abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2015 @ 19:26:55 #101
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156085935
Nou vooruit dan; Iedere dag mosselen eten is best lekker hoor, en het verveelt nooit! ;)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  maandag 14 september 2015 @ 19:27:39 #102
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_156085957
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Onvoorwaardelijke liefde en vertrouwen is tegenwoordig niet meer genoeg? Nederlanders altijd met hun kosten-baten analyses. :')
Je weet hoe de liefde is van de Nederlanders één koekje bij de koffie en thee in plaats van een schaaltje om meerdere koekjes te kunnen pakken, en het vertrouwen is al weg als de gasten de deur zijn uitgelopen dan begint het geroddel.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_156085985
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wanneer vind je van jezelf dat je die kwaliteit bezit?
Omdat mensen in t verleden en heden dit over je zeiden?
Omdat je zelf vindt dat je t (meer) hebt dan een ander?

Vind dat zelf lastig.
Ik moet zeggen dat beide wel redelijk overeenkomen (niet alleen wat mensen letterlijk zeggen, maar ook 'zachte' feedback die je krijgt). Denk dat ik er wel redelijk objectief tegen aan kan kijken.

Als iemand me vraagt wat mijn kwaliteiten zijn, dan noem ik simpelweg de dingen waarin ik mijzelf goed acht. En dat is al redelijk gebaseerd op feedback van anderen. Verifieren doen ze zelf maar :p .
pi_156086039
Het grappige aan sociale relaties is dat ze met iedereen net wat anders zijn.

Dus wat voor de één bij mij een kwaliteit zou zijn, is voor de ander wellicht een ergernis puur omdat we niet zo goed bij elkaar passen. ;) En andersom. Daarom heb je ook met zo weinig mensen echt die 'liefdesklik'. :9
  maandag 14 september 2015 @ 20:44:09 #105
416020 K44S
The bearded man
pi_156088875
Als ik dit topic lees, begrijp ik niks van relaties.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156089550
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:22 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dit. En ik lach om z'n grapjes, nog steeds O+
ik was deze reactie aan het zoeken. toch nog een vrouw met humor gespot +1 O+
pi_156091357
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:44 schreef K44S het volgende:
Als ik dit topic lees, begrijp ik niks van relaties.
Gelukkig hoeft dat ook niet ;) Ze werken immers het best als je er niet teveel over na hoeft te denken. :Y
  maandag 14 september 2015 @ 22:08:09 #108
416020 K44S
The bearded man
pi_156092469
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:45 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Gelukkig hoeft dat ook niet ;) Ze werken immers het best als je er niet teveel over na hoeft te denken. :Y
Geen idee.
pi_156093001
Wel een nuttig topic, terecht punt die TS aansnijdt. Het verbaast mij ook regelmatig, dat de punten van de man moeten afkomen, terwijl het in een relatie toch om gelijkwaardigheid gaat. Dan zou een vrouw ook wat moeten kunnen bieden, lijkt mij.

Maar gezien de vrij bitse reacties van de vrouwelijke users hier richting TS, lijkt het mij een onderwerp dat nog in taboe sfeer verkeert, wat in deze tijd toch wel opvallend is.
pi_156093233
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 22:22 schreef Robuustheid het volgende:
Wel een nuttig topic, terecht punt die TS aansnijdt. Het verbaast mij ook regelmatig, dat de punten van de man moeten afkomen, terwijl het in een relatie toch om gelijkwaardigheid gaat. Dan zou een vrouw ook wat moeten kunnen bieden, lijkt mij.

Maar gezien de vrij bitse reacties van de vrouwelijke users hier richting TS, lijkt het mij een onderwerp dat nog in taboe sfeer verkeert, wat in deze tijd toch wel opvallend is.
Zat prima reacties toch ook O+
pi_156094571
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Maar is het een kwestie van te dom en slecht lezend zijn of is het gewoon niet belangrijk genoeg om ontopic te blijven?
Begin eens bij jezelf: wat heb jij als vrouw zelf te bieden?
pi_156095098
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:12 schreef Lienekien het volgende:
Waarom moet het weer zo'n man-vrouwding worden? Dan haak ik direct al af. :O
Ik vind het ook vreemd. Vooral vanwege de quote van iemand anders (nl: Ik lees het in geen enkel topic terug en dat zijn er de laatste tijd nogal wat, met al die vrouwen die maar al te graag hun ongezouten mening geven over het doen en laten van mannen, terwijl ze zelf buiten schot blijven.), terwijl je hier juíst op FOK! echt veel topics hebt ván mannen over 'dé' Nederlandse vrouw en wat daar allemaal mis mee is. Andersom is dat echt helemaal niet zo. Waarom ze dan die ene quote aangrijpt en hem nog gelijk geeft, vreemd.
  dinsdag 15 september 2015 @ 00:06:56 #113
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_156096303
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:12 schreef Lienekien het volgende:
Waarom moet het weer zo'n man-vrouwding worden? Dan haak ik direct al af. :O
Dit. En dat idiote lijstje van Ouder1 ook echt :').
pi_156096435
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Rucola het volgende:

[..]

Begin eens bij jezelf: wat heb jij als vrouw zelf te bieden?
Had ze al gedaan. Search and you shall find.

quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 23:16 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik vind het ook vreemd. Vooral vanwege de quote van iemand anders (nl: Ik lees het in geen enkel topic terug en dat zijn er de laatste tijd nogal wat, met al die vrouwen die maar al te graag hun ongezouten mening geven over het doen en laten van mannen, terwijl ze zelf buiten schot blijven.), terwijl je hier juíst op FOK! echt veel topics hebt ván mannen over 'dé' Nederlandse vrouw en wat daar allemaal mis mee is. Andersom is dat echt helemaal niet zo. Waarom ze dan die ene quote aangrijpt en hem nog gelijk geeft, vreemd.
Vreemd inderdaad, dat grotendeels van de vrouwen zich aangevallen voelt, terwijl het een vrij goede vraagstelling is.
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_156096682
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2015 00:13 schreef Dside het volgende:

[..]

Had ze al gedaan. Search and you shall find.

[..]

Vreemd inderdaad, dat grotendeels van de vrouwen zich aangevallen voelt, terwijl het een vrij goede vraagstelling is.
Ik zag het. Ik vind het echt een vreemde vraagstelling, snap de achterliggende reden nog steeds niet. Omdat een of andere nerd op fok beweert dat alle vrouwen hier zeuren maar niks hebben te bieden. Denk dat se meesten zich niet aangevallen voelen joh, gewoon meer dat het nergens op slaat.
pi_156096789
Te bieden aan je partner? Wat zakelijke partner ofzo? De fuck? Mensen praten over liefde alsof het een markt is.
  dinsdag 15 september 2015 @ 00:51:30 #117
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156097003
Even dit topic bookmarken.
pi_156097019
Dit was de oorspronkelijke vraag:
quote:
Overigens, over ''vangst'' gesproken: ik lees dat vrouwen graag een 'catch' willen, een man moet immers wat te bieden hebben, maar waarom lees ik niets over wat vrouwen op de weegschaal leggen?
Game On! :P
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_156097046
Ik wil wel een duit in het zakje doen:
Mijn inkomen is genoeg om serieus geld binnen te brengen.
Ik houd van lekker koken. Neem daar gerust in het weekend uren de tijd voor.
Ik houd van sex. Ook midden in de nacht. Je mag me altijd wakker likken, en anders dring ik me wel op.
We zijn al jaren samen, maar ik ben niet jaloers als hij eens wat buiten de deur doet.
Ik hou ook van trio's: MVV that is.

Maar ik hou niet van het huishouden. Daar heb ik een hulp voor.
En ik hou van classy dingen: je man verwennen. Linegerie, lapdance, goed uit eten.
Als hij moe uit zijn werk komt en ik ben al thuis, sta ik klaar met een pilsje, of een goed glas wijn.

En in discussies geef ik hem op het einde altijd gelijk. Haha!
En na alle jaren met hem wil ik er nog steeds goed uitzien, voor hem. Geen uggs, etc. Maar wel strakke jeans en een normaal BMI.

[ Bericht 7% gewijzigd door agter op 15-09-2015 01:02:44 ]
Make my day!
  dinsdag 15 september 2015 @ 01:06:51 #120
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156097134
Het zou pas echt kloppen als je nu ook een soortgelijk topic voor mannen maakt waarin ze beschrijven wat ze te bieden hebben. Maar da's een kleine kanttekening.

Maar net waar je van houdt. Hou niet van familiebijeenkomsten met boerengolf maar wel veel van mijn familie, niet van huishoudbeurzen en deel en winacties of houten "home" bordjes aan de muur maar heb wel een heel gezellig huis. Heb een eigen leven maar genoeg tijd over of vrij te maken. Heb best wel eens humor, brede interesses, een goede algemene ontwikkeling. Schijn ook lief te kunnen zijn. Zorgzaam..breed begrip inderdaad. Iemand met iets verrassen, iets koken wat iemand lekker vindt, dat soort dingen. Als je het goed nagaat is het niet zo uniek allemaal, net als de rest van de posts ;)

Denk wel dat de verantwoordelijkheid dragen voor jouw "deel" van de relatie soms vergeten wordt, door beide partijen. Een beetje de ik-cultuur: "Ik heb dat nodig, jij geeft mij dat...oh moet ik jou ook iets geven? Ja, eerlijk oversteken!" Terwijl het mooie aan een relatie is dat je niet alles op een weegschaal legt en soms ook gewoon altruïstisch bent. Misschien is dat ook iets dat met de jaren komt.
pi_156097527
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 01:06 schreef eefje801 het volgende:
Het zou pas echt kloppen als je nu ook een soortgelijk topic voor mannen maakt waarin ze beschrijven wat ze te bieden hebben. Maar da's een kleine kanttekening.

Maar net waar je van houdt. Hou niet van familiebijeenkomsten met boerengolf maar wel veel van mijn familie, niet van huishoudbeurzen en deel en winacties of houten "home" bordjes aan de muur maar heb wel een heel gezellig huis. Heb een eigen leven maar genoeg tijd over of vrij te maken. Heb best wel eens humor, brede interesses, een goede algemene ontwikkeling. Schijn ook lief te kunnen zijn. Zorgzaam..breed begrip inderdaad. Iemand met iets verrassen, iets koken wat iemand lekker vindt, dat soort dingen. Als je het goed nagaat is het niet zo uniek allemaal, net als de rest van de posts ;)

Denk wel dat de verantwoordelijkheid dragen voor jouw "deel" van de relatie soms vergeten wordt, door beide partijen. Een beetje de ik-cultuur: "Ik heb dat nodig, jij geeft mij dat...oh moet ik jou ook iets geven? Ja, eerlijk oversteken!" Terwijl het mooie aan een relatie is dat je niet alles op een weegschaal legt en soms ook gewoon altruïstisch bent. Misschien is dat ook iets dat met de jaren komt.
hoeveel katten heb je? :P
  dinsdag 15 september 2015 @ 02:02:20 #122
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156097535
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 02:00 schreef redboyke het volgende:

[..]

hoeveel katten heb je? :P
Vanwaar deze rhetorische vraag :P
pi_156097574
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2015 02:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vanwaar deze rhetorische vraag :P
je deed me denken aan die crazy catlady van the simpsons.
daarom zal wel eentje luna heten :P
  dinsdag 15 september 2015 @ 02:09:08 #124
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156097595
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 02:06 schreef redboyke het volgende:

[..]

je deed me denken aan die crazy catlady van the simpsons.
daarom zal wel eentje luna heten :P
Heb jij een grijze hoekbank toevallig?
pi_156097611
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 02:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heb jij een grijze hoekbank toevallig?
nee daar moet je bij VRIDZ zijn: V&A / [TK] Luxe velours bank met poef, gratis bezorging
  dinsdag 15 september 2015 @ 02:13:40 #126
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156097636
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 02:11 schreef redboyke het volgende:

[..]

nee daar moet je bij VRIDZ zijn: V&A / [TK] Luxe velours bank met poef, gratis bezorging
Wat handig allemaal zeg, ik ben nieuw op fok. Thanks en de groetjes van Luna!
pi_156098577
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 00:56 schreef agter het volgende:
Ik houd van sex. Ook midden in de nacht. Je mag me altijd wakker likken, en anders dring ik me wel op.
We zijn al jaren samen, maar ik ben niet jaloers als hij eens wat buiten de deur doet.

En ik hou van classy dingen: je man verwennen. Linegerie, lapdance, goed uit eten.
Als hij moe uit zijn werk komt en ik ben al thuis, sta ik klaar met een pilsje, of een goed glas wijn.

En na alle jaren met hem wil ik er nog steeds goed uitzien, voor hem. Geen uggs, etc. Maar wel strakke jeans en een normaal BMI.
Grappig dat jij allemaal gedrag noemt en anderen karaktereigenschappen :)
pi_156098652
quote:

_O_
  dinsdag 15 september 2015 @ 07:43:45 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156098834
quote:
of houten "home" bordjes aan de muur
elke vrouw die dat te bieden heeft mag van mij wel verdwijnen

en ik vind dit een leuk topic, veel voorspelbare reacties, je zou denken dat vrouwen hetzelfde zouden kunnen bieden als mannen maar dat is in de praktijk toch niet echt op een lijn te vinden. Tenzij je in (goede) een relatie zit, dan is die lijn prima
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156098957
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:43 schreef Re het volgende:

[..]

elke vrouw die dat te bieden heeft mag van mij wel verdwijnen

en ik vind dit een leuk topic, veel voorspelbare reacties, je zou denken dat vrouwen hetzelfde zouden kunnen bieden als mannen maar dat is in de praktijk toch niet echt op een lijn te vinden. Tenzij je in (goede) een relatie zit, dan is die lijn prima
Hoe bedoel je dat?
Bedoel je dat je zou denken dat wat men elkaar te bieden heeft, onafhankelijk van geslacht, wel zo'n beetje hetzelfde zou zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156099078
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een non-topic en idem vraag dit zeg. Ik ga niet eens de moeite nemen hier antwoord op te geven :') :D!
Dit :')

quote:

Ja, hahaha, dat zal vast de reden zijn voor de "bitse" reacties. Geloof je het zelf? :')
Tails tell tales
pi_156099717
Seks.

Dat was het wel.
pi_156099736
quote:

Die reacties komen voornamelijk op de mannen die moeite met versieren hebben (zie gelijknamig topic). Zulke vrouwen heb ik er nog niet langs zien komen, anders zouden ze wellicht soortgelijke reacties krijgen. Ik weet wel dat ik mezelf lange tijd geen relatiemateriaal heb gevonden om die reden. :)
pi_156099745
quote:

^O^
Ben het met zo'n beetje alles hier eens, behalve dan dat dat boerengolf mij wel leuk lijkt om een keer te proberen (ken alleen maar minigolf) :P

Alleen dit:
quote:
strookt niet echt met wat je hier zei:
quote:
Ik heb dat nodig, jij geeft mij dat...oh moet ik jou ook iets geven? Ja, eerlijk oversteken!"
:P

niet dat ik tegen zo'n mannenvariant-van-dit-topic ben ofzo, ik ben ook niet echt voorstander van überhaubt dit soort zeikerige topics :P
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:04:00 #135
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156099821
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Seks.

Dat was het wel.
Niks om je voor te schamen. Maar dan moet je wel altijd klaar zijn om te geven.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:05:20 #136
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156099845
quote:

shiiiitttt
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_156099889
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Niks om je voor te schamen. Maar dan moet je wel altijd klaar zijn om te geven.
Hoop dat ik verder ook nog een beetje leuk gezelschap ben. O+
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:10:07 #138
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156099946
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoop dat ik verder ook nog een beetje leuk gezelschap ben. O+
Ben je een prater?
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:12:09 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156099994
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Bedoel je dat je zou denken dat wat men elkaar te bieden heeft, onafhankelijk van geslacht, wel zo'n beetje hetzelfde zou zijn?
je zou het denken ja...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:15:06 #140
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156100065
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:12 schreef Re het volgende:

[..]

je zou het denken ja...
Er zijn toch echt wel dingen die mannen eerder bereid zijn te doen dan vrouwen en die vrouwen bereid zijn te doen dan mannen gemiddeld genomen. Daarnaast zoeken mannen en vrouwen gemiddeld genomen naar specifieke dingen in elkaar.

Kan best wel dat je een leuke praktische relatie hebt gevonden waarbij alles in balans is en je elkaars identieke maatje bent en beiden met rode jas en dezelfde fiets lekker elke zondag ochtend een ritje rond de polder gaan doen... maar dat is lang niet ieders droom, toch?
pi_156100221
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:10 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ben je een prater?
Mwah.

Maar even serieus: ben niet jaloers, onredelijk en vraag niet veel aandacht. Ik vind mezelf best stabiel en ben niet bang om openlijk te communiceren als me iets dwars zit. Heb genoeg een eigen leven, studie, baantje, sport, sociale activiteiten. Ik ben niet iemand die aan een vriendje gaat hangen, kan me goed zelf vermaken of met vrienden. Ik vind het belangrijk om goed voor mezelf te zorgen. Eet meestal gezond, maar kan ook nog lekker ongegeneerd pizza's, hamburgers en andere dingen wegwerken. Probeer graag nieuwe dingen. Vind het leuk om dingen te verzinnen wat we samen kunnen doen. Flexibel, want avonden op de bank doorbrengen is ook prima. En ja, ik ben bijna altijd wel in voor een beetje seks en genegenheid.
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:24:16 #142
416020 K44S
The bearded man
pi_156100261
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mwah.

Maar even serieus: ben niet jaloers, onredelijk en vraag niet veel aandacht. Ik vind mezelf best stabiel en ben niet bang om openlijk te communiceren als me iets dwars zit. Heb genoeg een eigen leven, studie, baantje, sport, sociale activiteiten. Ik ben niet iemand die aan een vriendje gaat hangen, kan me goed zelf vermaken of met vrienden. Ik vind het belangrijk om goed voor mezelf te zorgen. Eet meestal gezond, maar kan ook nog lekker ongegeneerd pizza's, hamburgers en andere dingen wegwerken. Probeer graag nieuwe dingen. Vind het leuk om dingen te verzinnen wat we samen kunnen doen. Flexibel, want avonden op de bank doorbrengen is ook prima. En ja, ik ben bijna altijd wel in voor een beetje seks en genegenheid.
Dit vind ik nou een normaal antwoord.
pi_156100339
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:12 schreef Re het volgende:

[..]

je zou het denken ja...
Ik vind dat wat te kort door de bocht.
Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van hoe je zelf bent. Jouw karakter en persoonlijkheid bepalen voor een groot deel wat je te bieden hebt, maar ook wat je zoekt. En dat is vaak juist níet hetzelfde, lijkt me. Bovendien is hoe je op dat moment in het leven staat ook van belang. Toen ik uit een meer dan stormachtige relatie kwam, kreeg ik een relatie met een heel rustig (eigenlijk saai) persoon. Op dat moment was dat wel wat ik zocht. Zo zal hij op dat moment iets gezocht hebben dat ik kon bieden.
pi_156100523
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 00:25 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik zag het. Ik vind het echt een vreemde vraagstelling, snap de achterliggende reden nog steeds niet. Omdat een of andere nerd op fok beweert dat alle vrouwen hier zeuren maar niks hebben te bieden. Denk dat se meesten zich niet aangevallen voelen joh, gewoon meer dat het nergens op slaat.
Niet dat ze niets te bieden hebben, maar dat het niet zo vermeldt wordt. Daar had ik duidelijker in moeten zijn, maar kennelijk is het ook weer niet onduidelijk genoeg voor anderen om daar niet een en ander in terug te zien of om gewoon te reageren alsof het niet een aanval is op de vrouw. Ik begrijp nog steeds niet zo goed waarom het nou een man-vrouw dingetje zou moeten zijn, als ik vrouwen vraag naar wat zij te bieden hebben aan een partner. Het lijkt me een aanname om daar maar meteen uit op te moeten maken dat het aanvallend bedoelt is, alsof dat niet het geval zou zijn en er verdedigd moet worden. Die partner kan zowel man als vrouw zijn en van mannen horen we doorgaans overduidelijk wat de vrouw al dan niet te bieden zou (moeten) hebben. Dan mag het wel een open deur zijn om naar te vragen, maar dat is de helft van Fok! ook, dus ja.
pi_156101014
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet dat ze niets te bieden hebben, maar dat het niet zo vermeldt wordt. Daar had ik duidelijker in moeten zijn, maar kennelijk is het ook weer niet onduidelijk genoeg voor anderen om daar niet een en ander in terug te zien of om gewoon te reageren alsof het niet een aanval is op de vrouw. Ik begrijp nog steeds niet zo goed waarom het nou een man-vrouw dingetje zou moeten zijn, als ik vrouwen vraag naar wat zij te bieden hebben aan een partner. Het lijkt me een aanname om daar maar meteen uit op te moeten maken dat het aanvallend bedoelt is, alsof dat niet het geval zou zijn en er verdedigd moet worden. Die partner kan zowel man als vrouw zijn en van mannen horen we doorgaans overduidelijk wat de vrouw al dan niet te bieden zou (moeten) hebben. Dan mag het wel een open deur zijn om naar te vragen, maar dat is de helft van Fok! ook, dus ja.
Omdat er ook zelden tot nooit een aanleiding voor is om dat te (moeten) melden? Edit: ik zie de vrouwen op FOK! toch echt niet in grote getale lopen zeiken dat hun (mannelijke) partners hen niet genoeg te bieden hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 15-09-2015 10:10:28 ]
Tails tell tales
  dinsdag 15 september 2015 @ 10:05:53 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156101061
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind dat wat te kort door de bocht.
Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van hoe je zelf bent. Jouw karakter en persoonlijkheid bepalen voor een groot deel wat je te bieden hebt, maar ook wat je zoekt. En dat is vaak juist níet hetzelfde, lijkt me. Bovendien is hoe je op dat moment in het leven staat ook van belang. Toen ik uit een meer dan stormachtige relatie kwam, kreeg ik een relatie met een heel rustig (eigenlijk saai) persoon. Op dat moment was dat wel wat ik zocht. Zo zal hij op dat moment iets gezocht hebben dat ik kon bieden.
Maar dat is op individueel gebiedt.

Ik zou wel denken dat in het algemeen de mannen ongeveer hetzelfde te bieden hebben als vrouwen.
Zoveel verschillen ze nou ook weer niet van elkaar.
  dinsdag 15 september 2015 @ 10:11:49 #147
416020 K44S
The bearded man
pi_156101191
Getver, als ik dit allemaal lees dan kom óf thuis met een stille grijze muis wat op de zaterdagavond niets liever doet dan gtst kijken met een kopje groene thee en een chocolade reep. Óf met een chick die in volle borst "want ik heb drank en druks en drank en druks"- mee schreeuwt ;(
pi_156101270
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar dat is op individueel gebiedt.

Ik zou wel denken dat in het algemeen de mannen ongeveer hetzelfde te bieden hebben als vrouwen.
Zoveel verschillen ze nou ook weer niet van elkaar.
Ik denk dat we juist wel heel veel verschillen van elkaar. En dan niet direct man vs vrouw, maar wel als personen.
pi_156101296
Dus eigenlijk is het gewoon een karakterschets van jezelf neerzetten hier?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_156101395
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een non-topic en idem vraag dit zeg. Ik ga niet eens de moeite nemen hier antwoord op te geven :') :D!
Juist :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')