Cue weet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zullen zij zichzelf ook zo ervaren / dat hier neer zetten
Moest hard lachenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Een disfunctionele schoonfamilie, dat heb ik ook te bieden.
Beetje je boezem betasten he?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:47 schreef MissMSX het volgende:
Ok dan, fair enough: Ik heb humor en relativeringsvermogen, houd rekening met andermans grenzen zonder mijn eigen uit het oog te verliezen, heb een broertje dood aan dogma's (ook in relaties dus), praat wanneer me iets dwars zit, maar verwacht niet dat de ander verandert, en durf mijn hand in eigen boezem te steken. O.a.
Is dan weer het enige wat je eruit haalt en ook nog zinvol vindt om te posten in dit topicquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Beetje je boezem betasten he?
Laten we eerlijk zijn: vrouwen zijn labiele wezens. Ze bieden ergernis, irrationeel geblaat en verdriet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dan weer het enige wat je eruit haalt en ook nog zinvol vindt om te posten in dit topic
Ik ben ook echt gek ja, dat ik vrouwen naar hen zelf vraagquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn: vrouwen zijn labiele wezens. Ze bieden ergernis, irrationeel geblaat en verdriet.
Precies. Want ze draaien toch om de werkelijkheid heen. Daar weet jij als vrouw natuurlijk alles vanquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ben ook echt gek ja, dat ik vrouwen naar hen zelf vraag
Zo zie je maar weer dat het toch weer in the eyes of the beholder lies.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn: vrouwen zijn labiele wezens. Ze bieden ergernis, irrationeel geblaat en verdriet.
Ah we hebben er weer 1! De "ik ben niet zoals alle andere vrouwen"-vrouwquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ben ook echt gek ja, dat ik vrouwen naar hen zelf vraag
quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Beetje je boezem betasten he?
Natuurlijk, maar ik wilde juist in dit topic vrouwen over henzelf laten praten, zonder zich te hoeven verdedigen tegen wat mannen vinden van vrouwen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Precies. Want ze draaien toch om de werkelijkheid heen. Daar weet jij als vrouw natuurlijk alles van
Maar zo kun je het natuurlijk ook opvatten..quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah we hebben er weer 1! De "ik ben niet zoals alle andere vrouwen"-vrouw
Geloof me, er zijn ook mannen met "home" bordjes. Wel vaak aangesmeerd door een zus ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:43 schreef Re het volgende:
[..]
elke vrouw die dat te bieden heeft mag van mij wel verdwijnen
en ik vind dit een leuk topic, veel voorspelbare reacties, je zou denken dat vrouwen hetzelfde zouden kunnen bieden als mannen maar dat is in de praktijk toch niet echt op een lijn te vinden. Tenzij je in (goede) een relatie zit, dan is die lijn prima
quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat zegt een gone bordje precies over een vrouw? Behalve dan dat ze slechte smaak heeft.
Nee, ik heb er geen.
Dat het zo'n tante Sjaan typje is denk ik. Onzinnige dingen ophangen, prullaria overal neerzetten. Te veel bezig met dingen die er niet toe doen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat zegt een gone bordje precies over een vrouw? Behalve dan dat ze slechte smaak heeft.
Nee, ik heb er geen.
Natuurlijk zijn er vrouwen/mannen die die bordjes gewoon echt leuk vinden. Maar dat is een marge, het is vooral een hype. Ik kan het niet zo goed uitleggen maar denk dat ik het voornamelijk niet origineel vind, die eenheidsworst in de huiskamer, buxusboompjes in de tuin etc. Ik kan me daar heerlijk aan ergerenquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, ik heb er geen.
Het zegt mij alleen maar dat iemand het huis gezellig probeert te maken. Sfeer. Dat is geen verkeerde eigenschap.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat het zo'n tante Sjaan typje is denk ik. Onzinnige dingen ophangen, prullaria overal neerzetten. Te veel bezig met dingen die er niet toe doen.
Ik heb cactusjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er vrouwen/mannen die die bordjes gewoon echt leuk vinden. Maar dat is een marge, het is vooral een hype. Ik kan het niet zo goed uitleggen maar denk dat ik het voornamelijk niet origineel vind, die eenheidsworst in de huiskamer, buxusboompjes in de tuin etc. Ik kan me daar heerlijk aan ergeren
Dat wist ik niet dat dat een hype isquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb cactusjes
Is nu ook een hype, maar ik vind ze oprecht leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |