitjes
T: stukje Tony kokos/pecan
quote:Op zondag 7 februari 2016 11:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest ff foto maken. Helaas doet de foto het jurkje geen recht. Het is zwart velvet, maar doorschijnend. En de voering is vos-bruin. In het licht is dat zoo mooi
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |