quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Da's anderhalve kilo meer. Dus ongeveer 350 gram per week. Dat is écht niet slecht!
Oké oké.. ik weet het wel.. maar het is zo frustrerend. Dit is dat punt waar ik de vorige keer ook bleef hangen en waar ik het toen maar opgegeven heb. Dat gevoel heb ik nu weer.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja ik zou er ook voor tekenen hoor! Liever 6kg in een jaar en dat het eraf blijft (zo is het bij mij iig gegaan) dan 3kg per maand.
En het is natuurlijk ook altijd een beetje two steps forward, one step back. De perfecte trendlijn bestaat niet
Maar je hebt geen enkele reden om op te geven, dus dat is gewoon je hoofd wat met je aan het fucken is!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Oké oké.. ik weet het wel.. maar het is zo frustrerend. Dit is dat punt waar ik de vorige keer ook bleef hangen en waar ik het toen maar opgegeven heb. Dat gevoel heb ik nu weer.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:05 schreef LadyOracle het volgende:
80.9 net! :-o
80 is pas mijn doel voor 1 maart. Ik loop voor op schema. Snel koekjes pakken. :-D
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
Niet zeiken Luun, je bent 'n lekker ding.
Altijd he, kan ik dat niet eens gewoon uitzettenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar je hebt geen enkele reden om op te geven, dus dat is gewoon je hoofd wat met je aan het fucken is!
Ik alleen eens in de zoveel tijd. 2 keer per jaar ofzo. Vooral als er chocolade op zit, en dan lekker dopen in de theequote:
Goedzo, wilskracht is overschat, gewoon elke dag zonder nadenken dezelfde dingen doen dan worden het vanzelf onbewuste gewoontes! (heb ik net gelezen in het boek van Ben Tiggelaar)quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:42 schreef DeLuna het volgende:
Jullie met je koekjes![]()
Ik ga hardlopen doei
Toch bedankt
So truequote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goedzo, wilskracht is overschat, gewoon elke dag zonder nadenken dezelfde dingen doen dan worden het vanzelf onbewuste gewoontes! (heb ik net gelezen in het boek van Ben Tiggelaar)
Café Noir is sinds een tijdje vegan. Die had ik gekocht vorige week.quote:
Niet?quote:
Dat het vorige keer niet lukte, zegt verder niets. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Goed dat je bent gaan hardlopen, hopelijk houdt je hoofd dan even op met vervelend doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:23 schreef DeLuna het volgende:
Oké oké.. ik weet het wel.. maar het is zo frustrerend. Dit is dat punt waar ik de vorige keer ook bleef hangen en waar ik het toen maar opgegeven heb. Dat gevoel heb ik nu weer.
plus 1, min de drank, zelfs dáár heb ik wat mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet?
Er is weinig waar ik niks mee heb.
Ja, drank, maar ja, dat kan je ook prima uit je menu schrappen.
Maar goed, koekjes ook!
ik vind simpele garnalenspiezen altijd fantastisch en half gecremeerde speklapjes uiteraardquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Moet zo even een boodschappenlijstje maken. Welk vleusch gaan we morgen allemaal doodmaken op de barbecue???![]()
Keuzes keuzes keuzes! Sowieso mijn trademark kipsaté en spare-ribs. Misschien nog wat vis of kebab maken van lamsgehakt.
Eigenlijk zouden we gewoon een keer in de maand moeten barbecueën
Als ik me te buiten wil gaan aan lekkere dingen, dan kom ik eigenlijk zelden tot nooit op het idee koekjes te eten! Er zijn zoveel dingen die ik veeeel lekkerder vindquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Niet?
Er is weinig waar ik niks mee heb.
Ja, drank, maar ja, dat kan je ook prima uit je menu schrappen.
Maar goed, koekjes ook!
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik me te buiten wil gaan aan lekkere dingen, dan kom ik eigenlijk zelden tot nooit op het idee koekjes te eten! Er zijn zoveel dingen die ik veeeel lekkerder vind![]()
Er zijn overigens genoeg mensen die drank juist niet uit hun menu kunnen schrappen
Ik zou gewoon dood dier kopen ipv dood maken op de bbqquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Moet zo even een boodschappenlijstje maken. Welk vleusch gaan we morgen allemaal doodmaken op de barbecue???![]()
Keuzes keuzes keuzes! Sowieso mijn trademark kipsaté en spare-ribs. Misschien nog wat vis, of kebab maken van lamsgehakt.
Eigenlijk zouden we gewoon een keer in de maand moeten barbecueën
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Koop maar vast een flinke vriezer dan
Dat was wel fijn ja. Nu gaan we gewoon weer verder!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:56 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat het vorige keer niet lukte, zegt verder niets. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Goed dat je bent gaan hardlopen, hopelijk houdt je hoofd dan even op met vervelend doen.
Dan kom ik bij jou wonenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hele vleeschgarage naast de dubbele garage voor de auto's en motoren
Ja klopt, fris heb ik 18 (:oquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plus 1, min de drank, zelfs dáár heb ik wat mee.
Okee, waar ik oprecht weinig mee heb: pinda's, frisdrank en sap, supermarktgebak.
Het nut van frisdrank is me altijd ontgaan...
Ik heb van een paar maanden geleden foto's van een avondje uit met mijn 'adoptiekind' met ondergewicht. Echt erg...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Zeker als ik met allemaal bonestaken ben, dan hoef ik niet zo nodig op de voorgrond.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:03 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ik denk mezelf altijd dikker hier omdat veel van jullie veel lichter zijn.
Maar ook dwergjesScheelt enorm.
Er zijn er ook genoeg veel zwaarder hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:03 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ik denk mezelf altijd dikker hier omdat veel van jullie veel lichter zijn.
Geen idee! Ik ben 1m65 en dat was ooit volgens een jaarboekje van het CBS de gemiddelde lengte van de Nederlandse vrouwquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Onder welke lengte val je onder dwerjes?
< 1.75 ?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Onder welke lengte val je onder dwerjes?
Seriously? Ik vind mezelf in de meeste gezelschappen best lang met mijn 1.74quote:
True. Maar die posten niet zo vaak de harde cijfers.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg veel zwaarder hoor
quote:
NOEM JE MIJ NOU DIK?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
True. Maar die posten niet zo vaak de harde cijfers.
Dik? Dat zou ik noooooit zeggen.quote:
Vergeet ook je bombonella's niet he.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:03 schreef Vanyel het volgende:
nee, momenteel valt dat idd wel meequote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:45 schreef Vanyel het volgende:
Dat gebeurt toch al tijden niet? Of let ik gewoon niet goed op?
Die zijn 5 cups kleiner dan op mijn (borstvoedende) top. Tellen echt niet meer zo mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vergeet ook je bombonella's niet he.
Mghi, mocht ik willen. Of niet eigenlijk. Das BMI 22,2. Vast leuk, maar veeeel te veel onderhoud.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
En vanyel, jij weegt iets van 72 toch?
Dan zijn er volgens mij maar 3 of 4 lichter
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dwergen pas onder de 1.60. En reuzen boven de 1.85
En zo is er altijd wel wat, natuurlijkik voel soms ook wel een steekje als iemand mee komt posten met OMG IK BEN ZO DIK MIJN BMI IS 24 IK MOET ECHT AFVALLEN WANT IK WALG VAN MEZELF
Ik gok 60.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik at 1 celebration. hoeveel kcal zou het zijn?
een bounty celebration.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik gok 60.
Wat kunnen we winnen?
hmm jammer, ik houd niet zo van Bounty. Maar ik heb net op google gevonden dat ze 40 kcal zijn dus DeLuna wint hem! Al zal dat wel gemiddeld gelden en zullen die dingen nog ietwat verschillen.quote:
dat zou wel kunnen. Volgens de verpakking is 1 portie 27,6 gram. Logischerwijs zitten er dan drie units in 1 portie, en dat maakt 44 kcal dan.quote:
En die voelt hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nou maar dan ben je dus ongeveer net zo lang en zwaar als shandaly en die is veel slanker dan ik
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:30 schreef Artoo het volgende:
Ceeeeelebrate good times come on!
Ik ga vanavond een beetje celebraten denk ik. Ik heb net mijn laatste tentamencijfer terug en dat betekent dat ik mijn bachelordiploma kan gaan aanvragen
nais!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:30 schreef Artoo het volgende:
Ik ga vanavond een beetje celebraten denk ik. Ik heb net mijn laatste tentamencijfer terug en dat betekent dat ik mijn bachelordiploma kan gaan aanvragen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:30 schreef Artoo het volgende:
Maar die cijfers zijn ook wel heel hard tov de (bijna) gezonde bmi's hier, dat trek ik gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
True. Maar die posten niet zo vaak de harde cijfers.
Je hebt nog steeds energie nodig voor de beweging, maar je lichaam compenseert het door minder energie te verbruiken voor andere lichaamsprocessen. Onder andere door minder energie te stoppen in ontstekingsprocessen: direct ook één van de positieve effecten van lichaamsbeweging. Maar je hoeft het niet te lezen hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:49 schreef V1z0R het volgende:
Newton heeft dit jaren terug al weerlegd
Dat is het verschil tussen totale lethargie en minimale beweging. Veel meer sporten zorgt voor een gigantisch verschil in energieverbruik en de "toeslag" daarvan is absoluut nihil. Ik heb het gelezen*.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds energie nodig voor de beweging, maar je lichaam compenseert het door minder energie te verbruiken voor andere lichaamsprocessen. Onder andere door minder energie te stoppen in ontstekingsprocessen: direct ook één van de positieve effecten van lichaamsbeweging. Maar je hoeft het niet te lezen hoor
Dat zou ik vooral niet doenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 03:50 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ga het niet lezen. Ik geloof Isabeau altijd gewoon direct.
Ach, als je uitgaat van het ergste kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:35 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ga uit van het ergste. Gisteren wijn en brood met kroketten (van de vegetarische slager). Dat is dus kcal, vocht en gegarandeerd verstopt zitten. Misschien moet ik maar gewoon pas volgende week weer op de weegschaal gaan staan.
Ja, dat is dus ook zo. 0.5 erbij, 81.4 dus. Valt mee. Ik kon het toch niet laten, ik was uitgegaan van 82.5 of zo.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ach, als je uitgaat van het ergste kan het alleen maar meevallen
Ik zat hier eens over na te denken. Ik denk dat het principe voor zowel mannen als vrouwen wel opgaat; dat je kcal gaat compenseren als je over een bepaald punt bent met sporten. Alleen daar zit natuurlijk ook een grens aan. Mijn basaalmetabolisme zou zo'n 1600 kcal zijn en dat kan vast nog wel aardig minder voor je lichaam, maar minder dan 1000 zal toch een probleem moeten worden? Dan heb je maar 600 kcal te compenseren voor verbruikte energie bij extra sporten. Alleen die topsportmensen die verbruiken nog véél meer en dat zal dan toch óver dat plateau moeten gaan! Althans, dat is mijn (logische?) beredenering.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik geloof het wel hoor. Op fietsvakanties zou ik volgens de harde data zo'n 3000-4000 kcal per dag moeten verbranden maar als ik dat er bij eet kom ik toch echt aan..
Aan de andere kant.. renners in de Tour de France eten wel 6000 kcal per dagOp een of andere manier lijkt het bij mannen anders te werken?
Dit is voor mij ook wel een dingetje inderdaad. Mijn lijstjes zullen ook niet allemaal even gezond zijn maar ik ben allang blij dat ik niet alles in mijn mond stop wat op mijn pad komtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:25 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren 1500kcal en vandaag 1700kcal, niet met allemaal gezonde dingen dus een beetje jammer.
Maar wel al beter dan de 3000kcal die ik vorige maand op dit soort dagen dan wegwerkte.
Preciesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook wel een dingetje inderdaad. Mijn lijstjes zullen ook niet allemaal even gezond zijn maar ik ben allang blij dat ik niet alles in mijn mond stop wat op mijn pad komt
Ja, zeg... 1... Wat moet je nou met 1...quote:
Oh 1 zou voor mij echt genoeg zijn nu. Maar ik heb vanmiddag mijn doelstellingen-jurkje weer gevondenquote:
Oh heerlijk, naar Berlijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:23 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga de komende week afkicken van de weegschaalIn Berlijn
net geprobeerd, past nietquote:Op zondag 7 februari 2016 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh heerlijk, naar BerlijnJe kan vast de weegschaal wel inpakken in je koffer
Op die bitterbal?quote:Op zondag 7 februari 2016 02:26 schreef mrspoeZ het volgende:
Lijstje:
Bier, 1 bitterbal en anderhalf uur blazen.
Pics!!quote:Op zondag 7 februari 2016 11:16 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme wat zie ik er goed uit in mn nieuwe jurkje.
Thanks! Ik was ook heel erg content! Foto's maken is ook niet mijn sterkste kant, maar tering wat een taille heb ik in dit ding.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:45 schreef Mazou het volgende:
Mooi stofje! Klinkt iig heel mooi, jammer dat je het op de foto niet zo ziet. Het jurkje staat je in ieder geval wel heel mooi vind ik!
Gaaf zeg!!!quote:Op zondag 7 februari 2016 11:07 schreef DeLuna het volgende:
Weegschaal hier is gek geworden. 72,6.... Dat betekent een normaal gewicht met een BMI onder de 25![]()
Ik hou er maar rekening mee dat het de komende dagen weer meer is want dit verschil is wel erg groot met gisteren (-0,8) en eergisteren (-1,4)..
Leuk jurkje, staat je goedquote:Op zondag 7 februari 2016 11:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest ff foto maken. Helaas doet de foto het jurkje geen recht. Het is zwart velvet, maar doorschijnend. En de voering is vos-bruin. In het licht is dat zoo mooi
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Leuk jurkje, staat je goedwaar heb je hem vandaan?
En gefeliciteerd met je moeder!
O: kwark met beetje granola, honing, banaan
L: twee pannekoeken, stuk olijfbrood met ossenworst+rosbief, kommetje kwark m appel
D: goulash met spätzle en paarse spruitjes
T: stukje Tony kokos/pecan
quote:Op zondag 7 februari 2016 11:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest ff foto maken. Helaas doet de foto het jurkje geen recht. Het is zwart velvet, maar doorschijnend. En de voering is vos-bruin. In het licht is dat zoo mooi
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |