Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:30 schreef Artoo het volgende:
Ceeeeelebrate good times come on!
Ik ga vanavond een beetje celebraten denk ik. Ik heb net mijn laatste tentamencijfer terug en dat betekent dat ik mijn bachelordiploma kan gaan aanvragen
nais!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:30 schreef Artoo het volgende:
Ik ga vanavond een beetje celebraten denk ik. Ik heb net mijn laatste tentamencijfer terug en dat betekent dat ik mijn bachelordiploma kan gaan aanvragen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:30 schreef Artoo het volgende:
Maar die cijfers zijn ook wel heel hard tov de (bijna) gezonde bmi's hier, dat trek ik gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
True. Maar die posten niet zo vaak de harde cijfers.
Je hebt nog steeds energie nodig voor de beweging, maar je lichaam compenseert het door minder energie te verbruiken voor andere lichaamsprocessen. Onder andere door minder energie te stoppen in ontstekingsprocessen: direct ook één van de positieve effecten van lichaamsbeweging. Maar je hoeft het niet te lezen hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:49 schreef V1z0R het volgende:
Newton heeft dit jaren terug al weerlegd
Dat is het verschil tussen totale lethargie en minimale beweging. Veel meer sporten zorgt voor een gigantisch verschil in energieverbruik en de "toeslag" daarvan is absoluut nihil. Ik heb het gelezen*.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds energie nodig voor de beweging, maar je lichaam compenseert het door minder energie te verbruiken voor andere lichaamsprocessen. Onder andere door minder energie te stoppen in ontstekingsprocessen: direct ook één van de positieve effecten van lichaamsbeweging. Maar je hoeft het niet te lezen hoor
Dat zou ik vooral niet doenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 03:50 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ga het niet lezen. Ik geloof Isabeau altijd gewoon direct.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |