LL = swirlquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind BJ helemaal niet zo lekker, maar het heeft voor mij wel hele toffe Lowlands-herinneringen
Het is niet onwaar. Maar of het het beste idee is, is natuurlijk iets andersquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Toen ik vroeg 'Waarom doe je dat?' was het antwoord 'omdat het werkt'
Ik heb er verder maar niks over gezegd.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er kwam gisteren iemand het hardlooptopic in met zo'n modifastdieet van 800, en die moest een 14K race lopen dit weekend. Zit je dan. Nou ja. hè?
Je houdt dan gewoon niet van jezelf.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:03 schreef Lonaa het volgende:
Maar 21 dagen 600 kcal per dag? Holy, ik moet er niet aan denken.
Sommige mensen meer dan een half jaar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:03 schreef Lonaa het volgende:
Maar 21 dagen 600 kcal per dag? Holy, ik moet er niet aan denken.
Jaaja, ik ben er al. Kan het oude topic niet terugvinden (mijn zoekskills op dit forum zijn dramatisch en ik weet niet meer welk nummer het was), dus heb even nieuwe gezocht:quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Rondje voor en na foto's!
Hup tink, posten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook een nieuwe kerel...quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:24 schreef kwakz0r het volgende:
Uniekhoorn is ook nog steeds slank trouwens!
Aan haar profielfoto op FB te zien is BJ nog hartstikke slank (en heeft ze een nieuwe man ook).Misschien hoort het bij slank worden?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Dit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
En ik wil geen nieuwe kerel! Hou op!
Hihi, dat dacht ik ook.. Blijkt dat dat niet per se de allerbeste reden is om bij iemand te blijven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit.
Alsof er iemand anders is die 't met mij uit zou houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |