abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156190320
Oorspronkelijk topic met als uitgangspunt:
Post hier wat jij als vrouw te bieden hebt aan je partner.

Na aanleiding van:

quote:
Ik lees het in geen enkel topic terug en dat zijn er de laatste tijd nogal wat, met al die vrouwen die maar al te graag hun ongezouten mening geven over het doen en laten van mannen, terwijl zij zelf buiten schot blijven
quote:
Daar zit best wel een punt, want zeiken kunnen we natuurlijk allemaal. Maar wat hebben vrouwen naast hun gezeik nog meer te bieden aan hun/een partner?
Dus bij deze: Vrouw, wat heb jij te bieden?

Op mede mogelijk gemaakt door DuTank

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2015 10:07:43 ]
pi_156190416
De man is het hoofd, de vrouw is de nek.
  vrijdag 18 september 2015 @ 08:30:54 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156190941
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 07:02 schreef hardromacore2.0 het volgende:
En door...
doe eens wat meer achtergrond anders heeft het weinig zin zo natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156191844
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:30 schreef Re het volgende:

[..]

doe eens wat meer achtergrond anders heeft het weinig zin zo natuurlijk
Jij bent hier de mod he. Dit is de OP van het eerste topic:

Elders op het forum:

quote:
Ik lees het in geen enkel topic terug en dat zijn er de laatste tijd nogal wat, met al die vrouwen die maar al te graag hun ongezouten mening geven over het doen en laten van mannen, terwijl ze zelf buiten schot blijven.
Daar zit best een punt, want zeiken kunnen we natuurlijk allemaal. Maar wat hebben vrouwen naast hun gezeik nog meer te bieden aan hun partner?

(TS gaat eerst navraag doen voor een realistische weergave om het dan vervolgens te posten)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_156191982
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:29 schreef DuTank het volgende:
Niet dat het verschil uit gaat maken, maar voor de vorm..
pi_156193355
Hebben we echt meer dan een topic nodig om te overtuigen dat vrouwen zeker wat te bieden hebben? Dat is wel ernstig :')
pi_156193394
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hebben we echt meer dan een topic nodig om te overtuigen dat vrouwen zeker wat te bieden hebben? Dat is wel ernstig :')
Dat is het punt niet.
JA, vrouwen hebben heel veel te bieden, maar wat jij?
pi_156193499
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:34 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Dat is het punt niet.
JA, vrouwen hebben heel veel te bieden, maar wat jij?
Dat heb ik al gezegd.
ik heb tieten en lach om zn grapjes.

Voor wie dat niet genoeg is heb ik een bovenmodale baan waar ik genoegen uit haal, kan ik aardig koken en hou ik van de vleselijke genoegens. Daarbij vinden velen mij sympathiek. Meer moet het niet zijn toch, of wel?
  vrijdag 18 september 2015 @ 12:13:01 #9
416020 K44S
The bearded man
pi_156195027
Wat is eigenlijk het doel van dit topic?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156195152
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:13 schreef K44S het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dit topic?
Het idee was om vrouwen eens over zichzelf aan het woord te laten. Kleine faal, my bad..
  vrijdag 18 september 2015 @ 13:08:05 #11
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_156195816
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het idee was om vrouwen eens over zichzelf aan het woord te laten. Kleine faal, my bad..
haha vrouwen en zelfkennis :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 18 september 2015 @ 13:20:12 #12
416020 K44S
The bearded man
pi_156196060
quote:

[..]

.

Vanuit het vorige topic, kan ik dus concluderen dat vrouwen snel op de tenen zijn getrapt als je ze een spiegel voorzet.
pi_156196482
quote:

[..]

Geef eens een voorbeeld van een antwoord wat jij als zinvolle bijdrage had beschouwd?

Die lijstjes van eigenschappen zeggen mij in ieder geval niets. Zorgzaam zal iedereen in een bepaalde mate wel zijn en dan is het nog een kwestie van perceptie of je partner dat ook zo ervaart.
pi_156196494
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:20 schreef K44S het volgende:

[..]

.

Vanuit het vorige topic, kan ik dus concluderen dat vrouwen snel op de tenen zijn getrapt als je ze een spiegel voorzet.
Dat zou je kunnen doen, maar waarom zou je? Alsof er geen redelijke en normale reacties tussen zitten, scheer je vrouwen over één kam en daar had je dit topic ook niet voor nodig. Maar goed, ik zie wederom een ondersteuning in waarom ik de topicvraag aan vrouwen zelf stelde..
pi_156196569
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat zou je kunnen doen, maar waarom zou je? Alsof er geen redelijke en normale reacties tussen zitten, scheer je vrouwen over één kam en daar had je dit topic ook niet voor nodig. Maar goed, ik zie wederom een ondersteuning in waarom ik de topicvraag aan vrouwen zelf stelde..
De basis was m.i. al verkeerd: omdat een (of meer) man(nen) claimt (claimen) dat vrouwen alleen maar zeiken over mannen, zouden ze zichzelf maar eens moeten aanprijzen?

Ik vind de insteek in zoverre dan weer wel interessant, omdat het eens zou kunnen laten zien dat vrouwen, net als mannen, geen homogene groep zijn, en niet allemaal hetzelfde zijn en willen en kunnen en doen. Maar dan zou het een betere optie zijn om aan mensen te vragen wat ze een partner te bieden zouden hebben. Of nog beter: wat mensen de wereld te bieden hebben?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156196600
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld van een antwoord wat jij als zinvolle bijdrage had beschouwd?

Die lijstjes van eigenschappen zeggen mij in ieder geval niets. Zorgzaam zal iedereen in een bepaalde mate wel zijn en dan is het nog een kwestie van perceptie of je partner dat ook zo ervaart.
Als ik vrouwen vraag naar wat zij vinden, dan vind ik antwoorden op die vraag kennelijk interessant. Dat jij niets met eigenschapslijstjes kan, vind ik dan weer niet zo relevant.

De kwestie van perceptie met betrekking tot de partner vind ik wel een belangrijk punt, aangezien ik daar zelf net zo goed mee kwam. Ondanks dat ik mijn waarde niet ontleen aan het hebben van een partner, vind ik de mening kennelijk wel meer mee tellen dan gedacht. Dat vind ik best verrassend van mezelf eigenlijk..
  vrijdag 18 september 2015 @ 13:44:03 #17
416020 K44S
The bearded man
pi_156196667
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

7/10 zaten meteen er op boven op met "dit kan je niet maken/vind ik niet kunnen"
Was niet mijn bedoeling om te globaliseren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:41 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als ik vrouwen vraag naar wat zij vinden, dan vind ik antwoorden op die vraag kennelijk interessant. Dat jij niets met eigenschapslijstjes kan, vind ik dan weer niet zo relevant.

De kwestie van perceptie met betrekking tot de partner vind ik wel een belangrijk punt, aangezien ik daar zelf net zo goed mee kwam. Ondanks dat ik mijn waarde niet ontleen aan het hebben van een partner, vind ik de mening kennelijk wel meer mee tellen dan gedacht. Dat vind ik best verrassend van mezelf eigenlijk..
Maar wat vind je dan interessant aan de eigenschappen van die vrouwen?

Tegenwoordig is het toch de norm: je moet me accepteren zoals ik ben:
Vind je me dik en moet ik afvallen volgens jou(deman) dan is het jouw probleem.

En als de man paar keer aan seks denkt en daar heel vlak over denkt ( hoeren neuken nooit meer werken ), is de man snel al oversekst en denkt hij alleen maar aan neuken, toch?
pi_156196677
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De basis was m.i. al verkeerd: omdat een (of meer) man(nen) claimt (claimen) dat vrouwen alleen maar zeiken over mannen, zouden ze zichzelf maar eens moeten aanprijzen?
Dat iets aanleiding tot overdenken geeft, maakt nog niet dat dit de enige reden was om het op te starten. Des te meer reden om de vraag dan ook aan vrouwen zelf te stellen en niet aan mannen..
pi_156196775
quote:

[..]

Excuses twijfelde gewoon over hoe jij je vraag nou bedoeld had. Als het bedoeld was als onderscheidende toegevoegde waarde dan vond ik die lijstjes gewoon niet zo geschikt.
pi_156196800
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:44 schreef K44S het volgende:

[..]

7/10 zaten meteen er op boven op met "dit kan je niet maken/vind ik niet kunnen"
Was niet mijn bedoeling om te globaliseren.
Dan zou je dat anders kunnen uitspreken, als je jouw mening echt zo relevant vindt voor dit topic.

quote:
[..]

Maar wat vind je dan interessant aan de eigenschappen van die vrouwen?

Tegenwoordig is het toch de norm: je moet me accepteren zoals ik ben:
Vind je me dik en moet ik afvallen volgens jou(deman) dan is het jouw probleem.
Zoals aangegeven gaat mijn interesse uit naar wat vrouwen zelf vinden, op persoonlijk level in plaats van dat standaard hokje over wat vrouwen te bieden hebben.
  vrijdag 18 september 2015 @ 13:50:29 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_156196841
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:49 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dan zou je dat anders kunnen uitspreken, als je jouw mening echt zo relevant vindt voor dit topic.

[..]

Zoals aangegeven gaat mijn interesse uit naar wat vrouwen zelf vinden, op persoonlijk level in plaats van dat standaard hokje over wat vrouwen te bieden hebben.
Gewoon en vrouwen topic dus.

Maar goed, ik vertrek hier weer :P
pi_156196864
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:50 schreef K44S het volgende:

[..]

Gewoon en vrouwen topic dus.

Maar goed, ik vertrek hier weer :P
Hè eindelijk, thanks man :P
pi_156196886
quote:

[..]

Misschien is het dan leuk om juist eens te vragen hoe of met welke eigenschap men zichzelf wel eens verrast heeft :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156197052
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien is het dan leuk om juist eens te vragen hoe of met welke eigenschap men zichzelf wel eens verrast heeft :)
Leuk idee, maar dan graag in een ander topic als we het algemeen gaan doen ;)
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:17:59 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156199012
quote:

[..]

Ik denk dat het ook zo is omdat andere mannen het niet aannemen van een vrouw.

Wij hebben de test eens genomen mijn man en ik, beide op een ander moment exact hetzelfde zeggen, echt ieder woordje was hetzelfde.
De meeste mannen waren het met hem eens, ook veel van de vrouwen, de meeste mannen waren het niet met mij eens, veel van de vrouwen wel.
Blijkbaar nemen mannen meer aan van andere mannen dan van vrouwen, ook al is het hetzelfde.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')