Hahaha.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook effe gevraagd...
Ik; kan jij een paar positieve kanten van mij opnoemen?
Hij; huh?
ik; ja er is een topic op Fok...
Hij; Oh... nou je hebt alléén maar positieve kanten...
Ik; kan je er ook een paar opnoemen?
Hij; (ligt TV te kijken) Jezus Christus zeg, moet dat nu?
ik vond het zelf ook een beetje gezemelquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha.
Hier was het meer,
Ik: ''What are my positive sides?''
Hij: ''Sweet, caring, intelligent..(enz.)
Ik: '' okay cool!''
Hij:'' You do have some bad sides'''
Ik:'' Okay, what are they?''
Hij '':Chaotic, sometimes to emotional, you can't even watch a damn cartoon without crying, it's kinda cute though. (enz.)''
Ik: ''Okay, thanks
10 min. later
Hij: ''Wait, why are you asking me this?''
Hij is aan het gamen, dan kan ik hem alles vragen, is wel handig.
Ik vind het gewoon grappig, ik weet hoe hij over mij denkt,hij weet hoe ik over hem denk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vond het zelf ook een beetje gezemelen ik wist wel dat ie zo zou reageren
Ik ook niet en mijn belangstelling is alweer wegquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik neem het in ieder geval niet zo serieus als vele hier.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet en mijn belangstelling is alweer weg
Beter dan dat gezemelquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ga een van mijn kwaliteiten gebruiken en eten maken..
"Dingen die er niet toe doen". Interessant zinnetje, daar iedereen voor zichzelf moet bepalen wat er al dan niet toe doet. Niet een één of ander pubertje op een bijna vergaan forum.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat het zo'n tante Sjaan typje is denk ik. Onzinnige dingen ophangen, prullaria overal neerzetten. Te veel bezig met dingen die er niet toe doen.
Inlevend dus en niet zeurderig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:15 schreef erodome het volgende:
Tja, voornamelijk een stevige gebruiksaanwijzing denk ik![]()
Heb me weleens afgevraagd waarom hij me zo leuk vond, maar had dat niet moeten vragen terwijl hij sport zat te kijken. Hij keek echt als een hert in de koplampen en zei ja tjee, gewoon, vindt je gewoon leuk![]()
Zag de "angst" op zijn gezicht, dit is toch geen strikvraag en al helemaal geen aanzet tot een lang gesprek nu he?
Verdommequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:15 schreef erodome het volgende:
Heb me weleens afgevraagd waarom hij me zo leuk vond, maar had dat niet moeten vragen terwijl hij sport zat te kijken. Hij keek echt als een hert in de koplampen en zei ja tjee, gewoon, vindt je gewoon leuk![]()
Zag de "angst" op zijn gezicht, dit is toch geen strikvraag en al helemaal geen aanzet tot een lang gesprek nu he?
Oei. We hebben er eentje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
"Dingen die er niet toe doen". Interessant zinnetje, daar iedereen voor zichzelf moet bepalen wat er al dan niet toe doet. Niet een één of ander pubertje op een bijna vergaan forum.
Beantwoord je nu hier je vraag voor dat je hem stelt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oei. We hebben er eentje.
Oh en wie is een puber?
Nee. Deel 1 ging over jou. Deel 2 was een vraag over wat je zei.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Beantwoord je nu hier je vraag voor dat je hem stelt?
Ging over mij? Interessant, ga daar eens wat dieper op in.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Deel 1 ging over jou. Deel 2 was een vraag over wat je zei.
Oh jeetje. We hebben een linke dame gevonden hoor. Die laat zich lekker niet vangen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ging over mij? Interessant, ga daar eens wat dieper op in.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh jeetje. We hebben een linke dame gevonden hoor. Die laat zich lekker niet vangen.
Kusjes he.
Mijn tip is: minder opgefoktquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik hier nou op moet reageren.
die gebruiksaanwijzing hebben we allemaal denk ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:15 schreef erodome het volgende:
Ben jij geen jongetje?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik hier nou op moet reageren. Als je echt graag wilt, mag je wel even komen sabbelen hoor.
Hou die tips maar bij je, aangezien je ook al voor mensen schijnt uit te willen maken waar ze zich mee bezig mogen houden.quote:
Ja? Voel je je onderdrukt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hou die tips maar bij je, aangezien je ook al voor mensen schijnt uit te willen maken waar ze zich mee bezig mogen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |