abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156077454
Elders op het forum:
quote:
Ik lees het in geen enkel topic terug en dat zijn er de laatste tijd nogal wat, met al die vrouwen die maar al te graag hun ongezouten mening geven over het doen en laten van mannen, terwijl ze zelf buiten schot blijven.
Daar zit best een punt, want zeiken kunnen we natuurlijk allemaal. Maar wat hebben vrouwen naast hun gezeik nog meer te bieden aan hun partner?

Post hier wat jij als vrouw te bieden hebt aan je partner.

(TS gaat eerst navraag doen voor een realistische weergave om het dan vervolgens te posten)
pi_156077554
We draaien het om, ze doet het huishouden en ligt regelmatig op de rug, voldoende toch?
pi_156077576
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:10 schreef hoas het volgende:
We draaien het om, ze doet het huishouden en ligt regelmatig op de rug, voldoende toch?
^O^ ^O^
No Guts, No Glory
  maandag 14 september 2015 @ 14:12:02 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156077594
Waarom moet het weer zo'n man-vrouwding worden? Dan haak ik direct al af. :O
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 14 september 2015 @ 14:12:11 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_156077597
quote:
Sorry, waarom wordt het altijd gedaan alsof dat 'op de rug liggen' een soort van pleziertje voor uitsluitend de man is?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 14 september 2015 @ 14:12:55 #6
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_156077609
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:12 schreef Lienekien het volgende:
Ja je ziet nu al wel hoe dit topic offtopic gaat.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_156077641
quote:
Hopelijk biedt ze je ook begrijpend lezen aan, dag hoor :W
pi_156077681
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja je ziet nu al wel hoe dit topic offtopic gaat.
Maar is het een kwestie van te dom en slecht lezend zijn of is het gewoon niet belangrijk genoeg om ontopic te blijven?
  maandag 14 september 2015 @ 14:17:25 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156077714
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Maar is het een kwestie van te dom en slecht lezend zijn of is het gewoon niet belangrijk genoeg om ontopic te blijven?
Je zet zelf de toon door over zeikwijven te beginnen.
pi_156077759
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je zet zelf de toon door over zeikwijven te beginnen.
Ik had gehoopt dat een en ander genuanceerder over kwam dan puur dat, maar ik heb mijn partner dan ook een apart gevoel voor humor en enige zelfspot te brengen..
  maandag 14 september 2015 @ 14:21:22 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156077806
Kijk, iemand die zich afvraagt of een vrouw wel iets te bieden heeft in een relatie, die is al vrij reddeloos verloren.

Daar wil ik best een minuut stilte voor in acht nemen.
pi_156077839
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:21 schreef Lienekien het volgende:
Kijk, iemand die zich afvraagt of een vrouw wel iets te bieden heeft in een relatie, die is al vrij reddeloos verloren.

Hoezo of? In dit topic is de vraag wat..
  maandag 14 september 2015 @ 14:24:08 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156077879
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:22 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hoezo of? In dit topic is de vraag wat..
Ik refereer naar de oorprong van de vraag in dat andere topic.
pi_156077895
Lienekien verneukt een topic wat ze in de eerste plaats al niet leuk vindt. Chapeau. reageer dan gewoon niet.
pi_156077899
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bedankt.
  maandag 14 september 2015 @ 14:25:41 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156077922
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:24 schreef bamibij het volgende:

[..]

Bedankt.
Graag gedaan, sgatje.
pi_156077935
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Joh en ik probeer subtiel richting ontopic te gaan zeg maar. Dat heb ik namelijk ook te bieden, behulpzaamheid..
pi_156077975
Wat is de bedoeling?

Seks, toch?
pi_156077997
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:21 schreef Lienekien het volgende:

Hier moest ik eigenlijk best om lachen _O-

En ontopic: ik heb ontzettend veel te bieden. Maar ik heb niks te bieden (of wil niks bieden) aan iemand die wil weten welke toegevoegde waarde 'een vrouw' in zijn leven heeft :W
pi_156078036
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:28 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hier moest ik eigenlijk best om lachen _O-

En ontopic: ik heb ontzettend veel te bieden. Maar ik heb niks te bieden (of wil niks bieden) aan iemand die wil weten welke toegevoegde waarde 'een vrouw' in zijn leven heeft :W
Niet een vrouw *zucht*

quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:05 schreef Scary_Mary het volgende:
pi_156078073
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet een vrouw *zucht*

[..]

Ja ik pakte even mee wat die user in het andere topic vroeg ;)

Tsja en wat ik te bieden heb. Dat ligt maar net aan de man. Een feestbeest die elke week bezopen in de skihut wil rondhangen heb ik niks te bieden.
pi_156078091
Wat heb ik als vrouw te bieden aan een man?
Wel, om te beginnen ben ik gewoon lief en naar mijn gezin nogal verzorgend ingesteld.
Dat houdt dan in dat ik altijd geïnteresseerd ben in hun verhalen, hulp bied waar nodig, zorg geef op allerlei vlakken van huishoudelijke zaken tot regelzaken.. Dus ook koken en daarmee rekenhoudend met de ander.
Ik ben irl een leuke en onderhoudende gesprekspartner.
En dan natuurlijk de seks. Ik kan, net als de meeste vrouwen, op elke straathoek sekskrijgen.. mannen niet.

Maar heb je een link naar dat oorspronkelijke topic? Ik ben namelijk wel benieuwd wat de moderne 'oudere' man (35-50) eigenlijk aan een vrouw te bieden heeft.
pi_156078123
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:31 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja ik pakte even mee wat die user in het andere topic vroeg ;)

Tsja en wat ik te bieden heb. Dat ligt maar net aan de man. Een feestbeest die elke week bezopen in de skihut wil rondhangen heb ik niks te bieden.
Ik begin die user eerlijk gezegd best te begrijpen op deze manier, want waarom zou wat jij te bieden hebt, af moeten hangen van de man? Pas je het aanbod aan of is de mening van de ander relevanter dan wat jij vindt dat je te bieden hebt?
pi_156078176
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:32 schreef Ouder1 het volgende:
Wat heb ik als vrouw te bieden aan een man?
Wel, om te beginnen ben ik gewoon lief en naar mijn gezin nogal verzorgend ingesteld.
Dat houdt dan in dat ik altijd geïnteresseerd ben in hun verhalen, hulp bied waar nodig, zorg geef op allerlei vlakken van huishoudelijke zaken tot regelzaken.. Dus ook koken en daarmee rekenhoudend met de ander.
Ik ben irl een leuke en onderhoudende gesprekspartner.
En dan natuurlijk de seks. Ik kan, net als de meeste vrouwen, op elke straathoek sekskrijgen.. mannen niet.
:*

quote:
Ik ben namelijk wel benieuwd wat de moderne 'oudere' man (35-50) eigenlijk aan een vrouw te bieden heeft.
Daar kun je beter je eigen topic voor opstarten, anders gaan we hier en/of in dat gebruiksaanwijzingentopic weer off topic..
pi_156078216
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:33 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik begin die user eerlijk gezegd best te begrijpen op deze manier, want waarom zou wat jij te bieden hebt, af moeten hangen van de man? Pas je het aanbod aan of is de mening van de ander relevanter dan wat jij vindt dat je te bieden hebt?
Nee zo bedoel ik het niet.

Ik kan wel zeggen wat ik te bieden heb (en voor het ongeduldje hier het lijstje: ik ben super-grappig, slim, heb interesse in kunst en cultuur, kan goed koken/bakken, ben begaan met de mede-mens) maar een ander kan zeggen dat dat wat ik te bieden heb geen waarde heeft. Wat je te bieden hebt is behoorlijk subjectief omdat er een waardeoordeel aan vast hangt. Ik vind het belangrijk dat iemand begaan is met zn medemens en van cultuur houdt. Dat is iets wat ik ook bied. Maar als de ander daar geen waarde aan hecht dan heb ik voor die persoon niks te bieden.

Snap je wat ik bedoel?
pi_156078231
Humor, zelfspot, mezelf op sommige momenten willen wegcijferen, steun, liefde, begrip, flexibiliteit, prima gesprekspartner.

Zoiets? :)

Maar voor mensen die mij niets bieden ben ik een botte trut btw...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_156078252
quote:

[..]

Je vraagt het niet aan mij... maar toch wil ik hier wel op antwoorden.

Als een man heel sterk de overtuiging heeft dat ik, als vrouw, vooral zelfstandig, zelfredzaam en zelfvoorzienend moet zijn.. dan heb ik ook veel minder de neiging om verzorgend en lief te zijn.
Dat van twee walletjes heten.. daar houd ik niet zo van en zou ik het doen dat zou ik overbelast raken.
pi_156078306
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee zo bedoel ik het niet.

Ik kan wel zeggen wat ik te bieden heb (en voor het ongeduldje hier het lijstje: ik ben super-grappig, slim, heb interesse in kunst en cultuur, kan goed koken/bakken, ben begaan met de mede-mens) maar een ander kan zeggen dat dat wat ik te bieden heb geen waarde heeft. Wat je te bieden hebt is behoorlijk subjectief omdat er een waardeoordeel aan vast hangt. Ik vind het belangrijk dat iemand begaan is met zn medemens en van cultuur houdt. Dat is iets wat ik ook bied. Maar als de ander daar geen waarde aan hecht dan heb ik voor die persoon niks te bieden.

Snap je wat ik bedoel?
Dat snap ik ja, ik ben namelijk ook best intelligent op zijn tijd en dank je wel voor ontopic :*
pi_156078413
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef Californium het volgende:
Maar voor mensen die mij niets bieden ben ik een botte trut btw...
Why?
pi_156078423
Wat een non-topic en idem vraag dit zeg. Ik ga niet eens de moeite nemen hier antwoord op te geven :') :D!
Ja doei.
pi_156078428
quote:
Elders op het forum:

[..]

Daar zit best een punt, want zeiken kunnen we natuurlijk allemaal. Maar wat hebben vrouwen naast hun gezeik nog meer te bieden aan hun partner?

(TS gaat eerst navraag doen voor een realistische weergave om het dan vervolgens te posten)
Volgens mij is iedere vraag over wat je als vrouw te bieden hebt beperkt tot antwoorden als een vagina en borsten. De rest heeft namelijk niets te maken met of je een vrouw bent. Ik ben bijvoorbeeld heel grappig, maar dat heeft niets te maken met mijn sekse.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  maandag 14 september 2015 @ 14:46:24 #32
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_156078491
Het antwoord op alles; Tetten.
pi_156078496
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je vraagt het niet aan mij... maar toch wil ik hier wel op antwoorden.

Als een man heel sterk de overtuiging heeft dat ik, als vrouw, vooral zelfstandig, zelfredzaam en zelfvoorzienend moet zijn.. dan heb ik ook veel minder de neiging om verzorgend en lief te zijn.
Dat van twee walletjes heten.. daar houd ik niet zo van en zou ik het doen dat zou ik overbelast raken.
Lijkt me vrij logisch, vandaar dat de vraag ook is wat jij je partner te bieden hebt en niet of een man dat al dan niet waardeert..

In dat geval kan ik eigenlijk ook wel hand in eigen boezem steken en niet eerst navragen of mijn beeld wel realistisch is natuurlijk.. :P

Liefde, passie, (t)huis, stimulans, intelligentie, gespreks/sparring partner, humor, zelfspot, ruimte, tegengas, begrip, zorgzaam, lekker eten, massage en andere fysieke lol natuurlijk. Een andere blik op de wereld, etc.
pi_156078564
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een non-topic en idem vraag dit zeg. Ik ga niet eens de moeite nemen hier antwoord op te geven :') :D!
Ja ik ben nu ergens ook bang dat mn DM-box straks vol zit met mannen die denken dat ik voor ze wil koken :') Het lijkt wel een soort dating-topic.
  maandag 14 september 2015 @ 14:49:06 #35
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156078577
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Liefde, passie, (t)huis, stimulans, intelligentie, gespreks/sparring partner, humor, zelfspot, ruimte, tegengas, begrip, zorgzaam, lekker eten, massage en andere fysieke lol natuurlijk. Een andere blik op de wereld, etc.
Maar wat de 1 zorgzaam noemt, vind de ander dan weer niets voorstellen. Intelligentie is afhankelijk van de partner, net als de "andere blik op de wereld"

Vind dergelijke vragen zelf altijd nogal lastig.
pi_156078610
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Volgens mij is iedere vraag over wat je als vrouw te bieden hebt beperkt tot antwoorden als een vagina en borsten. De rest heeft namelijk niets te maken met of je een vrouw bent. Ik ben bijvoorbeeld heel grappig, maar dat heeft niets te maken met mijn sekse.
Goed punt, maar het idee was meer om vrouwen zelf het antwoord te laten geven in plaats van mannen over vrouwen..
  maandag 14 september 2015 @ 14:53:30 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156078684
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:50 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Goed punt, maar het idee was meer om vrouwen zelf het antwoord te laten geven in plaats van mannen over vrouwen..
Dat is dus mijn bezwaar. Waarom zouden vrouwen moeten bepleiten wat zij te bieden hebben? Het is toch hopelijk vanzelfsprekend dat ieder mens iets te bieden heeft?
pi_156078692
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wat de 1 zorgzaam noemt, vind de ander dan weer niets voorstellen. Intelligentie is afhankelijk van de partner, net als de "andere blik op de wereld"

Vind dergelijke vragen zelf altijd nogal lastig.
Hoezo is je intelligentie afhankelijk van je partner?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat mijn partner de zorgzaamheid wel in mij herkent :P
Die andere blik weet ik wel zeker, want ik ben een heel uniek sneeuwvlokje enzo. Lijkt me ook saai als je over alles hetzelfde zou denken en nooit je blik zou (kunnen/willen) verruimen..
  maandag 14 september 2015 @ 14:53:59 #39
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_156078704
De vraagstelling is vooral verkeerd omdat het voor een man 99.9% hetzelfde is.
pi_156078733
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is dus mijn bezwaar. Waarom zouden vrouwen moeten bepleiten wat zij te bieden hebben? Het is toch hopelijk vanzelfsprekend dat ieder mens iets te bieden heeft?
Bepleiten impliceert bijna als een soort aanval, zo bedoelde ik het niet. Zoveel dingen zijn vanzelfsprekend, dan kunnen we het halve forum opdoeken. Vandaar de vraag gericht aan vrouwen als persoon, wat zij te bieden hebben aan een partner..
pi_156078743
Niks wat een hele hoop andere vrouwen ook niet kunnen bieden.
pi_156078779
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
De vraagstelling is vooral verkeerd omdat het voor een man 99.9% hetzelfde is.
Het ligt inderdaad aan de vraagstelling dat jij je onterecht geroepen voelt om te antwoorden ja.
  maandag 14 september 2015 @ 14:57:31 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156078804
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:55 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Bepleiten impliceert bijna als een soort aanval, zo bedoelde ik het niet. Zoveel dingen zijn vanzelfsprekend, dan kunnen we het halve forum opdoeken. Vandaar de vraag gericht aan vrouwen als persoon, wat zij te bieden hebben aan een partner..
Maar wat is dan de gedachte achter die vraagstelling? Het is toch niet raar dat ik dan teruggrijp op het topic dat voor jou de rechtstreekse aanleiding vormde?
  maandag 14 september 2015 @ 14:58:39 #44
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_156078846
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het ligt inderdaad aan de vraagstelling dat jij je onterecht geroepen voelt om te antwoorden ja.
Nee, je stelling klopt gewoon niet, juist dit soort vraagstellingen creëert een kloof tussen sexes. Vraag dan wat iemand als persoon te bieden heeft aan zijn/haar partner (bij voorkeur vrouw ofzo)

Dat is wat ertoe doet, niet of iemand man of vrouw is. Aangezien 99.9% overeen komt. (Op tieten en een kut na)
pi_156078874
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Lijkt me vrij logisch, vandaar dat de vraag ook is wat jij je partner te bieden hebt en niet of een man dat al dan niet waardeert..
Mwah.. Wat ik heb gezien is helaas dus dat mannen graag van twee walletjes eten; liefst een zelfstandige, zelfvoorzienende maar wel zorgzame vrouw..

Ik ben daarin best flexibel en kan me zowel in de zelfstandige moderne rol als de ouderwetse verzorgende rol prettig voelen. Maar beiden?.. Nee.. dat voelt als misbruikt worden.
  maandag 14 september 2015 @ 15:01:14 #46
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156078915
Is er iets kutter dan een vrouw die zichzelf 'zorgzaam' noemt?
Ik ga naar huis.
  maandag 14 september 2015 @ 15:01:37 #47
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156078928
En nou niet aankomen met de holocaust want dat telt niet.
Ik ga naar huis.
  maandag 14 september 2015 @ 15:03:36 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156078977
quote:
5s.gif Op maandag 14 september 2015 15:01 schreef nietzman het volgende:
Een vrouw die zichzelf 'lekker gek' noemt?
pi_156078982
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar wat is dan de gedachte achter die vraagstelling? Het is toch niet raar dat ik dan teruggrijp op het topic dat voor jou de rechtstreekse aanleiding vormde?
Niet dat topic, maar die reactie en inderdaad rond kijken dat er nog nauwelijks zoiets was. Natuurlijk kan ik met mijn inlevingsvermogen prima bedenken wat een vrouw een partner te bieden heeft, maar die vlieger gaat voor een heleboel andere topics net zo goed op imo. Daarnaast blijkt maar weer hoe moeilijk het kennelijk is voor vrouwen om gewoon even antwoord te willen geven op de vraag, mezelf incluis :')
pi_156079040
Liefde en zwartgalligheid. :)
  maandag 14 september 2015 @ 15:06:06 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156079053
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:03 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet dat topic, maar die reactie en inderdaad rond kijken dat er nog nauwelijks zoiets was. Natuurlijk kan ik met mijn inlevingsvermogen prima bedenken wat een vrouw een partner te bieden heeft, maar die vlieger gaat voor een heleboel andere topics net zo goed op imo. Daarnaast blijkt maar weer hoe moeilijk het kennelijk is voor vrouwen om gewoon even antwoord te willen geven op de vraag, mezelf incluis :')
Nee hoor, ik vind het helemaal niet moeilijk, maar ik zie niet in waarom ik het zou doen. Ik zoek geen partner.
pi_156079096
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Why?
Klinkt nogal overdreven maar ik besteed mijn tijd het liefst met mensen die ik leuk vind / waarmee ik het goed kan vinden (vrienden / geliefde). Ik heb gewoon niet zoveel zin om tijd te besteden aan mensen die niet in dat rijtje vallen. Ik wil best mensen leren kennen om te kijken of er een klik is maar als dat niet zo is wil ik er geen moeite insteken en dat kan nogal bot overkomen voor sommige mensen. Ik ben gewoon geen people pleaser. Daarnaast ben ik sociaal op de momenten waarop ik dat wil / waarop ik mij daarop voorbereid. Maar ik kan er slecht tegen als mensen mij storen in mijn alleen zijn ( En dat kan ook nog wel eens bot overkomen)

/ fokautist :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_156079097
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Mwah.. Wat ik heb gezien is helaas dus dat mannen graag van twee walletjes eten; liefst een zelfstandige, zelfvoorzienende maar wel zorgzame vrouw..

Ik ben daarin best flexibel en kan me zowel in de zelfstandige moderne rol als de ouderwetse verzorgende rol prettig voelen. Maar beiden?.. Nee.. dat voelt als misbruikt worden.
Maar dat mannen graag van twee walletjes af zouden eten, verandert toch geen kut (hihi) aan wat jij je partner te bieden hebt?
pi_156079121
quote:
Een man die zijn liefje als zo een zorgzaam vrouwtje omschrijft in plaats van dat ie gewoon gek op d'r is. Ja maar ze is zooooooo lief...
pi_156079139
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ok, jij wint haha
pi_156079157
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee, je stelling klopt gewoon niet, juist dit soort vraagstellingen creëert een kloof tussen sexes. Vraag dan wat iemand als persoon te bieden heeft aan zijn/haar partner (bij voorkeur vrouw ofzo)

Dat is wat ertoe doet, niet of iemand man of vrouw is. Aangezien 99.9% overeen komt. (Op tieten en een kut na)
Ik ben het niet met je eens. Man en vrouw zijn in mijn ogen gelijkwaardig maar zeker niet gelijk.
In de stereotype sekse verschillen kunnen de meeste mensen zich toch in het ieder geval deels vinden.
Man:
kracht
bescherming
kostwinner
doener
oplossingsgericht
dingen maken; technisch, handig e.d.
dominantie
daadkracht

Vrouw:
zachtheid, empatisch vermogen
verzorgend
opvoedend
prater/denker
sociaalgericht
dienend
twijfelend

Deze verschillen 100% ontkennen in de meerderheid van de gevallen lijkt mij... raar.
Dat het bij de één sterker en duidelijker is dan bij de ander is natuurlijk logisch. Ik heb zelf ook best mannelijke trekjes waardoor ik dus juist in zowel een traditionele relatie als een geheel moderne relatie me kan vinden.
pi_156079162
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het helemaal niet moeilijk, maar ik zie niet in waarom ik het zou doen. Ik zoek geen partner.
Omdat je geen partner zoekt, heb je niets te bieden aan een partner en dat wil je melden. Ok..
pi_156079168
quote:
Waarom?
  maandag 14 september 2015 @ 15:09:38 #59
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156079173
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:03 schreef Lienekien het volgende:
Nou nee, een vrouw die zichzelf 'lekker gek' noemt leeft in elk geval zelf nog de waan dat ze iets te bieden heeft, een vrouw die zichzelf zorgzaam noemt cijfert zichzelf per definitie weg.
Ik ga naar huis.
pi_156079218
quote:
9s.gif Op maandag 14 september 2015 15:09 schreef nietzman het volgende:

[..]

Nou nee, een vrouw die zichzelf 'lekker gek' noemt leeft in elk geval zelf nog de waan dat ze iets te bieden heeft, een vrouw die zichzelf zorgzaam noemt cijfert zichzelf per definitie weg.
Waarom?
  maandag 14 september 2015 @ 15:11:28 #61
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156079226
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:09 schreef Ouder1 het volgende:
Waarom?
Ze zijn per definitie saai.
Ik ga naar huis.
  maandag 14 september 2015 @ 15:11:42 #62
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156079237
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef Ouder1 het volgende:
Waarom?
Om toch.
Ik ga naar huis.
pi_156079239
quote:
9s.gif Op maandag 14 september 2015 15:09 schreef nietzman het volgende:

[..]

Bullshit, alsof je zorgzaamheid zich altijd uit in meer voor een ander zorgen dan voor jezelf. Eigenliefde en zelfrespect zorgen ervoor dat dat niet per definitie hoeft te gebeuren.
  maandag 14 september 2015 @ 15:13:07 #64
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156079293
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef Scary_Mary het volgende:
Bullshit, alsof je zorgzaamheid zich uit in meer voor een ander zorgen dan voor jezelf. Eigenliefde en zelfrespect zorgen ervoor dat dat niet per definitie hoeft te gebeuren.
Er zit voor mij nogal een verschil tussen zorgzaam zijn en jezelf zorgzaam noemen. Mensen die lekker gek zijn noemen zich meestal ook niet lekker gek.
Ik ga naar huis.
pi_156079327
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:02 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik lees het in geen enkel topic terug en dat zijn er de laatste tijd nogal wat, met al die vrouwen die maar al te graag hun ongezouten mening geven over het doen en laten van mannen, terwijl ze zelf buiten schot blijven. Als er wel wat te lezen valt: gaarne de link!
Ik heb niks te bieden, maar ik zeur dan ook niet.
pi_156079344
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 15:13 schreef nietzman het volgende:

[..]

Er zit voor mij nogal een verschil tussen zorgzaam zijn en jezelf zorgzaam noemen. Mensen die lekker gek zijn noemen zich meestal ook niet lekker gek.
Vandaar ook dat de vraag aan vrouwen zelf werd gesteld en niet wat anderen daar weer al dan niet terecht van vinden..
pi_156079361
Dingen die een vrouw te bieden heeft:
- Labiel gedrag
- Irrationeel gedachtengoed

Daar staat tegenover
- Een kut
pi_156079403
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
Dingen die een vrouw te bieden heeft:
- Labiel gedrag
- Irrationeel gedachtengoed

Daar staat tegenover
- Een kut
*zucht* niet een, jij als toevallig vrouwmens zijnde..
pi_156079407
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ze zijn per definitie saai.
Jij vindt ze saai bedoel je. Dat komt dan vast weer omdat je er een stereotype beeld bij hebt.

Maar dan wel een interessante vraag:
Als jij een zorgzame vrouw saai vindt.. ben jij dan de zorgzame in een relatie of zorgen jullie totaal niet voor elkaar en houden ook totaal geen rekening met elkaar?
En... wat heeft jullie relatie voor een waarde voor jou en voor haar?
pi_156079425
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

*zucht* niet een, jij als toevallig vrouwmens zijnde..
Twee kutten? Hoe werkt dat?
  maandag 14 september 2015 @ 15:17:46 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156079437
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:09 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omdat je geen partner zoekt, heb je niets te bieden aan een partner en dat wil je melden. Ok..
Wat een bullshit-conclusie!

Probeer het nog maar eens.
pi_156079441
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Jij vindt ze saai bedoel je. Dat komt dan vast weer omdat je er een stereotype beeld bij hebt.

Maar dan wel een interessante vraag:
Als jij een zorgzame vrouw saai vindt.. ben jij dan de zorgzame in een relatie of zorgen jullie totaal niet voor elkaar en houden ook totaal geen rekening met elkaar?
En... wat heeft jullie relatie voor een waarde voor jou en voor haar?
Get a topic of your own you two!
pi_156079472
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Twee kutten? Hoe werkt dat?
Je schrijft wat een vrouw te bieden heeft, niet de vraag. Overigens wel een originele net, zwartgalligheid O+
pi_156079544
quote:

[..]

Ik ben het niet met je eens. Man en vrouw zijn in mijn ogen gelijkwaardig maar zeker niet gelijk.
In de stereotype sekse verschillen kunnen de meeste mensen zich toch in het ieder geval deels vinden.
Man:
kracht
bescherming
kostwinner
doener
oplossingsgericht
dominantie
daadkracht

Vrouw:
verzorgend
opvoedend
prater/denker
sociaalgericht
dienend
twijfelend

Deze verschillen 100% ontkennen in de meerderheid van de gevallen lijkt mij... raar.
Dat het bij de één sterker en duidelijker is dan bij de ander is natuurlijk logisch. Ik heb zelf ook best mannelijke trekjes waardoor ik dus juist in zowel een traditionele relatie als een geheel moderne relatie me kan vinden.
En ik vind je opsomming raar. Dat jij dit in je jeugd hebt geleerd, maakt het nog niet waar.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_156079596
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat een bullshit-conclusie!

Probeer het nog maar eens.
Inderdaad, die was off. Maar wat heeft het feit dat je geen partner zoekt te maken met dat je geen zin hebt om te melden wat je te bieden hebt? Retorische vraag overigens, maar complimenten voor de uitdaging die je biedt :*
  maandag 14 september 2015 @ 15:24:40 #76
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156079636
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Ouder1 het volgende:
Jij vindt ze saai bedoel je.
You don't say.

quote:
Dat één iemand die rol op zich neemt lijkt me een beetje het tegenovergestelde van rekening met elkaar houden. Vandaar een beetje m'n aversie voor vrouwen die zichzelf in die positie wurmen, aangezien het in mijn ogen per definitie een ongezonde basis voor een relatie is.
Ik ga naar huis.
  maandag 14 september 2015 @ 15:24:41 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156079638
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Inderdaad, die was off. Maar wat heeft het feit dat je geen partner zoekt te maken met dat je geen zin hebt om te melden wat je te bieden hebt? Retorische vraag overigens, maar complimenten voor de uitdaging die je biedt :*
Die vraag heb ik volgens mij inmiddels al beantwoord.
pi_156079644
quote:

[..]

Man:
kracht
bescherming
kostwinner
doener
oplossingsgericht
dominantie
daadkracht

Vrouw:
verzorgend
opvoedend
prater/denker
sociaalgericht
dienend
twijfelend

wat een bullshit lijstje
pi_156079714
haha die lijst 8)7
pi_156079998
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die vraag heb ik volgens mij inmiddels al beantwoord.
Volgens mij niet?
pi_156080465
quote:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snap wat hier zo problematisch aan is.

Ik herken het wel in mezelf btw (een vrouw prefereren die zorgzaam is/kan zijn maar ook een vrouw die zelfstandig is en zelfstandig kan denken).
Het heeft ook met de timing te maken, zolang beide eigenschappen maar afgewisseld kunnen worden.
Ik wil ook eigenlijk beide..maar dat komt mede omdat ikzelf ook beide ben en het liefst iemand als partner zou willen hebben met wie ik meer gemeen heb (misschien kan je wel zeggen "opposites attract", maar uiteindelijk draait het bij een relatie toch minder om aantrekkingskracht en meer om of het überhaubt mogelijk is met iemand een relatie te hebben...is het sowieso al niet mogelijk, dan is het sowieso al schluss).
pi_156080656
quote:

[..]

Zo'n partner heb ik en ben ik. Ik vind dat niet verkeerd, integendeel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156080663
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als ik 40 uur of meer werk, veel reistijd heb, mijn eigen technische probleempjes oplos (bv even een kitrand vernieuwen of een apk regelen voor de auto), zelf de vuilnis buiten zet en mijn boodschappen sjouw.. en dan ook nog eens alle huishoudelijke taken op me moet nemen incl. puberkinderen en zorg voor hem als hij ziek is of weer een pijntje ergens heeft.... Dan krijg ik een burnout. Dat is er problematisch aan voor mij. Ik begrijp wel dat er legio mannen zijn die dat een super deal vinden :D
pi_156080730
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Als ik 40 uur of meer werk, veel reistijd heb, mijn eigen technische probleempjes oplos (bv even een kitrand vernieuwen of een apk regelen voor de auto), zelf de vuilnis buiten zet en mijn boodschappen sjouw.. en dan ook nog eens alle huishoudelijke taken op me moet nemen incl. puberkinderen en zorg voor hem als hij ziek is of weer een pijntje ergens heeft.... Dan krijg ik een burnout. Dat is er problematisch aan voor mij. Ik begrijp wel dat er legio mannen zijn die dat een super deal vinden :D
Dan doe je gewoon teveel, dat staat toch volledig los van zowel zorgzaam als zelfstandig zijn?

En er zullen vast wel mannen zijn die dat ideaal vinden ofzo...maarja, ik kan niks met zo'n opmerking :P
pi_156080805
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan doe je gewoon teveel, dat staat toch volledig los van zowel zorgzaam als zelfstandig zijn?
Ik noemde ook iets meer:
quote:

[..]

En nu weer on topic!
pi_156081150
quote:

[..]

pi_156081667
quote:

[..]

Denk ook zeker dat hij een redelijke goede vraag stelde. Ik vind het top, dat je deze vraag aan gaat met een eigen nieuw topic, om daarmee een beter beeld te scheppen. ^O^

Ik snap die haat niet zo.
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
  maandag 14 september 2015 @ 16:34:04 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156081716
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef Scary_Mary het volgende:

Hoezo is je intelligentie afhankelijk van je partner?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat mijn partner de zorgzaamheid wel in mij herkent :P
Die andere blik weet ik wel zeker, want ik ben een heel uniek sneeuwvlokje enzo. Lijkt me ook saai als je over alles hetzelfde zou denken en nooit je blik zou (kunnen/willen) verruimen..
Je intelligentie is niet afhankelijk, maar wel of hij je intelligent vindt / dat jij intelligentie te bieden hebt aan een partner.

Iedereen is een uniek sneeuwvlokje, maakt niet gelijk dat je een andere blik hebt dan je partner.
pi_156084092
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:04 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik noemde ook iets meer:

[..]

En nu weer on topic!
Ja, en daarop had ik al gereageerd met dit:
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik herken het wel in mezelf btw (een vrouw prefereren die zorgzaam is/kan zijn maar ook een vrouw die zelfstandig is en zelfstandig kan denken).
Het heeft ook met de timing te maken, zolang beide eigenschappen maar afgewisseld kunnen worden.
Ik wil ook eigenlijk beide..maar dat komt mede omdat ikzelf ook beide ben en het liefst iemand als partner zou willen hebben met wie ik meer gemeen heb (misschien kan je wel zeggen "opposites attract", maar uiteindelijk draait het bij een relatie toch minder om aantrekkingskracht en meer om of het überhaubt mogelijk is met iemand een relatie te hebben...is het sowieso al niet mogelijk, dan is het sowieso al schluss).
Ik snap serieus niet hoe je teveel doen kunt verwarren met meerdere dingen doen, dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen.

Wat is er dan mis met beide dingen willen?
En als je dit niet wilt bespreken, waarom kaart je dit dan in 1e instantie notabene zelf als 1e aan? :P
pi_156084743
quote:
Elders op het forum:

[..]

Ik mis echt een stuk achtergrond om te snappen wat je nu precies wilt met deze vraag geloof ik. Zoals ik het nu lees: Omdat vrouwen 'klagen' over wat mannen wel/niet doen, wil je nu hier dat vrouwen vertellen wat ze meer kunnen dan alleen dat klagen?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  maandag 14 september 2015 @ 18:55:36 #91
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_156084949
Bieden doe je op Marktplaats of op een veiling, zijn jullie vrouwen nu zo onzeker, dat je jou zelf niet genoeg vindt voor een partner maar dat je hem wat te bieden moet hebben?

Maar goed als jullie vrouwen iets willen aanbieden aan de toekomstige partner ik zoek nog een welgestelde vermogende vrouw.
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 14 september 2015 @ 19:10:28 #92
416020 K44S
The bearded man
pi_156085426
Ik ga dit topic volgen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156085522
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 16:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je intelligentie is niet afhankelijk, maar wel of hij je intelligent vindt / dat jij intelligentie te bieden hebt aan een partner.

Iedereen is een uniek sneeuwvlokje, maakt niet gelijk dat je een andere blik hebt dan je partner.
Intelligentie is anders behoorlijk objectief. Dan kan je alsnog minder intelligent zijn dan je partner, maar je biedt dan nog steeds intelligentie.
pi_156085636
Vind het trouwens erg interessant dat in (vooral het eerste deel van) dit topic, telkens wordt gezegd dat wat je biedt afhankelijk is van de partner.

Ik, als man, heb dat totaal niet. Uiteraard wel verschillende 'rollen' bij verschillende relaties met mensen; als in vriendschap, vriendschap met voordelen en een relatie.
  maandag 14 september 2015 @ 19:17:03 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156085639
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:13 schreef Westerling het volgende:

[..]

Intelligentie is anders behoorlijk objectief. Dan kan je alsnog minder intelligent zijn dan je partner, maar je biedt dan nog steeds intelligentie.
Daar heb je zeker gelijk in.
Toch vind ik t hele "te bieden hebben" enorm afhankelijk van de andere partij.
Al is t maar net hoe je t bekijkt.
  maandag 14 september 2015 @ 19:18:56 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156085697
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:16 schreef Westerling het volgende:
Vind het trouwens erg interessant dat in (vooral het eerste deel van) dit topic, telkens wordt gezegd dat wat je biedt afhankelijk is van de partner.

Ik, als man, heb dat totaal niet. Uiteraard wel verschillende 'rollen' bij verschillende relaties met mensen; als in vriendschap, vriendschap met voordelen en een relatie.
Maar is de rol niet eig een verzameling van zaken die je aanbiedt?
Of bied je altijd tzelfde alleen verdwijnt t ene in t niets omdat dat niet nodig is in die relatie?
pi_156085743
Onvoorwaardelijke liefde en vertrouwen is tegenwoordig niet meer genoeg? Nederlanders altijd met hun kosten-baten analyses. :')

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2015 19:20:27 ]
pi_156085785
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar is de rol niet eig een verzameling van zaken die je aanbiedt?
Of bied je altijd tzelfde alleen verdwijnt t ene in t niets omdat dat niet nodig is in die relatie?
Ja, dat gebeurt ook inderdaad. Beetje semantiek, maar dan bied ik het eigenlijk nog steeds, alleen het wordt niet aangenomen. Het is en blijft een 'kwaliteit' die je kennelijk hebt.
pi_156085804
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
Het antwoord op alles; Tetten.
Dit. En ik lach om z'n grapjes, nog steeds O+
  maandag 14 september 2015 @ 19:23:02 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156085820
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:21 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ja, dat gebeurt ook inderdaad. Beetje semantiek, maar dan bied ik het eigenlijk nog steeds, alleen het wordt niet aangenomen. Het is en blijft een 'kwaliteit' die je kennelijk hebt.
Maar wanneer vind je van jezelf dat je die kwaliteit bezit?
Omdat mensen in t verleden en heden dit over je zeiden?
Omdat je zelf vindt dat je t (meer) hebt dan een ander?

Vind dat zelf lastig.
  maandag 14 september 2015 @ 19:26:55 #101
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156085935
Nou vooruit dan; Iedere dag mosselen eten is best lekker hoor, en het verveelt nooit! ;)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  maandag 14 september 2015 @ 19:27:39 #102
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_156085957
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Onvoorwaardelijke liefde en vertrouwen is tegenwoordig niet meer genoeg? Nederlanders altijd met hun kosten-baten analyses. :')
Je weet hoe de liefde is van de Nederlanders één koekje bij de koffie en thee in plaats van een schaaltje om meerdere koekjes te kunnen pakken, en het vertrouwen is al weg als de gasten de deur zijn uitgelopen dan begint het geroddel.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_156085985
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wanneer vind je van jezelf dat je die kwaliteit bezit?
Omdat mensen in t verleden en heden dit over je zeiden?
Omdat je zelf vindt dat je t (meer) hebt dan een ander?

Vind dat zelf lastig.
Ik moet zeggen dat beide wel redelijk overeenkomen (niet alleen wat mensen letterlijk zeggen, maar ook 'zachte' feedback die je krijgt). Denk dat ik er wel redelijk objectief tegen aan kan kijken.

Als iemand me vraagt wat mijn kwaliteiten zijn, dan noem ik simpelweg de dingen waarin ik mijzelf goed acht. En dat is al redelijk gebaseerd op feedback van anderen. Verifieren doen ze zelf maar :p .
pi_156086039
Het grappige aan sociale relaties is dat ze met iedereen net wat anders zijn.

Dus wat voor de één bij mij een kwaliteit zou zijn, is voor de ander wellicht een ergernis puur omdat we niet zo goed bij elkaar passen. ;) En andersom. Daarom heb je ook met zo weinig mensen echt die 'liefdesklik'. :9
  maandag 14 september 2015 @ 20:44:09 #105
416020 K44S
The bearded man
pi_156088875
Als ik dit topic lees, begrijp ik niks van relaties.
pi_156089550
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:22 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dit. En ik lach om z'n grapjes, nog steeds O+
ik was deze reactie aan het zoeken. toch nog een vrouw met humor gespot +1 O+
pi_156091357
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:44 schreef K44S het volgende:
Als ik dit topic lees, begrijp ik niks van relaties.
Gelukkig hoeft dat ook niet ;) Ze werken immers het best als je er niet teveel over na hoeft te denken. :Y
  maandag 14 september 2015 @ 22:08:09 #108
416020 K44S
The bearded man
pi_156092469
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:45 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Gelukkig hoeft dat ook niet ;) Ze werken immers het best als je er niet teveel over na hoeft te denken. :Y
Geen idee.
pi_156093001
Wel een nuttig topic, terecht punt die TS aansnijdt. Het verbaast mij ook regelmatig, dat de punten van de man moeten afkomen, terwijl het in een relatie toch om gelijkwaardigheid gaat. Dan zou een vrouw ook wat moeten kunnen bieden, lijkt mij.

Maar gezien de vrij bitse reacties van de vrouwelijke users hier richting TS, lijkt het mij een onderwerp dat nog in taboe sfeer verkeert, wat in deze tijd toch wel opvallend is.
pi_156093233
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 22:22 schreef Robuustheid het volgende:
Wel een nuttig topic, terecht punt die TS aansnijdt. Het verbaast mij ook regelmatig, dat de punten van de man moeten afkomen, terwijl het in een relatie toch om gelijkwaardigheid gaat. Dan zou een vrouw ook wat moeten kunnen bieden, lijkt mij.

Maar gezien de vrij bitse reacties van de vrouwelijke users hier richting TS, lijkt het mij een onderwerp dat nog in taboe sfeer verkeert, wat in deze tijd toch wel opvallend is.
Zat prima reacties toch ook O+
pi_156094571
quote:

[..]

Begin eens bij jezelf: wat heb jij als vrouw zelf te bieden?
pi_156095098
quote:
Ik vind het ook vreemd. Vooral vanwege de quote van iemand anders (nl: Ik lees het in geen enkel topic terug en dat zijn er de laatste tijd nogal wat, met al die vrouwen die maar al te graag hun ongezouten mening geven over het doen en laten van mannen, terwijl ze zelf buiten schot blijven.), terwijl je hier juíst op FOK! echt veel topics hebt ván mannen over 'dé' Nederlandse vrouw en wat daar allemaal mis mee is. Andersom is dat echt helemaal niet zo. Waarom ze dan die ene quote aangrijpt en hem nog gelijk geeft, vreemd.
  dinsdag 15 september 2015 @ 00:06:56 #113
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_156096303
quote:
Dit. En dat idiote lijstje van Ouder1 ook echt :').
pi_156096435
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Rucola het volgende:

[..]

Begin eens bij jezelf: wat heb jij als vrouw zelf te bieden?
Had ze al gedaan. Search and you shall find.

quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 23:16 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik vind het ook vreemd. Vooral vanwege de quote van iemand anders (nl: Ik lees het in geen enkel topic terug en dat zijn er de laatste tijd nogal wat, met al die vrouwen die maar al te graag hun ongezouten mening geven over het doen en laten van mannen, terwijl ze zelf buiten schot blijven.), terwijl je hier juíst op FOK! echt veel topics hebt ván mannen over 'dé' Nederlandse vrouw en wat daar allemaal mis mee is. Andersom is dat echt helemaal niet zo. Waarom ze dan die ene quote aangrijpt en hem nog gelijk geeft, vreemd.
Vreemd inderdaad, dat grotendeels van de vrouwen zich aangevallen voelt, terwijl het een vrij goede vraagstelling is.
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_156096682
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2015 00:13 schreef Dside het volgende:

[..]

Had ze al gedaan. Search and you shall find.

[..]

Vreemd inderdaad, dat grotendeels van de vrouwen zich aangevallen voelt, terwijl het een vrij goede vraagstelling is.
Ik zag het. Ik vind het echt een vreemde vraagstelling, snap de achterliggende reden nog steeds niet. Omdat een of andere nerd op fok beweert dat alle vrouwen hier zeuren maar niks hebben te bieden. Denk dat se meesten zich niet aangevallen voelen joh, gewoon meer dat het nergens op slaat.
pi_156096789
Te bieden aan je partner? Wat zakelijke partner ofzo? De fuck? Mensen praten over liefde alsof het een markt is.
  dinsdag 15 september 2015 @ 00:51:30 #117
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156097003
Even dit topic bookmarken.
pi_156097019
Dit was de oorspronkelijke vraag:
quote:
Overigens, over ''vangst'' gesproken: ik lees dat vrouwen graag een 'catch' willen, een man moet immers wat te bieden hebben, maar waarom lees ik niets over wat vrouwen op de weegschaal leggen?
Game On! :P
pi_156097046
Ik wil wel een duit in het zakje doen:
Mijn inkomen is genoeg om serieus geld binnen te brengen.
Ik houd van lekker koken. Neem daar gerust in het weekend uren de tijd voor.
Ik houd van sex. Ook midden in de nacht. Je mag me altijd wakker likken, en anders dring ik me wel op.
We zijn al jaren samen, maar ik ben niet jaloers als hij eens wat buiten de deur doet.
Ik hou ook van trio's: MVV that is.

Maar ik hou niet van het huishouden. Daar heb ik een hulp voor.
En ik hou van classy dingen: je man verwennen. Linegerie, lapdance, goed uit eten.
Als hij moe uit zijn werk komt en ik ben al thuis, sta ik klaar met een pilsje, of een goed glas wijn.

En in discussies geef ik hem op het einde altijd gelijk. Haha!
En na alle jaren met hem wil ik er nog steeds goed uitzien, voor hem. Geen uggs, etc. Maar wel strakke jeans en een normaal BMI.

[ Bericht 7% gewijzigd door agter op 15-09-2015 01:02:44 ]
Make my day!
  dinsdag 15 september 2015 @ 01:06:51 #120
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156097134
Het zou pas echt kloppen als je nu ook een soortgelijk topic voor mannen maakt waarin ze beschrijven wat ze te bieden hebben. Maar da's een kleine kanttekening.

Maar net waar je van houdt. Hou niet van familiebijeenkomsten met boerengolf maar wel veel van mijn familie, niet van huishoudbeurzen en deel en winacties of houten "home" bordjes aan de muur maar heb wel een heel gezellig huis. Heb een eigen leven maar genoeg tijd over of vrij te maken. Heb best wel eens humor, brede interesses, een goede algemene ontwikkeling. Schijn ook lief te kunnen zijn. Zorgzaam..breed begrip inderdaad. Iemand met iets verrassen, iets koken wat iemand lekker vindt, dat soort dingen. Als je het goed nagaat is het niet zo uniek allemaal, net als de rest van de posts ;)

Denk wel dat de verantwoordelijkheid dragen voor jouw "deel" van de relatie soms vergeten wordt, door beide partijen. Een beetje de ik-cultuur: "Ik heb dat nodig, jij geeft mij dat...oh moet ik jou ook iets geven? Ja, eerlijk oversteken!" Terwijl het mooie aan een relatie is dat je niet alles op een weegschaal legt en soms ook gewoon altruïstisch bent. Misschien is dat ook iets dat met de jaren komt.
pi_156097527
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 01:06 schreef eefje801 het volgende:
Het zou pas echt kloppen als je nu ook een soortgelijk topic voor mannen maakt waarin ze beschrijven wat ze te bieden hebben. Maar da's een kleine kanttekening.

Maar net waar je van houdt. Hou niet van familiebijeenkomsten met boerengolf maar wel veel van mijn familie, niet van huishoudbeurzen en deel en winacties of houten "home" bordjes aan de muur maar heb wel een heel gezellig huis. Heb een eigen leven maar genoeg tijd over of vrij te maken. Heb best wel eens humor, brede interesses, een goede algemene ontwikkeling. Schijn ook lief te kunnen zijn. Zorgzaam..breed begrip inderdaad. Iemand met iets verrassen, iets koken wat iemand lekker vindt, dat soort dingen. Als je het goed nagaat is het niet zo uniek allemaal, net als de rest van de posts ;)

Denk wel dat de verantwoordelijkheid dragen voor jouw "deel" van de relatie soms vergeten wordt, door beide partijen. Een beetje de ik-cultuur: "Ik heb dat nodig, jij geeft mij dat...oh moet ik jou ook iets geven? Ja, eerlijk oversteken!" Terwijl het mooie aan een relatie is dat je niet alles op een weegschaal legt en soms ook gewoon altruïstisch bent. Misschien is dat ook iets dat met de jaren komt.
hoeveel katten heb je? :P
  dinsdag 15 september 2015 @ 02:02:20 #122
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156097535
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 02:00 schreef redboyke het volgende:

[..]

hoeveel katten heb je? :P
Vanwaar deze rhetorische vraag :P
pi_156097574
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2015 02:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vanwaar deze rhetorische vraag :P
je deed me denken aan die crazy catlady van the simpsons.
daarom zal wel eentje luna heten :P
  dinsdag 15 september 2015 @ 02:09:08 #124
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156097595
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 02:06 schreef redboyke het volgende:

[..]

je deed me denken aan die crazy catlady van the simpsons.
daarom zal wel eentje luna heten :P
Heb jij een grijze hoekbank toevallig?
pi_156097611
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 02:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heb jij een grijze hoekbank toevallig?
nee daar moet je bij VRIDZ zijn: V&A / [TK] Luxe velours bank met poef, gratis bezorging
  dinsdag 15 september 2015 @ 02:13:40 #126
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156097636
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 02:11 schreef redboyke het volgende:

[..]

nee daar moet je bij VRIDZ zijn: V&A / [TK] Luxe velours bank met poef, gratis bezorging
Wat handig allemaal zeg, ik ben nieuw op fok. Thanks en de groetjes van Luna!
pi_156098577
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 00:56 schreef agter het volgende:
Ik houd van sex. Ook midden in de nacht. Je mag me altijd wakker likken, en anders dring ik me wel op.
We zijn al jaren samen, maar ik ben niet jaloers als hij eens wat buiten de deur doet.

En ik hou van classy dingen: je man verwennen. Linegerie, lapdance, goed uit eten.
Als hij moe uit zijn werk komt en ik ben al thuis, sta ik klaar met een pilsje, of een goed glas wijn.

En na alle jaren met hem wil ik er nog steeds goed uitzien, voor hem. Geen uggs, etc. Maar wel strakke jeans en een normaal BMI.
Grappig dat jij allemaal gedrag noemt en anderen karaktereigenschappen :)
pi_156098652
quote:

_O_
  dinsdag 15 september 2015 @ 07:43:45 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156098834
quote:
of houten "home" bordjes aan de muur
elke vrouw die dat te bieden heeft mag van mij wel verdwijnen

en ik vind dit een leuk topic, veel voorspelbare reacties, je zou denken dat vrouwen hetzelfde zouden kunnen bieden als mannen maar dat is in de praktijk toch niet echt op een lijn te vinden. Tenzij je in (goede) een relatie zit, dan is die lijn prima
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156098957
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:43 schreef Re het volgende:

[..]

en ik vind dit een leuk topic, veel voorspelbare reacties, je zou denken dat vrouwen hetzelfde zouden kunnen bieden als mannen maar dat is in de praktijk toch niet echt op een lijn te vinden. Tenzij je in (goede) een relatie zit, dan is die lijn prima
Hoe bedoel je dat?
Bedoel je dat je zou denken dat wat men elkaar te bieden heeft, onafhankelijk van geslacht, wel zo'n beetje hetzelfde zou zijn?
pi_156099078
quote:
Dit :')

quote:

Ja, hahaha, dat zal vast de reden zijn voor de "bitse" reacties. Geloof je het zelf? :')
Tails tell tales
pi_156099717
Seks.

Dat was het wel.
pi_156099736
quote:

Die reacties komen voornamelijk op de mannen die moeite met versieren hebben (zie gelijknamig topic). Zulke vrouwen heb ik er nog niet langs zien komen, anders zouden ze wellicht soortgelijke reacties krijgen. Ik weet wel dat ik mezelf lange tijd geen relatiemateriaal heb gevonden om die reden. :)
pi_156099745
quote:

^O^
Ben het met zo'n beetje alles hier eens, behalve dan dat dat boerengolf mij wel leuk lijkt om een keer te proberen (ken alleen maar minigolf) :P

Alleen dit:
quote:
strookt niet echt met wat je hier zei:
quote:
Ik heb dat nodig, jij geeft mij dat...oh moet ik jou ook iets geven? Ja, eerlijk oversteken!"
:P

niet dat ik tegen zo'n mannenvariant-van-dit-topic ben ofzo, ik ben ook niet echt voorstander van überhaubt dit soort zeikerige topics :P
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:04:00 #135
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156099821
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Seks.

Dat was het wel.
Niks om je voor te schamen. Maar dan moet je wel altijd klaar zijn om te geven.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:05:20 #136
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156099845
quote:

shiiiitttt
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_156099889
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Niks om je voor te schamen. Maar dan moet je wel altijd klaar zijn om te geven.
Hoop dat ik verder ook nog een beetje leuk gezelschap ben. O+
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:10:07 #138
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156099946
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoop dat ik verder ook nog een beetje leuk gezelschap ben. O+
Ben je een prater?
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:12:09 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156099994
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Bedoel je dat je zou denken dat wat men elkaar te bieden heeft, onafhankelijk van geslacht, wel zo'n beetje hetzelfde zou zijn?
je zou het denken ja...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:15:06 #140
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156100065
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:12 schreef Re het volgende:

[..]

je zou het denken ja...
Er zijn toch echt wel dingen die mannen eerder bereid zijn te doen dan vrouwen en die vrouwen bereid zijn te doen dan mannen gemiddeld genomen. Daarnaast zoeken mannen en vrouwen gemiddeld genomen naar specifieke dingen in elkaar.

Kan best wel dat je een leuke praktische relatie hebt gevonden waarbij alles in balans is en je elkaars identieke maatje bent en beiden met rode jas en dezelfde fiets lekker elke zondag ochtend een ritje rond de polder gaan doen... maar dat is lang niet ieders droom, toch?
pi_156100221
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:10 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ben je een prater?
Mwah.

Maar even serieus: ben niet jaloers, onredelijk en vraag niet veel aandacht. Ik vind mezelf best stabiel en ben niet bang om openlijk te communiceren als me iets dwars zit. Heb genoeg een eigen leven, studie, baantje, sport, sociale activiteiten. Ik ben niet iemand die aan een vriendje gaat hangen, kan me goed zelf vermaken of met vrienden. Ik vind het belangrijk om goed voor mezelf te zorgen. Eet meestal gezond, maar kan ook nog lekker ongegeneerd pizza's, hamburgers en andere dingen wegwerken. Probeer graag nieuwe dingen. Vind het leuk om dingen te verzinnen wat we samen kunnen doen. Flexibel, want avonden op de bank doorbrengen is ook prima. En ja, ik ben bijna altijd wel in voor een beetje seks en genegenheid.
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:24:16 #142
416020 K44S
The bearded man
pi_156100261
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mwah.

Maar even serieus: ben niet jaloers, onredelijk en vraag niet veel aandacht. Ik vind mezelf best stabiel en ben niet bang om openlijk te communiceren als me iets dwars zit. Heb genoeg een eigen leven, studie, baantje, sport, sociale activiteiten. Ik ben niet iemand die aan een vriendje gaat hangen, kan me goed zelf vermaken of met vrienden. Ik vind het belangrijk om goed voor mezelf te zorgen. Eet meestal gezond, maar kan ook nog lekker ongegeneerd pizza's, hamburgers en andere dingen wegwerken. Probeer graag nieuwe dingen. Vind het leuk om dingen te verzinnen wat we samen kunnen doen. Flexibel, want avonden op de bank doorbrengen is ook prima. En ja, ik ben bijna altijd wel in voor een beetje seks en genegenheid.
Dit vind ik nou een normaal antwoord.
pi_156100339
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:12 schreef Re het volgende:

[..]

je zou het denken ja...
Ik vind dat wat te kort door de bocht.
Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van hoe je zelf bent. Jouw karakter en persoonlijkheid bepalen voor een groot deel wat je te bieden hebt, maar ook wat je zoekt. En dat is vaak juist níet hetzelfde, lijkt me. Bovendien is hoe je op dat moment in het leven staat ook van belang. Toen ik uit een meer dan stormachtige relatie kwam, kreeg ik een relatie met een heel rustig (eigenlijk saai) persoon. Op dat moment was dat wel wat ik zocht. Zo zal hij op dat moment iets gezocht hebben dat ik kon bieden.
pi_156100523
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 00:25 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik zag het. Ik vind het echt een vreemde vraagstelling, snap de achterliggende reden nog steeds niet. Omdat een of andere nerd op fok beweert dat alle vrouwen hier zeuren maar niks hebben te bieden. Denk dat se meesten zich niet aangevallen voelen joh, gewoon meer dat het nergens op slaat.
Niet dat ze niets te bieden hebben, maar dat het niet zo vermeldt wordt. Daar had ik duidelijker in moeten zijn, maar kennelijk is het ook weer niet onduidelijk genoeg voor anderen om daar niet een en ander in terug te zien of om gewoon te reageren alsof het niet een aanval is op de vrouw. Ik begrijp nog steeds niet zo goed waarom het nou een man-vrouw dingetje zou moeten zijn, als ik vrouwen vraag naar wat zij te bieden hebben aan een partner. Het lijkt me een aanname om daar maar meteen uit op te moeten maken dat het aanvallend bedoelt is, alsof dat niet het geval zou zijn en er verdedigd moet worden. Die partner kan zowel man als vrouw zijn en van mannen horen we doorgaans overduidelijk wat de vrouw al dan niet te bieden zou (moeten) hebben. Dan mag het wel een open deur zijn om naar te vragen, maar dat is de helft van Fok! ook, dus ja.
pi_156101014
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet dat ze niets te bieden hebben, maar dat het niet zo vermeldt wordt. Daar had ik duidelijker in moeten zijn, maar kennelijk is het ook weer niet onduidelijk genoeg voor anderen om daar niet een en ander in terug te zien of om gewoon te reageren alsof het niet een aanval is op de vrouw. Ik begrijp nog steeds niet zo goed waarom het nou een man-vrouw dingetje zou moeten zijn, als ik vrouwen vraag naar wat zij te bieden hebben aan een partner. Het lijkt me een aanname om daar maar meteen uit op te moeten maken dat het aanvallend bedoelt is, alsof dat niet het geval zou zijn en er verdedigd moet worden. Die partner kan zowel man als vrouw zijn en van mannen horen we doorgaans overduidelijk wat de vrouw al dan niet te bieden zou (moeten) hebben. Dan mag het wel een open deur zijn om naar te vragen, maar dat is de helft van Fok! ook, dus ja.
Omdat er ook zelden tot nooit een aanleiding voor is om dat te (moeten) melden? Edit: ik zie de vrouwen op FOK! toch echt niet in grote getale lopen zeiken dat hun (mannelijke) partners hen niet genoeg te bieden hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 15-09-2015 10:10:28 ]
Tails tell tales
  dinsdag 15 september 2015 @ 10:05:53 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156101061
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind dat wat te kort door de bocht.
Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van hoe je zelf bent. Jouw karakter en persoonlijkheid bepalen voor een groot deel wat je te bieden hebt, maar ook wat je zoekt. En dat is vaak juist níet hetzelfde, lijkt me. Bovendien is hoe je op dat moment in het leven staat ook van belang. Toen ik uit een meer dan stormachtige relatie kwam, kreeg ik een relatie met een heel rustig (eigenlijk saai) persoon. Op dat moment was dat wel wat ik zocht. Zo zal hij op dat moment iets gezocht hebben dat ik kon bieden.
Maar dat is op individueel gebiedt.

Ik zou wel denken dat in het algemeen de mannen ongeveer hetzelfde te bieden hebben als vrouwen.
Zoveel verschillen ze nou ook weer niet van elkaar.
  dinsdag 15 september 2015 @ 10:11:49 #147
416020 K44S
The bearded man
pi_156101191
Getver, als ik dit allemaal lees dan kom óf thuis met een stille grijze muis wat op de zaterdagavond niets liever doet dan gtst kijken met een kopje groene thee en een chocolade reep. Óf met een chick die in volle borst "want ik heb drank en druks en drank en druks"- mee schreeuwt ;(
pi_156101270
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zou wel denken dat in het algemeen de mannen ongeveer hetzelfde te bieden hebben als vrouwen.
Ik denk dat we juist wel heel veel verschillen van elkaar. En dan niet direct man vs vrouw, maar wel als personen.
pi_156101296
Dus eigenlijk is het gewoon een karakterschets van jezelf neerzetten hier?
50.000 O+
pi_156101395
quote:
Juist :')
pi_156101417
Ik zoek in een vrouw vooral vrouwelijkheid. Daar voel ik me uitsluitend toe aangetrokken.
pi_156101445
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:01 schreef Forbry het volgende:

[..]

Omdat er ook zelden tot nooit een aanleiding voor is om dat te (moeten) melden? Edit: ik zie de vrouwen op FOK! toch echt niet in grote getale lopen zeiken dat hun (mannelijke) partners hen niet genoeg te bieden hebben.
Het ging me dan ook niet alleen puur om Fok! of dat vrouwen al dan niet terecht mannen afzeiken. De aanleiding tot verder nadenken hoeft niet dezelfde intentie te hebben als de aanzet..

quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Even uitlaggen :P

quote:
Eens, maar ik stelde de vraag juist individueel. Als we allemaal hokjes noemen, mis je veel sneller nuances en verschillen. Daarnaast als we er niet over nadenken, bespreken en benoemen gaan we ook nooit echt testen in hoeverre er verschillen zouden kunnen zijn. In hoeverre dat relevant is, is weer een tweede natuurlijk..
pi_156101522
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mwah.

Klinkt ideaal! Maar we weten beide wel beter ;(
  dinsdag 15 september 2015 @ 10:31:29 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156101609
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat we juist wel heel veel verschillen van elkaar. En dan niet direct man vs vrouw, maar wel als personen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:17 schreef MissMSX het volgende:
Dus eigenlijk is het gewoon een karakterschets van jezelf neerzetten hier?
Naar mijn idee wel ja :)
pi_156101720
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:26 schreef artelligence het volgende:

[..]

Het klinkt vooral vrij normaal. De meeste vrouwen zullen er zo instaan.
pi_156101766
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Kijk even naar de quote die je als voorbeeld neerzet. Dat is niet positief op te vatten. Had dan gewoon een topic aangemaakt met: wat heb jij je partner te bieden? Ik weet zeker dat het topic dan niet zo overkwam. Ik zie verder dat niemand zich aangevallen voelt of zo, wel dat mensen het nergens op vinden slaan. En dat komt gewoon door de toonzetting en dat voorbeeld.
pi_156101839
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:38 schreef Rucola het volgende:

[..]

Kijk even naar de quote die je als voorbeeld neerzet. Dat is niet positief op te vatten.
Ik snap best dat het niet voor iedereen zo tongue in cheek op te vatten was, zoals ik het in mijn hoofd had voorgesteld. Als jouw stelling echter zou kloppen, zou niemand positief gereageerd hebben.
pi_156101848
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:36 schreef Rucola het volgende:

[..]

Het klinkt vooral vrij normaal. De meeste vrouwen zullen er zo instaan.
Geen idee. Ik ken redelijk wat jaloerse, onredelijke vrouwen. Ben wel blij dat ik dat gevoel niet heb.
pi_156101867
quote:

Onvervangbaar. Had ik dit maar te bieden.
pi_156101868
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:26 schreef artelligence het volgende:

[..]

:( Nu ben ik boos en ga ik een week lang kortaf doen tegen je.
pi_156101927
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:38 schreef Rucola het volgende:
Ik zie verder dat niemand zich aangevallen voelt of zo, wel dat mensen het nergens op vinden slaan. En dat komt gewoon door de toonzetting en dat voorbeeld.
En waarom vinden mensen het nergens op slaan, juist omdat men zich aangevallen voelt.

Dus door een voorbeeld en toonzetting mag je ongenuanceerd afkeuren?
Lekker makkelijk.

Voorstanders, zullen kort door de bocht eerder conservatief en tegenstanders progressief zijn.
Maar geeft dat het recht om een ander te kijk te zetten?
Als je dat doet kan je moeilijk omgaan met de diversiteit, welke juist het leven leuk maakt.
pi_156101942
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geen idee. Ik ken redelijk wat jaloerse, onredelijke vrouwen. Ben wel blij dat ik dat gevoel niet heb.
Ik denk het wel eigenlijk. En die ken ik ook wel, maar zijn vaak toch van een bepaalde leeftijd. Volgens mij wordt dat in de meeste gevallen wel minder als iemand gewoon gezond en stabiel is.
  dinsdag 15 september 2015 @ 10:46:38 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156101958
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar zullen zij zichzelf ook zo ervaren / dat hier neer zetten ;)
pi_156101985
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:46 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik denk het wel eigenlijk. En die ken ik ook wel, maar zijn vaak toch van een bepaalde leeftijd. Volgens mij wordt dat in de meeste gevallen wel minder als iemand gewoon gezond en stabiel is.
Scheelt dat ik een heel lief vriendje heb die mij genoeg aandacht geeft, dus dan heb ik ook geen reden om me onzeker te gedragen.
pi_156101999
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik snap best dat het niet voor iedereen zo tongue in cheek op te vatten was, zoals ik het in mijn hoofd had voorgesteld. Als jouw stelling echter zou kloppen, zou niemand positief gereageerd hebben.
Ok.
pi_156102000
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb mijn partner alleen maar gezeik te bieden :D
50.000 O+
pi_156102003
quote:

[..]

Als je regelmatig jaloers/onzeker bent dan weet je dat toch wel van jezelf?
pi_156102012
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar dan ligt dat meestal aan de ander ;)
50.000 O+
  dinsdag 15 september 2015 @ 10:49:07 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156102029
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar dat valt dan niet onder dat je dat te bieden hebt.
Tenminste, zie maar weinig negatieve dingen die men over zichzelf zegt hier. Dus dat zal dan achterwege worden gelaten.

Daarbij zullen vast veel mensen dit van zichzelf "gezonde jaloezie" ben ik bang
pi_156102054
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar dat valt dan niet onder dat je dat te bieden hebt.
Tenminste, zie maar weinig negatieve dingen die men over zichzelf zegt hier. Dus dat zal dan achterwege worden gelaten.

Daarbij zullen vast veel mensen dit van zichzelf "gezonde jaloezie" ben ik bang
Klopt wat je zegt. Daarbij is het maar de vraag of mensen goede zelfkennis hebben.
pi_156102071
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Scheelt dat ik een heel lief vriendje heb die mij genoeg aandacht geeft, dus dan heb ik ook geen reden om me onzeker te gedragen.
Ja, dat zullen genoeg van die onzekere jaloerse meisjes ook wel hebben. Maar dat heeft niks te maken met hoeveel aandacht je krijgt, maar meer met de onzekerheid van jezelf op zo'n moment. Ik zou me overigens nooit onzeker willen gedragen of voelen door zoiets; ook niet als ik eens wat minder aandacht krijg. In de basis wil ik gewoon tevreden zijn met mezelf en niet afhankelijk van een ander, zeg maar.
pi_156102149
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:50 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ja, dat zullen genoeg van die onzekere jaloerse meisjes ook wel hebben. Maar dat heeft niks te maken met hoeveel aandacht je krijgt, maar meer met de onzekerheid van jezelf op zo'n moment. Ik zou me overigens nooit onzeker willen gedragen of voelen door zoiets; ook niet als ik eens wat minder aandacht krijg. In de basis wil ik gewoon tevreden zijn met mezelf en niet afhankelijk van een ander, zeg maar.
Alles valt of staat met vertrouwen. In jezelf, in de ander.
pi_156102242
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alles valt of staat met vertrouwen. In jezelf, in de ander.
Ik denk wel dat veel mensen in een relatie een bevestiging zoeken. Of opvulling van een gat in hun leven. Dat is een vruchtbare bodem voor jaloezie en gezeik.
50.000 O+
pi_156102694
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:57 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik denk wel dat veel mensen in een relatie een bevestiging zoeken. Of opvulling van een gat in hun leven. Dat is een vruchtbare bodem voor jaloezie en gezeik.
Dat komt dus naar mijn idee ook vaak voor.
pi_156103304
Een disfunctionele schoonfamilie, dat heb ik ook te bieden. *O*
pi_156103552
Ok dan, fair enough: Ik heb humor en relativeringsvermogen, houd rekening met andermans grenzen zonder mijn eigen uit het oog te verliezen, heb een broertje dood aan dogma's (ook in relaties dus), praat wanneer me iets dwars zit, maar verwacht niet dat de ander verandert, en durf mijn hand in eigen boezem te steken. O.a.
50.000 O+
  dinsdag 15 september 2015 @ 11:49:36 #177
230788 n8n
Pragmatisch
pi_156103610
Ik bied 5 euro
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_156103616
3 katten.
  dinsdag 15 september 2015 @ 11:55:44 #179
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156103766
quote:

[..]

Cue weet.
pi_156103795
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Een disfunctionele schoonfamilie, dat heb ik ook te bieden. *O*
Moest hard lachen _O-

Ook wel een beetje uit herkenbaarheid :')
Tails tell tales
pi_156104215
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:47 schreef MissMSX het volgende:
Ok dan, fair enough: Ik heb humor en relativeringsvermogen, houd rekening met andermans grenzen zonder mijn eigen uit het oog te verliezen, heb een broertje dood aan dogma's (ook in relaties dus), praat wanneer me iets dwars zit, maar verwacht niet dat de ander verandert, en durf mijn hand in eigen boezem te steken. O.a.
Beetje je boezem betasten he? :9
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:16:05 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156104273
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:13 schreef artelligence het volgende:

[..]

Is dan weer het enige wat je eruit haalt en ook nog zinvol vindt om te posten in dit topic :')
pi_156104338
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is dan weer het enige wat je eruit haalt en ook nog zinvol vindt om te posten in dit topic :')
Laten we eerlijk zijn: vrouwen zijn labiele wezens. Ze bieden ergernis, irrationeel geblaat en verdriet.
pi_156104412
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:18 schreef artelligence het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn: vrouwen zijn labiele wezens. Ze bieden ergernis, irrationeel geblaat en verdriet.
Ik ben ook echt gek ja, dat ik vrouwen naar hen zelf vraag ;(
pi_156104447
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Precies. Want ze draaien toch om de werkelijkheid heen. Daar weet jij als vrouw natuurlijk alles van ;)
pi_156104487
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:18 schreef artelligence het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer dat het toch weer in the eyes of the beholder lies.
pi_156104503
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ah we hebben er weer 1! De "ik ben niet zoals alle andere vrouwen"-vrouw _O-
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:28:10 #188
416020 K44S
The bearded man
pi_156104563
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:13 schreef artelligence het volgende:

[..]

:D
pi_156104564
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:22 schreef artelligence het volgende:

[..]

Precies. Want ze draaien toch om de werkelijkheid heen. Daar weet jij als vrouw natuurlijk alles van ;)
Natuurlijk, maar ik wilde juist in dit topic vrouwen over henzelf laten praten, zonder zich te hoeven verdedigen tegen wat mannen vinden van vrouwen.

quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:25 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ah we hebben er weer 1! De "ik ben niet zoals alle andere vrouwen"-vrouw _O-
Maar zo kun je het natuurlijk ook opvatten..
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:28:43 #190
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156104571
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:43 schreef Re het volgende:

[..]

Geloof me, er zijn ook mannen met "home" bordjes. Wel vaak aangesmeerd door een zus ofzo.
pi_156104681
Wat zegt een gone bordje precies over een vrouw? Behalve dan dat ze slechte smaak heeft.

Nee, ik heb er geen. :o
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:36:47 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156104732
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat zegt een gone bordje precies over een vrouw? Behalve dan dat ze slechte smaak heeft.

dinsdag 15 september 2015 @ 12:37:31 #193
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156104742
quote:

Dat het zo'n tante Sjaan typje is denk ik. Onzinnige dingen ophangen, prullaria overal neerzetten. Te veel bezig met dingen die er niet toe doen.
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:38:30 #194
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156104757
quote:

Natuurlijk zijn er vrouwen/mannen die die bordjes gewoon echt leuk vinden. Maar dat is een marge, het is vooral een hype. Ik kan het niet zo goed uitleggen maar denk dat ik het voornamelijk niet origineel vind, die eenheidsworst in de huiskamer, buxusboompjes in de tuin etc. Ik kan me daar heerlijk aan ergeren ;)
pi_156104764
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:37 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat het zo'n tante Sjaan typje is denk ik. Onzinnige dingen ophangen, prullaria overal neerzetten. Te veel bezig met dingen die er niet toe doen.
Het zegt mij alleen maar dat iemand het huis gezellig probeert te maken. Sfeer. Dat is geen verkeerde eigenschap.
pi_156104780
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er vrouwen/mannen die die bordjes gewoon echt leuk vinden. Maar dat is een marge, het is vooral een hype. Ik kan het niet zo goed uitleggen maar denk dat ik het voornamelijk niet origineel vind, die eenheidsworst in de huiskamer, buxusboompjes in de tuin etc. Ik kan me daar heerlijk aan ergeren ;)
Ik heb cactusjes *O*

Is nu ook een hype, maar ik vind ze oprecht leuk. :)
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:43:21 #197
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_156104849
Linkje naar het originele topic?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_156104852
Pff. Ik ben gewoon heel leuk? :P

Maar ik ben duidelijk, draai niet om shit heen, geef geen vage hints en ben niet opeens kwaad om iets wat al tijden terug gebeurd is, maar ben dat gewoon of meteen, of niet.

Ik hou van koken, biertjes doen, massages geven, seks, vrouwen, werk hard en ben absoluut niet gierig. Ben heel openminded en kan prima zonder make-up en gedoe. Kan oprecht luisteren maar ook na een punt zeggen en nu is het klaar, we gaan (er) wat aan doen.

Dat, denk ik.
pi_156104918
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:43 schreef VeX- het volgende:
Linkje naar het originele topic?
R&P / Mannen met gebruiksaanwijzing
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:47:37 #200
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156104936
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb cactusjes *O*

Is nu ook een hype, maar ik vind ze oprecht leuk. :)
Dat wist ik niet dat dat een hype is :) Maar cactussen zijn wel leuk ja.
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:02:13 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156105252
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Geen ikea voor jou? :o
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:23:27 #202
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156105787
Kort maar krachtig: liefde, steun, plezier. Mijn vriend zegt dat hij bij mij volledig zichzelf kan zijn, gek kan doen en dat alles wat we samen doen wel leuk is.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_156105977
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen ikea voor jou? :o
Ikea is imo minder 'erg' dan riviera maison meuk :P
pi_156106230
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:30 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ikea is imo minder 'erg' dan riviera maison meuk :P
Riverdale.
pi_156106256
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:23 schreef Fera het volgende:
Kort maar krachtig: liefde, steun, plezier. Mijn vriend zegt dat hij bij mij volledig zichzelf kan zijn, gek kan doen en dat alles wat we samen doen wel leuk is.
*;
pi_156106514
Vaak heb ik het idee dat wat ik aan positiefs 'te bieden' heb een beetje overschaduwd wordt door het negativisme dat ik uitstraal. Maar misschien valt het ergens ook wel mee, kan het maar moeilijk inschatten.
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:52:44 #207
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156106567
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
Vaak heb ik het idee dat wat ik aan positiefs 'te bieden' heb een beetje overschaduwd wordt door het negativisme dat ik uitstraal. Maar misschien valt het ergens ook wel mee, kan het maar moeilijk inschatten.
Denk dat Kaneel daar ook wel anders over denkt. ;)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_156106657
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:52 schreef Fera het volgende:

[..]

Denk dat Kaneel daar ook wel anders over denkt. ;)
Dat ik ook leuke kanten heb neemt niet weg dat ik een moeilijk persoon ben. :@
pi_156106689
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zijn we dat niet allemaal?
50.000 O+
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:57:14 #210
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156106701
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde is dat je positieve kanten niet overschaduwd worden door het negativisme. Ik denk dat het voor hem juist andersom is. Maar dat is slechts mijn gedachte. Geen idee hoe hij hierin staat.
pi_156106725
quote:

Is dit een contact advertentie?

Kan je ook koken? :o dan zie ik hier wel brood in :9
pi_156106759
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:57 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde is dat je positieve kanten niet overschaduwd worden door het negativisme. Ik denk dat het voor hem juist andersom is. Maar dat is slechts mijn gedachte. Geen idee hoe hij hierin staat.
Dat heeft misschien ook deels met het tijdvenster te maken, na een paar dagen begint het negatieve gedrag steeds meer omhoog te komen. Maar goed, misschien trekt dat ook nog wel weer weg.
pi_156106793
Moet wel zeggen dat TS flink lef heeft om die vraag te stellen in het feministen bolwerk dat R&P is _O-
pi_156106825
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:01 schreef stbabylon het volgende:
Moet wel zeggen dat TS flink lef heeft om die vraag te stellen in het feministen bolwerk dat R&P is _O-
Het is toch geen aanval?
pi_156106848
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Zijn we dat niet allemaal?
Nee. Sommige wel, sommige niet.
pi_156106877
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is toch geen aanval?
Nee dat is het niet.
pi_156108510
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:23 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat dit ook zo ongeveer de reactie van mijn vriend zou zijn. Maar dat is toch ook gewoon bij élke (goede) relatie zo? Dat er gewoon een "bijzondere klik" is en van daaruit dan (veel) liefde, steun en plezier voor/aan/met elkaar en dat dat idd dan ook is wat je elkaar te bieden hebt?
Tails tell tales
pi_156108559
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:57 schreef FANN het volgende:

[..]

Is dit een contact advertentie?

Kan je ook koken? :o dan zie ik hier wel brood in :9
"Ik houd van lekker koken. Neem daar gerust in het weekend uren de tijd voor." ;)
Tails tell tales
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:21:03 #219
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156108755
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:13 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik denk dat dit ook zo ongeveer de reactie van mijn vriend zou zijn. Maar dat is toch ook gewoon bij élke (goede) relatie zo? Dat er gewoon een "bijzondere klik" is en van daaruit dan (veel) liefde, steun en plezier voor/aan/met elkaar en dat dat idd dan ook is wat je elkaar te bieden hebt?
Ik geef gewoon antwoord op de vraag. Die discussie eromheen boeit me eigenlijk niets.
pi_156108872
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:21 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik geef gewoon antwoord op de vraag. Die discussie eromheen boeit me eigenlijk niets.
Zelf kan ik gewoon weinig tot niets met deze discussie. Ik probeerde er op deze manier toch nog iets van te maken en dan werk je niet mee ;(
Tails tell tales
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:29:05 #221
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156109044
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:24 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zelf kan ik gewoon weinig tot niets met deze discussie. Ik probeerde er op deze manier toch nog iets van te maken en dan werk je niet mee ;(
Vooruit. Om je vraag te beantwoorden: Ja en nee. Er zijn natuurlijk wel algemene dingen die iedereen fijn vindt in een relatie. Maar ook is niet elke relatie hetzelfde, zijn prioriteiten anders en kunnen daardoor antwoorden op de vraag van TS ook verschillen.

Tevens heeft niet iedereen hetzelfde te bieden. Bijvoorbeeld intellect, humor of zorgzaamheid zijn eigenschappen die niet iedereen bezit.
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:03:28 #222
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156111728
Even nagevraagd bij hem.

- Lief.
- Zorgzaam
- Intelligent
- Goede moeder
- Uitgesproken mening (kan ook soms negatief zijn)
- Aantrekkelijk
- Sexy
- Goed in bed
- Ik laat hem gewaardeerd voelen (ik waardeer hem ook enorm)
- Kan goed koken.
- Veel dezelfde interesses (gamen, films, beetje nerd zijn/Marvel fanaat)
- Humor

Negatieve kanten

- Chaotisch
- Kan emotioneel zijn.
- Onzeker
- Niet de beste huisvrouw.

[ Bericht 4% gewijzigd door snakelady op 15-09-2015 17:11:46 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156111869
Van die huisvrouwen, word er eng van. Liever een zelfstandige vrouw welke graag haar carrière maakt. Mooi toch> zorg ik wel voor de rest :+
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:11:10 #224
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156111907
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:08 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Een man die zijn liefje als zo een zorgzaam vrouwtje omschrijft in plaats van dat ie gewoon gek op d'r is. Ja maar ze is zooooooo lief...
Hij noemt mij meer zorgzaam omdat ik altijd voor andere wil zorgen, dus als iemand ziek is ( kan ook de buurvrouw zijn) maar ook zorgzaam naar de kinderen en de dieren.
Hij geeft zelf regelmatig aan dat als ik niet zo zorgzaam zou zijn de dieren al lang dood zouden zijn omdat hij ze vergeet eten te geven. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156111927
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:03 schreef snakelady het volgende:
Even nagevraagd bij hem.

- Lief.
- Zorgzaam
- Intelligent
- Goede moeder
- Uitgesproken mening (kan ook soms negatief zijn)
- Aantrekkelijk
- Sexy
- Goed in bed
- Ik laat hem gewaardeerd voelen (ik waardeer hem ook enorm)
- Kan goed koken.
- Veel dezelfde interesses (gamen, films, beetje nerd zijn)
- Humor

Negatieve kanten

- Chaotisch
- Kan emotioneel zijn.
- Onzeker
- Niet de beste huisvrouw.
Ook effe gevraagd...

Ik; kan jij een paar positieve kanten van mij opnoemen?
Hij; huh?
ik; ja er is een topic op Fok...
Hij; Oh... nou je hebt alléén maar positieve kanten...
Ik; kan je er ook een paar opnoemen?
Hij; (ligt TV te kijken) Jezus Christus zeg, moet dat nu? :(
pi_156111948
Als ik dit zo lees, mijn God :{w
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:20:55 #227
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156112148
Ben ik overigens de enige die dit best wel een grappig topic vind en het gewoon met een knipoog neem? :P
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:27:03 #228
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156112313
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:12 schreef FANN het volgende:

[..]

Ook effe gevraagd...

Ik; kan jij een paar positieve kanten van mij opnoemen?
Hij; huh?
ik; ja er is een topic op Fok...
Hij; Oh... nou je hebt alléén maar positieve kanten...
Ik; kan je er ook een paar opnoemen?
Hij; (ligt TV te kijken) Jezus Christus zeg, moet dat nu? :(
Hahaha.

Hier was het meer,

Ik: ''What are my positive sides?''
Hij: ''Sweet, caring, intelligent..(enz.)
Ik: '' Okay cool!''
Hij:'' You do have some bad sides'''
Ik:'' What are they?''
Hij: ''Chaotic, sometimes to emotional, you can't even watch a damn cartoon without crying, it's kinda cute though. (enz.)''
Ik: 'Okay, thanks, i guess.''

10 min. later

Hij: ''Wait, why are you asking me this?''

Hij is aan het gamen, dan kan ik hem alles vragen, is wel handig. :P
pi_156112345
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hahaha.

Hier was het meer,

Ik: ''What are my positive sides?''
Hij: ''Sweet, caring, intelligent..(enz.)
Ik: '' okay cool!''
Hij:'' You do have some bad sides'''
Ik:'' Okay, what are they?''
Hij '':Chaotic, sometimes to emotional, you can't even watch a damn cartoon without crying, it's kinda cute though. (enz.)''
Ik: ''Okay, thanks

10 min. later

Hij: ''Wait, why are you asking me this?''

Hij is aan het gamen, dan kan ik hem alles vragen, is wel handig. :P
ik vond het zelf ook een beetje gezemel :+ en ik wist wel dat ie zo zou reageren :D
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:29:37 #230
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156112385
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:28 schreef FANN het volgende:

[..]

ik vond het zelf ook een beetje gezemel :+ en ik wist wel dat ie zo zou reageren :D
Ik vind het gewoon grappig, ik weet hoe hij over mij denkt,hij weet hoe ik over hem denk.
Ik neem het in ieder geval niet zo serieus als vele hier. ;)
pi_156112408
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik neem het in ieder geval niet zo serieus als vele hier. ;)
Ik ook niet en mijn belangstelling is alweer weg :P
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:37:16 #232
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156112684
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:30 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik ook niet en mijn belangstelling is alweer weg :P

Ik ga een van mijn kwaliteiten gebruiken en eten maken.. :P
pi_156112707
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ga een van mijn kwaliteiten gebruiken en eten maken.. :P
Beter dan dat gezemel :+
pi_156115823
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:37 schreef SpecialK het volgende:

[..]

"Dingen die er niet toe doen". Interessant zinnetje, daar iedereen voor zichzelf moet bepalen wat er al dan niet toe doet. Niet een één of ander pubertje op een bijna vergaan forum.
pi_156116161
Tja, voornamelijk een stevige gebruiksaanwijzing denk ik :')

Heb me weleens afgevraagd waarom hij me zo leuk vond, maar had dat niet moeten vragen terwijl hij sport zat te kijken. Hij keek echt als een hert in de koplampen en zei ja tjee, gewoon, vindt je gewoon leuk :D
Zag de "angst" op zijn gezicht, dit is toch geen strikvraag en al helemaal geen aanzet tot een lang gesprek nu he?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156116320
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:15 schreef erodome het volgende:

Heb me weleens afgevraagd waarom hij me zo leuk vond, maar had dat niet moeten vragen terwijl hij sport zat te kijken. Hij keek echt als een hert in de koplampen en zei ja tjee, gewoon, vindt je gewoon leuk :D
Zag de "angst" op zijn gezicht, dit is toch geen strikvraag en al helemaal geen aanzet tot een lang gesprek nu he?
Inlevend dus en niet zeurderig.
pi_156117199
quote:

Verdomme _O-

Ik herinner me toen ik ook zo een vraag kreeg en het ook niet goed kon beantwoorden.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:09:25 #238
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156121995
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:06 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

"Dingen die er niet toe doen". Interessant zinnetje, daar iedereen voor zichzelf moet bepalen wat er al dan niet toe doet. Niet een één of ander pubertje op een bijna vergaan forum.
Oei. We hebben er eentje.
Oh en wie is een puber?
pi_156122474
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Oei. We hebben er eentje.
Oh en wie is een puber?
Beantwoord je nu hier je vraag voor dat je hem stelt?
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:19:27 #240
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156122555
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Beantwoord je nu hier je vraag voor dat je hem stelt?
Nee. Deel 1 ging over jou. Deel 2 was een vraag over wat je zei.
pi_156122623
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:19 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee. Deel 1 ging over jou. Deel 2 was een vraag over wat je zei.
Ging over mij? Interessant, ga daar eens wat dieper op in.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:23:00 #242
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156122773
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ging over mij? Interessant, ga daar eens wat dieper op in.
Oh jeetje. We hebben een linke dame gevonden hoor. Die laat zich lekker niet vangen.

Kusjes he.
pi_156122840
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Oh jeetje. We hebben een linke dame gevonden hoor. Die laat zich lekker niet vangen.

Kusjes he.
:')
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik hier nou op moet reageren. Als je echt graag wilt, mag je wel even komen sabbelen hoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2015 21:25:01 ]
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:25:28 #244
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156122919
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee hoe ik hier nou op moet reageren.
Mijn tip is: minder opgefokt
pi_156122949
quote:

die gebruiksaanwijzing hebben we allemaal denk ik :+ je moet die even uit je hoofd kennen,
scheelt een hoop gedoe :+
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:26:33 #246
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156123004
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee hoe ik hier nou op moet reageren. Als je echt graag wilt, mag je wel even komen sabbelen hoor.
Ben jij geen jongetje? :?
pi_156123049
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Mijn tip is: minder opgefokt
Hou die tips maar bij je, aangezien je ook al voor mensen schijnt uit te willen maken waar ze zich mee bezig mogen houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2015 21:27:16 ]
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:28:20 #248
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156123135
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:27 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Hou die tips maar bij je, aangezien je ook al voor mensen schijnt uit te willen maken waar ze zich mee bezig mogen houden.
Ja? Voel je je onderdrukt?
pi_156123147
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ben jij geen jongetje? :?
Oepsie :@. De uitnodiging blijft desalniettemin staan.
pi_156123214
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja? Voel je je onderdrukt?
Door die tips van je? Ik weet niet precies welke kant je op wilt gaan met deze willekeurige vragen.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:33:35 #251
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156123465
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Door die tips van je? Ik weet niet precies welke kant je op wilt gaan met deze willekeurige vragen.
Het belangrijkste is dat je tot nu toe nog geen enkele zinnige reactie hebt gegeven. Alleen maar wat gejank over hoe mijn mening jouw mening niet is en dat ik daarom een pubertje ben.

En for what... een meningsverschil over het verzamelen van prullaria. Je zoekt het gewoon op, kindje. Genoeg van je.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:34:43 #252
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156123542
Wie reageert er nu opgefokt?
pi_156123601
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:34 schreef Fera het volgende:
Wie reageert er nu opgefokt?
pi_156123671
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het belangrijkste is dat je tot nu toe nog geen enkele zinnige reactie hebt gegeven. Alleen maar wat gejank over hoe mijn mening jouw mening niet is en dat ik daarom een pubertje ben.

En for what... een meningsverschil over het verzamelen van prullaria. Je zoekt het gewoon op, kindje. Genoeg van je.
Maar om er even op in te gaan. Het gaat mij niet om het verzamelen van bende, het gaat mij om het specifieke zinnetje "dingen die er niet toe doen". Wie ben jij om dat voor wie dan ook te bepalen?

En dat je mijn reacties niet zinnig vindt is spijtig, maar subjectief (iets over mijn mening die de jouwe niet is). Welterusten hè.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2015 21:39:51 ]
pi_156123854
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je bent wel lekker relaxed :)
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:46:57 #256
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156124225
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:40 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je bent wel lekker relaxed :)
Grappig. Iemand reageert opgefokt op een post van mij met meerdere passief agressieve posts en je hoort niks. Ik zeg gewoon iemand zat te zijn na al die posts en plots struikelen 2 a 3 mensen over elkaar heen om een mening over mijn zogenaamd opgefokte gedrag te posten. Hier zouden ze eens een socioloog naar moeten laten kijken.
pi_156124255
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Grappig. Iemand reageert opgefokt op een post van mij met meerdere passief agressieve posts en je hoort niks. Ik zeg gewoon iemand zat te zijn na al die posts en plots struikelen 2 a 3 mensen over elkaar heen om een mening over mijn zogenaamd opgefokte gedrag te posten. Hier zouden ze eens een socioloog naar moeten laten kijken.
Wederom een heel chill antwoord :)
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:48:55 #258
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156124318
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:47 schreef artelligence het volgende:

[..]

Wederom een heel chill antwoord :)
Je hebt een rijke fantasie blijkbaar.
pi_156124388
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:48 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je hebt een rijke fantasie blijkbaar.
Blijkbaar :)
pi_156124468
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Denk om je hart.
pi_156129260
Alles eigenlijk.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_156135551
Lekker vreten (hou van koken)
Veel sex

Hysterische kattentaferelen
Eeuwigdurende lectures over biologie/biochemie
Het belachelijk maken van het mannelijk lid.

Maar man, wat heb jij mij te bieden?
pi_156135813
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:23 schreef eenzame_kat het volgende:
Lekker vreten (hou van koken)
Veel sex

Hysterische kattentaferelen
Eeuwigdurende lectures over biologie/biochemie
Het belachelijk maken van het mannelijk lid.

Maar man, wat heb jij mij te bieden?
Een open mond.
Ook veel sex.

Zorg voor je katten.
Aandachtig luisterend aangaande onderwerpen mbt biologie.
Een mannelijk lid die je de hele tijd belachelijk mag maken.

woensdag 16 september 2015 @ 10:43:43 #264
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_156135920
Ik hou van wijn drinken. En pannenkoeken bakken (maar tijdens het bakken wil ik dan wel drinken). En ik kan ook goed zeiken.
pi_156139424
quote:

[..]

eigenlijk kan wat je een partner te bieden hebt per persoon wel verschillend zijn. Het gaat er toch om dat je elkaar aanvult op bepaalde gebieden...als je niet telkens op previes hetzelfde type valt gaat het niet altijd om dezelfdr eigenschappen dus.en iedereen heeft goede eigenschappen en daardoor iets te bieden aan de juiste persoon.
pi_156139684
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:10 schreef K44S het volgende:
Ik ga dit topic volgen.
bedankt voor de mededeling
  woensdag 16 september 2015 @ 13:48:30 #267
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156140117
Confronterend topic.
Ik kom niet verder dan humor en seks. Nou ja het is kennelijk voldoende.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156140555
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:05 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Grappig dat jij allemaal gedrag noemt en anderen karaktereigenschappen :)
Dat komt omdat ik geen karakter heb.
>:)
Make my day!
  woensdag 16 september 2015 @ 14:47:22 #269
416020 K44S
The bearded man
pi_156141811
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 13:48 schreef Norma_Jeane het volgende:
Confronterend topic.
Ik kom niet verder dan humor en seks. Nou ja het is kennelijk voldoende.
Ik keur het goed :Y)
pi_156142576
Tja, wat heb ik te bieden? Het antwoord is misschien ook dat het in the eye of the beholder is.

Mijn positieve punten zijn dat ik extravert ben, slim, op zijn tijd grappig, financieel onafhankelijk, ik kook lekker en ik zeur weinig.

Mijn negatieve punten zijn dat ik niet standaard een zorgend type ben, ik ben slecht in het huishouden, ik heb een gat in mijn hand, ik ben slordig en ik jank snel.

Het is maar net wat een man belangrijk vindt in een vrouw of hij mijn pakket interessant vindt of niet.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_156142660
Liefde, aandacht, intimiteit, steun? En heel banaal: geld. Speelt voor mannen een minder belangrijke rol bij partnerkeuze maar de meeste mannen zitten niet te wachten op een vrouw die niet of nauwelijks financieel bijdraagt aan het huishouden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_156144678
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:55 schreef Polenbatser het volgende:
Niks wat een hele hoop andere vrouwen ook niet kunnen bieden.
Dus je vind jezelf niet uniek?

quote:
En dan wel posten, voel je jezelf nu heel briljant ofzo?

[ Bericht 46% gewijzigd door Godshand op 16-09-2015 17:05:05 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156162976
quote:
5s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus je vind jezelf niet uniek?

Als we het hebben over wat ik te bieden heb niet nee. Ik lees in dit topic zoveel dingen als 'zorgzaam, lief, slim, goede gesprekspartner'. Dat kan ik ook allemaal bieden en is dus helemaal niet zo bijzonder. Maar, naast wat ik te bieden heb, zit er ook een persoonlijkheid aan vast. Dus als er twee vrouwen zijn die hetzelfde te bieden hebben, maar andere persoonlijkheden hebben kan een man toch de 1 aantrekkelijk vinden en de ander niet. Maar in wat ik te bieden heb, nee, daar ben ik zeker niet uniek in. Alhoewel ik die post wel op een chagrijnige dag heb geschreven. ;)

Moet ik toch een duit in het zakje doen (geen idee of dit al genoemd is, heb de laatste paar pagina's niet meer gelezen), dit heb ik ook nog te bieden: de vrijheid om porno te kijken, te gamen, of met vrienden de kroeg in te gaan.
pi_156179605
Ik heb het hier ook ff nagevraagd aan vriend;

- Ik kan goed koken
- Ik neem uit mezelf initiatief voor zowel leuke dingen doen als seks
- Ik weiger bijna nooit seks, hij mag zovaak als hij wil
- Ik laat duidelijk merken dat ik erg geniet van de seks
(hier werd weer bevestigd dat seks een groot issue is voor de meeste mannen)
- Met mij is het nooit saai
- Hij vertrouwt me blindelings
- Hij kan zichzelf zijn zonder zich onzeker te voelen en ik laat hem in zijn waarde
- Hij krijgt ruimte om dingen met zijn vrienden te doen, o.a regelmatig een weekendje weg
- Ik ben een goede gesprekspartner, over allerlei zaken incl gevoelens
- Hij vindt dat ik een talent heb om zelfs de meest eenvoudige dingen samen leuk te maken (hij verheugt zich bijv om een kopje thee met mij te drinken)
De schat realiseert zich niet altijd dat we dat verliefdheid noemen ;) ookal zijn we toch al een tijd samen.

Als tegenhanger dan ook maar meteen gevraagd wat hij (soms) minder leuk vindt:
- Ik kan enorm emo reageren
- Soms zeur ik
- Hij moet me soms tegenhouden om iets stoms te doen (bijv mijn baas fileren) als ik boos ben
- Ik kan dus buiten proportie boos worden
- Ik vergeet dingen
- Ik vertel niet altijd wat me dwars zit (hij vraagt wat er is, ik zeg: "niks" en ga dan mokken)
pi_156179638
Ik zie dat het positieve rijtje langer is, gelukkig :D
pi_156179729
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:15 schreef _Lily_ het volgende:
Ik heb het hier ook ff nagevraagd aan vriend;

- Ik kan goed koken
- Ik neem uit mezelf initiatief voor zowel leuke dingen doen als seks
- Ik weiger bijna nooit seks, hij mag zovaak als hij wil
- Ik laat duidelijk merken dat ik erg geniet van de seks
(hier werd weer bevestigd dat seks een groot issue is voor de meeste mannen)
- Met mij is het nooit saai
- Hij vertrouwt me blindelings
- Hij kan zichzelf zijn zonder zich onzeker te voelen en ik laat hem in zijn waarde
- Hij krijgt ruimte om dingen met zijn vrienden te doen, o.a regelmatig een weekendje weg
- Hij vindt dat ik een talent heb om zelfs de meest eenvoudige dingen samen leuk te maken (hij verheugt zich bijv om een kopje thee met mij te drinken)
De schat realiseert zich niet altijd dat we dat verliefdheid noemen ;) ookal zijn we toch al een tijd samen.

Als tegenhanger dan ook maar meteen gevraagd wat hij (soms) minder leuk vindt:
- Ik kan enorm emo reageren
- Soms zeur ik
- Hij moet me soms tegenhouden om iets stoms te doen (bijv mijn baas fileren) als ik boos ben
- Ik kan dus buiten proportie boos worden
- Ik vergeet dingen
- Ik vertel niet altijd wat me dwars zit (hij vraagt wat er is, ik zeg: "niks" en ga dan mokken)
godsamme die van mij begon er niet eens aan :')
pi_156179789
Ik ben gehoorzaam, goed in de keuken en huishouden , spreek mijn partner niet tegen , ik zorg dat het mijn partner aan niets ontbreekt,ik ben slank en heb lang haar.
pi_156179821
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:19 schreef N.icka het volgende:
Ik ben gehoorzaam, goed in de keuken en huishouden , spreek mijn partner niet tegen , ik zorg dat het mijn partner aan niets ontbreekt,ik ben slank en heb lang haar.
:P
pi_156181466
quote:
De ideale Fok! vrouw. :P
pi_156181604
quote:
Nog wat inflatable/"deflatable" borsten erbij en we gooien je in de verkoop! :7
Tails tell tales
  Moderator donderdag 17 september 2015 @ 21:03:00 #281
9859 crew  Karina
Woman
pi_156181669
quote:
Ik niks van deze :') Damn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156181841
quote:
99s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:03 schreef Karina het volgende:

[..]

> zetten Karina wel in als niche product.
Tails tell tales
pi_156181874
quote:
99s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:03 schreef Karina het volgende:

[..]

niet waar! :D Je bent slank en hebt lang haar :P
pi_156181895
Ik heb een pittig kort kapsel ....
  Moderator donderdag 17 september 2015 @ 21:10:14 #285
9859 crew  Karina
Woman
pi_156181973
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef Forbry het volgende:

[..]

> zetten Karina wel in als niche product.
Klinkt wel interessant :P
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef FANN het volgende:

[..]

Eerder dun en zo lang nou ook weer niet. Maar goed, als ik antwoord zou moetn geven: ik kan goed gamen _O-
niet zo tof doen
pi_156182004
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef FANN het volgende:

[..]

Het ontbreekt aan transparantie op deze markt ;(

quote:
9s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:08 schreef FANN het volgende:
Ik heb een pittig kort kapsel ....
Daar is echt geen énkele winstgevende markt voor, sorry :P
Tails tell tales
pi_156182016
quote:
99s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Eerder dun en zo lang nou ook weer niet. Maar goed, als ik antwoord zou moetn geven: ik kan goed gamen _O-
Nee man slank en een kop groter dan ik :D en voor een gamer ben je de ideale vrouw
pi_156182029
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:11 schreef Forbry het volgende:

[..]

Daar is echt geen énkele winstgevende markt voor, sorry :P
Ik weet het _O-
pi_156182056
Ok , ok, eerlijk is eerlijk. Ik heb ook minpunten, ik hou niet van de gezelschap van zijn vrienden, ik hou niet van roddelen en ik ben niet goed in technische zaken en ik ben lichamelijk wat teer.
pi_156182147
Wel serieus blijven dames.

Zeker aan de wijn..

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2015 21:15:01 (Alcohol) ]
pi_156182276
quote:
16s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:

Zeker aan de wijn..
Editreden _O- ^O^
Tails tell tales
pi_156182403
quote:
16s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:

Zeker aan de wijn..
  Moderator donderdag 17 september 2015 @ 21:20:21 #293
9859 crew  Karina
Woman
pi_156182431
quote:

Zeker aan de wijn..
Goed geeraden hik
niet zo tof doen
pi_156182454
pi_156182458
quote:
99s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Goed geeraden hik
ik ook _O-
pi_156182552
quote:
So true....

Wel reeksen dit topic.
pi_156182569
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:23 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

So true....

Wel reeksen dit topic.
pi_156182950
quote:
99s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Klinkt wel interessant :P

[..]

Een góede gamer... nah, dat kan/durf ik niet zo te zeggen, maar ik houd er in ieder geval wel van. Laat ik alleen juist een vriend hebben die in het geheel niet van gamen houdt. Het leven is soms gewoon raar. :')
Tails tell tales
pi_156182994
quote:
mijn baas fileren
Thug life in de vissenkom.
pi_156182999
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Forbry het volgende:

[..]

Een góede gamer... nah, dat kan/durf ik niet zo te zeggen, maar ik houd er in ieder geval wel. Ik heb alleen juist een vriend die in het geheel niet van gamen houdt. Het leven is soms gewoon raar. :')
ik haat gamen :+
pi_156183048
quote:
zit ie ook niet op te wachten :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')