Geen ikea voor jou?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er vrouwen/mannen die die bordjes gewoon echt leuk vinden. Maar dat is een marge, het is vooral een hype. Ik kan het niet zo goed uitleggen maar denk dat ik het voornamelijk niet origineel vind, die eenheidsworst in de huiskamer, buxusboompjes in de tuin etc. Ik kan me daar heerlijk aan ergeren
Riverdale.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ikea is imo minder 'erg' dan riviera maison meuk
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:23 schreef Fera het volgende:
Kort maar krachtig: liefde, steun, plezier. Mijn vriend zegt dat hij bij mij volledig zichzelf kan zijn, gek kan doen en dat alles wat we samen doen wel leuk is.
Denk dat Kaneel daar ook wel anders over denkt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
Vaak heb ik het idee dat wat ik aan positiefs 'te bieden' heb een beetje overschaduwd wordt door het negativisme dat ik uitstraal. Maar misschien valt het ergens ook wel mee, kan het maar moeilijk inschatten.
Dat ik ook leuke kanten heb neemt niet weg dat ik een moeilijk persoon ben.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk dat Kaneel daar ook wel anders over denkt.
Zijn we dat niet allemaal?quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik ook leuke kanten heb neemt niet weg dat ik een moeilijk persoon ben.
Wat ik bedoelde is dat je positieve kanten niet overschaduwd worden door het negativisme. Ik denk dat het voor hem juist andersom is. Maar dat is slechts mijn gedachte. Geen idee hoe hij hierin staat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik ook leuke kanten heb neemt niet weg dat ik een moeilijk persoon ben.
Is dit een contact advertentie?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:56 schreef agter het volgende:
Ik wil wel een duit in het zakje doen:
Mijn inkomen is genoeg om serieus geld binnen te brengen.
Ik houd van lekker koken. Neem daar gerust in het weekend uren de tijd voor.
Ik houd van sex. Ook midden in de nacht. Je mag me altijd wakker likken, en anders dring ik me wel op.
We zijn al jaren samen, maar ik ben niet jaloers als hij eens wat buiten de deur doet.
Ik hou ook van trio's: MVV that is.
Maar ik hou niet van het huishouden. Daar heb ik een hulp voor.
En ik hou van classy dingen: je man verwennen. Linegerie, lapdance, goed uit eten.
Als hij moe uit zijn werk komt en ik ben al thuis, sta ik klaar met een pilsje, of een goed glas wijn.
En in discussies geef ik hem op het einde altijd gelijk. Haha!
En na alle jaren met hem wil ik er nog steeds goed uitzien, voor hem. Geen uggs, etc. Maar wel strakke jeans en een normaal BMI.
Dat heeft misschien ook deels met het tijdvenster te maken, na een paar dagen begint het negatieve gedrag steeds meer omhoog te komen. Maar goed, misschien trekt dat ook nog wel weer weg.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat je positieve kanten niet overschaduwd worden door het negativisme. Ik denk dat het voor hem juist andersom is. Maar dat is slechts mijn gedachte. Geen idee hoe hij hierin staat.
Het is toch geen aanval?quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:01 schreef stbabylon het volgende:
Moet wel zeggen dat TS flink lef heeft om die vraag te stellen in het feministen bolwerk dat R&P is
Ik denk dat dit ook zo ongeveer de reactie van mijn vriend zou zijn. Maar dat is toch ook gewoon bij élke (goede) relatie zo? Dat er gewoon een "bijzondere klik" is en van daaruit dan (veel) liefde, steun en plezier voor/aan/met elkaar en dat dat idd dan ook is wat je elkaar te bieden hebt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:23 schreef Fera het volgende:
Kort maar krachtig: liefde, steun, plezier. Mijn vriend zegt dat hij bij mij volledig zichzelf kan zijn, gek kan doen en dat alles wat we samen doen wel leuk is.
"Ik houd van lekker koken. Neem daar gerust in het weekend uren de tijd voor."quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dit een contact advertentie?
Kan je ook koken?dan zie ik hier wel brood in
Ik geef gewoon antwoord op de vraag. Die discussie eromheen boeit me eigenlijk niets.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:13 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook zo ongeveer de reactie van mijn vriend zou zijn. Maar dat is toch ook gewoon bij élke (goede) relatie zo? Dat er gewoon een "bijzondere klik" is en van daaruit dan (veel) liefde, steun en plezier voor/aan/met elkaar en dat dat idd dan ook is wat je elkaar te bieden hebt?
Zelf kan ik gewoon weinig tot niets met deze discussie. Ik probeerde er op deze manier toch nog iets van te maken en dan werk je niet meequote:Op dinsdag 15 september 2015 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op de vraag. Die discussie eromheen boeit me eigenlijk niets.
Vooruit. Om je vraag te beantwoorden: Ja en nee. Er zijn natuurlijk wel algemene dingen die iedereen fijn vindt in een relatie. Maar ook is niet elke relatie hetzelfde, zijn prioriteiten anders en kunnen daardoor antwoorden op de vraag van TS ook verschillen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:24 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zelf kan ik gewoon weinig tot niets met deze discussie. Ik probeerde er op deze manier toch nog iets van te maken en dan werk je niet mee
Hij noemt mij meer zorgzaam omdat ik altijd voor andere wil zorgen, dus als iemand ziek is ( kan ook de buurvrouw zijn) maar ook zorgzaam naar de kinderen en de dieren.quote:Op maandag 14 september 2015 15:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een man die zijn liefje als zo een zorgzaam vrouwtje omschrijft in plaats van dat ie gewoon gek op d'r is. Ja maar ze is zooooooo lief...
Ook effe gevraagd...quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:03 schreef snakelady het volgende:
Even nagevraagd bij hem.
- Lief.
- Zorgzaam
- Intelligent
- Goede moeder
- Uitgesproken mening (kan ook soms negatief zijn)
- Aantrekkelijk
- Sexy
- Goed in bed
- Ik laat hem gewaardeerd voelen (ik waardeer hem ook enorm)
- Kan goed koken.
- Veel dezelfde interesses (gamen, films, beetje nerd zijn)
- Humor
Negatieve kanten
- Chaotisch
- Kan emotioneel zijn.
- Onzeker
- Niet de beste huisvrouw.
Hahaha.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook effe gevraagd...
Ik; kan jij een paar positieve kanten van mij opnoemen?
Hij; huh?
ik; ja er is een topic op Fok...
Hij; Oh... nou je hebt alléén maar positieve kanten...
Ik; kan je er ook een paar opnoemen?
Hij; (ligt TV te kijken) Jezus Christus zeg, moet dat nu?
ik vond het zelf ook een beetje gezemelquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha.
Hier was het meer,
Ik: ''What are my positive sides?''
Hij: ''Sweet, caring, intelligent..(enz.)
Ik: '' okay cool!''
Hij:'' You do have some bad sides'''
Ik:'' Okay, what are they?''
Hij '':Chaotic, sometimes to emotional, you can't even watch a damn cartoon without crying, it's kinda cute though. (enz.)''
Ik: ''Okay, thanks
10 min. later
Hij: ''Wait, why are you asking me this?''
Hij is aan het gamen, dan kan ik hem alles vragen, is wel handig.
Ik vind het gewoon grappig, ik weet hoe hij over mij denkt,hij weet hoe ik over hem denk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vond het zelf ook een beetje gezemelen ik wist wel dat ie zo zou reageren
Ik ook niet en mijn belangstelling is alweer wegquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik neem het in ieder geval niet zo serieus als vele hier.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet en mijn belangstelling is alweer weg
Beter dan dat gezemelquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ga een van mijn kwaliteiten gebruiken en eten maken..
"Dingen die er niet toe doen". Interessant zinnetje, daar iedereen voor zichzelf moet bepalen wat er al dan niet toe doet. Niet een één of ander pubertje op een bijna vergaan forum.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat het zo'n tante Sjaan typje is denk ik. Onzinnige dingen ophangen, prullaria overal neerzetten. Te veel bezig met dingen die er niet toe doen.
Inlevend dus en niet zeurderig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:15 schreef erodome het volgende:
Tja, voornamelijk een stevige gebruiksaanwijzing denk ik![]()
Heb me weleens afgevraagd waarom hij me zo leuk vond, maar had dat niet moeten vragen terwijl hij sport zat te kijken. Hij keek echt als een hert in de koplampen en zei ja tjee, gewoon, vindt je gewoon leuk![]()
Zag de "angst" op zijn gezicht, dit is toch geen strikvraag en al helemaal geen aanzet tot een lang gesprek nu he?
Verdommequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:15 schreef erodome het volgende:
Heb me weleens afgevraagd waarom hij me zo leuk vond, maar had dat niet moeten vragen terwijl hij sport zat te kijken. Hij keek echt als een hert in de koplampen en zei ja tjee, gewoon, vindt je gewoon leuk![]()
Zag de "angst" op zijn gezicht, dit is toch geen strikvraag en al helemaal geen aanzet tot een lang gesprek nu he?
Oei. We hebben er eentje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
"Dingen die er niet toe doen". Interessant zinnetje, daar iedereen voor zichzelf moet bepalen wat er al dan niet toe doet. Niet een één of ander pubertje op een bijna vergaan forum.
Beantwoord je nu hier je vraag voor dat je hem stelt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oei. We hebben er eentje.
Oh en wie is een puber?
Nee. Deel 1 ging over jou. Deel 2 was een vraag over wat je zei.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Beantwoord je nu hier je vraag voor dat je hem stelt?
Ging over mij? Interessant, ga daar eens wat dieper op in.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Deel 1 ging over jou. Deel 2 was een vraag over wat je zei.
Oh jeetje. We hebben een linke dame gevonden hoor. Die laat zich lekker niet vangen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ging over mij? Interessant, ga daar eens wat dieper op in.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh jeetje. We hebben een linke dame gevonden hoor. Die laat zich lekker niet vangen.
Kusjes he.
Mijn tip is: minder opgefoktquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik hier nou op moet reageren.
die gebruiksaanwijzing hebben we allemaal denk ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:15 schreef erodome het volgende:
Ben jij geen jongetje?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik hier nou op moet reageren. Als je echt graag wilt, mag je wel even komen sabbelen hoor.
Hou die tips maar bij je, aangezien je ook al voor mensen schijnt uit te willen maken waar ze zich mee bezig mogen houden.quote:
Ja? Voel je je onderdrukt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hou die tips maar bij je, aangezien je ook al voor mensen schijnt uit te willen maken waar ze zich mee bezig mogen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |