abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156190320
Oorspronkelijk topic met als uitgangspunt:
Post hier wat jij als vrouw te bieden hebt aan je partner.

Na aanleiding van:

quote:
Ik lees het in geen enkel topic terug en dat zijn er de laatste tijd nogal wat, met al die vrouwen die maar al te graag hun ongezouten mening geven over het doen en laten van mannen, terwijl zij zelf buiten schot blijven
quote:
Daar zit best wel een punt, want zeiken kunnen we natuurlijk allemaal. Maar wat hebben vrouwen naast hun gezeik nog meer te bieden aan hun/een partner?
Dus bij deze: Vrouw, wat heb jij te bieden?

Op mede mogelijk gemaakt door DuTank

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2015 10:07:43 ]
pi_156190416
De man is het hoofd, de vrouw is de nek.
  vrijdag 18 september 2015 @ 08:30:54 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156190941
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 07:02 schreef hardromacore2.0 het volgende:
En door...
doe eens wat meer achtergrond anders heeft het weinig zin zo natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156191844
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:30 schreef Re het volgende:

[..]

doe eens wat meer achtergrond anders heeft het weinig zin zo natuurlijk
Jij bent hier de mod he. Dit is de OP van het eerste topic:

Elders op het forum:

quote:
Ik lees het in geen enkel topic terug en dat zijn er de laatste tijd nogal wat, met al die vrouwen die maar al te graag hun ongezouten mening geven over het doen en laten van mannen, terwijl ze zelf buiten schot blijven.
Daar zit best een punt, want zeiken kunnen we natuurlijk allemaal. Maar wat hebben vrouwen naast hun gezeik nog meer te bieden aan hun partner?

(TS gaat eerst navraag doen voor een realistische weergave om het dan vervolgens te posten)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_156191982
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:29 schreef DuTank het volgende:
Niet dat het verschil uit gaat maken, maar voor de vorm..
pi_156193355
Hebben we echt meer dan een topic nodig om te overtuigen dat vrouwen zeker wat te bieden hebben? Dat is wel ernstig :')
pi_156193394
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hebben we echt meer dan een topic nodig om te overtuigen dat vrouwen zeker wat te bieden hebben? Dat is wel ernstig :')
Dat is het punt niet.
JA, vrouwen hebben heel veel te bieden, maar wat jij?
pi_156193499
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:34 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Dat is het punt niet.
JA, vrouwen hebben heel veel te bieden, maar wat jij?
Dat heb ik al gezegd.
ik heb tieten en lach om zn grapjes.

Voor wie dat niet genoeg is heb ik een bovenmodale baan waar ik genoegen uit haal, kan ik aardig koken en hou ik van de vleselijke genoegens. Daarbij vinden velen mij sympathiek. Meer moet het niet zijn toch, of wel?
  vrijdag 18 september 2015 @ 12:13:01 #9
416020 K44S
The bearded man
pi_156195027
Wat is eigenlijk het doel van dit topic?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156195152
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:13 schreef K44S het volgende:
Het idee was om vrouwen eens over zichzelf aan het woord te laten. Kleine faal, my bad..
  vrijdag 18 september 2015 @ 13:08:05 #11
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_156195816
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het idee was om vrouwen eens over zichzelf aan het woord te laten. Kleine faal, my bad..
haha vrouwen en zelfkennis :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 18 september 2015 @ 13:20:12 #12
416020 K44S
The bearded man
pi_156196060
quote:

[..]

.

Vanuit het vorige topic, kan ik dus concluderen dat vrouwen snel op de tenen zijn getrapt als je ze een spiegel voorzet.
pi_156196482
quote:

[..]

Geef eens een voorbeeld van een antwoord wat jij als zinvolle bijdrage had beschouwd?

Die lijstjes van eigenschappen zeggen mij in ieder geval niets. Zorgzaam zal iedereen in een bepaalde mate wel zijn en dan is het nog een kwestie van perceptie of je partner dat ook zo ervaart.
pi_156196494
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:20 schreef K44S het volgende:

[..]

.

Vanuit het vorige topic, kan ik dus concluderen dat vrouwen snel op de tenen zijn getrapt als je ze een spiegel voorzet.
Dat zou je kunnen doen, maar waarom zou je? Alsof er geen redelijke en normale reacties tussen zitten, scheer je vrouwen over één kam en daar had je dit topic ook niet voor nodig. Maar goed, ik zie wederom een ondersteuning in waarom ik de topicvraag aan vrouwen zelf stelde..
pi_156196569
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat zou je kunnen doen, maar waarom zou je? Alsof er geen redelijke en normale reacties tussen zitten, scheer je vrouwen over één kam en daar had je dit topic ook niet voor nodig. Maar goed, ik zie wederom een ondersteuning in waarom ik de topicvraag aan vrouwen zelf stelde..
De basis was m.i. al verkeerd: omdat een (of meer) man(nen) claimt (claimen) dat vrouwen alleen maar zeiken over mannen, zouden ze zichzelf maar eens moeten aanprijzen?

Ik vind de insteek in zoverre dan weer wel interessant, omdat het eens zou kunnen laten zien dat vrouwen, net als mannen, geen homogene groep zijn, en niet allemaal hetzelfde zijn en willen en kunnen en doen. Maar dan zou het een betere optie zijn om aan mensen te vragen wat ze een partner te bieden zouden hebben. Of nog beter: wat mensen de wereld te bieden hebben?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156196600
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld van een antwoord wat jij als zinvolle bijdrage had beschouwd?

Die lijstjes van eigenschappen zeggen mij in ieder geval niets. Zorgzaam zal iedereen in een bepaalde mate wel zijn en dan is het nog een kwestie van perceptie of je partner dat ook zo ervaart.
Als ik vrouwen vraag naar wat zij vinden, dan vind ik antwoorden op die vraag kennelijk interessant. Dat jij niets met eigenschapslijstjes kan, vind ik dan weer niet zo relevant.

De kwestie van perceptie met betrekking tot de partner vind ik wel een belangrijk punt, aangezien ik daar zelf net zo goed mee kwam. Ondanks dat ik mijn waarde niet ontleen aan het hebben van een partner, vind ik de mening kennelijk wel meer mee tellen dan gedacht. Dat vind ik best verrassend van mezelf eigenlijk..
  vrijdag 18 september 2015 @ 13:44:03 #17
416020 K44S
The bearded man
pi_156196667
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

7/10 zaten meteen er op boven op met "dit kan je niet maken/vind ik niet kunnen"
Was niet mijn bedoeling om te globaliseren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:41 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als ik vrouwen vraag naar wat zij vinden, dan vind ik antwoorden op die vraag kennelijk interessant. Dat jij niets met eigenschapslijstjes kan, vind ik dan weer niet zo relevant.

De kwestie van perceptie met betrekking tot de partner vind ik wel een belangrijk punt, aangezien ik daar zelf net zo goed mee kwam. Ondanks dat ik mijn waarde niet ontleen aan het hebben van een partner, vind ik de mening kennelijk wel meer mee tellen dan gedacht. Dat vind ik best verrassend van mezelf eigenlijk..
Maar wat vind je dan interessant aan de eigenschappen van die vrouwen?

Tegenwoordig is het toch de norm: je moet me accepteren zoals ik ben:
Vind je me dik en moet ik afvallen volgens jou(deman) dan is het jouw probleem.

En als de man paar keer aan seks denkt en daar heel vlak over denkt ( hoeren neuken nooit meer werken ), is de man snel al oversekst en denkt hij alleen maar aan neuken, toch?
pi_156196677
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De basis was m.i. al verkeerd: omdat een (of meer) man(nen) claimt (claimen) dat vrouwen alleen maar zeiken over mannen, zouden ze zichzelf maar eens moeten aanprijzen?
Dat iets aanleiding tot overdenken geeft, maakt nog niet dat dit de enige reden was om het op te starten. Des te meer reden om de vraag dan ook aan vrouwen zelf te stellen en niet aan mannen..
pi_156196775
quote:

[..]

Excuses twijfelde gewoon over hoe jij je vraag nou bedoeld had. Als het bedoeld was als onderscheidende toegevoegde waarde dan vond ik die lijstjes gewoon niet zo geschikt.
pi_156196800
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:44 schreef K44S het volgende:

[..]

7/10 zaten meteen er op boven op met "dit kan je niet maken/vind ik niet kunnen"
Was niet mijn bedoeling om te globaliseren.
Dan zou je dat anders kunnen uitspreken, als je jouw mening echt zo relevant vindt voor dit topic.

quote:
[..]

Maar wat vind je dan interessant aan de eigenschappen van die vrouwen?

Tegenwoordig is het toch de norm: je moet me accepteren zoals ik ben:
Vind je me dik en moet ik afvallen volgens jou(deman) dan is het jouw probleem.
Zoals aangegeven gaat mijn interesse uit naar wat vrouwen zelf vinden, op persoonlijk level in plaats van dat standaard hokje over wat vrouwen te bieden hebben.
  vrijdag 18 september 2015 @ 13:50:29 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_156196841
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:49 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dan zou je dat anders kunnen uitspreken, als je jouw mening echt zo relevant vindt voor dit topic.

[..]

Zoals aangegeven gaat mijn interesse uit naar wat vrouwen zelf vinden, op persoonlijk level in plaats van dat standaard hokje over wat vrouwen te bieden hebben.
Gewoon en vrouwen topic dus.

Maar goed, ik vertrek hier weer :P
pi_156196864
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:50 schreef K44S het volgende:

[..]

Gewoon en vrouwen topic dus.

Maar goed, ik vertrek hier weer :P
Hè eindelijk, thanks man :P
pi_156196886
quote:

[..]

Misschien is het dan leuk om juist eens te vragen hoe of met welke eigenschap men zichzelf wel eens verrast heeft :)
pi_156197052
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien is het dan leuk om juist eens te vragen hoe of met welke eigenschap men zichzelf wel eens verrast heeft :)
Leuk idee, maar dan graag in een ander topic als we het algemeen gaan doen ;)
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:17:59 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156199012
quote:

[..]

Ik denk dat het ook zo is omdat andere mannen het niet aannemen van een vrouw.

Wij hebben de test eens genomen mijn man en ik, beide op een ander moment exact hetzelfde zeggen, echt ieder woordje was hetzelfde.
De meeste mannen waren het met hem eens, ook veel van de vrouwen, de meeste mannen waren het niet met mij eens, veel van de vrouwen wel.
Blijkbaar nemen mannen meer aan van andere mannen dan van vrouwen, ook al is het hetzelfde.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156201540
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wij hebben de test eens genomen mijn man en ik, beide op een ander moment exact hetzelfde zeggen, echt ieder woordje was hetzelfde.
De meeste mannen waren het met hem eens, ook veel van de vrouwen, de meeste mannen waren het niet met mij eens, veel van de vrouwen wel.
Blijkbaar nemen mannen meer aan van andere mannen dan van vrouwen, ook al is het hetzelfde.
Jezus want een interessant leven heb jij
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:28:30 #27
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156201824
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:15 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Jezus want een interessant leven heb jij
Jij overduidelijk niet gezien je de hele dag bezig bent met negatief op mij te reageren. :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156202337
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:13 schreef K44S het volgende:
jezelf de markt inprijzen :P
  vrijdag 18 september 2015 @ 18:18:56 #29
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156202781
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:53 schreef FANN het volgende:

[..]

jezelf de markt inprijzen :P
Maar wij zijn al van de mark af. :P
pi_156202797
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, maar ik lees alleen mee :+
pi_156203089
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:19 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja, maar ik lees alleen mee :+
Want?

Nieuwsgierig aagje?
Benieuwd naar overeenkomsten met andere vrouwen?
Tell me..
pi_156203108
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:34 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Want?

Nieuwsgierig aagje?
Benieuwd naar overeenkomsten met andere vrouwen?
Tell me..
nee, gewoon voor de lol of mag dat niet?
pi_156203123
Natuurlijk heb ik geen overeenkomsten met andere vrouwen, ik ben uniek :{w
pi_156203138
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:35 schreef FANN het volgende:

nee, gewoon voor de lol of mag dat niet?
Tuuuuuuuuuuurlijk wel.
pi_156203148
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:36 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Tuuuuuuuuuuurlijk wel.
dan is het goed.
pi_156204026
De voorspelbaarheid van de reacties van vrouwelijke FOK!kers in dit topic! :D _O-
pi_156204403
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:13 schreef wenfer2 het volgende:
De voorspelbaarheid van de reacties van vrouwelijke FOK!kers in dit topic! :D _O-
deel 1 is veel leuker :P

R&P / Vrouw, wat heb je te bieden aan een partner?
pi_156204477
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Is dat zo ja? Met wie heb jij een relatie dan?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_156204575
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat heeft dan meer te maken met jullie directe sociale kring, dan met wat mannen in het algemeen al dan niet aannemen.
  vrijdag 18 september 2015 @ 22:05:26 #40
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156209779
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:27 schreef habitue het volgende:

[..]

Is dat zo ja? Met wie heb jij een relatie dan?
Met mijn man. :P
  vrijdag 18 september 2015 @ 22:06:44 #41
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156209819
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:31 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dat heeft dan meer te maken met jullie directe sociale kring, dan met wat mannen in het algemeen al dan niet aannemen.
Het was op een forum. :P
pi_156214866
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat heb ik al gezegd.

Voor wie dat niet genoeg is heb ik een bovenmodale baan waar ik genoegen uit haal, kan ik aardig koken en hou ik van de vleselijke genoegens. Daarbij vinden velen mij sympathiek. Meer moet het niet zijn toch, of wel?
Eerst zeggen dat je bevreemd meer dan 1 topic nodig te hebben. Maar als ik letterlijk neem wat je nu zegt, heb je feitelijk helemaal niks te bieden.
pi_156214898
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 07:24 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Eerst zeggen dat je bevreemd meer dan 1 topic nodig te hebben. Maar als ik letterlijk neem wat je nu zegt, heb je feitelijk helemaal niks te bieden.
Dat doet enorm recht aan mijn lage zelfvertrouwen, dank u ;(
Of iemand ergens wat in ziet, hangt af van de eigen vraag. Blijkbaar vind je wat ik schreef niet belangrijk en kijk je niet verder dan wat er sec staat.

Impliciet staat er ook dat ik mn eigen boontjes kan doppen, zou ik als kerel belangrijk vinden en dat ik iets doe waar ik plezier uit haal, gemotiveerd zijn en streven naar positiviteit zit daarin.

Daarbij beken ik dat ik gelukkig uit de markt ben, dus dat ik mezelf mogelijk spiegel aan wat mijn wederhelft belangrijk en leuk vindt.
pi_156215138
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 07:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat doet enorm recht aan mijn lage zelfvertrouwen, dank u ;(
Of iemand ergens wat in ziet, hangt af van de eigen vraag. Blijkbaar vind je wat ik schreef niet belangrijk en kijk je niet verder dan wat er sec staat.

Impliciet staat er ook dat ik mn eigen boontjes kan doppen, zou ik als kerel belangrijk vinden en dat ik iets doe waar ik plezier uit haal, gemotiveerd zijn en streven naar positiviteit zit daarin.

Daarbij beken ik dat ik gelukkig uit de markt ben, dus dat ik mezelf mogelijk spiegel aan wat mijn wederhelft belangrijk en leuk vindt.
Denk dat het eerder zelfkennis is dan zelfvertrouwen. Heb net nog een deel van het eerste topic gelezen, maar verbaast mij zo enorm dat men niet eens weet wat men te bieden heeft. Iedere keer maar weer de opmerking dat vrouwen zo veel te bieden heeft, maar veel concreter wordt het niet. Terwijl het echt niet zo moeilijk is. Mogelijk komt het ook dat ik een man ben en dus ook mijn behoeftes ken. Dat jij een goed betaalde baan hebt heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde. Een vrouw kan mij net zoveel toegevoegde waarde geven zonder een goede baan. Ik begrijp je standpunt dat je als partner zijnde het belangrijk kan vinden dat je een goede baan hebt, maar als dat het gene is wat je te bieden hebt dan is het wel erg teleurstellend en staat eigenlijks ook los van wat je echt te bieden hebt. Een voorbeeld wat je als vrouw, maar ook als man kan bieden is in principe altijd een vertrouwens persoon met een luisterende oor die je van adviezen kan voorzien. Dat zal voor mij een reden kunnen zijn om een partner te zoeken. Nu zijn er nog meer goede redenen, maar jammer dat ik ze hier niet lees. Want wat je nu zegt is iets wat je voor jezelf belangrijk vind, en dat is toch anders dan wat je te bieden hebt.
pi_156215213
Dat luisterend oor leek mij dan weer zo cliche en logisch dat mij dat weinig als selling point leek.
Goed dat je toegeeft dat vraag per man verschilt.

Luisterend oor kan wel samenhangen met eigen positie in de maatschappij (of intelligentie, opleidingsniveau) trouwens. Weet je wat het dagelijks leven van je wederhelft inhoudt en kan je dat voldoende op waarde schatten om aan te voelen of het luisterend oor genoeg is of dat er ook inzichten kunnen volgen bv.
pi_156215304
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 08:22 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Denk dat het eerder zelfkennis is dan zelfvertrouwen. Heb net nog een deel van het eerste topic gelezen, maar verbaast mij zo enorm dat men niet eens weet wat men te bieden heeft. Iedere keer maar weer de opmerking dat vrouwen zo veel te bieden heeft, maar veel concreter wordt het niet. Terwijl het echt niet zo moeilijk is. Mogelijk komt het ook dat ik een man ben en dus ook mijn behoeftes ken.
Wat hebben jouw behoeftes als man te maken met wat vrouwen al dan niet zeggen te bieden te hebben?
Het is een aanname dat vrouwen niet weten wat ze te bieden hebben. Zat dames die geen trek hebben om serieus te reageren en er zijn er ook zat die wel reageren, dus ik vind het te kort door de bocht. Ik weet heus wel wat ik te bieden heb en hechtte verrassend meer waarde dan gedacht aan de mening van mijn partner, wat niet wil zeggen dat ik zonder partner dat niet weet. Daarnaast besefte ik me nog eens dat ik sommige dingen in verband met privacy niet zo uitgsproken hoef te hebben op the interwebz, ook omdat het niet alleen mijne privacy betreft, maar ook die van mijn partner die er niet voor kiest om dit soort privéshizzle online te gooien.

quote:
Dat jij een goed betaalde baan hebt heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde. Een vrouw kan mij net zoveel toegevoegde waarde geven zonder een goede baan. Ik begrijp je standpunt dat je als partner zijnde het belangrijk kan vinden dat je een goede baan hebt, maar als dat het gene is wat je te bieden hebt dan is het wel erg teleurstellend en staat eigenlijks ook los van wat je echt te bieden hebt.
Voor alle mensen die het raar vinden dat ik in dit topic vrouwen naar hen zelf vroeg, dit is ook weer zo een reden. Zeiken dat deze vrouw in jouw ogen niet feitelijk zegt wat ze te bieden heeft, omdat jij als man andere behoeftes hebt en vindt dat het/er wat anders (omschreven) zou moeten zijn is best een beetje misplaatst hier. Niet omdat je geen recht op je eigen mening hebt, maar omdat je volkomen voorbij gaat aan de strekking van dit topic en dan nog verbaast bent dat vrouwen het niet en masse komen melden..

quote:
Een voorbeeld wat je als vrouw, maar ook als man kan bieden is in principe altijd een vertrouwens persoon met een luisterende oor die je van adviezen kan voorzien. Dat zal voor mij een reden kunnen zijn om een partner te zoeken. Nu zijn er nog meer goede redenen, maar jammer dat ik ze hier niet lees. Want wat je nu zegt is iets wat je voor jezelf belangrijk vind, en dat is toch anders dan wat je te bieden hebt.
Want je prioriteiten maken geen wezenlijk onderdeel uit van wie je bent en wat je te bieden hebt, hmm ok. Misschien kun je beter verhuizen naar het waar moet mijn partner aan voldoentopic, daar komt een en ander beter tot zijn recht..
pi_156215331
Maar Puff hoe kom jij aan dat lage zelfvertrouwen?

Denk je dat je goed bezig bent omdat je vriend hebt die tevreden lijkt?
Ben jij tevreden met wat je te bieden hebt, of ben je daarin teleurgesteld?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2015 09:03:34 ]
pi_156215396
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 08:55 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Maar Puff hoe kom jij aan dat lage zelfvertrouwen?

Denkt je dat je goed bezig bent omdat je vriend hebt die tevreden lijkt?
Ben jij tevreden met wat je te bieden hebt, of ben je daarin teleurgesteld?
Dat is een ingewikkelde vraag. Ik ben tevreden met een deel van mijn leven en ontwikkeling, maar er zijn bepaalde onzekerheden in mijn leven die maken dat ik altijd sluimerende problemen heb die een deel van mijn 'werkgeheugen' vullen. Dat deel kunnen anderen anders (beter) vullen en dat maakt dat ik mezelf minder voel dan peers.

Daarnaast is zelfvertrouwen denk ik voor een belangrijk deel aangeleerd. Als je ouders het niet hebben, hoe kunnen zij het je geven?
pi_156215927
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 08:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat hebben jouw behoeftes als man te maken met wat vrouwen al dan niet zeggen te bieden te hebben?
Het is een aanname dat vrouwen niet weten wat ze te bieden hebben. Zat dames die geen trek hebben om serieus te reageren en er zijn er ook zat die wel reageren, dus ik vind het te kort door de bocht. Ik weet heus wel wat ik te bieden heb en hechtte verrassend meer waarde dan gedacht aan de mening van mijn partner, wat niet wil zeggen dat ik zonder partner dat niet weet. Daarnaast besefte ik me nog eens dat ik sommige dingen in verband met privacy niet zo uitgsproken hoef te hebben op the interwebz, ook omdat het niet alleen mijne privacy betreft, maar ook die van mijn partner die er niet voor kiest om dit soort privéshizzle online te gooien.

[..]

Voor alle mensen die het raar vinden dat ik in dit topic vrouwen naar hen zelf vroeg, dit is ook weer zo een reden. Zeiken dat deze vrouw in jouw ogen niet feitelijk zegt wat ze te bieden heeft, omdat jij als man andere behoeftes hebt en vindt dat het/er wat anders (omschreven) zou moeten zijn is best een beetje misplaatst hier. Niet omdat je geen recht op je eigen mening hebt, maar omdat je volkomen voorbij gaat aan de strekking van dit topic en dan nog verbaast bent dat vrouwen het niet en masse komen melden..

[..]

Want je prioriteiten maken geen wezenlijk onderdeel uit van wie je bent en wat je te bieden hebt, hmm ok. Misschien kun je beter verhuizen naar het waar moet mijn partner aan voldoentopic, daar komt een en ander beter tot zijn recht..
Met deze post heb je voor mijn gevoel de ware reden voor het topic pas echt genoemd, recht gedaan.
En nu ik het snap (en het kan heel best aan mij liggen, hoor, dat het kwartje nu pas valt!), vind ik het eigenlijk wel een goed topic!
  zaterdag 19 september 2015 @ 10:49:40 #50
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_156216561
Is dit een topic om jezelf de markt in te prijzen....?
Wat jou uniek maakt ten opzichte van andere vrouwen?
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
pi_156216576
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 08:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je hoeft ook helemaal niks van mij. Maar wel bijzonder dat je wel je mening wilt uiten maar er verder niet op in wil gaan. Je bent zeker niet de eerste die dat doet, en voor iedereen die op een anonieme forum dat nog eens duidelijk wilt maken, heeft in feitelijk niks gezegd. Ik kan ook zeggen dat alle vrouwen van de wereld geen verstand heeft van wat ze te bieden hebben, maar dat ik het zeg maakt mij nog niet gelijk. Dus wat maakt jou post nou de waarheid als het alleen maar loze kreten zijn? Een forum is bedoeld om over onderwerpen te discusseren, als jij daar geen behoefte aan hebt is je goed recht. Maar wat mij betreft ook next, op naar de volgende.

En als dit topic gaat over "ik ben zoals ik ben en dat is wat ik te bieden hebt", dan heb ik de strekking van dit topic inderdaad verkeerd begrepen. Wat mij betreft ook een kansloos topic dan.

[ Bericht 3% gewijzigd door DarkerThanBlack op 19-09-2015 10:59:51 ]
pi_156216618
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 09:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is een ingewikkelde vraag. Ik ben tevreden met een deel van mijn leven en ontwikkeling, maar er zijn bepaalde onzekerheden in mijn leven die maken dat ik altijd sluimerende problemen heb die een deel van mijn 'werkgeheugen' vullen. Dat deel kunnen anderen anders (beter) vullen en dat maakt dat ik mezelf minder voel dan peers.

Daarnaast is zelfvertrouwen denk ik voor een belangrijk deel aangeleerd. Als je ouders het niet hebben, hoe kunnen zij het je geven?
Je laat het een deel van je werkgeheugen vullen.
Zelfvertrouwen.. heeft vooral met jezelf te maken :P.

Niet onzeker over je onzekerheid?
  zaterdag 19 september 2015 @ 10:55:36 #53
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_156216627
Alles wat ik wil opnoemen klinkt normaal of opschepperig :')
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
pi_156216650
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
Alles wat ik wil opnoemen klinkt normaal of opschepperig :')
Dat klinkt nogal kritisch.
pi_156216754
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:50 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Je hoeft ook helemaal niks van mij. Maar wel bijzonder dat je wel je mening wilt uiten maar er verder niet op in wil gaan.
Ik heb wel degelijk aan de vraag van dit topic voldaan, alleen niet zo diepgaand en persoonlijk als had gekund.

quote:
Je bent zeker niet de eerste die dat doet, en voor iedereen die op een anonieme forum dat nog eens duidelijk wilt maken, heeft in feitelijk niks gezegd. Ik kan ook zeggen dat alle vrouwen van de wereld geen verstand heeft van wat ze te bieden hebben, maar dat ik het zeg maakt mij nog niet gelijk.
Je kan van alles zeggen, maar je mist het punt volkomen dat de discussie die je op probeert te werpen gewoon niet relevant voor dit topic is. Er is jou simpelweg niets gevraagd, dus waarom moet je je mening komen discussieren hier..

quote:
Dus wat maakt jou post nou de waarheid als het alleen maar loze kreten zijn?
Het gaat dan ook juist niet om de waarheid in pacht te hebben of om elkaars opsommingen tot loze kreten te beoordelen. Het gaat simpelweg niet eens om jou of jouw mening, want die gaat niet over wat vrouwen vinden dat ze zelf te bieden hebben. Je probeert het om te buigen naar wat jij vindt dat ze te bieden hebben, waarmee je ongevraagd en offtopic een waarde hangt aan een wel ontopicpost.

quote:
Een forum is bedoeld om over onderwerpen te discusseren, als jij daar geen behoefte aan hebt is je goed recht. Maar wat mij betreft ook next, op naar de volgende.
Bedankt voor je uitleg en begrip :W

[ Bericht 5% gewijzigd door Scary_Mary op 19-09-2015 11:21:06 ]
  zaterdag 19 september 2015 @ 11:06:34 #56
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_156216771
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:57 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Dat klinkt nogal kritisch.
Ik weet het, echt stom.

Ik denk; het beste wat ik te bieden heb aan een partner is dat ik geen doorsnee meisje ben.
pi_156216963
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 11:05 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik heb wel degelijk aan de vraag van dit topic voldaan, alleen niet zo diepgaand en persoonlijk als had gekund.

[..]

Je kan van alles zeggen, maar je mist het punt volkomen dat de discussie die je op probeert te werpen gewoon niet relevant voor dit topic is. Er is jou simpelweg niets gevraagd, dus waarom moet je je mening komen discussieren hier..

[..]

Het gaat dan ook juist niet om de waarheid in pacht te hebben of om elkaars opsommingen tot loze kreten te beoordelen. Het gaat simpelweg niet eens om jou of jouw mening..

[..]

Bedankt voor je uitleg en begrip :W
Je begint behoorlijk contactgestoord te klinken, mogelijk zal een psychiater je goed doen. Maar dit forum staat nou open voor iedereen. Ik bepaal lekker zelf wat ik doe en en waar ik het doe en daar gaat een minderwaardig mens als jij niet voor mij bepalen.
pi_156217037
Mensen toch. ;(
pi_156217374
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 11:19 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Je begint behoorlijk contactgestoord te klinken, mogelijk zal een psychiater je goed doen. Maar dit forum staat nou open voor iedereen. Ik bepaal lekker zelf wat ik doe en en waar ik het doe en daar gaat een minderwaardig mens als jij niet voor mij bepalen.
Minderwaardig mens. :') Wow. Klasse.
pi_156217508
Net alsof je iemand geen minderwaardig mens kan vinden. Het is maar een mening.
pi_156217565
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Net alsof je iemand geen minderwaardig mens kan vinden. Het is maar een mening.
Hij mag vinden wat hij wil, maar ik vind het wel belachelijk. Dat mag ik gelukkig ook vinden.
pi_156217740
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
Is dit een topic om jezelf de markt in te prijzen....?
Wat jou uniek maakt ten opzichte van andere vrouwen?
Nee, de vraag is wat jij je partner te bieden hebt ... :P

Je kan dit topic natuurlijk ook gebruiken om je zelf aan te prijzen :+
pi_156217949
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 september 2015 11:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij mag vinden wat hij wil, maar ik vind het wel belachelijk. Dat mag ik gelukkig ook vinden.
Mag allemaal inderdaad, maar ik vind het offtopic hier ;(
pi_156218035
Ik kan enorm goed pijpen!!!

Nu weer OT en de volgende. :P
  zaterdag 19 september 2015 @ 12:31:27 #65
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156218081
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 11:19 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

doe ff normaal zou ik zeggen :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 19 september 2015 @ 12:31:29 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156218082
Wow. Wat een bijzondere reacties hier. En iemand als minderwaardig mens bestempelen op basis van een aantal posts op Fok! vind ik nogal eh..... kort door de bocht (understatement).

Edit: laat ook maar. Open en eerlijk zijn op Fok! staat eigenlijk altijd garant voor gezeik, en daar heb ik geen zin in en geen tijd voor.

[ Bericht 38% gewijzigd door Tinkepink op 19-09-2015 12:45:54 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_156218354
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 12:31 schreef Tinkepink het volgende:
Edit: laat ook maar. Open en eerlijk zijn op Fok! staat eigenlijk altijd garant voor gezeik, en daar heb ik geen zin in en geen tijd voor.
Jammer, maar begrijpelijk. :* voor je effort!
  zaterdag 19 september 2015 @ 12:49:00 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156218376
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 12:47 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Jammer, maar begrijpelijk. :* voor je effort!
Hahaha. En ik nog hopen dat niemand mijn originele post gelezen had :')
pi_156218457
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 12:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hahaha. En ik nog hopen dat niemand mijn originele post gelezen had :')
ik had hem gelezen hoor voordat je hem weghaalde :D
pi_156218465
Ik had hem moeten quoten _O-
pi_156218502
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 12:53 schreef FANN het volgende:
Ik had hem moeten quoten _O-
:Y

Ik ben het regelmatig eens met Tink dus ik ben nu wel nieuwsgierig. :@
pi_156218513
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 12:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

:Y

Ik ben het regelmatig eens met Tink dus ik ben nu wel nieuwsgierig. :@
Het was een hele waslijst in elk geval :+
  zaterdag 19 september 2015 @ 13:00:01 #73
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_156218563
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat heb ik al gezegd.

Wil je verkering met me? Asseblief?
pi_156218581
Ik was vruchtbaar en intelligent.... daar houdt het wel een beetje mee op.
Is inmiddels ook over trouwens :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156218594
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:01 schreef Leandra het volgende:
Ik was vruchtbaar en intelligent.... daar houdt he wel een beetje mee op.
_O-

je bent toch nog wel intelligent hoop ik? :o
pi_156218651
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:01 schreef FANN het volgende:

[..]

_O-

je bent toch nog wel intelligent hoop ik? :o
Mwah, ik heb wel het idee dat het behoorlijk achteruitgegaan is.... maar gelukkig was het dusdanig bovengemiddeld dat ik wel wat kon missen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156218654
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:01 schreef Leandra het volgende:
Ik was vruchtbaar en intelligent.... daar houdt het wel een beetje mee op.
Is je intelligentie gedaald dan? :P
pi_156218676
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, ik heb wel het idee dat het behoorlijk achteruitgegaan is.... maar gelukkig was het dusdanig bovengemiddeld dat ik wel wat kon missen :')
dat scheelt...

ega wordt net wakker, had nachtdienst....

''ík heb honger -O- '' zegt ie, ik mot de keuken in :')
  zaterdag 19 september 2015 @ 13:13:30 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156218757
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 12:56 schreef FANN het volgende:

[..]

Het was een hele waslijst in elk geval :+
En terecht :+ . Mijn man knijpt nog dagelijks in zijn handjes dat het hem is gelukt me te binden :')
pi_156218766
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Is je intelligentie gedaald dan? :P
Ik denk niet dat ik nu nog zo hoog scoor als toen ik 28 was.
Wat concentratieproblemen tegenwoordig, maar het kan best zijn dat dat weinig invloed heeft op een test, maar wel dat ik IRL niet meer uit m'n woorden kom.

Waar ik soms "de dinges" zeg als ik niet meer op een simpel woord kan komen, kan het natuurlijk best zijn dat ik in een multiplegok test zo zie dat A²+B²=C² het antwoord is op de vraag hoe je de schuine kant van een driehoek berekent.

Aan de andere kant zijn dat ook niet de problemen, dat zijn juist vaak hele simpele dingen, als "stofzuiger".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156218817
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat concentratieproblemen tegenwoordig, maar het kan best zijn dat dat weinig invloed heeft op een test, maar wel dat ik IRL niet meer uit m'n woorden kom.

Waar ik soms "de dinges" zeg als ik niet meer op een simpel woord kan komen, kan het natuurlijk best zijn dat ik in een multiplegok test zo zie dat A²+B²=C² het antwoord is op de vraag hoe je de schuine kant van een driehoek berekent.

Aan de andere kant zijn dat ook niet de problemen, dat zijn juist vaak hele simpele dingen, als "stofzuiger".
Dat herken ik wel eigenlijk( en ik ben pas bijna 35) , ik heb het een keer voor elkaar gekregen om te zeggen, ''hoe heet dat ook alweer, zo'n bak met zand...?'' :') :@)
  zaterdag 19 september 2015 @ 13:19:10 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156218841
quote:

[..]

Is volgens mij de leeftijd :{ En dus herkenbaar :')
Ik denk ook vaak dat ik minder intelligent ben dan vroeger, maar in gesprekken met jonge mensen realiseer ik me dan juist dat het eerder andersom is: ik denk anders en "slimmer" dan vroeger. Gecombineerd met veel meer kennis leidt dat tot uitstekende resultaten :+
pi_156218960
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat herken ik wel eigenlijk, ik heb het een keer voor elkaar gekregen om te zeggen, ''hoe heet dat ook alweer, zo'n bak met zand...?'' :') :@
Ja, het omschrijven wat het is lost het soms wel op, maar het is wel verdomd triest als je in kruiswoordpuzzel omschrijvingen begint te leven.

Het is soms ook echt gewoon heel erg vervelend, ik kan wel even pieken als het echt belangrijk is, zo heb ik het hele verhaal van en rond de aanschaf van de zonneboiler geregeld, en hebben we ook gekocht wat absoluut de beste optie voor ons is, en een aantal installateurs was gewoon al van slag omdat bij een eerste gesprek duidelijk was dat ik beter ingelezen was in de materie dan zij, en ik dus uitstekend in staat was te bepalen wat we wilden hebben (en dat was niet bepaald een standaard Nederlandse combinatie), maar het is echt waardeloos als je dan met de moeder van een van de klasgenootjes van de jongste staat te praten over dat ding, en niet meer op een simpel woord als "rendabel" kunt komen ;(

Maar goed, mijn man zei net dat ik ook erg lief kan zijn en een lekker ding ben.... O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156218996
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk ook vaak dat ik minder intelligent ben dan vroeger, maar in gesprekken met jonge mensen realiseer ik me dan juist dat het eerder andersom is: ik denk anders en "slimmer" dan vroeger. Gecombineerd met veel meer kennis leidt dat tot uitstekende resultaten :+
Hebben mensen jou ooit enige arrogantie verweten?
Denk jij dat mensen beïnvloed worden door jouw bovengemiddelde uiterlijk?
pi_156219003
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Leeftijd zal ook wel meetellen, hormonen wellicht ook, dus dan heb ik sowieso de hoofdprijs al te pakken voor de laatste 6 jaar.... (1 jaar zwanger, 2½ jaar borstvoeding en daarna in de overgang :') :X )
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 19 september 2015 @ 13:33:54 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156219055
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:29 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Nee. Geen arrogantie. Ben namelijk niet arrogant. Dit soort opmerkingen is trouwens wel de reden geweest dat ik mijn post weer weggehaald heb: er wordt gevraagd wat je een man te bieden hebt, en als je dan eerlijk bent, wordt je arrogantie verweten :') . Heb wel zelfvertrouwen :+

En ja. Mensen worden altijd beïnvloed door iemands uiterlijk. Nogal een open deur he? ;)
pi_156219063
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:29 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Er is niks mis met een persoon die weet dat ze slim/aantrekkelijk/grappig/lief/wat dan ook is.
Dat is niet arrogant, dat heet zelfverzekerdheid, en zelfverzekerdheid zou niet bestraft moeten worden.
pi_156219084
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:34 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er is niks mis met een persoon die weet dat ze slim/aantrekkelijk/grappig/lief/wat dan ook is.
Dat is niet arrogant, dat heet zelfverzekerdheid, en zelfverzekerdheid zou niet bestraft moeten worden.
En het mooie is, als iemand zelfverzekerd is, dan straalt hij dat uit, waardoor hij als "mooier" wordt gezien....
Het is niet je uiterlijk wat je aantrekkelijk maakt, het is je uitstraling die je aantrekkelijk maakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156219132
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

En het mooie is, als iemand zelfverzekerd is, dan straalt hij dat uit, waardoor hij als "mooier" wordt gezien....
Het is niet je uiterlijk wat je aantrekkelijk maakt, het is je uitstraling die je aantrekkelijk maakt.
Mee eens, en het gekke is dat als iemand zegt dat je slim of aantrekkelijk bent je dankbaar moet reageren, maar als je van jezelf zegt dat je slim of aantrekkelijk bent wordt dat bestraft want dan ben je arrogant.
Maar onzekerheid vinden velen ook weer een slechte/geen goede eigenschap.

Dus je moet zelfverzekerd zijn maar je mag er niet voor uitkomen. :P
pi_156219203
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mee eens, en het gekke is dat als iemand zegt dat je slim of aantrekkelijk bent je dankbaar moet reageren, maar als je van jezelf zegt dat je slim of aantrekkelijk bent wordt dat bestraft want dan ben je arrogant.

Ja, als je op een "Wow, wat slim!" antwoordt dat dat ook wel mag met een IQ van 140 dan is het foute boel :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156219261
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, als je op een "Wow, wat slim!" antwoordt dat dat ook wel mag met een IQ van 140 dan is het foute boel :')
Yup, ''jij bent knap'', ''weet ik'', ''pff, en ook uit de hoogte!'' :P
pi_156219277
quote:

[..]

Maar waarom zou je ook over jezelf zeggen dat je slim en/of aantrekkelijk bent? Nergens voor nodig, zou je denken.
pi_156219328
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:45 schreef Rucola het volgende:

[..]

Maar waarom zou je ook over jezelf zeggen dat je slim en/of aantrekkelijk bent? Nergens voor nodig, zou je denken.
Als er gevraagd wordt wat jij denkt dat je een man te bieden hebt? :s)
pi_156219414
quote:

[..]

Dat is toch de vraag van dit topic?

Als ik je vraag wat voor auto je hebt, en je geeft gewoon antwoord, dan zeg je ook niet dat je geen Tesla hebt omdat je dan voor verwend/arrogant/snob aangezien wordt?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 19 september 2015 @ 13:53:23 #95
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156219452
quote:

[..]

Waarom niet? Waarom zou je wel mogen zeggen wat je niet goed kan/wat je mindere kanten zijn, maar mag je de positieve kanten niet belichten?
pi_156219453
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Als er gevraagd wordt wat jij denkt dat je een man te bieden hebt? :s)
Dan geef ik geen antwoord, maar dan vind ik mijn zogenaamde aantrekkelijkheid niet iets wat rete bijzonder is. :@ Ik vind het fijner om dingen te bieden te hebben waarvan het niet makkelijk is om ze te hebben, zeg maar.
pi_156219485
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom niet? Waarom zou je wel mogen zeggen wat je niet goed kan/wat je mindere kanten zijn, maar mag je de positieve kanten niet belichten?
Moet iemand zelf weten, ikzelf heb die behoefte gewoon helemaal niet. Dus dan vind ik het gek/bijzonder om te lezen/horen dat andere mensen dat wel hebben. Ik vind het onnodig - voor mezelf dan.
  zaterdag 19 september 2015 @ 13:55:26 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156219499
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:53 schreef Rucola het volgende:

[..]

Dan geef ik geen antwoord, maar dan vind ik mijn zogenaamde aantrekkelijkheid niet iets wat rete bijzonder is. :@ Ik vind het fijner om dingen te bieden te hebben waarvan het niet makkelijk is om ze te hebben, zeg maar.
Dat is makkelijk praten als je 20 bent :+ . Dan ziet iedereen er nog leuk uit. Als je 40+ bent is het wel wat bijzonders en niet makkelijk vast te houden hoor :D . Ik ben er trots op dat ik er nog uit zie zoals ik er uit zie, zonder direct naar fillers en ander meuk te hoeven grijpen.
  zaterdag 19 september 2015 @ 13:56:23 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156219521
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat ligt toch aan de context? Je hebt zelf al besloten dat je het niet op FOK! wilt zetten. En jammer genoeg is er dan toch nog een die je even om de oren komt slaan met hoe je jezelf wilde omschrijven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_156219527
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Yup, ''jij bent knap'', ''weet ik'', ''pff, en ook uit de hoogte!'' :P
Het is beleefder en normaler om gewoon bedankt te zeggen, inderdaad.
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:01:00 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156219592
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is makkelijk praten als je 20 bent :+ . Dan ziet iedereen er nog leuk uit. Als je 40+ bent is het wel wat bijzonders en niet makkelijk vast te houden hoor :D . Ik ben er trots op dat ik er nog uit zie zoals ik er uit zie, zonder direct naar fillers en ander meuk te hoeven grijpen.
Dat vind ik dan ook wel weer leuk, dat ik beduidend rimpellozer ben dan een hoop vrouwen van mijn leeftijd, maar ik weet ook dat dat gewoon mazzel in de genen is (in dit geval die van m'n moeder, en zeker niet van m'n vader), en dat een stevige huid (die heb ik overal :+ ) daar ook wel aan meewerkt...

Aan de andere kant zie ik dat weer niet als iets wat ik een man "te bieden" heb, maar hij ziet dat dus kennelijk wel zo, want ik ga er vanuit dat dat onder de categorie "lekker ding" valt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156219594
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nouja, weet niet, ook bij 40+ zie ik genoeg vrouwen die er goed/mooi uitzien. Heb nooit begrepen waarom veel vrouwen over het algemeen dan als lelijk worden gezien, want dat is gewoon niet waar vind ik. Ook met hangende ogen en rimpels kan je gewoon aantrekkelijk zijn.

Ik vind aantrekkelijkheid gewoon niet iets wat ik te bieden heb. Zoveel mensen zijn aantrekkelijk enzo.
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:02:27 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156219623
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:01 schreef Rucola het volgende:

[..]

Nouja, weet niet, ook bij 40+ zie ik genoeg vrouwen die er goed/mooi uitzien. Heb nooit begrepen waarom veel vrouwen over het algemeen dan als lelijk worden gezien, want dat is gewoon niet waar vind ik. Ook met hangende ogen en rimpels kan je gewoon aantrekkelijk zijn.

Ik vind aantrekkelijkheid gewoon niet iets wat ik te bieden heb. Zoveel mensen zijn aantrekkelijk enzo.
Maar als het wel iets is waar je (mede) op gekozen wordt, is het dan niet gewoon een van de dingen die je te bieden hebt?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156219632
Oh lekker, weer een vrouwen bash topic. :')
Twiddel
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:04:55 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156219669
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:56 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ah, ik begrijp dat je eigenlijk geen antwoord mag geven op de vraag in de OP.

Mag je wel zeggen dat je intelligent bent?
Een mooie auto hebt?
Gevoel voor humor hebt? (Whut, een vrouw met humor? Yeah right :{w )

Wat mag je eigenlijk wel zeggen op de vraag "Wat heb je een man te bieden?"
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156219671
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:01 schreef Leandra het volgende:

Aan de andere kant zie ik dat weer niet als iets wat ik een man "te bieden" heb, maar hij ziet dat dus kennelijk wel zo, want ik ga er vanuit dat dat onder de categorie "lekker ding" valt.
Het is natuurlijk wel prettig als je je partner fysiek aantrekkelijk vindt :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:06:26 #107
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_156219703
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een mooie auto hebt?

Gewoon van die cliche lijstjes posten is het doel van dit topic toch.
pi_156219735
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een mooie auto hebt?

Waar haal je precies uit dat je geen antwoord mag geven? Je moet zelf weten of je antwoord geeft en wat voor antwoord je geeft.
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:08:52 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156219755
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gewoon van die cliche lijstjes posten is het doel toch van dit topic.
Oh, kont en tieten dus.... en ik wil ook nog wel een biertje voor je halen als jij de bitterballen regelt.

Slotje! slotje.gif
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:10:07 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156219774
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:07 schreef Rucola het volgende:

[..]

Waar haal je precies uit dat je geen antwoord mag geven? Je moet zelf weten of je antwoord geeft en wat voor antwoord je geeft.
Maar als je antwoord geeft dan mag je eigenlijk niets zeggen?
Want als je werkelijk je positieve dingen noemt dan ben je arrogant?

Dit is volgens mij precies waarom vrouwen het in salarisonderhandelingen vaak een stuk beroerder doen dan mannen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156219808
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar als je antwoord geeft dan mag je eigenlijk niets zeggen?
Want als je werkelijk je positieve dingen noemt dan ben je arrogant?

Dit is volgens mij precies waarom vrouwen het in salarisonderhandelingen vaak een stuk beroerder doen dan mannen.
Je legt me echt allemaal woorden in m'n mond.
pi_156219813
quote:

Tering man, dat heb ik nooit geweten :D

anyway's... hij is weer terug naar bed, na zijn koffie en 4 boterhammen Nutella :+
pi_156219824
ow effe teruglezen :@
pi_156219858
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gewoon van die cliche lijstjes posten is het doel van dit topic toch.
:+

- Ik ben super aantrekkelijk
- Ik ben super intelligent
- Ik kan super goed koken (kook iedere dag voor m'n schatje)
- En als mijn mannetje een slechte dag heeft, nou dan zet ik echt wel een biertje op tafel hoor
- Ik kan ook echt superduperduper goed pijpen (understatement!!)
- En ik let ze-Ker op mijn figuur, maar af en toe een pizza met m'n vent, dat kan best joh!
- En ik houd van schoonmaken, echt fantastisch.
- Ik verdien ook echt veel geld in de maand; ook handig
- Had ik al gezegd dat ik fucking lekker ben? Nog maar een keer: ik ben fucking lekker.
- En lekker op de bank hangen, houd ik van. Heb daarnaast wel een superdruk eigen leven!
- En ik ben helemaaaaaaal niet onzeker, dat vooral niet.

Dit heb ik te bieden, vroeg het net aan m'n lieverd en hij is het er helemaal mee eens!
pi_156219869
ow... nah ik zie er niet uit dat jullie het effe weten... :{w
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:16:24 #116
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_156219876
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, kont en tieten dus.... en ik wil ook nog wel een biertje voor je halen als jij de bitterballen regelt.

Slotje! [ afbeelding ]
Niet perse, iemand die niet mee doet met dit soort dingen zou al genoeg zijn, compensatiedrang en opscheppen (want dat is dit topic gewoon) is voor mensen die iets tekort komen (man/vrouw)

Sorry, niet van het bier ;)

Slotje had al in topic 1 gemogen, maar vrouwen mogen tegenwoordig de keuken uit heb ik vernomen.
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:16:53 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156219879
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:12 schreef Rucola het volgende:

[..]

Je legt me echt allemaal woorden in m'n mond.
Geef dan gewoon eens antwoord op mijn vraag "Wat mag je wel antwoorden op de vraag wat je pluspunten zijn?"

Want we hebben net gezien dat je het niet gepast vindt je uiterlijk te noemen.
Mag je je intelligentie wel noemen als pluspunt?
Je vermogen?
Je kookvaardigheid?
Je bedprestaties?

Wat mag wel, wat mag niet?
Je F-cup? Of mag je je borsten alleen als pluspunt noemen als je een B-cup hebt?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156219911
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geef dan gewoon eens antwoord op mijn vraag "Wat mag je wel antwoorden op de vraag wat je pluspunten zijn?"

Want we hebben net gezien dat je het niet gepast vindt je uiterlijk te noemen.
Mag je je intelligentie wel noemen als pluspunt?
Je vermogen?
Je kookvaardigheid?
Je bedprestaties?

Wat mag wel, wat mag niet?
Je F-cup? Of mag je je borsten alleen als pluspunt noemen als je een B-cup hebt?
Alles 'mag'. Ik vind het voor mezelf niet iets wat ik te bieden heb. Als jij dat van jezelf vindt, is dat voor jou gepast en moet je dat gewoon benoemen.
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:19:51 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156219913
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niet perse, iemand die niet mee doet met dit soort dingen zou al genoeg zijn, compensatiedrang en opscheppen (want dat is dit topic gewoon) is voor mensen die iets tekort komen (man/vrouw)

Sorry, niet van het bier ;)

Slotje had al in topic 1 gemogen, maar vrouwen mogen tegenwoordig de keuken uit heb ik vernomen.
Nou, niet noodzakelijkerwijs, ik zou eigenlijk graag een woonkeuken hebben, met internet uiteraard :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:21:30 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156219938
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:19 schreef Rucola het volgende:

[..]

Alles 'mag'. Ik vind het voor mezelf niet iets wat ik te bieden heb. Als jij dat van jezelf vindt, is dat voor jou gepast en moet je dat gewoon benoemen.
Maar als je dat doet, dan vind jij het vreemd dat iemand dat als een pluspunt beschouwt....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156219963
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar als je dat doet, dan vind jij het vreemd dat iemand dat als een pluspunt beschouwt....
Ja, het lijkt mij niet bijzonder om aantrekkelijk te zijn, zeg maar. Al helemaal niet voor je partner. Het was gekker geweest als je partner zegt: schat, je hebt een hoofd om op te schieten... Maar je karakter is top.

Maar goed, dat is per persoon anders.
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:33:22 #122
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156220140
quote:

[..]

Maar waarom? wat is er mis mee om te weten dat je aantrekkelijk bent en het dus eens te zijn met die persoon die jou aantrekkelijk vind.
Waarom mag een ander ons wel openlijk complimenteren maar mogen wij onszelf niet openlijk complimenteren of het eens zijn met iemand die je een compliment geeft.
Dat is toch raar, alsof je maar dankbaar moet zijn dat iemand je een compliment geeft maar je het er eigenlijk niet mee eens zou zijn.

Als je een mooie nieuwe auto hebt en iemand geeft daar een compliment over ben je het daar toch ook mee eens?
Als je een nieuwe gave baan heeft en iemand geeft daar een compliment over mag je toch ook gewoon aangeven dat je het daar mee eens bent.

Maar als het over je intelligentie of uiterlijk gaat mag het niet, tenzij het negatief is, dan mag je het er wel mee eens zijn, ga je daar tegenin ben je vaak ook nog uit de hoogte en arrogant.
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:35:48 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156220200
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar waarom? wat is er mis mee om te weten dat je aantrekkelijk bent en het dus eens te zijn met die persoon die jou aantrekkelijk vind.
Waarom mag een ander ons wel openlijk complimenteren maar mogen wij onszelf niet openlijk complimenteren of het eens zijn met iemand die je een compliment geeft.
Dat is toch raar, alsof je maar dankbaar moet zijn dat iemand je een compliment geeft maar je het er eigenlijk niet mee eens zou zijn.

Als je een mooie nieuwe auto hebt en iemand geeft daar een compliment over ben je het daar toch ook mee eens?
Als je een nieuwe gave baan heeft en iemand geeft daar een compliment over mag je toch ook gewoon aangeven dat je het daar mee eens bent.

Maar als het over je intelligentie of uiterlijk gaat mag het niet, tenzij het negatief is, dan mag je het er wel mee eens zijn, ga je daar tegenin ben je vaak ook nog uit de hoogte en arrogant.
Zelfs als iemand "Wat ben jij dom zeg!" zegt.... als je het daar mee eens bent worden zo ook kwaad :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156220239
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik vind het vrij logisch en sociaal dat zodra iemand jou een welgemeend compliment geeft, je daar 'bedankt' op zegt. Zo ben ik opgevoed. Waarom zou iemand moeten weten dat je jezelf aantrekkelijk vindt? Lekker boeiend. Verder ben ik echt wat te nuchter voor dit soort discussies denk ik. Wat een geanalyseer om helemaal niks. :P

Ik vind het trouwens ook niet normaal om te zeggen dat je jezelf niet aantrekkelijk of wat dan ook vindt. Wat is er moeilijk aan om een complimentje gewoon in ontvangst te nemen, denk ik dan :')
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:40:45 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156220296
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:37 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik vind het vrij logisch en sociaal dat zodra iemand jou een welgemeend compliment geeft, je daar 'bedankt' op zegt. Zo ben ik opgevoed. Waarom zou iemand moeten weten dat je jezelf aantrekkelijk vindt? Lekker boeiend. Verder ben ik echt wat te nuchter voor dit soort discussies denk ik. Wat een geanalyseer om helemaal niks. :P

Ik vind het trouwens ook niet normaal om te zeggen dat je jezelf niet aantrekkelijk of wat dan ook vindt. Wat is er moeilijk aan om een complimentje gewoon in ontvangst te nemen, denk ik dan :')
Maar dat is niet waar dit topic over gaat hè... dit gaat over je pluspunten.
Die mag je dus wel hebben, en zelfs complimenten daarover dankbaar in ontvangst nemen, maar je mag ze niet noemen als gevraagd wordt wat ze zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156220420
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar dat is niet waar dit topic over gaat hè... dit gaat over je pluspunten.
Die mag je dus wel hebben, en zelfs complimenten daarover dankbaar in ontvangst nemen, maar je mag ze niet noemen als gevraagd wordt wat ze zijn?
Ik heb nu volgens mij echt al vier keer gezegd dat je lekker moet benoemen wat je wil benoemen.
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:47:34 #127
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156220430
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:37 schreef Rucola het volgende:

[..]

Maar in dit topic is gevraagd wat je pluspunten zijn, wat heb je te bieden aan een man.

Als ik zou zeggen, een stevige cup DD, was daar ook negatief op gereageerd, maar ik heb ze wel en ik vind het aardige pluspunten van mezelf, maar dat mag ik niet zeggen want dan ben ik arrogant.

En als iemand mij een compliment geeft zeg ik ook gewoon dank je wel, maar dat is het punt ook niet, het punt is dat jezelf aantrekkelijk vinden, zelfs als daar gevraagd wordt, niet wenselijk is.

Je ziet het ook in topics wat bijvoorbeeld gaat over IQ, zegt iemand een lager dan gemiddeld IQ te hebben, komt daar negatieve reacties op, zegt iemand een gemiddeld IQ te hebben, dan is het goed, zegt iemand een hoger IQ te hebben dan is het ook niet goed en komen er negatieve reacties.

Je moet gewoon gemiddeld zijn, anders ben je onzeker of arrogant en dat is niet goed.
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:51:05 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156220499
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:47 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik heb nu volgens mij echt al vier keer gezegd dat je lekker moet benoemen wat je wil benoemen.
Maar zodra je dat doet, dan geef jij hier commentaar dat je dat niet over jezelf zou moeten zeggen...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156220506
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar in dit topic is gevraagd wat je pluspunten zijn, wat heb je te bieden aan een man.

Als ik zou zeggen, een stevige cup DD, was daar ook negatief op gereageerd, maar ik heb ze wel en ik vind het aardige pluspunten van mezelf, maar dat mag ik niet zeggen want dan ben ik arrogant.

En als iemand mij een compliment geeft zeg ik ook gewoon dank je wel, maar dat is het punt ook niet, het punt is dat jezelf aantrekkelijk vinden, zelfs als daar gevraagd wordt, niet wenselijk is.

Je ziet het ook in topics wat bijvoorbeeld gaat over IQ, zegt iemand een lager dan gemiddeld IQ te hebben, komt daar negatieve reacties op, zegt iemand een gemiddeld IQ te hebben, dan is het goed, zegt iemand een hoger IQ te hebben dan is het ook niet goed en komen er negatieve reacties.

Je moet gewoon gemiddeld zijn, anders ben je onzeker of arrogant en dat is niet goed.
Volgens mij valt dat echt reuze mee. Als jij jezelf aantrekkelijk vindt is dat gewoon prima en juíst mooi lijkt me. Het wordt vooral lachwekkend als je dat aan mensen gaat verkondigen. En dán gaan mensen je arrogant vinden. Maar dat lijkt mij ook niet gek; niemand zit erop te wachten dat iemand (steeds) verkondigt zichzelf lekker, super intelligent of superleuk te vinden. Hoera voor jou, maar het interesseert de meeste mensen gewoonweg niet. Maar joh, jezelf aantrekkelijk of intelligent vinden is niks mis mee en zelfs gewenst vind ik.
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:52:14 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156220518
quote:

[..]

En je moet bier en bitterballen brengen }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156220529
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar zodra je dat doet, dan geef jij hier commentaar dat je dat niet over jezelf zou moeten zeggen...
Nee hoor. Als je terugleest dan zie je dat mijn reactie op een geschetst voorbeeld is. Daarna kwam jij met allerlei vreemde aannames.
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:55:56 #132
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156220568
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

En je moet bier en bitterballen brengen }:|
Oh ja, en bier en bitterballen natuurlijk, duh!!
  zaterdag 19 september 2015 @ 15:00:38 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156220647
Toch grappig. Deze hele discussie is precies de reden waarom alles ik al weer snel weggehaald heb. Had het net zo goed kunnen laten staan: fijn lijstje om te lezen als ik eens een off day heb (ja, die heb ik ook weleens, niets menselijks is mij vreemd :+ ).

Ik zat net nog even na te denken over waarom mijn man blij met mij is.
Naast de punten uit de verwijderde post (wat overigens gewoon een bewerking is van een lijstje is dat mijn man ooit voor mij heeft opgesteld), kan ik er nog een paar toevoegen.
Zo accepteer ik hem zoals hij is. Zal ik nooit zeuren over verkeerde sokken, kleding of sandalen, kijk ik door de puinzooi heen die hij en de kinderen van het huis weten te maken, laat ik hem onze kinderen opvoeden zoals hij vindt dat het moet, kunnen we goed met elkaar praten, ben ik heel easy going, geef ik gemeende complimentjes, ben ik niet jaloers of bezitterig en waardeer mijn man om wie hij is.

Maar eerlijk? Deze punten vind ik minder mijn verdienste dan onze gezamenlijke verdienste. Het is gewoon het resultaat van jaren samen in investeren in een relatie. Al die andere punten zijn de redenen waarom hij ooit verliefd op me is geworden, dit zijn de punten waarom we nog samen zijn. Bier, voetbal en bitterballen zijn geen thema bij ons trouwens.
  zaterdag 19 september 2015 @ 15:03:28 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156220690
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:53 schreef Rucola het volgende:

[..]

Nee hoor. Als je terugleest dan zie je dat mijn reactie op een geschetst voorbeeld is. Daarna kwam jij met allerlei vreemde aannames.
Volgens mij zijn dit je eerste vier reacties in dit topic....
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:53 schreef Rucola het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:54 schreef Rucola het volgende:

[..]

Moet iemand zelf weten, ikzelf heb die behoefte gewoon helemaal niet. Dus dan vind ik het gek/bijzonder om te lezen/horen dat andere mensen dat wel hebben. Ik vind het onnodig - voor mezelf dan.
quote:

[..]

En dat begon helemaal niet met een geschetst voorbeeld, ik heb je eigenlijk nog niets zien posten dat iets anders is dan commentaar op degenen die gewoon antwoord geven op de vraag van het topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 19 september 2015 @ 15:07:04 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156220759
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Toch grappig. Deze hele discussie is precies de reden waarom alles ik al weer snel weggehaald heb. Had het net zo goed kunnen laten staan: fijn lijstje om te lezen als ik eens een off day heb (ja, die heb ik ook weleens, niets menselijks is mij vreemd :+ ).

Ik zat net nog even na te denken over waarom mijn man blij met mij is.
Naast de punten uit de verwijderde post (wat overigens gewoon een bewerking is van een lijstje is dat mijn man ooit voor mij heeft opgesteld), kan ik er nog een paar toevoegen.
Zo accepteer ik hem zoals hij is. Zal ik nooit zeuren over verkeerde sokken, kleding of sandalen, kijk ik door de puinzooi heen die hij en de kinderen van het huis weten te maken, laat ik hem onze kinderen opvoeden zoals hij vindt dat het moet, kunnen we goed met elkaar praten, ben ik heel easy going, geef ik gemeende complimentjes, ben ik niet jaloers of bezitterig en waardeer mijn man om wie hij is.

Maar eerlijk? Deze punten vind ik minder mijn verdienste dan onze gezamenlijke verdienste. Het is gewoon het resultaat van jaren samen in investeren in een relatie. Al die andere punten zijn de redenen waarom hij ooit verliefd op me is geworden, dit zijn de punten waarom we nog samen zijn. Bier, voetbal en bitterballen zijn geen thema bij ons trouwens.
Zo jammer dat ik je lijstje gemist heb, maar idd nog jammerder dat je zoiets niet gewoon kunt posten zonder van dat nutteloze gezeik te krijgen dat je dat soort dingen niet over jezelf hoort te zeggen....

Gebrek aan zelfvertrouwen vind ik dan weer een hele trieste eigenschap, vooral als het gecompenseerd wordt met uithalen naar mensen die dat wel hebben, maar dat is een ander arrogant noemen vaak ook al.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156220782
quote:

[..]

Ik vind dit toch echt een geschetst voorbeeld. Daarna betrokken jullie mijn reactie allemaal op het onderwerp van het topic, namelijk dat het hier wordt gevraagd. Terwijl ik reageerde op iemand die een voorbeeld geeft van dat ze zégt dat je niet mag zeggen dat je jezelf aantrekkelijk vindt, dat is volgens haar algemeen zo. Ik raageerde gewoon puur op die post, los van dat het hier gevraagd wordt. Maar puur op wat zij zegt.

Maar ik vind jou, en dat meen ik echt, vermoeiend. Je wil altijd gelijk hebben en doet echt allerlei aannames terwijl ik ze echt nooit heb opgeschreven en ook nu denk je voor mij te kunnen zeggen wat ik bedoel.
  zaterdag 19 september 2015 @ 15:10:38 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156220834
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:08 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik vind dit toch echt een geschetst voorbeeld. Daarna betrokken jullie mijn reactie allemaal op het onderwerp van het topic, namelijk dat het hier wordt gevraagd. Terwijl ik reageerde op iemand die een voorbeeld geeft van dat ze zégt dat je niet mag zeggen dat je jezelf aantrekkelijk vindt, dat is volgens haar algemeen zo. Ik raageerde gewoon puur op die post, los van dat het hier gevraagd wordt. Maar puur op wat zij zegt.

Maar ik vind jou, en dat meen ik echt, vermoeiend. Je wil altijd gelijk hebben en doet echt allerlei aannames terwijl ik ze echt nooit heb opgeschreven en ook nu denk je te weten wat ik bedoel.
Ik weet het niet helemaal zeker of jij het was (heb niet op de usernaam gelet en ben te lui om terug te lezen, dat is dan weer een minpuntje ;) ), maar kan het zijn dat je reageerde op een post van mij? Als jij dat inderdaad was, kreeg ik inderdaad het gevoel dat je het maar raar vind dat ik van mezelf zeg dat ik er goed uitzie. En ja, ik kreeg er inderdaad het gevoel van dat jij vindt dat ik dat eigenlijk niet mag zeggen.
pi_156220844
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo jammer dat ik je lijstje gemist heb, maar idd nog jammerder dat je zoiets niet gewoon kunt posten zonder van dat nutteloze gezeik te krijgen dat je dat soort dingen niet over jezelf hoort te zeggen....

Gebrek aan zelfvertrouwen vind ik dan weer een hele trieste eigenschap, vooral als het gecompenseerd wordt met uithalen naar mensen die dat wel hebben, maar dat is een ander arrogant noemen vaak ook al.
Echt niemand heeft gezegd dat iemand het niet zou mogen zeggen of dat mensen arrogant zijn. Althans niet in het laatste gedeelte. Ik vind je een beetje eng om eerlijk te zijn. :+ :')
pi_156220880
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik weet het niet helemaal zeker of jij het was (heb niet op de usernaam gelet en ben te lui om terug te lezen, dat is dan weer een minpuntje ;) ), maar kan het zijn dat je reageerde op een post van mij? Als jij dat inderdaad was, kreeg ik inderdaad het gevoel dat je het maar raar vind dat ik van mezelf zeg dat ik er goed uitzie. En ja, ik kreeg er inderdaad het gevoel van dat jij vindt dat ik dat eigenlijk niet mag zeggen.
Ik heb niks van jouw lijstje gelezen, dus geen idee waar je het over hebt.
  zaterdag 19 september 2015 @ 15:15:06 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156220932
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:12 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik heb niks van jouw lijstje gelezen, dus geen idee waar je het over hebt.
Ik zie nu dat je op snakelady reageerde (toch maar even teruggescrolled). Het was overigens wel een van de punten op mijn lijstje. Dus vandaar mijn verwarring.
pi_156221009
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zie nu dat je op snakelady reageerde (toch maar even teruggescrolled). Het was overigens wel een van de punten op mijn lijstje. Dus vandaar mijn verwarring.
O, dan begrijp ik eigenlijk niet dat je het op jezelf betrok idd :P Ik reageerde op een hele algemene post van iemand.
  zaterdag 19 september 2015 @ 15:38:41 #142
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156221357
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:08 schreef Rucola het volgende:

[..]

Maar ik vind jou, en dat meen ik echt, vermoeiend. Je wil altijd gelijk hebben en doet echt allerlei aannames terwijl ik ze echt nooit heb opgeschreven en ook nu denk je voor mij te kunnen zeggen wat ik bedoel.
Jij zegt dat ik aannames maakt, maar ik had het niet eens persoonlijk over jou, er staat toch echt iemand, ik had het eigenlijk eerder over de persoon die vroeg of ze er ooit van beschuldigd is arrogant te zijn en gewoon in zijn algemeen.

Als ik het over jou zou hebben zou ik jou bij naam noemen of jou quoten.
pi_156221738
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:23 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ja, het lijkt mij niet bijzonder om aantrekkelijk te zijn, zeg maar. Al helemaal niet voor je partner. Het was gekker geweest als je partner zegt: schat, je hebt een hoofd om op te schieten... Maar je karakter is top.

Maar goed, dat is per persoon anders.
En toch, er wordt vaak genoeg geklaagd over vrouwen die in een relatie dan ineens niet meer hun best doen om er goed uit te zien, haar kort knippen etc. Zo vanzelfsprekend is het dan niet dat je er moeite voor blijft doen.

Maar goed, niemand weet wat de toekomst brengt. Meestal begint het echte verval toch pas na sleur en kinderen.
pi_156221775
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Geen arrogantie. Ben namelijk niet arrogant. Dit soort opmerkingen is trouwens wel de reden geweest dat ik mijn post weer weggehaald heb: er wordt gevraagd wat je een man te bieden hebt, en als je dan eerlijk bent, wordt je arrogantie verweten :') . Heb wel zelfvertrouwen :+

En ja. Mensen worden altijd beïnvloed door iemands uiterlijk. Nogal een open deur he? ;)
Zelfvertrouwen, dat is zeker een pluspunt. Ik heb het niet.
pi_156221831
Topic van het jaar trouwens
pi_156221875
Zelfvertrouwen is ook weer zo'n lekker vaag begrip. :)
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:20:12 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156222069
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
Zelfvertrouwen is ook weer zo'n lekker vaag begrip. :)
Ik omschrijf dat als: Het hebben van een positief zelfbeeld, ongeacht wat anderen van je denken.
pi_156222086
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik omschrijf dat als: Het hebben van een positief zelfbeeld, ongeacht wat anderen van je denken.
Oh, als het per se positief moet zijn heeft bijna iedereen die zelfvertrouwen heeft dat volledig onterecht.
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:21:59 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156222104
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, als het per se positief moet zijn heeft bijna iedereen die zelfvertrouwen heeft dat volledig onterecht.
Wat zou jouw omschrijving dan zijn?
Ik betwijfel je stelling trouwens te betwisten.
En weet je, het is eigenlijk ook niet zo interessant of het "terecht" of "onterecht" is. Dat is nou juist het mooie van zelfvertrouwen. Het gaat om je eigen werkelijkheid.
pi_156222117
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat zou jouw omschrijving dan zijn?
Ik betwijfel je stelling trouwens te betwisten. En weet je, het is eigenlijk ook niet zo interessant wat
Je betwijfelt het te betwisten? Oke, is goed.
Eigen werkelijkheid, eigen sprookjeswereld. :)
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:23:22 #151
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_156222122
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens die definitie scoren heel wat vage personen zeer hoog.
Ratelband, Peter Jan Rens, ...

Misschien ook iets met enigszins gegronde reden of zo.
zonnig Brasil
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:23:57 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156222129
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je betwijfelt het te betwisten? Oke, is goed.
Eigen werkelijkheid, eigen sprookjeswereld. :)
What ever. Te snel getypt. Ik betwist je stelling. Zo goed?
pi_156222138
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Want de meeste mensen zouden geen positief zelfbeeld moeten hebben als ze realistisch zijn?

Een beetje als:
https://en.wikipedia.org/wiki/Depressive_realism

Misschien is zelfvertrouwen soms wel onterecht, maar het is in ieder geval functioneel.
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:24:29 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156222140
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:23 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Is dat relevant dan? Het gaat toch om ZELFvertrouwen?
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:26:09 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156222168
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want de meeste mensen zouden geen positief zelfbeeld moeten hebben als ze realistisch zijn?

Een beetje als:

Misschien is zelfvertrouwen soms wel onterecht, maar het is in ieder geval functioneel.
Ik heb eerder de tegenovergestelde mening: met iedereen is wel wat mis, maar juist in je onvolmaaktheid ben je goed genoeg. Ik vind juist dat de meeste mensen wel een positief zelfbeeld zouden moeten hebben als ze realistisch zijn.
pi_156222178
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een beetje als:

Ik ken niet zo bijzonder veel personen die ik een positief zelfbeeld waard vind. Gelukkig voor hen heb ik er totaal niets over te zeggen en mogen ze lekker zelf weten of ze tevreden zijn.
pi_156222183
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:23 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Moet het gegrond zijn dan?

Wel mooi juist, als je zelfvertrouwen kunt hebben ondanks je minpunten.
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:27:05 #158
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_156222185
Ik vind gevoelsmatig zelfvertrouwen iets dat als positief wordt gezien door de omgeving.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld narcisme of wereldvreemdheid.

Volgens jouw definitie zou het hetzelfde zijn.
zonnig Brasil
pi_156222191
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ken niet zo bijzonder veel personen die ik een positief zelfbeeld waard vind. Gelukkig voor hen heb ik er totaal niets over te zeggen en mogen ze lekker zelf weten of ze tevreden zijn.
Is een positief zelfbeeld iets wat je moet verdienen dan?
pi_156222205
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is een positief zelfbeeld iets wat je moet verdienen dan?
Nee hoor, maar ik heb niet zo heel veel respect voor mensen zonder zelfkennis.
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:29:49 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156222220
quote:

[..]

Echt? Dat is toch treurig? Je gunt iedereen toch een positief zelfbeeld?
Wat niet wil zeggen dat je dan meteen maar tevreden mag zijn :P Ik zie ook nog wel wat verbeterpuntjes aan mezelf. NOgal wat zelfs. En toch heb ik een positief zelfbeeld.
pi_156222224
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als zelfkennis depressief maakt dan is een gebrek aan zelfinzicht zo slecht nog niet.
pi_156222283
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als zelfkennis depressief maakt dan is een gebrek aan zelfinzicht zo slecht nog niet.
Waarom zou je meteen depressief zijn als je jezelf niet volledig positief beoordeelt?

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Echt? Dat is toch treurig? Je gunt iedereen toch een positief zelfbeeld?
Wat niet wil zeggen dat je dan meteen maar tevreden mag zijn :P Ik zie ook nog wel wat verbeterpuntjes aan mezelf. NOgal wat zelfs. En toch heb ik een positief zelfbeeld.
Ja, het is treurig. En nee, dat doe ik blijkbaar niet. Maar prettig dat je dat hebt hoor, dat positieve zelfbeeld. :)
pi_156222294
Heerlijk, die pendante manier waarop gediscussieerd wordt in dit topic :)
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:36:29 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156222347
Ja? Voorbeelden artelligence?
pi_156222376
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom zou je meteen depressief zijn als je jezelf niet volledig positief beoordeelt?
Nee, al is een gebrek aan zelfvertrouwen wel deprimerend vind ik zelf.
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:40:29 #167
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_156222430
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:33 schreef artelligence het volgende:
Heerlijk, die pendante manier waarop gediscussieerd wordt in dit topic :)
Wat heb jij een man te bieden Art?
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:42:24 #168
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156222474
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar wat jij niet mooi vind kan een ander nog wel mooi vinden aan zichzelf, jouw mening over een persoon is niet universeel de maatstaf.

Stel voor ik vind mijzelf mooi en heb daardoor zelfvertrouwen, maar jij ziet dingen aan mij die jij niet mooi vind, dan betekend dat nog niet dat het niet mooi is en dat die persoon dus geen zelfkennis heeft.

En iedereen heeft wel iets wat diegene niet mooi vind aan zichzelf maar overall gezien toch zeer tevreden zijn met zichzelf.

[ Bericht 7% gewijzigd door snakelady op 19-09-2015 16:48:42 ]
pi_156222503
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En toch, er wordt vaak genoeg geklaagd over vrouwen die in een relatie dan ineens niet meer hun best doen om er goed uit te zien, haar kort knippen etc. Zo vanzelfsprekend is het dan niet dat je er moeite voor blijft doen.

Maar goed, niemand weet wat de toekomst brengt. Meestal begint het echte verval toch pas na sleur en kinderen.
'verval'

Pff.
pi_156222527
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Waar moet ik beginnen?

-heb een geweldig kontje
-kan lekker koken
-drink graag bier
-ben slecht in gamen, maar wil best een potje FIFA spelen
pi_156222574
quote:

[..]

Ik vraag me echt af of jij tevreden met jezelf bent? Want wat ben jij akelig negatief zeg.
pi_156222587
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:43 schreef Rucola het volgende:

[..]

'verval'

Pff.
Sorry dat mijn woordkeuze je niet bevalt.
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:47:32 #173
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_156222591
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:45 schreef artelligence het volgende:

[..]

Waar moet ik beginnen?

-heb een geweldig kontje
-kan lekker koken
-drink graag bier
-ben slecht in gamen, maar wil best een potje FIFA spelen
Meer is niet nodig.
Opgelost, slotje.
pi_156222621
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:47 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af of jij tevreden met jezelf bent? Want wat ben jij akelig negatief zeg.
Dat tevreden met jezelf zijn lijkt wel een verplichting. :')
Ik heb niet eens zin om het te proberen te zijn.
pi_156222626
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sorry dat mijn woordkeuze je niet bevalt.
Ik vind het de lading goed dekken ^O^
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_156222658
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is wel de pest van deze tijd ja. Tsjakkaaaaaaaa!
50.000 O+
pi_156222669
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar wat jij niet mooi vind kan een ander nog wel mooi vinden aan zichzelf, jouw mening over een persoon is niet universeel de maatstaf.

Stel voor ik vind mijzelf mooi en heb daardoor zelfvertrouwen, maar jij ziet dingen aan mij die jij niet mooi vind, dan betekend dat nog niet dat het niet mooi is en dat die persoon dus geen zelfkennis heeft.

En iedereen heeft wel iets wat diegene niet mooi vind aan zichzelf maar overall gezien toch zeer tevreden zijn met zichzelf.
Maar het ging volgens mij al niet meer over uiterlijk.
pi_156222680
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Prima. Maar dat negatieve lijkt me wel vermoeiend, zeg.
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:51:11 #179
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156222694
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:50 schreef Rucola het volgende:

[..]

Maar het ging volgens mij al niet meer over uiterlijk.
Oh...ik had wat reacties gemist en heb maar even snel teruggelezen, ik zal eens beter teruglezen dan. :P
pi_156222695
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:50 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat is wel de pest van deze tijd ja. Tsjakkaaaaaaaa!
En als je het eenmaal bent, moet je het iedereen laten weten. :)
pi_156222700
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:47 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Meer is niet nodig.
Opgelost, slotje.
Dat bedoel ik. The finer things in life O+
pi_156222718
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jep, iedereen die tevreden is laat dat altijd aan iedereen weten. Klopt.
pi_156222757
quote:

[..]

Het is op het moment wel een van de belangrijkste maatstaven van succes. Veel mensen denken dan dat ze zelfvertrouwen hebben, maar eigenlijk zijn ze ook maar gewoon bezig met acceptatie door de (rest van de) groep.
50.000 O+
pi_156222789
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:53 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Het is op het moment wel een van de belangrijkste maatstaven van succes. Veel mensen denken dan dat ze zelfvertrouwen hebben, maar eigenlijk zijn ze ook maar gewoon bezig met acceptatie door de (rest van de) groep.
Ik ben zo onzeker als de pest. Zit in m'n aard, maar er zijn wel dingen waar ik positief over ben/mag zijn.
pi_156222792
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:53 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Toch knap dat jij voor anderen denkt te kunnen bepalen dat ze denken zelfvertrouwen te hebben en het niet echt hebben. Chapeau.
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:54:55 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156222805
Wat een rare discussie is dit geworden. Best jammer eigenlijk. Want volgens mij hebben we allemaal wel iets (veel) te bieden aan de mensen om ons heen.
pi_156222830
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:54 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik ben zo onzeker als de pest. Zit in m'n aard, maar er zijn wel dingen waar ik positief over ben/mag zijn.
Uiteraard :)
50.000 O+
pi_156222832
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:51 schreef Rucola het volgende:

[..]

Jep, iedereen die tevreden is laat dat altijd aan iedereen weten. Klopt.
Beetje tegenwicht aan de cynische pessimisten die het leven allemaal maar kut vinden.
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:56:30 #189
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156222843
quote:

[..]

Ik loop altijd met een bord om mijn nek met ''ik heb zelfvertrouwen'' en daaronder mijn pluspunten, jij niet dan?
pi_156222872
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:54 schreef Rucola het volgende:

[..]

Toch knap dat jij voor anderen denkt te kunnen bepalen dat ze denken zelfvertrouwen te hebben en het niet echt hebben. Chapeau.
Ben het een keer met je eens. :o
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:59:04 #191
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156222911
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:54 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik was altijd erg onzeker, gek genoeg is dat minder geworden naarmate ik ouder ben geworden, ik ben echt niet achterlijk, natuurlijk weet ik dat ik er 10 jaar geleden beter uitzag, maar ik heb nu andere kwaliteiten waardoor ik toch zelfverzekerder ben.

Maar ik zie dat ook bij mijn moeder bv, die is bijna 60 en ook vrij zelfverzekerd, ik vind dat een mooi iets.
pi_156222993
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik loop altijd met een bord om mijn nek met ''ik heb zelfvertrouwen'' en daaronder mijn pluspunten, jij niet dan?
Misschien niet letterlijk, maar je presenteert je wel ongeveer zo op FOK! :)
  zaterdag 19 september 2015 @ 17:03:08 #193
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_156223014
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik was altijd erg onzeker, gek genoeg is dat minder geworden naarmate ik ouder ben geworden, ik ben echt niet achterlijk, natuurlijk weet ik dat ik er 10 jaar geleden beter uitzag, maar ik heb nu andere kwaliteiten waardoor ik toch zelfverzekerder ben.

Maar ik zie dat ook bij mijn moeder bv, die is bijna 60 en ook vrij zelfverzekerd, ik vind dat een mooi iets.
Ik ben ook de laatse jaren pas zelfverzekerder geworden. Over mijn uiterlijk juist pas met het ouder worden.
  zaterdag 19 september 2015 @ 17:04:16 #194
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156223031
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien niet letterlijk, maar je presenteert je wel ongeveer zo op FOK! :)
Ja klopt, waarom niet?
Hoewel ik ook zeker mijn onzekerheden durf te laten zien heb ik er totaal geen moeite mee om de zaken te laten zien waar ik wel zeker over ben.

Ik zie niet in waarom dat ''verkeerd'' of ''fout'' zou zijn.
  zaterdag 19 september 2015 @ 17:05:35 #195
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156223061
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik ben ook de laatse jaren pas zelfverzekerder geworden. Over mijn uiterlijk juist pas met het ouder worden.
^O^

Maar jij bent man toch? Mannen worden vaak ook aantrekkelijker naarmate ze ouder worden. :P
En vrouwen kunnen dat ook wel overigens, een rimpel hier en daar vind ik niet lelijk.
  zaterdag 19 september 2015 @ 17:05:48 #196
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_156223064
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je mag dat niet zeggen, alleen vrouwen mogen dat hier.
  zaterdag 19 september 2015 @ 17:06:57 #197
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_156223085
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

^O^

Maar jij bent man toch? Mannen worden vaak ook aantrekkelijker naarmate ze ouder worden. :P
En vrouwen kunnen dat ook wel overigens, een rimpel hier en daar vind ik niet lelijk.
Ja ik ben man.
En inderdaad genoeg vrouwen die ook mooier worden als ze wat ouder worden.
  zaterdag 19 september 2015 @ 17:16:31 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156223294
Ja, er zijn zo inderdaad veel posts weg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 19 september 2015 @ 17:25:09 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156223458
Oh, en een deel drie lijkt me volkomen overbodig.
pi_156223595
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:25 schreef Copycat het volgende:
Oh, en een deel drie lijkt me volkomen overbodig.
Omdat er een aantal schreeuwers zijn die een topic komen verzieken?
Of dat er mensen (modjes) tegen zijn?

Leg maar eens uit...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2015 17:32:18 ]
pi_156223633
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:31 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Leg maar eens uit...
Doe eens niet zo bijdehand... :{w

Of doe het op z'n minst in het feedback-topic, waar dit soort gezeik hoort.
  zaterdag 19 september 2015 @ 17:37:45 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156223728
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:31 schreef hardromacore2.0 het volgende:

Leg maar eens uit...
Nee, omdat de koek imo na het eerste deel al aardig op was.
pi_156223814
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, omdat de koek imo na het eerste deel al aardig op was.
Enigszins mee eens.
Maar na elk bericht wat hier gepost wordt kan imo zo veel ontstaan, dat vind ik tamelijk uniek.
Deze koek evolueert.

Ik zou het jammer vinden als modjes bepalen welke lekkernijen users snoepen.

Maar bedankt voor de uitleg.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2015 17:43:49 ]
pi_156223862
quote:

[..]

Partner als in m/v..
pi_156224709
HVJJN is inmiddels toe aan deel 900 en hier zou de koek op zijn? Dat noem ik redeneren naar een gewenste conclusie.
pi_156224798
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 september 2015 18:28 schreef Harmankardon het volgende:
HVJJN is inmiddels toe aan deel 900 en hier zou de koek op zijn? Dat noem ik redeneren naar een gewenste conclusie.
maar dit topic gaat gewoon helemaal nergens meer over. ik zie haantjesgedrag onder vrouwen, go figure. :')

hvjjn is gewoon een duf opsommingstopic, niet te vergelijken met dit topic. topic vh jaar idd. :7
  zaterdag 19 september 2015 @ 18:34:25 #207
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156224825
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Partner als in m/v..
Oh sorry, vreemd dat ik man aannam gezien ik zelf ook vrouwelijke partners heb gehad. ;)
pi_156227076
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje een rare vraag om eerlijk te zijn.

De vraag in de TT is Vrouw, wat heb jij te bieden aan een partner?

Daar is helemaal geen antwoord op te geven, want geen enkele relatie is hetzelfde,
als je dus gaat opnoemen hoe slank je wel niet bent en je partner houdt toevallig van mollig dan
zit je dus al verkeerd en dat is nog maar één van de uiterlijkheden die in de loop der jaren ook weer
kunnen veranderen.

Het is maar wat je belangrijk vindt denk ik dan, liefde, vertrouwen, steun of grote tieten.

Bovendien, de ene man wil een volgzame vrouw en de andere man juist weer helemaal niet,
enz. enz.

Dus je kan wel een heel rijtje uiterlijkheden gaan opnoemen, maar die zijn over 20 jaar compleet
veranderd, net als bij de man trouwens, je kan wel op een vent vallen omdat hij zo'n prachtige bos
haar heeft en na 15 jaar is hij kaal, wat dan?
  zaterdag 19 september 2015 @ 20:23:11 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156227137
Is de TT aangepast?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156227198
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:23 schreef Leandra het volgende:
Is de TT aangepast?
dit is de TT

R&P / Vrouw, wat heb jij te bieden aan een partner #2

alleen je is jij geworden.
pi_156227580
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:21 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje een rare vraag om eerlijk te zijn.

De vraag in de TT is Vrouw, wat heb jij te bieden aan een partner?

Daar is helemaal geen antwoord op te geven, want geen enkele relatie is hetzelfde,
als je dus gaat opnoemen hoe slank je wel niet bent en je partner houdt toevallig van mollig dan
zit je dus al verkeerd en dat is nog maar één van de uiterlijkheden die in de loop der jaren ook weer
kunnen veranderen.

Het is maar wat je belangrijk vindt denk ik dan, liefde, vertrouwen, steun of grote tieten.

Bovendien, de ene man wil een volgzame vrouw en de andere man juist weer helemaal niet,
enz. enz.

Dus je kan wel een heel rijtje uiterlijkheden gaan opnoemen, maar die zijn over 20 jaar compleet
veranderd, net als bij de man trouwens, je kan wel op een vent vallen omdat hij zo'n prachtige bos
haar heeft en na 15 jaar is hij kaal, wat dan?
Mafferd, het gaat toch om nu..
Als jij met je pittige kapsel nu jouw partner begeert, dan ga je dat toch zo goed mogelijk cultiveren?

En ja, elke partner is anders.
Maar wat jij te bieden hebt blijft enigszins hetzelfde?

En wat in jouw ogen jouw positieve kanten zijn, zou voor heel veel mannen juist een afknapper zijn.
Maar jij duidt ze als positief, daar gaat het toch om?
Of is mijn mening belangrijker?
pi_156227649
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:35 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Mafferd, het gaat toch om nu..
Als jij met je pittige kapsel nu jouw partner begeert, dan ga je dat toch zo goed mogelijk cultiveren?

En ja, elke partner is anders.
Maar wat jij te bieden hebt blijft enigszins hetzelfde?

En wat in jouw ogen jouw positieve kanten zijn, zou voor heel veel mannen juist een afknapper zijn.
Maar jij duidt ze als positief, daar gaat het toch om?
Of is mijn mening belangrijker?
Ik had al een pittig kort kapsel toen ik verkering met hem kreeg, dus zal wel goed zijn :')

eh... ja zou kunnen wat je daar zegt, en nee jouw mening is gelukkig niet belangrijker :+
pi_156233301
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 08:22 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Denk dat het eerder zelfkennis is dan zelfvertrouwen. Heb net nog een deel van het eerste topic gelezen, maar verbaast mij zo enorm dat men niet eens weet wat men te bieden heeft. Iedere keer maar weer de opmerking dat vrouwen zo veel te bieden heeft, maar veel concreter wordt het niet. Terwijl het echt niet zo moeilijk is. Mogelijk komt het ook dat ik een man ben en dus ook mijn behoeftes ken. Dat jij een goed betaalde baan hebt heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde. Een vrouw kan mij net zoveel toegevoegde waarde geven zonder een goede baan. Ik begrijp je standpunt dat je als partner zijnde het belangrijk kan vinden dat je een goede baan hebt, maar als dat het gene is wat je te bieden hebt dan is het wel erg teleurstellend en staat eigenlijks ook los van wat je echt te bieden hebt. Een voorbeeld wat je als vrouw, maar ook als man kan bieden is in principe altijd een vertrouwens persoon met een luisterende oor die je van adviezen kan voorzien. Dat zal voor mij een reden kunnen zijn om een partner te zoeken. Nu zijn er nog meer goede redenen, maar jammer dat ik ze hier niet lees. Want wat je nu zegt is iets wat je voor jezelf belangrijk vind, en dat is toch anders dan wat je te bieden hebt.
wat zoek jij dan in een partner?
  zondag 20 september 2015 @ 12:53:42 #214
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_156239465
Om heel eerlijk te zijn vind ik dit een vaag topic.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_156345143
quote:
11s.gif Op zondag 20 september 2015 12:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik dit een vaag topic.
Ja, ik ook. Maar ik ben er toch over na gaan denken.

Wat ik mijn partner te bieden heb is eigenlijk hetzelfde als wat hij mij te bieden heeft. Naast lol, gemeenschappelijke eigenschappen en interersses, seks, etc is het belangrijkste aan onze relatie eigenlijk dat wij elkaar beter maken, we halen het beste uit elkaar naar boven. Wij zijn qua persoonlijke en zakelijke ontwikkeling redelijk ambitieus.
We zitten elkaar niet continu te pushen om doelstellingen te halen ofzo natuurlijk. Maar onze karakters vullen elkaar zo aan dat we als vanzelf elkaar helpen. En zo kunnen we beide doen waar we goed in zijn en worden we er samen nog beter van ook.

Daarnaast hebben we op veel vlakken ook wel een traditionele relatie. Hij is chaotisch, ik georganiseerd. Dus ik moet in de gaten houden wanneer hij naar de kapper moet, nieuwe schoenveters voor hem kopen, etc. Ik doe het graag en hij is er blij mee.

En nog een belangrijk punt, we zijn erg zorgzaam naar elkaar en voelen aan wat de ander nodig heeft. En we mankeren beide wel een en ander waardoor we extra zorg nodig hebben.
Spoilers!
pi_156349925
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Maar ik ben er toch over na gaan denken.

Wat ik mijn partner te bieden heb is eigenlijk hetzelfde als wat hij mij te bieden heeft. Naast lol, gemeenschappelijke eigenschappen en interersses, seks, etc is het belangrijkste aan onze relatie eigenlijk dat wij elkaar beter maken, we halen het beste uit elkaar naar boven. Wij zijn qua persoonlijke en zakelijke ontwikkeling redelijk ambitieus.
We zitten elkaar niet continu te pushen om doelstellingen te halen ofzo natuurlijk. Maar onze karakters vullen elkaar zo aan dat we als vanzelf elkaar helpen. En zo kunnen we beide doen waar we goed in zijn en worden we er samen nog beter van ook.

Daarnaast hebben we op veel vlakken ook wel een traditionele relatie. Hij is chaotisch, ik georganiseerd. Dus ik moet in de gaten houden wanneer hij naar de kapper moet, nieuwe schoenveters voor hem kopen, etc. Ik doe het graag en hij is er blij mee.

En nog een belangrijk punt, we zijn erg zorgzaam naar elkaar en voelen aan wat de ander nodig heeft. En we mankeren beide wel een en ander waardoor we extra zorg nodig hebben.
Hm, dat is wel goed om te realiseren inderdaad.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_156359306
quote:

[..]

hahaha ja aa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')