#fattie4lifequote:Op donderdag 4 februari 2016 16:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het vegeteren.
Waarom vegeteren?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het vegeteren.
Nog tijd zat voor 2000 erbij!quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
1100 kcal in mn mik gestopt, dus nope.
Waarom niet?quote:
Heerlijk dat je dat kan! Ik heb zo'n moeite met in slaap vallen altijd. Maar deze week lukt het me wel bijna elke dag om 8 uur te slapen zonder al teveel wakker worden, en ik merk ook dat ik het nodig heb want ik word dan alsnog doodmoe wakker, van de wekker, dat gebeurt bijna nooitquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:27 schreef Lonaa het volgende:
Of nou ja, eigenlijk viel ik gewoon in slaap op de bank in de middag.
Inslapen is mijn probleem niet. Ik kan echter niet doorslapen. Nooit. Tenzij pillen, dan soms wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heerlijk dat je dat kan! Ik heb zo'n moeite met in slaap vallen altijd. Maar deze week lukt het me wel bijna elke dag om 8 uur te slapen zonder al teveel wakker worden, en ik merk ook dat ik het nodig heb want ik word dan alsnog doodmoe wakker, van de wekker, dat gebeurt bijna nooit
Ja daar heb ik ook wel vaak last van. Maar ik merk wel dat het in de winter veel minder erg is dan in de zomerquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Inslapen is mijn probleem niet. Ik kan echter niet doorslapen. Nooit. Tenzij pillen, dan soms wel.
Heul handig inderdaad. Vooral ook omdat ik regelmatig last van m'n rug heb. Al is dat sinds ik afgevallen ben een stuk minder.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah dat lijkt me zo handig als je partner dat kan en leuk vindt
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Goed voor de lijn
[..]
Een voordeel aan het thuis werken dan. Hoe gaat het met je mogelijke nieuwe project?
* LPFAN doet wat op de post ;pquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, nu wil ik ook zelfgemaakte shoarma
+1quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, nu wil ik ook zelfgemaakte shoarma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |