Ach, als je uitgaat van het ergste kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:35 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ga uit van het ergste. Gisteren wijn en brood met kroketten (van de vegetarische slager). Dat is dus kcal, vocht en gegarandeerd verstopt zitten. Misschien moet ik maar gewoon pas volgende week weer op de weegschaal gaan staan.
Ja, dat is dus ook zo. 0.5 erbij, 81.4 dus. Valt mee. Ik kon het toch niet laten, ik was uitgegaan van 82.5 of zo.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ach, als je uitgaat van het ergste kan het alleen maar meevallen
Ik zat hier eens over na te denken. Ik denk dat het principe voor zowel mannen als vrouwen wel opgaat; dat je kcal gaat compenseren als je over een bepaald punt bent met sporten. Alleen daar zit natuurlijk ook een grens aan. Mijn basaalmetabolisme zou zo'n 1600 kcal zijn en dat kan vast nog wel aardig minder voor je lichaam, maar minder dan 1000 zal toch een probleem moeten worden? Dan heb je maar 600 kcal te compenseren voor verbruikte energie bij extra sporten. Alleen die topsportmensen die verbruiken nog véél meer en dat zal dan toch óver dat plateau moeten gaan! Althans, dat is mijn (logische?) beredenering.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik geloof het wel hoor. Op fietsvakanties zou ik volgens de harde data zo'n 3000-4000 kcal per dag moeten verbranden maar als ik dat er bij eet kom ik toch echt aan..
Aan de andere kant.. renners in de Tour de France eten wel 6000 kcal per dagOp een of andere manier lijkt het bij mannen anders te werken?
Dit is voor mij ook wel een dingetje inderdaad. Mijn lijstjes zullen ook niet allemaal even gezond zijn maar ik ben allang blij dat ik niet alles in mijn mond stop wat op mijn pad komtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:25 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren 1500kcal en vandaag 1700kcal, niet met allemaal gezonde dingen dus een beetje jammer.
Maar wel al beter dan de 3000kcal die ik vorige maand op dit soort dagen dan wegwerkte.
Preciesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook wel een dingetje inderdaad. Mijn lijstjes zullen ook niet allemaal even gezond zijn maar ik ben allang blij dat ik niet alles in mijn mond stop wat op mijn pad komt
Ja, zeg... 1... Wat moet je nou met 1...quote:
Oh 1 zou voor mij echt genoeg zijn nu. Maar ik heb vanmiddag mijn doelstellingen-jurkje weer gevondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |