abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155980541
Ik, als vrouw, hoor vaak genoeg van mannen 'dat vrouwen een gebruiksaanwijzing' hebben. Ze bedoelen dan waarschijnlijk de bepaalde trekjes die vrouwen hebben, zoals te emotioneel/emotionele schade, wantrouwen, controle willen hebben, veeleisend zijn etc. Nu ga ik hier niet lopen ontkennen dat vrouwen (sommige wel, sommige niet) deze trekjes of karaktereigenschappen in meer of mindere mate hebben.
Maar ik zie/ken ook genoeg mannen met een 'gebruiksaanwijzing'. Dit is dan meestal niet in de trant van bovengenoemde dingen, maar het ligt meer in de eigenschap van mannen om dingen achter te houden, geen emoties te delen, egoïsme e.d. Verslavingen, liegen, geen gevoelens delen, achterdocht, extreme luiheid enzovoorts. Het zijn ook meestal de mannen die dit soort dingen achter de hakken hebben, met name liegen, verslavingen, extreme luiheid. Dit zal dan ook wel in hun karakter liggen, in hun manier van dingen aanpakken en hun 'lossere' houding.
Hoe denken jullie daarover? Ik stereotypeer niet graag en natuurlijk is dit wel een erg stereotiep beeld wat ik nu geef, maar wat ik even de wereld uit wilde helpen is dat er niet alleen vrouwen, maar ook genoeg mannen zijn met een gebruiksaanwijzing zijn. :(
pi_155980586
Ik ben dat allemaal niet dus PM me maar voor een date.
pi_155980664
Je leert er doorheen prikken. Maar het duurt even :')
pi_155980675
  donderdag 10 september 2015 @ 19:41:44 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_155980959
Gefeliciteerd TS, je bent er achter gekomen dat mensen verschillen en dat mannen en vrouwen over het algemeen anders zijn in hun doen en laten. ^O^

quote:
Ehh, juist. Erg relevant voor het topic man. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_155981003
Met dit soort teksten blijf je single.
Dit, dus.
pi_155981032
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gefeliciteerd TS, je bent er achter gekomen dat mensen verschillen en dat mannen en vrouwen over het algemeen anders zijn in hun doen en laten. ^O^

[..]

Ehh, juist. Erg relevant voor het topic man. :')
Dat snap ik ook wel, maar hoe komt het dat die 'gebruiksaanwijzing' direct aan een vrouw gekleefd zit en dat met die leuke 'karaktertrekjes' van mannen zo losjes omgegaan word?
pi_155981042
ik denk dat je eenzaam bent, kat. ~:)
  donderdag 10 september 2015 @ 19:45:05 #9
358523 IkStampOpTacos
pi_155981081
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:43 schreef eenzame_kat het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar hoe komt het dat die 'gebruiksaanwijzing' direct aan een vrouw gekleefd zit en dat met die leuke 'karaktertrekjes' van mannen zo losjes omgegaan word?
Omdat het bij mannen allemaal wel meevalt en vrouwen vaak echt onbegrijpelijk zijn.
-
pi_155981088
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:43 schreef perro. het volgende:
ik denk dat je eenzaam bent, kat. ~:)
Wil je een sticker voor deze conclusie?
Ik voel mij fijn als ik zelfstandig en in m'n eentje ben, heb deze tekst dan ook niet geschreven om mannen te behagen.
pi_155981117
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Omdat het bij mannen allemaal wel meevalt en vrouwen vaak echt onbegrijpelijk zijn.
Nee want veelvuldig liegen, verborgen verslavingen en extreme luiheid zijn slechts leuke karaktertrekjes die je tot een betere schoonzoon maken.
pi_155981133
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:31 schreef eenzame_kat het volgende:
Ik, als vrouw, hoor vaak genoeg van mannen 'dat vrouwen een gebruiksaanwijzing' hebben. Ze bedoelen dan waarschijnlijk de bepaalde trekjes die vrouwen hebben, zoals te emotioneel/emotionele schade, wantrouwen, controle willen hebben, veeleisend zijn etc. Nu ga ik hier niet lopen ontkennen dat vrouwen (sommige wel, sommige niet) deze trekjes of karaktereigenschappen in meer of mindere mate hebben.
Maar ik zie/ken ook genoeg mannen met een 'gebruiksaanwijzing'. Dit is dan meestal niet in de trant van bovengenoemde dingen, maar het ligt meer in de eigenschap van mannen om dingen achter te houden, geen emoties te delen, egoïsme e.d. Verslavingen, liegen, geen gevoelens delen, achterdocht, extreme luiheid enzovoorts. Het zijn ook meestal de mannen die dit soort dingen achter de hakken hebben, met name liegen, verslavingen, extreme luiheid. Dit zal dan ook wel in hun karakter liggen, in hun manier van dingen aanpakken en hun 'lossere' houding.
Hoe denken jullie daarover? Ik stereotypeer niet graag en natuurlijk is dit wel een erg stereotiep beeld wat ik nu geef, maar wat ik even de wereld uit wilde helpen is dat er niet alleen vrouwen, maar ook genoeg mannen zijn met een gebruiksaanwijzing zijn. :(
Volgens mij hebben mensen in het algemeen een gebruiksaanwijzing die afhangt van de persoon, daar is geslacht wel een onderdeel van ja. Even afgezien van de te generaliseren verschillen tussen mannen en vrouwen, vind ik bovenstaande echter niet zo herkenbaar en te kort door de bocht. Vaak genoeg ook bij het andere geslacht waar genomen, dus ik ga een wilde gok doen dat je niet zoveel mazzel hebt gehad met je mannen..
  donderdag 10 september 2015 @ 19:47:33 #13
358523 IkStampOpTacos
pi_155981175
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:46 schreef eenzame_kat het volgende:

[..]

Nee want veelvuldig liegen, verborgen verslavingen en extreme luiheid zijn slechts leuke karaktertrekjes die je tot een betere schoonzoon maken.
Misschien moet je eens normale mensen ontmoeten in plaats van dat laagopgeleide mbo-tuig zonder sociale vaardigheden.
-
pi_155981280
Ik heb een flinke gebruiksaanwijzing inderdaad. Ik kan het niet ontkennen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155981380
Oh ja, leeftijd lijkt ook wel een bepalende factor, hoe ouder je wordt hoe beter je weet wat je wel of niet wil en hoe minder makkelijk je nog verandert. Al doet de jeugd van tegenwoordig ook aan zo een hippe trend dat iedereen en zijn moeder zo een hard knock life heeft gehad en ze daarom zus of zo doen..
pi_155981394
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:45 schreef eenzame_kat het volgende:

[..]

Wil je een sticker voor deze conclusie?
Ik voel mij fijn als ik zelfstandig en in m'n eentje ben, heb deze tekst dan ook niet geschreven om mannen te behagen.
ik zag je naam, vandaar. maar ik heb graag die sticker! ~:)

ontopic dan maar:
je generaliseert vooral. wellicht dat dat komt door je omgeving, ondanks dat je graag in je eentje bent. dus misschien eens kritisch naar je omgeving kijken, en naar jezelf? dergelijke conclusies kun je niet zomaar trekken natuurlijk, doe je mensen meestal tekort mee.
pi_155981408
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:50 schreef dimmak het volgende:
Ik heb een flinke
ik ook.
pi_155981410
Ik schijn ook wel een gebruiksaanwijzing te hebben, maar liegen, bedriegen, lui zijn en dingen achter houden doe ik niet hoor. De mannen die jij bedoelt zijn zo te horen gewoon simpele assholes, heeft niks met gebruiksaanwijzingen te maken.
pi_155981457
Wat een zaaddodende OP
pi_155982330
Documentaire over Amy Whinehouse gezien toevallig?

Sommige mensen zijn zo impulsief dat ze hun eigen grenzen niet kennen of zich niet laten tegenhouden. Kunnen mannen en vrouwen zijn. Lastig om er mee om te gaan ("gebruiksaanwijzing"), maar focking iémand had toch iéts kunnen doen? Dat is het gevoel dat je overhoudt na het bekijken er van. Dus, het antwoord op de OP is: ja. Vervelend maar daar kun je alleen doen als je de gebruiksaanwijzing ook volgt...
pi_155982915
quote:
Totaal niet op z'n plek hier in mijn ogen, maar hilarisch desalniettemin. :D

quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:31 schreef eenzame_kat het volgende:
Ja, mannen zijn ook mensen, net als voruwen. We hebben allemaal een gebruiksaanwijzing. Alleen zijn sommigen een open boek, en anderen geschreven in spijkerschrift.
  donderdag 10 september 2015 @ 21:16:14 #22
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155983944
Als je mij geen hoofdpijn bezorgt, ben je al een heel eind. En ik denk dat meer mannen zo zijn.
pi_155984030
quote:
14s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:16 schreef Gary_Oak het volgende:
Als je mij geen hoofdpijn bezorgt, ben je al een heel eind. En ik denk dat meer mannen zo zijn.
Zo zijn vrouwen niet inderdaad nee.. Oh wacht >:)
pi_155984036
Hihi. No homo. :{w
  donderdag 10 september 2015 @ 21:24:09 #25
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155984190
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:18 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zo zijn vrouwen niet inderdaad nee.. Oh wacht >:)
;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')