NOEM JE MIJ NOU DIK?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
True. Maar die posten niet zo vaak de harde cijfers.
Dik? Dat zou ik noooooit zeggen.quote:
Vergeet ook je bombonella's niet he.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:03 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ik denk mezelf altijd dikker hier omdat veel van jullie veel lichter zijn.
Maar ook dwergjesScheelt enorm.
nee, momenteel valt dat idd wel meequote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:45 schreef Vanyel het volgende:
Dat gebeurt toch al tijden niet? Of let ik gewoon niet goed op?
Die zijn 5 cups kleiner dan op mijn (borstvoedende) top. Tellen echt niet meer zo mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vergeet ook je bombonella's niet he.
Mghi, mocht ik willen. Of niet eigenlijk. Das BMI 22,2. Vast leuk, maar veeeel te veel onderhoud.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
En vanyel, jij weegt iets van 72 toch?
Dan zijn er volgens mij maar 3 of 4 lichter
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dwergen pas onder de 1.60. En reuzen boven de 1.85
En zo is er altijd wel wat, natuurlijkik voel soms ook wel een steekje als iemand mee komt posten met OMG IK BEN ZO DIK MIJN BMI IS 24 IK MOET ECHT AFVALLEN WANT IK WALG VAN MEZELF
Ik gok 60.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik at 1 celebration. hoeveel kcal zou het zijn?
een bounty celebration.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik gok 60.
Wat kunnen we winnen?
hmm jammer, ik houd niet zo van Bounty. Maar ik heb net op google gevonden dat ze 40 kcal zijn dus DeLuna wint hem! Al zal dat wel gemiddeld gelden en zullen die dingen nog ietwat verschillen.quote:
dat zou wel kunnen. Volgens de verpakking is 1 portie 27,6 gram. Logischerwijs zitten er dan drie units in 1 portie, en dat maakt 44 kcal dan.quote:
En die voelt hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nou maar dan ben je dus ongeveer net zo lang en zwaar als shandaly en die is veel slanker dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |