Dat is goed om te horen! Maar ik zou die van mij voor geen goud kwijt willen hoor!quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hihi, dat dacht ik ook.. Blijkt dat dat niet per se de allerbeste reden is om bij iemand te blijven.
Maar goed, dat ligt aan mij. Ik was 19 toen ik mijn ex leerde kennen en 25 toen ik bij hem wegging. In de tussentijd was ik 30 kilo aangekomen en 50 kilo weer afgevallen en 'even' volwassen geworden.
Nu ben ik zo veel gelukkiger
Hihiquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Tink, ik heb het al vaker gezien, maar toch... elke keer weer... Tering wat zie jij er awesome uit!![]()
dus binnenkort word je weer dik?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hihi![]()
![]()
Ik ben ook echt gelukkig. Dat blijkt een hoop te helpen.
Die foto onderaan de trap is in een maļsdoolhof. Vriendlief en mijn twee neefjes stonden bovenop de uitkijktoren. Het zonnetje scheen, die jochies hadden de tijd van hun leven en ik kon me geen betere dag wensen + dat ik ineens inzag dat vriendlief een fantastische papa zou zijn...
Hoe veel beter kan je dag worden?![]()
Njah, we wonen net 5 weken samen (nu bijna 1,5 jaar samen ofzo), dus voorlopig geen haast. Eerst maar eens een trouwringquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dus binnenkort word je weer dik?
Wil jij nu ook een nieuwe vent?quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow mooie inspirerende verhalen en foto's hier weer!
Nee hoor, ik ben blij dat hij me leuk vond met 12kg meer en nu nog steedsquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wil jij nu ook een nieuwe vent?
qua suikergehalte scheelt het niet veel... Wel een prima lunch op en dadelijk trakteren. Nomnomnom.. eigenlijk balen dat ik zo'n keukenprinses ben. Gebak van de Hema laat ik toch makkelijker staan dan mijn zelfgebakken kersenbrownies.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:12 schreef Barreltje het volgende:
ach.. het is geen ontbijtkoek toch?![]()
Ah dat lijkt me zo handig als je partner dat kan en leuk vindtquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:17 schreef MutedFaith het volgende:
Nu als oefenobject op de massagetafel. Vrouw heeft vanavond examen van haar cursus.
Goed voor de lijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:16 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn vrouw heeft een beugel gekregen en kan nog moeilijk harde dingen bijten.
Een voordeel aan het thuis werken dan. Hoe gaat het met je mogelijke nieuwe project?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:17 schreef MutedFaith het volgende:
Nu als oefenobject op de massagetafel. Vrouw heeft vanavond examen van haar cursus.
Smakelijk zometeen!quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
qua suikergehalte scheelt het niet veel... Wel een prima lunch op en dadelijk trakteren. Nomnomnom.. eigenlijk balen dat ik zo'n keukenprinses ben. Gebak van de Hema laat ik toch makkelijker staan dan mijn zelfgebakken kersenbrownies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |