Doe eens niet zo bijdehand...quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:31 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Omdat er een aantal schreeuwers zijn die een topic komen verzieken?
Of dat er mensen (modjes) tegen zijn?
Leg maar eens uit...
Nee, omdat de koek imo na het eerste deel al aardig op was.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:31 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Omdat er een aantal schreeuwers zijn die een topic komen verzieken?
Of dat er mensen (modjes) tegen zijn?
Leg maar eens uit...
Enigszins mee eens.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, omdat de koek imo na het eerste deel al aardig op was.
Partner als in m/v..quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar in dit topic is gevraagd wat je pluspunten zijn, wat heb je te bieden aan een man.
maar dit topic gaat gewoon helemaal nergens meer over. ik zie haantjesgedrag onder vrouwen, go figure.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:28 schreef Harmankardon het volgende:
HVJJN is inmiddels toe aan deel 900 en hier zou de koek op zijn? Dat noem ik redeneren naar een gewenste conclusie.
Oh sorry, vreemd dat ik man aannam gezien ik zelf ook vrouwelijke partners heb gehad.quote:
Ik vind het een beetje een rare vraag om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heb jij een man te bieden Art?
Mafferd, het gaat toch om nu..quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een rare vraag om eerlijk te zijn.
De vraag in de TT is Vrouw, wat heb jij te bieden aan een partner?
Daar is helemaal geen antwoord op te geven, want geen enkele relatie is hetzelfde,
als je dus gaat opnoemen hoe slank je wel niet bent en je partner houdt toevallig van mollig dan
zit je dus al verkeerd en dat is nog maar één van de uiterlijkheden die in de loop der jaren ook weer
kunnen veranderen.
Het is maar wat je belangrijk vindt denk ik dan, liefde, vertrouwen, steun of grote tieten.
Bovendien, de ene man wil een volgzame vrouw en de andere man juist weer helemaal niet,
enz. enz.
Dus je kan wel een heel rijtje uiterlijkheden gaan opnoemen, maar die zijn over 20 jaar compleet
veranderd, net als bij de man trouwens, je kan wel op een vent vallen omdat hij zo'n prachtige bos
haar heeft en na 15 jaar is hij kaal, wat dan?
Ik had al een pittig kort kapsel toen ik verkering met hem kreeg, dus zal wel goed zijnquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:35 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Mafferd, het gaat toch om nu..
Als jij met je pittige kapsel nu jouw partner begeert, dan ga je dat toch zo goed mogelijk cultiveren?
En ja, elke partner is anders.
Maar wat jij te bieden hebt blijft enigszins hetzelfde?
En wat in jouw ogen jouw positieve kanten zijn, zou voor heel veel mannen juist een afknapper zijn.
Maar jij duidt ze als positief, daar gaat het toch om?
Of is mijn mening belangrijker?
wat zoek jij dan in een partner?quote:Op zaterdag 19 september 2015 08:22 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Denk dat het eerder zelfkennis is dan zelfvertrouwen. Heb net nog een deel van het eerste topic gelezen, maar verbaast mij zo enorm dat men niet eens weet wat men te bieden heeft. Iedere keer maar weer de opmerking dat vrouwen zo veel te bieden heeft, maar veel concreter wordt het niet. Terwijl het echt niet zo moeilijk is. Mogelijk komt het ook dat ik een man ben en dus ook mijn behoeftes ken. Dat jij een goed betaalde baan hebt heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde. Een vrouw kan mij net zoveel toegevoegde waarde geven zonder een goede baan. Ik begrijp je standpunt dat je als partner zijnde het belangrijk kan vinden dat je een goede baan hebt, maar als dat het gene is wat je te bieden hebt dan is het wel erg teleurstellend en staat eigenlijks ook los van wat je echt te bieden hebt. Een voorbeeld wat je als vrouw, maar ook als man kan bieden is in principe altijd een vertrouwens persoon met een luisterende oor die je van adviezen kan voorzien. Dat zal voor mij een reden kunnen zijn om een partner te zoeken. Nu zijn er nog meer goede redenen, maar jammer dat ik ze hier niet lees. Want wat je nu zegt is iets wat je voor jezelf belangrijk vind, en dat is toch anders dan wat je te bieden hebt.
Ja, ik ook. Maar ik ben er toch over na gaan denken.quote:Op zondag 20 september 2015 12:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik dit een vaag topic.
Hm, dat is wel goed om te realiseren inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik ben er toch over na gaan denken.
Wat ik mijn partner te bieden heb is eigenlijk hetzelfde als wat hij mij te bieden heeft. Naast lol, gemeenschappelijke eigenschappen en interersses, seks, etc is het belangrijkste aan onze relatie eigenlijk dat wij elkaar beter maken, we halen het beste uit elkaar naar boven. Wij zijn qua persoonlijke en zakelijke ontwikkeling redelijk ambitieus.
We zitten elkaar niet continu te pushen om doelstellingen te halen ofzo natuurlijk. Maar onze karakters vullen elkaar zo aan dat we als vanzelf elkaar helpen. En zo kunnen we beide doen waar we goed in zijn en worden we er samen nog beter van ook.
Daarnaast hebben we op veel vlakken ook wel een traditionele relatie. Hij is chaotisch, ik georganiseerd. Dus ik moet in de gaten houden wanneer hij naar de kapper moet, nieuwe schoenveters voor hem kopen, etc. Ik doe het graag en hij is er blij mee.
En nog een belangrijk punt, we zijn erg zorgzaam naar elkaar en voelen aan wat de ander nodig heeft. En we mankeren beide wel een en ander waardoor we extra zorg nodig hebben.
hahaha ja aaquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het idee was om vrouwen eens over zichzelf aan het woord te laten. Kleine faal, my bad..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |